AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!

/   /  /  / tuntipalkka

tuntipalkka

18 Vastausta 3 872 Lukukertaa
se on 9.58e oon trukkikuski onko huono palkka??

jep

kelpais mulle!! Kuulostaa ihan kohtuulliselta.

jep

helvetin huono! itse olen datanomi (oppisopimus) ja tienaan yli 11€ tunnissa + kuukausilippu julkisiin kulkuvälineisiin ! revi siitä.

Mä repisin pelihousuni tosta liksasta

Mutta oon tietty opiskellut vähän enemmän kuin datanomi, vaikkakin samalle alalle. Ja mulla on vasta keskipalkka...vielä tavoitteena päästä paremmille palkoille.

tuntipalkka

Olen sähkäri rakennuksilla 21€/h

Mikä firma

tuollaisia p a l k k o j a muka sähköasentajan hommista maksaa.
Luulisin, että palkansaajana et tuollaisia saa.
Onko kyseessä oman firman nimiin otettu kokonaishinta töistä.
Eihän tästä varmaan jää edes 15 € kun olet samalla kertaa työnantaja ja palkansaaja ja maksat kaikki sotu, työttömyysvak. ym. maksut ensin pois päältä.
Kuulostaisi firman tuntilaskutukselta, minullakin olisi n. 60 €/h jos tekisin firman nimissä alihankintatöitä pitkällä esim. vuosisopimuksella jollekin isommalle firmalle.
Tietoa veloituksista on (atk-ala).
Muistelen että jotain 130 mk/h on rakennusalan alihankkijan veloitus, tosin maaseudulla.

Ari X.

TUNTIPALKKA

are oy pk seutu

tuntipalkka

Päällikkönä Petri Myllyniemi,
soittele

tp

Joo kysymyksessä leppävaaran maxi:n työmaa jossa kärkimiehenä KARI TIILIKAINEN ARE OY
REVI SIITÄ HUUMORIA?

ATK-alan veloitus

Tuli markka-aikoina tehtyä tuntiveloituksella oman firman kautta konsulttihommia, silloin veloitin 620 mk/h + alv (vuonna -99). Keikkojen kokonaisveloitukset olivat enimmillään n. 80 000. Eipä tuosta tosin paljoa käteen jäänyt verojen ja työnantajamaksujen jälkeen.

sähkäasentaja

Joo palkka kipuaa vaikka kuinka suureksi jos maksetaan esim. 1. luokanurakkatuntipalkkaa 12e/h takuupalkkana (jonka saa vaikka urakka kusee)ja sitten tehdään vaikka 160tunnin urakka 40tunnissa palkka nousee 48e mutta tässä tilanteessa verottaja vie paljon..

www.sahkoliitto.fi löytyy oikeat tes palkat.

24,75 €

...onks tää teijän mielestä huono palkka?

jaahas...

kun nyt aiheen makuun päästiin,niin 39e/h ja olen APULAISPÄÄJOHTAJAN AVUSTAJAN PÄÄAVUSTAJA!

tuntipalkka

toi on hyvä liksa mä tienaan sähkärinä raksalla 7,94e/h

Enempi

34€/h mutta silti ei jää paljon käteen kun kaikki menee veroihin (IT-ala)

Vähempi

Tutkinto DI, hommat inssin hommia, palkka kk-palkasta laskettuna vajaa €18/h. Pidän palkkaa tällä tutkinnolla alakantissa olevana, mutta eipä toisaalta hommat vanhassa valtion firmassa rasita.

Ohjelmistosuun.

33e/h, koulutus tradenomi, it-ala, 1,5 v töissä ollut.

Sähkäri

50€ tunti. Erikoiskeskuksia nopeasti! ja kuvien piirtely 30€ tunti. Eipähän tarvi olla jokapäivä töissä kun liksa riittää, ja saa viettää perheen kanssa aikaa! Koulutus: ammattikoulu...
Elän korkotuloilla. En käy töissä.
 /   /  /  / tuntipalkka

Asiantuntijat

• SincityNaisille ja pariskunnille sunnattu intiimituotteiden erik...

Keskusteluhaku

Laaja haku

Lisää keskusteluja aiheesta

Facebookissa suositeltua

Tietoa mainosten kohdentamisesta