Mikä on mielekkäin korukauppa verkossa?

Gallup4u2

Mikä on paras verkkokauppa mistä kannattaa ostaa korut?
Tiedän, eri liikkeet myyvät eri koruja, mutta kuitenkin...mikä verkkokauppa turvallinen? Missä edulliset toimitusmaksut ja koruhinnat? Ja missä on laatu-hinta-suhde hyvä? Onko kokemuksia?

Kiitos vihjeistä.

178

44740

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jennajoo

      www.esteriina.com

      Täällä on myös ihania koruja. :o)

      • sj123

    • Liisu

      Tämä ei ehkä ole mielekkäin, mutta aivan superihania koruja myyvä kuitenkin. Pakko saada joku näiltä.

      http://www.awake.fi

    • Black Cat

      niin..vastatuuli.fi myy upeita,metalli/gootti-tyylisiä (ja halpoja)koruja,pentagrammi-riipuksia yms. Itse tilannut monta kertaa,jos semmoset miellyttää niin eikun tilaamaan!:)

    • ihQuu

      www.puoti.tk vähän koruja mut hinnat ihan kohdallaan
      ja sieltä saa tilattua pidemmällä toimitusajalta melkeen millasen korun tahansa ite haluu

    • Emmi25
      • SakkeMatti

        Osuin tän lukemisen jälkeen tonne kauppaan; ja siell on joku ystävänpäivä alehässäkkä menossa.
        Et silleen. Eikä tullu noit kuluja, lähetys yms.


    • Omalle leidille
    • petruska3

      itse tilannut jo kahdesti täältä
      www.fanytown.fi
      tuli nopeasti ja olen tyytyväinen

    • trendix

      http://www.allyouneed.fi ssä vastataan noiden toimittajien puolesta, että asiakas saa tuotteensa. Jos toimitus ei jostain syystä onnistu tulee rahat takas mukinoitta. Eikä ole koruissa toimitusmaksuja

    • Sakata

      Mun mielestä Savanni. (www.savanni.fi) Siellä on aika halpoja koruja ja ihanan näkösiä. Toimitus kulut ilmaiseksi. Siellä on paljon no kaula-, ranne- ja korvakoruja, mutta paljon myös muita läväreitä. Esim. kieli, kulma ja nenä koruja. Siellä on myös suitsukkeitä, öljyjä ja huiveja.

      • Lol

        Tsekkaas toi linkki uudelleen ;)


    • Maiza86

      Itse tilasin http://www.koruharakka.comista, taitaa olla aika uusi kauppa mutta vaikutti ihan luotettavalta. Korut tuli nopeasti ja oli ihania! Eikä ollut kalliitakaan.

    • Mullo

      WWW.OSTARI.FI Aika uus kauppa, mut ihan jees. Varsinkin se Gothic Collection jutska mistä löytää alan hopeeriipuksia. Ei ollu mitää turhia kuluja.

      • JannepekkaLaurinpoika

        Juu ei ollu kuluja! Tänään kattottuna on kyllä aivan huimat hinnat...........et sillee


      • JuhoJuhanpoika91

        Juu Jannepekalaurinpojan kanssa samaa! Zeeprakorvikset mustat 16,72€ ; tosi ärsyttävää kun sentit ei edes ole käytössä Suomessa! Löysin vaa ne samet just toisesta nettikaupasta hintaan 11,50€ eikä ole toimituskuluja. Että mitähän tästä nyt vois ajatella?


    • vivienna56

      Vaikka kyseessä onkin vaateliike, itse olen ostanut sieltä paljon koruja :) Valikoima on onneksi suuri!

    • ToyGirl

      luotettava www.sirukoru.fi

    • raija68

      magneettikorut.fi

    • Tia_CB

      Mä olen ostellut paljon eri nettishopeista itselleni ja kavereilleni, mm. lävistyskoruja ja rannekoruja. Tunteella.fi kaupasta löysin parhaimmat ja edullisesti, joten tilailen nykyään pääasiassa sieltä.

    • Smilerr

      http://www.ostari.fi

      - Yli 1200 korutuotetta
      - Edulliset hinnat
      - Ei toimituskuluja
      - Nopea toimitus (1-3 arkipäivää)

      • Juhojuhanpoika91

        Edullinen eikä kyllä kuvaa tätä kauppaa kuten just tulin kommentoineeksi Jannepekkalaurinpojan asiallista kommenttia: ja ne sentit hinnoissa?!


      • EiSitKenenkäänPoika

        Kaikki nämä" jonkunpojat" ihan oikeassa! Eli eipä paljon vaadi kun tsekkaa kuvahaulla mihin hintaan lähtee samat korvakorut mistäkin; pistää vaan teräskorvakorut netistä esim ja siitä selaamaan!


    • muru67

      Joo, käys kattomassa www.korulinja.fi On meinaan paljon valikoimaa, edulliset toimitusmaksut ja edulliset korut. Sitäpaitsi itse tykkään niistä tosi paljon, koska ovat erilaisia kuin mitä kaupoista löytyy.

    • Uutta

      http://www.korujenmaailma.fi

      Ei toimitusmaksuja, ei postitusmaksuja, edulliset hinnat ja vähän erilainen valikoima.... myös Italialaisia palakoruja löytyy.

    • jenn-i

      suunnittelevat asiakkaan kanssa yhdessä kihlat ja vihkisormukset
      www.woimakulta.fi/

    • nx

      Ostin "Kultapuro" -nimisen hopeisen riipuksen hinta postikuluineen 91 euroa, toimitus alle viikossa.

    • Memmu30
    • Helmitär

      Hei,
      käy tutustumassa tähän verkkokauppaan: villaregis.bigcartel.com
      Suomalaisia koruja ja voi tilata omia jos ei löydy listalta oikean laisia

      • Hapankaalit

        Täällä on paljon kauniita koruja ja monen hintaisia.
        www.lumoproducts.com


      • KoruKaisa
        Hapankaalit kirjoitti:

        Täällä on paljon kauniita koruja ja monen hintaisia.
        www.lumoproducts.com

        Tää lumoproducts on kyl todella ihana korukauppa!


      • Keramiikka
        KoruKaisa kirjoitti:

        Tää lumoproducts on kyl todella ihana korukauppa!

        Ne on fasebookissakin; Lumo Products Web Store


    • sdffghghfhj

      magneettikorut.fi on erittäin hyvä mielestäni! :)

    • Korufany
      • KansKoruFany

        Hei vähänkö omituinen kauppa! Seinätarroineen.......


    • _Lasialasia_

      Itse olen hurahtanut lasikoruihin ja olenkin ostanut niitä yksityiseltä harrastelijalta. Ihanat korut ja erinomainen hinta/laatu -suhde ja toimitus nopea. Paikka josta olen ostanut: http://www.annuoksala.net/korut.html

    • viola*

      Täällä on yksi edullinen ja persoonallinen: www.garenne.fi

      • viola*

      • Minä_vaan88

      • kunkatsoin

        Näitä ei enää ilmeisesti edes ole.....


    • cata33

      hienoja koruja, kotimainen ja turvallinen. olen ostanut sieltä paljon eri koruja.

    • se on

      "Mikä on paras verkkokauppa mistä kannattaa ostaa korut?
      Tiedän, eri liikkeet myyvät eri koruja, mutta kuitenkin...mikä verkkokauppa turvallinen? Missä edulliset toimitusmaksut ja koruhinnat? Ja missä on laatu-hinta-suhde hyvä? Onko kokemuksia?"

      Vitsi vai? Paras ja mielekkäin kauppa on tietenkin se joka tyydyttää ostajan tarpeet. Sulla ja mullla on toden näköisesti erilaiset tarpeet.

      Kysymys oli väärä, tarpeeton, koska et esittänyt niitä omia vaatimuksiasi.
      - laatu
      - hinta
      - toimitusaika
      - malli, muoti, suunta, trend…
      . ostajan mahollisuus vaikuttaa korun muotoiluun, materiaaleihin, kiviin yms

      kelaa vähän

    • Pikku Myy

      www.annibella.fi myy edullisia ja mielestäni hyviä koruja.

      • jj

      • Glossy
        jj kirjoitti:

        Etsin riipusta/kaulakorua missä olisi siis mies ja nainen, niin kuin wc kyltissä : http://www.bikekatytrail.com/i/restroom.gif

        Olisiko teillä jotain ehdotuksia mistä saattaisi löytyä?

        löytyy täältä:
        www.korusade.fi


    • varokaa

      Kiertoliike ky:ssä myyvät rikkinäisiä kellotauluja, jotka eivät toimi pattereiden vaihdosta huolimatta :( Ei takuuta!!
      Toimituskulut ovat aina 5,00e riippumatta paketin koosta tai painosta.

      • Vakkariasiakas

        Ainakin www.korulinkki.fi; edulliset hinnat, hyvä hinta/laatusuhde, nopea toimitus, Maksuturva. Myy teräskoruja ja ihania koruhuiveja.


    • nellis76
    • Brasileira

      NÄYTTÄVÄÄ LAADUKASTA DESIGNIA

      Brasilian eksotiikkaa muotitietoiselle naiselle:

      www.myprecious.fi

    • Nina999

      Tosi kaunis! Minä ostin tänään kaunis zirkonia riipus(viikkotarjous). Hyvää hinta! Minulla on paljon koruja etta ostin osoitteesta: www.myprecious.fi ja kaikki ovat tosi kaunis! :)

    • LootusSuomi

      Katopa: www.myprecious.fi

    • pirsi43

      Käypä katsomassa semmosta kuin www.avakoru.com oli hienoja kaikenvärisiä ja mallisia

    • ...

      tunteella.fi on huijarifirma, älkää ainakaan sieltä tilatko.
      Kolmeen viikkon ei ole tilauksesta kuulunut mitään, viesteihin ei vastata.

    • m.s.t

      Yksi hyvä nettikauppa on Postikulta. Ostavat vanhoja ja rikkinäisiäkin koruja. www.postikulta.com/romukulta

    • koru koru

      www.korukyla.fi

      uusi nettikauppa mutta hyvä

    • Josku02

      Täältä persoonalliset, vahvat ja laadukkaat korut!

      www.woimakulta.fi

    • Mimmu7
    • hauskoja koruja
    • karabulut-s
      • MiMMu_Vaan

        Mielestäni hyvä ja edullinen on Annibella (http://www.annibella.fi). Tällä hetkellä mainostavat ilmaisia postareita, joten taidanpa tilata...taas.


    • hanna.salmonsson
    • Reijo Kuusisto

      Ostin hopea riipuksen tuolta http://www.hopeakorut.net
      Tykkäsin kovasti ja vaikutti asiallisesta kaupalta. Hinnat edulliset ja toimitus nopea. Sain korun kahdessa päivässä tilauksesta. Suosittelen.

    • liisamaaria

      Täältä löytyy kivoja juttuja www.annaolivia.com

    • anna-anni

      www.savanni.com
      On muuten .com eikä .fi :)
      Ihan älyttömästi kaikkea kivaa, koruja ja läväreitä.

    • slamdunk
    • tallukka87
    • kokonutll

      Mistä löytyisi isoja kultaisia kaulakoruja? 1000e ->

    • ??

      Sain kaverilta linkin tuollaiseen verkkokauppaan www.kultaoutlet.fi . Onko kellään kokemuseta kyseisestä kaupasta, onko luotettva? ainakin hintataso näyttää todella edulliselta

    • ~~~~
      • tätäputiikkia

        Ei oo enää olemassakaan


    • Kaakkurinna

      Tämä on kiva kauppa:
      www.lumoproducts.com

    • Miisa_88

      Minulla tuli tänään taas uusi tilaus, tykkään koruista kun ovat yksilöllisia ja laadukkaita. Eikä ole mukana turhaa rahastusta kuten kultasepänliikkeiden teräskoruissa.

      http://www.tunteella.fi/

    • AnskuHki

      Viimeksi tilasin www.korulipas.fi
      tosin miehelleni, mutta juhliin olen ostanut itsellenikin

    • vastaajax

      TIlasin tuolta, tuli tosi nopeasti (noin viikossa) ja hinta-laatu suhde on paljon parempi kuin missään muissa tähänastisista tilaamistani nettikaupoista.

      http://en.dawanda.com/shop/Kedikekik

      Iloisia ja värikkäitä koruja, nuorille ja vanhemmille!

    • Ruusuiloinen
    • koruniinihana
    • Poomo

      www.bfmyynti.fi on ihan sikahyvä varsinki ku on uudet nettisivut

    • M&M

      Woimakulta on erikoistunut vahvojen kultakorujen valmistamiseen.
      Wirkistäviä uuden makuisia, wapaalla kädellä.

      ...eli löytyy myös uniikkeja ja käsin tehtyjä koruja.

      www.woimakulta.fi/kauppa

    • ehdottomasti paras

      verkkokauppa on kultaoutlet.fi

    • hopeamies

      melko uusi mutta silti laadukas ja luotettava: www.kultapilvi.fi Näillä on myös korukutsut/kotikutsut konsepti :o

    • HopeaNina
    • -Lapland-
    • hupp

      NB Collection, suomalaista designiä!

    • Sirna_

      Laitoin uusia malleja verkkokauppaani. Teen hopeisia filigraanikoruja, ajattomia malleja. Käykääs kurkkaamassa. Kevääksi olisi tarkoitus ihan uutta mallistoa saada ulos ;)

      www.sirna.fi
      www.sirna.fi/kauppa

      ..Olen vasta tänä kesänä aloittanut yrittäjänä, kultasepänalalta minulla on kokemusta kaikkiaan 6vuotta.

    • hopeinenkirahvi

      Polartar !

      www.polartar.fi

    • ring-a-ling

      Huhhuh..kylläpäs oli jos jonkinlaista putiikkia suositeltu. En tajua tota huuto nettii. Ei kai kukaan halua kenenkään vanhoja koruja käyttää.

      suosittelen www.bald-fellows.fi niillä on nyt udet sivutkin, toimii tosi hyvin. Teräsketjuja, riipuksia todella laadukkaita ja kestäviä koruja..varmaan ikuisia. edullisempi ku joku kultasepän liike jotka rahastaa jonku tyypin nimellä. noitten koruja kehtaa antaa lahjaksiki.
      onhan se lävistysliike, mut muutakin löytyy, tämmösilekki jolla ei oo mitään lävistyksii tai tatuointeja.
      tietty riippuu mistä kukaki tykkää, mut mä tykkään noista!

      • 4+14

        Niin, sä varmaan heität pois äidiltäsikin perimät kulta- ja hopeakorut... :p
        (Etkä käytä kirppisvaatteita tai antiikkihuonekaluja tms.)

        Jalometallit eivät käytössä kulu. Ja jos ei koru sovi tyyliin, niin ei kun kultasepälle ja materiaalit uusiokäyttöön. Mä olen ajatellut viedä pari vanhaa 14 karaatin rannerengastani sekä yhden kivisormuksen joka ei mahdu sormeen, ja teettää niistä riipuksen.


    • Herttanen

      Täällä ei ehkä edullisinta, mutta muuten persoonallisia koruja. Itse suosin laadukasta rihkaman sijaan...en ainakaan lahjaksi ostaisi rihkamaa. Kummitytölle löysin kivan sydämen ja sopivasti ennen joulua on postikulutkin 0 € :)

      www.woimakulta.fi/kauppa

      • Persee

        Tilasin woimakullasta, mut oli vaurioitunut lähetyksessä. Kyselin sitten perään ja sanoivat ettei tartte korvata kun posti on hajottanut.


    • Marix
    • akahi
      • Kaisaam

        KORUSHOP.FI, HALPOJA KORUJA


    • pantuli

      Tuolla on kans kivoja ja hyvännäköisiä "halpiskoruja" ja paljon lasten koruja vaikka onkin kai pääasiassa hiustarvikkeita myyvä kauppa.
      www.pinniminni.fi
      On muuten varmaan Suomen hienoin verkkokauppa, tosi kivat värit ja selkeät kuvat tuotteista.

      • MarinKämmekkä

        Siis ......ei toi nyt kyllä korukauppa ole! Hiuspinniä ja pantaa, huivia.......no joo kertoohan tuo nimikin jotain. Mutta miksi pitää jonkun suositella korukauppana?


    • näin....

      Ebay.com

      Kiinasta kaulakoruja, korviksia, sormuksia yms. ei postikuluja, alkaen 0.99$ eli alle euron. Samaa laatua tosin kuin H&M/seppälä mutta miljoona kertaa halvempaa. En osta enää mitään krääsäkoruja suomesta ylihitaan.

    • nikkeliallergikko

      Krääsäkoruista saatu nikkeliallergia, nyt yliherkkä kaikille korviksille, kalliille ja edullisemmille! Testaan vielä titaanikorviksia suosituksesta, onko kenelläkään muulla kokemuksia titaanisista korvakoruista tai verkkokorukaupasta lilla Gunilla?

    • marisa36

      Itse löysin persoonallinen ihanan puu-peilikorun http://www.uurtedesign.com. Käsintehtyjä, ei ihan halvimpia, mutta todella kauniita ja yksilöllisiä!

    • olga_dsg

      Aiheena suomen luonto ja sieltä laadukkaat marjakorut. Laadusta ja palveluista laitan pääni pantiksi!:) http://www.olgastudio.fi/

    • uniikit

      www.patinanlahjapaja.fi

    • koruintoilija

      http://www.facebook.com/ChiringoByNanaya

      Sieltä saa joko ihan itse tilata tilaustyönä juuri sellaisen kuin haluaa tai sitten ostaa jonkun tarjolla olevan.

      Suurin osa on sellaisia joista ei ole olemassa toista samanlaista eikä niitä aijotakaan tehdä joten saat varmasti sieltä persoonallisen korun jota muilla ei ole ja hinnatkin ovat halpoja. Myös custom tuotteita löytyy, joten kierrätyksestä pitävä saa myös haluamaansa jos haluaa.

      Korut voi joko hakea paikanpäältä tai saada postina. Maksuna käy käteinen, tilisiirto ja paypal

    • Kaisa1963

      halpiskoruja myös www.korushop.fi

    • Outi89

      www.korubar.fi

      Sieltä oon löytännyt aika hienoja koruja

    • Lisse

      Suomalaisella Cailapilla on myös oma verkkokauppa http://cailap.fi

      Ostettavissa mm. muutamien bloggaajien suunnittelemia koruja sekä Kirsi Nisosen suunnittelemia asusteita.

    • pih11

      Persoonallisia koruja myy www.pukineshop.fi

    • fiona1243
    • Tarukoru.fi
    • Tantor
    • JP
    • RistoP
    • hölmömpi 2

      Älkää vaan ikinä tilatko koruja ainakaan täältä: korupalat.com. Minä (typerys) erehdyin tilaamaan n. 8 viikkoa sitten, enkä vieläkään ole saanut tilaustani. Maksoin etukäteen ja kun korupaloja ei alkanut kuulumaan, laitoin meiliä. Myyjä lupasi lähettää korut uudestaan (oli kuulemma paketti kadonnut matkalla), mutta taaskaan pakettia ei kuulunut ja laitoin jälleen meiliä... no myyjä lupasi lähettää taas paketin, nyt jo kuulemma kolmannen kerran. No taashan se paketti "katosi" mystisesti matkalla. Laitoin jälleen meiliä ja vaadin rahojani takaisin, myyjä pyysi tilinumeron... saas nähdä "katoaako" rahanikin matkalla tililleni. nimim. "tyhmyydestä sakotetaan"

    • lilli9

      Sellaiset osoitteet kuin www.korukioski.fi ja korukioski.energetix.eu

    • Crystal

      www.wwc-deals.com

    • chakaal

      Nää on niin ihania

    • -sanna-

      Hei, minä olen tilannut nyt viimeksi pearlstyle.fi sivustolta ja korut tuli nopeasti ja myyjän kanssa kaikki toimi hyvin. Avainkoru on ollut tosi hyvä kun sitä voi käyttää ihan korunakin. Kaulakorun sain juuri mekkooni sopivana, lähetin kuvan mekosta ja sain parissa päivässä kuvan korusta hyväksyttäväksi. Minun kokemukseni on ainakin ollut erittäin positiivinen tästä sivustosta.

    • Sara's Place

      Olen avannut pikkuruisen verkkokaupan josta löytyy käsintehtyjä koruja :)
      Myös valmiskoruja löytyy pieniä eriä.

      http://sarasplace.valmiskauppa.fi/

      (Nimi muuttuu maaliskuun jälkeen sarasplace.fi)

    • korut ja helyt

      www.chiringobynanaya.com :D Siit ite diggaan!

    • niuhnhiu

      www.korukyla.fi Kiva kuulla, että ainakin teidän tilaus meni ongelmitta

    • Rokkimustekala

      Facebook on pullollaan pieniä koruja myyviä yksityishenkilöitä ja yrityksiä. Jos suomalaisen tukeminen kiinnostaa niin näitä kauppoja käsittääkseni voi katsella ilman että on edes Facebookin käyttäjä. Listassa on monia, mutta uusin bongaamani on: www.facebook.com/lumissaspurpleoctopus . Aika rock-henkisiä, itse tykkään kyllä! ;) Kannattaa koittaa etsiä näitä piilotettujakin kauppoja, löytyy sellaistakin jota ei heti kävele kadulla vastaan. Myös myyjien kanssa kommentoimalla kommunikointi on plussaa, voi suoraan kysyä tuotteista ennen tilauksen tekoa.

    • kpru
    • -Hanna80-

      https://luxbox.fi/

      Iso valikoima kulta- hopea ja teräskoruja sekä kelloja. Nopea toimitus!

    • Samibracelets

      Poronnahka käsikoruja

      Jos haluat hyvälaatuisia ja aivan ysilöllisiä koruja käy kurkistaan minun vasta aloittamaa blogia. Minä teen poronnahasta leveitä ja kapeita käsikoruja. Ruotsin saamelaisten perinnettä mutta nykyään myös moderneissa väreissä. Teen tilauksesta eli saat myös itse suunnitella värit ja mallit jos haluat! =)

      http://tennarmband-samibracelets.blogspot.se/

    • dreams1

      Hei, olen avannut koruja, lahjatavaroita ja sisustustuotteita myyvän verkkokaupan osoitteeseen http://www.urielkorut.com/

      Toivon, että tutustut verkkokauppani. Siksi nyt kaikille 10% alennuskoodi, joka on voimassa 08.05.2013 asti. Koodi: KK3RQQ

      Kirjoita koodi maksun yhteydessä kohtaan aktivoi alennuskoodi.


      PS. Korukauppa Urielista aina ilmainen toimitus!

    • sanomaa
    • anonyymi8
    • Hopeakoruja

      www.jelver.net

      • Leivos

        www.kenkakaruselli.com
        myös ihania kenkiä ja laukkuja


    • Oncemoonlight
    • mmm20

      www.unien.fi
      Kauniita käsin tehtyjä puukoruja.
      Huomaa myös puiset rippiristit.
      Osa tuotosta kanavoidaan lastenklinikalle.

    • KatriE1

      claesnystrom.com

      liike Helsingin keskustassa :) verkkokauppa

    • Korukauppa eleanet

      Tilasin ihanat kukkakorvikset ja pari kaulakorua täältä! Kivoja koruja ja sain yli 30 eur tilaukseni ilman postimaksua. Sain myös alennuksen Facebook-tykkääjänä :)

      www.eleanet.fi

    • iulouiliyol

      www.korukyla.fi

      ihania koruja:)

    • 1+16

      Huutonet ehdottomasti. Sieltä olen huutanut aitoja kulta-, timantti- ja helmikoruja murto-osalla siitä hinnasta millä kultakaupat myyvät. Mulla on yksi luottomyyjä, jonka tarjontaa seuraan säännöllisesti. Nytkin on yksi valkokultainen rivitimanttisormus sormessa kimmeltämässä...

      (Sitten on yksi amerikkalainen mm. tahiti- ja etelämerihelmiä myyvä paikka, pearl paradise, mutta sinne saa kyllä uppoamaan helposti yli tonnin isoihin suolaisen veden helminauhoihin. Lisäksi on riski, että tulli nappaa lähetyksen, vaikka omat korvikset eivät haaviin jääneetkään...)

    • kerttuli65

      Itselläni olisi haussa vanhat kunnon "klipsi" korvikset sillä itselläni ei ole reikiä.. myydäänköhän sellaisia enää missään..?

      • 6+16

        Vintageliikkeistä ja kirppiksiltä saattaa löytyä - ja jopa ihan antiikkiliikkeistäkin (ei kannata pelästyä sanaa "antiikki", moni niistä myy vanhoja hopea- ja pukukoruja hyvinkin halvalla).

        Nykyvalmistajat tekevät niitä enää harvoin, koska useimmilla on reiät. Toisin oli vielä 1940- ja -50 -luvuilla, silloin rei'itettyjä korvia pidettiin "barbaarisina", ja naiset käyttivät vain ruuvattavia tai klipsikorviksia.

        Huutonetissä on yhdet ruuvikiinnitteiset myynnissä: http://www.huuto.net/kohteet/siniset-korvikset---ruuvikiinnitys---vintage/276929749

        Ja yhdet Aarikan klipsit: http://www.huuto.net/kohteet/aarikka---korvakorut---klipsi/275908890

        Kitschillä näköjään on jonkin verran: http://www.kitsch.fi/fi/korut/klipsikorvikset/

        Tuolla olis kanssa jotain (alennuksessakin) : http://www.korulinja.fi/Korvakorut-Strassikukka-kulta-klipsi-0424473

        Nämä siis suomalaisia, suuresta maailmasta löytyy vielä enemmän...


    • Toimitus 3 päivää

      Liike Kampissa ja verkkokauppa www.jenavi.fi :
      Swarovski kristalleja ja paljon muuta

    • Chanti

      Chanti. Hinta/laatu ei voisi olla paremmin kohdallaan. Olen mies ja löytänyt sieltä näyttäviä sormuksia jne, naisestani puhumattakaan mitä löytöjä hän on tehnyt.
      Suomalaiten "design" on aivan muuta mitä nimi pitää sisällään.

    • Coruya

      Uusi, design-koruja myyvä nettikauppa www.coruya.com on avattu.
      Tuotteet ovat käsintehtyjä, uniikkeja ja erikoisia.
      Tervetuloa tutustumaan upeaan valikoimaan!

    • Nannu-98

      Tuolta löytyy toosi edullisesti, mm. kaulakoru 1.17 €, lohikäärme-korvakoru 0.73 €, kaulakoru korvikset 3.59 €, sormus 0.72 € , rannekoru 1.84 € ja sormus 1.24 €. Postikulut ovat jo hinnoissa :D

    • Laatua ihmisille

      On toki hyvä että koruja saa useilta nettisivuilta todella halvalla, mutta itse ainakin tykkään laadusta, laadusta! Ostan itse mieluummin täältä:

      http://www.kultajousi.fi/fi/

      Tästä ei kenenkään pidä närkästyä, esitin vain oman mielipiteeni.

    • Wilhelmiinuska

      En tiedä onko paras korukauppa tai verkkokauppa, mutta palvelu on parasta ja saa taatusti sellaisen korun ku haluaa. Ei tule heti toista samanlaista vastaan ja on designia viimeisen päälle. Vaatii tosin tietysti että osaa kuvata millaisen korun haluaa tai mistä asioista tykkää, jotta suunnittelija saa jonkin lähtökohdan suunnittelulle. Ainakin minulle ja miehelli tuli todella kauniit ja oman näköiset vihkisormukset!

      www.alati.fi

    • Koru2014
    • ritu5

      Onko joku tilannut koruja Nimikoruni nimisestä nettikaupasta? Minä tilasin ja petyin pahasti.Mainos oli täysin suomenkielinen,korut hopeisia ja niihin saa kaiverruksia.Toissapäivänä tuli ilmoitus paketista,se oli tullut Israelista ja se on nyt tullissa ja minun täytyy tullata se ja maksaa tulli, Tullimaksu on kolmas osa tuotteen hinnasta,hinta oli 35,10€ Lähetin sinne sähköpostia,eivät ole vastanneet. Mitä mieltä olette tälläisestä?Mainoksessa ei mitenkään käynyt ilmi että tuotteet tulevat ulkomailta.

      • kkjjrr5

        Tilasin nimikoruni.com kaupasta. Näytti upealle, maksoi yli 70 e mut ihan karmean näköinen. Mietin voiKo olla hopeaa. Valmiiksi ihan naarmuilla ja laattamainen koru on ihan likainen, sormenjälki jää vaikka olis puhdas sormi. Ei saa pyyhittyä. Vastasivat reklamaation englanninkielisen yleisviestin jossa ei ollut minkäänlaista vastausta. Lahjakai menossa...


    • Helena_35

      Ostin kummitytölleni rippilahjaksi ihanan lusikkakorun, jossa oli kimmeltävä lasi! Muutenkin ihanan erilaisia koruja <3 http://www.helakka.fi/

    • korut

      www.jne.fi uusi nettikauppa, kiva valikoima BB-koruja.

    • pallokorut

      www.jne.fi

    • kurvaporo

      www.korukeisari.fi
      kaikki korut -25 % ilmainen toimitus suomen halvin nettikauppa

    • Tytsylintyyli

      www.korujenmaailma.fi
      Eivät ota mitään postikuluja ja hinnat todella edulliset ja tulee nopsaan. Ja aina kysymyksiin vastataan toisin kun muualla.

    • chiri

      chiringo.fi sieltä saa mittatilauksenakin

    • jeejs
    • Anonyymi

      KoruTV kautta ei kannata tilata, tilasin korun ja sen piti 5:n päivän sisällä olla perillä nyt kulunut 13 päivää. Selityksiä löytyy että kuriiri ei ole voinnut toimittaa jne. Elikkä ei kannata tätä myyjää

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Vanha ketju, mutta lisäänpä tänne kuitenkin oman korusuosikkini. Jos puisista korvakoruista tykkää niin https://valona.fi/korut/korvakorut/puiset-korvakorut/ Tykkään minimalistisesta tyylistä. Silti näyttäviä. Eikä kovin pahan hintaisia vaikka onkin tehty Suomessa.

    • Anonyymi

      https://www.elwiirajewelry.com/

      Tuolta olen itse ostanut. Saa samalla myös laukkuja. Korut on suomalaista käsityötä, mistä tykkään itse. Tuen mielelläni suomalaisia yrityksiä. Nyt taisi olla äitienpäiväkampanjakin käynnissä, -20 % tilauksesta.

    Ketjusta on poistettu 43 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1402
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1275
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1182
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1062
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe