Koivukylä

Tauno5

Tietääkö kukaan minkälaista aluetta on Vantaan Koivukylä? Onko paljon juoppoja/maahanmuuttajia?

115

23925

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • molempia

      Tiedän Koivukylän.
      On paljon.
      Molempia.

    • AI ONKO?

      ON!

    • rauhattomin?

      Taitaa Koivukylä kisata tarkasti kärkisijasta Vantaan rauhattomimman alueen tittelistä. Ne opiskelija-asuntolat, ne isot talot Havukosken puolella, aseman seutu ylipäänsä, ne baarit ja yökerho... Siellä riittää seikkailua kuin viidakossa ikään jos jännitystä elämäänsä kaipaa.

      • b.e.a.t.y

        Itse henkilökohtaisesti olen asiasta eri mieltä, tai sitten oon tottunu pienessä kaupungissa asuneena et niitä juoppoja yms on joka paikassa vähintään yks... Kuitenkaan ne ei mun elämää oo millään lailla häirinny vaan oon myös yöllä ja aamuyöllä saanu kulkea ihan rauhassa... Ja asun juuri niissä iik, niin (muka) levottomissa isoissa kerrostaloissa opiskelija-asuntojen vieressä, joten olen asiasta eri mieltä, kerran tai kaks oon kuullu jotain meteliä jostain päin ku oon kotona ollu ja pari kertaa oon nähny siel poliisit illalla... Itse olen alueella viihtynyt oikeen hyvin, niistä juopoista (missä ne on?) ja ulkomaalaisista huolimatta... Älkää ihmiset olko niin raivostuttavan rasistisia...


      • ...
        b.e.a.t.y kirjoitti:

        Itse henkilökohtaisesti olen asiasta eri mieltä, tai sitten oon tottunu pienessä kaupungissa asuneena et niitä juoppoja yms on joka paikassa vähintään yks... Kuitenkaan ne ei mun elämää oo millään lailla häirinny vaan oon myös yöllä ja aamuyöllä saanu kulkea ihan rauhassa... Ja asun juuri niissä iik, niin (muka) levottomissa isoissa kerrostaloissa opiskelija-asuntojen vieressä, joten olen asiasta eri mieltä, kerran tai kaks oon kuullu jotain meteliä jostain päin ku oon kotona ollu ja pari kertaa oon nähny siel poliisit illalla... Itse olen alueella viihtynyt oikeen hyvin, niistä juopoista (missä ne on?) ja ulkomaalaisista huolimatta... Älkää ihmiset olko niin raivostuttavan rasistisia...

        ...jotka kauppaa ostarin pihassa bissekeissejä autonrottelonsa takapaksista...


      • b.e.a.t.y
        ... kirjoitti:

        ...jotka kauppaa ostarin pihassa bissekeissejä autonrottelonsa takapaksista...

        Kuulun niihin henkilöihin jotka käyttää alkoholia äärimmäisen vähän, joten kiitos vain arviosta minusta ihmisenä, oli varmaan loukkaavin ja naurettavin ikinä... Haukkukaa paikkaa vasta jos teillä on siitä jotain todellista tietoa ja kokemusta, ei pelkkää kuulopuhetta, huhua ja legendaa... :)


      • nainen maailmalta

        KÄVELIPÄ HEINÄKUISENA YÖLLÄ JOKU MUMMOKIN KLO. 2 PORAKONE KÄDESSÄ VASTAAN SIINÄ HAVUKOSELLA, VALINTATALON VIERESSÄ.....


      • Asiakaspalvelija
        b.e.a.t.y kirjoitti:

        Itse henkilökohtaisesti olen asiasta eri mieltä, tai sitten oon tottunu pienessä kaupungissa asuneena et niitä juoppoja yms on joka paikassa vähintään yks... Kuitenkaan ne ei mun elämää oo millään lailla häirinny vaan oon myös yöllä ja aamuyöllä saanu kulkea ihan rauhassa... Ja asun juuri niissä iik, niin (muka) levottomissa isoissa kerrostaloissa opiskelija-asuntojen vieressä, joten olen asiasta eri mieltä, kerran tai kaks oon kuullu jotain meteliä jostain päin ku oon kotona ollu ja pari kertaa oon nähny siel poliisit illalla... Itse olen alueella viihtynyt oikeen hyvin, niistä juopoista (missä ne on?) ja ulkomaalaisista huolimatta... Älkää ihmiset olko niin raivostuttavan rasistisia...

        Tule asumaan merirastilaan niin näet aidon maahanmuuttaja getton.
        Siellä tulet sinäkin rasistiseksi. Murtoosa pakolais nuorista osaa käyttäytyä maan tavoin. Ps. Turkkilaiset/arabit,somalit...muslimit ylipäänsä on itse hyvin rasistisia ja ennakkoluuloisia.


      • Anonyymi
        b.e.a.t.y kirjoitti:

        Itse henkilökohtaisesti olen asiasta eri mieltä, tai sitten oon tottunu pienessä kaupungissa asuneena et niitä juoppoja yms on joka paikassa vähintään yks... Kuitenkaan ne ei mun elämää oo millään lailla häirinny vaan oon myös yöllä ja aamuyöllä saanu kulkea ihan rauhassa... Ja asun juuri niissä iik, niin (muka) levottomissa isoissa kerrostaloissa opiskelija-asuntojen vieressä, joten olen asiasta eri mieltä, kerran tai kaks oon kuullu jotain meteliä jostain päin ku oon kotona ollu ja pari kertaa oon nähny siel poliisit illalla... Itse olen alueella viihtynyt oikeen hyvin, niistä juopoista (missä ne on?) ja ulkomaalaisista huolimatta... Älkää ihmiset olko niin raivostuttavan rasistisia...

        no tämäpä!! miten ne mamut liittyy juoppoihin tai mihinkää negatiiviseen asiaan ylipäätään?


      • Anonyymi
        b.e.a.t.y kirjoitti:

        Itse henkilökohtaisesti olen asiasta eri mieltä, tai sitten oon tottunu pienessä kaupungissa asuneena et niitä juoppoja yms on joka paikassa vähintään yks... Kuitenkaan ne ei mun elämää oo millään lailla häirinny vaan oon myös yöllä ja aamuyöllä saanu kulkea ihan rauhassa... Ja asun juuri niissä iik, niin (muka) levottomissa isoissa kerrostaloissa opiskelija-asuntojen vieressä, joten olen asiasta eri mieltä, kerran tai kaks oon kuullu jotain meteliä jostain päin ku oon kotona ollu ja pari kertaa oon nähny siel poliisit illalla... Itse olen alueella viihtynyt oikeen hyvin, niistä juopoista (missä ne on?) ja ulkomaalaisista huolimatta... Älkää ihmiset olko niin raivostuttavan rasistisia...

        Kerinee kerinee kerinee


    • eräs vain

      Kyllä minä sanoisin että on tämä Koivukylä aika kauhea paikka. Olen täällä asunut jonkin aikaa ja nyt jo haluaisin täältä pois. Ihan ihme porukkaa, ja nyt tällä viikolla tuikattiin meidän talokin tuleen.

      Jos on mahdollisuus muuttaa jonnekin muualle niin se kannattaa tehdä. Minulle sanottiin ennen muuttoa että 'ei se nyt niin hirveä paikka ole' mutta fuck that. Paska paikka tämä on, en suosittele *kenellekään*. Liikaa sosiaalitapauksia ja -anteeksi nyt vain- ulkomaalaisia.

      • Bert

        Itse voin hyvällä omallatunnolla sanoa, että ainakin Lehmustie on helkkarin hyvä paikka asustella.
        Yleensäkin kaikki paikat, missä EI ole kaupungin vuokra-asuntoja, ovat hyviä mestoja.


      • Kaiken nähnyt
        Bert kirjoitti:

        Itse voin hyvällä omallatunnolla sanoa, että ainakin Lehmustie on helkkarin hyvä paikka asustella.
        Yleensäkin kaikki paikat, missä EI ole kaupungin vuokra-asuntoja, ovat hyviä mestoja.

        Koivukylä monikulttuurisuudessaan ja koko elämän kirjollaan on kuin stadin Kallio ennen juppeja ja pissiksiä.Täynnä elämää niin hyvässä kuin joskus pahassakin.


      • Koivis..

        Asun 12 kerroksisessa sini valkosessa talossa.
        Ja täällä on palanu 2 kertaa.
        Asutko sinä samassa talossa???? O_O
        Olen asunut täällä jo 3 vuotta...
        Minusta tämä paikka ei ole kummosempi.. kaikki on lähellä.. vaikka täällä onkin somaleita ja juoppoja niin ei se minua haittaa...

        Mutta tämä onkin mielipide asia. n_n


      • vekara1

        ETNOHELVETTI - kuin englanin lähiössä olisi.


      • ikävä Koivulylään

        perheeni kanssa Karsikkokujalla. Pari vuotta sitten muutimme pois ja nyt haluamme sinne takaisin, mutta ei ole isoa asuntoa vapaana!! Ikävä jäi kova Koivukylään. Myös kaikki lapset ikävöivät Vantaata.
        Silloin kun itse asuimme Koivukylässä, Kasikkokujalla niin siellä oli rauhallista ja iltaisin sai kulkea ihan rauhassa yksin ulkona. Koivukylän mustalaiset vaan jäi harmittamaan, koska he pelottelivat(kirjaimellisesti) lapsia


      • NO DISSAUS

        kuule ekaksi somalit ei juo ne ovat islameja meidän kulttuurissa eisaa juoda turhaa vaan syytätte joka ikisestä asiasta somaleita. Onneks en asu enään täällä suomeessa täyttä rasismia en sietänyt lähdin lontoosen. Brittiläiset ovat paljon sosiaalisempi en nähnyt yhtään rasisimia siellä. Somalit eivät haluasi asu Suomessa käytätte heitä kuin orjia mitä vittua teitä vaivaa.? MUSLIM IS THE BEST USKONTO YOU KNOW? DONT SAID MORE. jonain päivänä saate olla ilosii kun kaikki somput lähtee täältä turvattomasta paikasta. Onneksi että muutin lontoosen. älkää esitelö että olette viattomia te teette somaleilla kaikkea paskaa väitätte aina että te suomalaiset ootte oikeessa LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL BIATCH FUCK THAT SHID


      • eikä aiheetta
        NO DISSAUS kirjoitti:

        kuule ekaksi somalit ei juo ne ovat islameja meidän kulttuurissa eisaa juoda turhaa vaan syytätte joka ikisestä asiasta somaleita. Onneks en asu enään täällä suomeessa täyttä rasismia en sietänyt lähdin lontoosen. Brittiläiset ovat paljon sosiaalisempi en nähnyt yhtään rasisimia siellä. Somalit eivät haluasi asu Suomessa käytätte heitä kuin orjia mitä vittua teitä vaivaa.? MUSLIM IS THE BEST USKONTO YOU KNOW? DONT SAID MORE. jonain päivänä saate olla ilosii kun kaikki somput lähtee täältä turvattomasta paikasta. Onneksi että muutin lontoosen. älkää esitelö että olette viattomia te teette somaleilla kaikkea paskaa väitätte aina että te suomalaiset ootte oikeessa LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL BIATCH FUCK THAT SHID

        Mutta voisitko pyytää, houkutella, ostaa, rukoilla kaikki loputkin somput helvettiin Suomesta.
        Siitä kiittäisin varmasti.


      • kokemusta on
        ikävä Koivulylään kirjoitti:

        perheeni kanssa Karsikkokujalla. Pari vuotta sitten muutimme pois ja nyt haluamme sinne takaisin, mutta ei ole isoa asuntoa vapaana!! Ikävä jäi kova Koivukylään. Myös kaikki lapset ikävöivät Vantaata.
        Silloin kun itse asuimme Koivukylässä, Kasikkokujalla niin siellä oli rauhallista ja iltaisin sai kulkea ihan rauhassa yksin ulkona. Koivukylän mustalaiset vaan jäi harmittamaan, koska he pelottelivat(kirjaimellisesti) lapsia

        Samoin kanssa on huonoja kokemuksia mustalasista!
        Ne ei kunnioita ihmisen yksityisyyttä, niin kuin esim somalit tms.
        Ihan lapsena ne jo mm. räkii vastaantulijoiden päälle.
        Mieluisampia osaajia on esim. afrikkalaiset mamut!


      • terve menoo
        NO DISSAUS kirjoitti:

        kuule ekaksi somalit ei juo ne ovat islameja meidän kulttuurissa eisaa juoda turhaa vaan syytätte joka ikisestä asiasta somaleita. Onneks en asu enään täällä suomeessa täyttä rasismia en sietänyt lähdin lontoosen. Brittiläiset ovat paljon sosiaalisempi en nähnyt yhtään rasisimia siellä. Somalit eivät haluasi asu Suomessa käytätte heitä kuin orjia mitä vittua teitä vaivaa.? MUSLIM IS THE BEST USKONTO YOU KNOW? DONT SAID MORE. jonain päivänä saate olla ilosii kun kaikki somput lähtee täältä turvattomasta paikasta. Onneksi että muutin lontoosen. älkää esitelö että olette viattomia te teette somaleilla kaikkea paskaa väitätte aina että te suomalaiset ootte oikeessa LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL BIATCH FUCK THAT SHID

        tosi hyvä jos oot muuttanut Suomesta pois, pyydä sukulaisiasikin muuttamaan. sääli Lontoota ku menit sitä rikastuttamaan mut epäilen tarinaas ku Suomes on somaleille kaikki ilmasta. ja useita muslimeita oon nähnyt umpijurrissa ja aikas paljon teist löytyy pahantekijöitä ja fatta elättejä.


      • Tyytyväinen
        ikävä Koivulylään kirjoitti:

        perheeni kanssa Karsikkokujalla. Pari vuotta sitten muutimme pois ja nyt haluamme sinne takaisin, mutta ei ole isoa asuntoa vapaana!! Ikävä jäi kova Koivukylään. Myös kaikki lapset ikävöivät Vantaata.
        Silloin kun itse asuimme Koivukylässä, Kasikkokujalla niin siellä oli rauhallista ja iltaisin sai kulkea ihan rauhassa yksin ulkona. Koivukylän mustalaiset vaan jäi harmittamaan, koska he pelottelivat(kirjaimellisesti) lapsia

        Vähän samalla suunnalla asunut nyt kymmenisen vuotta, hyvin rauhallista täällä on ollut, mitä nyt rakennustyötä tehdään kovasti joka puolella ja varmaan jatkossakin. Voisi täällä viihtyä pidempäänkin...


      • Anonyymi
        NO DISSAUS kirjoitti:

        kuule ekaksi somalit ei juo ne ovat islameja meidän kulttuurissa eisaa juoda turhaa vaan syytätte joka ikisestä asiasta somaleita. Onneks en asu enään täällä suomeessa täyttä rasismia en sietänyt lähdin lontoosen. Brittiläiset ovat paljon sosiaalisempi en nähnyt yhtään rasisimia siellä. Somalit eivät haluasi asu Suomessa käytätte heitä kuin orjia mitä vittua teitä vaivaa.? MUSLIM IS THE BEST USKONTO YOU KNOW? DONT SAID MORE. jonain päivänä saate olla ilosii kun kaikki somput lähtee täältä turvattomasta paikasta. Onneksi että muutin lontoosen. älkää esitelö että olette viattomia te teette somaleilla kaikkea paskaa väitätte aina että te suomalaiset ootte oikeessa LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL BIATCH FUCK THAT SHID

        Abdi nyt rauhotut. Asut itsekin nykyään Suomessa.


      • Anonyymi
        NO DISSAUS kirjoitti:

        kuule ekaksi somalit ei juo ne ovat islameja meidän kulttuurissa eisaa juoda turhaa vaan syytätte joka ikisestä asiasta somaleita. Onneks en asu enään täällä suomeessa täyttä rasismia en sietänyt lähdin lontoosen. Brittiläiset ovat paljon sosiaalisempi en nähnyt yhtään rasisimia siellä. Somalit eivät haluasi asu Suomessa käytätte heitä kuin orjia mitä vittua teitä vaivaa.? MUSLIM IS THE BEST USKONTO YOU KNOW? DONT SAID MORE. jonain päivänä saate olla ilosii kun kaikki somput lähtee täältä turvattomasta paikasta. Onneksi että muutin lontoosen. älkää esitelö että olette viattomia te teette somaleilla kaikkea paskaa väitätte aina että te suomalaiset ootte oikeessa LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL BIATCH FUCK THAT SHID

        Kiitos yksi sentaan tajusi lahtea 😍


    • Koivis.

      Heips.
      Olen asunut Koivukylässä nyt noin 3 vuotta.
      Täällä asuu aika paljon tumma ihoisia.
      Juoppoja kyllä viikonloppuisin on...

      Koivukylän keskustan lähellä kun asuu kaikki on lähellä.. Kirjasto,R-Kioski,Lidl,S-Market,Alepa,Juna Asema,
      Suutari.. : D

    • somalialainen123456789

      hei katsoka iha ite joka puoleel on juppoj narkkareit ja tumma ihosia ja mitä muta löytyy mun kaikki kaverit ovat ulkomaalaisia paitsi 6 jos te olette niin rasistia niin muutaka pois muutakkaa thaimaan vidakoihin tai afrikan niin näette ei se ole helppo suomessa ulkomaalaisillee kanssa koivukylä on kyllä aika kauhe mestaa ja sama juoppojen kanssa mut somaleilla ja suomalaisilla mitä ero kertokaa mullee se muo kiinosta suomalaine voi poltta talon kukka tahansa voi kaikki gangsta rapparit ja kaikki nil on mainensa ja perussuomalaisillaa on maineensa

      • tulihan se sieltä

        Muuttakaa te musut takaisin sinne mistä olette alkujaankin tulleet tänne eläteiksi. Suomi olisi niin paljon
        parempi paikka elää sen jälkeen. Kaikki muuttui kun te aloitte tulla tänne v.90 jälkeen. Emme halua teitä tänne !


    • Björkby<3

      Ite oon asunu 6 vuotta Koiviksessa ja tiedän aika tarkkaan millasta täällä on. En voi ymmärtää ihmisten mielikuvia siitä et Koivis ois jotenki vaarallinen mesta. Kyllähän täällä on somaleita ja juoppoja ja välillä sattuu ja tapahtuu, mutta so what ! Kaikesta huolimatta Koivis on ihan helvetin hyvä mesta, kun sitä oppii rakastamaan. Todella ärsyttävää kun ihmiset, jotka eivät Koivista tunne paskan vertaakaan, tulevat tänne avautumaan ja pätemään.

    • perheeni kanssa ja

      ..hyvä paikka oli asua.Juoppoja on kyllä joka paikassa ja koiviksessakin,mutta yleensä viikonloppuisin eniten.Somaleitakin on, niin kuin on joka paikassa eteläsuomessa...
      Muutin n.7-vuoden asumisen jälkeen pois Koivukylästä,asuimme karsikkokujalla. Nyt on ihan mieletön ikävä sinne takaisin!! Asuntohakemus paprut on sinne vetämässä,joten takaisin muutamme heti kun saamme asunnon sieltä!! Lapsetkin viihtyivät siellä, oli hyvä koulu lähellä ja julkiset joilla pääsi helposti menemään..
      Oma asenne vaikuttaa paljon viihtyvyyteen.

      • björkby

        Haviksella vajaa 20 vuotta...

        Hyvää menoa. Mutta valitettavasti esimerkkitapaus yhdyskuntasuunnittelun peruskurssin oppikirjassa asuinalueesta jossa kaikki meni sosiaalisesti (väestörakenne, sosioekonominen asema jne) ja teknisesti (rakentaminen) vituilleen.

        Jos ei ole varaa ostaa tai vuokrata asuntoa muualta, tai nauttii hyvällä omallatunnolla yhteiskunnan antimista niin nasta paikka asua. Kun se Lidlkin on siinä lähellä.

        Eli mikäs siinä jos maistuu, itse en kyllä sinne takas muuttais ellen nitkahtaisi totaalisesti.


      • Hyvin viihtyvä
        björkby kirjoitti:

        Haviksella vajaa 20 vuotta...

        Hyvää menoa. Mutta valitettavasti esimerkkitapaus yhdyskuntasuunnittelun peruskurssin oppikirjassa asuinalueesta jossa kaikki meni sosiaalisesti (väestörakenne, sosioekonominen asema jne) ja teknisesti (rakentaminen) vituilleen.

        Jos ei ole varaa ostaa tai vuokrata asuntoa muualta, tai nauttii hyvällä omallatunnolla yhteiskunnan antimista niin nasta paikka asua. Kun se Lidlkin on siinä lähellä.

        Eli mikäs siinä jos maistuu, itse en kyllä sinne takas muuttais ellen nitkahtaisi totaalisesti.

        Missä muualla on niin hyvät ulkoilumahdollisuudet? Lenkkipolkuja ja rullaluistelubaanoja on joka suuntaan. Vantaalla on kaksi yleistä uimarantaa. Niistä toinen Havukoskella, toinen Kuusijärvellä. Toisella puolen Havukoskea menee Keravanjoki, toisella puolen Rekolanpuro. Molempia seurailee lenkkipolut. On kaunista luontoa. On mukavia ihmisiä ja avuliaita naapureita. Yhdistystoiminta on vilkasta. Edullisia asuntojakin, vaikka itse olisin valmis maksamaan enemmänkin.


      • bolle
        Hyvin viihtyvä kirjoitti:

        Missä muualla on niin hyvät ulkoilumahdollisuudet? Lenkkipolkuja ja rullaluistelubaanoja on joka suuntaan. Vantaalla on kaksi yleistä uimarantaa. Niistä toinen Havukoskella, toinen Kuusijärvellä. Toisella puolen Havukoskea menee Keravanjoki, toisella puolen Rekolanpuro. Molempia seurailee lenkkipolut. On kaunista luontoa. On mukavia ihmisiä ja avuliaita naapureita. Yhdistystoiminta on vilkasta. Edullisia asuntojakin, vaikka itse olisin valmis maksamaan enemmänkin.

        17v koiviksessa asuneena en voisi kuvitellakaan muuttavani täältä pois. Ihmisten kanssa ei ole ollut ongelmia, oma asenne ratkasee. Rauhatonta... joo joskus. Mitä nyt kerran itseltäni fillari viety ja auto poltettu, mut elämä on =)


      • Pohjois-helsinki
        bolle kirjoitti:

        17v koiviksessa asuneena en voisi kuvitellakaan muuttavani täältä pois. Ihmisten kanssa ei ole ollut ongelmia, oma asenne ratkasee. Rauhatonta... joo joskus. Mitä nyt kerran itseltäni fillari viety ja auto poltettu, mut elämä on =)

        Kyllä mielestäni on niinkuin korso myrtsikin mut aika erillaista seutuu toi myyrmäki.

        ja eiks vähän kaikki 10-15 kilsan päästä hesan keskustasta. ole aina vähän ns
        lähiö ongelmaisia missä sattuu ja tapahtuu kun näihin munkin lähiöihin pistetään kaikki rodut sekaisin niin pakostikkin syntyy konflikteja sehän on selvää..

        mut se on mielestäni tyhmää jos muutenkin ei niin rikasta seutuu niin otetaan jotain
        vaikutteita jenkkien gangsta räpistä ja halutaan et mesta mis asut näyttää entistä
        paskemmalta.miks mestoi pitää sentakia hajottaa paskaks ja speirjaa/tägää seinät.
        vain sen takia että tää muistuttaisi jotain vitun aka comptonia. ja koht joku napero siel taas sanoo et älä syytä räppii.voi vittu sunkanssas.. nää mestat on muutenkin ihan erillaisia kuin joku arabian ranta.ei tarvi tehdä enempää mestasta paskempia.


      • meizi83
        Pohjois-helsinki kirjoitti:

        Kyllä mielestäni on niinkuin korso myrtsikin mut aika erillaista seutuu toi myyrmäki.

        ja eiks vähän kaikki 10-15 kilsan päästä hesan keskustasta. ole aina vähän ns
        lähiö ongelmaisia missä sattuu ja tapahtuu kun näihin munkin lähiöihin pistetään kaikki rodut sekaisin niin pakostikkin syntyy konflikteja sehän on selvää..

        mut se on mielestäni tyhmää jos muutenkin ei niin rikasta seutuu niin otetaan jotain
        vaikutteita jenkkien gangsta räpistä ja halutaan et mesta mis asut näyttää entistä
        paskemmalta.miks mestoi pitää sentakia hajottaa paskaks ja speirjaa/tägää seinät.
        vain sen takia että tää muistuttaisi jotain vitun aka comptonia. ja koht joku napero siel taas sanoo et älä syytä räppii.voi vittu sunkanssas.. nää mestat on muutenkin ihan erillaisia kuin joku arabian ranta.ei tarvi tehdä enempää mestasta paskempia.

        Se ogelma näissä lähiöissä on ne VUOKRATALOT! Kun ihmiset eivät omista mitään, niin on helppo olla välittämättä mistään muustakaan.

        Itse asun Korsossa, omassa asunnossa. Naapurit ovat ihan kelvollisia, mamuja ei ole ensimmäistäkään koko taloyhtiössä...

        Se omistusasuminen suodattaa kummasti kaiken roskaväen pois!!


      • arvo laskee
        meizi83 kirjoitti:

        Se ogelma näissä lähiöissä on ne VUOKRATALOT! Kun ihmiset eivät omista mitään, niin on helppo olla välittämättä mistään muustakaan.

        Itse asun Korsossa, omassa asunnossa. Naapurit ovat ihan kelvollisia, mamuja ei ole ensimmäistäkään koko taloyhtiössä...

        Se omistusasuminen suodattaa kummasti kaiken roskaväen pois!!

        Kun myin kämppääni sieltä, oli muuten moni, joka kysyi, etteihän täällä vaan asu musuja.
        Kyllä piti kieltä sovitella että meni lopulta kaupaksi. On väärin rakentaa kalliita omistusasuntoja
        slummialueille, jossa asuu mamuja ja muuta fattan roskaväkeä.


      • omistusasumiseen
        meizi83 kirjoitti:

        Se ogelma näissä lähiöissä on ne VUOKRATALOT! Kun ihmiset eivät omista mitään, niin on helppo olla välittämättä mistään muustakaan.

        Itse asun Korsossa, omassa asunnossa. Naapurit ovat ihan kelvollisia, mamuja ei ole ensimmäistäkään koko taloyhtiössä...

        Se omistusasuminen suodattaa kummasti kaiken roskaväen pois!!

        Eikä niitä voisi sellainen kiinnostaakaan, koska me veronmaksajat maksetaan nytkin niiden vuokrat.


      • mummeli-61
        Pohjois-helsinki kirjoitti:

        Kyllä mielestäni on niinkuin korso myrtsikin mut aika erillaista seutuu toi myyrmäki.

        ja eiks vähän kaikki 10-15 kilsan päästä hesan keskustasta. ole aina vähän ns
        lähiö ongelmaisia missä sattuu ja tapahtuu kun näihin munkin lähiöihin pistetään kaikki rodut sekaisin niin pakostikkin syntyy konflikteja sehän on selvää..

        mut se on mielestäni tyhmää jos muutenkin ei niin rikasta seutuu niin otetaan jotain
        vaikutteita jenkkien gangsta räpistä ja halutaan et mesta mis asut näyttää entistä
        paskemmalta.miks mestoi pitää sentakia hajottaa paskaks ja speirjaa/tägää seinät.
        vain sen takia että tää muistuttaisi jotain vitun aka comptonia. ja koht joku napero siel taas sanoo et älä syytä räppii.voi vittu sunkanssas.. nää mestat on muutenkin ihan erillaisia kuin joku arabian ranta.ei tarvi tehdä enempää mestasta paskempia.

        Koivis on paljon pahempi kuin Hakunila. Asuin Hakunilassa 20 vee ja Koiviksesta sain tarpeeks jo vuodessa. Mamuja on molemmissa, niistähän ei päästä, mutta oma asenne auttaa asiassa.
        Juoppoja ja narkkeja näkyy Koiviksessa enemmän. Itse kuljen kummassakin ihan rennosti ja ainakaan vielä ei mulle ole mitään sattunut. Taas se asenne ratkaisee.


      • arvot perillä
        arvo laskee kirjoitti:

        Kun myin kämppääni sieltä, oli muuten moni, joka kysyi, etteihän täällä vaan asu musuja.
        Kyllä piti kieltä sovitella että meni lopulta kaupaksi. On väärin rakentaa kalliita omistusasuntoja
        slummialueille, jossa asuu mamuja ja muuta fattan roskaväkeä.

        itteä ei kiinostanut pätkääkään onko jotain musuja vai ei kun ostin kämpän.... ei niitä pääse pakoon vaikka muuttais minne. Punavuoreenkin avataan vastaanottokeskus mamuille, siellä ne vasta persettä repiikin. btw. asunut kuukauden ja ite tykkään. Riippuu ihmisestä miten sopeutuu ja minne, jos on valittaja syntyessään ei sopeudu minnekkään... Jos ihmiset haluaa asuntoja kerron että rauhallista on jne..


      • Anonyymi

        Mainitsemasi "Oma asenne vaikuttaa paljon viihtyvyyteen." sopii yks yhteen löytämäni tekstarin (Kauppalehti 2002) kanssa:

        "Viihtyminen on enemmän itsestä kuin paikkakunnasta kiinni. Paitsi Porissa. Siellä viihtyvät vain kateus ja keuhkotauti."


    • xd

      oon asunu jo n.10 vuotta koivikses ja voin omin kokemuksin sanoo et ei oo mikää hirveen rauhalline mesta vähä välii joku ampuu ´puukottaa hakkaa tai jotai vastaavaa vaik tiedän et sitä tapahtuu muuallaki ni se vaikuttaa olevan yleisempää tääl ku muual vantaal. kaks kertaa joku random juoppo on tullu mulle jotai iha kännis selittää jotain et käykää ostaa mulle(siis sille juopolle) bissee... ja niit kaikkii riittää tummii mustalaisii ja valkosii...ei aina kaikki mee iha hyvi. ja huume neuloi oon löytäny lidl viereisen silla vierest iha siis näkyvil ja sani pubi viereises metäs on neuloi jotai tabui ja kaikkee et,et

      • että mua etookin

        Vaikka liddle on halpa kauppa, vituttaa ne somalit. Onneksi radan toiselle puolelle tuli cittari. Toivotaan, että fattan luottokorteille avataan sinne tili.Ettei ne paksuhuuliset pyöri koko ajan jaloissa.


      • punaniskat lihoiksi
        että mua etookin kirjoitti:

        Vaikka liddle on halpa kauppa, vituttaa ne somalit. Onneksi radan toiselle puolelle tuli cittari. Toivotaan, että fattan luottokorteille avataan sinne tili.Ettei ne paksuhuuliset pyöri koko ajan jaloissa.

        ...että sinut hakataan pian. Vinkuva rasistipelle.


      • ja olematon äö
        punaniskat lihoiksi kirjoitti:

        ...että sinut hakataan pian. Vinkuva rasistipelle.

        Osasit yhdistää asiat oikein itseesi. Pian, hyvin pian pääsetkin Vantaan uuteen vankilaan maamiestesi seuraksi ja sen jälkeen karkotukseen.


      • karkotusta
        ja olematon äö kirjoitti:

        Osasit yhdistää asiat oikein itseesi. Pian, hyvin pian pääsetkin Vantaan uuteen vankilaan maamiestesi seuraksi ja sen jälkeen karkotukseen.

        Mitäköhän muut vangit tykkää tosta elintasopakolaisporukasta ? Onko tietoo ? Muiluttaako ?


      • eino leino
        ja olematon äö kirjoitti:

        Osasit yhdistää asiat oikein itseesi. Pian, hyvin pian pääsetkin Vantaan uuteen vankilaan maamiestesi seuraksi ja sen jälkeen karkotukseen.

        Toivottavasti sinut myös hakataan. Vinkuva rasistipelle. Röh-röh vaan.


      • eino leino

        Olen pahoillani, parahin vinkuva rasistipelle, mutta olen ihan kantaväestöön kuuluva valkoihoinen mieshenkilö. En vain pidä teistä vinkuvista rasistipelleistä. Olette silmissäni pahinta pohjasakkaa. Olette itkeviä, valittavia, onnettomia vätyksiä, joita tuolla kadulla juoksutetaan aivan surutta. Pelkkiä pellejä koko sakki, hahaha!


      • eino leino

        Eikä sinusta ole lyömään ketään muuta kuin vaimoasi, jota luultavasti hakkaatkin päivittäin. Kun erehdyt ulos kadulle, lyödään sinut heti takaisin sisään. Sairaalan kautta. Vinkuva rasistipelle. Montako kertaa olet tällä viikolla lyönyt vaimoasi?


      • linnassakin
        karkotusta kirjoitti:

        Mitäköhän muut vangit tykkää tosta elintasopakolaisporukasta ? Onko tietoo ? Muiluttaako ?

        Tarvitaanhan aika rankka rikos, että hyyssätyt mamut pääsee hotlaan eläteiksi. Joku törkee raiskaus alaikäiseen tms. Kunnon suomalainen mies antaa sompulle turpiin linnassa. Veronmaksajan
        toisellakin kädellä eikä vaan siitä rahaa loputtomiin mamuille antavasta.


      • EeTuU
        että mua etookin kirjoitti:

        Vaikka liddle on halpa kauppa, vituttaa ne somalit. Onneksi radan toiselle puolelle tuli cittari. Toivotaan, että fattan luottokorteille avataan sinne tili.Ettei ne paksuhuuliset pyöri koko ajan jaloissa.

        Eri ääripäät sopii hyvin tuohon kaupungin osaan
        Se miksi somaleita ei näy köyhien ruoka-avussa, liittyy varmaan jotenkin erilaiseen kulttuuuriin?
        Kai sit joku asenne kysymys, jos ei kiinnostani, ni ei sitten.


      • mihin muutan?
        EeTuU kirjoitti:

        Eri ääripäät sopii hyvin tuohon kaupungin osaan
        Se miksi somaleita ei näy köyhien ruoka-avussa, liittyy varmaan jotenkin erilaiseen kulttuuuriin?
        Kai sit joku asenne kysymys, jos ei kiinnostani, ni ei sitten.

        ole lukenut, mutta ainakin tähän vastaisin, että somaleita ei näy ruokajonoissa siksi, että heillä ei ole tarvetta. Sossu maksaa kaiken ylenmäärin. Eikä pelkästään ruokaa vaan ihan kaikien! Hyvähän heidän on Suomeen tulla loisimaan. Kertokaapa minulle, mikä maa tekisi vastaavaa, muuttaisin sinne loisimaan aivan ilmaiseksi!


      • Anonyymi
        eino leino kirjoitti:

        Olen pahoillani, parahin vinkuva rasistipelle, mutta olen ihan kantaväestöön kuuluva valkoihoinen mieshenkilö. En vain pidä teistä vinkuvista rasistipelleistä. Olette silmissäni pahinta pohjasakkaa. Olette itkeviä, valittavia, onnettomia vätyksiä, joita tuolla kadulla juoksutetaan aivan surutta. Pelkkiä pellejä koko sakki, hahaha!

        Demari ilmestyi keskustelu mukaan 😎


    • fakta voi yllättää

      Lukumäärällisesti eniten maahanmuuttajia Vantaan suuralueista asuu Myyrmäen suuralueella, n 3794. Hakunilan suuralueella käytännössä yhtä paljon, 3792. Tikkurilan suuralueella 2287. Koivukylän suuralueella 2447. Korsossa 2424.
      Tiedot saatavilla Vantaan väestöraportissa v 2008/2009 vuodenvaihteen tilanne. Väestöraportti luettavissa Vantaan kotisivun tilastolinkin takaa.

      • kas kummaa

        Koivukylä-Korso-Hakunila...kuin Mogadishussa Somaliassa oltaisiin. Koivukylässä joka perjantai köyhille ruokaa jaossa, mutta ruokajonossa ei ainuttakaan somalia!!! Repikää siitä!


      • ei köyhyyttään
        kas kummaa kirjoitti:

        Koivukylä-Korso-Hakunila...kuin Mogadishussa Somaliassa oltaisiin. Koivukylässä joka perjantai köyhille ruokaa jaossa, mutta ruokajonossa ei ainuttakaan somalia!!! Repikää siitä!

        Ihan hävettää, että venäläiset kehtaakin heittäytyä köyhiksi. Todellisuudessa eu-ruokajonosta haetaan säästöjä ulkomaanreissuihin, autoihin jne... Somppuja ei näy muualla "ruokajonoissa" kun viilaamassa
        fattan luottokorttia niin Koiviksen alepassa kuin liddlessäkin.


      • huomaan
        ei köyhyyttään kirjoitti:

        Ihan hävettää, että venäläiset kehtaakin heittäytyä köyhiksi. Todellisuudessa eu-ruokajonosta haetaan säästöjä ulkomaanreissuihin, autoihin jne... Somppuja ei näy muualla "ruokajonoissa" kun viilaamassa
        fattan luottokorttia niin Koiviksen alepassa kuin liddlessäkin.

        Nehän käyttelee veronmaksajien luottokortteja jo varsin näppärästi. Kannattaa välillä katsoa ilkeästi niihin ostoskärryihin, millä herkuilla niitä lastataan ihan vaan työtä tekevien piikkiin.


      • ei jumalauta
        huomaan kirjoitti:

        Nehän käyttelee veronmaksajien luottokortteja jo varsin näppärästi. Kannattaa välillä katsoa ilkeästi niihin ostoskärryihin, millä herkuilla niitä lastataan ihan vaan työtä tekevien piikkiin.

        "Kannattaa välillä katsoa ilkeästi niihin ostoskärryihin, millä herkuilla niitä lastataan ihan vaan työtä tekevien piikkiin."

        Ootteko te vittu ihan idiootteja? Oikeesti. Kelaa nyt mitä sä just kirjoitit. "Hei, kattokaa ilkeesti niihin ostoskärryihin!!!". Ei jumalauta mikä urpo sä olet, hahahah! Kaadu ja lyö pääsi, kiitos.


      • Huru mycket
        ei jumalauta kirjoitti:

        "Kannattaa välillä katsoa ilkeästi niihin ostoskärryihin, millä herkuilla niitä lastataan ihan vaan työtä tekevien piikkiin."

        Ootteko te vittu ihan idiootteja? Oikeesti. Kelaa nyt mitä sä just kirjoitit. "Hei, kattokaa ilkeesti niihin ostoskärryihin!!!". Ei jumalauta mikä urpo sä olet, hahahah! Kaadu ja lyö pääsi, kiitos.

        monta vuotta. Samoin Hakunilassa. Mulla ei ollut kummassakaan mitään ongelmia maahanmuuttajien kanssa.

        Mamut ei ole ongelma. Eikä vanhat juopot. Yötkin olen saanut nukkua rauhassa, mutta asunkin omistusasunnossa. Fillaria ei ole varastettu, vaikka se välillä viettää yönsä pihalla. Kerran on murtauduttu autoon. Lapseni ovat olleet tarhassa ja käyvät koulua, eikä minulla ole niistä palveluista kuin hyvää sanottavaa. Yhteistyö on toiminut kiitettävästi. Palvelut on alueella hyvät, ei puutu kuin oma uimahalli ja liikenne pelaa.

        Sen sijaan se sinivalkoinen korkea vuokrakerrostalo siinä ostarin lähellä on aika karmea. Olen asunut aikoinaan kaupungin taloissa, enkä tiedä ensimmäistäkään sellaista lähiötä, missä ei joitain ongelmaporukoita tai -taloja olisi. Mamut ei niistä ole ongelmista vastuussa, ne on ihan suomalaiset juopot ja sekakäyttäjät, jotka siellä rellestää ja kapakoiden ympärillä oksentaa.


      • Riku Rikas
        ei jumalauta kirjoitti:

        "Kannattaa välillä katsoa ilkeästi niihin ostoskärryihin, millä herkuilla niitä lastataan ihan vaan työtä tekevien piikkiin."

        Ootteko te vittu ihan idiootteja? Oikeesti. Kelaa nyt mitä sä just kirjoitit. "Hei, kattokaa ilkeesti niihin ostoskärryihin!!!". Ei jumalauta mikä urpo sä olet, hahahah! Kaadu ja lyö pääsi, kiitos.

        Kun näen somppujen hihnalla sipsipusseja ja muuta töhnää veronmaksajien laskuun,
        mulkaisen tosi pahasti. Kerran jonossa kassalle yksi musuämmä haisi siis hielle ja niille joillekin öljyille niin pahasti, että meistä useimmat ihan alettiin naureskella ja pitelemään nenästä. Kun niillä ei ole riittävää kielitaitoa, on aina tämä elekieli.Kokeilepa sinäkin.


      • riku = rasisti
        Riku Rikas kirjoitti:

        Kun näen somppujen hihnalla sipsipusseja ja muuta töhnää veronmaksajien laskuun,
        mulkaisen tosi pahasti. Kerran jonossa kassalle yksi musuämmä haisi siis hielle ja niille joillekin öljyille niin pahasti, että meistä useimmat ihan alettiin naureskella ja pitelemään nenästä. Kun niillä ei ole riittävää kielitaitoa, on aina tämä elekieli.Kokeilepa sinäkin.

        Sä täällä oikein ylpeilet sillä, ettei sulla ole mitään tapoja. Jos on huonotapainen idiootti olisi varmaan parempi koittaa pitää se omana tietonaan. Mutta ilmeisesti sussa on liikaa sitä idioottia ymmärtääksesi tämän.

        Sunkaltaiset huonotapaiset idiootit vain vahvistavat sitä kuvaa, joka mulla on kaikista rasisteista. Eli ollaan vähä-älyisiä juntteja. En ole kertaakaan nähnyt yhdenkään maahanmuuttajan käyttäytyvän noin idioottimaisesti. Toivottavasti teistä rasisteista päästäisiin pian eroon. Eikö teidät voisi lähettää vaikka Ukrainaan? Kolehti vaan pystyyn.


      • riku=rikas
        riku = rasisti kirjoitti:

        Sä täällä oikein ylpeilet sillä, ettei sulla ole mitään tapoja. Jos on huonotapainen idiootti olisi varmaan parempi koittaa pitää se omana tietonaan. Mutta ilmeisesti sussa on liikaa sitä idioottia ymmärtääksesi tämän.

        Sunkaltaiset huonotapaiset idiootit vain vahvistavat sitä kuvaa, joka mulla on kaikista rasisteista. Eli ollaan vähä-älyisiä juntteja. En ole kertaakaan nähnyt yhdenkään maahanmuuttajan käyttäytyvän noin idioottimaisesti. Toivottavasti teistä rasisteista päästäisiin pian eroon. Eikö teidät voisi lähettää vaikka Ukrainaan? Kolehti vaan pystyyn.

        Kyllä me muutkin pieni- ja keskituloiset halutaan panna kuriin mamujen törkeä hyväksikäyttö
        systeemissämme. On meilläkin vanhuksia vanhainkodissa, jotka pärjäilee kahdella vaipalla päivässä, kukaan ei ehdi tulla juottamaan, jos on jano saati viemään edes kerran viikossa ulos vessasta nyt puhumattakaan. Meilläkin on kouluissa lapsia, joiden menestys kärsii koko ajan
        kielipuolten somaleiden junnaavasta ja opettajia vaativista tahdista jne.Mamuille annetta-
        koon pelkkä asunto (myös maaseudulta kelvattava), ruokaa ja vaatteita, ei liikutella rahaa.
        Eiköhän ala rauhoittua elintapapakolaisten vyöry tännekin.


    • koivu888

      Juopot ei paha asia. Koivukylä kiva paikka asua.

      • ( -. -( -.- )- .- )

        Koivukylässä nyt asuttu päälle 10vuotta. Täytyy sanoa että K-Townista en nyt haluasi muuttaa missään nimessä muualle. Täällä on Niiiiin paljon hyviä ja huonoja muistoja. On tullut ''bommattuu sporii, aiheutetttu pahennusta''. Täällä ei tosiaan ole hyvä asua alaasteikäisten lasten perheen jos muuttoa on suunnitellut. Täällä törmäää vaikeuksiiin heti, jos niiitä vain lähtee etsimään, täällä nöyrtyy rasismin edessä.
        KESÄ 2008


      • kyllä!!!
        ( -. -( -.- )- .- ) kirjoitti:

        Koivukylässä nyt asuttu päälle 10vuotta. Täytyy sanoa että K-Townista en nyt haluasi muuttaa missään nimessä muualle. Täällä on Niiiiin paljon hyviä ja huonoja muistoja. On tullut ''bommattuu sporii, aiheutetttu pahennusta''. Täällä ei tosiaan ole hyvä asua alaasteikäisten lasten perheen jos muuttoa on suunnitellut. Täällä törmäää vaikeuksiiin heti, jos niiitä vain lähtee etsimään, täällä nöyrtyy rasismin edessä.
        KESÄ 2008

        korso sydän koivukylä.


    • vantaalt

      Koivukylä on aika rauhaton paikka, mutta paljon riippuu siitä, missä päin Koivukylää asuu ja taloyhtiölläkin on merkitystä (myös vuokrataloyhtiöllä). Koivukylän keskustan ilmettä parannettiin isolla rahalla jokunen vuosi sitten - ihan hienoa, mutta ikävää, että paljon paikkoja sotketaan ja rikotaan - esimerkiksi juna-aseman liukuportaat ovat toistuvasti epäkunnossa ilkivallan takia.

      Maahanmuuttajia on paljon, samoin juoppoja ja muita laitapuolen kulkijoita. Maahanmuuttajat eivät välttämättä ole suurin häiriön aiheuttaja. Lidliin en viitsi mennä, asiakaskunta on ihan kummallista ja kassat yrittävät antaa väärin rahasta takaisin - ihan tarkoituksella. Citymarket on uusi ja hieno ja joku sai Alkonkin Koivukylään (nyt ei puliukkojen enää tarvi mennä junalla Alkoon...) Itse asun omakotitalossa suhteellisen lähellä Koivukylää. Lapsiani olen kieltänyt menemästä Koivukylän keskustaan. Urheiluseuran harrastuksiin kuljetaan autolla.

      • Muuta oois

        Heh, nyt ollaan sentäs Suomessa ei missään Jenkkien ghetossa. Ikävää jos elämääsi rasittaa noin vaarallinen paikka,ettet lapsiasi päästä.Kannattaisiko muuttaa takahikiälle jossa ei naapureita lapsiasi häiritsemässä? Itse olen asunut yli 30-v Koivukylässä ja nähnyt mitens suosta,kalliosta ja metsästä kasvaa toimiva taajama. Maahanmuuttajia on paljon, mutta missäs ei olisi Vantaalla. Juoppoja saman verran kun muuallakin. Ne muutamat kymmenet baarien liepeillä notkujat ovat sitten paljon sinun mielestäsi alueen asukaslukuun nähden? Harvemmin sieltä baareista selvinpäin lähdetään, itse tietysti kuulunut niihin harvinaisuuksiin!!!


      • ihanaaah
        Muuta oois kirjoitti:

        Heh, nyt ollaan sentäs Suomessa ei missään Jenkkien ghetossa. Ikävää jos elämääsi rasittaa noin vaarallinen paikka,ettet lapsiasi päästä.Kannattaisiko muuttaa takahikiälle jossa ei naapureita lapsiasi häiritsemässä? Itse olen asunut yli 30-v Koivukylässä ja nähnyt mitens suosta,kalliosta ja metsästä kasvaa toimiva taajama. Maahanmuuttajia on paljon, mutta missäs ei olisi Vantaalla. Juoppoja saman verran kun muuallakin. Ne muutamat kymmenet baarien liepeillä notkujat ovat sitten paljon sinun mielestäsi alueen asukaslukuun nähden? Harvemmin sieltä baareista selvinpäin lähdetään, itse tietysti kuulunut niihin harvinaisuuksiin!!!

        http://www.vartti.fi/artikkeli/10776067-8cb3-433e-9299-ce539c165c52


      • 12 vuotta asunut
        ihanaaah kirjoitti:

        http://www.vartti.fi/artikkeli/10776067-8cb3-433e-9299-ce539c165c52

        Kaupunginosa olisi voinut olla mikä hyvänsä Vantaalla tai helsingissä. Kun kokoontuvat sopivat paikan ja tällä kertaa se oli Koivukylä. Hyvin olisi voinut olla Korso, Tikkurila, Pukinmäki, Malmi jne. Itsekin olen asunut 12-v Koivukylässä ja edes naisena ei ole kohdalle sattunut mitään. Kuljen sentäs vuorotyöläisenä myös öiseen aikaan ja asun aseman vieressä. Hyvä täällä on asua ja uskokaa tai älkää myös suht rauhallinen.


      • 1
        12 vuotta asunut kirjoitti:

        Kaupunginosa olisi voinut olla mikä hyvänsä Vantaalla tai helsingissä. Kun kokoontuvat sopivat paikan ja tällä kertaa se oli Koivukylä. Hyvin olisi voinut olla Korso, Tikkurila, Pukinmäki, Malmi jne. Itsekin olen asunut 12-v Koivukylässä ja edes naisena ei ole kohdalle sattunut mitään. Kuljen sentäs vuorotyöläisenä myös öiseen aikaan ja asun aseman vieressä. Hyvä täällä on asua ja uskokaa tai älkää myös suht rauhallinen.

        elämäni ensimmäiset 18 vuotta koiviksessa ja asolassa. hyviä ja huonoja muistoja. oma asenne asuinpaikasta vaikuttaa paljon, suomessa jokaisessa paikassa hyvät ja huonot puolet. itse sain koiviksessa aina kulkea rauhassa eikä esim. kertaakaan ole tultu huumeita tarjoamaan, vaikka sitä joskus hyvinkin myöhään liikkui. nykyään mahaanmuuttajiakin on ympäri suomea, että tervemenoa jonnekin perähikiään jos et maailman menossa halua pysyä mukana. kun sitä pelkää/stressaa turhista asioista ei elämisestä tule mitään.


      • -

        Tuli aikoinaan keräiltyä lapsosena pulloja/tölkkejä Koivukylän alueelta ja ihan kivastihan niitä löytyi etenkin vapun tienoilla. Kyllä siellä on juoppoja aivan kuten Tikkurilassakin ja maahanmuuttajia on myös.


    • candyspray__

      EI IKINÄ ENÄÄ KOIVUKYLÄÄN !!!

      • olet sinä

        nössö


    • SALOLI

      Olen espanjalainen ja voin sanoa että Espanjassa asuu PALJON suomalaisia jotka ovat juoppoja, huijareita ja tyhmiä. Tämä EI tarkoita että kaikki suomalaiset (tai kylät: Fuengirola, Torremolinos...) huonoja.

      Olen asunut Suomessa monta vuotta ja olen nähnyt juoppoja Havukoskella, Töölössä, Kampissa, Espoossa, Lähdessa jne. Miten voitte kritisoida paikkan vain koska teillä oli huono kokemusta???????????

      Pitäsinkö kertoa kaikille että kaikki suomalaiset ovat juoppoja? EI TIETENKÄÄN!

      Te olette hirveitä!

    • kampaajaa vailla...

      Juuri muuttaneena Koivukylään haluaisin tietää mihin kannattaa mennä kampaajalle ottamaan väriä/leikkuuta...olisin myös kiinnostunut onko siellä hyvää kuntosalia
      Kiitos asiallisista vastauksista etukäteen =)

    • hasdfhdafhadf
      • Hyvä Koivis!

        KOIVUKYLÄ onJEES mesta siinä missä muutkin pikkulähiöt. Juoppoja on joka paikassa. NYT varsinkin kun me saadaan rata ja uusi alue LEINELÄ.
        JA PARASTA MITÄ ME KOIVUKYLÄÄN SAADAA ON KUULEMA SYKSYLLÄ AVATTAVA NAISTEN ISO KUNTOKESKUS aivan ytimeen....AIVAN mahtavaa....
        ODOTAMME jännityksenä! TUlossa huhujen mukaan iso jumppasali ja huippu vetäjät...AIVAN LOISTAVA juttu....


    • lapsia on

      Koivis on ollut ihan kiva paikka asua melkein 10 v. Nyt vajaan vuoden asuut "Viidakossa" kaupungin taloissa, jotka on ihan jees ja mukavia. Kasallisuuksia 6 talon pihaan mahtuu laidasta laitaan. Ainoat ongelmat ovat pihassa istuvat leijonapaitaiset kantasuomalaiset, jotka huutavat siellä koko päivän ja välillä yölläkin. Lapset huutaa vanhemmilleen ja vanhemmat lapsilleen kellon ympäri. Jos lapsi itkee, niin sille huudetaan persettä penkistä nostamatta. Kertaakaan en ole nähnyt heidän leikkivän lastensa kanssa, halaavaan tai pitävän sylissä. Että näin.

    • naamatonnainen

      Itse asuin vuoden verran Koivukylässä. Juoppoja ja ulkomaalaisia joo, mutta so what. Heitä on joka paikassa. Juopot eivät häiriköineet ulkosalla ja yöllä uskalsin yksin liikkua. Pari suomalaista (?) naapuria tosin joskus möykkäilivät viikonloppuisin ja koira ulisi öisin, mutta muuten kaikki ok.

      Koivukylässä kaikki tarpeelliset palvelut lähellä, se on suurta plussaa!

    • koiviz o iha ok

      asun koivikses, tääl o hyviä ja huonoja puolia siin mis muissakin mestoissa. Hyviä puolia on noi palvelut, on posti, muutama kauppa ym ym. eli kaikki tarpeelliset palvelut. huonoja puolia on teinit, jotka riehuu puistossa ja juopot jotka riehuu puistossa : ) Puistossa on kesäisin tappeluita, hemmetinmoista huutoa ja kaikkea muuta mitä känninen kansa tarjoaa. Tääl kyl pistetään tavaraa myös aika kivaa tahtia pakskaks ja vähän kummalista välil tääl on, mut eiks vähän kaikkialla oo tällästä? Jos pääkaupunki seudul asuu niin kannattaa asennoitua kaikenlaiseen. Jotkut nerot oli pistäy tagin aseman seinään ja pistäny kulkusillan muovista lasia rullalle, joudun kyl myöntää et nautoin, kun muovi oli ihan rullalla ja jotkut miehet oli vaihtaa sitä, kelasin et oli kyl ihmisil ollu päättäväisyyttä saada se muovi pakskaks LOL Fillaria ei kannata asemalle jättää..........

    • sama ihminen ku äske

      sori muutama kirjoitusvirhe LOL

    • rasinkadulta

      Olen nyt opiskellessani asunut puolitoista vuotta mäen päällä tornitalossa. Minulle on kerran kaupiteltu bentsoja kävellessäni keskellä päivää ostarin läpi. Auto on varastettu kerran ja toiseen autoon on murtauduttu kerran. Varsinaiseen kärhämään olen ulkona liikkuessani onneksi meinannut joutua vain kerran, kun naapurimaan murretta puhuvat humalaiset työmiehet etsivät vilskettä iltaansa.

      Ihmiset tuppaavat yleisesti ottaen olemaan melko välittömiä ja puheliaita käytetystä kielestä riippumatta. Kieliä kuuleekin kirjavasti - sattuipa kerran ruotsiakin korvaan. Talo itsessään on ollut suhteellisen mukava ja hiljainen.

    • mummumum

      Koivis just hyvä mesta, monta vuotta hengaillu/dokaillu Älykuvio-Koos.

    • MÄkin elän

      Ja ne juopot sattuu olee meikän frende!i,ja me ollaan suhtkoht annettu teidän kävellä rauhassa...jos päivää kauniisti sanotaan hiukkasen promilleis,ni kandeeks siit heti vetää hernettä..?Sekä kehutaan niitäki,jotka jo aika päiviä sitte saanu viimesen käyttöpäivämäärän...Oisitte tyytyväisiä...Mun frendit ei tasan tappele kenenkään muiden ku oman porukan ja jonku urpojen jotka ei anna meidänki olla rauhassa..Meillä useimmil o lapsii ,joten lapsenne saa kulkee ihan rauhas..ei me skideille mitää tehä..annetaa vaa tyhjii flindoi karkkirahax...Jos meitä elämä vähän potkii..ni tarviiko sitä pahalla vielä mulkasta,ku sul menee paremmin..Hyvää kesää kaikille Koivukyläläisille suurkuluttajille tai tavalliselle kaduntallaajalle..kyl me kaikki tänne mahdutaa..kippis!!!!!!

      • jepjep

        Oikein!


    • we 35 erg

      Asuin 2001-2009, alkuvaiheessa oli kiva ja aika rauhallinenkin, mutat sitten n. v 2006 lähtien Vantaan kaupunki alkoi sijoittaa sinne vuokra-asuntoihin urakalla "sosiaalisesti" rajoitteisia. Kirnun (paikallinen ostari) kohdalta kaupat loppuivat,siinä on nyt tilalla 6 räkälää ja 2 pizzeriaa.

      Siellä on edelleen joitakin varsin kivoja ja rauhallisia taloja, ne 3 kerroksiset lähinnä, mutta aseman & Kirnun seutu on surullista katsottavaa, ei tosin vaarallista.

      Hyvät yhteydet on ja palvelutkin aika hyvin (tarhoja, apteekki, alko, kirjasto jne kaikkia lähellä).Kirkkaasti paras talo onKytötie 37 autotalleineen, törkeän hyvässä kunnossa, kaikki rempat tehty ajallaan. Esim 39 on ihan paskassa kunnossa siihen verrattuna,ei kaapeli TV:tä eikä pakollisia remppoja tehty.

      Jos etsit asumapaikkaa ja rauhallista, niin marjaradan varsi on sellaine, esim Kivistön seutu...kunhan rata nyt ensi vuonna aukeaa

    • Niinhähh

      Ja mitähän meissa maahanmuuttajissa on vikana?
      T. Koivukylän asukas

      • HAHAHAHAAHAHAHAAA

        Ai, että mikä on vikana?


    • pois Vantaalta

      Asuttu on. On sekä juoppoja että mamuja tosi paljon. Tuntuu että kaikki Vantaan lähiöt on enemmän tai vähemmän slummia. Onneksi muutimme pois.

    • casadfwefeee

      Kaikki sossupummit ja alkoholistit Koivukylässä, oikea slummi niin kuin koko Koivukylän alue aina Malminiittyyn asti. Hirveää slummia. Alueesta 2% käy töissä.

    • far away

      Nykyään koivis on todella rauhallinen, olen asunut kolme vuotta täällä ja ensimmäisenä vuotena/kesänä jolloin asuin täällä niin tämä oli sota-aluetta, täällä annettiin nuorten dokata ja bilettää kolmeen asti yöhön koiviksen puistossa, sekä annettiin deekujen mellastaa ihan miten paljon he halusivatkaan, siinä ei kesällä nukuttu montaa tuntia yössä. Nyt kahtena kesänä peräkkäin ei nuorisoa enään päästetä mellastamaan puistoon vaan se pidetään todella rauhallisena, voisin olettaa, että asukkailta tuli aika paljon ilmoituksia siitä. Suurin osa juopoista on siirtynyt muualle ja enään ei ole, kuin joitakin harvoja jäljellä tossa puistossa. Välillä täällä tapahtuu väkivalta/omaisuus rikoksia, mutta harvemmin, kuin ennen. Oikein hymy tuli huulille, kun muistelee sitä kulta-aikaa: Kun tuli töistä niin liioittelematta oli sellainen tuntuma, kuin olisi tullut festareille : ) Koivis on nykyään asiallinen paikka asua jota ympäröi huonompi alue - - - havukosken puoli/kytötie, siellä sitten ne ongelmat kukoistavat. Harmi et joudun muuttamaan pois, kun tänne jo pääsi asettumaan kodiksi.

    • Korson karju

      Koivis ei todellakaan ole rauhallinen. Edes kirjastossa ei enää viitsi käydä, kun paikallinen nuoriso siellä mellastaa. Koko koivis pitäisi purkaa tahi räjäyttää pois. Jopa Korso on rauhallisempi paikka.

    • edfgrd

      Ainakin se Lidlin ja yleensä aseman seutu hirveää aluetta, juoppoja ja nistejä kadut täynnä. Ei mielellään edes päivällä arkipäivänä viitsi siellä liikkua, saati iltaisin.Jopa tosiaan Korson keskusta miellyttävämpää ja rauhallisempaa aluetta. Koivukylän slummin jälkeen tulee mukavasti toiselle sijalle Malminiityn alue. Samanlaista slummia ja juoppoja ja sekakäyttäjiä täynnä.

      • 43454555555

        Koko Koivukylä voisi muuttaa isoksi parkki- tai tehdasalueeksi. Asuinkelvotonta normaalille ihmiselle.


      • Hyvä paikka
        43454555555 kirjoitti:

        Koko Koivukylä voisi muuttaa isoksi parkki- tai tehdasalueeksi. Asuinkelvotonta normaalille ihmiselle.

        Vähän tarkennusta koko keskusteluun. Koivukylä sijaitsee radan länsipuolella ja Havukoski taas itäpuolella. Kaikki tuntuvat nyt puhuvan 'Haviksesta'.
        Koiviksen naapureita ovat Hiekkaharju, Simonkylä, Ilola, Ruskeasanta ja Asola sekä myös Havukoski radan toisella puolella.
        60v alueella (Koiviksessa) asunut.


    • masa5

      Havukosken puoli on yksi surkeimmista asuinalueista tässä maassa.Kaikki jotka voivat muuttavat pois sieltä.

    • edrer4ertf

      Mitään muuta kuin nistejä ja alkoholisteja ja työttömiä. Voisi koko paikan muuttaa vaikka golf-kentäksi. Uskalla enää kävellä arki-iltaisin neljän jälkeen yksin. Jos mahdollista, mikä tahansa muu kuin Koivukylä asuinalueena.

      • muro4

        Tämän kirjoituksen tarkoitus on selventää miten niitä asuntoja hoidetaan, jossa nämä niin kutsutut, havukoskelaiset asuvat. Asut taloissa joissa, ei ole mitään ongelmia. Mutta sinulla on ongelmia kun, koitat ymmärtää miksi, esimerkiksi; oma hyvinvointisi ja terveydentilasi muuttuu kuin seinäänjuoksisi, kun joudut jäämään kotiin, niiksi vuorokaudenajoiksi jotka, muuten viettäisit vaikka työpaikallasi.?Vastaan tähän; niinkuin havukoskella asioista vastaavat ja vastuussa olevat tahot, jotka voivat korjata tilanteet, niin kuin ne kuuluu olla!. Kaikki toimii niin että, kukaan ei valita ja jos ei meno miellytä niin pakkoko täällä on asua.
        Ken tämän tekstin ymmärtää on valmis sietämään havukoskea.Kaikkihan me joskus....laumaa johdetaan.


      • 12+9
        muro4 kirjoitti:

        Tämän kirjoituksen tarkoitus on selventää miten niitä asuntoja hoidetaan, jossa nämä niin kutsutut, havukoskelaiset asuvat. Asut taloissa joissa, ei ole mitään ongelmia. Mutta sinulla on ongelmia kun, koitat ymmärtää miksi, esimerkiksi; oma hyvinvointisi ja terveydentilasi muuttuu kuin seinäänjuoksisi, kun joudut jäämään kotiin, niiksi vuorokaudenajoiksi jotka, muuten viettäisit vaikka työpaikallasi.?Vastaan tähän; niinkuin havukoskella asioista vastaavat ja vastuussa olevat tahot, jotka voivat korjata tilanteet, niin kuin ne kuuluu olla!. Kaikki toimii niin että, kukaan ei valita ja jos ei meno miellytä niin pakkoko täällä on asua.
        Ken tämän tekstin ymmärtää on valmis sietämään havukoskea.Kaikkihan me joskus....laumaa johdetaan.

        mitä helvettiä sä selität? ei sun jutusta saa mitään selvää :D


      • Westend boys
        12+9 kirjoitti:

        mitä helvettiä sä selität? ei sun jutusta saa mitään selvää :D

        Jo kaikki lähtis samalta viivalta, me oltais kaikki köyhiä ja asuttais lähiöissä.


      • mapetola1
        muro4 kirjoitti:

        Tämän kirjoituksen tarkoitus on selventää miten niitä asuntoja hoidetaan, jossa nämä niin kutsutut, havukoskelaiset asuvat. Asut taloissa joissa, ei ole mitään ongelmia. Mutta sinulla on ongelmia kun, koitat ymmärtää miksi, esimerkiksi; oma hyvinvointisi ja terveydentilasi muuttuu kuin seinäänjuoksisi, kun joudut jäämään kotiin, niiksi vuorokaudenajoiksi jotka, muuten viettäisit vaikka työpaikallasi.?Vastaan tähän; niinkuin havukoskella asioista vastaavat ja vastuussa olevat tahot, jotka voivat korjata tilanteet, niin kuin ne kuuluu olla!. Kaikki toimii niin että, kukaan ei valita ja jos ei meno miellytä niin pakkoko täällä on asua.
        Ken tämän tekstin ymmärtää on valmis sietämään havukoskea.Kaikkihan me joskus....laumaa johdetaan.

        koivukylän kodeilla ei ole luontaisia vihollisia! kaikki jotka täällä asuvat voivat olla "sisi rastaita".?Kannattaa hankkia hovi ympärilleen niin, voi sitten ihan vaan todeta, että kaikkihan on nyt niin kunnossa kun on mahdollista. Tässä pieni avautuminen ehkä jatkossakin kirjoitan näitä lisää. Vaikka kukaan ei sitä haluaisikaan. Tekstissä itsessään ei pitäisi olla virheitä.!


    • jebaa

      Huvittavinta tässä koivukylä havukoskia alueessa on se että jopa nämä niiiin islaminiuskoiset somalitkin ryyppäävät täällä. Huumekauppaa julkisesti, kannabis haisee kesäsin haviksella, Kirjastolla wc:t lukossa ku nistit tykkitellee niissä ja mitä tekee esim poliisi EI MITÄÄN
      30 vuotta näillä nurkilla asuneena huomaa kyllä eron kun on mamuja tullut paljon, koskee myös venäläisiä, virolaisia, thaikkuja yms ei pelkästää somppuja.
      Ennen oli vakkari pultsarit ostarilla, heistä suurin osa jo kuollut, mutta nyt on päästään sekasin olevia kakaroita jo.
      Sääli että tästä alueesta tuli tälläinen.

    • dhsfhhfds

      Ihan sama meno on muuallakin.
      Uusi ostoskeskus saattaa muuttaa asiota kun kaljakuppilat saa lähdön.

    • Anonyymi

      Varsinainen mamulandia kuten itiskin , ei kannata eksyä tuonne saati sitten muuttaa asumaan , pohjasakkaa täysi.

    • Anonyymi

      Sama homma Myyrmäki ja Kaivoksela, uusissa omistustaloissakin paljon vuokralla mamuja kuten kosovolaisia, irakilaisia ja somaleja, kosovon jätkillä korttelin komeimmat kalleimmat autot. Kaikki mamuttuu nyt vauhdilla.

      • Anonyymi

        Joo karvanoppa-bemareilla ajavat.


    • Anonyymi

      Kävin verestämässä muistoja opiskeluajoilta, jolloin asuin yhdessä noista Koivukylän korkeista tornitaloista. Apua, mikä karsea paikka Koivukylästä oli tullut. Ihan järkytyin. Täynnä mamuja ja päihdeongelmaisia. Ei ikinä tuonne. Yök.

    • Anonyymi

      Juoppoja ja maahanmuuttajii. Molempii löytyy

    • Anonyymi

      Koivis on suomen Monaco, kukaan ei käy töissä eikä maksa veroja.

    • Anonyymi

      Koivukylän kivikaupungin osaan en muutaisi vaikka maksettaisiin. Mutta vanha Koivukylä vanhoine omakotitaloineen on tosi hienoa seutua. Mutta kerrostalo-koivukylä on kyllä toivoton paikka. Täynnä varttihulluja ja juoppoja.

    • Anonyymi

      Koivukylä/havukoski tuntuu olevan nykyään todella kuollut paikka. Missään ei enää käy ketään. Baaritkin lähes tyhjiä jopa lauantaina. Toista se oli ennen. Jokapuolella oli jotain meininkiä ja baareissakin kävi porukkaa laidasta laitaan. Kyllä, ihan normi työssäkävijöitäkin.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Koiviksessa ei oo yhtään juoppoa eikä niigeriä!

      • Anonyymi

        Kansainvälinen ghetto mutta yllättävän rauhallista


    • Anonyymi

      Narkkeja kyllä löytyy.

    • Anonyymi

      Eilen yks seko väänsi vanhalle ostarille kyykkypaskat 🤣😅

    • Anonyymi

      Ei oo yhtään juoppoa eikä maahanmuuttajaa. Tämän takia minä muutin sieltä Itäkeskukseen, jossa tunnen valkoisena lihaa syövänä hetero miehenä oloni erittäin kotoisaksi.

    • Anonyymi

      Siellä asuu ainakin lokapoikien PENTTI TIIKKAJA, NYKYÄÄN PASI NEVALAINEN VIRPIKUJA 3 B

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1709
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1614
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      70
      1468
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      59
      1462
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      53
      1365
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1318
    7. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      83
      1275
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      11
      1168
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1130
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1121
    Aihe