Bioteekin puhdistuskuuri

annsku

Ostin eilen Bioteekin Puhdistuskuuri-jauheen. Tänä aamuna laitoin sitä ohjeen mukaan teelusikallisen mehuun ja sekoitin, no eihän se mitään sekoittunut vaan jäi pinnalle! Onko kenelläkään ratkaisua vai onko sen tarkoituskin jäädä pinnalle? Jauhe on aika kamalan makuista koska se tulee suoraan suuhun vaikka olisikin nesteessä??? Saattaa olla että rahat meni hukkaan, luulin sen "sulavan" nesteeseen...

17

9332

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • terveisiä

      Laita nyt se jauhe lasinpohjalle ja kaada neste päälle.

      • annsku

        sitäkin kokeilleena sama efekti, että se siitä tumpeloudesta...


      • Yrittänyt
        annsku kirjoitti:

        sitäkin kokeilleena sama efekti, että se siitä tumpeloudesta...

        Pinnalle jää, vaikka miten sekoittaisi!!!!


    • toimiiko

      Ostin eilen itse samaa jauhetta.Ei tosiaan sekoitu veteen, harkitsin jo kuumaa vettäkin.Miten tämä puhdistus toimi sinulla?

      • suuhun

        sitä jauhetta otetaan lusikalla suuhun ja vettä päälle ja alas.
        älä jää maistelemaan makus vettä vaan päälle samantien ja alas.
        toimii se tehoaa puhdistaa eikä enää väsytäkään niin paljon kuin ennen.


      • kevyeen marjakeittoon
        suuhun kirjoitti:

        sitä jauhetta otetaan lusikalla suuhun ja vettä päälle ja alas.
        älä jää maistelemaan makus vettä vaan päälle samantien ja alas.
        toimii se tehoaa puhdistaa eikä enää väsytäkään niin paljon kuin ennen.

        niin sekoittuu ja sitten paljon vettä päälle.


    • KBb

      Olen muutaman kuurin käyttänyt ja toimii todella hyvin! Aine todellakin ei sekoitu ehkä helpolla mutta pitää vaan sekoitella ja ei siihen 2 teelusikallisen sekoittamiseen mene kun minuutti.. sitten HETI sekoituksen jälkeen mömmö vaan nieluun...
      Ei hyvää mutta onko se nyt sitten väliä jos toimii ??

    • KKBb

      Aine toimii loistavasti.. Pitää vaan sekoittaa ja siihen menee korkeintaan 1-2 minuuttia. Juju on että HETI sekoitettua juodaan..jos odottaa niin aine nousee pintaan. Maistuu miltä maistuu mut ei kai maku nyt ole pääasia jos toimii ja mulla ainakin toimii. kolmatta kuuria juuri vuoden aikana käytän ja tyytyväinen tulokseen olen.Terv.

    • miep

      itse sekoittelin sitä "ei ihan kylmään" veteen (ei tietty mitään herkkua ole sellasessa kädenlämpöisessä..) mutta sekoittuu huomattavasti paremmin..tosin mömmö näyttä silloin sellaiselta leväkupilliselta, mutta kyllä se alas menee. Ja tuntuu kyllä ihan toimivan, ainakin minulla. Ihosta puskee kauhee töhnä läpi!

    • jkl

      Aloitin tänään kyseisen kuurin. Kiinnostaisi vähän kuulla teiltä jotka olette tätä tuotetta käyttäneet; kuinka kauan kehon oireilu on kestänyt, siis nämä paastonkaltaiset? Yksilöllistä luonnollisesti, mutta siksi juuri kiinnostaisi kuulla millaisia kokemuksia eri ihmisillä on.

      Lisäksi olen käyttänyt purkkiravinteita ja mietin kannattaako niitä käyttää tämän kuurin aikana; noh, ehkei ne ihan hukkaan mene vaikka samaan aikaan käyttääkin..

      Mulla on melkoisen herkkä maha (lisäksi vielä keliakia) joten aika varovasti aloitan, toivon mukaan tuote sopii; aika paljon hyvää tästä kuullut!

    • karts

      sama homma minulla. se jää siihen nesteen päälle ja maistuu aivan hirveältä. toivottavasti auttaa edes.

    • sopuli--

      Mun mielestä se maistuu todella hyvältä, ei sekottumisessakaan oo ollut mitään ongelmia. Innolla odotan lopputulosta. :) Olo onkin pitkään jo ollut tosi tunkkanen.

    • tuutikki...

      No mutta.
      Minä olen esim. sekoittanut jugurttiin.
      Ja juonut vettä sitten erikseen.

      Ei se nyt noin vaikeeta oo :)

    • bioteekki
    • kokeilen sitä minäki

      Vanhajuttu muille, mutta höpsähdin tänään ostaan sitä kanssa. Olen tottunut noiden mömmöjen kans, että mahdollisimman pieneen vesitippaan kannattaa sekoitta ja sitten ykkösellä alas. Sitten kun sitä jää lasiin niin päästää taas siihen uutta vettä päälle ja juo sen lopunkin, mutta se ei enää maistu laimeempana enää niin pahalla kuin se sakee mömmö.

      Onko teillä toiminut kuinka hyvin tuo ja minkälaisia oloja on ollut kuurin jälkeen?

      • Taas vedätetään.

        Mitähän te luulette puhdistavanne ?

        --Bioteekin puhdistuskuuri on kuitua ja yrttejä sisältävä ravintolisä, jolla teet suursiivouksen koko keholle. Puhdistuskuuri puhdistaa kuonakertymiä ja edistää suoliston toimintaa--

        Vai että kuona-aineita, hitsatessa tulee kuonaa, onko teidän suolia hitsattu ?


      • siansikat suolenmutk
        Taas vedätetään. kirjoitti:

        Mitähän te luulette puhdistavanne ?

        --Bioteekin puhdistuskuuri on kuitua ja yrttejä sisältävä ravintolisä, jolla teet suursiivouksen koko keholle. Puhdistuskuuri puhdistaa kuonakertymiä ja edistää suoliston toimintaa--

        Vai että kuona-aineita, hitsatessa tulee kuonaa, onko teidän suolia hitsattu ?

        viimekesäisiä grillikyljyksiä niistä toivon pääseväni eroon :) Humpuukia tai ei, niin olen joskus aikaisemminkin käyttänyt jotain vastaavaa tuotetta ja sen käytön jälkeen oli jotenkin tosi pirtee olo.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3120
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2111
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2044
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1885
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      72
      1587
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1346
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1242
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1241
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      34
      1201
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe