AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!

/   /  / Uusi Kirpputori Herttoniemessä

Uusi Kirpputori Herttoniemessä

14 Vastausta 8 241 Lukukertaa
Ainakin näytti ihan mukavalta, vaikka osa myyntipöydistä alkutekijöissä. Eli Ipa-kirppis.

herttoniemen

Ipa kirppis on ihan mukava kirppis siellä käy aika paljon porukkaa sinne tehdään lisää pöytiä suosittelen

Kerro vielä

kiitos.

osoite

osoitetta en tarkalleen muista, mutta siinä metroaseman vieressä, isoa k-kauppaa vastapäätä. Hiihtomäentie jotakin..

Hertsigan vanha ostari

siisti

ipa

hinnat korkeat tavaran laatuun nähden mutta kyllä siellä voi tehdä löytöjä hyvällä tuurilla.
Tosin vastaan otto ovella tuntuu olevan töykeä sillä tummahipiäisellä miehellä on ilmeisesti jotain vikaa korvien välissä

Ipa-kirppis

Olen käynyt Ipassa sekä ostajana että myyjänä. Kaikki on sujunut aina hyvin ja hienoja, edullisia löytöjäkin on mukaan lähtenyt. Paikka on minunkin mielestäni siisti ja omistaja on ystävällinen.

Voin suositella ja iloita että tänne kulmillekkin saatiin vihdoin oma kirppis.

ipa-kirppis

Kaks kertaa olen ipassa käynyt ,ja molemmilla kerroilla se tumma poika on riidellyt asiakkaitten kanssa siitä, saako sisään mennä kassin kanssa.
Törkeintä asiakaspalvelua mitä oon nähnyt,kun jo ovella käy selväks että epäillään värkaaksi.
Äijä on väärällä alalla,mä en ainakaan enää siihen puotiin astu !

ipa-kirppis

Hyvä että pitää huolta tavaroista joita olemme sinne jättäneet myytäväksi. Ei siellä ketään epäillä vaan kaikille pätee samat säännöt ja ne lukee jo ovessa kun mennään sisään.

Todella epäasiallista käytöstä tummahipiäiseltä mieheltä

Oli ensimmäinen ja viimeinen kerta kun käyn ko. paikassa. Tumma mies vaati jättämään käsilaukun tiskin taakse, sillä aikaa kun kiertelee paikassa.En ole koskaan aikasemmin törmännyt moiseen, että joutuu luovuttamaan henkilökohtaiset tavarat myyjälle. Jos ei suostu luovuttamaan laukkua tiskin taakse vastaus on ulos.Töykeä,asiaton käytös vie todellakin asiakkaita muihin kirpputorehin. Suosittelen alan vaihtoa ko. kaverille.

kiitos ärhäkkä kirpparin pitäjä

Onhan se miesmyyjä hiukan temperamenttinen ja tylykin, vaan totuus on se että jos pöydistä kovasti varastetaan niin eihän sieltä kukaan toiste vuokraa pöytää ja sana kulkee.
Sitäpaitsi siellä on lukolliset kaapit joihin voi kassinsa laittaa.
Itselläni oli siellä paikka ja aion varata uudestaankin koska sieltä ei varastettu mitään pöydästäni, kiitos ärhäkän kirppiksen pitäjän:)
Olen joskus ollut valtterissa myymässä ja minulta varastettiin aika monta lastenvaatetta ja ihmettelen kuka kehtaa pukea lapsensa varastettuihin tavaroihin?

Huonoa asiakaspalvelua

Kuka ihmeessä tahtoo varastaa vanhoja likaisia vaatteita. Se, että liikkeessä käy varkoita ei oikeuta myyjää käyttäytymään miten sattuu. Aika asennevammaiselta tuo ,mies kyllä vaikuttaa.

Ihme ettei viranomaiset puutu

Joo tämä itseään "Kalleksi" tituleeraava kirpparin pitäjällä on monta rautaa tulessa Ky joka omistaa tämän omistaa myös muita toreja
Jätkällä on epäasiallisin käytös jonka tiedän

Lisäksi kaveri ostaa röyhkeästi kaiken muiden myyntiin tuoman halvan ja hänen mielestään arvokkaan jälleenmyytävän tavaran ja myy ne omiin nimiinnsä eteenpäin.
Olisiko niin että myy muissa kirppareilla

Äijällä pyörii hyvin oma veroton bisnes suuri osa pöydistä on hänen omille tavaroileen ja romuilleen ja paljon muiden torille jättämää tavaraa myydään näiden pöytänumeroiden piikkiin
Kuten myös herran huonekalubisnes

Ettää sille mukava siisti paikka

Missä saman miehen kirppiksiä?

Kertokaa, jos tiedätte, missä mies jatkaa kirpputoritoimintaa. IPA:han lakkautettiin 2007 lopussa ja uudesta en tiedä mitään. Olen asioinut ostajana ja myyjänä IPA:ssa ja olen ollut hirveän tyytyväinen. Samoin muut tuntemani asiakkaat ja myyjät. Iso aukko jäi elämään, kun kirppis joutui sulkemaan ovensa. Kommenttina edelliseen, jos joku myy tavaroitaan halvalla ja omistaja laittaa ne eteenpäin kalliilla, missä se rikos on? Ostaja ne hinnat lopulta määrittää...

EI PIDÄ PAIKKAANSA ETTÄ SUURIN OSA OLISI TYYTYVÄINEN PALVELUUN

kerran käyneenä ja asiakkailta kommentteja jälkikäteen saaneena, on todettava, että suurin osa on saanut hyvin huonoa palvelua pitäjältä sekä "katseita".
 /   /  / Uusi Kirpputori Herttoniemessä

Asiantuntijat

• SincityNaisille ja pariskunnille sunnattu intiimituotteiden erik...

Keskusteluhaku

Laaja haku

Lisää keskusteluja aiheesta

Tietoa mainosten kohdentamisesta