Mistä mammavaatteita?

T.i.i.P.i

Mistä ihmeestä tilailette niitä mammavaatteita? Vai ihanko vaan liikkeistä ostatte suoraan? Täällä meillä päin kun ei oikein tuo valikoimakaan ole mistään kotoisin.. :/
H%M:n sivuilta katselin, vaan eipä sielläkään kovin suurta valikoimaa ollut.

Kertokeeeeeeeeeee!

terkuin,
tiipi rv 10 6, eilen käyty kuuntelemassa sydänääniä :DDD

14

4243

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • T.i.i.P.i

      pistin sitten prosentit tuonne hoon ja ämmän välliin x) noh, suoraan punkasta tähän pomppasin naputtelemaan, ja tais aivot jäädä tonne tyynyjen väliin vielä ;D

    • Rv-16+

      Mene ihmeessä käymään HM:män myymälässä, koska ainakin Helsingissä valikoimaa on, eli kuvaston valikoima aivan eri kuin myymälän tuotteet !!! Itse olen ostanut sieltä mm. 2 sisähousut, 1 farkut, 1 sammarit, normi takin mutta ison sellaisen :-)), alusvaatteita, puseroita, ja ihanan neuleen.
      Sitten on Lindex, heilläkin on mammavaatteita.

      Sitten on nämä netti sivut: missymom, bebes, lastenvaate jne. Ja älä unohda huutonettiä, sieltä saa ostaa hyväkuntoisia mammavatteita 'halvalla' ja saat suoraan kotiin myyjältä. Googleta äitiysvaate-haulla ja eiköhän sieltä jotakin löydy. Kantsii ostaa mammavaatteita, koska jo nyt ne on selvästi paremmat päällä, tukevat ja muutenkin piristävät :-) Hyvää odotusta ja vaatteiden hankintaa ..

      • T.i.i.P.i

        Tilannehhan on se, että esim. lähimpään hennesiin on matkaakin reilusti yli sata kilsaa. Eli käyminen siellä ei onnistu ihan noin vain. Pakko on tyytyä kuvastoihin.


      • minäx
        T.i.i.P.i kirjoitti:

        Tilannehhan on se, että esim. lähimpään hennesiin on matkaakin reilusti yli sata kilsaa. Eli käyminen siellä ei onnistu ihan noin vain. Pakko on tyytyä kuvastoihin.

        ..henkasta ja maukasta yhdet äippähousut.( 39,90 €)
        Loput: puseroita ja yhdet äippäfarkut ( H&M:n mama -mallistoa) tilasin huutonetistä (oli kuvat siellä nähtävillä) hyväkuntoisia ja muodikkaita.
        Maksoin koko paketista vain 26 €.
        Kannattaa käydä huutonetissä, ovat yhdellä äidillä olleita ja hyväkuntoisia sekä edullisia.
        KÄyttöikähän on lyhyt.


      • kaupan
        minäx kirjoitti:

        ..henkasta ja maukasta yhdet äippähousut.( 39,90 €)
        Loput: puseroita ja yhdet äippäfarkut ( H&M:n mama -mallistoa) tilasin huutonetistä (oli kuvat siellä nähtävillä) hyväkuntoisia ja muodikkaita.
        Maksoin koko paketista vain 26 €.
        Kannattaa käydä huutonetissä, ovat yhdellä äidillä olleita ja hyväkuntoisia sekä edullisia.
        KÄyttöikähän on lyhyt.

        Minkä kokoinen olet? Itse olen 160 cm ja 65 kg. Ajattelin myydä osan äitiysvaatteista pois. Mukana H&M ja MOM By Lindex (uutena ostettuja). Kiinnostaako?


      • kartsu74
        kaupan kirjoitti:

        Minkä kokoinen olet? Itse olen 160 cm ja 65 kg. Ajattelin myydä osan äitiysvaatteista pois. Mukana H&M ja MOM By Lindex (uutena ostettuja). Kiinnostaako?

        Mua vois kiinnostaa aikalailla samankokoinen 160 ja 58 kg.
        Mitä vaatteita sulla on??


      • Kohta äippä
        kaupan kirjoitti:

        Minkä kokoinen olet? Itse olen 160 cm ja 65 kg. Ajattelin myydä osan äitiysvaatteista pois. Mukana H&M ja MOM By Lindex (uutena ostettuja). Kiinnostaako?

        Mä voisin ainakin olla kiinnostunut ostamaan.
        Laitatko tarkempaa tietoa vaikka mun sähkäriin; [email protected]


      • kaupan....
        kartsu74 kirjoitti:

        Mua vois kiinnostaa aikalailla samankokoinen 160 ja 58 kg.
        Mitä vaatteita sulla on??

        Hei,
        itse odotin 10/05-05/06, joten tässä syys-/talviodotukseen sopivia vaatteita:

        - H&M Mama farkut, todella ihanat vaaleansiniset(ostettu uutena), koko 40-42.
        - H&M Mama farkkuhaalarit, koko M, nekin aivan ihanat päällä, tummansiniset.
        - kolme kappaletta MOM By Lindex -06 malliston äitiyspaitoja (uutena ostettuja!): Musta pitkähihainen koko S, tummansininen lyhythihainen koko M ja vihreä läpikuultava tunika 42. Kaikki olivat erikokoisuudestaan huolimatta oikein sopivia mulle.
        - H&M toppi, turkoosi beigein kirjaillun. Sopiva esim. sisäkäyttöön talvella, tai sitten neuletakin alla. Hintalappukin vielä kiinni (14,90).
        - Bebes, Noppies-farkkuhame (täyspitkä). Koko L. Upea ja ihana pitää, koska joustaa ja peittää koko masun. Väri tumma sininen.

        Lisäksi pari H&M Mama-imetyspaitaa (lyhyet hihat, musta ja vaaleanpunainen, koko L tai vastaava), joita en ole pitänyt montaakaan kertaa, koska en imettänyt.

        Hintaa en ole vielä miettinyt, mielellään myisin pakettina, jossa useampi vaate (jo korkeiden postimaksujen vuoksi).

        Alla linkit Lindexin paitoihin, muista kuvat pyydettäessä:

        http://i83.photobucket.com/albums/j311/anne1208/SUC51252.jpg
        http://i83.photobucket.com/albums/j311/anne1208/SUC51251.jpg
        http://i83.photobucket.com/albums/j311/anne1208/SUC51247.jpg

        Mikäli olette kiinnostuneita niin pyytäkää lisää kuvia sähköposteihinne :)


      • +tiipi+
        kaupan kirjoitti:

        Minkä kokoinen olet? Itse olen 160 cm ja 65 kg. Ajattelin myydä osan äitiysvaatteista pois. Mukana H&M ja MOM By Lindex (uutena ostettuja). Kiinnostaako?

        sen verran voin koostani sanoa, että pituutta löytyy se 170cm, ja extrapitkät lahkeet on meikäläisen housuissa oltava =D


      • housuissa
        +tiipi+ kirjoitti:

        sen verran voin koostani sanoa, että pituutta löytyy se 170cm, ja extrapitkät lahkeet on meikäläisen housuissa oltava =D

        H&M:n äitiyshousuissa on ihan normisti huisin pitkät lahkeet. Olen itse 174 ja joudun kääntämään lahjetta aina, ettei se jää kantapään alle.


      • tavinnut..
        T.i.i.P.i kirjoitti:

        Tilannehhan on se, että esim. lähimpään hennesiin on matkaakin reilusti yli sata kilsaa. Eli käyminen siellä ei onnistu ihan noin vain. Pakko on tyytyä kuvastoihin.

        Älä heitä kirvestä kaivoon. Itse en ole kummassakaan raskaudessa tarvinnut äitiysvaatteita ennen rv 20, tässä jälkimmäisessä vasta muutamia viikkoja sen jälkeenkin. Ehkäpä jouluostosten yhteydessä siis tulee tilaisuus ostoksille :)
        Eikä se sata kilometriä nyt niin pitkä matka ole?!


    • Toista odotellessa
    • www.9kk.fi

      www.9kk.fi

      Täältä kauniita ja halpoja äitiysvaatteita ja imetysvaatteita :)


      Tai vaihtoehtoisesti:
      www.aitiysvaatteet.fi

    • Rv29

      Kannatan H&M:stä ostoa. Olen ostanut sieltä 2 farkut, rintaliivejä sekä useita erilaisia mamma-paitoja. Netin kautta olen kaikki tilaillut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      60
      5957
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      24
      3764
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      230
      2053
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1810
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1256
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1249
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      298
      1049
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      990
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      919
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      868
    Aihe