Olen ylpeä

muikkumies

että minun vaatimattomuuteni aiheuttaa paljon huolta kanssasättääjiltäni, mutta se kait on ollut aina sanansaattajien kohtalo.Provoojien viesteihin on turha ottaa kantaa,he eivät pysty kertomaan minusta mitään, mutta kertoo sitäkin enemmän millaisia he itse ovat.Minua kiinostaa se asia, miksi joku näkee näin paljon vaivaa vuokseni, eikö olisi yksinkertaisempaa marssia vaikka poliisilaitokselle , että muikkumies on pdofiili.

Kalle Aaltonen

15

1979

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tarja Prontonen

      Ihmettelen, että roikut provoamassa 40 chat-palstalla, vaikka ilmassa roikkuu viesti ettei sinua kukaan sinne kaipaa. Olet kaikin tavoin epäilyttävä henkilö.

      Jo Sininen Lintu -yhteisö sai puistatuksia chatin naisten keskuudessa aikaan, kun selvisi mikä yhteisösi perimmäinen tarkoitus oli. Kaikki kohu ympärilläsi ja se vähä mitä olen tekstejäsi nähnyt vakuuttaa minut; olet heihei ja sinun aiheesi ja aikeesi ovat täysin itsekkäät.

      Minä en ole lukenut viestejäsi enää pitkään aikaan, livessäkin kiertäisin laisesi puupään kaukaa.

      Mielenkiinnolla odotan kumpi vastaa, sinä vai eettinen, pölhö sihteerisi.

      • muikkumies

        mihin viesteihin, saat ihan julkisesti esittää mitä olen lähettänyt.

        Kalle Aaltonen
        miksi site vastailet jos et lue ja taidat olla näitten kaikkien kirjoituksien takana.


      • Psygo paatti

        "Olet kaikin tavoin epäilyttävä henkilö."

        Tietäisit vaan kuinka oikeaan osuit


    • näytelmäkirjailija

      Sana PEDOFIILI tässä sinun yhteydessäsi on tarkoitettu sarkasmiksi eli kun sinä huseeraat parikymmentä vuotta nuorempien huoneissa, se tekee sinusta "epäilyttävän" henkilön. Tarjoudut henk kohtaisin puh numeroin "auttavaksi olkapääksi ja korvaksi". Epäilyttävästi nousee mieleen, että tuon auttamishalun takana on epätoivoisen miehen viimeinen yritys vielä kerran päästä naisen päälle ihan oikeastikin eikä vain unelmissaan.

      Eettisesti olisi oikein kävellä itse sinne poliisiasemalle. -sarkasmia- Mutta nämä vitsithän menevät sulta pään yli ja olet todellakin kävelemässä poliisilaitokselle peräämään oikeuksiasi, ja kuule - siellä on tärkeämpääkin tekemistä kuin hoitaa mielenterveyspotilaita. :)))

      näytelmäkirjailija

      • muikkumies

        yhtä asia, missä on ne luikuisat naiset joita olen kohdellut epäilyttävästi.

        :::)))

        Ps.ei riitä että joku tekeytyy puskaksi


      • nainen naisten joukossa
        muikkumies kirjoitti:

        yhtä asia, missä on ne luikuisat naiset joita olen kohdellut epäilyttävästi.

        :::)))

        Ps.ei riitä että joku tekeytyy puskaksi

        sinulle jo huomauttaneet erilaisista eettisistä yhteisöistä. mikä niiden tarkoitus oikein on? epäilyttävää.


    • nainen sätistä

      Vastaanpa minäkin tähän ketjuun, kun olen tätä muikkumies-showta seurannut jonkun vuoden.

      Jutustelen tuolla 40 sätissä aika usein. Tämä muikkumies tulee usein kaappiini kutsumatta, lupaa kysymättä. Olen hieman vaivautunut, sillä ensiksikin saatan olla jo jutuissa jonkun kanssa, mutta suurempi syy on se, että hänen juttunsa on aina seksuaalisesti virittyneitä. Ikäeroa meillä on aika paljon ja koska hän ei muutenkaan ole mieleeni, minua puistattaa. En kuitenkaan halua sanoa suoraan, että häipyisi kaapistani, sillä en tahdo loukata ketään.

      Toisaalta vaivautuneisuuteni johtuu kaikista niistä jutuista, mitä muikkumies on näilläkin saiteilla söheltänyt. Oli hirvittävän ikävä kriisi T***:n kanssa, pedofiiliepäilyt, muikkumiehen käynti erään sefun kotona jne. jne.. Myös muikkumiehen useat nikit ihmetyttävät. Miksi pitää "rehellisellä" miehellä olla monta nikkiä? Ja kun vielä katsoo valokuvia muikkumiehestä niiden pienten tyttöjen kanssa, ei voi todellakaan muuta kuin ihmetellä, miten hän ilkeää solvata täällä vielä muita.

      Tässä minun mielipiteeni ja näkemykseni siitä, miksi pitää olla huolissaan. Ne voivat olla ihan vääriäkin, mutta minulle ne ovat totta.

    • Nuorten ymmärtäjiä

      xxxxx: muikku nyt ei taaskaa tajunnu
      xxxxx: muikku tää ei tgaaskaa tajunnu
      muikkumies: mutta kummasta nyt puhut napakorusta tai vauvasta
      xxxxx: ku tuli toi "hit the road jack" oli pakko tanssii se
      xxxxx: oonks mä jo liika naivi tai "kakara" tääl
      xxxxx: siis ei susitus et mee jo veke täält vai
      xxxxx: muikkis nähdääks sit ma tai ti ul.toril
      muikkumies => xxxxx: ja nuoret ajattelee minusta terveesti
      xxxxx: nii säki nuorist
      muikkumies => xxxxx:  halii
      xxxxx mul se kaamee tukka ja tuuheet kulmat
      xxxxx: enkä ikinä kykene oleen hymyilemättä tai nauramatta
      xxxxx: et kmyl tunnet kyl ku tullaa
      muikkumies => xxxxx: puhelu

      Muikku hävisi jäsenet-poissa -tilaan

      xxxxx: siis suositat et katoon jo täält vai
      xxxxx: muutki samaa mikeltä????????????
      zzzzz: xxxxx päätä itse
      xxxxx: mieltä???????????????????????
      ccccc: xxxxx o ihan jees ei ees vonk..
      xxxxx: kohteliaasti päästää sut vanhempana edellä
      xxxxx: moit sit ja mul oli kivaa mut ny jäi paha mieli eli sori vaa

      Olen ylpeä sinusta Kalle Aaltonen, olet nuorten ystävä ja auttaja.

      • voi aikoja voi tapoja

        tässä se TAAS nähtiin.
        Saapa nähdä minkä selityksen muicculi NYT keksii?


      • copypastaaja

        Siis oliko muikelo jossain teinixien huoneessa???


      • Huone 40 plus
        copypastaaja kirjoitti:

        Siis oliko muikelo jossain teinixien huoneessa???

        Hän ei ole tehnyt mitään väärää.


      • tekijänoikeuslakia

        kopioidessaan sivuilleen erilaisia KUVIA ja juttuja. Jaahas.............


    • Onko muikku pedokala

      Onks muikkuu näkyny?

    • Mie muistan sut jostain sät huoneesta ja snoinki sulle phasti mutta eikaisiinä mittään ku porskuta etiäppäin voit olla hyväki mies siiton aikaa ku sulle noin jottai melkeen kymmenen vuotta mutten phllani ja ymmärreän sinua : )

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1906
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1848
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe