Fazer Amica

"Ruoka"?

Onko Amican ruoka missään päin Suomea hyvää? Etelä-Suomessa ruoka tuntuu aina olevan hirvittävää moskaa, johtuneeko jatkuvasta säästämisestä?

47

9550

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ruokailija

      Meillä on pieni alle sadan hengen ruokala töissä. Jossa käyn joka päivä. Ruoka on hyvää joka päivä, mutta meitä onkin onnistanut, ruokalan emäntä on tosi ammattilainen. Hän kuulostelee kaiken aikaa mitä väki haluaa ja tekee sen mukaan ruokaa jättää tekemättä selaiset jotka eivät tee kauppansa. Naapurissa on kilpaileva yritys, jossa todellakin on alaarvoista ruokaa.

      • meillä

        on ihan hyvää ruokaa, aina saa vatsansa täyteen ja hyvä mieli jää. Ja kun opiskelijaruokalasta on kyse niin täytyy miettii millä rahalla ne sen ruoan väsää että yritys kannattaa. kyllä siinä varmaan joutuu tarkkaan kattoo mitä mikin raaka-aine maksaa.


      • made in saarioinen
        meillä kirjoitti:

        on ihan hyvää ruokaa, aina saa vatsansa täyteen ja hyvä mieli jää. Ja kun opiskelijaruokalasta on kyse niin täytyy miettii millä rahalla ne sen ruoan väsää että yritys kannattaa. kyllä siinä varmaan joutuu tarkkaan kattoo mitä mikin raaka-aine maksaa.

        suurin osa Amican ruuista on valmisjuttuja joten ne maistuu ihan tarkkaan samalta Utsjoelta Hankoon.


      • luulet
        made in saarioinen kirjoitti:

        suurin osa Amican ruuista on valmisjuttuja joten ne maistuu ihan tarkkaan samalta Utsjoelta Hankoon.

        ei kyllä pidä paikkaansa, meillä ainakin tehdään ruoat ihan itse. Toki esim. kaalikääryleet ja jauhelihapihvit on raakapakasteena koska on sula mahdottomuus tehdä ne itse alusta lähtien noin 700 ruokailijalle. Aika ei yksinkertaisesti riitä siihen.


      • -''-
        made in saarioinen kirjoitti:

        suurin osa Amican ruuista on valmisjuttuja joten ne maistuu ihan tarkkaan samalta Utsjoelta Hankoon.

        oon amicalla töissä kokkina ja valmistan itse raaka-aineista n.150 hengelle 3 eri ruoka vaihtoehtoa.. joten ruoka ei ole saarioisten moskaruokaa vaan ihan itse tehtyä kunnon raaka-aineista.. joskus täytyy vaan tilata valmispaskaa kun aika on kortilla.. vai haluaisitko itse tulla jo aiemmin mainittuja kaalikääryleitä vääntämään aamukolmelta?? eli pieni osa ruuista on valmisjuttuja..


      • myös mulla
        -''- kirjoitti:

        oon amicalla töissä kokkina ja valmistan itse raaka-aineista n.150 hengelle 3 eri ruoka vaihtoehtoa.. joten ruoka ei ole saarioisten moskaruokaa vaan ihan itse tehtyä kunnon raaka-aineista.. joskus täytyy vaan tilata valmispaskaa kun aika on kortilla.. vai haluaisitko itse tulla jo aiemmin mainittuja kaalikääryleitä vääntämään aamukolmelta?? eli pieni osa ruuista on valmisjuttuja..

        Mutta itse firma on perseestä. Siinä lafkassa ei arvosteta työntekijää pätkääkään. Hienoissa asiakaslehdissä silotellaan julkikuvaa ja kehutaan miten motivoituneita työntekijät ovat, PASKAT sanon minä!
        Voisin kertoa lukemattomia esimerkkejä tästä firmasta, mutta ylläpito on jo poistanut toisesta palstasta minun amicaa/fazeria koskevan arvostelun..Miksiköhän??


      • uus
        myös mulla kirjoitti:

        Mutta itse firma on perseestä. Siinä lafkassa ei arvosteta työntekijää pätkääkään. Hienoissa asiakaslehdissä silotellaan julkikuvaa ja kehutaan miten motivoituneita työntekijät ovat, PASKAT sanon minä!
        Voisin kertoa lukemattomia esimerkkejä tästä firmasta, mutta ylläpito on jo poistanut toisesta palstasta minun amicaa/fazeria koskevan arvostelun..Miksiköhän??

        ketju.. siitä se lähtee..


      • sucks
        myös mulla kirjoitti:

        Mutta itse firma on perseestä. Siinä lafkassa ei arvosteta työntekijää pätkääkään. Hienoissa asiakaslehdissä silotellaan julkikuvaa ja kehutaan miten motivoituneita työntekijät ovat, PASKAT sanon minä!
        Voisin kertoa lukemattomia esimerkkejä tästä firmasta, mutta ylläpito on jo poistanut toisesta palstasta minun amicaa/fazeria koskevan arvostelun..Miksiköhän??

        Fazer Amica on todella perseestä. Muutaman kerran siellä extranneena voin vahvistaa että työntekijöitä ei todellakaan arvosteta/perehdytetä/kiitetä yms. En todellakaan mene sinne uudestaan paitsi jos se on maailman viimeinen työpaikka.

        Varsinkin Messukeskuksen toimipiste voisi hankkia uudet esimiehet ja heittää vi**un ne fasistisiat sieltä...


      • siellä
        sucks kirjoitti:

        Fazer Amica on todella perseestä. Muutaman kerran siellä extranneena voin vahvistaa että työntekijöitä ei todellakaan arvosteta/perehdytetä/kiitetä yms. En todellakaan mene sinne uudestaan paitsi jos se on maailman viimeinen työpaikka.

        Varsinkin Messukeskuksen toimipiste voisi hankkia uudet esimiehet ja heittää vi**un ne fasistisiat sieltä...

        voi olla huonompia esimiehiä kun muissa paikoissa??? vai sanoko joku pahasti ja tuli paha mieli???


      • niinh....
        siellä kirjoitti:

        voi olla huonompia esimiehiä kun muissa paikoissa??? vai sanoko joku pahasti ja tuli paha mieli???

        Niin no enpäs tiedä miten siellä voi olla niin huonot esimiehet mutta paljon extranneena voin sanoa että missään ei työntekijä voi saada nihkeämpää kohtelua, oli siellä kuka tahansa vuorossa...


      • sitten
        niinh.... kirjoitti:

        Niin no enpäs tiedä miten siellä voi olla niin huonot esimiehet mutta paljon extranneena voin sanoa että missään ei työntekijä voi saada nihkeämpää kohtelua, oli siellä kuka tahansa vuorossa...

        käynyt muissa kuin amican paikoissa extraamassa??? Kyllä ainakin hok-elannon paikat ovat aika kylmäkiskoisia paikkoja tehdä... Ei niissäkään paljoa perehdytä , lyödään lista eteen ja ala tekemään vaikka et ole edes nähnyt annoksia , ja jälkeenpäin haukutaan kun et muka osaa tehdä ...


      • Elanto
        sitten kirjoitti:

        käynyt muissa kuin amican paikoissa extraamassa??? Kyllä ainakin hok-elannon paikat ovat aika kylmäkiskoisia paikkoja tehdä... Ei niissäkään paljoa perehdytä , lyödään lista eteen ja ala tekemään vaikka et ole edes nähnyt annoksia , ja jälkeenpäin haukutaan kun et muka osaa tehdä ...

        Siitä puljusta kylläkin on enemmän positiivisia kokemuksia kuin Amicasta. Eli menen sata kertaa mielummin johonkin HOK:n paikkaan kuin Amicalle.
        Vaikka löytyyhän nitä kuspäitä joka paikasta.
        Missähän HOK-Elannon paikoissa olet ollut kun noin huonosti on menny?


      • sitten menee
        Elanto kirjoitti:

        Siitä puljusta kylläkin on enemmän positiivisia kokemuksia kuin Amicasta. Eli menen sata kertaa mielummin johonkin HOK:n paikkaan kuin Amicalle.
        Vaikka löytyyhän nitä kuspäitä joka paikasta.
        Missähän HOK-Elannon paikoissa olet ollut kun noin huonosti on menny?

        meinaan että mä taas en mene elannon paikkoihin ,mielummin sitten amica tai shodexho kun nämä hok elannon paikat....


      • iloinen prekariaatti
        sitten menee kirjoitti:

        meinaan että mä taas en mene elannon paikkoihin ,mielummin sitten amica tai shodexho kun nämä hok elannon paikat....

        Mitä ihmettä. Ite oon ollut extraamassa Messukeskuksessa monta vuotta ja sinne on aina kiva mennä kun saa työstään kiitosta (toisin kuin monessa muussa ravitsemusliikkeessä).

        Siellä pitää vaan tehä niitä töitäkin. Ottaa pannuun ne lakia lukevat teinit jotka kävelee sisään ja menee tauolle oma-aloitteisesti tunnin jälkeen. Ravintola-alalla tahti on kova jos kiire on, se ei ole yksittäisten esimiesten vika.


      • Sweeneytodd1978
        myös mulla kirjoitti:

        Mutta itse firma on perseestä. Siinä lafkassa ei arvosteta työntekijää pätkääkään. Hienoissa asiakaslehdissä silotellaan julkikuvaa ja kehutaan miten motivoituneita työntekijät ovat, PASKAT sanon minä!
        Voisin kertoa lukemattomia esimerkkejä tästä firmasta, mutta ylläpito on jo poistanut toisesta palstasta minun amicaa/fazeria koskevan arvostelun..Miksiköhän??

        OON SUN KANSSA AIVAN SAMAA MIELTÄ!! AMICALLA EI ARVOSTETA TYÖNTEKIJÖITÄ EIKÄ KIITOKSEN SANAA KUULU. ASIAKASLEHDISSÄ SILOTELLAAN TÄTÄ JULKISUUSKUVAA!!!!


      • Ulkomailta ruokia
        made in saarioinen kirjoitti:

        suurin osa Amican ruuista on valmisjuttuja joten ne maistuu ihan tarkkaan samalta Utsjoelta Hankoon.

        Kohta se kaikki,paska tulee tallinnasta,leivät ja sämpylät tulee jo moneen paikkaan,katsokaa kuin pjtkät päiväykset sämpylöissä on,jos ne tehdään paikan päällä ne on vain päivän siellä vitriinissä.Onko tämä sitä Amican laatua muka 5% tulee ulkomailta.Marjat tulee puolasta,kanaa tulee Belgiasta ja lihaa Saksata ym,ym kyllä paljon tulee ulkomailta.Kysykää tuotteiden alkuperä maa keittiöstänne,pyytäkää näyttämään pakkaus.Tämä on tosi juttu.


      • työstä pidän
        sucks kirjoitti:

        Fazer Amica on todella perseestä. Muutaman kerran siellä extranneena voin vahvistaa että työntekijöitä ei todellakaan arvosteta/perehdytetä/kiitetä yms. En todellakaan mene sinne uudestaan paitsi jos se on maailman viimeinen työpaikka.

        Varsinkin Messukeskuksen toimipiste voisi hankkia uudet esimiehet ja heittää vi**un ne fasistisiat sieltä...

        " sucks " Riippuu paikoista ja pomosta aika pitkälti minkälainen työilmapiiri on. Töitä on paljon ja kiire on kova. Työntekijät on todella vähissä..
        Itse kierrän eri paikoissa, kun ei ole vakkari paikaa saanut vielä.. Haussa on.
        Yksi amicanpaikka on johon en mene.Muut ihan ok.


      • Hahahahahahaha!111

        Ai käytkö työpaikan ruokalassa viikonloppuisinkin kun olet vapaalla? xD
        Tuskin se mössö nyt niin hyvää sentään on.


      • Hehehahahahah

        Ai käytkö työpaikan ruokalassa viikonloppuisinkin kun olet vapaalla? xD
        Tuskin se mössö nyt niin hyvää sentään on.


      • ???+
        -''- kirjoitti:

        oon amicalla töissä kokkina ja valmistan itse raaka-aineista n.150 hengelle 3 eri ruoka vaihtoehtoa.. joten ruoka ei ole saarioisten moskaruokaa vaan ihan itse tehtyä kunnon raaka-aineista.. joskus täytyy vaan tilata valmispaskaa kun aika on kortilla.. vai haluaisitko itse tulla jo aiemmin mainittuja kaalikääryleitä vääntämään aamukolmelta?? eli pieni osa ruuista on valmisjuttuja..

        niinpäs olis ees saarioisten mutt ku oon kuullu ett ois ihan vallan virolaisia eineksiä ainaski ne omakeittiön jutskat
        Onks tosi vai huhu vaan tietääks joku?


      • ENTINEN AMICALAINEN
        Sweeneytodd1978 kirjoitti:

        OON SUN KANSSA AIVAN SAMAA MIELTÄ!! AMICALLA EI ARVOSTETA TYÖNTEKIJÖITÄ EIKÄ KIITOKSEN SANAA KUULU. ASIAKASLEHDISSÄ SILOTELLAAN TÄTÄ JULKISUUSKUVAA!!!!

        HAUKKUJA TULEE PÄIVITTÄIN JA MOITTEITA
        KIITOSTA EI POMON SUUSTA KOSKAAN KUULE
        PÄIVÄN TEEMA ON KIUKUTTELU, UHKAILU JA KIRISTYS

        YSTÄVÄLLINEN SANA JA KIITOS NIIN TYÖT SUJUISIVAT TOISEEN MALLIIN JA SAIRASLOMAT VÄHENISIVÄT MUTTA KUN EI

        POMOT KOOULUTUKSEEN KUINKA ALAISIA TULISI KOHDELLA ASIANMUKAISESTI


    • vato retro

      Amican safkat on mautonta tasapaksua kouluruokaa. Pahempaa on vain vanhainkodissa ja armeijassa. Terveellisiä Amican safkat varmasti on, mutta ei niillä työpäivä piristy. Opit on selvästi haettu koulukeittiöistä ja ravintoympyröistä, ei ravintoloista.

      Itse kartan Amican ruokia tarjoavia työpaikkaruokaloita ja työpaikkoja. En raivoisasti, mutta kuitenkin. Kivempi käydä ulkona syömässä, säilyy väri elämässä.

    • meijän koulule tulee sit mo...

      hyi hitsi se on pahaa.
      meidän koululle tulee sit ja ku mä oon sit syönny nii mul on ollu mätii perunoit lihasopas vaa läskii hyi helvetti..!!.. se on pahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • teiniollutjoskusitsekin

        kaikki kouluruoat on pahoja oli ne sitten amican tai ihan kunnallisella puolella tehdyt ruoat, se kuuluu tuohon ikään.. :) ja hei tuossa aikasemmin kirjoittaneelle ei amica ole mikään gourmet ravintola, jos pippuripihviä haluat hae se jostain muualta.. amica näet valmistaa ruokaa joka on kotitekoisen näköstä..


    • pasaati1

      Ei ole tekijöistä kiinni.

      Paskasta ei saa konvehteja.

      Onhan amicalla hieno ns bonus systeemi,joka on tehty sellaiseksi,ettei sitä koskaan voi saada.

      Esim. oma kuppilasi tekee voittoa miljoonan,viereinen tekee tappiota 20 centtiä,niin sori vaan,ei bonusta.

      Budjetit tehdään niin,että asiakkaalle pitää myydä lounas,kilo karkkia ja kolme kahvia ja pulla ja kaksi aksia röökiä,että pysyttäis budjetissa.

      Tokihan he tietävät(ravintolapääliköt/yms)että budjettiin ei päästä,mutta se antaa (teko)syyn olla maksamatta bonusta.

      Työilmapiiri riippuu pitkälti siitä millaiset esimiehet saa,yleensä keittiömestari kuuluu "hyvään" porukkaan,ja ravintolapäälikkö "pahaan".

      Muutamia kertoja olen ollut paikassa missä on ollut todella hyvä henki ja pari kertaa ihan hirveässä pers*ävessä.

      Jossa esimiehet ovat olleet todella ammatitaidottomia,pelottavan ammattitaidottomia.

      Amican vanha sananlasku sanoo,että jos ei osaa pääsee ravintolapääliköksi.

      • toi on niin totta

        epäpätevät tyypit ylenee rav.päälliköiksi!!! hahahhahahah!!!!!!!!!!!!!!! on ihan sata totta.


      • Amicalainen..valitettavasti
        toi on niin totta kirjoitti:

        epäpätevät tyypit ylenee rav.päälliköiksi!!! hahahhahahah!!!!!!!!!!!!!!! on ihan sata totta.

        Amicalla valitaan ravintolapäälliköksi kaikkein veemäisimmät ämmät, se on se "pätevyys vaatimus"


      • Nykyihminen (Homo Modernicus)
        toi on niin totta kirjoitti:

        epäpätevät tyypit ylenee rav.päälliköiksi!!! hahahhahahah!!!!!!!!!!!!!!! on ihan sata totta.

        Ovat
        1. Hieman keski-ikäistä vanhempia
        2. Katkeroituneita
        3. Ämmiä (sukupuolesta huolimatta)


      • heepot
        Nykyihminen (Homo Modernicus) kirjoitti:

        Ovat
        1. Hieman keski-ikäistä vanhempia
        2. Katkeroituneita
        3. Ämmiä (sukupuolesta huolimatta)

        Ei pidä paikkaansa.. Mun Amican pomoni on mahtava ihminen. Tuloksen tekeminen ja työpaikkojen pitäminen tarkoittaa joskus sitä että pomon on tuotava väärään työtapaan liittyvä korjaus työntekijän tietoon. On huolestuttavaa, että etenkin nuoret työntekijät ovat nykyisin sitä mieltä että työpaikalla kuuluu saada jotain helkkarin erityisetuisuuksia - kuten jatkuva minän pönkittäminen ja vapaus valita mitä milloinkin huvittaa tehdä. Sitoutukaa ja yrittäkää edes, työntekijänkin pitää antaa samalla tavalla itsestään! Eläkkeelle jäävien tilalle saadaan kyllä varsin loistokkaita tapauksia, ei voi muuta sanoa.


      • Elämä hymyilee:)
        Amicalainen..valitettavasti kirjoitti:

        Amicalla valitaan ravintolapäälliköksi kaikkein veemäisimmät ämmät, se on se "pätevyys vaatimus"

        Jep,näin on uudet pomot tuli,sit alkoi tapahtuu,asiakkaat tykkäsivät liikaa,Päälikkö ei pääsyt suosioon.joten järjestettiin kirjallisilla varoituksilla kenkää,kun ei kuulunut liittoon ja kun on ollut pitkään Amicalla,niin saadaan halvempaa työvoimaa kun otetaan nuorempii.Amicassa ei ole mitään merkitystä ammattitaidolla ja ahkeruudella ja tulee ajoissa töihin ja ennenkaikkee asiakkaat ovat tyytyväisiä.Eiku kenkää kaikille jotka ei oo liitossa ja muutama kymppi isompi palkka,varokaa vaan Amican työntekijät,Jotain oikeutta vielä haen tälle törkeelle irtisanomiselle,oikeudessa tavataan,en saanut edes irtisanomis ajan palkkaa:Älkää ikinä menkö Amicaan töihin,siellä veemäiset esimiehet puukottaa vain sua selkää...Olen onnellinen entinen vit...Amicalainen.
        Nykyään minua arvostetaan työpaikassani ja uskallan sanoa mielipiteitäni ja ennenkaikkea saan kiitosta tekemästäni työstä.Hyvää syksyä kaikille:)


      • Amigo
        Amicalainen..valitettavasti kirjoitti:

        Amicalla valitaan ravintolapäälliköksi kaikkein veemäisimmät ämmät, se on se "pätevyys vaatimus"

        Fazulla aluepäälliköt taitavat sulkea silmänsä ja korvansa ravintola- ja vuoropäälliköidensä epäasiallisilta toimilta.


      • ex amica rp.

        kiitos t. ex amica rp.


      • Ei koskaan enää Fazer
        Elämä hymyilee:) kirjoitti:

        Jep,näin on uudet pomot tuli,sit alkoi tapahtuu,asiakkaat tykkäsivät liikaa,Päälikkö ei pääsyt suosioon.joten järjestettiin kirjallisilla varoituksilla kenkää,kun ei kuulunut liittoon ja kun on ollut pitkään Amicalla,niin saadaan halvempaa työvoimaa kun otetaan nuorempii.Amicassa ei ole mitään merkitystä ammattitaidolla ja ahkeruudella ja tulee ajoissa töihin ja ennenkaikkee asiakkaat ovat tyytyväisiä.Eiku kenkää kaikille jotka ei oo liitossa ja muutama kymppi isompi palkka,varokaa vaan Amican työntekijät,Jotain oikeutta vielä haen tälle törkeelle irtisanomiselle,oikeudessa tavataan,en saanut edes irtisanomis ajan palkkaa:Älkää ikinä menkö Amicaan töihin,siellä veemäiset esimiehet puukottaa vain sua selkää...Olen onnellinen entinen vit...Amicalainen.
        Nykyään minua arvostetaan työpaikassani ja uskallan sanoa mielipiteitäni ja ennenkaikkea saan kiitosta tekemästäni työstä.Hyvää syksyä kaikille:)

        Kyllä fazerilla tosiaan joko pidät suusi kiinni tai sitten saat kenkää. Mieluummin keltanokkasössimääb kun on halvempi tekijä.


    • Ylpeästi Amicalainen

      Kiva lukea että jollain toisellakin on TOSI MUKAVA JA ASIALLINEN PÄÄLLIKKÖ
      Olen ollut kolmisen vuotta Amicalla ja aluksi mullakin oli pomo jota oli vaikea kestää, mutta se kasvatti ja nyt kun minulla on uusi pomo jonka kanssa yhteistyö sujuu niin nautin kaksin verroin. En vaihtaisi toiseen firmaan mistään hinnasta
      Aikaisemmassa työpaikassa oli selkärangaton pomo joka ei uskaltanut koskaan sanoa kenellekään mitään ja oli työläisten pompoteltavana. Se se vasta oli kurjaa ei mitään kuria ja kukahan siitä menosta loppuviimeks kärsi

      • Tapa

        Kyllä.......ikänsä alalla olleet, osaavat, kohtuullisen palkkatason omaavat saavat kenkää. Mikäli et kuulu liitoon se käy helposti . Amicalla on tosin keinot irtisanoa liittoon kuuluviakin henkilöitä, vaikka tekisit työsi moitteettomasti.
        Nimesi voidaan esim.vääreentää irtisanomislomakkeeseen. Tilalle otetaan nuoria pienemmällä henkilöstökustannuksilla. Enn
        emmin ilman työtä kuin Amicalle.


    • hmmmmmmmmmmmmmm

      Itse olen ollut monissa amicoissa töissä ja voin kertoa että pesee esim iss ketjun mennen tullen.. Oma amica pomoni on aivan mahtava ja kannustava ihminen! Ei yleistetä!

    • tyytyväinen_79

      Meillä Oulun seudulla kyllä ainakin meidän kustannuspaikassa asiakkaat on jumalattoman tyytyväisiä kokoajan, laatu on hyvää ja porukka heittää omaa sovellutusta ruokiin, ettei ROP:in paskareseptejä tarvi seurata. Miksi tehdä ohjeitten mukaista paskaa jos ite osaa tehdä parempaa muutamalla kikalla? Take Away -tuotteet leivotaan ja kokataan viikottain ja kaikki ne aina menee, hyvvää tulosta tehdään.

      Vaan Oulussa kyllä vittumaisin aluepäällikkö ikinä, kuivakka viisikymppinen harakka. Mutta oma esimies aivan helkkarin reilu, palkittee omasta pussista hyvän tuloksen tekemisestä kuukausittain esim. ravintolailtoina yms.

      • RP. AMICALTA e-s

        kyllä kannatti tuokin, julkisesti kertoa "palkittee omasta pussista hyvän tuloksen tekemisestä kuukausittain esim. ravintolailtoina yms.! Niin onko omasta pussista ja tod. näk heivataan helvetiin jos ei ruodussa.
        pidä PÄÄSI KIINNI JOS NAUTIT ETUJA JOITA KAIKKI EI !!!!

        RP. AMICALTA e-s


      • RP. AMICALTA e-s
        RP. AMICALTA e-s kirjoitti:

        kyllä kannatti tuokin, julkisesti kertoa "palkittee omasta pussista hyvän tuloksen tekemisestä kuukausittain esim. ravintolailtoina yms.! Niin onko omasta pussista ja tod. näk heivataan helvetiin jos ei ruodussa.
        pidä PÄÄSI KIINNI JOS NAUTIT ETUJA JOITA KAIKKI EI !!!!

        RP. AMICALTA e-s

        ja kyllä tunnen kollegoja Oulusta


    • puksutug

      Kaikkihan niitä reseptejä muokkaa.. asiakkaat marssii ulos jos pilkulleen tekis!

    • sdfsdf

      Koulun Amica ruoka on kamalaa, mutta duunipaikalla taas todella hyvää. Aika iso ero niissä on.

      Töissä oon ollu todella tyytyväinen, mutta koulussa harkitsen usein menenkö edes syömään.

      • lioina

        Samaa mieltä!
        Koulun amicalla ei ollut edes leipää tarpeeksi, jos tulit 30 minuuttia ruokailun jälkeen oli vain näkkäriä jäljellä. Ruuasta voin sanoa että se oli ihan jees, vielä parempaa jos olisi enemmän varoja käyttää per annos...

        Nyt syön joka päivä työpaikan amica ravintolassa jossa on viittä erilaista ruokavaihtoehtoa runsaine salaatti- ja leipäpöytineen. Ja ruoka ittessään on erinomaista. Henkilökunta-alennuksella saan kasvislounaan hintaan 4,50 e. Siihen hintaan ei lounasta muusta ruokalasta edes löydy.


      • Ammattilainen

        Mitäs luulet pölö, oiskohan hinnalla eroa??? Ei ne raaka-aineet kaappiin taivaalta tupsahda:)


      • Ammattilainen
        lioina kirjoitti:

        Samaa mieltä!
        Koulun amicalla ei ollut edes leipää tarpeeksi, jos tulit 30 minuuttia ruokailun jälkeen oli vain näkkäriä jäljellä. Ruuasta voin sanoa että se oli ihan jees, vielä parempaa jos olisi enemmän varoja käyttää per annos...

        Nyt syön joka päivä työpaikan amica ravintolassa jossa on viittä erilaista ruokavaihtoehtoa runsaine salaatti- ja leipäpöytineen. Ja ruoka ittessään on erinomaista. Henkilökunta-alennuksella saan kasvislounaan hintaan 4,50 e. Siihen hintaan ei lounasta muusta ruokalasta edes löydy.

        Mitä saat ruokakaupasta 4,50 €:lla???


    • Kulinaristi

      Noniin taas se työpaikkaruokala nimeltä Amica nosti hintoja. Normaalilounas 6,10 ja pihvilounas yli 8 euroa. Ruoan taso vaan ei noussut mihinkään. Loppuu meikäläisen osalta näiden kumiperunoiden syöminen. Ei mulla muuta, jatkakaa!

      • Emme syä amicalla

        Sama meidän työpaikka ruokalassa Tampereella, ruokatarjoilu muuttui nyt saat valita otatko pitsan vai lihasoosin tms ennen oli buffapöytä josta sait syödä vatsasi täyteen nyt jää nälkä ja kaiken kruunaa se että Hinta EDELLEEN SAMA vaikka annoksesta lähti iso osa pois näin meitä kusetetaan

        Onneksi ympäristössä on USEITA ravintoloita mistä valita joten heippa vaan amican mösssöt


    • Anonyymi

      Rgluteeniton ruoka tehdään tärkkelyksestä kaikki kiisseliä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      47
      4853
    2. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      96
      4613
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      621
      4220
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3197
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      79
      2721
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      129
      2223
    7. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      223
      2196
    8. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      348
      2168
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      31
      1807
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1512
    Aihe