Onkohan Aallon keraamisella, valkoisella Savoy-maljakolla mitään arvoa? Onko tietoa? Keskikokoinen, perusmalli.
savoy-maljakko
9
5519
Vastaukset
- ankkuli
Tarkoitanet valkoista lasista tehty Savoy-maljakkoa? (Savoy-maljakon nimi on tunnettu myös Aalto-maljakkona).
Vai onko se oikeasti keraaminen?- jolian
keraaminen on, kyllä. Muistaisin kuulleeni, että niitä jonkin olisi jossain vaiheessa tehty keraamisena...?!?
- Plagiaatti
Sinulla on Savoy-maljakon kopio, jos se on keramiikkaa.
Malja on lasia. - Errare humanum est
Oikea Savoy-maljakko on vihertäväsävyistä lasia. sen vanhan lasin kyllä erottaa. Myöhemmät ovat Aalto-maljakoita. Olen joskus muistaakseni jossakin Sokoksen myymälässä nähnyt porsliinisen Aalto-maljakon myytävänä, joten oletan että keraamisella tarkoitat sellaista. Saattaa olla Arabian tekemä, joten joskus maksaa mansikoita.
- Oona22
Marikan-maljakot sivulla on esitelty erilaisia Aalto maljakoita ja muita maljakoita. Tässä nettisivu http://www.marikan-maljakot.com/staticpages/index.php/maljakotaakkosjarjestyksessa
- timot
Mulla on ns. Aalto-maljakko ja se on ilmeisesti vanhempaa tuotantoa, mutta mistä iän/arvon tunnistaa?
Tämä on kirkasta lasia, mutta pohja on tosi ohutta ja pohjassa epätasaisempi kohta (ikäänkuin se puhaltajan pillin kohta ?) ja nurkassa "ALVAR AALTO" -teksti "hiekkapuhalletuna tikkukirjaimin.
t.t.t.
- antiikkia-antiikkia
.. antiikkia netistä? Tämän listan löysin
http://www.vaivaton.com/catalog/s-2007-15
Voiko antiikkia oikeastaan edes myydä / ostaa
netissä???? - MariMeinas
HEI!
Jos jollakulla on semmoinen posliinia / kivitavaraa oleva valkoinen, turkoosi (vaalean sininen lähes) "aalto-maljakko" sitä matalampaa mallia - se ei siis ole aito! Itselläni oli sellainen ja se olikin tosi kiva...
ELI - jos joku haluaisi myydä sellaisen halvalla tai vaihtaa johonkin muuhun kivaan, ota yhteyttä:
[email protected] - MariMeinas
Edellisessä viestissä väärä meiliosoite: [email protected] ja olen tosissani eli ottakaan ihmeessä yhteyttä, jos teillä on tämmöinen "feikki" Aalto-maljakon keraaminen valkoinen tai valko-turkoosi hassun näköinen kopio! Tykkäsin pitää siinä pikkutavaroita ja nyt harmittaa, kun se särkyi :(
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1074302Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k703100Hitaille omat kassat
Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille3152861Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet622332- 771552
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen771378- 981342
Mitä yhteistä sinulla
on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?701146- 771138
Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!
Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei6911121