alasti

mä vaan

heippa,

Onko jotenkin ei sallittua, jos haluaa olla kokovartalohieronnassa alasti?

70

27853

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hieroja v-suomesta

      Mä en tykkää asiakkaista jotka tulee hierontaan alasti. Tuli niitä aikoinaan kylpylässä hoidettua tarpeeksi. Jos omalle vastaanotolle tulee asiakas jolta puuttuu alushousut, yleensä sanon että seuraavalla kerralla housut jalkaan tai ei ole tulemista. Jotkut käännytän saman tien pois. Naiset saa olla miten tykkää. (itse naishieroja)

      Miesasiakkaiden alastomuus ahdistaa. Tulee hyväksikäytetty olo. Ei tietenkään voi yleistää. Jotkut alastomat miesasiakkaat ihan asiallisia.

      • olla luonnollinen

        Mielestäni on täysin normaalia ja jopa suotavaa, että asiakas tulee kokovartalohierontaan alasti. Pakaralihas on kehon massiivisin lihas ja todella tärkeä hierottava. Säästyy siis pakaraa hierottaessa siltä vaivalta, että pitäisi siirrellä alushousuja tai yrittää ujuttautua niiden alle, mikä minusta on paljon irstaampaa!
        Elikkä housut vaan rohkeasti pois!


      • ykskanta
        olla luonnollinen kirjoitti:

        Mielestäni on täysin normaalia ja jopa suotavaa, että asiakas tulee kokovartalohierontaan alasti. Pakaralihas on kehon massiivisin lihas ja todella tärkeä hierottava. Säästyy siis pakaraa hierottaessa siltä vaivalta, että pitäisi siirrellä alushousuja tai yrittää ujuttautua niiden alle, mikä minusta on paljon irstaampaa!
        Elikkä housut vaan rohkeasti pois!

        Näin se kuuluukin olla. Hoitaja myös rohkeasti ilman vaatteita.


    • asiaan on,

      että alastomuus on täysin luonnollinen asia. Jos joku tulee hierontaan alasti, niin saa mun puolesta tulla. Alastomille vain tehdään pyyhkeestä/tms semmoinen sumopainijoiden vaippa-asu ja sitten hierotaan.

      • seisomaan

        Onko ne saaneet kunnon seisokkia kun olet hieronut niitä nivusista. Maksaako ne siitä ekstraa ja minkä verran kerralta??


      • nivusissahan
        seisomaan kirjoitti:

        Onko ne saaneet kunnon seisokkia kun olet hieronut niitä nivusista. Maksaako ne siitä ekstraa ja minkä verran kerralta??

        sijaitsee imusolmukkeita, niitä ei hierota. Tai ainakaan hieroja ei hiero, muista en tiedä.


      • koulutettu hieroja

        Otsikolla "mun mielipide" kirjoitit tervettä tekstiä. Näinhän se asia olisi pitänyt opettaa kaikissa hierojakouluissa. Mistä mahtaa johtua, että tämän ketjun keskustelijoista vain sinä olet ymmärtänyt asian oikein?

        Mistä ihmeen kouluista tulee näitä epäkypsiä neurootikkoja, jotka näkevät ja säikkyvät perversioita kaikkialla.

        Jos hieroja ei osaa suhtautua alastomuuteen luontevasti, on hänen syytä vaihtaa alaa.


      • uh-94
        koulutettu hieroja kirjoitti:

        Otsikolla "mun mielipide" kirjoitit tervettä tekstiä. Näinhän se asia olisi pitänyt opettaa kaikissa hierojakouluissa. Mistä mahtaa johtua, että tämän ketjun keskustelijoista vain sinä olet ymmärtänyt asian oikein?

        Mistä ihmeen kouluista tulee näitä epäkypsiä neurootikkoja, jotka näkevät ja säikkyvät perversioita kaikkialla.

        Jos hieroja ei osaa suhtautua alastomuuteen luontevasti, on hänen syytä vaihtaa alaa.

        hän tekee asiakkaille "vaipat",ei siinä pöydällä alasti olla!!!!..ja sitä paitsi uskon että kaikille hierojille alastomuus on luonnollinen asia,mutta taasen kaikille asiakkaille ei...osaammeko kunnioittaa sitä?Paljon olen palautetta saanut että kaikki eivät osaa ja se maine leviää.


    • 2141

      Hei!Voinko mennä hammaslääkäriin alasti. voi ei miksen, entä parturiin.

      • uh-94

        Olen hieronut n.13-vuotta ja kertaakaan ei kokohieronnassa kukaan ole alasti ollut.Jos asiakas on aikaa varatessa kysynyt asusteesta hieronnan aikana niin vastaan että pikkuhousut jalassa ollaan.Itse olen mielestäni ihan normaalisti asioista ajatteleva ihminen,mutta silti kallooni ei mahdu se että miksi plintillä pitäisi olla alasti???..jotain pervoa siinä pitää olla ja mulla on varaa sanoa että ei kiitos!


      • Hieroja v-suomesta
        uh-94 kirjoitti:

        Olen hieronut n.13-vuotta ja kertaakaan ei kokohieronnassa kukaan ole alasti ollut.Jos asiakas on aikaa varatessa kysynyt asusteesta hieronnan aikana niin vastaan että pikkuhousut jalassa ollaan.Itse olen mielestäni ihan normaalisti asioista ajatteleva ihminen,mutta silti kallooni ei mahdu se että miksi plintillä pitäisi olla alasti???..jotain pervoa siinä pitää olla ja mulla on varaa sanoa että ei kiitos!

        samaa mieltä uh-94 kanssa.


      • koulutettu hieroja
        uh-94 kirjoitti:

        Olen hieronut n.13-vuotta ja kertaakaan ei kokohieronnassa kukaan ole alasti ollut.Jos asiakas on aikaa varatessa kysynyt asusteesta hieronnan aikana niin vastaan että pikkuhousut jalassa ollaan.Itse olen mielestäni ihan normaalisti asioista ajatteleva ihminen,mutta silti kallooni ei mahdu se että miksi plintillä pitäisi olla alasti???..jotain pervoa siinä pitää olla ja mulla on varaa sanoa että ei kiitos!

        Olisikohan tullut uh-94:lle ja v-suomen hierojallekin aika päivittää ammattitaitonsa. Kumpikaan teistä ei läpäisisi nyt voimassa olevaa koulutetun hierojan näyttötutkintoa nykyisillä asenteillanne.

        Koulutetun hierojan tutkintovaatimuksissa edellytettään muunmuassa:

        Tutkinnon suorittaja
        • osaa suhtautua alastomuuteen
        luontevasti ja ammatillisesti
        • osaa kohdata mahdollisen
        poikkeavuuden ammatillisesti
        • osaa kohdata mahdollisen poikkeavan
        käyttäytymisen ammatillisesti
        ja omasta turvallisuudestaan
        huolehtien
        • ymmärtää kosketuksen vaikutuksia
        ja merkityksen asiakkaan intimiteetin
        kunnioittamisen kannalta
        • hallitsee ammatillisen koskettamisen.


      • uh-94
        koulutettu hieroja kirjoitti:

        Olisikohan tullut uh-94:lle ja v-suomen hierojallekin aika päivittää ammattitaitonsa. Kumpikaan teistä ei läpäisisi nyt voimassa olevaa koulutetun hierojan näyttötutkintoa nykyisillä asenteillanne.

        Koulutetun hierojan tutkintovaatimuksissa edellytettään muunmuassa:

        Tutkinnon suorittaja
        • osaa suhtautua alastomuuteen
        luontevasti ja ammatillisesti
        • osaa kohdata mahdollisen
        poikkeavuuden ammatillisesti
        • osaa kohdata mahdollisen poikkeavan
        käyttäytymisen ammatillisesti
        ja omasta turvallisuudestaan
        huolehtien
        • ymmärtää kosketuksen vaikutuksia
        ja merkityksen asiakkaan intimiteetin
        kunnioittamisen kannalta
        • hallitsee ammatillisen koskettamisen.

        eipä ollut näyttötutkinnossa kukaan opettajista "munasillaan"???,mutta hei onnex sä oot PRO!!!!


      • justiinsa
        koulutettu hieroja kirjoitti:

        Olisikohan tullut uh-94:lle ja v-suomen hierojallekin aika päivittää ammattitaitonsa. Kumpikaan teistä ei läpäisisi nyt voimassa olevaa koulutetun hierojan näyttötutkintoa nykyisillä asenteillanne.

        Koulutetun hierojan tutkintovaatimuksissa edellytettään muunmuassa:

        Tutkinnon suorittaja
        • osaa suhtautua alastomuuteen
        luontevasti ja ammatillisesti
        • osaa kohdata mahdollisen
        poikkeavuuden ammatillisesti
        • osaa kohdata mahdollisen poikkeavan
        käyttäytymisen ammatillisesti
        ja omasta turvallisuudestaan
        huolehtien
        • ymmärtää kosketuksen vaikutuksia
        ja merkityksen asiakkaan intimiteetin
        kunnioittamisen kannalta
        • hallitsee ammatillisen koskettamisen.

        sitä ollaan taidettu just koulun penkiltä päästä?Tule sitten jauhamaan noita hienoja "fraasejas" kun paukutat ensin 10-vuotta raakaa työtä!
        Siihen pöydälle kun pamahtaa semmonen 150kg paskaperse alastomana niin kuinkahan sullakin nuo hienot jutut oikein toimii?


      • kilpailussa
        justiinsa kirjoitti:

        sitä ollaan taidettu just koulun penkiltä päästä?Tule sitten jauhamaan noita hienoja "fraasejas" kun paukutat ensin 10-vuotta raakaa työtä!
        Siihen pöydälle kun pamahtaa semmonen 150kg paskaperse alastomana niin kuinkahan sullakin nuo hienot jutut oikein toimii?

        Hierojan työhön kuuluu kunnioittava ja luottamuksellinen suhtautuminen hoidettaviin. Siksi kirjoituksenne on aika käsittämätön.
        Jos asiakas ei ole huolehtinut hygieniastan, hänelle voi siitä asiallisesti mainita: käykää peseytymässä ennen hierontaan tuloa. Sitä paitsi hieroja peittää hierottavan pyyhkeillä hoidon ajaksi ja vain hierottava osa vartalosta pidetään peittämättömänä.
        Hierojakoulutukseen tulee paljon alalle sopeutumattomia mm työllisyyskoulutuksen kautta. Osa heistä palaa kalliin koulutuksen jälkeen työttömyyskortistoon, mutta osa saattaa kokeilla jopa hierojan ammatin harjoittamistakin, vaikka mitään edellytyksiä ei olisi ollut.
        Ehkä tämä selittää nämä ihmeelliset katkeroituneet kirjoitukset tässä keskustelussa. Tasapainoton ihminen ei kauan pärjää hierojan ammatissa, sillä yksityisyrittäjän työ ei voi koskaan olla suojatyöpaikka.


      • itsekin hoitoalalla
        kilpailussa kirjoitti:

        Hierojan työhön kuuluu kunnioittava ja luottamuksellinen suhtautuminen hoidettaviin. Siksi kirjoituksenne on aika käsittämätön.
        Jos asiakas ei ole huolehtinut hygieniastan, hänelle voi siitä asiallisesti mainita: käykää peseytymässä ennen hierontaan tuloa. Sitä paitsi hieroja peittää hierottavan pyyhkeillä hoidon ajaksi ja vain hierottava osa vartalosta pidetään peittämättömänä.
        Hierojakoulutukseen tulee paljon alalle sopeutumattomia mm työllisyyskoulutuksen kautta. Osa heistä palaa kalliin koulutuksen jälkeen työttömyyskortistoon, mutta osa saattaa kokeilla jopa hierojan ammatin harjoittamistakin, vaikka mitään edellytyksiä ei olisi ollut.
        Ehkä tämä selittää nämä ihmeelliset katkeroituneet kirjoitukset tässä keskustelussa. Tasapainoton ihminen ei kauan pärjää hierojan ammatissa, sillä yksityisyrittäjän työ ei voi koskaan olla suojatyöpaikka.

        Pienelle paikkakunnallemme tuli uusi hieroja. Piti olla mainoksensa mukaan kokenut ja ammattitaitoinen, oli kuulemma tehnyt muualla yli kymmenen vuotta hierojan töitä.

        Isäni, syvästi uskonnollinen ja kiltti sotaveteraani, varasi kokohierontaan ajan tälle hierojalle. Sattui olemaan talviaika, eikä papalla tietenkään lyhyitä kalsareita tai muita nykyajan hienouksia ollut mukana.

        Hierojatar oli pää punaisena haukkunut papan sairaaksi pervertikoksi, ja ajanut hänet puolipukeissa käytävälle.

        Joudun yhä kuljettamaan pappaa kaupunkiin hierojalle, vaikka omalla kylälläkin muka sellainen on.

        Mitä ihmettä hierojakouluissa nykyisin opetetaan?? Eikö todellakaan ole mitään soveltuvuustestejä alalle koulutettaville?


      • huomaa
        itsekin hoitoalalla kirjoitti:

        Pienelle paikkakunnallemme tuli uusi hieroja. Piti olla mainoksensa mukaan kokenut ja ammattitaitoinen, oli kuulemma tehnyt muualla yli kymmenen vuotta hierojan töitä.

        Isäni, syvästi uskonnollinen ja kiltti sotaveteraani, varasi kokohierontaan ajan tälle hierojalle. Sattui olemaan talviaika, eikä papalla tietenkään lyhyitä kalsareita tai muita nykyajan hienouksia ollut mukana.

        Hierojatar oli pää punaisena haukkunut papan sairaaksi pervertikoksi, ja ajanut hänet puolipukeissa käytävälle.

        Joudun yhä kuljettamaan pappaa kaupunkiin hierojalle, vaikka omalla kylälläkin muka sellainen on.

        Mitä ihmettä hierojakouluissa nykyisin opetetaan?? Eikö todellakaan ole mitään soveltuvuustestejä alalle koulutettaville?

        jos asiakas tulee tarkoituksella alasti hierontaan. Se ei ole mukavaa. Jos näitä alastomuutta puolustelevia kirjoittavat miehet, niin miettikää että oma tyttärenne olisi hierojan työssä. Haluaisi hoitaa ihmisten kireitä lihaksia ja sitten tulisi tällainen itsensäpaljastelija hierontaan.

        Kohdalleni on sattunut myös näitä kun ei ihan oikeasti ole ajatellut tai jtm. ottaa lyhyitä kalsareita ja silloin se on ihan ok. Sen huomaa! onko se tarkoituksella vai ei. Mutta on näitä kun ottaa lyhyetkin pois ja heiluu vailla inhimillistä häveliäisyyttä ja suoraan sanottuna esittelee siinä itseään. Se on mielestäni jo sairaus. Mutta sitä ei hoideta hieromisella vaan jollain ihan muulla.

        Jokainen hieroja voi itse tehdä rajansa. Aivan kuin ei korvataudissa tarvitse mennä lääkärille ilkosillaan. Eikä lääkärin tarvitse sellaista hyväksyä. Taitaisi kirjoittaa vaan lähetteen johonkin erikoissairaalaan.

        No , mutta onneksi meillä on näitä niin luontevasti näihin alastomiin hierottaviin suhtautuviakin hierojia, jotka saavat minun puolestani oikein mielellään ottaa nämä nakupellet sitten hoitoonsa. Olkaa hyvä.

        Emme ole gynekologeja emmekä urologeja. Silloin tarvitsisi osata ammatillisesti suhtautua sukupuolielimiin. Nyt hoidamme lihaksia ja meidän tulee osata ammatillisesti suhtautua siis ihmisen kehoon yleisesti. Ja tasan tarkkaan ei ammattitutkinnossa viitata suhtautumista sukupuolielimiin, sen tajuaa jo maalaisjärjelläkin.


      • Sisälukutaito
        koulutettu hieroja kirjoitti:

        Olisikohan tullut uh-94:lle ja v-suomen hierojallekin aika päivittää ammattitaitonsa. Kumpikaan teistä ei läpäisisi nyt voimassa olevaa koulutetun hierojan näyttötutkintoa nykyisillä asenteillanne.

        Koulutetun hierojan tutkintovaatimuksissa edellytettään muunmuassa:

        Tutkinnon suorittaja
        • osaa suhtautua alastomuuteen
        luontevasti ja ammatillisesti
        • osaa kohdata mahdollisen
        poikkeavuuden ammatillisesti
        • osaa kohdata mahdollisen poikkeavan
        käyttäytymisen ammatillisesti
        ja omasta turvallisuudestaan
        huolehtien
        • ymmärtää kosketuksen vaikutuksia
        ja merkityksen asiakkaan intimiteetin
        kunnioittamisen kannalta
        • hallitsee ammatillisen koskettamisen.

        ja ymmärrys voi poiketa toisistaan joskus aikamoisesti vai mitä? Ymmärrän luettelon kenties aivan eri tavalla kuin sinä.
        Mielestäni siinä ei kehoiteta suhtautumaan sukupuolielimiin ammatillisesti.
        Itsensä suojelemista on myös käännyttää epäilyttävät tyypit veks.
        Emme ole psykologeja, gynekologeja emmekä urologeja. Sekin olisi hyvä ymmärtää. Ja tietää omat rajansa. Meidän ei tarvitse osata työskennellä esim. mieleltään häiriintyneen ihmisen kanssa. Sitä ei voida missään vaatia. Ja siinä voit asettaa itsesi vaaraan. Siinä pointti on osata erottaa vaaralliset henkilöt vaarattomista. Se on ammattitaitoa sekin.
        Asiakkaan intimiteettiä tulee tietysti suojata, mutta tässä ei nyt ole kyse siitä.


      • 2141
        itsekin hoitoalalla kirjoitti:

        Pienelle paikkakunnallemme tuli uusi hieroja. Piti olla mainoksensa mukaan kokenut ja ammattitaitoinen, oli kuulemma tehnyt muualla yli kymmenen vuotta hierojan töitä.

        Isäni, syvästi uskonnollinen ja kiltti sotaveteraani, varasi kokohierontaan ajan tälle hierojalle. Sattui olemaan talviaika, eikä papalla tietenkään lyhyitä kalsareita tai muita nykyajan hienouksia ollut mukana.

        Hierojatar oli pää punaisena haukkunut papan sairaaksi pervertikoksi, ja ajanut hänet puolipukeissa käytävälle.

        Joudun yhä kuljettamaan pappaa kaupunkiin hierojalle, vaikka omalla kylälläkin muka sellainen on.

        Mitä ihmettä hierojakouluissa nykyisin opetetaan?? Eikö todellakaan ole mitään soveltuvuustestejä alalle koulutettaville?

        Ammattiini kuuluu myös veteraanikuntoutus.En muista
        että yksikään olisi koskaan ollut munasillaan.
        Muita heijareita on kyllä osunut kohdalle,esimerkiksi eräs johtaja halusi olla alasti
        ja kun otin pohkeesta kiinni mälli lensi, onneksi vatsallaan. Siinä arkea todellisuudesta.


      • uh-94
        Sisälukutaito kirjoitti:

        ja ymmärrys voi poiketa toisistaan joskus aikamoisesti vai mitä? Ymmärrän luettelon kenties aivan eri tavalla kuin sinä.
        Mielestäni siinä ei kehoiteta suhtautumaan sukupuolielimiin ammatillisesti.
        Itsensä suojelemista on myös käännyttää epäilyttävät tyypit veks.
        Emme ole psykologeja, gynekologeja emmekä urologeja. Sekin olisi hyvä ymmärtää. Ja tietää omat rajansa. Meidän ei tarvitse osata työskennellä esim. mieleltään häiriintyneen ihmisen kanssa. Sitä ei voida missään vaatia. Ja siinä voit asettaa itsesi vaaraan. Siinä pointti on osata erottaa vaaralliset henkilöt vaarattomista. Se on ammattitaitoa sekin.
        Asiakkaan intimiteettiä tulee tietysti suojata, mutta tässä ei nyt ole kyse siitä.

        tässä kahvikuppi kourassa,hymyssä suin luen näitä juttuja.Edellinen asikas oli koko hieronnassa ja siinä tissit paljaana oli...ei siinä mitään,samaa nahkaa kuin nenänpäässäkin.Eikä siinäkään mitään jos asiakas unohtaa pikkuhousut...tehdään se vaippa,mutta mulkkuja ja pilluja ei tarvii mulle esitella plintillä!!


      • lounastauolla
        uh-94 kirjoitti:

        tässä kahvikuppi kourassa,hymyssä suin luen näitä juttuja.Edellinen asikas oli koko hieronnassa ja siinä tissit paljaana oli...ei siinä mitään,samaa nahkaa kuin nenänpäässäkin.Eikä siinäkään mitään jos asiakas unohtaa pikkuhousut...tehdään se vaippa,mutta mulkkuja ja pilluja ei tarvii mulle esitella plintillä!!

        Näitä kirjoituksia lukiessani olen koko ajan ihmetellyt, että onko nyt tullut tavaksi hieroa asiakasta pelkät kalsarit jalassa tai jonkinlaisiin vaippoihin puettuna, asiakas pidetään siis muuten alastomana hierontapöydällä.
        Hierottava pitää peittää huolellisesti jalkateriä myöten, sillä vasta hierottu alue saattaa olla herkkä kylmälle. Oikealla tavalla peitetty hierottava voi olla vaikka täysin alasti pyyhkeen alla, mikä onkin parempi kokohieronnassa, silloin hierojan ei tarvitse siirrellä kalsareita, vaan riittää kun siirtää peitettä vähän syrjään.
        En edes ymmärrä miten voitte joutua näkemään niitä kauheita asiakkaiden sukuelimiäkään, sillä taitavasti toimiessaan hieroja ei niitä tavallisesti näe edes täysin alastomalta hierottavalta, pyyhe kun peittää vartaloa sekä päin- että selinmakuulla.


      • hoitopöydällä
        lounastauolla kirjoitti:

        Näitä kirjoituksia lukiessani olen koko ajan ihmetellyt, että onko nyt tullut tavaksi hieroa asiakasta pelkät kalsarit jalassa tai jonkinlaisiin vaippoihin puettuna, asiakas pidetään siis muuten alastomana hierontapöydällä.
        Hierottava pitää peittää huolellisesti jalkateriä myöten, sillä vasta hierottu alue saattaa olla herkkä kylmälle. Oikealla tavalla peitetty hierottava voi olla vaikka täysin alasti pyyhkeen alla, mikä onkin parempi kokohieronnassa, silloin hierojan ei tarvitse siirrellä kalsareita, vaan riittää kun siirtää peitettä vähän syrjään.
        En edes ymmärrä miten voitte joutua näkemään niitä kauheita asiakkaiden sukuelimiäkään, sillä taitavasti toimiessaan hieroja ei niitä tavallisesti näe edes täysin alastomalta hierottavalta, pyyhe kun peittää vartaloa sekä päin- että selinmakuulla.

        Tottakai asiakkaalta kysytään että haluatko peittoa ettei tule kylmä,mutta esim. asiakkaistanikin vain n.50% haluaa jotain peittoa/lakanaa suojaksi/lämmikkeeksi.
        Tämän osion juttuhan alkoi tästä kysymyksestä....Onko jotenkin ei sallittua, jos haluaa olla kokovartalohieronnassa alasti?
        Minä ainakin käsitän tuon kysymyksen silleen että kysyjä haluaa esitellä hierojalle sukukalleuksiaan?!?!JA EHDOTTOMASTI SITÄ EI MEIDÄN HIEROJIEN TARVITSE SIETÄÄ.Ainahan on näitä thai-hieronta paikkoja tai sitten ihan käymään ilotalossa.


      • olisi parempi
        hoitopöydällä kirjoitti:

        Tottakai asiakkaalta kysytään että haluatko peittoa ettei tule kylmä,mutta esim. asiakkaistanikin vain n.50% haluaa jotain peittoa/lakanaa suojaksi/lämmikkeeksi.
        Tämän osion juttuhan alkoi tästä kysymyksestä....Onko jotenkin ei sallittua, jos haluaa olla kokovartalohieronnassa alasti?
        Minä ainakin käsitän tuon kysymyksen silleen että kysyjä haluaa esitellä hierojalle sukukalleuksiaan?!?!JA EHDOTTOMASTI SITÄ EI MEIDÄN HIEROJIEN TARVITSE SIETÄÄ.Ainahan on näitä thai-hieronta paikkoja tai sitten ihan käymään ilotalossa.

        Miksi kyselet tuollaisia vaihtoehtoja, peitetäänkö pyyhkeellä vai ei, jos et ole oikein sinut itsesi kansssa etkä osaa suhtautua hoidettavan alastomuuteen luontevasti.
        Pääset koko ongelmasta, jos automaattisesti toimit asiallisten ohjeiden mukaan ja peität kaikki hierottavat huolellisesti, kuten hieronnassa kuuluu tehdä.
        Ja jos sinulla on jatkuvasti takaraivossa pelkona, että joku tulee sinulle esittelemään elimiään, voit siihenkin pelkoon saada jostain apua.
        Tässä keskustelussa näyttää olleen jonkinlainen väärinkäsitys, puhutaan aivan eri asioista. Toiset ovat kirjoitelleet asiallisesta klassisesta hieronnasta ja sen käytännöistä. Jotkut hierojat taas ovat purkaneet täällä omia pelkojaan ja tasapainottomuuttaan. Hieroja saattaa joutua näkemään joskus hoidettavansa aivan alastomana, mutta jos se tuottaa ahdistusta ammattilaisessa, niin hän on aivan varmasti väärällä alalla.


      • Hierojalle menevä.
        hoitopöydällä kirjoitti:

        Tottakai asiakkaalta kysytään että haluatko peittoa ettei tule kylmä,mutta esim. asiakkaistanikin vain n.50% haluaa jotain peittoa/lakanaa suojaksi/lämmikkeeksi.
        Tämän osion juttuhan alkoi tästä kysymyksestä....Onko jotenkin ei sallittua, jos haluaa olla kokovartalohieronnassa alasti?
        Minä ainakin käsitän tuon kysymyksen silleen että kysyjä haluaa esitellä hierojalle sukukalleuksiaan?!?!JA EHDOTTOMASTI SITÄ EI MEIDÄN HIEROJIEN TARVITSE SIETÄÄ.Ainahan on näitä thai-hieronta paikkoja tai sitten ihan käymään ilotalossa.

        Olen menossa hierojalle ensiviikolla. Ja tiedustelisin hierojilta, jos jättää pelkät string-housut jalkaan niin onko se siedettävä pukeutuminen ?


      • ujo poika
        Hierojalle menevä. kirjoitti:

        Olen menossa hierojalle ensiviikolla. Ja tiedustelisin hierojilta, jos jättää pelkät string-housut jalkaan niin onko se siedettävä pukeutuminen ?

        Melkoisen riskin otat stringeissäsi, jos tällä palstalla vouhkanneiden "ammattilaisten" plintille uskaltaudut. Käy niinkuin veteraanipapalle; pihalle vaan pervo sikailija.

        Vakavasti puhuen, mielestäni hierojakoulutuksessa pitäisi opettaa paljon enemmän ihmisten kohtaamista. Tässä on tullut esille, että todella heikoin eväin on valmistunut hierojia. Joku jo huomauttikin, että alastomuutta pelkäävä hieroja on väärällä alalla. Missä mättää, jos opetushallituksen määräämien tutkinnon perusteiden ammattitaitovaatimuksia ei edes yritetä ymmärtää?


      • naishieroja minäkin
        Hierojalle menevä. kirjoitti:

        Olen menossa hierojalle ensiviikolla. Ja tiedustelisin hierojilta, jos jättää pelkät string-housut jalkaan niin onko se siedettävä pukeutuminen ?

        ovat ok.

        Toiselle sinulle vastanneelle kysymys: Mitä kohtaa tutkintosäädöksistä ei olla ymmärretty. Jauhat vain tuota, muttet viitsinyt vastata jo aiempaan viestiini -Koulutetulle kolleegalle? Etkös nyt ymmärrä, että varsinkin naishierojilla riski joutua väärinkohdelluksi on todella suuri, tietyt rajat pitää olla, jotta voi toimia kutsumusammatissaan.


      • Stringissä
        naishieroja minäkin kirjoitti:

        ovat ok.

        Toiselle sinulle vastanneelle kysymys: Mitä kohtaa tutkintosäädöksistä ei olla ymmärretty. Jauhat vain tuota, muttet viitsinyt vastata jo aiempaan viestiini -Koulutetulle kolleegalle? Etkös nyt ymmärrä, että varsinkin naishierojilla riski joutua väärinkohdelluksi on todella suuri, tietyt rajat pitää olla, jotta voi toimia kutsumusammatissaan.

        Hierojalle menijä, olen mies puolinen. ajattelin että helpompi hieroa pakarat.


      • hieroja mä oon
        hoitopöydällä kirjoitti:

        Tottakai asiakkaalta kysytään että haluatko peittoa ettei tule kylmä,mutta esim. asiakkaistanikin vain n.50% haluaa jotain peittoa/lakanaa suojaksi/lämmikkeeksi.
        Tämän osion juttuhan alkoi tästä kysymyksestä....Onko jotenkin ei sallittua, jos haluaa olla kokovartalohieronnassa alasti?
        Minä ainakin käsitän tuon kysymyksen silleen että kysyjä haluaa esitellä hierojalle sukukalleuksiaan?!?!JA EHDOTTOMASTI SITÄ EI MEIDÄN HIEROJIEN TARVITSE SIETÄÄ.Ainahan on näitä thai-hieronta paikkoja tai sitten ihan käymään ilotalossa.

        Mä en koskaan kysy, peitetäänkö vai ei. Heitän aina ensitöikseni lakanana asiakkaan päälle ja sillä selvä. Sitten hieroessa sitä siirrellään tarpeen mukaan. Myös lakanan läpi voi hieroa.. muuten lihaksetrentoutuu helpommin kankaan läpi, kannattaa joskus kokeilla...ja kun hän kääntää kylkeä, on hyvä lakanaa nostessa antaa hänelle intimiteettisuoja, sillä oletan, ettei terveellä ihmisellä ole tarvetta pyöriskellä blintillä ilman näkösuojaa..ja alasti. Nämä eivät ole vaihtoehtoja vaan itsestäänselvyys joka opetettiin jo koulussa.


      • EiKiitos
        hoitopöydällä kirjoitti:

        Tottakai asiakkaalta kysytään että haluatko peittoa ettei tule kylmä,mutta esim. asiakkaistanikin vain n.50% haluaa jotain peittoa/lakanaa suojaksi/lämmikkeeksi.
        Tämän osion juttuhan alkoi tästä kysymyksestä....Onko jotenkin ei sallittua, jos haluaa olla kokovartalohieronnassa alasti?
        Minä ainakin käsitän tuon kysymyksen silleen että kysyjä haluaa esitellä hierojalle sukukalleuksiaan?!?!JA EHDOTTOMASTI SITÄ EI MEIDÄN HIEROJIEN TARVITSE SIETÄÄ.Ainahan on näitä thai-hieronta paikkoja tai sitten ihan käymään ilotalossa.

        "Minä ainakin käsitän tuon kysymyksen silleen että kysyjä haluaa esitellä hierojalle sukukalleuksiaan?!?!"

        Kommenttisi perusteella olet täysin perverssi tyyppi, jonka hierottavaksi en halua tulla koskaan.


      • mies873
        koulutettu hieroja kirjoitti:

        Olisikohan tullut uh-94:lle ja v-suomen hierojallekin aika päivittää ammattitaitonsa. Kumpikaan teistä ei läpäisisi nyt voimassa olevaa koulutetun hierojan näyttötutkintoa nykyisillä asenteillanne.

        Koulutetun hierojan tutkintovaatimuksissa edellytettään muunmuassa:

        Tutkinnon suorittaja
        • osaa suhtautua alastomuuteen
        luontevasti ja ammatillisesti
        • osaa kohdata mahdollisen
        poikkeavuuden ammatillisesti
        • osaa kohdata mahdollisen poikkeavan
        käyttäytymisen ammatillisesti
        ja omasta turvallisuudestaan
        huolehtien
        • ymmärtää kosketuksen vaikutuksia
        ja merkityksen asiakkaan intimiteetin
        kunnioittamisen kannalta
        • hallitsee ammatillisen koskettamisen.

        alastomuus ei tarkoita sitä että ollaan kokonaan alasti- päivittäkää itse tietonne jotka väitätte toisin, mistä syystä vain miehet kannattava alastomana hierontaan tulemista


    • aloittajalle

      No heippa vaan! Miksi sinä haluaisit olla alasti?

    • Mä vaan

      En tiidä kuuluko taa nyt tähän viestiketjuun, mut kuitenkin. Kyllä joskus on ollut melko alaston olo, kun hieroja on käsitellyt lonkan aluetta. Alkkarit on ollut tietty jalassa, mutta hieroja on niitä pyyhkeen avulla melkosen reippaasti siirrellyt pois tieltä.

      Kyseinen hieroja oli täysin asiallinen ja saikin täysin jumissa olleet lonkan koukistajat ym. lihakset auki. Välillä vaan tuntui, että melkein olisi ollut sama olla ilman housuja, kun pyyhkeet oli kuitenkin suojana.

    • tämä..

      ..enää keskusteluun, mutta alastomuudesta on tullut ihmeellinen pakkomielle. Tätä keskustelua seuratessa tulee tunne, että onko enää normaalia jos EI HALUA esiintyä alasti joka paikassa?

      Myös minun mielestäni hierojan täytyy olla sinut alastomuuden kanssa, mutta asiakkaan käytös ratkaisee onko alastomuus "normaalia".

      • pakollista

        Järkeilläänpä vähän. Tämähän on terveyspalstan keskustelu. Hieronta annetaan tavallisesti paljaalle iholle, joskus kuitenkin esim. lakanan tai teepaidan läpi. Kaikesta huolimatta luonnollinen alastomuus, mitään seksuaalisuutta korostamatta, kuuluu hierontaan eikä hieroja voi toimia ammatissa, jos hän kiihottuu liikaa tai ahdistuu paljaan takapuolen nähdessään. Hänen pitää osata toimia hoidettavaa nolaamatta ja hienotunteisesti.

        Läheskään kaikki hierojina täällä esiintyneiden kirjoitukset eivät ole täyttäneet näitä alkeellisiakaan ammatillisia vaatimuksia.

        Itselleni ei ole tullut mieleen, että täällä keskusteltaisiin seksistä tai seksihieronnasta. Sehän ei kuulu ammattitaitoisen hierojan alaan. Voi olla niinkin, että hierojalle tulee asiakkaita jopa seksiä hakemaan, mutta päättäväisesti toimiva hieroja välttää tilanteet taitavasti ja voihan aina ilmoittaa kesken hieronnankin että hieronta päättyy tähän ja asiakas voi maksaa ja sitten poistua.

        Tuskinpa häiriköivä asiakas monta kertaa yrittää uudelleen.


      • poistettu?
        pakollista kirjoitti:

        Järkeilläänpä vähän. Tämähän on terveyspalstan keskustelu. Hieronta annetaan tavallisesti paljaalle iholle, joskus kuitenkin esim. lakanan tai teepaidan läpi. Kaikesta huolimatta luonnollinen alastomuus, mitään seksuaalisuutta korostamatta, kuuluu hierontaan eikä hieroja voi toimia ammatissa, jos hän kiihottuu liikaa tai ahdistuu paljaan takapuolen nähdessään. Hänen pitää osata toimia hoidettavaa nolaamatta ja hienotunteisesti.

        Läheskään kaikki hierojina täällä esiintyneiden kirjoitukset eivät ole täyttäneet näitä alkeellisiakaan ammatillisia vaatimuksia.

        Itselleni ei ole tullut mieleen, että täällä keskusteltaisiin seksistä tai seksihieronnasta. Sehän ei kuulu ammattitaitoisen hierojan alaan. Voi olla niinkin, että hierojalle tulee asiakkaita jopa seksiä hakemaan, mutta päättäväisesti toimiva hieroja välttää tilanteet taitavasti ja voihan aina ilmoittaa kesken hieronnankin että hieronta päättyy tähän ja asiakas voi maksaa ja sitten poistua.

        Tuskinpa häiriköivä asiakas monta kertaa yrittää uudelleen.

        Miksi ihmeessä ehkäpä hyvinkin oleellinen "pari kyssäriä" on poistettu?

        Epäilempä vaan näitä provoja kirjoittavan miespuoliset hlöt, jotka eivät ole joutuneet kokemaan ahdistavia asiakkaita.

        No anyway, itsehän saamme omat toimintatapamme päättää, vaikka aina joku vaatisikin vaikka mitä. Esim. suhtautumaan pippeleihin asiallisesti.:D

        T: Lämpimästi tervetuloa asiallisesti käyttäytyvät asiakkaat. Tahdikas asiakas osaa ottaa myös hierojan huomioon, ja jos ei sitten osaa alkeellisiakaan käytöstapoja, niin en TOD jää perään suremaan... naiskollegoille tsemppiä, pidetään puolemme.


    • todennut,,,

      Itselläni on näitä kertakäyttöhousuja. Jos on sattunut tälläinen asiakas joka on aivan nakusillaan,pyydän häntä laittamaan nämä kertakäyttö housut jalkaansa ja hyvin on mennyt jopa niin, että ei ole tullut toiste tai on seuraavan kerran tullut housut jalassa.

      • PPP

        Millaisia nämä kertakäyttöhousut ovat? Enpä ole moisista kuullutkaan.


      • Hieroja v-suomesta
        PPP kirjoitti:

        Millaisia nämä kertakäyttöhousut ovat? Enpä ole moisista kuullutkaan.

        Stringit ok. Mene vain hoitoon. Stringit jalassa saa pakaratkin helposti hoidettua.


      • janne132
        Hieroja v-suomesta kirjoitti:

        Stringit ok. Mene vain hoitoon. Stringit jalassa saa pakaratkin helposti hoidettua.

        Olin hieronnassa alushousut jalassa, mutta penikseni vahingossa valui lahkeesta ulos. Hieroja pyysi laittamaan sen takaisin, ja niin teinkin. Myöhemmin alkoi kova erektio ja siitä hieroja jotain valitti jotain tylyyn sävyyn. enhän voinut asialle mitään..
        Pitävätkö hierojat asiakkaitaan jotenkin pervoina tälläisen jälkeen? sen käsityksen ainakin itse sain.


      • koulutettu hieroja
        janne132 kirjoitti:

        Olin hieronnassa alushousut jalassa, mutta penikseni vahingossa valui lahkeesta ulos. Hieroja pyysi laittamaan sen takaisin, ja niin teinkin. Myöhemmin alkoi kova erektio ja siitä hieroja jotain valitti jotain tylyyn sävyyn. enhän voinut asialle mitään..
        Pitävätkö hierojat asiakkaitaan jotenkin pervoina tälläisen jälkeen? sen käsityksen ainakin itse sain.

        Ammattitaitoinen hieroja olisi peittänyt Janne123:n peniksen lakanalla tai pyyhkeellä kiinnittämättä asiaan sen kummempaa huomiota.

        Normaali psyykeltään terve koulutettu hieroja ei ole kiinnostunut asiakkaansa sukuelimistä tehdessään hierontatyötä.

        Jannelle on sattunut hierojaksi juuri joku näistä neurootikoista, joilla ei ole kykyä suhtautua ammatillisesti täysin normaaleihin elämän ilmiöihin. En uskokaan, että kyseessä on opetuksen puute hierojakouluissa, vaan ongelma on ilmeisesti siinä, ettei alalle edellytetä kunnollista soveltuvuustestiä. Vuonna 2005 uudistetussa näyttötutkinnossahan on selvä parannus entiseen verrattuna, mutta en usko senkään vielä riittävän karsimaan kaikkia soveltumattomia.

        Hoitoala yksinkertaisesti ei sovi kaikille.

        Pyydän väärinkohdellulta Jannelta anteeksi kaikkien hierojien puolesta.


    • kylpylässä kävijä

      Kysäsin kylpylän asiakaspalvelusta että ollaanko hoidoissa alasti vai uimapuku päällä ja vastaus oli että saa olla alasti jos haluaa.

      kosmetologitkin osaavat suhtautua alastomuuteen normaalisti, hehän tekevät karvanpoistoja jopa intiimialueille (ja värjäyksiä), sekä miehille että naisille. Joten hierojalla on ahdistusta jos alastomuus ahdistaa.

      • korostunut

        Tällä palstalla tuo ahdistus on ollut erityisen korostuneena esillä, mutta luulen sen johtuvan vain yhdestä tai parista väärällä alalla olevasta hierojasta. Sitä paitsi, mitään ongelmaa ei pitäisi olla, jos hieroja työskentelee asianmukaisella tavalla. Hierottava on aina peitettävä huolellisesti hieronnan ajaksi, olipa kalsarit jalassa tai ei. Jos itse on muita sovellutuksia mennyt kehittelemään, niin turha siitä on täällä valittaa, parasta on vaihtaa alaa.


    • Pyyhe ja peitto

      Hierojana minulle on aivan sama, miten asiakas haluaa olla hieronnassa. Monille asiakkaille on aivan vakiintunut tapa toimia siinä tilanteessa. Joku on ilman rintaliivejä toinen on ilman kalsareita. Siinä ei ole mitään ihmeellistä, ahdistavaa taikka seksuaalisuuteen viittaavaa. Jos aletaan toimia hieronnassa, niin että se on jotakin muuta kuin hierontaa, niin se ei vaan kuulu asiaan.

      Urheiluhieronnassa joskus tulee jollekin todettua, että kalsarit voi vaikka ottaa pois, jos joudutaan ja pitää tehdä kokomittaisia venytyksiä ja joudutaan tosissaan hieromaan lonkan sivuja, pakaroita, lonkan koukistajien alueita ja lonkan lähentäjiä. Muutoin se homma on yhtä kalsarien edestakaisin hinaamista ja sujuu paljon helpommin.

      Aina asiakkaan intimiteetti ja lämipimänä pysyminen huolehditaan fiksulla ja riittävällä peittämisellä. Kukaan ei joudu hierontapöydällä olemaan ilman peittelyä.

    • Lispethi

      Voiko kelliä hierottavana aivan alastomana, kun hierotaan pakaroitten ja jalkojen liitoskohtaa?

    • Enska123

      Mistä mä sit löydän sen mielellään mieshierojan jonka käsittelyssä voin olla alasti? Mulle lääkäri on enempi tai vähempi määrännyt pakarahierontaa mm. iskiasvaivan vuoksi.

      • NakedOrNot

        Aloita nyt edes kertomalla, mistä päin Suomea hierojaa etsit...


    • Enska123

      Tällaiset voisivat mulle ilmoittautua. Helsinki-Espoo -akselilla...

      • Enska123

        No, eipä taida niitä hierojia sitten olla.


    • Liinakko

      Vanha aloitusketju alasti hieronnassa, vaan onko tänä päivänä väliä alasti vai ei? Itse tykkään olla alasti, kun hieroja käsittelee pakaroita ja reisiä. On jotenkin ilmavaa ilman häiritsevää lahjetta.

    • Oikkilainen

      Talvella käytän pitkälahkeisia alkkareita. Kyllä ne täytyy riisua kun hierontaan menee. Tiellä olisivat. Ei ole ristiriitatilanteita tullut. Pyyhkeellä on hieroja paikkojani peitellyt. Mulle on myös lääkäri suositellut pakarahierontaa. No, ei onnistu oikein jos on alushousut päällä.

    • Alastonmieshieroja

      Moikka. Omasta mielestäni on ja olisi paljon helpompaa tehdä hierontoja asiakkaille, jos kaikki olisivat alasti, silloin ei tarvitsisi siirrellä alushousuja tai irroitella rintsikoita. Pyyhkeet ja lakanat on sitä varten, että niillä peitetään kaikki muut paitsi hierottava alue. Asiakkaastakin varmasti miellyttävämpää olla ilman vaatteita hieronnassa. Tämä on vaan mun mielipide. Hierojana työskentelisin itsekin alasti mieluusti, ei tule kuuma, ja eikä tartte miettiä mitä laittaa töihin päälle. Pelkkä kylpytakki päällä ja kun hieronta alkaa niin kylpytakki pois ja hieronta voi alkaa.

      • kunalastihalutaanolla

        ja sittenhän voi kuumakiimoissa naksautella lopuks sehän on tarkoitus vaikkei sitä tunnusteta


      • Jcaguy

    • työssään

      silmä tottuu alastomuuteen varsin nopeasti, tisekin taannoin hieronta työtä tehneenä ja oppia hakemassa miloin mistäkin joskus paljastui hierojaksi naisen hieronnassa kun alastomuuteen suhtautui luonollisesti,

    • Lopussakiitoseisoo

      Olin alastomana hieronnassa (naishieroja). Kuten arvata saattoi, homma lähti lopussa molemmilta lapasesta ja lähdin kovin tyytyväisenä hoitolasta syksyn sateeseen.

    • pimpelipämm

      kerran olin nalasti hierottana mutta taitava hieroja avasi kaiiiikki tunnelukkonikin niin nettä pykälsin vapautettuna ja rentona reiluhkon paskan hieropöyvälle
      Jouvvuin siisdiä pökäleet poijjes
      Jälki käteen mietin nettä kierohieroja näki myöm mm henkisen ahdistuksen tilani ja vain piti hauskaa kustannuksellani
      Tuota myötä minulle tuli pahatapa paskantamidesta mihin vaan - konblexi

    • Jaettikuerpaes

      idiotti
      Paska oli valmiina pöydässä.... - ei putkahtanut ulos sinusta
      vanha kepponen
      Sinänsä harmi että kepposella sinusta tehtiin sarjapaskantaja buahhahhaa

    • dktbkfu

      Onko kenellekkään teille muille miehille sattunut niin että menette aivan tavalliseen sportti hierontaan ja sitten lopuksi hieroja kysyy tahdotko vielä muuta.
      Minulle on käynyt niin Suomessa ja vastasin vaan että ei muuta.
      Mieleen tuli että tarjosiko hieroja "käsi vemputusta" joka olisi ollut lisähintaan tarjolla.

      • hieroja5

        Ei kaikki kysymykset liity tuommosiin ajatuksiin, itse kyselen sen takia että jäikö joku kohta lihaksistossa käsittelemättä, niin voi vielä jatkaa hierontaa. Yleensä asiakkaan vastaus on että saisiko vielä niskan, kädet, tai jalkapohjat hierottua...


    • Askarruttaa

      Oliko naishieroja tai mieshieroja, joka teki sinulle kysymyksen "tahdotko vielä muuta"?

      • dktbkfu

        Nainen oli hierojanani. Sen verran vähän työvuosia takana tytöllä että tuli jälkikäteen mieleen että nuorillahan on nykyään paljon rahaongelmia, tiedä vaikka sen takia olisi halunnut parikymppiä lyhyestä lisätyöstä.
        Tästä tulikin naishierojille kysymys mieleeni että oletko ikinä edes leikilläsi miettinyt tekeväsi nopeasti parempaa tiliä tarjoamalla "käsivemputusta" miesasiakkaillesi, tuntipalkkasihan nousisi roimasti ?


      • Anonyymi
        dktbkfu kirjoitti:

        Nainen oli hierojanani. Sen verran vähän työvuosia takana tytöllä että tuli jälkikäteen mieleen että nuorillahan on nykyään paljon rahaongelmia, tiedä vaikka sen takia olisi halunnut parikymppiä lyhyestä lisätyöstä.
        Tästä tulikin naishierojille kysymys mieleeni että oletko ikinä edes leikilläsi miettinyt tekeväsi nopeasti parempaa tiliä tarjoamalla "käsivemputusta" miesasiakkaillesi, tuntipalkkasihan nousisi roimasti ?

        Kyllä, olen naishieroja ja minä tarjoan käsihoidon lisähinnasta, jos miesasiakas sitä pyytää ja hygienia on kunnossa. Ei sillä kovin kummoisia lisäansioita saa, mutta mielelläänhän sitä nyt komeita vehkeitä hipelöi. Paljon on kollegoita, jotka ovat jyrkästi eri mieltä asiasta. Oma hierojani esim. kertoi, että miehet ehdottavat vaikka ja mitä, ja sen vuoksi tekee nykyään hieronnat samassa tilassa toisen hierojan kanssa (verholla erotettu). Vähän melkein kävi kateeksi, en kehdannut sanoa, että ohjaa ne miehet minulle. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, olen naishieroja ja minä tarjoan käsihoidon lisähinnasta, jos miesasiakas sitä pyytää ja hygienia on kunnossa. Ei sillä kovin kummoisia lisäansioita saa, mutta mielelläänhän sitä nyt komeita vehkeitä hipelöi. Paljon on kollegoita, jotka ovat jyrkästi eri mieltä asiasta. Oma hierojani esim. kertoi, että miehet ehdottavat vaikka ja mitä, ja sen vuoksi tekee nykyään hieronnat samassa tilassa toisen hierojan kanssa (verholla erotettu). Vähän melkein kävi kateeksi, en kehdannut sanoa, että ohjaa ne miehet minulle. :D

        Heh, et näköjään herätä seksuaalista mielenkiintoa asiakkaissasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh, et näköjään herätä seksuaalista mielenkiintoa asiakkaissasi.

        En näköjään.


    • 00100

      onhan noita hgissä jotka tekee

    • kunnonhieroja

      Olen itsekkin koulutettu hieroja ,nyttemin lopettelemassa.Ihmettelen keskutelua tällä palstalla.Minun hierottevat ovat olleet aina alasti ,pyyhettä siirellään sitä mukaan kun tarvis.Hieron myös paljon öljyllä,PS.Siinä voisi vaateet pilaantua.Ja koti käynnellä se on myös asiakas ystävällisempää.

    • Anonyymi

      Mutta kyllähän me suomalaiset käydään saunassakin ja ihan täysin alasti. Mä olen ihmetellyt sitä jo kauan että mitä hävettävää omassa kehossa on, kyllä sitä on tämän keskustelupalstan kirjoittelijoita jokainen tullut esimerkiksi oman äidin, isän/siskon veljen kanssa tullut saunassa vietettyä alasti eikä kukaan kummastelen sitä yhtään mutta sitten jos vaikka esimerkiksi joku henkilö x oli hän sitten mies tai nainen haluaa käydä kokovartalo hieronnassa ja (Huom sanon tämän vähän kärjistetysti mutta puolueettomasti) sitten se henkilö x haluaa kirjaimellisesti koko vartalo hieronnan lukuun ottamatta sukupuoli aluetta mutta haluaa olla hieronnan ajan alasti ja yhtäkkiä jengi on silleen:"hui apua jonkun nakki tai kirkkovene on näkyvillä. äitii!!!" ja homma leviää siihen paikkaan. Ja musta tämän keskustelun aloittaja esitti ihan asiallisen kysymyksen eikä siinä ole musta mitään väärää kysyä asiasta josta ei tiedä tarpeeksi. Oma mielipiteeni asiasta on se että jos mä olisin hieroja niin mun hieronnassa saisi mun paikassa asiakas voisi seistä vaikka päällään alasti koska hieronnassa pätee yksi sääntö joka on sama kaikissa asiakaspalvelu tilanteissa. Hieroja on hierontapaikassa asiakasta varten, tietysti aina löytyy myös ihmisiä jotka haluaisivat hyötyä tilanteesta olla alasti hieronnassa mutta suurin osa ihmisistä osaa varmasti käyttäytyä asiallisesti ja kyllä se varmasti helpottaa hierojan työtä kun ei tarvitse naama sinisenä tapella boksereiden kanssa ynnä muiden esteiden kanssa. Tämä on vain minun mielipiteeni asiasta mutta yritin huomioida kaikki mahdolliset näkökulmat asiasta

    • Anonyymi

      Seisoitko muka päälläsi kun kirjoitit edellisen?

    • Anonyymi

      Alastomuus on aivan luonnollista!
      Alastomuushäpeä on kulttuurin luoma harha!

      täysin alston ja häpeämätön naturisti.

    • Anonyymi

      Voi juma, mitä mielipiteitä nykyaikana!!!!!
      Alastomuus on aivan luonnollista!!!
      Mutta näköjään suhtautuminen alastomuuteen voi olla täysin perverssiä!!!
      Alastomuus sinällään ei ole hyvä eikä paha tai synti tai perverssiä, vaan se mitä
      ajattelet alostomuudesta on joko tervettä tai perverssiä ja kaikkea siltä väliltä!!!

      Minusta on luonnollista , että hierottava on alsti ja intiimit paikat peitetään pyyhkeellä.
      En mene hierojalle näyttelemään itseäni seksipetona, vaan olen tullut asiallisesti hierottavaksi, koska yleensä jotain vaivaa on.

      Jos haluan seksiä, niin varaan ajan seksialan ammattilaiselta, en hierojalta!!!

      Voi hitto, että olisi asennekouluttajilla paljon töitä!!!!

      Ihan tavallinen hierottava

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      59
      5869
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3717
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      229
      1988
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1799
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1236
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1219
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      289
      1027
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      53
      970
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      899
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      858
    Aihe