AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!

 /   /  / Auttakaa! Optipar+vieroitusoireet

Auttakaa! Optipar+vieroitusoireet

9 Vastausta 5 309 Lukukertaa
Olen todella pahassa pulassa...Lopetin optipar lääkityksen monen vuoden jälkeen, lähinnä siksi että en halua viettää loppuelämääni lääkehuurussa ja haluaisin tulla raskaaksi.
Mutta mitäs nyt sitten - teen kuolemaa vieroitusoireiden kourissa...Voiko tämä enää olla normaalia???
Kävelen pitkin seiniä kun huimaa niin pahasti, päätä särkee, fyysisesti paha olo, ripulia, en halua syödä, en voi nukkua ja jos nukahdan, hirvittävät painajaiset täräyttävät hereille, hikoilen kuin saunassa, mutta silti paleltaa, keho saa "sähköshokkeja", kauhea vapina, sekavat ajatukset....Lista on loputon! :´(
Voisiko joku kertoa kuinka kauan tämä kestää???
Missä vaiheessa sairaalaan, jos ei mene ohi??
Teen todella kuolemaa ja tuntuu että elämä loppuu tähän. Kertokaa minulle omia kokemuksianne optiparin/seroxatin lopettamisesta!!!

Et kai sinä

ja lopettanut sitä kertalaakista?!! Vähennys tulee tehdä asteittain, lääkärin ja asiakkaan suunnitteleman aikataulun mukaisesti!!
Kerro nyt millä annoksella, miten kauan ja MITEN lopetit sen, asteittain vai kerralla.
Jos viimeksi mainitulla tavalla niin kääntyisin pikimmiten lääkäriun puoleen saamaan apua vieroitusoireisiin.

Noh....

Tiedän varsin hyvin että se lääke olisi pitänyt lopettaa asteittain, mutta eihän täällä s*****:n helsingissä saa edes aikaa lääkäriin vaikka ois kuinka hätä!!! No, lääke on nyt kuitenkin lopetettu ja itse siitä saan kärsiä, haluaisin nyt vain jotain lohtua että miten tästä selvitään ja kuinka kauan tämä helvetti kestää!!?? Alan olla jo aika lopussa. Eikä vieroitusoireisiin ole mitään lääkkeitä, ne vaan yleensä pitää kestää. Enkä ole ensimmäinen joka lopettaa nämä lääkkeet kertalaakista.

Tuota,tuota

Helsingissä jos missä lääkärin nimenomaan pääseekin,itse käyn kun apua tarvitsen Munkkivuoressa sijaitsevalla lääkäriasemalla, on avoinna 24t/vrk, avopoli, ei ajanvarausta.
Näin toimii moni lääkäriasema,joita tosiaan on vähän joka nurkan takana nimenomaan Helsingissä.
Miksiköhän lopetit sitten lääkkeen kertalaakista jos kerran TIEDÄT että se lopetetaan asteittain?

Tuossa arvioidaan noiden vieroitusoireiden kestoa, kyllä niissä saattaa mennä triplatenkin tuo aika helposti.

Kestää ne

Kyllä saa varautua 6-8 viikkoon ennen kuin helpottaa. Riippuen annostuksesta, joka on ollut. Itse olen lopettanut Zoloftin 100 mg omapäisesti kerralla ja olot oli kyllä melkoisia, sekä fyysiset oireet just samat, kuin edellä. Lopettamisen jälkeen täytyy varautua siihen, että oireet palaavat johon lääke on määrätty. Tämä on tietysti itsestään selvää, mutta sanonpahan vain. Jos masennus ollut syynä, niin ei kai kovin huolta uusimisesta, mutta muut syyt on sellaisia, joita ei voi niin vain unohtaa.

Kunpa olisi ohi...

Mulle määrättiin Optiparia aluperin ihan keskivaikeaan masennukseen, ei ole ollut mitään muita juttuja. Annosmäärä ollut 20 mg vuorokaudessa. Aina aamuisin tuntuu että vähän helpottaa mutta iltaan mennessä ollaankin menossa hirteen...
Ihanaa että täällä saa vähän tukea, se helpottaa.

Kokeile Ipsatolia

Mulle tuli kanssa tolkuttomat viekkarit kun lopettelin zyprexaa aikanaan; oli vapinaa, masennusta, huono olo, univaikeuksia, kylmää hikeä, lihakset kramppas ym ym.
Puhuin lääkärille asiasta, ja se kirjotti 2mg Ipsatol respan. Kun otin ensimmäisen napin, loppu kaikki oireet kuin seinään. Tosin mulle tuli Ipsatolista vähän "hölmö" olo, mutta mielummin sen kestää.
Söin sitä noin pari kuukautta, tarvittaessa, ja kun lopetin niitten syömisen, huomasin ilokseni että kaikki viekkarit oli poissa.
Kannattaa ainakin koikeilla, mulle tepsi.

On "vähän"

vierottautua psykoosilääkkeestä kuin antidepressiivistä.
Ipsatolin pääindikaatio on Parkinsonin tauti....toki muitakin indikaatioita löytyy, kuin myöskin haittavaikutuksia.
Ap:n ongelmana on se,että hän on lopettanut lääkityksen liian yhtäkkisesti.
Hänen vieroitusoireitansa voisi helpottaa esim. matala annos jotain bentzoa,lyhyeksi aikaa,tasaamaan vieroitusoireita.

Kiitoksia tiedosta.

Olen itse ottanut opamoxia tarvittaessa ihan pahimpiin oireisiin, mutta voisinpa tosiaan kysyä tuota Ipsatolia. Kiitos kun kerroit! Nyt alkaa olla aina välillä parempi olo, mutta se kyllä häipyy hyvin äkkiä. Nyt on enemmänkin koko ajan tippalinssissä, eli itkettää vaikka olis tarkotus nauraa...Ja epätodellinen olo seuraa mukana kaikkialle, mutta parempaan päin ollaan menossa.
No hei älkää valittako, yks just Xanoreista vieroitus HELVETTIÄ!
 /   /  / Auttakaa! Optipar+vieroitusoireet

Asiantuntijat

  • SincityNaisille ja pariskunnille sunnattu intiimituotteiden erik...

Keskusteluhaku

Laaja haku



Lisää keskusteluja aiheesta

Facebookissa suositeltua

Tietoa mainosten kohdentamisesta