Hopeanuoli/Weed Peli

Riki

Tietääkö kukaan onko pc:lle taikka millekkään tehty tai olla tekemässä hopeanuoli tai weed peliä???

54

9037

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ölihsdglndsg

      kukaan

    • akakabuto

      Toivottavasti ei...

    • tmr-s22

      ei ole eikä tule varmaatietoa on

    • olkku

      ei olla mun tietääksee

      • muuhiis'

        ei tieteäkseen mutta on ginga densetsu weed orion peli sen mä voin sanoa


      • johnfan
        muuhiis' kirjoitti:

        ei tieteäkseen mutta on ginga densetsu weed orion peli sen mä voin sanoa

        missä sitä vois pelata?


      • muuhiis' kirjoitti:

        ei tieteäkseen mutta on ginga densetsu weed orion peli sen mä voin sanoa

        Mikä sen nimi on?


    • chillar

      Hopeanuoli tai weed pelejä ei pitäisi olla tulossa. Mutta on olemassa yksi hopeanuolipeli, jonka saa ladatttua jostakin netistä. Pelin nimi on joku: run & jump (tai jotain sinne päin). Se on kuulemma ainoa mitä on tehty.

    • Yakimura

      En tiädä, mutta olen nähnyt kaupoissa Weed Boxeja ja eikö niiden sisällä ole: Weed avaimenperä,Weed episode 1,2,3,4,5,6,7,8 ja ehkä Weed peli...

      En ole kuitenkaan varma olis kuitenkin kiva jos tulisi WEED PELI tai HOPEANUOLI PELI;)
      --------- -----------------

      • weed_fani!

        moi.. siitä weed boxsista minulla itselläni on se siinä tuli weed 1,2,3,4,5,6,7,8 muttei peliä siinä ylmiääräisen kotelon sisällä oli weed kirja käännykkä koru. Tiedoksi ettette ostaisi turhaan


      • --

        siin eioo pelii ja siin on weedit 1-8 ja siel on lisäksi joku lehtiö joka kertöö niistä hahmoista ja sit kännykkä koru.
        Tiiän koska mul on se Weed Boxi.


    • wolf-girl

      Minä ainakin itsekseni pikku hiljaa olen tekemässä Ginga Densetsu Weed-tietokone peliä. Aika yksinkertainen se on, mutta peli kuitenkin...

      • wolf boy

        mikä genre seikkailu , tasohyppely jne.. kiinnostunut kun oon ja onko sulla omat sivut jossa voi joko ladata tai pelata :P:D


      • Mikä sen nimi on?


    • kakezu22

      tiedän vaan yhen mut seki on vaan joku roolipeli jossa koulutetaan niitä ja tapellaa

      • hopeanuol1

        miltä sivulta sen löytää


      • hopeanuoli12

        tiedän yhen hopeanuoli pelin jossa juostaan ja hypitään


      • ben201
        hopeanuoli12 kirjoitti:

        tiedän yhen hopeanuoli pelin jossa juostaan ja hypitään

        moi


      • oi kun tietäisin
        hopeanuoli12 kirjoitti:

        tiedän yhen hopeanuoli pelin jossa juostaan ja hypitään

        voitko kertoa sen ;)


    • lalli lillinen

      oon löytäny yhestä paikasta mutta en kerro mistä XD

      • Oorion

        kerro pliis!!!!!! !!!!!!!! :)


      • kerrro

        en oikein usko että sulla on koska mun iskä on töissä peli tehtaalla ja se sanooo ettei oo weed tai gin peliä!!!!


    • luultavasti tuu

      Kyseessä on kuitenkin vanha anime/manga.. Niin noh Weedhän on sinällään melko tuore, mutta Hopeanuoli on vanha, niin on erittäin epätodennäköistä että tulisi. Joku on itse kehittänyt run and jump pelin(josta joku jo mainitsikin) jossa nimensä mukaisesti Hopeanuolella juostaan ja hypitään ;P. Tosin, Japanissa saattaapi ollakkin Weed tai Hopsu peli/pelejä, siellä kun on muistakin animeista/mangoista tehty pelejä joita ei muihin maihin tule.

    • Rrrrri

      On olemassa, mutta se on tällä hetkellä japaniksi

      • EI OLE

        Mutta se joka on olemassa EI OLE PC peli vaan japanilainen pachiko peli (pelikone) jonka saa ostettu hopeanuoli kaupasta 1000–1500 €


    • Orion12

      Oon kuullu jostain paikasta että on olemassa hopeanuoli/weed pc peli. Muistakaa ostaa hopeanuoli manga suomeksi!!! ( Löytyy lehti pisteistä! )

    • 12

      ei

      • YukimuraFan #

        Voiko joku kertoo linkin siihen Run & Jump peliin ? :))


    • pleikkaril pelannu.

      ei!! on yks peli mitä oon pelannu. siin oli hopeenuoli ja sit siin etittii koirii ja tapeltii. ja sit piti voittaa karhuja !!!! sen sai joskus ostaa sittarista pleikkari kakkoselle. pitää ettii jos löytäisin sen jostain. se oli aika hyvä. taitaa olla AINUT MAAILMASSA !!!!!! vähä varmaan arvokas. sit siin oli muuten ORIONKI ! se tuli iha lopus vasta. sil sai pelata lopuks. benizakuura oli voimakkain koirista. sil oli kiva tappaa kaikkia. voin myydä sen muutamalla kympillä jollekki jos joku haluu.. se on vaan japanin tai kiinan kielinen. et aika vaikee ymmärtää.

      • Weed friiki

        Mä haluun haluun haluun mä voin ostaa sen 30 ekel
        !!


      • ettäjuups

        Rohkenen väittää, että valehtelet. Sillä Hopsu on niin vanha, et jos siitä on peli tehty niin siihen ei varmasti liity Orion.


    • SHIRO99

      hei pleikkaril pelannu mää haluaisin ostaa sen pelin jos sopii?

      • IIDA.S

        NO


    • IIDA.S

      MOI

    • raiskaaja uhh ahh

      vittu mitä te puhutte?

    • Hopsufani

      Mulla on wiille Hopeanuoli peli, ostin sen japanista viime kesänä, samalla ostin Weed pelin ja se on kans wiille. Siel oli rikistäki tehty peli mut rahat ei riittäny ni en ostanu mut ens kesänä kun me mennään taas japaniin niin sit ostan jos siel viel on

    • hopsu12
      • hopsuweed

        ei toimi


    • riki245

      huvä elokovat

      • akatora1002

        misä mä voin pelata hopeanuoli ja weed pelejä


    • Jerome fani.

      No joo! Mäki haluun mennä japaniin!! Ja jos joku Urumissa on se pelikone ja sillä saa pelata 2 ekellä! Huom!: Urumi on kuopiossa!!

    • Japani<3

      on pakko mennä japaniin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • hopeanuoli!!!!!!!!!

        Hopsufani, missä sä asut?
        epää sää pääaset Japaniin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    • Se on

      WEED ON PELINÄ !! KAIKKI SEN TIETÄÄ ( MELKEIN ) WEED ON PELINÄ !!

    • hopsu ja weed fani

      plaa plaa hopeanuoli ja weed ei o peliä eikä tällä näkymin tiedä tuleeko mut jos tulee OSTAN HETI :))))

    • Nro.11
    • SekoHukka

      Ei Hopeanuolesta, Weedistä eikä Orionistakaan olla tehty minkäänlaista tietokone/pleikkari/Wii-peliä. Ainoastaan Pachinko!

    • weedooo14

      niinpä

    • .y.

      on olemassa hoeanuoli tasohyppely peli

    • aojfpa¨wjf¨wå

      Joku täällä oli kehittämässä hopeanuoli-peliä. No, tarvitse siihen oikeudet

    • hopsuuuu

      Jos jostaki löytyy joku Hopeanuoli/Weed-peli jossa pelataan sitä tarinaa 3D:nä ni maksan vaikka 100e et saisin sen!

    • JeromeJohn

      tuskin.

    • Weed peli
    • Mistä minä tietäisin
      ?????

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1804
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1714
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      108
      1602
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      69
      1531
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1518
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1405
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      19
      1399
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1212
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1145
    Aihe