DNA sähköposti

vika

Onko jollain käytössä DNA:n sähköposti?
onnistuiko kirjautuminen tai uuden osoitteen luominen ongelmitta?
mulla ei onnistu.

12

5369

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaihto oppilas

      moikka: minulla oli sähköposti tuolla DNA:ssa, mutta vaihdoin sen pois koska se temppuili niin helvetisti.
      lisäksi postilaatikko ei ole muilta salassa, koska olin saanut sinne sähköpostia mukamaskin DNA:LTA ja paskat, kun avasin viestin niin se oli huijaus viesti: your email adress and pasword is now general.
      eli virusten ja hakkereiden käyttämiä osoitteita

      • paha vika

        elikä eipä kannata edes sitten yrittääkkään tehdä niitä osoitteita sinne.
        Omallani oli käyty keskellä yötä.
        Siis kuka? itse en käynyt.


      • dna mies
        paha vika kirjoitti:

        elikä eipä kannata edes sitten yrittääkkään tehdä niitä osoitteita sinne.
        Omallani oli käyty keskellä yötä.
        Siis kuka? itse en käynyt.

        eli oletko luonut jo outlookille osoitteen?
        ei ole mikään ihme että dna postisi ei toimi jos et ole ensin kirjautunut outlookkiin.
        yritäppä ensin kirjautua pääkäyttäjän tiedoilla outlookkiin ja sitä kautta voit luoda muille käyttäjille dna internettiin sähköposteja.
        vaihto-oppilaan on syytä hankkia dna nettiturva jos on saanut viruksia postissa, mutta pahalle vialla sanon että tee ensin sinne outlookkiin.


    • valjakkala

      mikä ihme on toi outlook? ja miten se liittyy DNA:han? eikös se outlook ole suoraan suomennettuna "ulkoluukku" ja sehän liittyy silloin luukku.com postiin, eikös se luukku.com ole outlookin palvelin ja DNA internet on taas operaattori kuten sonera, elisa ja saunalahti.

      ovatko asiat näin?

      • pakosallakko?

        onko totta että valjakkala on taas muka vapaalla? ei se varmaan pitkään ole kun taas tekee jonkun rikoksen, vai mitä mieltä te olette?


    • jermulasta pamahtaa

      minulla on dna sähköposti ja hyvin toimii, kirjaudu ensin sisään pääkäyttäjän tunnuksilla oma dna sivuille, sitten ylä reunasta painat sen mistä voit luoda uuden käyttäjän

      HUOM: ennen kuin pystyt luomaan uuden käyttäjän niin luo itsellesi tili outlookkiin palvelimelle dnainternet.net

    • asikaspalvelu

      hei. kiitos että valitsit DNA internet liittymän, olemme suosittu ja hyväksi todettu operaattori ja voitte olla varmoja ettei meidän yhteys pätki, voit tehdä pääkäyttäjän lisäksi neljä sähköpostia. luo sähköposti kirjautumalla pääkäyttäjän tiedoilla oma DNA sivuille ja sieltä vain valitsen kohdan jossa voit lisätä uuden osoitteen, jos on ongelima niin ystävällinen puhelin tukemme auttaa, numeron löydät DNA asikaspalvelun sivulta, pääkäyttäjän on myös luotava outlookkiin tilit niille käyttäjille jotka aikovat käyttää DNA internet sähköposti palvelinta, jos on ongelmia niin lähetä meille s-postia tai soita vaikka ystävälliseen tukipalveluumme, ei meille kyllä yleensä kukaan soita koska linjamme ja postimme toimii kuin rasvattu.

      • Lukija2

        Mikä on asikaspalvelu? entä >"ongelima"?


    • Lännenpuhelin

      Eilen illalla minun dna sähköposti (nettikirje.fi) ei toiminut eikä myöskään vaimon nettikirje.fi.
      Vieläkään nettikirje.fi ei avaudu, tilanne klo 20 la 10.10.2014!!!!

      Olisi hienoa, jos DNA lähettäisi tekstiviestinä odotusarvion.

      Nimimerkillä ns. Lännenpuhelimen alueella.

      • puhinaa

        Ei toimi ei, ilmoittaa koko ajan, että tunnus tai salasana väärin. Nettisivuilla asiakaspalvelun yhteystiedot virheelliset, koska puhelimessa vastataan, ettei valittu numero ole käytössä. Mahtavaa! On varmaan syytä luopua koko s-postista näistä syistä. On se muutenkin ihan karvalakkiversio. Ei oo uudistunut vuosikausiin.


      • aspan numero
        puhinaa kirjoitti:

        Ei toimi ei, ilmoittaa koko ajan, että tunnus tai salasana väärin. Nettisivuilla asiakaspalvelun yhteystiedot virheelliset, koska puhelimessa vastataan, ettei valittu numero ole käytössä. Mahtavaa! On varmaan syytä luopua koko s-postista näistä syistä. On se muutenkin ihan karvalakkiversio. Ei oo uudistunut vuosikausiin.

        DNA:n asiakaspalvelun puhelinnumero on 044 144044


    • Jatko-opiskelija

      Minulla on DNA:n toinen sähköpostitili sellainen, että sinne etupäässä tulee tärkeitä viestejä esim. tiedelehdiltä ja muilta tiedeyhteisöiltä, joille en helposti voi antaa uuttakaan sähköpostiosoitetta. Tiedot ovat minulle tärkeitä. Kun yritin muuttaa/etsiä ko. sähköpostin salasanaa se sulkeutui kokonaan, tähän asti vanha ensimmäinen sähköpostiosoitteeni , joka toimii tikulla, toimi ilman sitä unohtunutta salasanaakin.
      Sain Mickrosofilta lomakkeen, jonka täyttö on erittäin vaikeaa. Minun pitää luetella viimeiset ko. sähköpostin aiheet, kansiot ja lähettämieni viestien sähköpostiosoitteet. Olen kuitenkin enemmän vastaanottamassa kuin saamassa tärkeitä viestejä. lisäksi minun pitäisi selittää kuinka pitkään olen maksanut mickrosoftille palvelumaksua ???Maksan DNAlle samassa yhteydessä kännykkälaskua ja kannettavan nettimaksua, jota tietoa lomakkeeseen ei voi välittää. uutta salasanaa tai ohjeita ko. postin saamikseksi toimivaksi en ole saanut. Voisiko arvoisat ko. Mickrosoftin edustajat parantaa systeemiä. Miksi esim. pankkitunnuksilla ei ole mahdollista vaihtaa salasanaa. kaksisuuntainen normaali viestintämahdollisuuskin tuntuu puuttuvan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      734
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe