AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!

 /   /  / Neste- vai kaasuiskari?

Neste- vai kaasuiskari?

12 Vastausta 5 706 Lukukertaa
Kumpaa suosittelette, ja miksi?Auto on -90 Vectra.

jos hyvää haluat...

niin bilstein,koni tai sachs ja ehkäpä spax.
kaikki iskarit ovat nestevaimentimia, kaasuissa
on vain paineistettua kaasua nesteen kiehumisen
estämiseksi. niin no en citroenista tiiä.

kuulin

että monroen sensatracit olis kanssa hyvät(pitäis
kanssa ite ostaa) kommentoikaa onko kokemuksia??

SENSATRACK

Mulla ainakin turbo unossa toimineet. Pitäis
vaihtaa konin keltasiin !

Minkä takia pitäs vaihtaa.

Mulla on larssissa edessä konin punaset
säädettävät iskarit(uudet jotka säädetty
tappiin).Takana ikäloput bilteman kaasuiskarit.
Meninpä konin edustajan iskaritestiin jossa
todettiin mittauksen jälkeen,että etuiskarit on
vaihtokunnossa ja takaiskarit pelaa hienosti.
Siis täyttä pask.. koko konit. Oli muuten aika
nolo tilanne konin edustajalle kun kerroin mitkä
iskarit on alla.

korjauta iskarisi..

Hyvä larssimies jos ottaisit ensin asioista
selvää ennenkuin huudat kakkaa kankaalle.Konit
pystyy korjaamaan ja muuttamaan larssiin
mieleiseksi joten kysyppä motoralilta ja voit
yllättyä.....itsellä keltaiset konit alle 7vuotta
ja vielä säätöä jäljellä puolet.

konit

Tarkoititko että sun uudet konit on säädetty
jäykimmälle ? SE säätö on tarkoitettu muuttamaan
iskaria uuden veroiseksi vanhetessaan. Tottakai
säädöllä voi jykevöittää vaimennusta, mutta jos
olet säätänyt uuden punaisen konin "tappiin" se
ei toimi ollenkaan !!

sensatrac

Jos meinaat joskus laskea autoa, niin silloin ei
kannata ostaa sensatraceja. Ne on suunniteltu
vakioalustan korkeudella toimiviksi.

Hyvät on

siis monroen Sensatracit. Itselläni oli
edellisessä ko. iskarit ja oikein hyvät oli.
Suosittelen.

Nykyiseen vaihdan samanalaiset heti iskarit on
vaihtokunnossa.

iskareista.

Ehdottomasti kaasuiskarit.Itselläni on sen verran
kokemusta asiasta, että omistin ennen Kadett
mallia 88.Siinä oli alkuperäisenä
nesteiskarit.Niissä oli vuotoja ja päätin ne
vaihtaa ja päädyin kaasuiskareihin(Kyb).Auto
muuttui ajettavuudeltaan todella
paljon.Saksalaisissa autoissa on yleensä aika
kova jousitus, joten kaasuiskari sopii niihin
paremmin.Maksaahan ne jonkin verran enemmän,
mutta on mielestäni hintansa väärti.Että
kaasuiskari, et tule katumaan.

Millaisesta pitää?

Minä suosittelen tavallisia laadukkaita
nesteiskareita,ilman kaasua.
Ovat mukavat, ok yleensä vähän pehmeämmät, mutta
nypyttävä ja tärisevä alusta ei kaikkia miellytä.
80-luvun oopeleisa oli ainakin jäykkä jousitus ja
autot olivat hyviä ajaa, mutta eivät mukavia
matkustajille.
Kaveri vaihtoi 240 Volvon kaasuiskarit takaisin
tavallisiin em. syistä. W123 mersussa (76-85)
taas kaasuisakrit toimivat mukavan jämptisti.
Kysele muilta Vectrakuskeilta ja mieti
millaisella autolla haluat ajaa.

turha

iskarit on ihan turhat huu haa meininkiä ja
kalliitkin ovat, kylmällä pihahtaa kaasut
pellolle ja öljyt vuotaa ulos ota pois koko
iskarit niin voit kuormata enemän kun on vähempi
painoa.

re

ainakin mulla on monesta vehkeestä hyvät
kokemukset kaasu iskareista
 /   /  / Neste- vai kaasuiskari?

Keskusteluhaku

Laaja haku



Facebookissa suositeltua

Tietoa mainosten kohdentamisesta