Inkclub-musteet

Näppäilijä

Toimiiko Inkclub-musteet kunnolla, onko kokemusta, kannattaako ostaa?

76

24647

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miguel1983

      Harmin ovat luoneet nämä uudelleentäytetyt patruunat, ovat tulostimet menny solmuun niistä, eli tukkeeseen.

      Yhdellä oli kallis Epsonin tulostin; tulostinpää meni kunnolla tukkeeseen. Nyt on tapellu Inkclubin kanssa siitä, että kuka maksaa viulut.

      Inkclubin sivuilla on alkuperäismusteita, niiden pitäsi olla samaa kamaa mitä kivijalkaliikkeissä.

      Mutta pysy kaukana noista täyttömusteista, niin paljon huonoa olen niistä kuullu!

      • tulostaja

        Hp.n musteet ovat aina alkuperäisiä, mutta halvempia kuin muualla.
        Muista merkeistä en tiedä.


      • pommittaja69

        ostin parit patruunat inkclubista ja kun lai toin ne epson 4850 monitoimitulostimeeni niin koko paska ei tee yhtään mitään. herjaa vaan ,että ei pysty tunnistamaan epsonin omia väripatruunoita???????? ÄLÄ OSTA YHTÄ,OSTA KAIKKI KERRALLA NIIN EI TARVITSE OSTAA TULOSTINTA.


    • tulostimeen tarkoitetut

      Moi

      Tilaan itsekin noita inkclub:n musteita, mutta vain valmistajan omia. Nuo uusiovärit saa kyllä tulostimen sotkuun ja kokemuksia on tuttava piirissä ihan riittävästi.

    • peraaaaa

      Just laiton uudet tulostimeen ja hyvin futaa. Ennen olin sitä mieltä, että canonin omilla mennään, mutta nyt opiskelijana oli pakko turvautua "piraatteihin" ja ihan hyvää jälkeä tulee.

    • Kokemuksia*

      Kyllä nuo klubimusteet yleensä toimii, mutta niitä pitää käyttää, eikä seisottaa.
      Tuntuisivat olevan kovia kuivumaan seisoessaan.
      Pahimmassa tapauksessa vuotavat.

      Naapurin Lexmark tuhoutui inkclubin musteella.
      Kone oli kesäloman käyttämättä ja kotiin tultuaan huomasivat kirjoittimen olevan jumissa ja näyttävän vain erroria.
      Mustekasetit oli vuotaneet ja panneet kirjottimen oikosulkuun. kaatopaikalle meni.

    • alkuperäisiä

      Juuri sentakia kannattaa ostaa ainoastaan alkuperäisiä tulostimen valmistajan suosikkeja
      Monessa muussakin alkuperämaaksi on määritelty valmistajan suosikkimaa ja saan alkuperäiset tulostimen hyväksymällä aloituksella - alkuperäinen valmistajan kasetti, eli hyväksyy vaikka Malaysialaista, ekojen ja omien viritelmien jättämättä hyväksymättä.

      Hintaerokin lienee minimaalinen ja jos käytän kuten nyt 6 eriväristä kasettia niin jopa värien kulutuksessa säästö on alkuperään tuntuva.
      HUOM: takuu tulostimen rikkoutuessa on todistettava, että on käyttänyt alkuperäisia tai tulostimen valmistajan suosittuja kasetteja.

      Todella on niin, että tulostin myydään ulos melkoisella tappiolla mutta kompensoituu mustevärikasettien oston takia ja tasoittuu vuodessa taikka parissa.

      Ostatko tulostimen uutena 39,00 € ja maksat vuodessa normaalien "nörttien" tulostukseen tarvittavilla väreillä n 200 - 300, €/ year...

      Musteen hintana on pidetty noin 10 000 € / litra.

    • Edullisuus

      Olen käyttänyt Inkclub- muste- sekä väripatruunoita sekä Epsonin että Canonin tulostimissani.
      Minulla ne ovat ihan hyvin toimineet.
      Esim. Epson tekee erittäin hyvää tulostusjälkeä, ja värit on tosi hyvät ja luonnolliset.
      Canonin tulostun MP 130 vetää tulostusta vähän sinertäväksi. Se ei ole niin hyvä tulostin vaikka on uudempi tulostin.

      Ostin yhden kerran Finik Comin patruunoita sekä itselleni että työpaikalleni ja ne oli aivan ala-arvoisia. Heitin niillä ns. harakkaa heti.

    • kelkku

      Miten pääsen inkclubin jäseneksi tapahtuuko se edes internetissä? ja jos tapahtuu voitko pistää linkin tai osotteen? kiitos jos autat minua

      • jäsen*

        Ei tarvitse olla jäsen. Voi tilata muutenkin samaan hintaan. Jäsenille tulee vain ahkerasti roskapostia, jos ilmoittaa e-mailin osoitteen.


    • tähänkin

      Se olisi 2009 kevät ja suamiguugle antaa kyseisen langan hakusanoilla inkclubin musteet, joten ehkä on aika lisätä omia kokemuksia lankaan. Tuntemillani ihmisillä näin hatusta kiskaisten on ollut käytössä neljä printteriä ja kaikki käyttelivät jotakin muuta kuin valmistajan omia musteita (huomaa mennyt aikamuoto). Sittemmin en ole kirjaa pitänyt. Kahdessa tapauksessa näistä neljästä tulostuspää meni käyttökelvottomaksi ja uusi (sillä hetkellä jo vanhentuneeseen printteriin) olisi maksanut enemmän kuin kokonaan uusi printteri johon tuli värit kaupanpäälle. Kuitenkin: yksikään printteri ei mennyt heti tukkoon/solmuun ja on mahdotonta todistaa niiden vikaantuneen juuri musteen takia - tai siis sen että muste ei ollut "aitoa" tavaraa. Mitään ydinräjähdyksiä tai säteilyvuotoja ei halppismusteista minun naapurustooni ole sattunut. Itse sanoisin että jos paljon printtailee ja itse vehje ei ole arvokas laite (tai jos yllättävä hajoaminen ei kaada maailmaa), kannattaa käyttää halpoja musteita. Tuo musteiden kulutus alkaa tosiaan jo tuntumaan kukkarossa jos enemmän käyttää. Esimerkiksi omassa tapauksessani (vaikka en todellakaan näin paljon printtaile) noin 50. säiliön tuntumassa olisi mennyt ~675e Canon musteisiin VS ~275e InkClub musteisiin. Näin ajatellen jos kykenet tulostamaan 50. säiliöllistä inkclubin tavaralla rikkomatta vehjettäsi olet säästänyt jo niin paljon, että voit ostaa säkillisen uusia laitteita (joissa värit mukana) mikäli ongelma iskee... ja samalla pääset eroon vanhasta laitteesta "hyvällä syyllä" (ei kovin ekologista). Toisaalta jos olet aikanaan sijoittanut monta sataa euroa laitteeseen jonka kanssa olet tullut sinuiksi ja tiedät sen laitekohtaiset ominaisuudet, käyttö sujuu yms, voi sen kanssa riskeeraaminen olla jo jonkinmoisen kynnyksen takana. Jos taas se mitä yleensä tekee on mustavalkoista tusinaprinttailua, koulutöitä, toimistopapereita, sekalaisia lomakkeita yms, ehkä muutama valokuva kesäloman kohokohdista, voi ihan hyvin ostaa juurikin tuollaisen 30-60 euron printterin ja käyttää sen minkä kestää, ja sitten ostaa uuden. Muutama vuosi taaksepäin (tai jotain) oli hupaisa tilanne tähän liittyen: Tarjouksessa oli uusi printteri ja kahdet musteet mukana, hintaan 149e. Mukana tuli tietysti kaikki härpäkkeet, muutamia koearkkeja valokuvapaperia, USB kaapeli yms tilpehööriä. Tuolloin kovasti hakien sai kaksien musteiden hinnaksi 140e plus toimituskulut. Juuri nyt samaiset musteet löytyvät hintaan 132e kulut. Tukee hyvin tarinaa jota aiemmin kommentoineet/vastailleet kertoilivat. Entäpä musteiden laatu sitten? Itse huomasin heti eron kun kokeeksi printtasin kaksi identtistä dvd levyä täyteen väriloistoonsa, samanlaisella tulostimella, toisessa valmistajan suosittelemat ja toisessa halppismusteet. Faktaa ja vastapainoa: ystäväni luki ilmeestäni/reaktiostani paljon kun niitä töllötin ja tuumasi "onks noissa ny muka eroo?" Eipä hän niissä eroa nähnyt ennenkuin suurennuksen läpi ja kirkkaassa neutraalissa valossa. (Kyllä, tästäkin piti kinata.) Makuasia, mutta ehkä en kuitenkaan lähtisi printtailemaan suurennoksia "elämäni parhaat hetket" kuvista, tärkeitä taideotoksia, kuvia laadukkaisiin t-paitoihin tai vastaavaa näillä halppisväreillä. Normaalissa päivittäiskäytössä ei kovin moni huomanne mitään eroa. Sillä että vaihtaisi esimerkiksi pelkän mustan värin (varsinkin mikäli printteristä löytyy erikseen "valokuva" ja "teksti" mustat musteet kuten monissa on) säästäisi jo paljon! Riippuen tietenkin siitä kuinka paljon printtailee tätä mustaa. Jokainen voi itse analysoida tilanteensa arvioimalla omaa käyttöään (yhden mustesäiliön riittoisuus on yleensä ilmoitettu laitteen tiedoissa, tai ainakin kattavammissa vertailuissa/arvosteluissa), katsomalla itse laitteen ja musteiden hintoja (valmistajan oma VS halppis tai refillit), ja niin edelleen.

      • Kyrpiintynyt

        On tää inkclub alkanut kusettaa asiakkaitaan siinä missä laitevalmistajatkin. Tilasin inkclubilta isomman mustekasetin tulostimeemme ja yllätys, ja erityisesti vitutus, oli käsittämättömän suuri, kun tästä "isommasta" säiliöstä loppui muste nopeammin kuin pienemmästä alkuperäisestä kasetista. Olen laittanut musteen määrää tulosteissa pienemmälle ja meillä tulostusmäärä on suhtkoht vakio, niin paskapuhetta tämä ei ole. Sen tiedän 100 varmasti, että nykyisin laitevalmistajat laittavat koneisiinsa vajaatäytettyjä kasetteja (jälleenmyyjältä kuultuna, kun ihmettelin tilannetta) ja niin tekevät näköjään nää täytefirmatkin. ELI ÄLKÄÄ OSTAKO INKCLUBILTA MITÄÄN MUSTEITA!!!


      • Simo
        Kyrpiintynyt kirjoitti:

        On tää inkclub alkanut kusettaa asiakkaitaan siinä missä laitevalmistajatkin. Tilasin inkclubilta isomman mustekasetin tulostimeemme ja yllätys, ja erityisesti vitutus, oli käsittämättömän suuri, kun tästä "isommasta" säiliöstä loppui muste nopeammin kuin pienemmästä alkuperäisestä kasetista. Olen laittanut musteen määrää tulosteissa pienemmälle ja meillä tulostusmäärä on suhtkoht vakio, niin paskapuhetta tämä ei ole. Sen tiedän 100 varmasti, että nykyisin laitevalmistajat laittavat koneisiinsa vajaatäytettyjä kasetteja (jälleenmyyjältä kuultuna, kun ihmettelin tilannetta) ja niin tekevät näköjään nää täytefirmatkin. ELI ÄLKÄÄ OSTAKO INKCLUBILTA MITÄÄN MUSTEITA!!!

        Ja eräs asia, jota tässä ketjussa ei vielä ole tämän vajaan kolmen vuoden aikana käsitelty ollenkaan, on tulosteiden kesto. Voiko ei-valmistajan musteilta edes odottaa samaa kestoa kuin alkuperäislaatuisilta? Tähän ei ainakaan vielä ole kokemusperäistä tietoa, josko sitä ole alkuperäismusteidenkaan osalta.


      • Nim. kyrpiintynyt
        Kyrpiintynyt kirjoitti:

        On tää inkclub alkanut kusettaa asiakkaitaan siinä missä laitevalmistajatkin. Tilasin inkclubilta isomman mustekasetin tulostimeemme ja yllätys, ja erityisesti vitutus, oli käsittämättömän suuri, kun tästä "isommasta" säiliöstä loppui muste nopeammin kuin pienemmästä alkuperäisestä kasetista. Olen laittanut musteen määrää tulosteissa pienemmälle ja meillä tulostusmäärä on suhtkoht vakio, niin paskapuhetta tämä ei ole. Sen tiedän 100 varmasti, että nykyisin laitevalmistajat laittavat koneisiinsa vajaatäytettyjä kasetteja (jälleenmyyjältä kuultuna, kun ihmettelin tilannetta) ja niin tekevät näköjään nää täytefirmatkin. ELI ÄLKÄÄ OSTAKO INKCLUBILTA MITÄÄN MUSTEITA!!!

        Niin, kannattaa ostaa EPSONIN monitoimilaitteen rinnalle ihan tavallinen mustavalkoinen tulostin.
        Se kun perkele sotkee koko tulostinpään toi EPSONON oma musta kasetti, ei oo kokemusta INKCLUBIN vastaavasta, mutta lienee sama/pahempi lopputulos. Ja vielä sekin vittuilu on EPSONISSA, ettet voi mitään tulostaa, jos joku kasetti näyttää erroria.
        Kaverini ostaa täytettyjä kasetteja ja ostaa 2 kertaa vuodessa uuden monitoimilaitteen. Ei ekologista, mutta kirjailija kun on, saa aina hoidettua hommansa.


      • Nyt-työtön-IT-pappa

        Itse käytän vieläkin vanhaa (julkistus yli 12 v sitten) toimistokäytössä ollutta HP Laserjet 1320 kirjoitinta. Sen tulostus on mustavalkoista, ja sen saa tulostamaan molemmille puolille paperia ilman että joutuu käsin kääntämään paperin. Mustekasetti maksaa kilpailijalla vajaa 30 euroa piraattina (löytyy kai jopa 22 €:lla mutta en uskaltanut ostaa) ja on riittoisa. H5949X mustekasetti tulostaa tavallista tekstiä muistaakseni 5000-6000 sivua. Merkki X kertoo että mustekasetti on oikeasti täysi, eikä mikään uuden kirjoittimen mukana tuleva 1/2-täyttöinen. Laserissa muste ei helposti kuiva. Itsellä taisi muste riittää kolmen vuoden tarpeisiin.
        Muija meni ostamaan minulta kyselemättä muutaman kympin Canonin mustesuihkukirjoittimen. Nyt myös sillä on muutama arkki tulostettu. Hidashan tuo on, jopa hitaampi kuin HP:n vanha Laser. Suuremmat tulostukset kannattaa tosiaan tehdä laser-kirjoittimella. Saaspa nähdä kuivahtaako Canonin muste, jos ei muista tulostella viikoittain sillä.


      • Maraka

        Ostin eka kertaa Inkclupin mustekasetit musta ja väri Canon HP280 mustalla sain tulostettua muutamia arkkeja, mutta sitten sanoi sopimuksen irti. Tulostin kertoo, että muste loppu tutkein kasetin ja mustetta on vielä runsaasti jäljellä, että ei tarvi ostaa enään.


    • PR

      Onko mitään järkeä tilata alkuperäismusteita kun ainakin Canonin töhnät on saman hintasia kuin Prismassa. Tietty jos kauppoja ei oo ihan lähettyvillä...

      • B-500D

        Käytän tulostimessani inkclub myymiä musteita täytän patruunat itse ja resetoin sirun myös itse.
        Minulla ei ole ollut mitään ongelmia syy täyttämiseen on että yhden mustepatruunan koko on 100ml eli yksi desilitra ja patruunan hinta on noin 54€ per väri.
        Tulostimessani patruunat ovat sivussa ja tulostuspää "hakee" omiin välisäiliöihin patruunoita aina tulostuksen alussa tarvittavan määrän mustetta. Olen täyttänyt patruunat nyt 5 kertaa eikä mitään ongelmia ole ollut
        ja koska tulostimen ostohinta on noin 500€ niin toivottavasti ei jatkossakaan.


    • Tarkista hinnat

      Kerran ostin, mutta laatu oli surkeaa ja myöhemmin opin, että oli hinta kallis verrattuna kilpailijoihin. Kannattaa verrata hintoja puolueettomalta hintaseuranta.fi sivuilta. Helpoimmin oikean kasetin löysi hintaseurannasta, kun käytti laitevalmistajan kasettikoodia (esim. q6000a). Aika harvoin oli halvin tämä inkclub. Laadusta ja takuuasioiden hoitamisesta (hoitamattomuudesta) löytyy miljoona tarinaa kun vähän googlaa.

      • Nyt-työtön-IT-pappa

    • janne epson

      Epson ei hyväksy korvaavia mustesuihkukasetteja, mutta onnistuin huijaamaan sitä niin että vaihdoin alkuperäisen kasetin tilalle aina kerrallaan 1 uuden. Laitoin alkuperäisen kasetin takaisin, katkaisin virran kun se ryhtyi vaatimaansa alkuperäistä kasettia tunnistamaan ja virtakatkon aikana vaihdoin alkuperäisen tilalle uuden kasetin. Se sitten imaisi mustetta kasetista, jota luuli alkuperäiseksi, jolloin uudet kasetit alkoivat toimimaan. Tämä toimi 1 kasetti kerrallaan vaihtaen.

    • Huono juttu

      Ostin InkClubista HP-tulostimeen mustepatruunan ja valokuvapaperit, ei toimi. Kuvat suttuisia, kasvot haalea läiskä vaan. Missäköhän vika, musteessa, paperissa vai peräti tulostin sökö.

    • Mustekerholainen

      No tuota, itse olen ko. yrityksellä töissä. En edusta mitenkään firman virallista kantaa enkä mitään muutakaan.

      Koko ajan pyrimme parantamaan tuotteidemme laatua ja laskemaan hintoja, varsinkin kun kilpailu vain kovenee ja kysyntä laskee älypuhelinten ja yleistyvien laserprinttereiden riittoisampien kasettien ansiosta.

      Itse firman sisällä olevana koen kyllä että jatkuvasti pyrimme tekemään parhaamme taataksemme asiakastyytyväisyyden. Tulostinvalmistajat pyrkivät tietenkin omalta osaltaan lyömään kapuloita rattaisiin suojauksilla, että porukka joutuisi käyttämään aitoja patruunoita.

      Hauska fakta: inkClubin korvaavat patruunat / kasetit sisältävät järjestään enemmän mustetta kuin valmistajien alkuperäiset. Asiakaspalautuksena tulleiden patruunoiden kanssa tätä olen ihan itse tutkinut. Printtereiden tulostinmittareihin ei ole luottamista.

      Tietenkin joka yrityksellä sattuu töppejä ja huonoja eriä / yksilöitä ja blaablaa, mutta objektiivisesti olen kyllä ihan kokenut meidän hoitavan takuuasiat ja vastaavat suhteellisen kunnialla.

      Ei mulla muuta, ihan lämpimikseni kirjoittelen vähän toisesta näkökulmastakin ja vielä piru vie vapaa-ajallani. Uskoo ken tahtoo :)

      Ja kyllä, reklamaatioitakin tulee. Mistään prosenteista en osaa sanoa, mutta emme me piru vie voittoa tekisi jos asiakkaat olisivat järjestään tyytymättömiä :p Aspa pyrkii kyllä parhaansa tekemään kääntääkseen tilanteen asiakasta tyydyttäväksi tietenkin järjen rajoissa.

      • Mukavaa lukea lomakkeen kääntöpuolikin. Kiitos siitä. Itselläni on Canonin MP 610 Pixma ja ostin siihen inkin musteet, hiljakkoin.en ole vielä kokeillut, pelittääkö. Papereista senverran että niitä en inkistä enää tilaa..aina sain jotain rullan jämiä..niin käppyräisiä että ei niillä mitään tehnyt..! Terveisiä vaan ruotsin puolelle..


    • NC

      InkClubista tilasin patruunoita joita ei ikinä tullutkaan. InkClubilta kesti viikon ennekuin tuli viesti että rahat palautetaan kahden viikon kuluttua.
      Oli kuulemma ollut joku virhe pankkimaksun yhteydessä.
      En voi ainakaan tuon mukaan suositella kenellekkään, tavara ei tule ja pitävät rahat 3 viikkoa kanissa, perhana...

      Jos olisi rahat tiukassa niin olisi mukava odotella 3 viikkoa että pääsee tilaamaan musteen muualta...

      Ja kesti 43 päivää ettei kuulunut mitään muuta kuin tuli autovastaus itse lähettämääni reklamaation.

      /NC

      • NC

        Siis 4 päivää eikä 34 päivää, sorry :)


      • Mustelainen
        NC kirjoitti:

        Siis 4 päivää eikä 34 päivää, sorry :)

        Tilasin kokeeksi pienen mustepatruunan, mutta eipä se sopinutkaan sen alkuperäisen mustan tilalle (inkclub:ilta).
        Koska tilasin sen tulostimen mallin mukaan, niin täytyyhän sen sopia alkuperäisen isomman tilalle.
        Vastauksen lupasivat 48 tunnin sisällä.
        Tämä ostaja äänestää yleensä jaloillaan.


      • vielä asikas
        Mustelainen kirjoitti:

        Tilasin kokeeksi pienen mustepatruunan, mutta eipä se sopinutkaan sen alkuperäisen mustan tilalle (inkclub:ilta).
        Koska tilasin sen tulostimen mallin mukaan, niin täytyyhän sen sopia alkuperäisen isomman tilalle.
        Vastauksen lupasivat 48 tunnin sisällä.
        Tämä ostaja äänestää yleensä jaloillaan.

        Naapurille ja nyt itsellenikin kävi samalla tavoin. Lähetin välittömästi reklamaation
        inkclubiin. Heillä on nyt n. 4 tuntia aikaa vastata, jos pitävät lupauksensa vastata
        48:n kuluessa! Aikaisemmin palvelu on toiminut normaalisti. Nyt viimeaikoina
        on "tökkinyt" ja näyttää siltä, että jatkuu vaan!


    • Ei toimi!

      Epson monitoimilaite SX400 ei hyväksy IncClubin mustekasettia. Ihan turha ostaa värikasetteja InClubilta ja menettää vain rahansa, kun ne eivät sitten kuitenkaan tulostimessa toimi.
      Omakohtaisia kokemuksia on.

    • InkClubFan

      Olen olen tyytyväinen Inkclubin värikasetteihin. Alkuperäisiin. Nyt on ensikertaa meneillä uudelleen täytetyt, mutta vielä ei niistä mielipidettä. Sen sijaan monella näyttää olevan ongelmia Epsonin ja värikasettien kanssa. Itselläni on ollut kaksi kertaa Epson. Ensimmäisen ja viimeisen kerran. Erehdyin vaihtamaan värikasettia (alkuperäinen) ennekuin väri oli tyystin loppu. Se oli virhe, johon pari tuttavaanikin oli tötrmännyt. Printteri piti viedä Sorttiasemalle jätteisiin. Epson on kuulema hyvin "kronkeli" värikasettien suhteen. Ne on vaihdettava AINA vasta sitten, kun ne ovat kokonaan TYHJÄT! Epsonin helpistä ei ollut mitään apua.

    • Olen pettynyt

      Tilasin eka kerran IncClubin mustekasetin. Lupaavat laittaa kotiin 2-3 päivän aikana. Maksoinkin etukäteen koska luotin palveluun. Nyt on viikko kulunut eikä kuulu eikä näy.

      • ei kallista

        Miksi ostatte törkeän kalliita musteita? Saksasta ja Englannista saa mustekasetteja 1-2 euron kappalehintaan. Tulevat nopeasti, 3-8 päivässä. Myyjiä löytyy helpoiten, kun menee ebay:n sivuille.


    • RAP123

      Omalle kohdalle sattunut pelkkää viallista roskaa HP F4180 tulostimeen. Jo toinen viallinen n. 2kk sisällä. Saimme takuuna uuden ensimmäisen viallisen tilalle, ja se tyhjeni alta aikayksikön. Juuri nyt lähetin valituksen toisesta, jonka haluan palauttaa ja saada rahat takaisin. Saa nähdä miten onnistuu kaupa purku. Ostaminen tuosta kaupasta loppui kuitenkin tähän.

    • ärsyttääpi

      Aina ollut toimivat ei-alkuperäiset HP:n tulostimeen. Nyt kuitenkin tyssäsi kesken tulostuksen. Kone ilmoitti alkuperäisen musteen loppuneen, jonka jälkeen inkclubin omaa ei vain enää toiminut, herjaa vain virhettä. En tiedä onko syy nyt inkclubin vaiko tulostimen, mutta vaikeaksi menee.

    • toimistotero

      Itse olen tilannut Inkclunista aina musteet sekä HPn, Brotherin ja Dellin printteireihin ja kaikki toimineet ilman mitään ongelmaa. Olen tottunut tuolta tilaamiseen ja siitä on nyt tullut vähän tapa jo viimeistään bonusten myötä http://www.ostohyvitys.fi/inkclub

    • suppilo100
      • huippuhalpaa

        Saksasta ja Englannsista saa erittäin paljon halvemmalla, yleensä noin 1-1,5 euroa kasetti postikuluineen. Meneppäs ebay.fi sivuille ja hakusanaksi tulostimesi nimi ja mallimerkintä, niin jopas tulee halpoja mustetarjouksia.


    • Peikko

      Inkclubin musta mustepatruuna lakkasi yht'äkkisesti toimimasta, tulosteista jäi siis musta kokonaan pois. Kyseessä Inkclubin oma tuote. Tulostuspäiden puhdistus ei auttanut asiaa, vaihdoin uuden kasetin ja taas toimii. Lähemmässä tutkiskelussa kasetti osoittautui lähes täydeksi, olisikohan kasetin sisällä jokin kuivunut kokkare tms. Tulostimena Epson SX 218.

      Jokaviikkoisten musteongelmien lomassa tulee ikävä vanhaa Canonin LBP laseria, josta luovuin siirtyessäni Linuxin käyttäjäksi. Korkeintaan kerran vuodessa joutui vaihtamaan kasetin (maksoikin kyllä sen satasen).

      • Nyt-työtön-IT-pappa

        HP Laserjet 1320:n hyvin toiminut mustekasetti maksaa vajaa 30 € ja on todella täyteen laitettu mustetta. Tutki nuo muut vastaukseni ... 31.3.2017 päiväyksellä.
        Vanha toimisto-laser on hyvin halpa käyttää! Näistä uusista Lasereista en tiedä mitään, mutta kannattaa sellaista ostaessa lyödä jarrua ja tutkia netistä etukäteen musteiden hintoja! Kyllä HP:n alkuperäinen maksaa vähintään 5X tähän hyvin toimivaan pirattimusteeseen verrattuna.


    • hjhdgh

      Siellä on myynnissä, sekä alkuperäisiä, että halpamalleja.
      Jos hankit alkuperäiset, niin toimii. "Piraateissa" on ollut vuoto-ongelmia.

    • Tyytymätön asiakas

      En suosittele tilaamista kyseisestä verkkokaupasta. Ovat lähettäneet jo kaksi kertaa väärän mustekasetin ja edelleenkään ei oikeaa näy. Tilauksen olen tehnyt aivan oikein, eli vika ei ole ainakaan täällä päässä. Asiakaspalvelu (ainoastaan sähköpostimahdollisuus) hyvin tönkköä, pahoittelua ei ole vieläkään näkynyt.

    • siivoten

      Huomasin juuri, että musta värikasetti on roiskinut kaiken musteen HP tulostimen sisuksiin. Ainakin tulee siivousurakka, mutta toivottavasti ei hajonnut koko laite. Ei enään uudelleentäytettyjä minulle. Pakko maksaa siis kalliimmista alkuperäisistä.

      • järkeä mustekuluihin

        Miksi ihmeessä te tuskailette näiden suomalaisten myyjien alkuperäisten huippukalliitten tai hyvin kalliden tarvikekasettien kanssa? Jo pari vuotta olen tilannut Epsonin Photo-tulostimeen erittäin halvat (1-1,5 e/kpl) värikasetit Englannista tai Saksasta. Olen surutta tulostanut suuren määrän A4-valokuvia, kun tulevat lähes ilmaiseksi. Eikä mitään ongelmia ole tullut. Toki joskus Epson herjaa, että ei ole alkuperäinen kasetti, mutta tulostaa silti. Kasettien myyjiä löytyy pilvin pimein ebay.fi sivuilta.


    • kertakäyttöinenkö

      Minun Canon MP 610 ilmoittaa: tulostuspää väärä, vaihda tulostuspää. Mitään vaihtoa, en muutakaan rassauata ole tehnyt. Osaako joku neuvoa: Huolto ei osannut neuvoa!

    • Ink-Club on huijarifirma

      Ink-Club on huijarifirma. Tilasin kahteen eri kirjoittimeen värikasetit ja vieläpä useita kasetteja, kun ajattelin niiden tulevan samoilla lähetyskuluilla. Toisen kirjoittimen kasettien koneistosta katkeilivat akselit ja hyvä, ettei kirjoitin hajonnut. Toinen värilaser ei pystynyt kohdistamaan väritulostusta ja aloin epäillä kasetteja ja kun hommasin alkuperäiset tulostin on toiminut normaalisti.

    • Musteiden hinnoista

      Canonin laadukas tulostin irtoaa 100 eurolla. Canonin omat musteet tähän tulostimeen maksavat 77 euroa, keskiverto halpismusteet 50 euroa. Eli ei mitään järkeä ostaa valmistajan omia musteita, sillä miltei samalla hinnalla saa tuliterän tulostimen. Kannattaa ostaa noita keskivertoja halpismusteita tai sitten aina uusi tulostin, kun vanhasta loppuvat musteet. Jos tulostin kestää neljät halpismusteet ennen kuin hajoaa, on uusi tulostin ehditty jo tienata (108 euroa säästetty).

    • epson dx

      epson DX 8400. tosi kallista ja huonoa tulostamista.
      kaseteissa on muutama tippa väriä, joilla saa värillisiä tulosteita muutaman kymmenen. mv-hieman enemmän.
      jos on muutaman päivän käyttämättä niin värit kuivuvat ja päät pitää puhdistaa moneen kertaan, ennenkuin raidallinen jälki häipyy.
      hylkii toisinaan uusiokasetteja, mutta kun aikansa sammuttelee ja harhauttelee niin lähtee toimimaan.
      kasetti on fyysisesti iso, joten kyllä siihen mustettakin pitäisi sopia muutama tippa enemmän. ei kai pelkkä muste paljon maksa kiinassa.

      • kytkykauppaako Epson

        Epson. En suosittele laitemerkkiä. Värikasetit ovat kalliita mustemääräänsä nähden, Käytin halvempia korvaavia kasetteja ja kaikki meni hyvin. Kesken kasettien värimäärän, printti lopetti toimintansa, kertoi ei tunnistavansa värikasetteja.Mielestäni näyttää siltä että päivitys ohjelma on toiminut ja sertifioi ainoastaan oman firman kasetit.


    • inkclub never more

      Nyt olen reklamoinut useat lasertulostimen väripatruunat Inkclubille, Lähettävät vain uuden patruunan ja samaa paska laatua....

      Toinen seikka mitä kannatta ottaa huomioon on ettei kannata tilata "ylimääräisiä patruunoita" varaston hyllylle koska he korvaavat vain viime 6kk ostettuja tuotteita....

      Joten jos menee 6kk ja yksi päivä ennen kun vaihdat väripatruunaa niin ei enään ole takuuta!

      Ja heidän halpis partuunoissa (samsungin sopivaa) niin niissä on monta kertaa poletettu pois samsungin oma logo, olisko nämä jotain kierrätyksessä käyneitä?...

      • K-luttaja

        Duoda, miksi kiusata itseänsä? Ebaysta saa tilattua laserin värijauhekasetteja saksalaisilta täyttäjiltä puoleen hintaan suomalaisten täyttöfirmojen hinnoista. Esim HP värilaseriin 4 kasettia postikuluineen hintaan 60 e ja toimii yhtä hyvin kuin alkuperäiset. Paketti huolellisesti pehmusteisiin ja umpioitu hermeettisesti. Alkuperäiset olisivat maksaneet Suomessa noin 280 e/4 kpl.


    • itse täytän

      Canon mustesuihkutulostin, 2 kasettia. 40-50 euron tulostin noin.

      Loppui musta muste, tilasin ebayn kautta mustan mustepullon jonka mukana tulee normaali neula.
      Oliko postikulujen kanssa noin 10eur tai alle.

      Mustakasetti pois ja 5mm reikä porakoneella kasetin päälle sen tarran alle , täyttö neulan kanssa täyteen ja lopuksi teippi reiän päälle ( uusi teippi)

      2 kertaan olen täyttänyt muutamien vuosien aikaan ja toimii hyvin.

      uusia kasetteja ei kannata ostaa koska rahalle ei saa vastinetta.

      • Kaitsu 4

        Itse olen käyttänyt n.kolmenvuotta InkClubin mustetta ja on toiminut oikein hyvin,
        tulostimeni on Epson Stylus XP510W ei ole ollut mitään ongelmia.
        Täytyy muistaa että värit kuivuvat suuttimiin jos laitetta käytetään harvoin.
        Ps. En voi moittia kyseistä Firmaa.


    • Jeesustelija

      Ei ole ollut ongelmia Ink clubin musteiden kanssa muutoin kuin uudelleen täytetyissä joissa musta oli hailakampi. Testi sivu kannattaa tulostaa vähintään kerran kuussa näin meikäläisen, kohdalla kun tulosteiden määrä hyvinkin alhainen. Halpis HP:llä mennään tällä haavaa.

    • Lipi---

      En nyt lukenut kaikkia kommentteja, mutta halusin tulla toteamaan seuraavaa:
      Vanhoilla tulostimillani ei ole koskaan ollut ongelmaa uudelleen täytettävien kanssa,
      Nyt ostin finninciltä vaihtoehtoisen musteen epson xp-405 tulostimeen. Tulostin tietää ettei se ole omaa ja varoittaa mahdollisesta tulostus laadun heikentymisestä. No tulostus laatu on heikentynyt mutta olen varma että tulostin osaa itse heikentää laatua kun ei ole alkuperäistä patruunaa ;) Taktiikka saada omia kaupaksi

    • kaunokirjo

      Kierrätyskeskuksessa ollessani näkee todellisuuden. Tulostin hylätty koska se meni epäkuntoon. Pääsääntöisesti näiden laitteiden sisältä löytyy jonkinlainen tarvikekasetti. Laite sinäänsä on ehjä mutta vian aiheuttaja on toimimaton tarvikekasetti. Vaikka vika ilmenee kasetinvaihdon yhteydessä niin siitä huolimatta jostain syystä se on aina laitteen vika jos ei toimi. Alkuperäisillä laitteeseen tarkoitettujen kasettien kanssa nämäkin laitteet toimivat moitteetta. Mietitään sitten mikä on halvempaa. Ostaisinko alkuperäisen toimivan värinkasetin joka on vähän kalliimpi vai halvan tarvikekasetin joka ei toimi. Laite roskikseen, tarvikekasetti roskikseen ja uusi kone tilalle. Kukkaro kevenee ihmeesti.

    • halvemmallasaa

      Inkclub on tosi kallis. Kuvittelin ihan toisin kun mainostavat telkkarissa ja ostinkin heiltä kerran aiemmin. Nyt sitten kävin Sanoma konsernin pitämässä www.hintaseuranta.fi tuotevertailussa ja sieltä löytyi yli puolet halvemmalla samaa tavaraa monestakin paikasta. Hintavertailuun pitäisi tosin tietää kasetin koodi tai ainakin osa siitä mutta Googlaamalla sen kasetin mallin kyllä löytää helposti jos ei tiedä. Ostin taas tarvike-värikasetin ja se toimii paremmin kuin se Inkclubin väri ja oli vielä kotimainen verkkokauppa josta nyt ostin. Tavarakin tuli nopeammin (tilasin nyt maanantaina ja tuli tänään keskiviikkona perille suoraan postiluukusta). Inkclubilla meni kyllä silloin taannoin pidempään.

    • kl6

      Kalliita kopioita.Ei puhelinnumeroa missään ainakaan helposti.
      EI toimi. Meille ei ikinä enää.

    • Ostanutolen

      Hyvin toimii!

    • Toimii hyvin (ainakin vanhemmissa) HP mustavalkolasereissa.

      Ohis, että Documet Housesta sain saman patruunan halvemmalla.

    • kallison

      Kallita musteita........

    • Perttivaalane

      Suositttelen!!!!!! Kallis mutta kunnon musteet

    • onhyvämuste

      Hyvät musteet!

    • Qiqiqiqiqq

      Puskaradio sivustolta kannattaa lukea todelliset arvostelut. Tämä Suoli24 on ihan trollaajien mesta.

    • Jonne1962

      Osta inkKarista, niin toimii hyvin ja toimitus on Suomesta eikä mistään ihmeen Ruotista.
      www.inkkari.net

    • IkkremimiN

      Kiire kun oli, niin menin tilamaan Inkclubilta, ja toimitus tulikin jo muutaman päivän perästä. Laitoin musteen koneeseen, mutta Canon MP 280 ei tunnista mustetta. Olisi pitänyt vaan tilata taas Amazonista.

    • ET2000

      Oma Cannon-tulostin ei tunnistanut inkclub-mustetta. Herjasi vain että muste vähissä, ei auttanut mitkään kommervenkit. Reklamoin Inkclubia ja muutaman päivän päästä postissa tuli Cannonin oma mustekasetti ja taas tulostin pelittää. Maksan enemmän aidosta mustekasetista kun alan sooloilemaan "piraattikasettien" kanssa.

    • INKKILUPI

      Vieläkö ihmiset käyttää tulostimia =DDDD (HUUTONAURUA!!!!!)

    • Anonyymi

      Tilasin musteita Hp tulostimeen tiistai aamuna, ne on mainostaneet, että jos tilaa ennen puolta päivää, musteet tulee seuraavana päivänä. Eipä vaan tulleet vielä kahden päivän päästä. Olen muuten ollut ihan tyytyväinen musteisiin. Sähköposti lasku tuli samana päivänä kun tilasin, vaikka musteita ei ole tullut.

    • Anonyymi

      Tuotteiden toimitus kestää tolkuttoman kauan. Viimeinen ostos tästä verkkokaupasta!

    • Anonyymi

      Inkclub Upsalassa kallis. Saksasta saa neljä kasettia halvemmalla kuin Inkclubista. Otin kasetit ennen sieltä, mutta suttasivat jo kun puolet väristä käytetty. Tämä laserkaseteista. Muista en tiedä.

    • Anonyymi

      Olen ostanut myös näitä Inkclub- omia musteitakin, niillä ei saa kunnollisia valokuvia tehtyä, värit ei leviä tasaisesti ainakaan Canonin-tulostimella.
      Valokuvan tekoon pitää olla kirjoitin mallin oma valokuvapaperi ja alkuperäiset musteet, sit onnistuu. Inkclubiltakin löytyy alkuperäisiä.

    • Anonyymi

      Hei, kummallinen kysymys mutta onko pakko vaihtaa sekä musta että värikasetti ellei tarvitse värejä. Eli toimiiko Canon Pixma iP2700, jos vaihtaa vain täyden mustan kasetin ja jättää paikoilleen tyhjän värikasetin?

      • Anonyymi

        Ei toimi.


    • Anonyymi

      Kyllä meilläkin on todettu, että uusiokäytettävät kasetit ovat skeidaa. Jos ei ole varaa ostaa alkuperäisiä, kannattaa tulostaa tulostuksensa kirjastossa tms paikassa.

    • Anonyymi

      Olen käyttänyt kymmeniä vuosia inkClubin palveluita. Olen todella tyytyväinen. En ole milloinkaan kättänyt muita kuin alkuperäisiä mustekasetteja. En luota uudelleentäytettäviin tai vastaaviin. Koneet ovat vaihtuneet, mutta mustettien kauppias on edelleen pysynyt. Luotettava kauppa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      247
      4082
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2358
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2141
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2066
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      97
      1725
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      25
      1414
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      12
      1348
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1317
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1272
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe