Hyvä muuttofirma

Pk-seudulla?

Suositteluja / yrityksiä joita pitää välttää?. Hintahaitari on aikamoinen - halvinta ei vissiin kannata valita? Muutto Espoon sisällä rt-asunnosta kt-asuntoon. 3h k.

148

29412

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • stadilainen

      Helsingissä kaupungin sisäinen muutto, sen firman nimi oli muistaakseni Helsingin Muutto ja Kuljetus oy.

    • tarvitset?

      vain hölmö tai ökyrikas käyttää muuttofirmaa!
      Vuokraa päiväksi paku Essolta noin 100 euron hintaan ja sitten pari nuorta kaveria huonekaluja ja laatikoita kantamaan,aikaa menee noin 5-6 h riippuu paljonko tavaraa on ja jos 10e/h pojille maksaa niin ovat oikein innoissaan.Näin olen itse aina muuttanut.

      • nuoria kavereita - ei ole

        Olen yksin asuva myöhäiskeski-ikäinen nainen ja muuttanut kaksi viimeistä muuttoa muuttofirman avulla ja olen tyytyväinen. Voimat ja selkä ei kestä kanniskella pesukonetta portaissa eikä oikein mitään muutakaan ja aika ei riitä jonkun pakun kanssa edestakaisin ajeluun. Homma toimii niin, että minä pakkaan ja kaverit kantaa (lauantaina) ja saa siitä palkan. Enkä sitä paitsi tunne täällä ketään nuoria kavereita, vanhempia vaan ja ne ei jaksa.
        En ole ökyrikas mutten hölmökään.
        Kokemusta Ekistä ja Forsbomista.


      • muuttaja

        Kaikilla ei ole kavereita kantamassa, Muuttofirmat on kyllä aika kalliita ja monet vielä vetkuttelevat, että saavat lisähintaa muutolle.


    • Brankkari

      Muuta itse kavereittesi kanssa
      www.essopukinmaki.com
      Tuolta minä vuokraan usein auton ja käyn jelppaamassa kavereita tai sukulaisia.

      • ...

        Itse olen käyttänyt Muuttopalvelu Niemeä. Oli tosi sujuva ja nopea muutto. Laatikot kannattaa vuokrata myös heiltä.

        Ei halvin mutta ei kalleinkaan.


      • zzz2
        ... kirjoitti:

        Itse olen käyttänyt Muuttopalvelu Niemeä. Oli tosi sujuva ja nopea muutto. Laatikot kannattaa vuokrata myös heiltä.

        Ei halvin mutta ei kalleinkaan.

        oli hyvä


      • entinen muuttaja
        ... kirjoitti:

        Itse olen käyttänyt Muuttopalvelu Niemeä. Oli tosi sujuva ja nopea muutto. Laatikot kannattaa vuokrata myös heiltä.

        Ei halvin mutta ei kalleinkaan.

        Totuus Muuttopalvelu Niemi Oy:stä entisten muuttajien kokemuksella : http://www.youtube.com/watch?v=Gjeyj0QsoW8


      • notko
        ... kirjoitti:

        Itse olen käyttänyt Muuttopalvelu Niemeä. Oli tosi sujuva ja nopea muutto. Laatikot kannattaa vuokrata myös heiltä.

        Ei halvin mutta ei kalleinkaan.

        En luota Niemen palveluihin. Kallis firma, mutta epäluotettava. Ylimääräistä vetkuttelua mootossa, joten hintaa muutolle tuli lisää. Ottakaa jotain tuttuja vahtimaan muuttoja, jos firman palkkaatte muuttamaan. Pääkäupunkiseudulla ja Tampereella on aika epämääräisiä muuttofirmoja. Mitään ne ei korvaa, jos jotai menee rikki, sovitut aikataulut ei pidä paikkaansa, ne ei edes tiedä että ovat vastuussa tavaroista jos joku käy varastelemassa ellei henkilökunta ite, puhtaus on toinen juttu. Ei ole kiva kusisia, öljysiä ja paskasia kameja alkaa purkaa ja jne. Vastaan ne osaa väittää. Koskaan ei voi tietää esim. auton puhtaudesta.


    • meilläkin

      Niemi hoiti meillä tosi nopeasti ja hyvin muuton. Jäin itse vanhaan asuntoon siivoamaan ja kun tulin uuteen kotiin 10 kilometrin päähän, pojat oli jo ajat sitten purkaneet tavarat kahden tason asunnon eri huoneisiin. Tosin kehuivat kyllä erikseen kuinka hyvin ja muuttomiehiä ajatellen kaikki oli pakattu.

      • Siivouspalvelu

        Kylläpä sun siivous kesti pitkään,en suosettele!


      • niemiläinen

      • mainos

        Taitaavat taas itse kehuskella itseään näillää palstoilla.


    • PARAS MUUTTO

      Muuttoni hoiti tuttavan suosituksista ko. firma.
      Kaikki sujui erinomaisesti ja hintakin oli kohtuullinen. Pyydäpä tarjousta :)

    • jee

      kuljetus reen on paska ja hidas. en todellakaan suosittele kenellekkään!!!

      • tyytyväinen asiakas

        Olemme käyttäneet kuljetus reen oy:tä jo kolmessa muutossa ja niemeä yhdessä reeniltä saimme huippu palvelua niemeä halvemmalla.


      • voiko vai ei
        tyytyväinen asiakas kirjoitti:

        Olemme käyttäneet kuljetus reen oy:tä jo kolmessa muutossa ja niemeä yhdessä reeniltä saimme huippu palvelua niemeä halvemmalla.

        saada sen käsityksen että 3kpl muuttoa Reenillä vastaa 1kpl muuttoa Niemellä.Se on kilpailuttamista jos mkä!!!!


      • Mikko M.
        voiko vai ei kirjoitti:

        saada sen käsityksen että 3kpl muuttoa Reenillä vastaa 1kpl muuttoa Niemellä.Se on kilpailuttamista jos mkä!!!!

        Niemi on kallis. Itse suosittelen Rosewall muuttopalvelua. Oon käyttänyt niitä nyt kahdesti, ja molemmilla kerroilla muutto kävi näppärästi eikä hintakaan päätä huimannu. Jopa piano muutti kaksi kertaa ilman vaurioita.
        http://www.ros.fi

        Nimim. tyytyväinen asiakas


      • Laaaaatikko
        Mikko M. kirjoitti:

        Niemi on kallis. Itse suosittelen Rosewall muuttopalvelua. Oon käyttänyt niitä nyt kahdesti, ja molemmilla kerroilla muutto kävi näppärästi eikä hintakaan päätä huimannu. Jopa piano muutti kaksi kertaa ilman vaurioita.
        http://www.ros.fi

        Nimim. tyytyväinen asiakas

        olenko epäluuloinen?


      • LH
        Laaaaatikko kirjoitti:

        olenko epäluuloinen?

        Voi vaikka pyytää heitä heti alkuun heitä antamaan 5 asiakkaan yhteystiedot jotka heitä voi suositella. Jos sen tekevät ja suositukset tulevat lyhyen ajan sisältä, se on mielestäni hyvä merkki. Sitten voi tietysti ottaa suosittelijoihin yhteyttä jos vieläkin epäillyttää. Tai sitten teet sen muuton itse...


      • Kuuass
        LH kirjoitti:

        Voi vaikka pyytää heitä heti alkuun heitä antamaan 5 asiakkaan yhteystiedot jotka heitä voi suositella. Jos sen tekevät ja suositukset tulevat lyhyen ajan sisältä, se on mielestäni hyvä merkki. Sitten voi tietysti ottaa suosittelijoihin yhteyttä jos vieläkin epäillyttää. Tai sitten teet sen muuton itse...

        Kuljetus Jyri Tappura


      • Vittuuntunut
        Mikko M. kirjoitti:

        Niemi on kallis. Itse suosittelen Rosewall muuttopalvelua. Oon käyttänyt niitä nyt kahdesti, ja molemmilla kerroilla muutto kävi näppärästi eikä hintakaan päätä huimannu. Jopa piano muutti kaksi kertaa ilman vaurioita.
        http://www.ros.fi

        Nimim. tyytyväinen asiakas

        On todella vaikeaa sanoa välillä, onko jokin suositus todella suositus vai pienyrittäjän mainos. Mutta tästä viestistä kaikki voivat olla varmoja.

        En suosittele muuttofirma Rosewallia kenellekkään, en kenellekkään! Valitsin sen kilpailutukseni perusteella, koska oli kaikista halvin. Vaan samaa virhettä en toiste tee, halvin ei todellakaan ole paras. Seuraavalla kerralla maksan enemmän, niin ei tarvitse menettää yöunia.


      • Kaisuliini
        Vittuuntunut kirjoitti:

        On todella vaikeaa sanoa välillä, onko jokin suositus todella suositus vai pienyrittäjän mainos. Mutta tästä viestistä kaikki voivat olla varmoja.

        En suosittele muuttofirma Rosewallia kenellekkään, en kenellekkään! Valitsin sen kilpailutukseni perusteella, koska oli kaikista halvin. Vaan samaa virhettä en toiste tee, halvin ei todellakaan ole paras. Seuraavalla kerralla maksan enemmän, niin ei tarvitse menettää yöunia.

        Ennen Rosewallin valitsemista, suosittelen soittamaan Kuluttajavirastoon. Sieltä löytyy tietoa yrityksen "luotettavuudesta".


      • Kaisuliini
        Mikko M. kirjoitti:

        Niemi on kallis. Itse suosittelen Rosewall muuttopalvelua. Oon käyttänyt niitä nyt kahdesti, ja molemmilla kerroilla muutto kävi näppärästi eikä hintakaan päätä huimannu. Jopa piano muutti kaksi kertaa ilman vaurioita.
        http://www.ros.fi

        Nimim. tyytyväinen asiakas

        Ennen Rosewallin valitsemista, suosittelen soittamaan Kuluttajavirastoon. Sieltä löytyy tietoa yrityksen "luotettavuudesta".


      • järki käteen
        Laaaaatikko kirjoitti:

        olenko epäluuloinen?

        ...voi olla, että kaikki kehut ei oo "aitoja", mutta yhtälailla voi epäillä, että onko kaikki haukutkaan aitoja.
        Nimittäin, kun näillä sivuilla voi ilman seuraamuksia laskea vaikka minkälaista luikuria.
        Voihan esim. joku kilpaileva yritys heitellä kapuloita rattaisiin ja mustamaalata jotakuta firmaa, tai firmoja.
        Olen homannut. että muuttofirmoja on todella paljon, ja kilpailu asiakkaista varmaan kovaa, joten härskimmät käyttää kaikkia keinoja saadakseen asiakkaita.
        Itse olen elämäni aikana muuttanut 5 kertaa,ja eri firmoja käyttäen,
        eikä minulla ole ollut sen kummempaa huomauttamista kenenkään osalta.
        Ei ainakaan siten, että rupeaisin näillä sivuilla ketään "nostamaaan tai painamaan"
        Saa nyt nähdä kuinka tässä toivottavasti viim. muutossa käy.


      • gejr56

        Ainakin 5 kertaa käytetty reeniä ja toimii kuin junan vessa,aina ajoissa kerran jousti jopa pari tuntia kun muutettiin uuteen taloon.ei koskaan mitään ongelmia ollut,itse pomo tosi asiallinen ja reilu.keväällä taas muutto edessä uuteen taloon ja 100% varmuudella reenille soitan ja otan sieltä muuton esim.niemi paljon kalliimpi


      • MuuttoReenEiToimi

        Ikinä enää emme käytä Reeniä! Arvioivat, että menee neljä tuntia, mutta menikin seitsemän tuntia. Järkyttävän kova lisälasku. Lisäksi rikkoivat tavaraa. Toivottavasti kukaan ei enää luota näiden "osaamiseen". Iäkkäät herrat laahustavat tavaroita autoon, joten tottakai saavat laskuttaa "pikkuisen" lisää jokaisesta arviosta. Huijareita ovat!


      • Anonyymi
        MuuttoReenEiToimi kirjoitti:

        Ikinä enää emme käytä Reeniä! Arvioivat, että menee neljä tuntia, mutta menikin seitsemän tuntia. Järkyttävän kova lisälasku. Lisäksi rikkoivat tavaraa. Toivottavasti kukaan ei enää luota näiden "osaamiseen". Iäkkäät herrat laahustavat tavaroita autoon, joten tottakai saavat laskuttaa "pikkuisen" lisää jokaisesta arviosta. Huijareita ovat!

        Tsemppiä Marko


      • Anonyymi

        Muutossa "katosi" iso urheilulaukku sisältöineen, silmä- ja aurinkolaseista vain kotelot jäljellä ja kaksi käsilaukkua "kadonnut" . Edullisesta muutosta tuli todella kallis muutto.


    • s_s_s_s

      JA-KI muutosta huonoja kokemuksia, en voi suositella. Muuta itse ennemmin.

    • Pettynyt kuluttaja

      Täältä ei ainakaan kannata vuokrata muuttolaatikoita.
      Tilasin laatikoita heiltä ja odotin pari päivää vahvistusta tilaukselle eikä mitään kuulunut. Tänään su sain vastauksen sähköpostiviestiini.

      Kiitos yhteydenotosta.
      Valitettavasti muuttolaatikoiden vuokraus on ulkoistettu.
      Muuttolaatikoita voi vuokrata Muuttopalvelu Niemi Oy-stä
      www.niemi.fi

      Tästä he eivät vaivaudu kertomaan omilla sivuillaan. Kauppaavat vaan todella halpoja muuttolaatikoita 0,10 e vrk ltk. Tämän perusteella en kyllä voi kenellekkään suositella heidän palveluaan.

    • Muuttaja X

      http://www.ja-ki.fi/

      Vahva puoltoääni Ja-Ki -muutolle. Järjestivät alle viikossa muuton maakunnasta Helsinkiin. Nopea, asiallinen ja rento muutto. Aivan erinomaista palvelua.

    • Kale-s

      Itse muutin kaksiosta 5 kerroksesta, joka oli hissitön. Opiskelijamuuttojen kaverit jaksoivat kyllä painaa, muutto oli ohi 3 tunnissa. Hyvää asiakaspalvelua ja hintakin oli suht edullinen

    • +++++

      Itse olen muuttanut Rosewallilla kolmesti, eikä koskaan ole ollut mitään valittamista.

    • Aimo Lehtinen

      Ehdottomasti Aimo Lehtinen http://www.aimolehtinen.com/
      Todella reippaita ja ystävällisiä muuttomiehiä, yksikään huonekalu ei naarmuuntunut tms. Meidän neliön muutossa meni vain 3 tuntia ja hinta on todella kilpailukykyinen! Meidän pakettiin sisältyi myös muuttolaatikot, jotka olivat isompia ja puhtaampia kuin esim. Ja-Killa aikanaan.

    • JY-PI!!!

      Siis aivan ehdottamasti JY-PI oy pääkaupunki seudun paras ja hinnat ovat todella edulliset!! Eisiinä kauan nokka tuhissut kun yli 100 neliö asunnon muuttivat. Myös todella mukavia muuttomiehiä auttoivat kasaamaan minun sängyn alustankin pakoilleen.

      • Seuraavaksi muu kuin JY-

        JY-PI oli huono. Teinitytöt pakkaajina, laatikot nojasivat pitkin seiniä sokin sokin asunnossa, niin ettemme itse mahtuneet enää liikkumaan asunnossa ennen raivausta, teflonastiat oli huolimattomasti ilman suojausta samassa laatikossa terävien kanssa, muutenkin töykeitä olivat ja väsähtivät ennen kuin kaikki oli pakattu ja kyselivät joko voivat lähteä... Ei ehditty itse muuttoaikataulusta johtuen korjailemaan paketointia joten kädet ristissä odotellaan onko tavarat ehjinä perillä... :/


      • JIU

        JY-PI...hehehe yhtä paska ku Niemi...


    • Martsu

      Opiskelijamuutot, heitä voin suositella lämpimästi nuoria reippaita miehiä, jaksoivat kyllä painaa. Erinomainen asiakaspalvelu siitä iso plussa heille.

    • Kannatti kokeilla

      Itse koitin viimeksi "riskillä" ja valitsin pienen muuttoja tekevän firman. Noh, kyllä kannatti! Hinta oli erittäin edullinen eikä työtahtiakaan voi moittia (oli urakkatarjous).

      Nii, tämä oli siis se kyseinen firma: http://www.kuljetusgepardi.fi/

    • harmissaan1

      Reen toi haisevia ja märkiä laatikoita.järkytti pakata puhtaita tavaroita törkeän hajuisiin ja märkiin laatikkoihin. En todellakaan suosittele.

      • Muutto on peestä..

      • dgdgfg56

        mikset soittanut ja antanut palautetta "pomolle" reilu tyyppi ja asiallinen.kerrankin tilattiin muutto sieltä ja vain kuskilla,silti kantoi kokoajan vaikka sen ei olis kuulunut kun apumiehestä ei maksettu,toisen kerran ei meinannu kuski suostua ottamaan koko summaa,sanoi et " riittää jo" ihmettelen todella miksi täällä reeniä haukutaan,todella hyvä ja reilu palvelu,asiallista toimintaa aina.5 kertaa muutettu reenin avulla


      • dägädägä

        P*skat ootte muuttaneet viittä kertaa muuttofirmaa käyttäen!!! Kaupungin vuokrataloissa asuvilla oo paljon firmoja varaa käyttää! omassa asuvat taas ei kokoaikaa muuttele. Taitaa olla Reeni itte joka tolla firmalla muka muuttaa ja käy sitten täällä kehumassa omiensa tekosia!!! Uskokoon kuka tahtoo. minä oon tosta putiikista töissä kuullu pelkkää surkeeta palautetta, en aiankaan noita palkkaa jos joskus on varaa käyttää firmaa muutossa!!!


    • Muuttoapu.com

      On loistava firma JOS haluat / tte:

      * tehdä valtaosan työstä yksin
      * saada osan tavaroista rikki
      * kadottaa osan tavaroista muutosta
      * katsolla kun muuttomiehet eivät käsittele asianmukaisesti huonekaluja useasta asiallisesta pyynnöstä huolimatta
      * muuton loppuvan muuttomiesten toimesta ennen sovittua ajankohtaa

      Tästä kaikesta on omakohtaista kokemusta Muuttoapu.com firman "muuttoavusta"

      • Itsepalvelu

        Taitaa olla aika yleistä noilla koteja muuttavilla pienillä firmoilla. Melkein voi hylätä kaikki firmat, jotka kehuskelee näillä palstoilla. voi tietysti katsoa kuluttaja-asiamiehenkin palstoja onko jostain jotain mainintaa. Ainakin Tampereella ja lähikunnissa näytää kaikki varsinaiset muuttofirmat olevan enemmän ja vähemmän huonoja oman kokemuksen mukaan. Mitä enemmän mainostavat, kehuskelevat itseään ja laittavat kavereita peukutaa puolestaan niin sitä huonompia jamhuonommin mene´styviä näytäävät olevan. Hyvien ei tarvitse mainostaa eikä niilä riitä aika eikä voimavarat kirjoitella näille palstoille. Niillä menee energiat ihan firman pyöritykseen eikä epätoivoisiin sosiaalisenmedian ja yms. kirjoitteluihin.


    • Suosittelen Jakia

      Meillä oli muutto Herttoniemen Cityvarastosta Aurinkolahteen kerrostaloon reilu kuukausi sitten. Kaikki tavarat olivat siis hyvin pakattuina pahvilaatikoissa Cityvarastossa, koska jouduimme evakkoon 1,5 kuukaudeksi. Meillä oli normaali 83 m2 koti-irtaimisto. JAKI hoiti muuton aivan loistavasti. Aikaa meni yhteensä jotain 2-3 tuntia ja maksoi yhteensä 360 euroa sisältäen 3 miestä ja muuttoauton. Loistavaa palvelua! Miehet tekivät koko ajan ihan tosissaan hommia, hiki senkuin valui. Samoihin aikoihin Niemen muuttoautot pörräsivät myös täällä, koska kyseessä oli uusi kerrostalo ja kaikki asukkaat muuttivat samoihin aikoihin. Mitä seurasin, niin Nemellä oli sellaisia pojankloppeja töissä ja homma kävi kyllä todella hitaasti. Oli sellaista velton näköistä touhua ja pojat olivat sen näköisiä, että koko maailma haisee pas***lle. Ja taatusti muuttohinta oli aivan omaa luokkaansa verrattuna Jakiin. Ennen Jakin valintaa tietenkin tutkin ja otin tarjouksia eri muuttofirmoilta. Jaki oli ehdottomasti halvin ja näin jälkikäteen katsottuna myös PARAS. Homma sujui todella mallikkaasti, suosittelen lämpimästi.

      • Suosittelen

        Tekivät todella huolellisesti ja ripeästi meidän muuttomme kehä kolmosen sisäpuolella, vaikka tavaraa oli suht koht paljon.Hintakin oli kohtuullinen. Neliöitä meillä oli 74, maksoi noin puolet siitä mitä suuremmat muuttofirmat pyysi, kun tarjousta kysyin :) Kierrättivät samaan hintaa ilman kierrätysmaksua meidän vanhan lipaston ja sohvan. Ei menneet kaatiksen täytteeks vaan jollekin, joka niitä vanhoja todella tarvis. Ovat kuulemma egologinen yritys! Täydet pisteet, suosittelen. www.espoonmuuttopalvelu.fi linkki


    • ChepaTuusula

      Käytimme muuttofirmana Opiskelijamuuttoja (www.opiskelijamuutot.fi), otimme myös muuttolaatikot ja pakkaustarvikkeet heidän kauttaan. Mutto meni suunnitellusti ja tavarat pysyivät ehjinä. Iso kiitos vielä 3 ripeälle herrasmiehelle hyvin sujuneesta muutosta!

    • janne.hurskonen

      Kilpailuta muutot ilmaseks pääset ite helpommalla. esim. sunhinta.fi tai tarjouspalvelu.fi ei vaadi mitään rekisteröitymistä eikä tarvi ite soitella joka paikkaan. Täälä saa välistä epäluotettavia vastauksia.

    • Helsinki-Espoo

      Joo kyllä tosta opiskelijamuuttojen toiminnasta ja positiivinen maku suuhun, suosittelen kaikille.

    • pohjois-haaga1

      Huonoja kokemuksia muuttoapu.com:ista on meilläkin. Tulivat myöhässä, ja kahden tunnin jälkeen lopettivat tavaroiden kantamisen autoon kesken, koska oli kuulemma toinen muuttokeikka iltapäivällä!! Olemme yrittäneet saada vastuuhenkilöltä selitystä tälle, mutta eivät ole vastanneet... Ei ikinä enää tällaista!


      MUUTTOAPU.COM ....varokaa heitä!!

      • tyytyväinen

        Mulla muutti täälä tampereella Nääs muuttopalvelu niminen muutto firma kaikki toimi saumattomasti ehdottamasti suosittelen.


      • ei tätä
        tyytyväinen kirjoitti:

        Mulla muutti täälä tampereella Nääs muuttopalvelu niminen muutto firma kaikki toimi saumattomasti ehdottamasti suosittelen.

        Pelkkää huonoa kuulunut tästä puljusta. Ei mitään hyvää kokemusta kertoman perusteella keneltäkään.


      • pettymys
        ei tätä kirjoitti:

        Pelkkää huonoa kuulunut tästä puljusta. Ei mitään hyvää kokemusta kertoman perusteella keneltäkään.

        myös huono kokemus tästä. pieni kuorma-auto jolla joutuu tekemään lukuisia reissuja asunnon koosta riippuen 4-10 kuormaa, jolloin muuttoon kuluu aivan järjetön aika. ei muuttoporukkaa vaan max. 2 henkilöä. aikataulut eivät pidä vaan niitä muutellaan.

        sopii kyllä aivan pienen asunnon kuten yksiön muuttoon jolloin saattaa mennä parilla kuormalla, mikäli muuttaja on valmis itse muuttamaan muuttomiesten siirtämättä jättäneet tavarat, mutta hinnaltaan ei ole muita halvempi


      • Sivistystä
        tyytyväinen kirjoitti:

        Mulla muutti täälä tampereella Nääs muuttopalvelu niminen muutto firma kaikki toimi saumattomasti ehdottamasti suosittelen.

        Ei todellakaan toimi. Pienen kaksion muuttoon 14 tuntia, moottoritietä alle 10 km, kaikki tavarat muovilaatikoissa, Muutama huonekalu. Miten nämä saa isomman muuton hoidettua tai eri paikkakunnille tehtyä muuttoja, kun ei edes saman kaupungin muutotkaan suju. Vielä yruttää kiristää lisämaksua, kun ite vetkuttelee jossain välillä. Samaa tavara määrää on kokeneemmat ja vahvemmat miehet muuttaneet alle kolmessa tunnissa. Joten kannataa vältää tätä firmaa, heillä on aika epämääräisiä muuttomiehiä töissä lisäapuna, vaikka he eivät ole edes työnantaja rekisterissäkään. Noiden historia on aika epämääräinenniin kuin heidän toimintansa. Kannataa seurata heidän toimia muuton aikana ja mielellään olla joku todistamassa, että kaikki menee sovitun mukaisesti, eetä aikataulut pitävät, eikä maksaa yhtään enempää kuin on sovittu. Ennen kaikka pyytää kuitti. jossa on y-tunnus. Parasta olisi jos saisi kuvattua koko muuttotapahtuman, niin ei jäisi epäselvää,jos jotiäin särkyy tai katoo, aikatauluongelmia tai jotain muuta epäselvää. Noiden kanssa on aika hankalaa selvitellä yleensäkkään heidän virheitään tai korvausasioita, joten kannattaa olla tarkkana kenet valitsee muuttamaan, vielä tarkempi "arvo"tavaroista ja avaimista. Joillekkin kelpaa kaikki kodin tavarat ja vaatteet. Painusivat ensin kuntosalille muutemamaksi vuodeksi reenaamaa, että jaksavat kantaa tavaroita ja koulunpenkille sivistystä hankkimaan, että olisi juridiikka ja muut taidot halussa ennen kuin alkaa yritystä perustamaan.


    • Varokaa ktk:ta

      Kun palkkaat muuttofirmaa varmista ettei sillä ole yhteyksiä
      KTK palveluun. Se lukee yleensä firman sivuilla tai nimen yhteydessä
      ja ainakin sen kuljetuskalustossa.

      Itse ostin työpaikkani maksamana hesassa yhdeltä yhtiöltä joka kuului
      em. roistoporukkaan, muuton.
      Muutto myöhästyi 4h vaikka tavaramäärä oli etukäteen arvioitu.
      Osa tavaroista jätettiin muuttamatta.
      Kun kyselin kadonneita tavaroita sain 40% lisälaskun.
      Kieltäydyttyäni maksamasta lisälaskua jollei ainakin kamoja löydy siirtyi asia
      muuttofirmalta ktk:lle. Nämä ei vastaa muutosta vain laskutuksesta.
      Kieltäydyin maksamasta ennen kamojen löytöä. MF:n toimari kävi uhkaileen
      poliisin puuttumisella asiaan jossei rahoja ala tulla. Sanoin että olen juuri lähdössä poiisin asialle varastettujen kamojen tiimoilta. Toimari tähän ettei tarvii poliisia asiaan sotkee kun nääs ne muuttomiehet oli poliiseja ammatiltaan(?).
      Ja taas ktk uhkailee ja lähettelee lisälaskuja ja sanoo ettei ole vastuussa muutosta, vain laskutuksesta.
      Kun takanani oli iso firma ja mainitsin asian koskevan sen ja muuttoliikkeen välistä laskutusta jota firman lakimiesosasto varmaan tarvitessa selvittää alkoi kahden vuoden jälkeen lisälaskut ja uhkailut väheneen ja loppuivat sitten kokonaan.
      Kamat kyllä jäi löytymättä ja muutto oli perseestä, mutta oppia tuli yllinkyllin ostetusta muutosta. Ei enää kiitos.

    • pakkaustarvikkeet
      • jaakko71

        Mulla muutti Nääs muuttopalvelu suosittelen
        Läpimästi heitä hommat sujuu ja edullinen hinta.


      • Huono valinta
        jaakko71 kirjoitti:

        Mulla muutti Nääs muuttopalvelu suosittelen
        Läpimästi heitä hommat sujuu ja edullinen hinta.

        Ikäviä kokemuksia kyseisestä Nääs muuttopalvelu firmasta. En käyttäisi enää toista kertaa. Ei ollut edes mikään edullinen. Samaa kuullut muiltakin.


      • mikä tahansa muu
        jaakko71 kirjoitti:

        Mulla muutti Nääs muuttopalvelu suosittelen
        Läpimästi heitä hommat sujuu ja edullinen hinta.

        Huono valinta Nääs muuttopalvelu. Aikataulut ei pidä edes läheskään, ei olla sovittuun aikaan paikalla, suuri osa tavaroista jää kokonaan muuttamatta, kallis vaikka pitäisi olla halpa jne. jne. Ei ammattimaista toimintaa.


      • Nääs muuttopalvelu
        Huono valinta kirjoitti:

        Ikäviä kokemuksia kyseisestä Nääs muuttopalvelu firmasta. En käyttäisi enää toista kertaa. Ei ollut edes mikään edullinen. Samaa kuullut muiltakin.

        Tampereen paras muuttopalvelu! osuma.fi


      • pettymys oli
        mikä tahansa muu kirjoitti:

        Huono valinta Nääs muuttopalvelu. Aikataulut ei pidä edes läheskään, ei olla sovittuun aikaan paikalla, suuri osa tavaroista jää kokonaan muuttamatta, kallis vaikka pitäisi olla halpa jne. jne. Ei ammattimaista toimintaa.

        joo ei täältäkään heru kyllä pisteitä nääs muuttopalvelulle.


    • Tyytyväinen

      Suosittelen aloittavaa muuttofirmaa, joka on tehnyt meille muuton hyvin edullisesti ja tehokkaasti Helsingissä
      Siinä puh num jos kiinnostaa 0449519825

    • keskusta1

      Tampereella sellainen firma kun Nääs muuttopalvelu, käytettiin ja todella hyväks havaittiin. Reippaita ja ripeitä kavereita ja kaikki toimi jopa yli odotusten. Myös hinta huomattavasti halvempi kuin monilla muilla, jolta tarjouspyyntöjä sain. Ja mikä parasta, muutto tehtiin juuri minulle sopivana päivänä, sunnuntaina, mutta he eivät laskuta mitään pyhälisiä, joten erittäin nopeaa ja ammattimaista muuttopalvelua todella edullisesti. Suosittelen lämpimästi.

      • Mieluummin ei Nääs

        Taidat olla itse joku Nääs muuttopalvelun henkilökunnasta. Kyllä on perusteetonta kehumista, kaikki asiat on juuri päinvastoin todellisuudessa, kun mitä esitit.


      • tarkastaja1

        eivät laskuta sunnuntaityöstä koska ovat ns. pimeän työn firma ilman liikennelupia.


      • Moro77
        tarkastaja1 kirjoitti:

        eivät laskuta sunnuntaityöstä koska ovat ns. pimeän työn firma ilman liikennelupia.

        Liikennelupa numero löytyy kyllä nettsivuilla on lupanumero


    • movedAlready

      Itse muutin kerrostalo kakiosta Opiskelijamuuttojen kautta kesäkuussa oli kyllä paras muuttopalvelus tähän mennssä ja muuttolaatikotkin sain saman katon alta. Reippaita nuoria miehiä ja todella asiakaspaleluhenkisiä. Täydet 5 tähteä!!

    • Sebs77

      Pakko kommentoida, koska omakohtaista kokemusta löytyy aiheesta. Muutettiin vaimon kanssa Lauttasaaresta Kirkkonummelle ja päätettiin käyttää muuttofirmaa, koska kolmiossamme oli kuitenkin sen verran paljon tavaraa, että hommassa olisi ollut kamala organisoiminen, jos olisi itse muuttanut.

      Päädyimme kilpailuttamisen jälkeen "kuljetusgepardi" -nimellä toimineeseen firmaan (näyttäisi olevan alalla edelleen, ainakin pikaisella googlaamisella). Olimme tietenkin hieman varautuneita, koska emme tienneet, mitä odottaa. Olihan netissä kaikenlaisia juttuja kaikenlaisista firmoista.

      Muuttoamme tulleet nuoret miehet olivat kovassa kondiksessa (4. krs ilman hissiä Lauttasaaressa!), kohteliaita ja käsittelivät tavaroita ilmeisen hyvin, koska emme ainakaan huomanneet, että mitään olisi rikkoutunut tai vahingoittunut.

      Tälläistä toimintaa mielestäni tulee tukea, tälläisiä kavereita tarvittaisiin lisää tähän maahan. Suosittelemme vaimoni kanssa lämpimästi kyseistä firmaa!

    • mmmjiuy

      opiskelijamuutot ne jaksaa kehua itseään ,,,,,,,,se kertoo heistä paljon

    • anti

      Höpö Höpö porukkaa koko Jaki Muutto ihme säätöä aikataulut heittää ja omistaja puhuu paskaa

      • joodo

        Näköjään kilpailijan katkeraa "palautetta". Jos sulla ei oo duunia niin syytä itseäs.


      • mika77777790

        Taidat itse puhua paskaa täälä foorumilla haukut firmoja vaikka ei ole paskam hajua mistään


    • muutopalvelu

      Muutopalvelut pääkaupunki seudulla 2 kpl.MB Sprinter, paku täysi korkeat ja 4 miehen työvoimaa 7pv viikossa . Myös kaluston kasaukset ja puraukset,
      29€/h Alv miestyö ja 40€/h alv paketiauto

      Puh: 040 194 3337
      [email protected]

      • itseenolejalkapallo

        Laita Hinnat alvin kanssa. Kun yksityisille laitelet hintoja.


    • Hanski4

      Opiskelijamuutoista kyllä jäy hyvä maku suuhun. Jaksoivat painaa vaikka olikin molemmissa kohteissa kolmas kerros ilman hissiä. Kaikki tavarat mahtuivat kerralla kyytiin ja osasivat käsitellä tavaroita huolellisesti.

    • kaalimaan kalle

      Opiskelojamuutot on ihan hanurista,rahastaa osaavat,mutta työnteko ei kyllä huvita.EI ENÄÄ KOSKAAN NÄILTÄ MUUTTOPALVELUA

    • entinen muuttaja

      Totuus Muuttopalvelu Niemi Oy:stä entisten muuttajien kokemuksella : http://www.youtube.com/watch?v=Gjeyj0QsoW8

    • eija_85

      Käytin Nääs Muuttopalvelua juuri muutossani ja muutto sujui erittäin hyvin. En voisi olla tyytyväisempi. Suosittelen yritystä, kaikki hoitui ajallaan, ammattimaisesti ja muuttomiehet olivat huolellisia. Kaikki tavarat säilyivät ehjänä eikä paikkoja kolhittu. Muutto oli edullinen muihin yrityksiin verrattuna.

      • edellinen parempi

        aika erikoista,itsellä juuri päinvastainen kokemus. ei hoitunut ajallaan ja huolimattomia kavereita, ja oli yhtä kallis kuin kilpailijatkin. koko muutto kesti ihan järjettömän kauan. no kai niillä voi olla joskus se hyväkin päivä.

        kyllä edelliskerralla oli parempi muuttofirma joilla oli todella iso kuorma-auto, aikataulut piti, nääs palvelulla on pieni kuormuri johon ei mahdu paljoa.


    • henrik..,

      opiskelijamuutot teki minulle muuton pikku kaksiosta samanlaiseen ja välimatka 5km.Aikaa muutto vei 5 tuntia joka viime muuttajilla vei 2,5 tuntia.Löysää ja laiskaa väkeä sanon minä.....ei ikinä enään

    • KatariinaP

      Kulmasta kulmaan firmaa en suosittele kenellekään! Tekivät mulle muuton pari kuukautta sitten kun olin viimesillään raskaana ja kaikki mahdollinen meni pieleen. Ensinnäkin mulle vakuutettiin, että kaikki 48 neliön kaksioni tavarat mahtuu heidän autoonsa.. No ei mahtuneet! Tavaranhakua tuli sitten lopulta 6 keikkaa ja hinta sovitusta triplaantui (että se siitä muuttokustannusarviosta).. Tavaroitakin rikkoutui jonkin verran muutossa (mm. antiikkisesta senkistä lasiovet) ja seinät naarmuuntui. Kehtasivat laskuttaa lisää myös siitä kun ei ollut hissiä (asuin 1. kerroksessa, rappusia oli ehkä n. 10kpl). Jouduin myös itse kantelemaan tavaroita, vaikka sovin palvelusta, jossa en joudu mitään kantamaan!
      Kaksiosta kaksioon muutto (Tampereen sisällä) kesti lopulta 12 tuntia ja kaikki tekstiilini haisi tupakalle (muuttomiehet tekivät käytännössä koko muuton tupakat suussa)..

    • KatariinaP

      Kulmasta kulmaan firmaa en suosittele kenellekään! Tekivät mulle muuton pari kuukautta sitten kun olin viimesillään raskaana ja kaikki mahdollinen meni pieleen. Ensinnäkin mulle vakuutettiin, että kaikki 48 neliön kaksioni tavarat mahtuu heidän autoonsa.. No ei mahtuneet! Tavaranhakua tuli sitten lopulta 6 keikkaa ja hinta sovitusta triplaantui (että se siitä muuttokustannusarviosta).. Tavaroitakin rikkoutui jonkin verran muutossa (mm. antiikkisesta senkistä lasiovet) ja seinät naarmuuntui. Kehtasivat laskuttaa lisää myös siitä kun ei ollut hissiä (asuin 1. kerroksessa, rappusia oli ehkä n. 10kpl). Jouduin myös itse kantelemaan tavaroita, vaikka sovin palvelusta, jossa en joudu mitään kantamaan!
      Kaksiosta kaksioon muutto (Tampereen sisällä) kesti lopulta 12 tuntia ja kaikki tekstiilini haisi tupakalle (muuttomiehet tekivät käytännössä koko muuton tupakat suussa)..

      • tampere666

        Kulmasta kulmaa samaan olen kuullut pieni pakettiauto jolla tekee muuttoja ei ihme että tavarat hajoilee


      • pettymys
        tampere666 kirjoitti:

        Kulmasta kulmaa samaan olen kuullut pieni pakettiauto jolla tekee muuttoja ei ihme että tavarat hajoilee

        Pienipaku tuli yksiöön tuhraantu 4reissua jouduin muuttaan osan itse välttäkää amatööri koko kulmasta kulmaan


      • Tiedänpähän vaan...

        Joopa joo... :D *naurua* Satunpa tietämään erittäin hyvin, että ko. firmassa ei yksikään työntekijä polta tupakkaa (tämän voi kuka tahansa tarkistaa milloin tahansa, esim. heidän muut asiakkaansa), ja kaikki muukin tuossa on ihan keksittyä. Luulisi, että sinulla -henkilöllä, joka on viimeisillään raskaana tai ehkä nyt jo pienen lapsen äiti- olisi muutakin tekemistä kuin keksiä tuollaista paskaa.

        Ja 6 keikkaa, 48 neliön asunnossa? Oletkö nyt ihan varma? Ko. firman nettisivuillakin lukee varsin selvästi, että autolla voi viedä noin 65 neliötä kerralla. Ja kyllä, rappulisää tulee, senkin olisit voinut lukea firman nettisivuilta hinnastosta, jos osaisit lukea. Onko raskaana oleminen vienyt sinulta lukutaidonkin?


      • on parempiakin
        Tiedänpähän vaan... kirjoitti:

        Joopa joo... :D *naurua* Satunpa tietämään erittäin hyvin, että ko. firmassa ei yksikään työntekijä polta tupakkaa (tämän voi kuka tahansa tarkistaa milloin tahansa, esim. heidän muut asiakkaansa), ja kaikki muukin tuossa on ihan keksittyä. Luulisi, että sinulla -henkilöllä, joka on viimeisillään raskaana tai ehkä nyt jo pienen lapsen äiti- olisi muutakin tekemistä kuin keksiä tuollaista paskaa.

        Ja 6 keikkaa, 48 neliön asunnossa? Oletkö nyt ihan varma? Ko. firman nettisivuillakin lukee varsin selvästi, että autolla voi viedä noin 65 neliötä kerralla. Ja kyllä, rappulisää tulee, senkin olisit voinut lukea firman nettisivuilta hinnastosta, jos osaisit lukea. Onko raskaana oleminen vienyt sinulta lukutaidonkin?

        Keskinkertainen korkeintaan, parempia löytyy. Tahtoo olla hidasta ja yhtä kallista kuin muillakin ja pienipaku


      • play off
        on parempiakin kirjoitti:

        Keskinkertainen korkeintaan, parempia löytyy. Tahtoo olla hidasta ja yhtä kallista kuin muillakin ja pienipaku

        Samaa olen kuullut isot muutot venyy kun joutuu hakeen monta kertaa kuormia


    • muutto

      Itselläni muuton hoiti nääs muuttopalvelut. Ei mitään moitittavaa. Reippaita nuoria poikia ja edullinen.

      • on parempia

        Keskinkertainen korkeintaan, parempia löytyy. Tahtoo olla hidasta ja yhtä kallista kuin muillakin.


      • kaikki on varmasti hyviä
        on parempia kirjoitti:

        Keskinkertainen korkeintaan, parempia löytyy. Tahtoo olla hidasta ja yhtä kallista kuin muillakin.

        Tää on kuin seiskaa lukis


    • tino2

      Muuttotalo on hyvä. nuoria kavereita, erittäin kohteliaita ja asiallisia.

    • muuttaja

      Muuttopojat.fi, muutti meidät. On helsingistä. Iso paku ja kaksi miestä. 50€h Minun muuttoni 3h k, kaksioon maksoi 150€, meni se 3h. Ripeitä miehiä. Ei tarvinnu ite kantaa mitään :) Suosittelen!!!

    • niemi tku
    • muutt0

      Kaksi eri tuttavaa kehui käyttämäänsä JYPIä.
      Itse aion ainakin pyytää tarjouksen heiltä,
      OLivat kuulemma todella nopeita (juoksivat!! muuton läpi, ei puhettakaan lusmuilusta ja tauoista ja tupakalla olosta)

      • bull & shit

        Ootko kauan olly jypillä duunissa:)


    • Suosittelen.
      • VIIIIITTUUUU

        MITÄ VARTEN OTATTE MUUTTOFIRMOJA KÄYTTÖÖNNE KUN ON NIIN VAIKEETA KAIKKI SUOSITTELEN ETTÄ KANNATTE ITSE ROMUNNE


      • se on siinä
        VIIIIITTUUUU kirjoitti:

        MITÄ VARTEN OTATTE MUUTTOFIRMOJA KÄYTTÖÖNNE KUN ON NIIN VAIKEETA KAIKKI SUOSITTELEN ETTÄ KANNATTE ITSE ROMUNNE

        http://www.hs.fi/kuluttaja/a1376281290643

        Tuosta linkistä löytyy lisää tietoa.


    • Klaus1985

      Varokaa Suomimuuttoa. Minä ja kaksi tuttavaperhettä olemme käyttäneet suomimuutto nimistä firmaa. Ylihintainen, arvio ei pidä paikkaansa, hidas ja tarina palomiehistä on huijausta. Työntekijät polttivat tupakkaa, räpläsivät älypuhelimia, Hinta-arvio heitti 400 eurolla, kaverilla 300 eurolla. Suosittelemme Jypiä.

    • Mark7677

      Tohon vertailuun ei kannata luottaa, joka Hesarissa on joskus ollut. Noilla hinnoilla en kyllä omaa muuttoani saanut. Tolta Niskaselta muutto oli saman hintanen kun Niemen. Vielä ei olla muutettu,mutta Niemeen ollaan kallistumassa kuitenkin, ihan luettujen kokemusten perusteella.

      • muuttajs

        Joo, me muutettiin ja otettiin niemi. Jos muutetaan uudestaan niin ei todellakaan oteta...


      • stadilaiset

        Me nähtiin myös toi vertailu. Epäiltiin myös. Otettiin tarjouksia eri firmoilta ja päädyttiin jakiin mikä oli halvin tossa jutussa. Annettiin kundeille tippiäkin. Tykättiin.


    • kolmasmuutto

      http://www.vuokraapaku.fi/muuttoauto/ oli meille isoksi avuksi. Hinta ei kirpaissut ja oltiin palveluun tosi tyytyväisiä. Eivät tarjoa laatikoita, ne pitää kehittää itse. Vapaat päivät näkee myös kätevästi heti nettisivuilta! Ollaan nyt muuttamassa kolmannen kerran ensikuussa, soitan heille kyllä uudestaan.

    • Jassuliini

      Täälläkin huonoja kokemuksia Tmi-muuttotalosta.

      Asiakaspalvelu täysin ala-arvoista: haistattelua, yli sovitun hinnan laskutusta, hidastelua, sovituista ajoista myöhästely, jne.

      Lisäksi kuullut juttua, että tekisivät pimeästi hommat. Joka tapauksessa oksettava firma kaiken kaikkiaan, jota on syytä välttää.

      • Jassuliini ja muut muuttajat , erittäin outoa on edelleen k.o. firman toiminta. Haistattelutkin kestää mutta kun tavaroita hajoaa eikä korvauksia tahdo saada millään......


    • bfjdjd

      Muuttohaukat on ainakin surkea!! Aspa-asenne täysin ala-arvoinen ja töykeä. Harmi, että piti se itse kokea kantapään kautta. Ei ikinä enää.

    • Muuttanut
    • Muuttanut
    • Muuttunut
    • Kakkelle
    • alakerrasta

      Jos kyseinen yritys vielä oppisi että kerrostaloissa muuttoa tehdessä otetaan huomioon myös muut asukkaat,tänään tampereella firman auto seisoi yli kaksi tuntia keskellä pihaa ,talliin ei päässyt,ulkoovet auki,kukaan ei kantanut tavaraa,yksi käytetty vuodesohva lavalla.perseestä en voi muuta sanoa.

    • Htilngflpbg

      Meidät muutti kuljetuskengurut Helsingissä. Ei voi muuta kuin suositella! Loistava asiakaslähtöinen ja ystävällinen palvelu. Tilasimme myös laatikot ja ne tuotiin ja haettiin ajallaan. Helppo sopia asioista ja ottivat meidän toiveet hyvin huomioon. Omistamme paljon antiikkia ja muuttajat kohtelivat tavaroitamme kunnioituksella ja varoen. Muuttajat reippaita ja osaavia. Huokasimme isosti helpotuksesta kun muuttofirman kanssa kävi näin hyvin. Kiitos vielä sille yhdelle nuorelle miehelle joka jaksoi asentaa pesukonettamme vaikeassa paikassa!

    • Tyytymätönasiakas

      Jakimuutto on erittäin huono ja epäluotettava. Eivät vastaa tarjouspyyntöihin eivätkä toimita sovitusti. EN SUOSITTELE KENLLEKKÄÄN JAKI MUUTTOA!!!!

    • Kangasala

      Nääs-muutto firmasta pelkkää hyvää sanottavaa. Muutto takana onnistuneesti. Asialliset, reippaat ja ripeät nuoret miehet hoitivat muuton mallikkaasti. Varmasti käytämme toistekin. Hyvä hinta-laatusuhde.

    • Surkeaapalvelua

      Kuljetus Reeniä ei voi suositella kenellekään.

      Arvioivat tarpeen käymättä paikalla . Lupasivat, että varmasti hoituu pakettina, sen verran selkeä juttu. Meni neljä tuntia pitkäksi. Ja sitten vaativat uhkaillen maksamaan heti, vain käteisellä tai pankkikortilla. Ja jos ei maksaisi he kyllä tietävät missä asumme... ja sanoivat, että kyllä heillä on oikeus rahastaa kun kerran webbbisaitilla oikein lukee ehdotkin

      Vanhat gubbet muuttivat hitaasti ja nahjustellen.

      Ja kun valitimme, lykkäsivät laskuun tunnin lisää.

      Välttäkää tätä firmaa kaikin keinoin.

      • Rehn11

        Mitä tilaat muuttoa jos ei ole varaa maksaa sitä onko vaikeeta ymmärttää käteismaksu


      • MuuttoReenEiToimi

        Tilattiin muutto tosi nopealla aikataululla, vain Reenillä oli juuri toivomaksemme päiväksi tilaa. Tämän olisi kai pitänyt jo varoittaa, mutta emme tajunneet. Lopputulos: arvoitu muuttoaika meni YLI KOLME TUNTIA hitaiden muuttajien (jo iäkkäitä herroja, kuten edelliselläkin) takia! Arvatkaa kuinka paljon maksoi ekstraa, neljä miestä tuntipalkalla, auto ja muut kulut. Lisäksi onnistuivat rikkomaan perinnöksi saamani, yli 200 vuotta vanhan kapioarkun melkein säpäleiksi "se nyt vähän halkesi kun käsi lipsahti". Arvatkaa laskiko sentilläkään muuton loppusummaa? En siis voi suositella Reeniä kenellekään. Viitisen vuotta sitten muutimme Niemellä, oli kallis lysti, mutta ainakin kaikki pysyi ehjänä.


    • MimiSi

      Meillä oli viitisen vuotta sitten Niemi, oli hirveen hintasta touhua mutta tosi hyvä palvelu. Nyt etsinnässä vuodenvaihteen muuttoon vähän halvempi toimija... ois kiva kun ei aina menis konkkaan kun muuttaa. :) Vinkit ois siis enemmän kuin tervetulleita! Tosta Reenistä en oo kuullut aiemmin mitään, mutta tsekkasin niitten saitilta että ihan hyvän hinatset paketit näyttäis olevan, jos ne vaan sit toimii. Jos oot "Surkeaapalvelua" vielä langoilla niin mikä paketti teillä oli? Oliko ehkä liian pieni teidän tarpeisiin? Millaista palvelua ne muuten tarjosivat? Oliko siistit kantajat ja laatikot? Ois ihanaa jos vastaisit! On nää niin isoja asioita!

      • NimierkkiHarmaana

        en o toi jolta kysyit mutta mein muutossa Reeniltä tuli kaksi tuntia lisää paketin päälle ku oli hitaat miehet. ei o kovin hyvin paikkansa pitäviä noitten arviot ainaka meille ei osunu. kalliiks tuli ku luultiin että saadaan kerranki sopuhintanen muutto.


      • MuuttoReenEiToimi_

        Hei MimiSi. En minäkään ole tuo, jolta kysyit, mutta meillä myös aiempi kokemus Niemestä ja nyt sitten Reenistä: eroa oli kuin yöllä ja päivällä, todellakin Niemen hyväksi. Toivottavasti et ottanut Reeniä, en ole kuullut kenestäkään heidän palveluihinsa tyytyväisestä! Vaikka Niemen hinta oli korkeampi kuin Reenin TARJOUS, Reenin LOPULLINEN HINTA oli lähes 1/4 korkeampi kuin Niemen. Ei olisi todellakaan kannattanut käyttää Reeniä!


    • arvostantodella

      muutto on raskasta työtä ja kyllä siitä maksaakin, ettei tarvii kärsiä viikkokaupalla kivuista..

    • Juupis1

      Teime suuren virheen ja otimme kulmasta kulmaan-firman hoitamaan muuttomme. Soitimme perään, kun heitä ei kuulunut sovittuna aikana, puhelimeen sanottiin, että on kiire ja takasin soitettiin hetken päästä. Muuttoa yritettiin törkeästi siirtää usealla tunnilla eteenpäin. Vihdoin paikalle saapui mukava apumies, joka käyttäytyi täysin asiallisesti. Itse johtaja tuli paikalle hetkeä myöhemmin, eikä sitä voinut olla kuulematta: auton radio pauhasi täysillä ja auton oven hän jätti auki, niin että koko naapurustossa pauhasi Radio Rock. Ensimmäiseksi omistaja istui paskaisilla vaatteilla sohvallemme, ja vieritti heidän myöhästymisen meidän syyksi, koska emme olleet soittaneet ja muistuttaneet heitä. Olimme tilanneet myös astian- ja pyykinpesukoneiden irroitus ja asennuspalvelun, näiden perään kysellessä, kerrottiin, että asennuksen saisi aikaisintaan loppuviikolla. Kerroimme, että he ovat meille luvanneet tarjota, ja ovat sen velvollisia tekemään, ja että voimme ottaa palvelun joltain muulta ja lähettää laskun heile, tähän vastattiin: Nyt on kuules parempi olla hiljaa, tai me jätetään tavarat tähän ja otatte Niemen hoitamaan tän muuton. Tavaroita riuhdottiin pitkin lattioita, eikä pyykkikoneeseen suostuttu laittamaan kuljetusrautoja ajan puutteen vuoksi. Tästäkin syytettiin meitä. Koneiden asennus ei myöskään mennyt niin kuin piti. Omistaja on aivan käsi, eikä asennuksesta meinannut tulla mitään ja myös asentamaan tultiin myöhässä. Omista ei ole millään tavalla asiakaspalveluhenkinen. Laskun kanssa jouduttiin vääntämään, eikä summa ollut se mitä tarjouksessa oli. Emme enää ikinä palkkaa ko. yritystä emmekä suosittele sitä kenellekkään!! Tätä muuttoa ei todellakaan tehty helpoksi, ja tavaroista on löytynyt purkaessa kolhuja ja naarmuja.
      IlmiannaJaa

    • Niemeläisiä

      NIEMI PALVELUT :

      - http://www.iltalehti.fi/uutiset/201703222200089581_uu.shtml
      - http://www.hs.fi/kotimaa/art-2000005137784.html
      - http://www.ts.fi/uutiset/paikalliset/3443533/Turun yliopiston ainutlaatuista aineistoa paatyi roskalavalle sateeseen osa tuhoutunut
      - http://www.tekniikkatalous.fi/tiede/katastrofi-turun-yliopiston-arkistossa-aanitearkiston-arvokkaimmat-helmet-joutuivat-roskalavalle-rantasateen-armoille-6635058

    • VirtasenAntsku

      Niemi on paras ja ehdottomasti luotettava, olen muuttanut sillä kaksi kertaa eikä moitteen sanaa. On tietysti hintava.

      Opiskelijamuutot ok. Kerran muuttanut ja halpa oli, myös mukavat opiskelijapojat. Tosin rikkoivat pesukoneen, sain siitä pienen korvauksen.

      Ja-ki muutot melkein ok. Kallis. Muutto meni ok, mutta eivät noutaneet muuttolastikoita sovitusti vaan seisottivat niitä asunnossani pari päivää ylimääräistä. Laskutuksessa tuli myös ongelmia.

    • Yllätys_yllätys

      Muuttoapu.com ja arviolaskuri kannattaa kiertää kaukaa. Kuten nimikin sanoo ja koska lafkan nettisivuilla ei muuta lue, niin pitäisi olla kyse arviosta ( joka ei sido mihinkään.) Kun painat "laske" niin se on käyttäjän tietämättä sama kuin "lähetä" ja saat pian viestiä, että näillä hinnoilla mennään ja miten muutto hoidetaan. Kun kieltäydyt tarjouksesta niin tulee uutta viestiä, jossa pyörretään ensimmäisen viestin luku ja paljastetaan samalla että oltiin pyytämässä yhtä tai kahta työtuntia korkeampaa hintaa per kantaja. Tuollaisia ajallisia muuttujia tuskin kertakuormalla 15 min ajomatkan aikana tulee, ellei sitten pidä keskitettyä lounas- ja kahvitaukoa. Ja jos tien päällä tms. jotain sattuu niin niiden sopiminen on sitten erikseen ( yli menevät tunnit.) Suosittelen hoitamaan kaiken kirjallisena ettei mitään tietoa puhelintapahtumista ("suullinen sopimus") heidän kanssaan ole.

    • Cspurs

      Jy-Pi Oy

    • Redtube

      Tämä näyttää olevan sellainen paikka, jossa eri firmojen omistajat ja työntekijät kehuvat itseään ja haukkuvat kilpailijoitaan. Onkohan täällä yhtään oikean asiakkaan kirjoitusta?

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Todella halvinta ei kannata käyttää. Minulla oli PRT-muutot parisen vuotta sitten lyhyeen muuttoon. Olivat myöhässä ensin tunnin. No se ihan ok. Käytin firmaa sitten toisen kerran ja olivat myöhässä 4 tuntia. Lisäksi pakkasivat samaan muuttokuormaan toisen asiakkaan tavarat ensin ja sitten minun tavara, jotka erotettiin jollain köyden pätkällä.
      Minulta puuttui lopulta ainakin yksi muuttolaatikko (saattoi olla kaksikin) jossa oli Ranskasta tuotu iso keittiön lamppu ja ylioppilaslakkini. Lakilla on vain tunnearvoa, mutta kuitenkin siksi tärkeä. Lisäksi iso öljyvärityö oli vähän rutussa alhaalta, eli joku oli painanut sitä koko matkan ajan vaikka pyysin ,että se pitää varmistaaa, ettei tule painaumia.
      Vaadin korvaamaan sen lampun, mutta sanoivat vain että hae vakuutusyhtiöltä. Eivätkä vastanneet sen jälkeen kyselyihin.
      Ei koskaan enää näitä halpoja muuttoautoja. Maksa muutama satanen enemmän ja varmista että kaikki tulee ehjänä perille.

    • Anonyymi

      Eivätkö muut osaa kertoa muutoistaan kuin pääkaupunkiseutulaiset joiden matka on ollut suurin piirtein kulman taakse? Entä te jotka oldette muuttaneet vaikkapa toiseen maakuntaan? Vaikkapa lännestä keskki-suomeen? Kuinka sujui, mistä otitte laatikot, minne palautitte ja miten?

    • Anonyymi

      Nykyään Niemi veloittaa tuntihinnan mukaan. Työntekijät viivästyttävät muuttoa, jotta hinta nousee heidän pitkän maksetun kahvitaukonsa kera. He eivät myöskään ole riittävän varovaisia pienten sänkyjen siirtämisessä. Kun sängyn kasaa kokoon muuton jälkeen, sänky ei pysy edes tasapainossa lattialla!

    • Anonyymi

      Paras muutto firma löytyy www.muuttotarjous.fi

    • Muutopalvelu turussa - Edullinen muuttopalvelu - Tämä toimi hyvin. Tekivät sen mitä oli luvattu. Genie muuttopalvelu https://genie-kotipalvelut.fi/

    • Anonyymi

      Genie Muuttopalvelu on kunnianhimoinen, kasvava ja nuorekas perheyritys joka tarjoaa asiakkailleen monipuolisia “koti palveluja’’ logistiikan ja siivouksen alalla.

      https://genie-kotipalvelut.fi/

    • Anonyymi

      Mä olen käyttänyt Ja-Ki -muuttofirmaa. Asiallinen ja perusteltu tarjous ja kilpailukykyinen hinta.

      Pakkasimme itse tavarat ja olin huolellinen suojausten kanssa.

      Tavaroiden kantaminen, kuljetus ja purku sujui todella ripeästi kuten myös siirto. Aikataulu myös piti meidän kohdalla hyvin.

      Keliolosuhteiden vuoksi auto jäi kuitenkin jumiin lumeen rivitalon pihatiellä lähtiessä. Aikaa kului yli kaksi tuntia ennenkuin saatiin irroitettua. Mitään lisäkustannuksia ei meille tullut. Aikataulut varmasti repesivät seuraavalla asiakkaalla ja firma joutui maksamaan ylityökorvauksia työtekijöille yms, mutta meille päin ei näistä tullut mitään napinaa.

      Puhelimessa välittyi aito kiinnostus tehdä työ kunnolla. Neuvottiin, miten alkuvalmistelut kannattaa tehdä ja kerrottiin mitkä ovat pahimmat sudenkuopat.

      Suosittelen lämpimästi.

    • Anonyymi

      Itse suosin esim, pääkaupunkiseutu - maakunta Kuljetus ja muutto O.Jylhä Oy:tä. On edullinen ja tunnettu muuttofirma, jolla on muutto sujunut aina, kun olen muuttanut ja palvelu on ollut mitä parhainta.

    • Anonyymi

      Kuljetus Reen, en palkkaa enää ikinä!!! Rikkoivat pyykinpesukoneen, kun muuttomies ei vaivautunut kiinnittämään pesukonetta millään kiinni nokkakärryyn. Oisi ollut sama kun sen olisi vaan heittänyt portaita pitkin menemään. Firman omistaja ei ottanut mitään vastuuta. 900e tappio, kun jouduttiin hankkimaan uusi kone. Sanoi vain, että onneksi ei tullut henkilövahinkoa!!
      Epämiellyttävää asiointia, raha kyllä kelpasi.

      • Anonyymi

        🤔😆No ei kain ne pesukonetta rappuja pitkin kuljettaneet? On sen verran painava kyllä ettei sitä kevyesti saa kuljetettua kuin ehkä suoraan hissillä alas. Mutta että rullapyörillä varustetulla nokkakärryllä portaissa, no siten että pesukone on selän takana ja kannattelet sitä selkääsi vasten . Mutta silmät eivät ole selässä joten et voi nöhdä kallistuuko pesukone suuntaan tai toiseen tai kolhiintuuko reunat rapun seiniin tai kaiteisiin eli vaatii vahvan kiinnityksen kunnon sidoksilla. Ja miehen joka kulkee perässä pesukoneen liikkumista ja keikkunista seuraten ja tarvittaessa siitä pitäen kiinni, ohjaten tasapainoa ja suuntaan etei se kallistele seiniä vasten.


    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      En todellakaan suosittele Kokorent Uusimaa -nimellä mm. Offerillassa mainostavaa yritystä. Viestintä on surkeaa, jolloin ei voi tietää saako ko. palvelun toivottuna päivänä. Firma muuttaa varattuja muuttoaikoja 4-6 tuntia omin päin, eikä sitten vastaa yhteydenottoihin. Olen lähettänyt 3 meiliä toimiviin osoitteisiin, enkä ole saanut pariin viikkoon vastausta.

      Puhelimeen toisella yrittämällä vastasi melko kielitaidoton henkilö joka ei tehnyt mitään asian edistämiseksi. Älä tuhlaa energiaa tai rahojasi.

    • Anonyymi

      oman usean muuton kokemuksen mukaan kunnonmuutto ja muuttokarhut on luotettavia firmoja! kaikki hoitunut loistavasti, kunnonmuutto on muuttanut meidät ulkomailta takaisin suomeen.

    • Anonyymi

      Meidän uusioperhe muutti ensimmäiseen omaan kotiin. Voitte vaan kuvitella paljonko kuuden lapsen äitinä miehen ollessa työmatkalla stressaa muuttaminen. Miehen ollessa tarkan markan miehiä hän oli valinnut muuton suorittamaan Roudarit. Jännitti entuudestaan, sillä firmakin oli verrattain uusi. Olin ällikällä lyöty, kun Roudarit saapuivat tekemään muuttonne. Muuttomiehet olivat niin mukavia ja hauskoja, että sitä ihan unohti olevansa kaaoksen keskellä. Kaikki tavarat liikkuivat taidokkaasti ja sulavasti hymy huulilla. Poikien työskentelyä oli suorastaan ilo seurata. Mahtavaa, että vielä tänäkin päivänä on vastaavanlaisia yrityksiä. Superkiitos koko meidän perheeltä! Jatkossa en suostu edes harkitsemaan muuta muuttopalvelua tai satunnaista kuljetusta muualta kuin Roudareilta.

      Tässä vielä halukkaille linkki heidän nettisivuilleen: https://www.roudarit.com/

    • Anonyymi

      GRABBARNA FLYTT
      Grabbarna Flytt teki muutostamme traumaattisen kokemuksen. Autot menivät rikki, muuttomiehet riitelivät keskenään, yhdessä vaiheessa muuttoa toinen muuttoautoista ei liikahtanutkaan ja toinen oli kateissa. Tässä vaiheessa olimme valmiita soittamaan poliisille. Ihmeen kaupalla muutto tuli valmiiksi – reilut kuusi tuntia arvioitua aikaa myöhemmin.

      Yrityksen sivustollaan ja Googlessa saamat arviot eivät ole missään linjassa saamamme palvelukokemuksen kanssa. Arviot eivät voi olla oikeita kokemuksia vaan manipuloituja.

      Oy Grabbarna Flytt Ab – ei koskaan enää.

    • Anonyymi

      Kolmen muuttoni aikana viimeisen kahden vuoden aikana olen käyttänyt muuttoja.fi palveluita, sillä he olivat ainoa yritys, jolla oli pelkästään positiivista palautetta. Olen erittäin tyytyväinen heidän työhönsä ja lisäksi heidän muuttopalvelunsa ovat erittäin edullisia. Toivon, että nämä tiedot auttavat kaikkia teitä, jotka olette muuttamassa. Paras muuttopalvelu muuttoja.fi.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6123
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3886
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      253
      2254
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1880
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1333
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1286
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1067
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1020
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      959
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      36
      901
    Aihe