Telkän päiväkoti (Tampere, Hervanta)

minkälainen?

Onko kellään kokemuksia Telkän päiväkodista 1-2-vuotiaitten ja 3-5-vuotiaitten ryhmien toiminnasta? Ja muutenkin mielipiteitä, onko mukava päivähoitopaikka? Mitä ongelmia on tullut eteen?

Meidän lasten pitäisi aloittaa siellä piahkoin hoito, joten muiden kokemuksia olisi kiva kuulla.

7

1822

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ex-Telkkäläinen

      Päiväkoti on hyvä.

      Emme vaihtaneet päiväkotia siksi että olisimme olleet tyytymättömiä.

      Mikään paikka ei ole täydellinen, mutta lapsella on ollut sinne ikävä, se kertonee jotain..

      Perushoito on ok. Tekevät pieniä retkiä lähimetsään, luistelevat. Varsinkin pienten ryhmästä tykkäsin. Hoitajat aivan ihania ja keskustelu avointa.
      Isojen ryhmässä yksi tiukka täti, jonka tulette tuntemaan, mutta toimeen tulee hänenkin kanssaan=).

      Turvallisin mielin voit lapset sinne viedä.

      Nyt kun lapsi on toisessa päiväkodissa, osaa sitä Telkkää tietyllä lailla arvostaa.

      • vastauksestasi!

        Kiitos tosiaan, että viitsit vastata! Jännittää lasten puolesta tuo hoitoon meno, kun ovat olleet tähän asti kotihoidossa.

        Lisääkin kokemuksia olisi kiva kuulla!


    • Kokemusta on

      Ei kyllä suosittele päiväkotia Telkän ! On hyviä ja huonoja kokemuksia ! Hoitaja esim. ei edes vilkaise mitä vaatteita lapsella on päällä kun lapset menee ulos (ulkona - 16 kylmä). Kun on lapsella erikois ruokavalio , niin jostain syystä hän silti on saanut muutama kerta mitä ei saisi antaa. Jos lapsella on kiukku päällä , niin saman tien lähetetään neurologille paperi siitä , jos lapsi itke niin silloin käytetään siellä fyysistä voima (pidetään niin kauan kovin ja luja kiinni että lapsi rauhoitu, rangaistuksena lapsi saa aina viimeisenä ruoka.
      Ei kyllä suosittele telkän !

      • Ahdistava tunnelma

        Erittäin negatiivinen kokemus telkän päiväkodin yhdestä ryhmästä. Johtaja kulkee ympäri taloa tervehtimättä, mitään tietoa ei kerrota kasvotusten ja se vähä mitä päivästä kerrotaan on aina kaikki negatiivinen. Voiko oikeasti ollakaan niin surkeita lapsia, mitä hoitajat näkevät. Kannustusta, tukea ja turvallisuutta ei ole nähnyt varmaan yksikään perhe. Korjatkaa jos olen väärässä...
        Mielelläni lapseni ottaisin pois koko paikasta, mutta toistaiseksi hän tuntuu viihtyvän. Odotellaan seuraava tapaaminenja katsotaan mitä sieltä tulee kotiin viemisinä. Tuskin mitään hyvää tälläkään kertaa.


    • ex työntekijä

      Telkässä on se huono puoli, että siellä on tuhottoman itsekeskeinen henkilökunta. Kyllähän sitä hymyillään kun vanhemmat lapsiaan sinne tuo, mutta siihen se sitten jääkin. Työyhteisö on aivan perseestä suoraan sanottuna! työpaikkakiusaaminen näkyy siellä erittäinkin hyvin jopa ihan siellä johtajatasolla. Tämä ei tietenkään suoranaisesti lapsiin vaikuta, mutta itse en ikinä veisi lastani sinne. Muutama vanhempi työntekijä siellä on niin kyrsiintyneitä työhönsä että todellakin pitäisi vaihtaa alaa.

      Voi tietysti olla että meno on muutaman vuoden aikana muuttunut, mutta sillon kun itse siellä töissä olin niin tuollaista se juuri oli. Olinhan minäkin siellä kuulemma niin epäsosiaalinen kun en kahvipöydässä osallistuntu toisten työntekijöiden haukkumiseen, että näin..

      • just2

        Olivat väsyneitä varmaan jo yli 10v. sitten. Sijaisena hämmästelin hoitajaa, joka ei suostunut sitomaan "minun ryhmäläisen" ulkona irronneita kengännauhoja vaikka lapsi pyysi häneltä apua. Ohjasi minun luo, koska nähtävästi ei kuulunut hänen tehtäviin auttaa "toisten lapsia"!


    • J81

      Minulla pelkkää hyvää sanottavaa telkän päiväkodista. Hoitajat ihania ja lapset tykkää heistä.. Tekevät retkiä ja käyvät teatterissa ja muutenkin aina hyvää ja mukavaa aktivitteettia. En ole aistinut että henkilökunnan väliillä olisi mitään erikoista. Minun mielestä hyvä päiväkoti ja tärkeintä että lapset viihtyvät..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      3789
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      27
      2284
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2111
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2015
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      92
      1685
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1301
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1287
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1218
    Aihe