Viittomakielen kuvasanakirja

sinnas

Laitoin tuonne osto- ja myyntipuolelle jo ilmoituksen kyseisestä kirjasta, mutta vielä täällä ajattelin kysellä, että josko joku tietää mistä kyseinen kirja saattaisi löytyä.. Haluaisin siis ostaa kyseisen kirjan, niitä ei taida enää pahemmin vain löytyä..

15

1939

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • valtteri vaan

      Hei,
      teen kirjamyyntilistoja pari-kolme kertaa vuodessa. Hain yllämainitun teoksen tietoja ja tuli vastaan ostoilmoitus. Nyt se on tarjolla, ellet ole jo saanut. Ota yhteyttä.
      Valtteri

      • Tllukka

        moi! huomasin ilmoituksesi vasta nyt, mutta ajattelin kysyä, vieläkö kirja olisi tarjolla?
        AK


      • valtteri vaan
        Tllukka kirjoitti:

        moi! huomasin ilmoituksesi vasta nyt, mutta ajattelin kysyä, vieläkö kirja olisi tarjolla?
        AK

        Hei, kyllä kirja tallella on.
        Olen itse nyt lomareissulla kaukana, menen kotiin siinä 5-6.3.2007. Palataanko sen jälkeen asiaan?

        Valtteri vaan


      • Tllukka
        Tllukka kirjoitti:

        moi! huomasin ilmoituksesi vasta nyt, mutta ajattelin kysyä, vieläkö kirja olisi tarjolla?
        AK

        Moi! Joo, se sopii oikein hyvin.:)
        AK


      • Tllukka
        valtteri vaan kirjoitti:

        Hei, kyllä kirja tallella on.
        Olen itse nyt lomareissulla kaukana, menen kotiin siinä 5-6.3.2007. Palataanko sen jälkeen asiaan?

        Valtteri vaan

        Hei!
        Kyselen joko olet palannut Suomeen, eli joko voimme aloittaa kaupankäynnin kirjasta?:)
        AK


      • valtterivaan
        Tllukka kirjoitti:

        Hei!
        Kyselen joko olet palannut Suomeen, eli joko voimme aloittaa kaupankäynnin kirjasta?:)
        AK

        Hei,
        nyt olen lopullisesti kotona - käväisin vaan aikaisemmin, mutta eilen tulin pidemmäksi aikaa ja kirja on nyt kädessäni. Vieläkö kiinnostaa vai oletko saanut.

        Valtterivaan


      • Tllukka
        valtterivaan kirjoitti:

        Hei,
        nyt olen lopullisesti kotona - käväisin vaan aikaisemmin, mutta eilen tulin pidemmäksi aikaa ja kirja on nyt kädessäni. Vieläkö kiinnostaa vai oletko saanut.

        Valtterivaan

        Moi!
        Juu, kyllä kirja kiinnostaa vieläkin. Olisin vielä halunnut tietää, minkä vuoden painos kirja on? Ja tietysti paljonko sen hinta on?:)
        AK


      • valtteri vaan
        Tllukka kirjoitti:

        Moi!
        Juu, kyllä kirja kiinnostaa vieläkin. Olisin vielä halunnut tietää, minkä vuoden painos kirja on? Ja tietysti paljonko sen hinta on?:)
        AK

        Hei,
        kirja on vuodelta 1973,
        hinta 30 € lähetyskulut.

        Valtteri vaan


      • Tllukka
        valtteri vaan kirjoitti:

        Hei,
        kirja on vuodelta 1973,
        hinta 30 € lähetyskulut.

        Valtteri vaan

        Moi!
        Ok, jos laitat mulle vaikka mailia osoitteeseen [email protected] niin voidaan sopia asiasta lisää.:)
        AK


    • annau

      Moi! Huomasin että joku oli tuon kirjan tätä kautta saanut vuosi sitten. Olisin itse nyt samoilla asioilla, eli jos jollakin kirja turhana kotona pyörii, täällä olisi ostaja :)

      • vieläkä olet vailla kirjaa??

        minulla on tuo kirja. olen nyt koulussa joten painosta tai muuta en voi tarkistaa. kirja on tosi vähän käytetty! kirja on päällystetty valkoisella paperilla ja kanteen kirjoitettu viittomakielen kuvasanakirja ja liimattu pieni enkelin kuva mutta nämä ei lukemista haittaa :)

        ota yhteyttä jos kiinnostuit :) mitäs olet valmis maksamaaan kirjasta?


      • kiinnostunut!!
        vieläkä olet vailla kirjaa?? kirjoitti:

        minulla on tuo kirja. olen nyt koulussa joten painosta tai muuta en voi tarkistaa. kirja on tosi vähän käytetty! kirja on päällystetty valkoisella paperilla ja kanteen kirjoitettu viittomakielen kuvasanakirja ja liimattu pieni enkelin kuva mutta nämä ei lukemista haittaa :)

        ota yhteyttä jos kiinnostuit :) mitäs olet valmis maksamaaan kirjasta?

        Jos vaan vielä joltain kyseinen kirja löytyy, pikaisia vastauksia tänne:)


      • ohg
        kiinnostunut!! kirjoitti:

        Jos vaan vielä joltain kyseinen kirja löytyy, pikaisia vastauksia tänne:)

        Huuto.netissä näyttäisi olevan tällä hetkellä parikin myynnissä...Niissä tosin hintapyynnöt aika kovia, ainakaan paljon enempää ei kannata maksaa...:)


    • niinasi

      Taas kaivattaisiin viittomakielen kuvasanakirjaa? Ei keneltäkään sellaista sattuisi löytymään?

    • Hansuc

      Hei!
      Jos jostain vielä löytyy punakantinen VIITTOMAKIELEN KUVASANKIRJA (-60 tai -70-luvulta), niin olisin halukas ostamaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      251
      4121
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2368
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2141
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2076
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      101
      1733
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      25
      1414
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1362
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1317
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      311
      1290
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1237
    Aihe