SULLE ARWEN!! ;)

Merri&Orli RLZ 4ever!!!

miksi kaikki on ihastunut johonkin Elijah Woodiin????onko se muka parempi kuin muut???montakohan tupakka-askia sekin oli polttanu kuvausten aikana...???niin!!!!kuulitte aivan oikein!!!Ellwood polttaa!!!!YÄK!!!!!ORLI&MERRI RLZ 4EVER!!!!!ja sulle,jonka nimimerkki on Arwen!kiitti kun tulostit ne kuvat!!! ;) katsii tykätä Orlista,Merristä,Pippinistä ja Aragornista!!!!They are SO cool!!!ja ettekä ikinä arvaa:mulla on niiden kaikien näyttelijöiden nimmarit!!!!AIDOT ON!!!!eikös niin,Arwen!!! :)

27

532

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • haloo!!!!!!!

      KETÄ KIINNOSTAA ELIJAHIN POLTTAMINEN?! IHAN KUN EI OLTAS TIETTY!!!!! MIKS PITÄÄ AINA TYKÄTÄ NIISTÄ ELOKUVAN NÄYTTELIÖISTÄ??? TE ETTE VOI IKINÄ SAADA NIITÄ JA NE ON HOMOJA!!!!!!!!!!!!!!
      NETISSÄ YHEL SIVUL OLI SELLANEN KUVA JOS ORLANDO JA ELIJAH PUSSAAAAAAAAAAAAAAAAAAS!!!!!!!! HYI VITTU!!! ORLI ON KANS NÄYTELLY HOMO ELOKUVASSA.....ET SEN PUOLEEN!!!

      • Wizard

        Mitäs vitun välii sillä on jos ne on homoja joka tapauksessa ne on helvetin hyviä näyttelijöitä.....kaikki..... kaikki on vaan tollasii hysteerisii pikku-ihmisii "faneja" voih se on niin ihana ja plaa plaa plaa kuunnelkaa itteänne....


      • ~mandy
        Wizard kirjoitti:

        Mitäs vitun välii sillä on jos ne on homoja joka tapauksessa ne on helvetin hyviä näyttelijöitä.....kaikki..... kaikki on vaan tollasii hysteerisii pikku-ihmisii "faneja" voih se on niin ihana ja plaa plaa plaa kuunnelkaa itteänne....

        Oon totaalisen samaa mieltä Wizardin kanssa...


      • Arwen
        ~mandy kirjoitti:

        Oon totaalisen samaa mieltä Wizardin kanssa...

        So what vaikka Orli ois näytelly hinttileffas? Sillä on siinä rooli,eikä se ole mikään homo niinkuin ite varmaan oot......
        Ja sanohan missä hemmetin osottees muka on semmonen kuva?Varmaan sun fantasioissas!!!!!!!
        Ja mähän en varmaan sellaseen vittumaiseen hiireen (Elwood) ihastuis!!!!! YÄK!!!!
        Pippin ja Aragorn ovat parhaita!!!!!!!!!!!


      • ahaa

        kuule,pidä fantsus kurissa!!!vaikka ite olisitkin homo,ja haluaisit ellwoodii tai orlii,älä tuu tänne valittaa!!!ja orli on kuule heteroista heteroin!!!!sillä on tyttöfrendi!!!!eikä se ole mikään bi!!!!joten jos sulla loppuu homot kesken,mene homobaariin hommaan itelles seuraa,mutta jätä nämä asialliset sivut väliin!!!


      • Wizard
        Arwen kirjoitti:

        So what vaikka Orli ois näytelly hinttileffas? Sillä on siinä rooli,eikä se ole mikään homo niinkuin ite varmaan oot......
        Ja sanohan missä hemmetin osottees muka on semmonen kuva?Varmaan sun fantasioissas!!!!!!!
        Ja mähän en varmaan sellaseen vittumaiseen hiireen (Elwood) ihastuis!!!!! YÄK!!!!
        Pippin ja Aragorn ovat parhaita!!!!!!!!!!!

        Hei oikeesti mikä sun ikä on??!!?? Miks vitus te tappelette jostain noinki turhanpäiväsestä asiasta ku et onks joku Orlando HOMO soittakaa ja kysykää.....


      • *wirn*
        Wizard kirjoitti:

        Hei oikeesti mikä sun ikä on??!!?? Miks vitus te tappelette jostain noinki turhanpäiväsestä asiasta ku et onks joku Orlando HOMO soittakaa ja kysykää.....

        EI OO NUMEROO!!!ANNA NUMERO NIIN SOITAN!!!


      • Wizard
        *wirn* kirjoitti:

        EI OO NUMEROO!!!ANNA NUMERO NIIN SOITAN!!!

        No koita vaik 118:sii.....


      • *wirn*
        Wizard kirjoitti:

        No koita vaik 118:sii.....

        niin taas kokeilen!!!!anna sen kännynumero!!!!


      • samaa mielt!
        Wizard kirjoitti:

        Mitäs vitun välii sillä on jos ne on homoja joka tapauksessa ne on helvetin hyviä näyttelijöitä.....kaikki..... kaikki on vaan tollasii hysteerisii pikku-ihmisii "faneja" voih se on niin ihana ja plaa plaa plaa kuunnelkaa itteänne....

        Samaa mieltää sun kaa wizard. Ja Arwen vois pitää läskin turpansa kiinni!


      • Floridan haltia

        Hyvii näyttelijöitä kaikki (paitsi Liv Tyler hyi) älkää vittu viittikö haukkuu. Ja mitä se sulle kuuluu vaikka jotku tykkää ellwoodista? Homo pedofiili!


    • Legolas Fani

      Mää oon keksiny Elwoodille hyvän lempinimen: Vammanen =)
      Mä ja mun kaveri keksittiise siitä kun siihen osu siinä eka leffassa miekka ja se näytti vammaselta hehehh =)

      Ps: Orlando Bloom/Legolas ON PARAAAAAAAAAAAAAS!

      • Arwen

        Hyvä nimi!!!Olen samaa mieltä,mutta mun mielestä Elwood on ollut jo aikoja sitten vammanen!!! =)


      • Wizard
        Arwen kirjoitti:

        Hyvä nimi!!!Olen samaa mieltä,mutta mun mielestä Elwood on ollut jo aikoja sitten vammanen!!! =)

        No koittakaa ite pistää paremmaks... ootko koskaan näytelly yheskää leffas?? SE oi meinaan aikas raskasta ja ku tollases leffas ne otokset ei jää yhteen kertaan et koitaha ite vetää joku niist sen leffan rooleist ;)


      • glonfindel
        Wizard kirjoitti:

        No koittakaa ite pistää paremmaks... ootko koskaan näytelly yheskää leffas?? SE oi meinaan aikas raskasta ja ku tollases leffas ne otokset ei jää yhteen kertaan et koitaha ite vetää joku niist sen leffan rooleist ;)

        aivan wizard ei se kunnon leffan teko oo vaan sellast et yks otto ja valmist


      • angelgirl21
        glonfindel kirjoitti:

        aivan wizard ei se kunnon leffan teko oo vaan sellast et yks otto ja valmist

        Ekaks mä tiedän jo kauan että elijah polttaa...and so mitää väliä siinä on. orlando ei olee homo vaikka mä näkisin sen kuvaan koska nykyajalla tehään pila kuvia sillä tavalla että laitetaan julkiksen kuvaa jonkun muun vartalon päälle ja myöhemmin se näyttää ihan aidolta. Ja sit se vaimmais juttu itte ootte vammaisia jos te niin puhutte. Sillä tavalla näytellä taritsee paljon harjoitelua ja minkän näköisijä te itte ootte jos miekkä osuisi teihin tuskimpa te vaan nauraisitte. Te huutaisitte kuin pellet.
        Jos joku on minun kanssa samaa mieltää mailaa minulle
        [email protected]


      • Arwen
        Wizard kirjoitti:

        No koittakaa ite pistää paremmaks... ootko koskaan näytelly yheskää leffas?? SE oi meinaan aikas raskasta ja ku tollases leffas ne otokset ei jää yhteen kertaan et koitaha ite vetää joku niist sen leffan rooleist ;)

        Oon näytellyt yhes leffas!Se on Helmiä ja sikoja joka tulee leffateatteriin syksyllä 2003!!!
        PISTÄKÄÄ PAREMMAX!!!!!!!!!!!!!!!!


      • Wizard
        Arwen kirjoitti:

        Oon näytellyt yhes leffas!Se on Helmiä ja sikoja joka tulee leffateatteriin syksyllä 2003!!!
        PISTÄKÄÄ PAREMMAX!!!!!!!!!!!!!!!!

        Vai että oikeen näyttelijä ja kaikkee... no minkäs ikänen sä oot???

        Mäki oon näytelly leffas itse asias kolmes leffas.... et pistähän ite paremmaks ;)


      • Arwen
        Wizard kirjoitti:

        Vai että oikeen näyttelijä ja kaikkee... no minkäs ikänen sä oot???

        Mäki oon näytelly leffas itse asias kolmes leffas.... et pistähän ite paremmaks ;)

        ...12w!missä leffoissa muka olet näytellyt?? ;]


      • Wizard
        Arwen kirjoitti:

        ...12w!missä leffoissa muka olet näytellyt?? ;]

        No ensimmäinen oli sellanen lyhyt elokuva/leikkaus/jotain, ku Balladi Redingin vankilasta..... toinenki oli vähän samantapanen lyhyt ja ytimekäs mut ei sille vissiin mitään nimee annettu ja kolmas oli El Cubano Ykskää ei oo mikää tunnettu mut jokainen on ollu mitalleil leffa kisois..... ne on kuvattu mäntyharjulla Jukola RY: nuorilla (Kuttula RY)


      • löllölehmä

        Vittu oikeest oot varmaan joku 10 vuotias kun et parempaa nimeä keksi. Ketä kiinnostaa joku "vammanen"


      • genia
        Arwen kirjoitti:

        Hyvä nimi!!!Olen samaa mieltä,mutta mun mielestä Elwood on ollut jo aikoja sitten vammanen!!! =)

        MITÄ VITTUA!!!! Etkö parempaa keksi? Ketä kiinnostaa joku "vammanen"? Surkea nimi. Ihan sairaan ääliöitä täälläkin. Ootte oikeest varmaan jotain 10 vuotiaita kun nauratte jollekin vammaselle näyttelijälle vaikka ei se kyl oo sen vammasempi kuin te.


      • nimikaima

        Legolas Fani miltäs itse näyttäisit jos SINUA iskettäisiin miekalla. Ja AP mitä se sulle kuuluu jos joku on ihastunut elwoodii. Homoile siellä ihan rauhassa


    • hemulih

      mitä siitä vaikka elijah polttaa`?on niin kauheeta..aika moni täällä mailmassa polttaa..on elijakin ihan tavallinen ihminen..

      • *wirn*

        kaipa nyt saa asiasta ilmottaa!!!!ja kyllä kaikki tietää että se vammanen on ihminen!!!jos se ei olisi niin mitä se täällä maassa tekis,tai miks se sitten näyttää ihmiseltä???ruma kun mikä!!!


    • gorgoroth

      Siis oikeest....MITÄ VITUN HUORIA TEKIN LUULETTE OLEVANNE???!!!!!!! TARVIKS AINA HAUKKUU JOTAI NÄYTTELIJÖIT SEN PERUSTEELLA ET NE POLTTAA??!!!!!!! ET EES TUNNE KOKO ELWOODIA VAAN KUMMISKI AJATTELET SITÄ SEN PERUSTEELLA MINKLAINEN FRODO ON!!! JA MIT VÄLII VAIK SE POLTTAA?? VAI OOTKOS NIIN ÄÄLIÖ ET LUULET SITÄ JONKINLAISEKS JUOPOKS TAI PEDOFIILIKS (niinku ite varmaan oot) NIIN ET ÄLÄ HEMMETTI VIEKÖÖN ALA SIELLÄ VALITTAA!!!!!!

    • Glowena

      Eihän kaikki ole ihastunut Elijahiin!!!! Minusta ennemminkin Viggoon,Orliin tai johonkin Johnny Deppiin. Olen sitäpaitsi tiennyt jo kauan sitten että Elijah polttaa mutta niin polttaa moni muukin ihminen. En sitten ole ihastunut mihinkään Elwoodiin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5750
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3637
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      221
      1836
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1752
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1202
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      29
      1155
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      278
      929
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      927
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      74
      867
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe