Orgon-mineraalisuola

Astiina

Kävin tänään ostamassa pienen purkin Orgon-mineraalisuolaa . Jostain luin että sopii
kasvojenkuorintaan. Liikkeessä oli nuorehko mies myymässä eikä oiken osannut neuvoa miten tuon
suolan kanssa toimitaan.
Siis kysynkin onko kukaan käyttänyt ko.suolaa
pelkästään kuorintaan ?
Kokeilin tänään illalla märälle iholle mutta rakeet olivat aika isoja.Pitääköhän tuosta tehdä joku mössö ja tehdä kuorinta sillä ?

7

5745

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tummakutri*
    • Disa

      märälle iholle veden kera, ja sorminpäillä sit hankaamaan varovaisesti. Ei tarvii mössöä tehdä, eikä paljon laittaa kerralla. Suola sulaa ihon päällä ja jäättää hienon pinnan huuhtelun jälkeen. Sit vaan taputtelet kuivaks puhtaalla pyyhkeellä. Voi tuntua kuivalta, mutta se on tarkoituskin. Ei rasvoja naamaan hoidon jälkeen! Mikäli ei hoitoja suolalla neuvottu lääkäriltä, niin kerran, kaksi viikossa vaan, ettei ärsyynny iho. Jättää oikein käytettynä upean jäljen!
      Itse kokemusta suolasta aikuis-aknen hoitoihin (HUOM-LÄÄKÄRIN MÄÄRÄÄMÄNÄ).
      Suolaa voi myös käyttää jalkakylpyyn, jolloin suola laitetaan suoraan veteen ja kropan peeling-hoitona. Poistaa kuona-aineita - älä mieti jos haisee pahalle hoitojen aikana - se on lika/rasva/kuona joka poistuu kropasta.
      Good luck!

    • Nipsutin

      Voit myös käydä lukemassa ohjeita www.methodputkisto.com sivuilta ja sieltä kohdasta tuotteet.

    • kaunis iho

      Hei! Olen käyttänyt Meine Base suolaa nyt n. neljä kuukautta. Olen 40 vuotias ja ihoni näyttää kolmekymmpisen iholta:) Upea tuote! Aluksi kasvoni iho meni hieman huonompaan kuntoo, mikä on kuulemma normaalia. Pesen koko vartalon ja kasvot suolalla aina kun käyn pesulla. Meikit poistan Lumenen kasvovoiteella ja sitten kevyesti hieron suolalla ja hieman puolihuolimaton huuhtelu päälle. Sopii mainiosti koko kropalle ja rauhoittaa mm. taiveihottuman. Suola kirvelee hieman aluksi mutta ei enää. Illalla en laita kasvoille mitään suolapesun jälkeen, eikä saakaan. Ensimmäisien käyttöviikkojen aikana laitoin aamulla suolapesun jälkeen kosteusvoidetta meikin alle. Mutta en enää. Merilevää laitan aamuisin ja sitten vain meikkipuuteri. Suosittelen lämpimästi Orgon suolan käyttöä. Olen käyttänyt paljon kalliita ihonhoitovoiteita, mutta millään tuotteella ei ole ollut vastaavaa vaikutusta.

      • innokas suolan käyttäjä

        Hei! Kiitos kirjoituksestasi, vaikka siitä onkin hieman aikaa. Valaisi kohdallani lisää Meine Base-suolasta.

        Olen juuri itse aloittanut Meine Base -suolan käytön ja havaitsen viikon jälkeen ihon vointini parantumista kasvoilla. Minulla on sen verran herkkä iho, että oikein mitkään kasvojenhoitotuotteet eikä rasvat auttaneet. Suola on jo viikossa tehnyt ihmeitä. Meikit siis poistat kasvovoiteella? Miksi et käytä puhdistusemulsiota?

        Minä olen tehnyt niin että käytän Avenen puhdistusgeeliä ja sitten pesen kasvot suolalla. Ja huuhtelen lopulta. Tosiaan millään muilla tuotteilla, niillä kalleimmillakin esim. Elisabeth Arden Verité -sarjan tuotteilla ei ollut kuin ärsyttävä vaikutus ja hinta oli calming fluidilla 85 eur!


    • jattasdiary
    • Anonyymi

      2000- luvun alussa asioin Itäkeskuksessa Eila Hellstenin saa ja siellä tehtiin kasvojen kuorinta Orgon-suolalla. Ostin aina myös mukaani sitä. Sieltä voisi kysellä. Jollei Eila Hellgrenin rinnalla työskenteli Carolina Hellgren.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      975
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      937
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      860
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      694
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe