1. Kauhun riivaamat
2. Halloween
3. Ring
4. Kauna
5. Uinu, uinu lemmikkini
Niitä on paljon mitkä olisivat yltäneet tuohon listalle, mutta nämä ovat jääneet parhaiten mieleen.
TOP-5 Kauhuleffat!!
14
8252
Vastaukset
- The Wolf
1. The Shining (Stanley Kubrick, 1980)
2. The Evil Dead (Sam Raimi, 1981)
3. Dawn of the Dead (George A. Romero, 1978)
4. Halloween (John Carpenter, 1978)
5. Rosemary's Baby (Roman Polanski, 1968)- DamienSin
Manaajaa ei voi jättää pois jos puhutaan maailman parhaista kauhuelokuvista. Halloween on jännä, se oli pirun tylsä vaikka miten olisi kulttiklassikko.
- nauhuri
Rosemary's baby oli aika tylsä, liikaa pitkitetty.
- MacLean
Hohto ja Halloween
- UmaCura
1. Manaaja
2. Evil Dead II (tiedän, ettei varsinaisesti kauhua, mutta yks suosikeista)
3. Don´t look now
4. Rituals
5. Wicker man - jala76
Sanotaanko,että Jeepers Creepers, Kauna, Cube, Phone, Hellraiser 1 ja 5 ja onhan noita. En viitsiny laittaa kaikkia klassikota mitä muut laittaa.
- RinguVsRing
Ring amerikkaversio on ihan paska siihen alkuperäiseen verrattuna. Amerikkalaisten pitää aina pilata kaikki. Ihme, kun Battle Royalesta ei oo tehty USA versiota.
- jala76
Oivoi, sun pahin painajainen kävi toteen. Ne tekee battle royalista jenkki version, missä todennäköisesti näyttelee 30 vuotiaat teiniä.
Että mikään ei ole pyhää. :(
- the-jack
- texas chainsaw massacre
- blair witch project
- hills have eyes
- saw
- the thing
...siinä muutama hyvä lisää- ...
mä kyl tykkäsin enemmä siit ringin amerikkalais versiosta.. tosin en voi sietää japanilaisii leffoja ollenkaa.. se näyttelijätyö ja kieli... hermot siinä vaa menee...
- mie ja tuo
... kirjoitti:
mä kyl tykkäsin enemmä siit ringin amerikkalais versiosta.. tosin en voi sietää japanilaisii leffoja ollenkaa.. se näyttelijätyö ja kieli... hermot siinä vaa menee...
Others oli tosi hyvä. suosittelen
- nauhuri
1. The Thing (-82 versio, se vanha oli tylsä)
2. The Others
3. Psyko
4. Salaisuus pinnan alla
5. Öh? ei tuu heti mieleen - Kayako 2
1. Kauna
2. Manaaja
3. Ring
4. Kuolleiden aamunkoitto (k 18)
5. Others - Kuolonuhri
1. Psycho (1960)
2. Night Of The Living Dead (1968)
3. Dawn Of The Dead (1978)
4. The Texas Chain Saw Massacre (1974)
5. Shining - Hohto (1980)
Hyviä kauhuleffoja on paljon mutta tässä oli ne jotka tuli ekana mieleen. Nämä sen takia että ne ovat tärkeitä tekijöitä kauhuelokuville.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 636013
Tappo Kokkolassa
Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap253801Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?
Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei2382108Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti
Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei261840MAKEN REMPAT
Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna311279- 951266
Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille
Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel2981055Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan
5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee541000Välillä käy mielessä
olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.76929Mulla on kyllä
Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..35878