Arwen vs. Eowyn?!

NewStar

Tulin juuri tuolta elokuvateatterista katsomasta TSH:n(yllätys, mikäs muukaan elokuva!)
Ja samalla mä mietin hirveesti, kuinka ihmiset ottaa vastaan tän Arwen vs. Eowyn -jutun.
Jotkut on vannottuja Arwen-faneja, ja jotkut on jo vähä kyllästyny Arweniin, ja onki Eowynin "puolella".
Ite mä oon vähäsen jotenki kyllästyny ton elokuvan Arwenin näyttelijän(Liv Tyler) lässytykseen... *blääh*..

Haluaisin kysyä, mitä mieltä TE ootte tästä?

P.S. Tietysti tämä kaikkihan on pelkkää LEIKKIÄ! ;)

16

805

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pippin -90

      Ehkä Éowyn on kivempi, kun elokuvas (siis siin ykköses) paisuteltiin Arwenin roolii. Kirjas Gloirfindel pelasti Frodon ja Frodol ei ollu mikään hirveen vakava tauti. Se ratsasti ite sil hevosel. En oo käyny kattoo kahta tornii, mut kirjas Èowyn ja leffas Arwen on hirveit kanoi. Èowyn on paras kolos kirjas ja muutenkin kivempi kana.

      • Wulfgar

        Oon samaa mieltä Pippinin kans,että Arwenilla on hieman liian suurirooli elokuvas.Arwenia ei kirjoissa muistaakseni mainita vasta kuin Kuninkaan paluun lopussa,Mut Eowyn kanssa Aragonilla oli vähän säpinää kirjassakin....


      • Karpaasi

        Se on totta että arwenilla on liian suuri rooli, mutta arvon herra pippinille että kyllä sillä Frodolla aika vakava tauti oli kun se Glorfindelin hevosella meni, sehän olis tyyliin "muuttunut aaveeksi" jos se oltais viety siine Rivendelliin peri tuntia myöhemmin. Ja sen verran Wulfgarille että Arwen kyllä mainitaan jo ensimmäisessä kirjassa ainakin siinä kohtaa kun Bilbo vihjaa Aragornille kun Aragorn ei ollut sielä Elrondin illallisella että miksi hän ei ollut sielä ja vielä vihjaa perään että "Arvon neito Arwenkin oli sielä johon Aragorn vastaa että tiedän kyllä mutta Kaksi Tornia kirjassa Arwenia ei muistaakseni mainita...


      • Pippin 90
        Karpaasi kirjoitti:

        Se on totta että arwenilla on liian suuri rooli, mutta arvon herra pippinille että kyllä sillä Frodolla aika vakava tauti oli kun se Glorfindelin hevosella meni, sehän olis tyyliin "muuttunut aaveeksi" jos se oltais viety siine Rivendelliin peri tuntia myöhemmin. Ja sen verran Wulfgarille että Arwen kyllä mainitaan jo ensimmäisessä kirjassa ainakin siinä kohtaa kun Bilbo vihjaa Aragornille kun Aragorn ei ollut sielä Elrondin illallisella että miksi hän ei ollut sielä ja vielä vihjaa perään että "Arvon neito Arwenkin oli sielä johon Aragorn vastaa että tiedän kyllä mutta Kaksi Tornia kirjassa Arwenia ei muistaakseni mainita...

        Tarkotin tolla vakavalla taudilla ett se pysty ratsastaa yksin. Èowyn rulettaa eikä kana-Arwen voi sille mitään (siis paisuteltu kana-Arwen). Ja muuten olen neiti =)


      • LOTR
        Pippin 90 kirjoitti:

        Tarkotin tolla vakavalla taudilla ett se pysty ratsastaa yksin. Èowyn rulettaa eikä kana-Arwen voi sille mitään (siis paisuteltu kana-Arwen). Ja muuten olen neiti =)

        Eowyn wins and arwen go to helvetti!


      • tyttöhobittipojanasussa
        LOTR kirjoitti:

        Eowyn wins and arwen go to helvetti!

        Arwen astuu aina kuvaan niin tekopyhästi. Lisäksi hänen näyttelijänsä (Liv Tyler) on ruma ja puhuu tyhmästi hönkien. Eowyn on mukava hahmo mutta eniten pidän Ruusa Töllistä koska hän on hobitti ja hobitit on ihania♡.


      • TSH fani
        Pippin 90 kirjoitti:

        Tarkotin tolla vakavalla taudilla ett se pysty ratsastaa yksin. Èowyn rulettaa eikä kana-Arwen voi sille mitään (siis paisuteltu kana-Arwen). Ja muuten olen neiti =)

        Mmm... toi juttu et jotku on jo kyllästynyt Arweniin on vähän epätodellista jos (kuten minä) ei ole koskaan tykännyt arwenista. Mut siinä mielessä olet oikeassa että Liv Tylerin lässytys ärsyttää.


    • arwen/eowyn

      No mua ärsyttää Arwenissa se,et sille on annettu niin iso rooli molemmissa elokuvissa,vaikka kirjassa sen osa on huomattavasti pienempi.
      Kahdessa Tornissakin se heilui koko ajan,vaikka ei ois ollu tarvetta(leffa oli silti loistava!!)
      Elikkä voisi sanoa et oon Eówynin puolella.Eówyn on todella hieno hahmo ja näyttelijäkin parempi kun Liv (oikeessa oot,sen lässytys ärsyttää!!)
      Mutta loppujen lopuksi molemmat on ihan jees...

      • piparminttulollipop

        Arwen,arwen,arwen. Ei pärjää Eowynille.


    • Lorelei

      Mulla ei oo mitään Arwenia ja Eowynia näytteleviä naisia vastaan, mutta toivoisin että ohjaaja pysyisi kirjan juonessa. Ne jotka ovat kirjan lukeneet, ymmärtävät kumman puolella olen. Ne jotka ei ole, niin lukekaa tai pysykää jännityksessä. =)

    • mmh

      Kultamarja on kaikista kuumin misu koko kirjassa!

      • Gil-Galad

        Samaa mieltä mmhh:)
        Kirjassa naisilla ei ole kovin suurta roolia, mutta kaipa leffaan oli pakko tehdä tällaista hollywoodvivahdetta.
        Glorfindel olisi ollut leffan juonenkin kannalta parempi valinta frodon pelastajaksi,
        leffan kohtauksessa jossa sormusaaveet ovat huuhtoutuneet virran mukana, ja frodo makaa tuskissaan joen rannassa Arwen sanoo jotain siihen suuntaan kuin, luovun tästä lahjasta joka minulle on annettu, älä kuole Frodo!
        Tuli vaan mieleen että näinkö näppärästi Arwen luopuu kuolemattomuudestaan ja se asia hoidettiin leffassa kuntoon? Vai käsitinkö ihan väärin?


    • eowyn of course

      EOWYN!!! Arwen vaan hipsuttelee siellä lellipentujen palatsissa ahmimas vatsan täyteen kaiken maailman jättikarkkeja kun Eowyn hoitelee noitakuninkaan jota Arwen-akka ei pystyis ees vilkaseen! Arwenille neuvo: HYPPÄÄ PÄÄEDELLÄ VESSAN PYTTYYN JA PYSY SIELLÄ PASKASSA!

      • siis joo

        Oot oikeassa! Liv sössöttää ja hönkii. Ja muutenkin eowyn on paljon parempi. Ja tosiaankin sitä Arwenin roolia paisuteltiin ihan liikaa kaikissa leffoissa niin että se ärsytti vielä enemmän kuin kirjassa. Arwen on tosiaankin hirveä kana ja avuton lehmä.


      • jou jou ja jou
        siis joo kirjoitti:

        Oot oikeassa! Liv sössöttää ja hönkii. Ja muutenkin eowyn on paljon parempi. Ja tosiaankin sitä Arwenin roolia paisuteltiin ihan liikaa kaikissa leffoissa niin että se ärsytti vielä enemmän kuin kirjassa. Arwen on tosiaankin hirveä kana ja avuton lehmä.

        Eowyn rulettaa!


    • Legolas-fani

      Arwen. Mua ärsyttää Eowyn :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1515
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1212
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1102
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1035
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      991
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      990
    Aihe