taju meinaa lähtee

ihmettelee kovasti

Tervehdys!

Mulla alko kans ihmeelliset oireet, kun lopetin cipalexin syönnin yht'äkkiä

Huimaa niin, että tuntuu, ettei taju pysy päässä, kädet ja jalat puutuu sekä tärisee ja tuntuu, ettei veri kierrä kunnolla päähän. Menee semmosia ihmeellisiä sähköiskuja joka paikkaan. Niskat on ihan sairaan jumissa.

Onko kellään kokemuksia samanlaisista oireista paniikin tai cipralexin kanssa, mulle nää oireet on ihan outoja?

Ois kiva kuulla, et en saakkaan sydänkohtausta tai veritulppaa
Aloitin cipralexin taas tänään ja toivon, et olo alkais pikkuhiljaa helpottaan.

8

1205

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samoja oireita

      Itse lopetin jokin aikaa sitten Sepramin käytön. Aivan samanlaisia sähköiskuja tuli niskaan ja päähän. Mulla ne meni parissa viikossa ohi. Älä huoli et varmaankaan saa sydäriä tai muuta. Tää on niin tätä itseään...

    • mkkm

      Käsittääkseni noita lääkkeitä ei koskaan pitäisi lopettaa yhtäkkiä, vaan asteittain vähentäen!

      • Annika23v

        Joskus kun lopetin seroxatin kuin seinään niiden lihottavan vaikutuksen takia, niin oli just tota huimausta jne.. Menee parissa viikossa ohi. Muttei kannata lopettaa itsekseen mitään lääkkeitä.


      • äkkilopetusta

        ellei jokin lääketieteellinen syy vaadi sitä.
        Itse sain hiljattain lääkäriltä luvan yrittää vastaavan lääkkeen lopettamista mutta äkkilopetusta ei missään tapauksessa.Noin kahden viikon asteittainen alasajo.
        Tuo lopetusohjekin on lääkkeiden tuoteselosteissa.


    • Yksi niska

      Niskat jumíssa?

      Monta niskaa sulla on?

    • fdfddsdfss

      Itsellä myös tota samaa. Ne sähkö iskut tuntuu mulla kun katson nopeasti vasemmalta oikealle tai toisinpäin. Tuntuu ihan sydämmessä asti ja tuntuu että pumppu leikkaa kiinni jos jää vatkaamaan niitä silmäliikkeitä.

      • Brave New Drugs

        Eikö ole kiva. Suosittelisitko Cipralexia koko kansalle, joka teinille, nuorelle ja aikuiselle?


    • artsi7

      Sähköiskut ovat yleisiä paniikkihäiriöisillä. Sähköiskut tulivat alkuvaiheessa tutuiksi.

      Itse lopetin Venlafax 75 mg 3 kuukauden aikana. Ei ollut mitään ongelmia. Tosin käytin sitä vain 7 kuukautta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      228
      3578
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2201
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2091
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1985
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      87
      1662
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1381
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1281
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1267
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe