AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!

 /   /  / TVINS.COM

TVINS.COM

86 Vastausta 38 679 Lukukertaa
Otetaan esimerksiksi viime aikoina mainostettu Table Mate. Hinnaksi ilmoitetaan 59,95e. Kun ostos on valittu ja menee maksamaan, hinnaksi tuleekin yllättäen 65,45, joka mainitaan verottomaksi, tähän lisätää arvonlisävero 14,40e ja postikulut, jolloin kok. hinnaksi tulee yllättäen 79,85e.
Onko tämä laillista?
Älkää ostako mitään tältä firmalta!

Mikä

tämä Table Mate? Ei kai kukaan osta mitään ostoskanavalla mainostettua roinaa???

No toivottavasti..

..eivät osta!
Luettuani näitä arvosteluja päätin etten tilaakaan keramiikkapannuja!
Kiitos näistä arvokkaista tiedoista!

Mate

Moi, olin kans kiinnostunut tästä tuotteesta, luvataan kaksi yhden hinnalla mutta ei puhuta postimaksuista.... vasta kun tilauksen loppupuolella, joutuu maksamaan kahden tuotteen maksun eli 9,95x2 vielä lisäksi. Siitä kokonaissumma 79,85 tulee.

Näin lukee lopussa: Jos ostat yhden Table Maten tänään saat toisen kaupan päälle. Ainoa mitä maksat on yhden lisätoimituskulun 9,95€. Saat siis 2 Table Matea yhden hintaan. Lisäksi lähetämme sinulle myös kaukosäädintaskun. Nyt voit helposti pitää kaikki kaukosäätimesi järjestyksessä.

just joo

Haluaisin kovasti tällaisen pöydän itselleni ja lapselleni, mutta hinta on pöyristyttävä. Mikä on ko. firman puhelinnumero, jotta voin soittaa ja kysellä hieman heidän hinnoittelusysteemistään? En löytänyt puh.numeroa firman sivuilta.

tvins yhteystiedot

nettisivu www.tvins.com/fi/
sieltä yhteystietojen kohdalta myynti 0600 15542
ma-pe 8-21 ja la 10-16 aikana voi soittaa

Sieltä löytyy tarkemmin yhteystiedot

-.-

HEI HALOOOO ainoa mitä maksat on yhden LISÄtoimituskulun...., te ette osaaa lukea!

toimituskulut

tulee maksaa kaikesta minkä tilaa se pitää aina kysyä.ja palautus kyselyyn puhelut menee aina ruotsiin

Tvinsin palustusongelma

Halusin kokeilla Tvinsin Tobi höyrysilitintä. Kokeilin 14.9.07. En väitä, että tuote olisi ollut huono, mutta ei sopinut meidän huusholliin.
Palautin. Kuitenkin 19.10.07 tuli lasku, jossa kerrottiin, että se oli annettu ruotsalaiselle perintäfirmalle. Onko vastaavia juttuja muilla?
Oletteko joutunut maksamaan palautetustakin?

Toimii

Tilasin sen lattialakaisimen akkukäyttöisen ja todella ihana tuote mökille, missä on pienet tilat.
Lupasivat postikuluvapaaksi tuotteen, mut perivät sen kuitenkin. Laitoin sähköpostia sinne ja sain muutaman päivän aikana rahan takaisin. Eli minä olen ainakin tyytyväinen ostokseeni ja tähän virmaan. Mutta tämähän onkin vain yksi kauppa monista.
terv.... Anne

palautus

No miten on palautitko tuotteen 30 pv:n ja laitoitko paketin mukana palautuskaavakkeen ja selityksen miksi et ollut tyytyväinen. kannatta myöskin soittaa aspaan et palauttaa tuotteen ni tietävät odottaa sitä takaisin.

Tyynyhärdelli ála Tvins

Tilasimme tyynyt ko. mainoksen mukaan, palautimme mutta eivät hyväksyneet koska tyynyjen päällä olevat muovipussit oli avattu. Emme avanneet niitä ja käytimme vielä omia tyynyliinoja kuten koekäyttöehdoissa mainitaan. Pussien liimaukset aukesivat itsestään. Nyt on perintätoimisto kimpussa ja kuluttaja-asiamiehelle ollaan matkalla ensiviikolla mikäli asia ei muutu...

Palautus ongelma

tilasin tvinsiltä kaksi tyynyä. Palautin molemmat ja hetken ajan päästä sain laskun. Toinen tyyny oli kadonnut mystisesti postissa ja toinen oli muka käytetty!!!! Joten jouduin maksamaan laskun vaikka olin palauttanut tuotteet tvinsin vaatimalla tavalla. Eli jos palautatte niin laittakaa paketti sellaisella järjestelmällä että siinä on seuranta koodi. IKINÄ en tilaa tältä firmalta mitään.

aivan sama juttu äidilläni

Tilasi kaksi tyynyä ja avasi paketin ja totesti, että ko.. tyynyt olivat aivan Per:stä! Kivikovat ja pakkasi ne takasin ja vei postiin seuraavana päivänä ja palautti ko. firmalle. Tuli karhukirje, että tyynyjä ei ole maksettu. Äitini soitti sinne ja selitti, että tyynyt on palautettu ja huonosti suomea puhuva naishenkilö totesi, että niin onkin, mutta niitä on käytetty ja ne pitää maksaa. Äitini vaan intti, että eipä ole käytetty ollenkaan. Nainen vaan intti siellä, että sinun pitää maksaa, äitini totesi, että en maksa kun minulla ei ole edes tyynyjä. Nainen vastasi siihen, että me lähetämme sinulle ne tyynyt (ja se olisi maksanut ylimääräset 19.90€!!!). Äitini vastasi, että kun hän ei halua niitä, usko jo. Sen jälkeen nainen uhkasi ulosotolla. Äitini soitti kuluttaja-asiamiehelle, joka totetsi ettei asia voi olla noin ja tyyny ei ole hygieniatuote esim. voide, deodorantti jne ja silloin sitä saa vaikka testata ja silti palauttaa jos tuote ei vastaa odotuksia. Laadittiin kirje ko. firmalle lakipykälistä, mutta eivät ottaneet asiaa kuuleviin korviinsa. Taas tuli lasku. Äitini soitti toiselle kuluttaja-asiamiehelle kun ei saanut aikaisempaa kiinni. Tämä totesi, että jos siellä on ohjeet, että pakettia ei saa avata ni oma moka, paska säkä, joudut maksamaan. Nyt äitini on maksanut 90€ näistä olemattomista tyynyistä, joita hänellä ei edes ole, koska se maksaa taas 20€, että saisi ne tyynyt ja äitini ei niillä pystyisi edes nukkumaan. Mitä tästä opimme, ÄLÄ KOSKAAN TILAA MITÄÄN TVINSILTÄ!!!!!

ja sama jatkuu

Äitini sitten maksoi tyynyt ja sisään jäirahaa, koska TVins ei suostunut niitä palauttamaan. Äitini antoi periksi ja soitti sinne ja sanoi, että pistäkää sitten ne perkeleen tyynyt tänne, mutta katsokaa juma**** ettei sieltä tule mitään laskuja, karhuja tai muutakaan ylimäärästä. No mitäpä tapahtui pari päivää sitten...ylläri pyläri, postissa odotti tuplatyynyt!!!:D Ei v***u!!!Äitini otti sen toisen mikä hänelle kuuluikin ja kieltäytyi postissa ottamasta toista pakettia, palutti sen. Nyt sitten odotellaan, koska ne ääliöt alkaa taas lähetellä laskujaan!
totta totta. mäkin myös palautus ja en saanut rahaa 119e! tvis on huija!!!

KOKEILUOIKEUS ON 30 päivää

Tvinsillähän on kokeiluoikeus 30 päivää! Miten niin ei saa käyttää?? Eihän muuten voi kokeilla...

käytetyllä

ei palautusoikeutta,eikä rahojaan saa käytetystä takaisin

samaa ongelma

mä olen tilanut sieltä vibratone vyö toinen tuli kauppan pääle,kokeiluaika oli 30pv palautin molemmat 1.5vikkon väleissä. puolitoista kk tullut mulle lasku 129e. mä toki olen kysyin heiltä että miks mulle muka tullu lasku sit ne sanovat että vaan yks pakketti on tullu ja toinen ei, sit tehnyt siitä kadonuilmoitus ja korvaushakemus mutta molemissa pätöksissä ollut negativinen palaute. sit soitin sinne uudestan ja kysynyt miksi mulle täytty maksa 2pakettissa yhedellä hinalla sit ne vaan sanovat että heille ei tullu yhtäkä paketti. eli ne ovat myös huijareita täytty kaikkille mennän yhdessä käräoikeus. koska ei kenestä on tullut jonkulainen positivinen palaute.

pska firma

No voi sun...

...kuka pösilö nyt mitään vibravöitä edes ostelee!

vastaus

ostelet vaikka sieltä ihan mitä vaan mut jokatapauksessa joudut pulan. ja viel täytty todista siitä et oot oikeassa. mut ajoin siitä todista käräoikeudessa

mulla ei ainaka huijata enää
postista sun pitää pyytää sellanen lappu et ne on vastaanottanu sen paketin, sen jälkeen vastuu on postilla. se mainitaan myös palautusohjeissa, ainakin mun paketissa luki.

Tobi höyry

VASTAUS......Minulla oli myös sellainen, ja en tykännyt siitä. Oli TODELLA hankala silittää keikkuvalla telineellä ja yrittää pitää yhdellä kädellä kiinni vaatteesta ja toisella silittää. PALAUTIN sen. Minulla palautus sujui hyvin. Sanoivat jo puhelimessa että Ruotsista saattaa tulla lasku, mutta siitä ei pidä välittää. Ja niin tulikin, mutta revin sen. Ei ole tullut lisää karhukirjeitä.

Varokaa Tvinssiä

Firma vielä lapsenkengissä ? Tiedoksi: Jos tilaat tuotteen ja haluat kysyä siitä jotakin ( aivan asiallista ja oleellista ) joudut soittamaan maksulliseen puhelimeen, joka maksaa noin 20 -25 centtiä per minuutti ( kun esim TV Shopissa ilmainen ( siis on olemassa normi lankapuh.numero )apu ko tilanteissa )
Olisin tilannut Tvinssiltä kaksi H2O moppia...mutta koska ruutuun ilmestyi koko ajan vain lisää ja lisää " lisävarusteita ", laitoin heidän sähköposti-osoitteeseensa kyselyn, että kuinka pitkälle perussetti riittää jne...vastaus tuli lähes parin viikon päästä ( ! ) ja vastaus vaikutti siltä, että henkilö ei ollut edes lukenut sähköpostiani...en siis saanut vastausta.
No, jätin tilaamatta, kun oli niin epämääräistä !
Olisin tilannut kuitenkin erään kuntoilulaitteen, koska sille oli oikea tarve...sain tilausvahvistuksen, mutta EN KOSKAAN ITSE TUOTETTA !!!!!!!!!!!
yritin sit soittaa ( vaikka olin päättänyt, että en soita maksullisiin numeroihin )...mutta koskaan ei vastata...saat olla jonossa vaikka kuinka kauan. Myöskään sähköposteihin ei vastata.
Yli kuukauden odotin turhaan tuotetta, enkä saanut edes mitään selitystä.
Ainakaan vielä ei ole luottokorttiani veloitettu...olen lähes paniikissa laittanut sähköpostia ( miten muuten tätä " kasvotonta " firmaa ! lähestyä ?! ), että en halua heiltä mitään...nyt jännitän yrittävätkö silti veloittaa luottokorttiani...sit kai menee jo poliisi-asiaksi.
Anteeksi dramatiikka, mutta itse ainakin säikähdän tällaista toimintaa, missä mikään muu, kuin markkinointi ei toimi.
Eli itse en varmuuden vuoksi ko. firmasta mitään tilaa ja tämä vain lievänä varoituksena niille, jotka tilaamista harkitsevat. Varmasti voi olla niinkin, että minun kohdallani on käynyt ns " huono tuuri " toistamiseen,but...
jos tuote maksaa vaikkapa 200 euroa...ja siinä onkin jokin asia pielessä...saatat joutua soittamaan 2-4 kertaa asiasta...puhelu kestää noin 20 min ( esim )...tällöin jo tuotteen todellinen hinta on reilusti yli 200 euroa...jos joku haluaa moiseen riskinottoon ryhtyä, niin siitä vaan. Minä en.

Twins

Minä ainakin olen tyytyväinen, tilasin talvella sen swivel sweeperin 2 yhden hinnalla + vara-akut siihen kaverini kanssa puoliksi, eikä mitään ylimääräisiä maksuja tullut. Toisessa oli vikaa varren pysyvyydessä, mutta sekin hoitui näppärästi kun laitoin sähköpostia ja kyselin vaihtoa. Lähettivät nopeasti uudet varren osat tilalle. Ei näppärämpää laitetta ole esim keittiöön, täydellinen rikkaimurin korvike. Imee karvat ja nukat myös olohuoneen matolta.
Nyt tilasin sen tobi-silitys jutun koska inhoan silittämistä :=).
Laittakaa sähköpostia twinsille, saatte vastauksen aivan ilmaiseksi ja nopeasti, ei tarvi soitella.

HUIJAUSTA!!! VAROKAA TVINSSIÄ

Kyllä olen samaa mieltä edellisen kanssa. Lähetin mailia ja soitin ja tein mitä vain ja aina tuli huomautulaskuja tavarasta jonka olin varmaa puoli vuota sitten palauttanut. Ja nyt taas tuli uusi maksuhuomautus. Odotin puhelimessa 10 min. ja sain virkailujan ja hän TAAs kerran lupasi hoitaa kuntoon aiani. Ei ole mukavaa kun on konella JOSSAIN tieto että olist jättänyt maksamatta. Olen todella iukkuinen ja en enä IKINÄ osta mitään Tvinsin kautta. Noudattakaa samaa niin ette tule pettymään.

HUIJARIFIRMA TVINS

aivan sama kokemus. tilasin 2 kpl sweepereitä.en aavistanut pahaa. laskua ei ollut paketissa eikä tullut myöhemminkään. kunnes tänään tuli MAKSUHUOMAUTUS, perintätoimistolta, ja siinä 9,40 e ylim. kuluja. ja sama juttu, tuotteen hinta oli alunperin ilmoitettu ILMAN ALV.ia. SIKSI ETTÄ NÄYTTÄISI HALVEMMALTA. panin heti meiliä, en soita, koska näyttää olevan ruotsissa, kaukopuhelu maksaa, etten maksa mitään karhumaksuja kun itse laskua ei kerta ollut lähetetty ensin. kyllä suomessa on tapana lähettää lasku ensin maksettavaksi, ja ilmoittaa hinta joka sis. alv. siis täähän on pelkkää huijausta. ja TÖRKEETÄ. en varmaan maksa, menköön vaikka oikeuteen. tälläsiä huijareita ei pidä ruokkia.ÄLKÄÄ IKINÄ OSTAKO TÄLTÄ FIRMALTA MITÄÄN!

Tvinsin laskutus

Ensimmäisenä pyydä kopiot laskusta ja maksukehoituksista perintätoimistolta ja/tai Tvinsiltä.
Jos lasku siirretään perintään, täytyy perintätoimistolla olla laskukopio mihin perintä perustuu.
Laskun lisäksi sinulle olisi pitänyt tulla myös maksukehoituksia. Posti ei ole voinut hukata kaikkia.
Tsemppiä!

ei rahan palautusta

tilasin h2o mopin.Jostain syystä en saanut.Ehdin maksaa osan.Huomasin vasta ettei mulla ole koko tuotetta,lasku vain.Kyselin rahani perään.Sanottiin että palautetaan.Aina kun soitin sanottiin että toinen henkilö on hoitanut tätä asiaa.Kysyin et saanko sen tänä vai ens vuonna.Lupasivat tänä vuonna.Kyllä se 50e mullekin on rahaa.Kyllä se firma noin pärjää,kun ihmisiltä kerää rahaa.Me hölmöt.

tvins

Olisi ehkä hyvä syventyä paremmin tilauksessa tai laskussa oleviin hintoihin, ettei tule väärinkäsityksiä.
Esim. Tilaus, tuote mikälie, hinta
69,00, ja (jos ostat laskuun) laskutusmaksu 3,00, toimituskulut 19,90, yhteensä 91,90. Veroton hinta 75,33 + arvonlisävero 16,57 = 91,90 eli tulee sama summa.
Erittely 'veroton hinta + arvonlisävero' näkyy siksi, että ne on lain mukaan pakko laskuissa mainita eriteltyinä. Mutta ei tuotteen hinta siitä miksikään muutu. - "Joten paras tutkia, ennenkuin hutkii."

30 päivän palautus???

Tilasin tyynyt. 2 yhden hinnalla. Varmaan ihan hyvät. 30 päivän palautusoikeus, mutta jos tyynyistä on muovi otettu pois päältä, niitä ei saa palauttaa. Kuka kokeilee tyynyjä muovit päällä? Mitä tekee tälläisella 30 päivän palautusoikeudella? Tämä pitäisi tilatessa ilmoittaa. Palautin tyynyt. Toivottsavasti palautus menee moitteettomasti.

sama juttu

Olin muutama vuosi sitten kiinnostunut heidän jostain ilmalla täytettävästä vieraspatjasta, otin yhteyttä asiakaspalveluun sähköpostitse ja kyselin palauttamisehtoja. Patjan kokeileminen kotona (ilmapatjoista ei itsellä ollut ollut aiempaa kokemusta nukkumistarkoituksessa) palautusoikeuksin oli tietenkin mahdotonta, sillä sehän oli tuotteen käyttämistä. Aika selvää, etten todellakaan ostanut tuotetta.

Asiakaspalvelu tosin oli ihan ok, mutta tottahan se on voinut huonontua tms. Aika kauan on firma kuitenkin ollut pystyssä.

30 päivän palautus???

Menikö??? Meillä ainakin takkuaa oikein tosissaan... Reilu kauppa, ja paskat

Maaliskuussa 09 palautettu tuotteet 14 päivän päästä ja nyt 30.6 tulee edelleen perintätoimistolta laskuja. Laskun alkusaldo 88.90 ja nyt ollaan kohta 160 € enkä todellakaan aio maksaa, oikeuteen todennäköisesti mennään...

pelleilyä

Tää firmahan on yks todella iso vitsi. Mistään ei saa niin huonoa asiakaspalvelua ku Tvinsiltä.
Tilasin sieltä taannoin, tavaraa ei kuulunu pitkiin aikoihin joten lähdin selvittöämään missä se viipyy. Tvinsin asiakaspalvelun mielestä mun olis itse pitäny lähteä metsästämään tuotetta Itellan kanssa. muutaman päivän asiasta riideltyäni pyysin saada asiakaspalvelun esimieheen yhteyttä. Pyysin todella monesti, mutta kertaakaan en saanut puhelinnumeroa, sähköpostia tai mitään muutakaan. soittopyyntöihin ei vastattu. Rupesi vähän epäilyttämään..

Tän viestiketjun viestit on pääosin negatiivista palautetta, enkä yhtään ihmettele. Yhtään juttua ei ole vaikea uskoa.

Älkää ihmeessä tilatko ikinä yhtään mitään tuolta!

rahojen palautus

Hei!
Ostin tvinssistä uunin, kokeilin enkä ollut tyytyväinen palautuin tuotteen ja rahat palautettiin 30 päivän kuluttua tililleni, niin kuin he ilmoittivat. Kyselin 20 päivän päästä ja puhelimessa sain ihan asiallista palvelua.
Ihan ok

Lue ehdot ensin

Lukekaan toimitusehdot, ettei tarvitse arvailla tai ns. pettyä hinnoitteluun: http://www.tvins.com/fi/ostoehdot.php

Täällä näytään kertovan hinnoista, siis että ne ovat verollisia hintoja, eikä verottomia niin kuin tämän viestiketjun jossain kohdassa joku kertoi.

Palautusten yhteydessä rahojen takaisin saanti saattaa takkuilla...koettavat ehkä jos ihminen väsyy, eikä jaksa tapella rahojensa perään. En tiedä, mutta sellaisen vaikutuksen noista jutuista saa.

Luettu on

Tilasin 1.5. tuotteen, laskulla koska en luota tuntemattomiin.
Sain silloin heti tilausvahvistuksen ja seuraavana arkipäivänä ilmoituksen, että tuote on matkalla. Tulee viiden päivän kuluessa ja sen matkaa voi seurata Itellan sivuilta annetulla numerolla. Ilahduin....
kun 5 päivää oli kulunut, niin kysyin että missähän se mahtaa olla kun ei Itellan sivuilla näy. No joku "seppo" sieltä sähköpostilla ilmoitti, että näkyy kun tavara on Suomen puolella.......
Ei koskaan kertonut mistä maasta se mahtoi olla lähdössä. Viikon välein sitä kyselin, kunnes se 30pv oli kulunut ja kauppa niinollen purkautunut ihan lainkin mukaan.
Senkin lähetin niille tiedoksi. Hienosti ne sähköpostit luki kerran viikossa, automaattikuittauksen sain kun olen sellaisen pyytänyt... mutta ei ne koskaan enää mitään vastannu... Mutta sitten tuli karhulasku korkoineen, saatava oli siirtynyt jollekin rahoitusyhtiölle.
Sitten palo multa käämit ja kun eivät ne vastanneet help tvinsitä, eikä laskutus tvinsistä, niin kirjoitin kuluttaja-asiamiehelle.

Sieltä tuli vastaus 1.7. Sen sitältö oli seuraava: Sain tiedon Tvins Ab:ltä, että tuotteesi on mennyt Malmöön Etelä-Ruotsiin ja tuo saamasi korkolasku on poistettu heidän järjestelmästään, joten laskuasia on tältä osin kunnossa.

Ja Tvinskin on ilmoittanut palauttavansa rahat... hurraa... Mitkähän rahat, kun en koskaan mitään maksanut? Mutta tällainen sieltä tuli:
Vi har mottagit din retur och kommer att betala tillbaka dina pengar så
snart vi kan. Om du har några frågor så är du välkommen att kontakta oss. Kontakt information finns längst ner.:
Olemme vastaanottaneet teidän palautuksen ja tulemme maksamaan teille takaisin niin pian kuin voimme. Jos teillä on kysymyksiä voitte ottaa meihin yhteyttä: help-fi@tvins.com tai numeroon 0303-8070

TVINS jatkaa kyseenalaista touhuaan

Hinnoittelu näyttää edelleen olevan samanlaista. Lisäksi yritys lähettää perintäkirjeen eräpäivää seuraavana päivänä, jolloin eräpäivänä eri pankin kautta maksettu suoritus ei vielä näy sen tilillä. Sihteerini maksoi perintälaskun erehdyksessä tietämättä, että alkuperäinen lasku oli maksettu eräpäivänä. Nyt on kulunut 1,5 kk. Useista karhuista ja lupauksista huolimatta ei palautusta ole tullut.

ÄLKÄÄ IKINÄ OSTAKO!!

Ostin kaksi tyynyä tvinsiltä nettikaupasta hintaan 60 euroa.
Kokeilin toista (avasin pussin, mitä ei ilmeisesti olisi saanut tehdä, mutta mukana ei ollut varoitusta!) ja totesin, että huono on. Palautin molemmat tyynyt. Sain tililleni takaisin vain 9,90. Maksoin siis 5 sekuntin testaamisesta 50 euroa, enkä saanut edes tyyny. Tämän huomattuani soitin asiakaspalveluun, jossa todettiin, että muovia ei olisi saanut avata. Ja että tyynyn takaisin minulle lähettäminen maksaa taasen 19,90! Eihän sen kokoinen paketti edes maksa niin paljon lähettää!! Laitoin "virallisen" reklamaation help-fi@tvins.com 3 viikkoa sitten, ei minkäänlaista vastausta.

Siispä, älkää IKINÄ ostako MITÄÄN tästä huijausfirmasta.

ei enään ikinä

Kuluttajariitalautakuntaan kaikki valitukset suoraan, edelleen yli puolen vuoden jälkeen tapellaan tyynyjen palautuksista (tyynyt olivat meidän hallussa 2 päivää) melkoista kusetusta...

normaalia käytäntöä

Minusta aika normaali käytäntö että avattua pakettia ei hyväksytä jos sen palauttaa. Onhan sitä voitu käyttää esim viikon ajan. Minä maksan verkkopankilla niin todella tiedän mitä joudun maksaan ennen kun hyväksyn laskun, ei tule ylimääräisiä euroja yllätyksenä.

TVINS tyynyt

Sama juttu tyynyissä!! Avasin toisen, huomasin ns. KIELTOLAPUN sen jälkeen. Tuollainen "kielto" on kuluttajasuojalain vastaista. Muissa firmoissa saa kaiken palauttaa alushousuja ja bikineitä myöten. Tyynyistä vielä, että aivan paskoja olivat. Yhden yön kokeilin ja heti seuraavana päivänä laitoin takaisin. Sähköpostiin tuli ilmoitus, että palautus vastaanotettu. Tänään sitten tuli lasku, josta oli vain 9,95 poistettu. Huomenna otan yhteyttä kuluttajasuoja-asiamieheen, en varmasti maksa sellaisesta, mitä minulla ei edes ole. Ja muka 30 päivän palautusoikeus, hyvä vitsi. Olen niin paljon tilannut eri firmoilta, että tiedän kyllä, mitä laki sanoo. Ihmettelen vaan, että tuollainen firma saa vielä toimia Suomessa.
Tästä lähtien tilaan vain tunnetuilta firmoilta!

Vielä tyynyistä

Älkää vaan kukaan maksako mitään!! Laitan oman sähköpostin, käydään yhdessä taistoon. Osoite on miisa_7@netti.fi. Laittakaa vistiä ja kertokaa oma tilanne, otan yhteyttä kuluttasuoja-asiamieheen. Tuollainen firma saa vielä myydä tv:ssä!!!

Tyynyt

Turpiin tuli, kuluttajariitalautakunta on sitä mieltä että jos koekäytät tyynyjä Tvins.com:in mukaisin ehdoin niin palautusoikeus menee...

Että tällaista kusetusta suomenmaassa

PASKAA

Uskomatonta!! Minulle tuli tänään kuluttajariitalautakunnasta Tvins. comin vastine. Aivan valetta koko kirje. Jos kyseessä olisi suomalainen firma, se olisi jo tällä meiningillä mennyt nurin, mutta kun sattuu olemaan svedupellejen pulju. Kaikkeen paskaan sitä näppinsä on työntäny...Eli jos kerran on kuluttajariitalautakunta tollasen päätöksen tehny, kaikille tulee varmaan sama. Oletko jo maksanut laskun?

TYYNYJÄ?

Eipä muuten jostain kumman syystä ole enää noita helvetin tyynyjä Tvins.comin sivuilla myynnissä!!! Miksiköhän?????

Kuningaskuluttajaan sähköpostia

Hei ihmiset! Laittakaa Kuningaskuluttaja-ohjelmalle sähköpostia. Itse tein äsken niin, liitytään yhteen ja aletaan tapella tätä firmaa vastaan! Kuka meitä muuten puolustaisi ellei me itse aleta puhua asiasta ja tehdä siitä julkista???Kun kerran kuluttaja-asiamies sekä lautakuntakaan ei puolusta. Jos ei muutaniin autetaan muita sillä, ettei he tee samaa virhettä.

http://kuningaskuluttaja.yle.fi/

Tyynyt

Soitin kuluttajriitalautakuntaan 18.1., koska oma asia siellä tyynyistä vireillä. Siellä sanottiin, että Tvins.com on "luvannut" maksaa kaikille tyynyistä jo maksaneille rahat takaisin ja ne jotka eivät ole maksaneet, tulee laskusta hyvityslasku. Itselle tuli eilen Tvins.comilta sähköposti jossa luki: "Olemme vastaanottaneet palautuksenne (palautin tyynyt 4.9.2009) ja hyvitämme rahat tilillenne mahdollisimman pian. Mitähän se sitten tarkoittaakaan, kun en ole niistä senttiäkään maksanut. Tyynyjä ei muuten enää ole ollut myynnissä syksystä alkaen, ne kuulemma vedetty pois myynnistä, niin ainakin sanoi kuluttajariitalautakunnasta. Itse en kuitenkaan periaatteessa tule tälle firmalle senttiäkään maksamaan tuotteesta, jota minulla ei edes ole!!!!

Tyynyt

Lasku maksettu koska oli perintätoimistossa ollut jo kohta 10 kuukautta. Ilmoitin tuolle paskafirmalle että nyt on lasku maksettu mutta siellä "viehättävä ääninen Virolaisneito" ilmoitti ettei laskua olisi tarvinnutkaan maksaa, kukaan ei kuitenkaan ollut meille sitä sanonut, wittu. Eivät voi palauttaa rahoja, ja sitten ihan pokeriäänellä kysyi että haluatteko vielä tyynyt, huusin luuriin täysillä että TOTTA VI..SSA. Postikulut tuli vielä päälle eli nuo perkeleen tyynyt tuli nyt maksamaan melkein 200 €eroa... Kaikista huvittavin oli kun tyynyt tulivat reilun kolmen viikon päästä niin yllätys yllätys, TYYNYT OLIVAT AIVAN UUSIA, ei siis ne jotka palutimme vaikka vannoivat että vanhat tyynyt tulee takaisin. Laitoin asiasta tiedoksi kaiken tapahtuneen kuluttaja-asiamiehelle sekä kuluttajariitalautakuntaan. Ei ole kuulunut mitään.

KYLLÄ OPPIRAHAT TULI MAKSETTUA JA MEIDÄN PERHE EI TILAA ENÄÄN IKINÄ NÄISTÄ TV-SHOP FIRMOISTA.

TYYNYTARINAN LOPPU

Me, jotka olimme valittaneet asiasta kuluttajariitalautakuntaan, VOITIMME JUTUN!! Viime viikolla tuli lopullinen päätös asiasta. Tvins.com palauttanut rahat niille, jotka olivat jo ehtineet maksaa ja muiden lasku on nyt sitten lopultakin mitätöity.
Kannatti taistella puoli vuotta, mutta sen opin, että IKINÄ en tilaa tuosta huijarifirmasta.
Meille tuli päätös että emme ole oikeutettuja palauttamaan tyynyjä ja jouduimme maksamaan ~165€ koko saatanan lystistä :-(

Näin tämä maailma potkii toisia päähän muuta "life goes on"

OHHOH!

NÄINKÖHÄN USKALLAN TILATA SIELTÄ TVINSILTÄ KUNTOLAITETTA, JOS SITÄKÄÄN EI SAA LUPAUKSISTA HUOLIMATTA KOKEILLA (ON SILLOIN KÄYTETTY) JA PALAUTTAA SITTEN JOS EI MIELLYTÄ ??!!

AJATTELIN JUST TILATA SEN "KEIKUTIN-LAITTEEN" JOLLA LÄHTEE JENKKAKAHVAT JA TULEE MAHTAVAT LIHAKSET :).....SAA NYT NÄHDÄ USKALLANKO ENÄÄ, LUETTUANI TEIDÄN VAIKEUKSISTA!!

Pettynyt!

Tilasin Bullet Express monitoimikoneen tvinsiltä.Ensimmäisessä oli moottori vika,jonka ymmärsin maanantai kappaleeksi ja palautin ja halusinkin uuden laitteen tilalle.Uusi laite sitten saapui ja sekään ei toiminut oikein,yksi muovikansi ei käynyt laitteeseen.Soittelin asiasta ja ei heillä ole sitä kantta,vaan joudun taas palauttamaan koko satsin takaisin,pakkaamaan ja viemään postiin.Laskun maksusta oli asiakas palvelussa kova huoli,vaikka minulla ei ole toimivaa laitettakaan.Sovittiin sitten puhelimessa että en ota koko laitetta enää,mutta hetken päästä tuli sähköpostiin viesti.Hyvä asiakas,

valitettavasti tuotetta ei saa enää palauttaa, koska huomasin vasta että avoin kauppa aika on mennyt umpeen. Vaihdamme tuotteen toimivaan, ja teidän tulisi maksaa nykyinen lasku ajoissa. Mikäli saisitte kolmannen kerran viallisen tuotteen, mitä epäilen, kauppa perutaan

Ystävällisin terveisin

Tvins Asiakaspalvelu
help-fi@tvins.com
lasku-fi@tvins.com
0303-8070
Ma-Pe 09.00-17.00

Todella mukava pakkailla ja raahata pakettia edes takaisin.Lähden kohta postiin taas raahaamaan painavaa laatikkoa ja odottelen saanko sieltä mitään toimivaa.Olkaa hyvät ihmiset varuillanne tämän firman kanssa,jatkossa en enää tilaa mitään mitä televisiossa mainostetaan,sen opin tästä touhusta,todella pettynyt!

Huijari kauppa

Itsekin tuli hölmönä tilattua avopuolison kanssa helmikuussa vibratone vyö joita saa 2 yhden hinnalla.No,tuotteet tulivat helmikuun lopussa ja kokeilin yhtä vyötä ja se toimi noin 5min.Toista en viitsinyt kokeillakaan.Soitin samaten tvinsille ja kerroin että perun kaupat ja palautan vyöt takaisin.Yrittivät vielä että lähettäisivät uuden laturin mutta en suostunut siihen vaan sanoin että ei käy puretaan kauppa.Viikon sisällä lähetin tavarat Tvinsille takaisin postin kautta.Ajattelin että se siitä ja hyvin meni.Viime viikolla tuli huomautuslasku jossa kehotettiin heti maksamaan erääntynyt erä!!Soitin asiakaspalveluun ja sanoin että mikä erä, kaupat on purettu ja tuotteet palautettu!Sain vastauksen että heille ei ole tullut mitään palautusta ja lasku on maksettava.Postista kyselin ja postikaan ei enää löytänyt tavaroita!Aika hienoa että melkein 2kk sen jälkeen kun olen perunut kaupat ja lähettänyt tavarat takaisin niin kysellään rahaa eikä sitä että missä palautus on!?Kyse on n.132€ ja etä v.... maksaa tavarasta jota ei ole edes.Uskon että tämä sontafirma haluaa vaan saada surkeat rahansa keinolla millä hyvänsä.Älkää todellakaan tilatko sieltä mitään!Hölmönä menin tilaamaan mutta oli ensimmäinen ja viimeinen kerta!Kuluttaja asiamiehelle soitin tänään ja minulle sanottiin että tämä on vaan yksi tapaus monista ongelmista tätä sontakauppaa kohtaan.Hyvää kevättä kaikille ja viisaampia kauppoja myös! :)

Asiakaspalautus

Asiakaspalautuksista jää lähettäjälle postivirkailijan kuittaama kappale paketin päälle liimatusta asiakaspalautuslomakkeesta. Ellei tätä ole palautettaessa jättänyt itselleen talteen, on todella vaikea todistaa palauttaneensa tuotetta. Kyseisellä lomakkeella vastuu kun siirtyy postille.. Itse en ole palauttanut mitään Suomen rajojen ulkopuolelle, ei ole ollut tarvetta. Kokemukseni Tvins.comista rajoittuvat ystäväni tilaamaan höyrypesuriin vuodelta käpy, hän oli ainakin todella tyytyväinen saamaansa palveluun.

DERMA SETA

ONKO JOKU TILANNU TON KARVOJENPOISTOLAITTEEN ? TOIMIIKO ? TÄTÄ KESKUSTELUA KUN SEURAA NIIN ALKAA TUNTUA, ET EI USKALLA TILATA...TUOTE KUULOSTAA NIIN HYVÄLTÄ, ETTÄ EPÄILYTTÄÄ.

TERVEISIN

kokemus

kova ääninen,vain kokeilemalla tietää ,,mutta kannattaako erijuttu
lisäksi vielä tämä ja tämä kokonais hintaa noin 80 ,ja mainos noin 50 hintainen

En tilais

Olen itse joskus ammoisina aikoina tilannut jonkun hilavitkuttimen, joka oli aivan ala-arvoista kamaa. Sitä en yrittänytkään palauttaa, kun palautus tuntui olevan niin vaikeeta. Siihen aikaan piti soittaa asiakaspalveluun, että saa jonkun palautuskoodin, jolla sai sitten palauttaa tuotteen.
N. vuosi sitten tilasin jonkun alusvaatteen, joka ei todellakaan mennyt edes päälle, vaikka olin kokotaulukon mukaan tilannut. Sen palautin täysin ohjeiden mukaan, eikä siinä ollut mitään ongelmaa. Ainoastaan rahojen palautus kesti aika kauan.
Jos jotain tilaat, lue tarkkaan kaikki tekstit, mitä tuotteesta ja toimituksesta (ostoehdot) löydät.
Derma Seta on ainoa laite Tvinssillä, joka toimii hienosti ainakin kantapäihin....
Tvinsistä on todellakin syytä varoittaa ihmisiä. Kun tilaamaani tuotetta ei näkynyt kahteen viikkoon niin peruin tilaukseni. Vastaukseksi tuli, että tuote on jo lähtenyt ja minun pitäisi käydä postissa se kääntämässä kun se tulee. Kun jälleen reilu viikko oli kulunut niin soitin asiasta. Ttuotetta oli kuulemma sillä viikolla tulossa, joten se lähetettäisiin heti kun sitä saadaan. Siis minulle valehdeltiin aikaisemmin ihan suoraan. Olin valitettavasti maksanut luottokortilla ja sitä rahaa ei suostuta palauttamaan ennen kuin palautan tuotteen, jota en siis ole edes saanut!!!! Seuraavaksi kyselyä Luottokuntaan ja kuluttaja-asiamiehelle. Varokaa Tvinsiä- älkää ikinä maksako ennen kuin olette saaneet tuotteen.
Ei kannata tilata Tvinsiltä mitään. Palautin tuotteen saamani ohjeen mukaan (soitettuani asiakaspalveluun) ja kuinkas kävikään: paketti pitäisi olla perillä 5-8 viikkoa lähettämisestä, mutta eivätpä ole sitä muka takaisin saaneet (postista sain kuitin todistukseksi lähetyksestä). Ja rahatkin pitivät. ÄLKÄÄ MISSÄÄN TAPAUKSESSA TILATKO TVINSILTÄ MITÄÄN!!!
Table Mate? Tämmöinenkö?
http://www.google.fi/search?q=tablemate&hl=fi&biw=1711&bih=1211&prmd=imvns&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=xhzCTvrxFbGM4gTKx5CBDQ&sqi=2&ved=0CEQQsAQ#hl=fi&tbm=isch&sa=1&q=Table+Mate&pbx=1&oq=Table+Mate&aq=f&aqi=g-L4&aql=&gs_sm=e&gs_upl=69426l73154l0l73434l3l3l0l2l2l0l222l222l2-1l1l0&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.,cf.osb&fp=bec79e17805553c1&biw=1711&bih=1211

Ei, helvata... sohvaperunan unelma.... Olisko kova sana jos soittaisit kunnalle tai kiertäisit kirpparit ja kyselisit vaikka semmosia käytöstä poistettuja pulpetteja? Vaihtoehtoisesti voit ostaa kierrätyskeskuksesta myös pienen pöydän... kympillä tai kahdella vois irrota.

Tuommoisesta räppäleestä kuuskytä euroa!? Hajotat sen kumminkin tai ainakin kytät kerran ja sitten unohdat sohvan alle.
Onko kellään kokemusta Slim 'N Lift Aire Bra rintsikoista?? Ne vaikuttavat hyviltä mainoksessa. Inhoan nimittäin just kaikkea hakasta sun muuta mitä tavallisissa rintsikoissa ahdistaa, siks kiinnostuin näistä..
Onko kellään kokemusta Slim 'N Lift Aire Bra rintsikoista?? Ne vaikuttavat hyviltä mainoksessa. Inhoan nimittäin just kaikkea hakasta sun muuta mitä tavallisissa rintsikoissa ahdistaa, siks kiinnostuin näistä..
Se on nyt todettu jo monessa paikassa että Genie Bra rintsikat on parhaat.
Mä tilasin just ja sain pari pv sitte ilman ongelmia. Oon hieman pyöreä ja kookasrintainen ja mikään mitä mainoksessa sanottiin ei pidä paikkaansa - ovat ihan löperöt, ei tue yhtään muotoilusta puhumattakaan ja olkaimet valuu koko ajan. Koko valittu kokotaulokon mukaan. Palauttaa en uskalla kun ylläolevaa lukee - eivät varmaan palauta mitään vaikka oon kolmesta rintsikasta kokeillu vaan yhtä. Pakettihan on avattu.

ÄLÄ tilaa!
Minäkin tilasin liivit ja avasin yhden paketin kokeillakseni. En ollut ihan tyytyväinen. Otin firmaan yhteyttä puhelimitse ja sähköpostilla saadakseni RMA-numeron palautusta varten, mutta olen saanut vain automaattivastauksia. Laskua en ole maksanut. Nyt tuumin palauttaisinko ilman tuota RMA-numeroa.
On kyllä.
Tilasin tuotteen laskulla, ja maksoin ajallaan. Perintäkirjeitä tuli useita. Alussa vastailin, sitten lopetin. Toistaiseksi ollut hiljaista. Moitin tuotetta ja palvelua s-postilla. Olkaimet narumaiset, mainoskuvassa ovat huomattavasti leveämmät. Materiaali nyppääntyy, ovat vetelät. Kaula-aukko jää matalalle, ei siis sovi alustoppina V-aukkoisille. Kärsin nahoissani, enkä palauttanut. Muutoin veivaisin kai vieläkin asiaa.
Ei muuta kuin kiitoskuittaus yhteydenotosa.
lähetä valitus kul.virastolle (nettisivu löytyy).
Tvins.com on valehtelija ja huijari.
Huonot tuotteet ja huijari hinnat.

Älä edes katso niiden tv mainoksia.
Eikö ole mitään keinoa pysäyttää näitä huijareita ??? (Tvins)
Erehdyin ostamaan pojalle Abdoer Twist laitteen viime vuonna.
Lasku oli 225 € postikuluineen lasku maksettiin erissä jolloin hinnaksi tuli 258 €.
Loppuvuodesta tuli samasta laitteesta 88 € lasku ja väite että osamaksusuorituksia oli jäänyt pois välistä. Vaikka ko. firmalle on lähetetty laskukopiot maksuista ei sieltä päin oteta mitään yhteyttä vaan lasku toistuu kuukausittain 5 € korotettuna ja uhkauksella viedä se perintään, -eli 199 € laite tulee maksamaan 350 €. Ilmeisesti Tvins:illä joku kavaltaa maksusuorituksia
välistä ja ne maksatetaan asiakkaalla!!
VAROKAA !!
Kuluttajaviranomaiset auttavat sillä sitä vartenhan he ovat olemassa. Ota kopiot kuiteista ja tositteista ja marssi heidän puheille.
Minä tilasin air Bra rintaliivejä. Eräpäivä oli 16.2.2012, jonka tietenkin laitoin pankkiin eräpäiväksi: Oli veloitettu koko summa niinkuin pitikin. Mutta Tvinsiltä tulikin uusi lasku, joka oli päivätty 14.2. jossa kiiteltiin sitä, että valitsin osamaksukaupan!!! Ennen laskun eräpäivää. Nyt yritän soittaa sinne, hoono suomi toisessa päässä ei ymmärrä. Tässä uudessa laskussa on uusi viite ja tulen ilmeisesti maksamaan nämä liivini moneen kertaan. EN TILAA IKINÄ MITÄÄN KO. FIRMASTA, vaikka olen kyllä liiveihin tyytyväinen.
Mulla melkein sama juttu, eräpv oli 16.2.12 maksoin koko summan 15.2.12.
Eilen tuli osamaksulasku, jossa oli korko 1,- laskutusmaksu 3,- ja muistutusmaksu 5,- . Kirjanpidon mukaan suoritusta tullut 14.2.12 mennessä.
Ei varmaan kun maksoin vain päivää ennen eräpäivää
Järkyttävää, järkyttävää... Eikö tällaiselle virmalle todellakaan löydy lakia? Eihän tällaista toimintaa saa tehdä! Olenko ymmärtänyt oikein, että tämä TWINS on ruotsalainen yritys ja tavarat toimitetaan sieltä? Vai onko niin että virma ostaa tavaraa muualta ja toimittaa tavarat sitten suoraan sieltä mistä on ostanut ne? Onko kyseessä mahdollinen rahanpesu? Ovatkohan viranomaiset tietoisia tämän virman toiminnasta?
Kerron tähän ketjuun vielä yhden Tvins huijarifirman ansaintakeinoista. Tilasin tuotteen marraskuussa 2011 nettisivujen kautta. Vasta tilaamisen jälkeen tuli mieleen hiukan tsekata, mitä ko. puljusta yleisesti ollaan mieltä. Oma vika, olisi pitänyt tsekata ennen tilausta! No, joka tapauksessa, tulin katumapäälle ja totesin, että en halua olla missään tekemisissä ko. huijaripuljun kanssa. Joten, en noutanut pakettia postista eli en ole edes allekirjoittanut mitään paperia, joka liittäisi tilauksen minuun. Joulukuun 19. päivä sain sähköpostiini vahvistuksen, että tuote oli palautettu. Tammikuussa tuli osamaksulasku, jossa veloitettiin laskutusmaksua ja korkoa, helmikuussa edelleen laskutusmaksua ja muistutusmaksua. Nyt viimeisin tänään tulleessa laskussa kehoitetaan maksamaan 31.3.2012 mennessä, muuten asia siirtyy perintään. Tammikuun alkusaldosta 8 € on nyt noustu jo 24 euroon. Tuotteesta, jota en ole edes koskaan vastaanottanut!

Puhelinnumero ei vastaa, sähköpostitse hoidettuna vastaus tulee aina parin päivän sisällä. Vastauksessa kerrotaan, että lasku on aiheeton ja valitellaan sekaannusta sekä luvataan hoitaa asia kuntoon välittömästi.

Laitoin tänään ilmoituksen puljun toiminnasta Kuluttajaviranomaisille, mutta siitä tuskin on mitään apua tähän akuuttiin asiaan. Tämän puljun toimintaan on puututtava jollain tehokkaalla tavalla. Laitoin asiasta juttuvinkin Maikkarin ohjelmaan 45 minuuttia, mutta en tiedä, läpäiseekö se uutiskynnyksen.

Mieleeni tulee lähinnä ryhmäkanne, mutta sekin tulee lähteä kuluttajaviranomaisen toimesta.
HEI! aire bra rintaliivit ovat huijausta,jos haluat hyvät rintaliivit jotka ei kiristä osta normaali urheiluliivit tai kysy alusvaate osaston myyjältä apua :)
Olen ise töissä kappahl nimisessä liikkeessä ja olen kokeillut kerran kyseisiä liivejä ja totesin että ihan hyödyttömät.

Ja aina ennen mitään hivenenkään kalliita /netistä ostettuja tuotteita kannattaa kysellä netistä muiden kokemuksia ja kokeilla etsiä englanniksi muiden kokemuksia jos suomeksi ei löydy :)
anteeksi siis : ''ja aina ennen mitään hivenenkään kalliita /netistä ostettuja tuotteitarupee ostelemaan niin, kannattaa kysellä netistä muiden kokemuksia ja kokeilla etsiä englanniksi muiden kokemuksia jos suomeksi ei löydy :)''
minä tilasin niitä rintsikoita 2 sarjaa yhden hinnalla, siis 6 liiviä.... muuten tosi hyviä mutta yhdet, mustat, oli joko harjoittelijan ompelemat tai muuten kummalliset.... tosi pitkät ne olkain osat, en ruvennut palauttelemaan vaan lyhensin ne olkaimet sopivan mittaiseksi. Harjoittelijaompelijoille on yleistä venyttää toista puolta enemmän kuin toista varsinkin joustavissa materiaaleissa. Muuten olen tosi tyytyväinen, laskun maksoin nettipankin kautta heti kun olin sovittanut ne kaikki.Kiinassa kun on tehty niin yllättävänkin hyvälaatuista, ei ollut mitenkään kieroja tai muuten viallisia, vain ne pitkät 'henkselit' helppo nakki korjata, hintaansa nähden hyvä ostos. Robbari yritti ainakin samantyyppisiä myydä mutta ei ollut se suurinkaan koko mikään naistenkoko vaan pikimminkin pikkutytöille.Käyttivät vielä twinsin nimeä mainonnassaan ... 'nyt sama tuote kuin twinsi....ei ollut sama.Ostaisin uudelleenkin , mutta ne 6kpl piisaa joksikin aikaa kun on noita tavallisiakin, mutta nää twinsit voittaa kaikki muut mukavuudessa. Ainoa harmi on suihkun/saunan jälkeen nihkeälle iholle pukiessa , tarvii puolisoni apuun kun rulla kiertyy selkään ihon nihkeydestä johtuen. PUOLISONI sitten sen pamauttaa auki.
On se kumma,et hinta kaikkine kuluineen 79.95,niin hinta yli 90egee
Päivitys.
kaikille hyväuskoisille hölmöille.kiitos rahoista toivoo tvinsin koko henkilökunta.=)
Joskus kauan sitten tuli tilattua jotain pientä tästä firmasta ja tietysti tietoni jäi heille. Muutama vuosi sitten sain ko. firmasta yllättäen laskun, jota ihmettelin kovasti, sillä en ollut tilannut heiltä yhtään mitään. Siitä alkoikin aikamoinen rumba! Kirjoitin heille sähköpostia ja soitin, asia ei selvinnyt vaan väittivät minun tilanneen. Viimein kai uskoivat että asiassa on jotain mätää kun käskivät tekemään rikosilmoituksen poliisille, jos joku olisi tilannut jotain nimissäni. Sen tein, ilomielin! Ei se kuitenkaan niin vaan selvinnytkään, soittelin etelä-Ruotsia myöten ja kirjoitin sähköposteja kun ei meinannut millään saada kontaktia asiakaspalveluun.
Viimein vihdoin selvisi, että olikin aivan joku muu tilannut kyseiset tuotteet ja firmassa olivat sekoittaneet asiakastiedot. Pyysin Tvinsiä poistamaan kaikki asiakastietoni, sillä koskaan en tule ostamaan sieltä yhtään mitään!
Oudointa, ettei firma voi selvittää omia sotkujaan ilman poliisia!!!! Ei sieltä liiemmin mitään pahoitteluja tai anteeksipyyntöjä tullut.
Rikosilmoitus olisi ilmeisesti pitänyt kohdistaa Tvinsiin.
PALAUTTEESTA PÄÄTELLEN EN TILAAKKAAN KASTELULETKUA ETTEI TULE ONGELMIA.
Samaisen letkun saa cittaristakin :)
 /   /  / TVINS.COM

Asiantuntijat

  • SincityNaisille ja pariskunnille sunnattu intiimituotteiden erik...

Keskusteluhaku

Laaja haku



Lisää keskusteluja aiheesta

Tietoa mainosten kohdentamisesta