Natuna 250kg maasta?

Sumottaja

Moi kaikki,

Eräs tuttavani nostaa noin 250kg maastavedssa. Hän sanoo että tulos on tehty puhtain kaeinoin. Puhuuko paskaa vai onko mahdollista? Itse saan juuri ja juuri 180kg vaikka olen jo vuosikausia harjopitellut. Tuntuu epäilyttävältä...

Sumottaja

89

11660

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Gotleetti

      250 maasta ei ole edes kova tulos natulle varsinkin jos on luonnostaan iso.

      • Sumottaja

        Haista ny v,

        Siis mitäs sää sönkötä?!! Mää oon nostanut maasta sumolla jo yli 5 vuotta ja sei ei nous e enää siitä 180:ta ylös??? Ei ole todellakaan helppoa! Ja se minun kavrei ei ole mikään iso! Ehkä 170-175cm. Sen kokoinen ei kai voi sada ilman mitään hormoneja noin paljon???

        Sumottaja


      • Gotleetti
        Sumottaja kirjoitti:

        Haista ny v,

        Siis mitäs sää sönkötä?!! Mää oon nostanut maasta sumolla jo yli 5 vuotta ja sei ei nous e enää siitä 180:ta ylös??? Ei ole todellakaan helppoa! Ja se minun kavrei ei ole mikään iso! Ehkä 170-175cm. Sen kokoinen ei kai voi sada ilman mitään hormoneja noin paljon???

        Sumottaja

        Oletko jotenkin kateellinen kun alat epäilemään hormooneista vahvempiasi.

        250 ei ole mitään mavessa. Itse en sitä nosta mutta olenkin kuikelo.

        Leveärakenteinen ja hieman paksu noin 170 pitkä työkaverini nappaa 250 aika helposti. En usko hänen käyttävän mutta enpä voi olla siitä varma.


      • Putkonen
        Sumottaja kirjoitti:

        Haista ny v,

        Siis mitäs sää sönkötä?!! Mää oon nostanut maasta sumolla jo yli 5 vuotta ja sei ei nous e enää siitä 180:ta ylös??? Ei ole todellakaan helppoa! Ja se minun kavrei ei ole mikään iso! Ehkä 170-175cm. Sen kokoinen ei kai voi sada ilman mitään hormoneja noin paljon???

        Sumottaja

        No miks vitussa sä sitte kyselet jos oot niin saatanan varma et se ei ole mahdollista!!!!!! ?


      • Korsto

        Jep. Jos treenaa oikein, ja lepää tarpeeksi, ei 250kg "rawna" ole mikään mahdottomuus juniori-ikäisellekään...mutta 250kg kyykystä "rawna" onkin eri juttu..tahtoo olla vähän joka hepulla veto edellä kyykkyä...ittellä melkeen 100 kiloo..toki polvivaivat selittää osan.


      • Anonyymi
        Gotleetti kirjoitti:

        Oletko jotenkin kateellinen kun alat epäilemään hormooneista vahvempiasi.

        250 ei ole mitään mavessa. Itse en sitä nosta mutta olenkin kuikelo.

        Leveärakenteinen ja hieman paksu noin 170 pitkä työkaverini nappaa 250 aika helposti. En usko hänen käyttävän mutta enpä voi olla siitä varma.

        "Itse en sitä nosta". Silloin ei ole kyllä mikään sanomaan, onko jokin tulos kova vai ei, jos ei ole itse sitä tehnyt.


      • Anonyymi
        Sumottaja kirjoitti:

        Haista ny v,

        Siis mitäs sää sönkötä?!! Mää oon nostanut maasta sumolla jo yli 5 vuotta ja sei ei nous e enää siitä 180:ta ylös??? Ei ole todellakaan helppoa! Ja se minun kavrei ei ole mikään iso! Ehkä 170-175cm. Sen kokoinen ei kai voi sada ilman mitään hormoneja noin paljon???

        Sumottaja

        vittu kun olet paska


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Itse en sitä nosta". Silloin ei ole kyllä mikään sanomaan, onko jokin tulos kova vai ei, jos ei ole itse sitä tehnyt.

        Äijä puhuu asiaa.

        En ole sitä koskaan tehnyt, mutta kaikki edellytykset ovat olemassa, mulla on siitä konkreettinen todiste. Lieutenant Sir :D

        Isommissa raudoissa mun takaketjussa on pettäny jotain sellaista, jolle en viitsis antaa ikävää julkisuutta, koska se ei kestä päivänvaloa.

        Sen sijaan mä vedin toimistolla käteen, joka oli vahingossa paikalle sattuneen evoluutiobiologin mielestä ihan vitun kova tulos.

        Siitä huolimatta yritän olla jatkossa jäämättä siitä kiinni.

        Nimittäin sillä saattoi olla ns. perhos-efekti liittyen aikaisempaan työsuhteeseeni :D

        Evoluutiobiologien näkemyksillä kun ei ole minkäänlaista painoarvoa näissä asioissa. Eikä oikeestaan mun omilla mielipiteilläkään.

        Onneksi tämä perhosefekti on peruutettu jo valmiiksi nykyisessä työpaikassani.

        Mä pystyn toisaalta vastaavalla efektillä munaamaan Donald Trumpin. Ei tarvi ottaa ku valokuva todisteeksi ja levittää se someen.


        Onneks mulla on näiden erinäisten tulosten suhteen suunta ylöspäin, mikä on kaikin puolin hyvä asia :DD

        Toivottavasti en aiheuttanu tällä julkasulla liiallista jäätymisefektiä.


        - Henrik Mustonen a.k.a. What a M@ss!


      • Anonyymi
        Sumottaja kirjoitti:

        Haista ny v,

        Siis mitäs sää sönkötä?!! Mää oon nostanut maasta sumolla jo yli 5 vuotta ja sei ei nous e enää siitä 180:ta ylös??? Ei ole todellakaan helppoa! Ja se minun kavrei ei ole mikään iso! Ehkä 170-175cm. Sen kokoinen ei kai voi sada ilman mitään hormoneja noin paljon???

        Sumottaja

        Voi vittu mitrn surkea paska voit olla..tuon määrän nostaa pikkujonnetkin kun vähän treenaa


      • Anonyymi
        Sumottaja kirjoitti:

        Haista ny v,

        Siis mitäs sää sönkötä?!! Mää oon nostanut maasta sumolla jo yli 5 vuotta ja sei ei nous e enää siitä 180:ta ylös??? Ei ole todellakaan helppoa! Ja se minun kavrei ei ole mikään iso! Ehkä 170-175cm. Sen kokoinen ei kai voi sada ilman mitään hormoneja noin paljon???

        Sumottaja

        4kk treenillä sain nostettuu 200kg maasta
        Seo helppoo ku sen ossaa


    • saada millään

      Mä oon reenannu 10 vuotta ja saan 100. Ei voi kukaan saada enempää.

      • lahjaton..

        mä aloitin 2kk sit treenaamaan ja nyt vedän 280kg, tosin pienenä kantelin maitotynnyreitä maatilalla.


      • KynisKö?
        lahjaton.. kirjoitti:

        mä aloitin 2kk sit treenaamaan ja nyt vedän 280kg, tosin pienenä kantelin maitotynnyreitä maatilalla.

        Minä taas aloitin salireenit kolme viikkoa sitten.Nyt otin penkkipunnerrusykkösen 265 kilolla.Tosin pienenä kantelin penkkejä useinkin kaupungissa.


    • jarilind

      Maastaveto on tyyppikysymys. Suomalaiset ovat aina olleet hyviä maastavetäjiä.Lyhyt selkä,pitkät kädet.
      Ei toi 250kg vaadi mitään muuta kuin oikeanlaista treeniä tai huippulahjakkuutta lajiin.
      Siis jos olet vuosikausia harjoitellut ja saat juuri ja juuri 180kg,on harjoittelussasi jotain pahasti pielessä. Ei siis kannata epäilä toisia ,jos itse ei saa jotakin tehtyä.
      Katsoppa tuolta miten maastavetoa treenataan
      http://www.voimaharjoittelu.net/levea-maastaveto-a-314.html
      ja tuosta asiasta oikea peruspaketti http://www.voimaharjoittelu.net/maastanosto-abc-a-36.html

      Noilla pääsee alkuun ja rupeaa rauta tottelemaan.

    • saa enemmänkin

      ei pidä olla kateellinen jos omat rahkeet ei riitä.
      keskity enemmän omiin reeneihin, ei kannata haaskata energiaa jonninjoutaviin pähkäilyihin eikä tähän palstaan ;)

    • ronnie

      Enpä oo ite kauhiasti reenaillu mavea, mutta menee se 180*5(kapealla). Remmit ja vyö on kyl ollu apuna aina viimesessä sarjassa. Täytyis taas kokeilla pitkästä aikaa kun on tullut tehtyä vain kyykkyä urakalla ja nostaa tuo mave tuonne 200kg. pääasia että lihas kasvaa ja onhan sitä voimaakin siinä sivussa hyvä saada. Reenivuosia jotain 3 paikkeilla.

      • TEINIVAMMAISIA PALSTA TÄYNNÄ

        Kaikki finniturvat huutaa täällä...250 kg ei ole rauta eikä mikään,oma veljenikin nostaisi sen jos se olisi edes olemassa ja muuta paskaa. Minkä takia teitä paskamahoja ei näy koskaan saleilla nostamassa muita kuin kengänpohjia,jotka nekin tuntuvat painavan.

        Vittu kyykkyä eikä maastavetoa tee kukaan. Jos kaksikymmentä salia huorannut koko ikänsä, ni vittu näissä paskamahat tee muuta kuin kaivaa nenäänsä ja huutaa puhuessaan.

        Kyllä toivoisi oikeasti näitä vetäjiä saleille ja turuille, mutta ei teitä ole kuin täällä netissä. Saatanan paskamaha finninaamat.


      • käykö vähän kateeksi?
        TEINIVAMMAISIA PALSTA TÄYNNÄ kirjoitti:

        Kaikki finniturvat huutaa täällä...250 kg ei ole rauta eikä mikään,oma veljenikin nostaisi sen jos se olisi edes olemassa ja muuta paskaa. Minkä takia teitä paskamahoja ei näy koskaan saleilla nostamassa muita kuin kengänpohjia,jotka nekin tuntuvat painavan.

        Vittu kyykkyä eikä maastavetoa tee kukaan. Jos kaksikymmentä salia huorannut koko ikänsä, ni vittu näissä paskamahat tee muuta kuin kaivaa nenäänsä ja huutaa puhuessaan.

        Kyllä toivoisi oikeasti näitä vetäjiä saleille ja turuille, mutta ei teitä ole kuin täällä netissä. Saatanan paskamaha finninaamat.

        vituttaako kun satanen jää polviin? :D


      • puolestani
        TEINIVAMMAISIA PALSTA TÄYNNÄ kirjoitti:

        Kaikki finniturvat huutaa täällä...250 kg ei ole rauta eikä mikään,oma veljenikin nostaisi sen jos se olisi edes olemassa ja muuta paskaa. Minkä takia teitä paskamahoja ei näy koskaan saleilla nostamassa muita kuin kengänpohjia,jotka nekin tuntuvat painavan.

        Vittu kyykkyä eikä maastavetoa tee kukaan. Jos kaksikymmentä salia huorannut koko ikänsä, ni vittu näissä paskamahat tee muuta kuin kaivaa nenäänsä ja huutaa puhuessaan.

        Kyllä toivoisi oikeasti näitä vetäjiä saleille ja turuille, mutta ei teitä ole kuin täällä netissä. Saatanan paskamaha finninaamat.

        luulen, että paskamahafinninaama on yhdyssana. Kuulemiin.


      • Focusfosuc
        TEINIVAMMAISIA PALSTA TÄYNNÄ kirjoitti:

        Kaikki finniturvat huutaa täällä...250 kg ei ole rauta eikä mikään,oma veljenikin nostaisi sen jos se olisi edes olemassa ja muuta paskaa. Minkä takia teitä paskamahoja ei näy koskaan saleilla nostamassa muita kuin kengänpohjia,jotka nekin tuntuvat painavan.

        Vittu kyykkyä eikä maastavetoa tee kukaan. Jos kaksikymmentä salia huorannut koko ikänsä, ni vittu näissä paskamahat tee muuta kuin kaivaa nenäänsä ja huutaa puhuessaan.

        Kyllä toivoisi oikeasti näitä vetäjiä saleille ja turuille, mutta ei teitä ole kuin täällä netissä. Saatanan paskamaha finninaamat.

        Ihan rauhassa vaan, joko tässä 8 vuoden aikaan on se tulos noussu? Kyllä se vaan nousee, ilman treeniä eli todellakin natuna 130kg aikanaan.
        Muuten olet kyllä oikeessa että penkkiä ja hauista siellä tuntuu moni tekevän,


    • Terästaistelija

      Ite saan maastavedosta 135 kg ja olen 15 vuotias.
      En treenaa ko juttua ollenkaan, tuli kerran kaveriporukassa kuntosalilla kokeiltua. Seuraavaksi koviten veti maasta 80 kg ja oli semmonen "tosi tough-guy" ja joku wannabe bodari..

    • ......

      Ihanko tosissaan ketjun aloittaja tätä kysyi??

      Tuo 250kg ei todellakaan ole mikään mahdottomuus jos omaa vähänkin lahjoja lajiin ja treenaa kunnolla. Itse vedän 240kg raakana ja natuna. Tosin myös kyykkään sen saman määrän, mutta siinä on ollut polvisiteet jalassa. Siinä ei oikeastaan ole edes mitään erikoista...

      Kannattaa kysyä kokeneilta treenaajilta neuvoja tekniikan suhteen ja hakea itselle sopiva treeniohjelma. Netti on nykyisin täynä hyviä ja vähemmän hyviä ohjelmarunkoja mutta esim voimaharjoittelu.net:in ohjelmilla pääsee varmasti eteenpäin jos muistaa syödä ja levätä riittävästi..

      • kaivaa

        Tämä vanha provoketju esiin, kun vetäisin tuossa eilen natuna ja raakana maasta 250kg. Oli vielä melko helppo. Paino 89,5kg ja mavetreeniä takana noin 3-4 vuotta.


    • Marjakarhu.....
    • itse 200k

      täysin mahdollista. esim. itse nostan vähintään 200kg maasta mutta kyykyssä tekee tiukkaa jo 150kg. penkistä nostan 150-160.
      eli jokaisella on luonnostaan jotkut ruumiinosat vahvempia, minulla esim. selkä vahva mutta jalat ei kestä paljo mitään. ja jos pikkasen panostaisin treeniin enempi niin uskon että nostaisin 250 itsekin maasta. mutta kyykystä en varmaan koskaan tulisi saamaan edes 200kg:a!

      • vamma?

        "mutta kyykystä en varmaan koskaan tulisi saamaan edes 200kg:a!"
        no tuolla asenteella et varmasti, 200kg kyykky on ihan yhtä mahdollista kuin 250kg mave vaikka miten selittelisi heikkoja jalkoja (nekin nääs vahvistuvat).


    • ei mömmöjä ikinä

      itsellä penkki 175/paidalla 210,kyykky varusteilla 235 ja maasta 225. on se mahdollista. riippuu tosi paljon "välityksistä" eli kun itselläni on lyhyemmät kädet on penkki suhteessa helpompi kuin taas maastaveto.penkkiä tosin olen eniten treenannutkin. 200 tulos maastavedossa on aika helposti monen saavutettavissa puhtaasti.

    • jörgen

      selväpäinen kirjoittaa selvästi. selvää provoa.

    • karez

      itse saan 200kg maastavedossa, vaikka lajia en ole treenannut ku muutaman kerran joitan sarjoja. Penkkiä kyllä sitäkin enemmän..

    • ............

      Yli 300kg:n maastaveto on mahdollinen leivällä.

    • ppppppp

      harjottelet päin vittua sanon mä.reenaa monipuolisesti äläkä ravaa joka toinen päivä siä salilla niin saatat päästä 300kg.ja sitä paitsi ei 250kg oo mikään huippukova tulos edes naturalille......

    • saa...

      en kyllä puhu nyt itsestäni.Ite oon tämmönen tavallinen läski,wannabee voimailija ja maasta meni 200kg 9kk treenillä aika helposti,lähtö tulos oli jotain 120kg,joten nousee,nousee...

    • heko heko...

      "VITTU TÄÄLLÄ ON VAMMAISTA PORUKKAA
      Kaikki finniturvat huutaa täällä...250 kg ei ole rauta eikä mikään,oma veljenikin nostaisi sen jos se olisi edes olemassa ja muuta paskaa. Minkä takia teitä paskamahoja ei näy koskaan saleilla nostamassa muita kuin kengänpohjia,jotka nekin tuntuvat painavan."



      No kyllä se nyt sattuu vaan olemaan mielestäni aika kova rauta. Itse vetänyt aineita vuodesta -07 tähän nyt tähän saakka ja maximi jonka mavessa vedän on 3x270kg eli ykkönen voi tulla 280kg.
      Jätkät haukkuu täällä "ettei 250kg ole mitään" mutta kukaan teistä huutelijoista sitä ei nosta, harva natukaan. Tiedän monia roinaajia jotka on isoja mutta huiput mavessa on jotain 220kg eli aika vitusti saat panostaa ja
      menee vuosia monilla ennenkuin 250kg voi tulla.
      300kiloa ei joka jamppa vedäkään ellei ole jotkut vitun voimahaalarit vöineen kaikkineen vähän lisäpontta tuomassa.

      Menkääpä nyt hipsimään sinne salille ja vetäkää edes 230kg ja laittakaa videota niin tiedätte mistä on edes kysymys :)

      Normi roinaajat vetää maximissaan just ton 250kg, ei yhtään enempää :)
      Joten ei se nyt ihan paska tulos sittenkään taida olla vai mitä? :)

      No suoli24:ssä kaikki vertaa maailman huipputuloksiin tavan pellejä jotka puhuu täällä pelkkää paskaa.

      • Janne.

        "harjottelet päin vittua sanon mä.reenaa monipuolisesti äläkä ravaa joka toinen päivä siä salilla niin saatat päästä 300kg.ja sitä paitsi ei 250kg oo mikään huippukova tulos edes naturalille...... "


        Harjoitteleeko joku päin vittua jos ei nosta 300 kiloa maasta? Älä nyt puhu paskaa. Sen verran kovasta raudasta on kyse, ettei ole kuule ihmekään.

        Ja se 250kg on vitun kova tulos edelleen naturaalille kun jätetään suomi24-lisä pois siitä tuloksesta!

        En mäkään roinaajana 300 kiloa helpolla ota. Nyt jumittanut kuule jo 3 vuotta samassa maximissa, että menehän itse nostamaan. Samantien voit nostaa 400kiloa kun se niin helppoa pitäisi olla :)


    • harjottelia

      mInä nostnan 250 kiloa maasta ja olne harjoitellut 2 vuotta, laitan tankon sellasten lavojen päälle että se on 20cm maasta aj sitten nostan se n siitä että on hiukan lyhyempi matka ettei selkä mene.

    • Janne J.

      No niin eli päin vittua nostat. 2 vuoden treenillä ei kukaan saa 250kg.
      Taitaa olla sulla tanko lähtövalmiina munien korkeudella.

      Kylläpä täällä on kovia jätkiä. Minun paikkakunnallani en tiedä yhtäkään nostajaa, joka jo parissa vuodessa vetää edes 200kiloa.

      • ................

        Hyvinhän näitä uskoo kun kattelee googlella pakkiksen sivuja, joissa on aloittelijoiden osio ja siellä 15-20v teinit meuhkaa parin vuoden 150kilon penkkituloksillaan. Sama jamppa tekee ensin aiheen ja kyselee " kun mä nyt vedän maasta 100kg niin monta vuotta menee et saan 230kg ylös? "
        Sivulla 10 tulee sama jamppa kertomaan että " mä oon treenannut 3kk ja vedän 260kg ".

        Voin sanoa jätkät rehellisesti että jos kaveri lataa tankoon jo vuoden treenin päälle 250kg niin on miestä väkevämpää pumpattu lihakseen ja syöty vähän muutakin kuin lauantaikaramelleja.

        Saahan näissä perusvoimaliikkeissä toki rautaa hinattua mutta sen vaan näkee kun ympärilleen katsoo, että monta vuotta rautaa takoneet äijät nostaa kyllä helposti vaikka 250 tai enemmänkin, mutta siihen menee monta vuotta.

        Sitten on roinaajat jotka ei hinaa ikinä 300 kiloa. Ne on ihan eri äijiä jotka siitä ylemmäs menee, monilla on jo kaikki vitun varusteet joilla huijataan kun ei riitä enää oma pokeri kehitykseen eli ei viitsitä yrittää tehdä asioille mitään.

        Hyvin moni joka sanoo vetävänsä 250, vetää sen korokkeelta ja se on ihan eri asia nostaa se sieltä maasta. Jos lähdet ylä-asennosta laskemaan 300 kiloa alas pompauttaen sen maahan, niin on paljon mahiksia että se nousee sieltä
        myös ylös olettaen että omaat kovat rannevoimat ( monilla ne pettää jo alle 250kilon ilman remmejä ).
        Ja kun kokeilet ihan maasta lähteä vetämään ilman koroketta niin kylläpä tippuu kiloja niin perkeleesti. Se on se ala-asento se vittumaisin, siihen se kaikilla jää.

        "Suomalaiset ovat aina olleet hyviä maastavetäjiä.Lyhyt selkä,pitkät kädet."

        Tämä pitää myös paikkansa.. Kaikilla ei ole yhtä hyvät lähtökohdat.


      • 16+10
        ................ kirjoitti:

        Hyvinhän näitä uskoo kun kattelee googlella pakkiksen sivuja, joissa on aloittelijoiden osio ja siellä 15-20v teinit meuhkaa parin vuoden 150kilon penkkituloksillaan. Sama jamppa tekee ensin aiheen ja kyselee " kun mä nyt vedän maasta 100kg niin monta vuotta menee et saan 230kg ylös? "
        Sivulla 10 tulee sama jamppa kertomaan että " mä oon treenannut 3kk ja vedän 260kg ".

        Voin sanoa jätkät rehellisesti että jos kaveri lataa tankoon jo vuoden treenin päälle 250kg niin on miestä väkevämpää pumpattu lihakseen ja syöty vähän muutakin kuin lauantaikaramelleja.

        Saahan näissä perusvoimaliikkeissä toki rautaa hinattua mutta sen vaan näkee kun ympärilleen katsoo, että monta vuotta rautaa takoneet äijät nostaa kyllä helposti vaikka 250 tai enemmänkin, mutta siihen menee monta vuotta.

        Sitten on roinaajat jotka ei hinaa ikinä 300 kiloa. Ne on ihan eri äijiä jotka siitä ylemmäs menee, monilla on jo kaikki vitun varusteet joilla huijataan kun ei riitä enää oma pokeri kehitykseen eli ei viitsitä yrittää tehdä asioille mitään.

        Hyvin moni joka sanoo vetävänsä 250, vetää sen korokkeelta ja se on ihan eri asia nostaa se sieltä maasta. Jos lähdet ylä-asennosta laskemaan 300 kiloa alas pompauttaen sen maahan, niin on paljon mahiksia että se nousee sieltä
        myös ylös olettaen että omaat kovat rannevoimat ( monilla ne pettää jo alle 250kilon ilman remmejä ).
        Ja kun kokeilet ihan maasta lähteä vetämään ilman koroketta niin kylläpä tippuu kiloja niin perkeleesti. Se on se ala-asento se vittumaisin, siihen se kaikilla jää.

        "Suomalaiset ovat aina olleet hyviä maastavetäjiä.Lyhyt selkä,pitkät kädet."

        Tämä pitää myös paikkansa.. Kaikilla ei ole yhtä hyvät lähtökohdat.

        Jos isohko heppu jolla on jo aikaisempaa salitaustaa alkaa treenaamaan maastanostoa, niin kyllä se tulos voi sinne 250kg päälle nousta jo lyhyessä ajassa. Ja ainahan noihin kyselyihin vastaavat lähinnä ne joilla on jotain kerrottavaa. Eli ne keskimääräistä kovempia tuloksia nostelleet.


    • adsssss

      Itse olen 169cm ja painan n.75kg ja maastanosto on tasan 200kg. En ole käyttänyt mitään laittomia aineita. Vahva selkä on vaan tässäkin etuna. Penkissä ei sitten menekkään kun 110kg ja kykkyssä n.160-165kg. Tuo mave on vaan sellainen, että se vaatii vetoja alle. Lyhyenä treenipäivänä teen 180kgx 3 2-3 sarjaa. tai vastaavasti 185kg x 2-3, 2 sarjaa. Mikäli teen pidempää sarjaa, niin teen 160x niin monta kun menee. Vyön laitan 140k-150 kg jälkeen.

    • Pikku-A

      Ei puhu paskaa...jos se ei oo nainen. :)

    • Akaan mörkö

      Olen itse täysin puhdas naturaali. Maastavedon aloitin niin sain 160kg, kuukauden päästä 180kg kun tekniikka oli kunnossa. Vuoden päästä nousi 200kg, 2 vuoden päästä 227,5kg, siitä pari kuukautta niin 240kg raakana, sitten hommasin puvun ja nousi 260kg. Nyt kiskoin noin 3 vuotta myöhemmin 245kg raakana. Parhaat sarja 5x212,5kg, 3x222,5kg. Polvien yläpuolelta ilman remmejä 300kg. Sali treeniä 4 vuotta takana, 4x viikossa. ikä 22, pituus 171 ja paino 90kg. Uskon että 250kg tulee raakana. 600 paunaa olisi kova sana puvun kanssa, eli 272,5kg Eli kyllä varmasti natuna saa sen 250kg ja enemmän. Itse en tosin penkkaa kun 135 ja kyykkää 160. Kaikki on välityksistä kiinni: lyhyt selkä, pitkät kädet ja paljon motivaatiota.

    • 6+2

      No. Tämä aloitushan oli siis selvä provo, mutta vastataan nyt kuitenkin. Kyllä se 250kg on aivan mahdollista saavuttaa jo suhteellisen vähällä treenillä natuna. Jos on lajiin lahjoja ja sitä treenaa, niin silloin se veto kehittyy nopeasti.

      Oma kehitys on ollut jotain tätä luokkaa:

      14-15v = 100-120kg. Ei tiedä tarkkaan. Sen muistan että 100kg on aina noussut, ja vasta teininä tuota liikettä kokeilin ensimmäisen kerran. Oma paino siinä 50kg ja risat.

      17v= noin 150kg. En juuri liikettä treenaillut, mutta muuten salilla kävin. Oma paino noin 55-60kg.

      21-24v = 150-250kg Tuolloin aloin liikettä treenaamaan. Noin 200-210 kg rautoihin noustiin vajaassa vuodessa lähtötasosta. Sitten hidastui. Oma paino 80-88kg luokkaa.

      32v / nykytilanne= 282,5kg.

      Ja ylöspäin ollaan taas menossa. Oma paino noin 84kg ja tähtäin olisi sinne 300kg kerhoon. En tiedä sitten saavutanko sitä koskaan, mutta miksipä ei? On siellä muitankin... :)

      • liersarelosers

        Puhut paskaa. 17-vuotiaana et ole nostanut 3xomaa painoa mavessa.


      • 6ja2
        liersarelosers kirjoitti:

        Puhut paskaa. 17-vuotiaana et ole nostanut 3xomaa painoa mavessa.

        En nostanutkaan? Painoin vajaa 60kg (en tiedä tarkkaan, mutta samoihin aikoihin nostin 100kg penkistä, ja muistan, että sen suhde oli vähän alle 2x oma paino.

        Joten tuo 150kg oli jotain 2,5x omapaino. Paras tulos tähän mennessä ollut 285kg. 83kg:nä Ja tähän jämähdin. Treenailut olleet jäissä motivaatiopulan ja muiden asioiden mennessä edelle.

        Pidetään nyt vanha ketju ylhäällä


    • kuntoilu

      Ei ole mahdollista! Ei nyt eikä koskaan. Natuna ei edes raskassarjalainen vedä ainakaan 180kg enempää ja tämä on fakta. Tietysti roinaajat ja muut "korvaushoitolaiset" voivat muuta mussuttaa mutta vähänkään ihmisen fysiologiasta tietävät ovat kyllä asioista selvillä.

      • 6+5

        Aika surkeat faktat sinulla.


    • JJ.

      "Jos isohko heppu jolla on jo aikaisempaa salitaustaa alkaa treenaamaan maastanostoa, niin kyllä se tulos voi sinne 250kg päälle nousta jo lyhyessä ajassa. Ja ainahan noihin kyselyihin vastaavat lähinnä ne joilla on jotain kerrottavaa. Eli ne keskimääräistä kovempia tuloksia nostelleet. "


      uhuhhuhu....ahhahhaha....HAH HAH HAH HAH HAH!

      "Itse olen 169cm ja painan n.75kg ja maastanosto on tasan 200kg"


      ei meitä sinun oma painosi nyt kiinnosta vaan tuloksesi.

      "Ei ole mahdollista! Ei nyt eikä koskaan. Natuna ei edes raskassarjalainen vedä ainakaan 180kg enempää ja tämä on fakta."


      onhan se mahdollista toki, mutta samat kynäniskat eivät paria markkaa penkistä pukkaa jossa sitä oikeaa voimaa tarvitsee.
      maven voi vetää naama irveellä tekniikka päin v ittuakin. oli natu tai ei.
      penkki on oikea mittari voimalle kun tekee puhtaasti.

    • 12+18

      "onhan se mahdollista toki, mutta samat kynäniskat eivät paria markkaa penkistä pukkaa jossa sitä oikeaa voimaa tarvitsee.
      maven voi vetää naama irveellä tekniikka päin v ittuakin. oli natu tai ei.
      penkki on oikea mittari voimalle kun tekee puhtaasti."

      Provoa pukkaa? Penkissähän sitä vasta voikin huijailla, jos kisanostoista ei ole kyse. Persettä nostamalla ja pompulla. Reisikannatus on oikeestaan ainoa tapa huijata vedossa, ja sekään ei kauheasti yleensä auta, jos sitä ei ole erikseen treenannut. ( esim. vahvamieskisaajat)

      Lyön bensaa liekkeihin kertomalla, että olen nuo raudat nostanut molemmissa liikkeissä lähempänä 90kg omaa painoa, kuin 100kg:tä. Siis aivan Natukyniksenä. Maastanostossa paljon enemmänkin kuin 250kg. No eihän sillä painolla nyt mitään väliä ollut, mutta mainitsin nyt kuitenkin ihan kiusakseni. Tosin treenivuosiakin on takana lähempän kahtakymmentä kuin kymmentä

      • natuna 90:senä?

        Salilla vai kisoissa, penkki 200 paidalla, vai ilman?


      • 1+14
        natuna 90:senä? kirjoitti:

        Salilla vai kisoissa, penkki 200 paidalla, vai ilman?

        Salilla ilman pysäytystä. Ja t- paidalla. Kisoissa sitten hieman vähemmän.


      • paljonko
        1+14 kirjoitti:

        Salilla ilman pysäytystä. Ja t- paidalla. Kisoissa sitten hieman vähemmän.

        Eli kisoissa?


    • 1+14 ja 12+18

      "Eli kisoissa?"

      192,5

    • teinitoistofitnestuk

      Ei helvetttti näitä pikkupoikia.

      "moon natu moon meikä 4 kuukauden salireenillä vedin maasta moon 230!" "mun lähtötaso oli ekalla yrityksellä 220!"

      "salilla penkkasin t-paidalla 200 90 kiloisena natukuikelona!"

      "kisoissa penkkasin 60 kilosena natukuikelona tpaidalla 270kg!"

      vittttu millään salilla näy muita kun pikkupoikia jotka tuijottaa silmät pyöreinä kun me harvassa olevat isot miehet liikutellaan painoja. teitä pikkupoikia on salit täynnä ja muuta ette tee kun puhisette fitnes-tukun hihattomat paidat päällä hiukset geelillä ja pidätte hirveätä mekkalaa. puhisette kuin painekattilat vaikka painoa ei ole edes lämmittelypainoiksi.

      "UHHHHFFTGPPPPP!! SHHHHFFFPPTTTT!!!! AFFFFSSSHHHHHHSHHSHSH!!!!!"

      hajotkaa pikkupojat.

      #teinitoistofitnestukkupaita

      • ZYYYZZZZZ FAANIIIIII

        Hahahaha, tätä sama naurattaa itseäni, kun foorumit täynnä 150kg penkkaajia, 200kg kyykkääjiä ja 300kg mavettajia. Treeniä takana max pari vuotta.
        Salilla samat teinihiirulaiset vääntää vuodesta toiseen samoilla painoille p@skalla tekniikalla.


      • 8+17

        "#teinitoistofitnestukkupaita..."

        "Hahahaha, tätä sama naurattaa itseäni, kun foorumit täynnä 150kg penkkaajia, 200kg kyykkääjiä ja 300kg mavettajia. Treeniä takana max pari vuotta.
        Salilla samat teinihiirulaiset vääntää vuodesta toiseen samoilla painoille p@skalla tekniikalla."

        Ahistaako?... :D Pitäskö tähän nyt kysyä teidän ikäluokan kielellä, että You mad bro?...

        Onko käynyt mielessä, että siellä kirjoittelijoissa saattaa olla joukossa muutama ihan oikeastikkin vahva ukko, joilla saattaa olla myös jotain kerrottavaa?


    • Kimble75

      Kauan on kun on viimeks kirjotettu tänne,mut kerron että ite ainakin sumolla oon 250 just saanu. Ja ei todellakaan mitään aineita en alkas käyttää millonkaan. Ei vaan viiti kun arvostan "puhdasta" voimaa.Moni elvistelee 300 ja yli nostoilla,mut siellä on vaan roinat käytössä. Kyllä sitä iteki vetäs 350 roinan kanssa. Arvostan silti tätä omaa tulosta enempi kuin roinaajien tuloksia :D Oma painoni on 84 kg eli vähän tietoa minkäkokonen oon.

    • V10lentp0w3r

      On monelle mahdollista natuna. Itse vedin 18-vuotiaana 220kg maasta, mutta olin lapsesta asti harrastanut urheilulaleja, joissa kehittyy räjähtävyyttä. Jos haluaa ison maven, kannattaa tehdä kontrasti harjoittelua, esim: jos teet kyykkyä niin tee 1-5 toistoa ja heti sarjan jälkeen muutama boxihyppy.

    • Monia_saleja_kiertänyt

      En tunne yhtään normaalikokoista (alle 100 kg) kaveria joka nostaisi natuna yli 200 kg maasta. Eiköhän tuo normaali tuloshaarukka ykkösestä puhuttaessa liiku normilahjakkailla 70-100 kg miehillä siellä 140-200 kg haarukassa. Aika hyvä yleistys on sanoa, että kun tuplasti oman painonsa vetää maasta on jo tosi hyvässä kunnossa.

      Varianssi voimaominaisuuksissa on ihmisten kesken todella suurta ja onhan se selvää, että luonnonoikkuja on lähes joka kylässä - pienemmässäkin. Mutta he erottuvat jo hyvin nuorina muusta porukasta ja päätyvät yleensä sinne lehden palstoille.

      Mutta uskallan väittää, että jos jokainen terve suomalainen mies laitetaan nostamaan maasta maksimi niin se keskiarvotulos on hämmästyttävän huono. Salilla käyneet eivät pidä minään esim. 100 kg maastavetoa, mutta se jää yksinkertaisesti nostamatta perusveltolta mieheltä joka treenaa vähän tai ei ollenkaan. Selkä ei kestä ja jaloissa ei ole potkua.

      Salillehan ei yleensä edes ne kaikkein heiveröisimmät miestyypit tule.

    • Kimble75

      Seuraavana tavotteenani on nostaa kapealla jalka-asennolla 250 kg ku sumolla se on mennyt jo. Luulen että nyt oon 220 kunnossa. Oma paino edelleen samoissa ku aiemmin mainihtin eli 84-85 kg. Ja täys natu oon :) Se on totta että harvemmin näkee miesten nostavan yli 200. Sanon yhen vinkin jolla saa mavetuloksen kehittymään. Jos on selkävaivoja,niin ja jos vaan voimareeni ei enää pure. Tee pitkiä sarjoja maastavedossa,se antaa selällekkin semmosta kuntoutusta että kestää paremmin kovia reenejä sen jälkeen. Puhun pitkissä sarjoissa yli 30 olevia toistomääriä. Itellä on menny parhaimmillaan 56 kertaa omalla 1,5 kertasella painolla eli 127,5 kg:lla. Siitä mulla on video. Sotilas/Toistomaven säännöillä tehty.Mut kannattaa alottaa reeni esim.30-40 kilolla ja tehä vaikka 50 toistoa pari sarjaa ja nousta pikkuhiljaa isompiin painoihin,todellakin pikkuhiljaa. Ite tein noin puoli vuotta erilaisia pitkiä sarjoja ja todellakin oli apua,teen nyt vastaisuudessakin niitä aina välillä. Koska yritän saada suomenenkkaa rikki toistomaven 1,5 kertasessa painossa,jossa ilmeisesti ennätys on 76 toistoa. Yks vinkki on korokemave,se on todella tehokas nostamaan mavetulosta. Mut suosittelen ekana noita pitkiä sarjoja pitkän aikaa tekemään jos on selkävaivoja ollu ja se estää reeniä.

      • khkkvhk

        "harvemmin näkee miesten nostavan yli 200." Penkistä joo, mutta kyllä se mavessa ja kyykyssä on yleistä... Kannattaa joskus käydä treenaamassa sellaisella salilla missä treenaa, joku voimanosto seura...


    • exmave

      Parhaat henkilökohtaisesti tuntemani T.T. on vetänyt 310kg ja toinen T.M. 305kg. Molemmat ilman kemia-avustetta. T.M. on osallistunut voimanoston SM-kisoihin. T.T. on ollut mukana voimamieskisoissa mutta heikolla menestyksellä.

      Treenikaverini 65v ukko vetää 200kg. Itse vedin vielä 71-vuotisena 180kg.
      Käyttämälläni salilla käy nykyään vain yksi yli 200kg:n heppu. Noin 3-kymppinen, kookas, ei läski ja paino arviolta -120kg.

      Melko harva tekee mavea ja jokunen treenanneen näköinen kaveri saattaa vetää ykkösenä 100kg ja pudottaa sen huomiota herättävästi tähyillen ympärilleen, että onko uroteko huomattu.
      Toinen äijä huutaa samoilla painoilla kuin syötävä.

      • laihakäskikohta40vee

        Ja minua kun hävettää treenit (uudelleen ties monenne kerran) aloittaneena kyniksenä, kun otan mavesta jonkun hassun ykkösen 120 kiloa tms.

        Totta on kyllä, että mavea ja kyykkyä saa tehdä aika rauhassa. Taljalaitteet, käsipainot ja penkki ovat enemmän suosiossa.


      • Riippuu missä salilla käy. Käymme ilmeisesti eri saleilla.


      • luulisin.näin

        Oikeastaan paras paikka on käydä normisalilla, jossa on paljon vapaita painoja ja suorituspaikat, tällöin pääsee tekemään parhaiten liikkeitä. Isojen voimamörköjen salilla kyykky- ja mavepaikat ovat aina käytössä, ja jossain feelgoodnaminami-kuntokeskuksessa puolestaan ei ole edes tarvittavia välineitä.


    • pappakyselijä

      65v.-90kg.-210kg maasta,käynyt salilla 26v. ja natuna.onko hyvä vai huono tulos.en tiedä.

    • AikaHelposti

      Mä kävin eilen eka kerran elämässäni salilla. Nostin maasta 250kg, kun sellainen paino oli tangossa.

      • kärähdit

        Kyllä ja luulet sen kaikkien uskovan,minä kun sanon ettei 170kiloa nouse helposti kovinkaan monelta jannulta vaikka olisi harjoitellut maastavetoa,ja tiedoksi sinulle joka et ole salia nähnytkään niin painoja ei jätetä tankoihin ,joten se siitä sinun isosta valheestasi josta kärähdit jo heti alkuunsa.


    • Onmahdollista

      On mahdollista. Kyykkäsin 5 litran kanisterin kanssa 60 kyykkyä jokatoinen päivä (plusvatsat) 2 viikon ajan, välilevynpullistuman, 2 välilevyn repeämien ja hermojuurivaurioiden kanssa. Mun fyssari on tosin syötävän hot.

    • Natunostaja75

      Viimeviikolla nousi 2 x 255 kg kapeassa mavessa. Ykkönen ehkä olis jossain 265-270 kg. Oma paino noin 92 kg. Perunalla ja leivällä mennään. Väliin kahvia ja pullaa:)

      • veeäm43

        Tarttee kokeilla mavea kapealla otteella. Kokeilematta voisin kuvitella sen olevan harjoitteena normaali maven ta tangolla tehdyn hack kyykyn välillä.
        Teen hackia ja normaali mavea. Suhde on 10 - 15% maven hyväksi.

        Kahdesta viimeisestä hack treenistä jäivät reidet pirun kipeiksi enkä ennen viikon perästä alkavaa rentoutumisjaksoa uskalla kokeilla eikä kulkisikaan. Mutta liikerataahan voi tunnustella.


    • arnoltti62

      jaakko metsuri pessinen kaataa tonnin painoisen auton ilman kahvoja , tsekkaa you tupesta pätkä.

    • jkjlbkbönkbn

      laitan paremmaksi nostan maasta kaikki mikä tulee teidän yhteenlasketuista tuloksista. Harjoittelua tietysti takan 2 viikkoo.

    • Natunostaja75

      Moi kaikki. Nyt nousi tällä viikolla 260 kg normaalissa, perinteisessä mavessa. Olen kohta 43 v. 91 kg oma paino. Elämä on hauskaa, kun kehittyy vielä tässä iässä näin nopeaa. Alle vuodessa mavetulos noussut 15 kg.

      • kysympävaan

        Minkähänlainen ohjelma on sulla käytössä. Aika kova on kehitys noilla raudoilla tuossa ajassa.
        Onko muut liikkeet myös kehittyneet.
        Minkälaiset välitykset kropassa?


      • Natunostaja75

        Olen yli 12-13 vuotta tehnyt voimatreeniä. Sumolla treenasin muutaman vuoden päästen 250 kiloon, mutta se ei enää kehittyny, niin vaihdoin perinteiseen maveen. Selkäongelmia oli, mutta ne alkoi helpottaa, kun vaihtoi perinteiseen. Toki oli jotain si-nivelongelmia, jotka on nyt helpottaneet. Selkä alkoi kestää kovia nostoja, kun aloin tehdä vatsisten voimatreenejä ja syviä vatsiksia reenasin ja treenaan kokoajan. Se auttoi, mun paikalleen taas jämähtänyttä tulosta tässäkin mavessa, että vaihdoin tai aloin tehdä volyyminkasvatustreenejä. Ja lisätreeninä toisena treeninä viikon aikana esim. reversehyperiä, etukyykkyä tai vaan jotain muita syviä selkälihasharjotteita.Vatsaa vähintään kahdesti viikossa. Penkkitulos parani nyt, kun massaa tuli vähän, niin 157,5-162,5 kiloon. Volyyminkasvatustreeni on kyllä avainsana mulle ollu. Aloitin treenit mavessa 4 x 4 x 190 kilolla noin vuosi sitten ja nyt oon saanu työkapasiteetin nousemaan 5 x 5 x 207,5 kiloon. Kun pohja on kunnossa, niin sen päälle on hyvä rakentaa voimaa. Penkkitulos on viimenki nytkähtäny vähän eteenpäin ja on nyt 162,5 kg. Välitykset mulla on maveen hyvät ja oma pituus 171 cm.


      • kysympävaan

        Mites kyykky? Onko tullu tulosta, teetkö pohjaan vai mihin syvyyteen. Käytätkö polvisiteitä, kenkiä.
        Aika huonot 5 sarjat ennätyksiin nähden mavessa. Mikä paino 3×3 sarjoissa.


      • Natunostaja75

        Kyykkyä en mitenkää kovasti treenaa. Joskus sain 200 kiloa. Teen etukyykkyä vaan ja siinä on kovin sarja ollu 3 x 140 kg. Tuo 5 x 5 on sen verran kova työmäärältään ja sitä kannattaa jokaisen koittaa miten hyvin jaksaa vetää nuo sarjat kun laskee tuon saman prosenttimäärän mikä tulee 207,5 ja 260:iin. Vaikka johonki muuhun liikkeeseen laittaa tuon prosesenttimäärän 5 x 5:lla. Noista sarjoista ei ollut yksikään loppuun vedetty ja voimatreeneissä ei tulekkaan vetää ikinä sarjoja loppuun. En ole 3 x 3 tehny koskaan, mutta yksi 3 x 240 on tullut ja 6 x 220 ja 2 x 255. Kovimmat sarjat on varmaan 12 x 200 ja 11 x 210 kun vedetään aivan loppuun asti ja yksi sarja. Niin ja yks tekijä maven kehitykseen on korokemave, jota oon tehny 10 cm korokkeella seisten. 4 x 4 x 190 on kovin treeni sillä ollu. 2 x 215 myös oon tehny korokkeelta.


    • ckönä

      itellä 250kg kyykky 250kg veto ja penkki 140kg stopilla olen 18v ja salia takana 1v10kk ja oikeesti tullu kovaa treenattua 6kk, paino 127kg

    • Oma mielipide. Itse saan nyt mavesta 190 kilolla 6 toistoa. Sain vähän aikaa sitten 205 kiloa 6 kertaa, mutta sitten päätin laihduttaa ja siinä sitten putosi mavekin. Ilmeisesti mahasta on tosi paljon hyötyä noissa nostoissa, kuten voi päätellä näiden maailmanvahvinmies voittajien anatomioistakin. Itse nostelen ilman vyötä vetoremmeillä ja aivan puhtaasti (selkä ihan suorana). Olen nyt 31 mutta nostin jo 20 vuotiaana 180 kiloa maasta, mutta tosiaan silloin vedot eivät olleet puhtaita. Eli tekniikan puhtaudellakin on väliä.

      Eli jos heppu on mahakas, käyttää vyötä ja vetää selkä mutkalla, niin eihkä tuo on aika paljon mahdollisempi tulos. Hän saattaa myös hieman liioitella, niin että todellisuudessa nosti painot pieneltä korokkeelta. Tosin, saattaa hän myös ihan natukin olla, mutta itse olen vähän sitä mieltä että kun nyt eletään tällaista aikaa että kuka vaan niitä hormooneita ihan varmasti käsiinsä saa, niin en näe mitenkään kummallisena epäillä hurjempien nostajien puhtautta.

    • Natunostaja75

      Hei, nyt kun vaihdoin vaihteeks sumotyyliin, niin sain vanhan 250 tuloksen ekaks parannettua 260 kiloon ja nyt eilen 3.12.2018 meni 280 kg. Perinteinen mave on 260 kg menny,mut nyt tosin sumotyylillä taas edelle menin. Oma paino 91 kg,ikä 43 v. Natuna 300 ihan mahollinen kovalla työllä.

    • Anonyymi

      Täällä 20v natunostaja, joka nappaa 250kg. Kehonpaino tällä hetkellä noin 92kg. Ei ole mikään mahdottomuus tuo lukema. Puolestaan taas penkki ja kyykky huonoja suhteessa vetoon.

    • Anonyymi

      Olin selkä vaivasena 3 vuotta tekemättä mitään.
      Tämän jälkeen rupesin käymään salilla ja maastaveto maximi oli aloittaessa 120kg
      Neljä kuukautta myöhemmin tulos oli 200kg
      Painoni 105kg
      Olen tosi heikko maastavetäjä mutta uskon silti jonain päivänä vetäväni 300kg rawna

    • Anonyymi

      Natuna olen treenannut 30 vuotta. Nuorempana kun pysty tekemään maastavetoja niin 305 kg vetoon ei tarvittu kuin kovaa treeniä ja syömistä. samoin kuin ei 220kg penkki eikä 240 kg kyykkyyn

    • Anonyymi

      Suurin osa tässä keskustelussa uhoavista ei nosta kuin kaljatölkkejä huulille.

      • Anonyymi

        Mitä / ketä kaikkea teidän vaimon huulilla on käynyt?


    • Anonyymi

      Masentava mave! Muun muassa.
      Vedin 74v ikäisenä ja 87 kiloisena 200kg.
      Saliyrittäjä lupasi tarjota kahvit jos 80-kymppisenä vedän 160kg.
      Saa pitää kahvinsa. Täytän ensi vuotena tuon 80v mutta mave on tullut alas muiden muassa.
      Nykyään painan 78kg ja tuo 160kg mave on tiukassa. Enne 80v synttäriä se ehtii nykymenolla laskemaan laskemaan.
      Olen yrittänyt hidastaa lihaskatoa tekemällä minulle pitkiä 8:n ja 10:n sarjoja. Maksimi laskee hiljalleen.

      Kaikki muu on tippunut paitsi leuanvedot.
      Lausuma, ettei ihminen niin vanhaksi tulekaan, etteivätkö lihakset ja voimat kasva! Täyttä potaskaa!

      • Anonyymi

        On varmasti 800-vuotiaiden ennätys! Siitä menen vaikka valalle.


    • Anonyymi

      Nostellaanpa tätä taas.
      Itselläni ei ole juuri salitaustaa ja viimeiset 6 vuotta olen tehnyt vain istumatyötä ja kasvattanut vatsaa, eikä mitään liikuntaa tai salia.
      3,5 viikon salilla käymisellä nostin viime lauantaina mavessa 190kg, oli kyllä vyö ja versagripit.
      Olen 50v, 186cm ja 128kg (läski).
      En vähäisestä salitaustastani johtuen osaa sanoa onko tulos huono vai hyvä.
      Penkin ja kyykyn maksimia en ole edes kokeillut, mutta surkea olen niissä.
      Penkki maksimi on tuskin 90kg enempää ja kyykyä en uskalla edes arvioida, mutta ei se häävi tulos voi olla.
      Uskon että aktiivisesti treenannut kaveri pystyy kohtuu helposti 220-240kg mavessa.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      377
      3578
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      197
      1672
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      66
      1327
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      146
      1208
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      873
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      164
      855
    7. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      52
      821
    8. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      117
      820
    9. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      809
    10. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      792
    Aihe