mikä tätä maailmaa vaivaa

aimbored

Pakko nyt saada valittaa. Miksi minusta tuntuu siltä että kokemattomammilla, sekä naisilla että miehillä, tytöillä ja pojilla on jotenki vaikeampaa? Itse olen 18-vuotias, en ole ikinä seurustellut tai suudellut ketään, mutta en epätoivoisena yritä etsiä itselle poikakaveria, en varsinkaan mistään ryyppäysporukoista, koska minusta se on niin pinnallista kuin olla ja voi ja lisäksi itse uskon siihen, että tulee jos on tullakseen. Onko siinä jotain vikaa?

Suurin osa ystävistäni taas tykkää liikkua ihme kännäysjengeissä, ei ole enää neitsyitä, vaihtavat poikakavereita parin viikon välein ja tuntuu siltä että nämä "so called" ystävät pitävät minun elämää jotenkin tylsänä, koska itse tykkään viettää aikaani enemmän omissa oloissani, perheeni tai sitten kaveriporukan kesken. Tämä on aika ahdistavaa, koska alkaa tuntua että minussa on se vika. onko?

8

464

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aimbored

      Nuoresta iästäni huolimatta ei kannata tulla sanomaan mitään "sinulla on koko elämä edessäsi"-juttuja, koska tämä nyt vain sattuu olemaan aika ahdistavaa aikaa elämässäni.

    • SimStim

      ahdistu.
      Sinun kannattaa seurustella, sitten kun olet siihen valmis.
      Jos elämäsi ei ole mielestäsi tylsää tuosta asiasta johtuen niin kaikkihan on hyvin.

      Onko sillä oikeasti merkitystä mitä kaveresi ajattelevat sinun elämästäsi. Sinun elämäsihän se on.

    • elämä on

      Itse olen 22-vuotias ja tilanne on lähes sama. Käyn kyllä itsekkin juomassa, mistään kännäysjengistä ole kysymys, mutta kuitenkin. En harrasta yhdenillan juttuja, eikä minulla ole illan jälkeen mitään intoa raahata viimeistä mahdollista miespuolista olentoa kotiini jatkoille. Nyt olen alkanut huomata että kavereitteni mielestä olen erittäin tylsä. Minulla ei ole kerrottavana tarinoita siitä minkäläinen äijä oli mukana, mitä se tekee elämässään, mitä te teitte ja aiotteko vielä tavata. Itselläni olisi muutakin kiinnostavia asioita elämässä, mutta ne ei kavereita kiinnosta. Maailma pyörii oman navan (tai jalkovälin) ympärillä eikä muu maailma erityisemmin tunnu kiinnostavan.
      Minä:
      "Kuulitteko, että terroristit meinas räjäyttää useita jenkkeihin matkalla olleita matkustajakoneita!"
      Kaveri:
      "Nii, mut arvatkaa kuka soitti mulle tänään, hih, hih"
      Joskus muistan miten meillä oli vielä kavereitten kanssa oikeasti hyviä juttuja, mutta nyt varmaan alkaa jo pikkuhiljaa iskeä pakollinen pariutuminen kenen kanssa tahansa joka muuttaa asiat näin.
      Jos alkuperäisen viestin lähettäjässä on jokin vika, uskon että se on myös minussa :-). Aikustuttaessa ihmiset alkavat muuttumaan enemmän jokainen omaan suuntaansa. Nyt on se vaihe kun erottuu jyvät akanoista. Saa nähdä mitä parin vuoden päästä jää jäljelle...

    • mulla on porkkanaa

      Minun mielestä vika on maailmassa. Ihmissuhteet näyttävät olevan lähinnä pintaliitopelleilyä jota "pelataan." Ei sellaiseen paskaan kannata lähteä mukaan.

    • kohtalontoveri

      Itse olen 18-vuotias tyttö, enkä ole koskaan seurustellut taikka edes suudellut. En myöskään yritä vängällä etsiä itelleni poikakaveria, sillä en tunne olevani vielä henkisesti valmis niin läheiseen suhteeseen. En koe olevani huonompi kuin kaverini, joilla kaikilla tuntuu olevan jonkinlaista sutinaa meneillään...

      En kuitenkaan toivo, että joutuisin viettämään koko elämäni yksin. Uskon, että jossain vaiheessa tapaan jonkun samat arvot omaavan henkilön, joka osaa arvostaa minun tapaani ajatella.

    • Håbätys

      Toiset ihmiset vain nyt ovat älykkäämpiä kuin toiset. Maailman tila on juuri sellainen kuinka tyhmä ja itsekäs ihminen on. Sellaiset ihmiset jotka osaavat ajatella ns. hauskuutta pidemmälle ovat rikkaita mieleltään ja henkiseltä voimiltaan. Monesti heidät vaan tyrmätään tylsiksi ihmisiksi kun heitä ei kiinnosta aivoton kännääminen ja nussiminen joka nurkalla.

    • sinä olet aarre

      ei ole mitään vikaa olet normaali ihminen sinä olet kultaakin arvokkaampi sinusta tulee jollekkin vaimo ja äiti ja olet onnellinen arvostan ja kunnioitan sinua mutta kaverisi ei saa kunnioitustani ovatkohan edes onnellisia

    • ytrewq1

      Tuohan on ainoastaan fiksu ja järkevä tapa ajatella jos minulta kysytään. Toivotan siis hyvää jatkoa valitsemallasi tiellä ja pienenä varoituksen sanana voin kertoa, ettei tuo ole välttämättä se helpoin tie. Hatunnoston arvoinen sitten sitäkin enemmän. :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      3228
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2141
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2061
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1915
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1588
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1251
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe