Lectus sängyt

ppp

Mitä mieltä olette, onko kokemuksia?

16

26434

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • werq

      Ovat aivan hyviä, joten kaupoille

    • Europa

      on elämäni paras hankinta! Toimitusaika tosin oli melko pitkä,mutta korvaukseksi unen laatu parani huomattavasti! Osta, et tule katumaan! ja muista, että vietät elämästäsi 1/3 vuoteessa,joten satsaat itseesi ja hyvinvointiisi.
      Terveisin onnellinen Lectus Europan -omistaja

      • igUz

        toivottavasti on hyvä, sillä kävin tänään tilaamassa :D


      • juuso
        igUz kirjoitti:

        toivottavasti on hyvä, sillä kävin tänään tilaamassa :D

        tuli tehtyä lauantaina kaupat lectus europa.hyvältä tuntui kaupassa ainaskin jospa se olis hintansa väärti


    • pettynyt

      Ostin heinäkuussa Lectus Contur-sängyn. Se tuli lähes hetoi vaikka ostin uuden sängyn, enkä mitään mallikappaletta. Sängyn päällys oli nuhjuinen. Kun valitin asiasta asia jumittui kukkoilevaan "tuotepäällikköön", joka ei nähnyt tahroja. Hän kieltäytyi panemasta silmälaseja päähänsä ja katsoi tahroja useiden metrien päästä. Ko. "tuotepäällikön" silmälasit pysyivät paidan taskussa ja hän 58-vuotias kehui tarvitsevansa laseja vain lukemiseen, ei mihinkään muuhun!
      Otin tahroista valokuvat, ja valkokuvissa tahrat näkyvät selvästi ja olen jo vienyt asian eteenpäin.
      Mielestäni näin kalliin sängyn pitää olla priimalaatuinen ja tahraton.
      Kehotan harkitsemaan kahdesti ennenkuin ostatte Lectus sängyn. Suomi-Soffan reklamaatioiden hoito on ala-arvoista. Olen syvästi pettynyt!

    • entinen pettynyt

      Kirjoitin pari päivää sitten saatuani nuhjuisen sängyn.

      Nyt näkyy valoa: Sängyn vaihdosta on sovittu Suomi-Soffan kannsa ja odotann uutta sänkyä muutaman viikon kuluttua.
      Sattuuhan sitä tekevälle, mutta tärkeä on hoitaa hommat OK-kunotoon. Sänky on kuitenkin pitkäaikainen käyttöesine ja tärkeä elämänlaadulle.

      Tahroista huolimatta sänky on kyllä hyvä nukkua ja sitäpaitsi ihan hyvän näköinen: sängyn runko-osaa ei tarvitse peitellä lakanoilla tai päiväpeitoilla. Nyt ostan runkoon sopivat pellavalakanat ja valmistaudun hyviin yöuniin.

    • Nimetön

      Käyttänyt Lectus continental sänkyä puoli vuotta. Kallishan se oli (suomi-soffasta), mutta parhaimmat uneni nukkunut. Toimituksessa meni viikkoja. Aluksi olin kovin epävarma sängyn kovuuden valinnasta, mutta päädyin kovimpaan vaihtoehtoon, vaikka olenkin 186/80 kokoinen mies.
      Paksupetari ja kunnon petari jonka voi pestä. En voi kuin suositella. Toivottavasti vielä 20 vuoden kuluttua pelittää yhtä hyvin. :o)

      • Pitempi kuin koiran kantoai...

        Minä ostin Lectus-sängyn Suomi-Soffasta 7 viikkoa sitten kärsittyäni pitkään selkävaivoista. Sänky tuntui kaupassa tosi hyvältä ja myyjä oli todella mukava ja teki työnsä hyvin. Ei tyrkyttänyt, mutta esitteli ja suositteli tuputtamatta liikaa. Hän todella selvitti tarpeeni ja ymmärtääkseni suositteli "parasta minulle". Mutta mutta.... sängystä en nyt osaa sanoakaan paljoa, koska en ole saanut sitä vieläkään!!!!! Sänky luvattiin neljässä viikossa ja kun viisi viikkoa oli kulunut, soitti myyjä ja pahoitteli, ettei sänky tule vielä pariin viikkoon. Syy on (tietenkiin) Ruotsissa. Nyt sitten odotellaan edelleenkin. Aika kohtuuton odotusaika, kun olen maksanut käteisellä sen uskomattoman summan, johon ei kuukauden bruttopalkka riittänyt. Toimitusaika kun kerrottiin vasta sen jälkeen. Joo, en älynnyt kysyä!! Elämäni ensimmäinen sänky nimittäin, jota on pitänyt odotella... Mutta toivotaan, että on tämän odotuksen väärti. Aika paljon pelottaa, kun ei oikeestaan mokomaan olisi ollut varaa. Paree olla hyvä...


      • Nimetön taas
        Pitempi kuin koiran kantoai... kirjoitti:

        Minä ostin Lectus-sängyn Suomi-Soffasta 7 viikkoa sitten kärsittyäni pitkään selkävaivoista. Sänky tuntui kaupassa tosi hyvältä ja myyjä oli todella mukava ja teki työnsä hyvin. Ei tyrkyttänyt, mutta esitteli ja suositteli tuputtamatta liikaa. Hän todella selvitti tarpeeni ja ymmärtääkseni suositteli "parasta minulle". Mutta mutta.... sängystä en nyt osaa sanoakaan paljoa, koska en ole saanut sitä vieläkään!!!!! Sänky luvattiin neljässä viikossa ja kun viisi viikkoa oli kulunut, soitti myyjä ja pahoitteli, ettei sänky tule vielä pariin viikkoon. Syy on (tietenkiin) Ruotsissa. Nyt sitten odotellaan edelleenkin. Aika kohtuuton odotusaika, kun olen maksanut käteisellä sen uskomattoman summan, johon ei kuukauden bruttopalkka riittänyt. Toimitusaika kun kerrottiin vasta sen jälkeen. Joo, en älynnyt kysyä!! Elämäni ensimmäinen sänky nimittäin, jota on pitänyt odotella... Mutta toivotaan, että on tämän odotuksen väärti. Aika paljon pelottaa, kun ei oikeestaan mokomaan olisi ollut varaa. Paree olla hyvä...

        Toivottavasti sänkysi tulee pian. Ymmärrän varsin hyvin miten pitkä toimitusaika harmittaa. Varmasti lomakausi vaikuttaa kestoon osaltaan.
        Kuten aiemmin kerroin olen nauttinut hyvistä unista hankkimassani sängyssä. Edelleen olen hieman miettynyt sitä, että onko sängyn kovuus itselleni oikea, sillä myyjä ei kertonut muuta aiheesta kuin, että kovuuksia on viisi. Niin tai näin olen nukkunut hyvin sängyssä. Välillä olen nukkunut "perus" runkosängyillä ja niistä on paikat jumiutuneet jo yhden nukutun yön jälkeen. Paluuta entiseen ei siis mielestäni enää ole. :oD


    • narisee

      Lectus-sängyt ovat olleet meillä kotona reilun vuoden. Olen ottanut useamman kerran Suomi-Soffaan yhteyttä puhelimitse sekä käymällä paikan päällä myymälässä. Toinen sänky on narissut uudesta asti, mutta tähän päivään saakka ei Suomi-Soffa ole tehnyt yhtään mitään konkreettista asian hyväksi, vaikka myymälässä on joka kerta luvattu. Erittäin huonoa asiakaspalvelua....en suosittele kenellekään ko. myymälää ja Lectuksen hankkimista sieltä. Tekisi mieli mainita liike ja myyjä nimeltä.....

      • kyllä harmittaa

        minulla oli lectus conture medium ja selkäkivut alkoivat heti oston jälkeen.
        Kävin liikeessä ja sanoin ettei sänky voi olla mediun ja pyysin vaihtamaan koska se oli extra pehmeä johon myyjä totesi vain että kestää pitkään ennenkuin selkä tottuu uuteen sänkyyn ja että voithan laittaa vaikka pyyhkeen petarin alle.Sänky maksoi yli 2500€.
        Nyt pari vuotta siinä nukuttuani on selkäni pilalla ja olen joutunut ostamaan uuden sängyn.

        Miten voi olla mahdollista että markkinoilla on sänky jota mainostetaan pehmeäksi ja mukautuvaksi mutta joka tarkoittaa sitä että sinun selkäsi on se joka mukautuu virheasentoon koska "lectuksen insinöörit" eivät tiedä selän anatomiasta sitä että selkä tarvitsee tukea.


    • univaje111

      Saako näitä Lectus sänkyjä mistään Helsingin seudulla?

    • Kuristiina

      On kokemusta jo kahdeksan vuoden ajalta. Toimitus kesti mutta sitten kun sänky tuli, kaikki on ok. Sängyn jousitukselle on 25 vuoden takuu, joten luulen, että saan nukkua hyvin loppuelämäni. Olen jo 78-vuotias.
      .

    • Jousitakuun hämäämä

      Lectus Jenkki tuli hankittua kolmisen vuotta sitten. Aluksi oli ok mutta nopeasti löystyi, ja nyt on järkyttävän huono selälle. Jousitakuu on, joopa joo, mutta väittäisin myyntikikaksi. En ole huomannut painaumaa, jonka takuu kattaisi, mutta löystymisestä takuu ei sano mitään. Nyt on lastulevy patjojen välissä, plus itsestään täyttyvä telttapatja vielä lantion kohdalla kaksinkerroin jotta jotenkin pärjää kun ei oo rahaa ostaa uusia.

      Muutoin kyllä hyvän näköinen ja laadukkaan oloinen sänky mutta nukkumiseen ei oikein sovellu.

    • röyhkeästi petetty

      lectus sängyn osto oli elämäni kallein ja surkein ostos.

      Vuodessa tuli selkääni skolioosi ja nyt 2500 euroa köyhempänä nukun sukulaisen vanhassa sängyssä joka on paljon parempi ja halvempi kuin lectus.
      En suosittelisi lectusta pahimmalle vihamiehellenikään.

      Lectus ei ota mitän vastuuta terveyteni pilaamisesta vaikka toimitin lääkärintodistuksen vaan minun olisi pitänyt esittää että sängyssä on virhe vaikka pyysin lectusta noutamaan sängyn ja tutkimaan sen koska siinä oli kuin riippumatossa eikä selkä saanut minkäänlaista tukea ja jouduin jo tunnin sängyssäolon jälkeen siirtymään sohvalle nukkumaan..

    • virheostos

      Sama kokemus. Selkä on niin kipeä nukkumisen jälkeen että sukkia ei saa aamulla jalkaan. Kun nukkuu lomalla muualla, ei ole selkävaivoja. Samoin mietin myös sängyn vaihtoa....mutta kirpaisee tuo hinta...mutta pelottaa jo mennä nukkumaan ja yöt on yhtä kipuilua, heräilyä ja v..#@!#sta...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      48
      4874
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3207
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1355
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      180
      1176
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      858
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      63
      855
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      837
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      215
      731
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      708
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      478
      690
    Aihe