AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!

/   /  /  /  / keventäjät.fi

keventäjät.fi

3 Vastausta 467 Lukukertaa
Hallo hallo!

Eli onko täällä ketään,joka olisi koklannut kyseitä sivustoa apuna laihduttaessaan? Olen pohtinut vaihtoehtona tuota, kun alkaa olla motivointi ongelmaa.. Jos vaikka auttaisi hieman.

Eli onko sivusto asiaa vai ihan täyttä tuubaa?

Minä

laihduttanut keventäjistä keväästä alkaen lähes 10 kg. Jutun clou on siinä, että kaikki syötävä merkitään ylös, ja punnitaan säännöllisesti, siis ruoka ja ruho.

Minulle ohjelmasta on ollut suurta apua ja motivaatiota, vaikka olen käyttänyt vain murto-osaa ohjelman tarjoamista palveluista. Aikaisemmin laihdutin omin päin 10 kg, mutta nämä viimeiset ovat olleet sitkeämmässä.

Kymppi kuussa ei mielestäni ole todellakaan liikaa terveyden eteen. Joten tervetuloa tummaan joukkoomme :).

vaihtoehtona

Miksi et kokeilisi vastaavaa palvelua, www.Kiloklubi.fi, ilamiseksi viikon ajan.

Kokemuksia

Itse kokeilin keväällä tuota Kiloklubia, ja koin sen hankalammaksi kuin Keventäjät. Sehän on tietty makuasia. Keventäjissä kuitenkin (ainakin tuolloin) omien ruoka-aineiden lisääminen oli parempi juttu. Onhan noita nettilaihdutussysteemejä muitakin, mutta Keventäjät tsemppasi minua pudottamaa 15 kg kolmessa kuukaudessa.
 /   /  /  /  / keventäjät.fi

Asiantuntijat

• SincityNaisille ja pariskunnille sunnattu intiimituotteiden erik...

Keskusteluhaku

Laaja haku

Lisää keskusteluja aiheesta

Tietoa mainosten kohdentamisesta