koodit sly 3

ripe

kertokaa koodeja sly 3:seen

100

9821

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • qrw

      Elikkäs... Laita pauselle ja site kikkaa R1 R1 oikee alas alas oikee

      sit saat uuden lentsikan siinä kaksin pelissä, tai siinä turnaukksessa, jossa lennelläämn!

      • top seacret

        kivaa!!!


      • kaikkien pelejen koodit

        Tiesin kaikki koodit ja klitsit ja bukit aikoja sitte mul on myös tosi montanetti kanavaa joissa on stv stp ytp ja klitsi videoita niitä mun kanavilla on.


      • kaikkien pelejen koodit
        top seacret kirjoitti:

        kivaa!!!

        Tiesin jo.


    • Sly -pelien pelaaja

      Mulla on Sly 2 ja 3 ja mä tiedän vaan yhden koodin Sly kolmoseen. Se on Vaihtoehtoinen lentokone, sillä pystyy vaihtamaan erilaiseen lentokoneeseen siellä ÄSSÄ-lentokilpailussa. Toimii myös kaksinpelissä, mutta ei Carmelitalla.

      Vaihtoehtoinen lentokone: START, R1, R1, oikea, alas, alas, oikea.

      • teemu12443

        tiedä monta koodia sly3 ja sly 2 peleihin tässä olis muutama ensin koodeja sly 2:een:

        egahyppy (toimii, jos peli on 100%!): Start, oikea, vasen, oikea, vasen R1 ja vasen.
        Koodi vaikuttaa: Voit hyppiä valtavia megahyppyjä. Megahypyn voi valita näppäimille L1, L2 tai R2.

        Aikasyöksy: Start, alas, alas, ylös, alas, oikea ja vasen.
        Koodi vaikuttaa: Voit nopeuttaa Sly'n tahtia puolet nopeammaksi. Aikasyöksyn voi valita näppäimille L1, L2 tai R2.

        TOM: Start, vasen, vasen, alas, oikea, vasen ja oikea.
        Koodi vaikuttaa: TOM on sellainen pikku-ukko, jonka voi heittää. Se kiinnittää vartijoiden huomion joksikin aikaa. Se höpöttää siinä jotain, ja katoaa sitten. TOM:in voi valita näppäimille L1, L2 tai R2.

        sitten sly 3 koodeja:

        Toonami Plane (toimii lentokoneessa):Start, R1, R1, oikea, alas, alas ja oikea.
        Koodi vaikuttaa: Lentokone muuttaa muotoaan, ja ampuu L1 -näppäimellä tykillä. Sen voi laitta kaksin ja yksin pelissä.

        Jakso 1 ja päivä 1 pelaaminen uudestaan: Start vasen, R2, oikea, L1, R2 ja L1.
        Koodi vaikuttaa: Voit aloittaa jakso 1:sen alusta.

        Jakso 2, päivä 1 pelaaminen uudestaan: Start, oikea, L2, vasen, ylös, vasen, ja alas.
        Koodi vaikuttaa: Voit aloittaa jakso 2:sen alusta.

        Jakso 3, päivä 1 pelaaminen uudestaan: Start R2, R1, L1, vasen, L1 ja alas.
        Koodi vaikuttaa: Voit aloittaa jakso 3:sen alusta.

        Jakso 4, päivä 1 pelaaminen uudestaan: Start, vasen, oikea, L1, R2, oikea ja R2.
        Koodi vaikuttaa:Voit aloittaa jakso 4:sen alusta.

        Jakso 5, päivä 1 pelaaminen uudestaan: Start, R2, R1, L1, R1, R2 ja R1.
        Koodi vaikuttaa: Voit aloittaa jakso 5:sen alusta.


      • kaikkien pelejen koodit
        teemu12443 kirjoitti:

        tiedä monta koodia sly3 ja sly 2 peleihin tässä olis muutama ensin koodeja sly 2:een:

        egahyppy (toimii, jos peli on 100%!): Start, oikea, vasen, oikea, vasen R1 ja vasen.
        Koodi vaikuttaa: Voit hyppiä valtavia megahyppyjä. Megahypyn voi valita näppäimille L1, L2 tai R2.

        Aikasyöksy: Start, alas, alas, ylös, alas, oikea ja vasen.
        Koodi vaikuttaa: Voit nopeuttaa Sly'n tahtia puolet nopeammaksi. Aikasyöksyn voi valita näppäimille L1, L2 tai R2.

        TOM: Start, vasen, vasen, alas, oikea, vasen ja oikea.
        Koodi vaikuttaa: TOM on sellainen pikku-ukko, jonka voi heittää. Se kiinnittää vartijoiden huomion joksikin aikaa. Se höpöttää siinä jotain, ja katoaa sitten. TOM:in voi valita näppäimille L1, L2 tai R2.

        sitten sly 3 koodeja:

        Toonami Plane (toimii lentokoneessa):Start, R1, R1, oikea, alas, alas ja oikea.
        Koodi vaikuttaa: Lentokone muuttaa muotoaan, ja ampuu L1 -näppäimellä tykillä. Sen voi laitta kaksin ja yksin pelissä.

        Jakso 1 ja päivä 1 pelaaminen uudestaan: Start vasen, R2, oikea, L1, R2 ja L1.
        Koodi vaikuttaa: Voit aloittaa jakso 1:sen alusta.

        Jakso 2, päivä 1 pelaaminen uudestaan: Start, oikea, L2, vasen, ylös, vasen, ja alas.
        Koodi vaikuttaa: Voit aloittaa jakso 2:sen alusta.

        Jakso 3, päivä 1 pelaaminen uudestaan: Start R2, R1, L1, vasen, L1 ja alas.
        Koodi vaikuttaa: Voit aloittaa jakso 3:sen alusta.

        Jakso 4, päivä 1 pelaaminen uudestaan: Start, vasen, oikea, L1, R2, oikea ja R2.
        Koodi vaikuttaa:Voit aloittaa jakso 4:sen alusta.

        Jakso 5, päivä 1 pelaaminen uudestaan: Start, R2, R1, L1, R1, R2 ja R1.
        Koodi vaikuttaa: Voit aloittaa jakso 5:sen alusta.

        Tiesin jo aikoja sitten. Jos et tienny. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • kaikkien pelejen koodit

        Mä muistan ne ulkoa.


      • kaikkien pelejen koodit

        Tiiän tosta saa lentokone vaihdon vaihtoehtoisasti.


    • Miiqa

      Kertokaa mulle please, miten nää koodit toimii ! Olen siis yrittänyt juuri tolla tavalla mut ei toimi... Mul ei oo ikinä toiminu ykskään koodi. En varmaan osaa tehä tättä oikein ku en tiiä peleistä juur mitään, joten auttakaa ! :(

      • kikse

        voih;( mulla ei oo toiminu kun yksi koodi tossa sly 3:ssa... mutta btw.. kun oot tehnyt sen koodin, siintä pitäis tulla varmistusääni (sellanen ihan vaan töksähyksen kuulonen) se on aika vaikee selittää... ja kai oot tehnyt sen koodin ihan siis kun pelaat? (ei siis valikossa tai turvatalossa) ja voi olla, että mulla toimi se yks koodi, kun oon pelannu sly 3:sen 100& läpi.

        Toivottavast täst olis apuu::)


      • kikse
        kikse kirjoitti:

        voih;( mulla ei oo toiminu kun yksi koodi tossa sly 3:ssa... mutta btw.. kun oot tehnyt sen koodin, siintä pitäis tulla varmistusääni (sellanen ihan vaan töksähyksen kuulonen) se on aika vaikee selittää... ja kai oot tehnyt sen koodin ihan siis kun pelaat? (ei siis valikossa tai turvatalossa) ja voi olla, että mulla toimi se yks koodi, kun oon pelannu sly 3:sen 100& läpi.

        Toivottavast täst olis apuu::)

        ainiin vielä yks asia! tässä on muutamia hyviä koodeja sly 2 ja sly 3 peleihin (ei oo mun laittamia):

        http://finsly.zxq.net/Koodit.html


      • Lionel Messi

        jos haluut alottaa jakson alusta sun pitää tehdä se siinä maassa minkä haluut alottaa alusta. ja lentokone koodi pitää tehdä lento koneessa. muita koodeja en itsekkään tajua.


      • sly22222222222222222

        sun pitää laittaa peli pauselle


      • tietotaituri
        sly22222222222222222 kirjoitti:

        sun pitää laittaa peli pauselle

        Tietääkökukaansly3megahypynkoodia


      • tietotaituri
        sly22222222222222222 kirjoitti:

        sun pitää laittaa peli pauselle

        Tietääkökukaansly3megahypynkoodia


      • Tietäjä
        tietotaituri kirjoitti:

        Tietääkökukaansly3megahypynkoodia

        No joo olin yks kerta kaverin kaa (V.....) sit kun kokeiltii koodia oikea R1 vasen R1 oikea vasen se toimi PS: pelattiin Sly trilogia!


      • top seacret

        mä oon pelien mestari yleensä ps2 mut en osaa paljoon koodeja


      • timppa 1

        ookko kokeillu tehä koodit nuolinäppäimillä? se toimii!


      • missäniitäo
        kikse kirjoitti:

        ainiin vielä yks asia! tässä on muutamia hyviä koodeja sly 2 ja sly 3 peleihin (ei oo mun laittamia):

        http://finsly.zxq.net/Koodit.html

        sly koodit kirjota koneelle


      • sly peli tietäjä

        Moi null on yks 1 mene bentlillä kairoon eli museoon. 2 ota lentoreppu 3 mene trampalle ja hyppää lentokonettapäin sitten ota lentoreppu ja lennä päin oikeaa siipeä


      • Slyy
        tietotaituri kirjoitti:

        Tietääkökukaansly3megahypynkoodia

        sly kolmoseen ei saa megahyppyy sen saa vaan sly 2: seen


      • ootko laittanu ne nopeesti?


      • kaikkien pelejen koodit

        Tee koodit nopeasti.


      • kaikkien pelejen koodit

        Näin mä autan nyt vaiks on monta muutatapaa älätee analogisauvalla ja tee ne nopeasti!


      • kaikkien pelejen koodit
        Tietäjä kirjoitti:

        No joo olin yks kerta kaverin kaa (V.....) sit kun kokeiltii koodia oikea R1 vasen R1 oikea vasen se toimi PS: pelattiin Sly trilogia!

        Se on oikeastaan pitkä että en jaksa kirjottaa. Selailkaa mun vistejä tai mita onkaan siellä lukee se. tällä hetkellä kirjotan kännyllä. www.kaikkien pelejen koodit .fi. pitää laittaa mun sala sana jota en muista ulkoa mutta lukee paperilla mä silti sanon kun löydän sen piilosta.


      • kaikkien pelejen koodit
        sly22222222222222222 kirjoitti:

        sun pitää laittaa peli pauselle

        Ja tehdä nuoli näppäimillä. Ja nopeesti.


      • Anonyymi

        Mulla toimi sillä lailla että lopuksi painoin kolmiota


    • tietotaituri

      mä tiiän sly 2 koodin megahyppy:oikee vasen oikee vasen R1 vasen

      • kaikkien pelejen koodit

        Mäki tiesin ja tiiän kaikki sly sarjasta huijaukset ja oon lähettäny jo mite saa sly 3 megahypyn selailkaa mun viestejä jotka on teille voitte myös kattoa mun kanavaa. Mun kanavan nimi on tällä hetkellä jakkimiimikko kattokaa enne ko se vaihtuu tai netistä.


      • therajaskel

        Kaikki tietävät sly 2 megahypyn !


      • j.s.m

        nyt puhuttiin sly 3:sta


    • minassss

      mää oon käyttäny nuita kaikkia ja toimi mutta onko lisää ?

      • minassss

        lisään vielä tohon että mistä sais sly 4 ??


      • datis 100%

        datis 100% on


      • dbfghgh
        minassss kirjoitti:

        lisään vielä tohon että mistä sais sly 4 ??

        Ei oo julkastu viel


      • minassss kirjoitti:

        lisään vielä tohon että mistä sais sly 4 ??

        eilen piti tulla kauppaan


      • murray
        dbfghgh kirjoitti:

        Ei oo julkastu viel

        onhan julkastu


      • seppo21
        minassss kirjoitti:

        lisään vielä tohon että mistä sais sly 4 ??

        kaupasta tietenkin


      • kaikkien pelejen koodit

        Joo niitä on tosi monta tässä on sly 3 kun olet päässy 3:seen jaksoon kun menet johonkin missä pitää len tää lento koneella ja tee se nopeesti kun oot lentämässä paina start R1R1 oikea alas alas oikea nuoli näppäimillä älä paina nuoli näppäimien sivuja vain keski kikohtia ja varmista että tekstit menee koodin suuntaan samalla kun teet koodia ja tee ne koodit nopeasti ja tuliko tästä moni mutkainen.


      • kaikkien pelejen koodit
        dbfghgh kirjoitti:

        Ei oo julkastu viel

        Siis sly 4 koodeja ei ole mut klitsejä ja bukeja on tosi paljo.


      • j.s1
        murray kirjoitti:

        onhan julkastu

        arvoisa lyllero mo mä oon sly cooper!


    • sly cooper

      toimiiko noi muka sly 2 se megahyppy kun on peli 100% läpi ku mul on pleikkari kolmoin ja sly trilogy

      • Khyllä Khyllä

        Sly cooper kylllä toimii Mulla ainaki toimi Omistan ps3 ja trigolityn:)


      • therajaskel

        Sly 2 megahyppy toimii myös ps3


    • jopez11

      uhdfvdvjcklzcddkznckjns

      • jopez11

        mulla on trilogy ps3 mull on paljo koodeja oon vetäny sly3:mosen lapi 98% ja sly2:kosen 98%


      • datis 100%

        moi


      • top seacret
        jopez11 kirjoitti:

        mulla on trilogy ps3 mull on paljo koodeja oon vetäny sly3:mosen lapi 98% ja sly2:kosen 98%

        wow


    • jarvineno

      pelaa nopeammin paina start sitten oikea,ylös,r1,oikea,ylös,alas

    • ööö...

      köyhäää mää oon 100% molemmat ja vielä ykkösenkin.

      • mm...

        just mä pelaa sly:ta 24/7 aikakoneella.


      • am0152
        mm... kirjoitti:

        just mä pelaa sly:ta 24/7 aikakoneella.

        onko sinulla muka aika kone


      • kaikkien pelejen koodit
        am0152 kirjoitti:

        onko sinulla muka aika kone

        Kattokaa vaikka Sly Cooper netti sivult ni tuutte viisaaks.


    • mm....

      mä pelasi eilen slyta nii pleikkari pimahti.

      • Pelimies#1

        Tais tulla säkökatkos


    • honda 2341343

      TIEDÄTTEKÖ TE OLLENKAAN SLY 3:SEEN MEGA HYPPY KOODIA? PS MÄ KYSYN OIKEESTI

    • datis 100%

      oon vetäny slay 1 slay 2 slay 3 slay 4 kaikki 100% läpi XD

      • datis 100%

        lollollollollollollollollollollollol


      • razne

        Ei sly 4 oo viel tullu jos vast trailerikin o tullu????


      • you weiirdd

        mikävitu slay se on sly ja mikävitun sly 4 ei oo ees ilmestyny viel ;O


      • samppa 1000000

        ei oo nelosta


      • kaikkien pelejen koodit

        Ei sitä nii saa.


      • tietäjä kakka
        samppa 1000000 kirjoitti:

        ei oo nelosta

        On kyllä sly 4kohta tulee vitonen


    • sly2 ja 3 koodit

      sly 2 koodi saat 10000000000000000000 rahaa jos teet tämän koodin start,R1,ylös,oikea,oikea,R2,alas. ja sly kolmoseen 500000 kolikkoa jos teet start,R2,ylös,alas,vasen,R1,alas,oikea ja jos vielä haluut sly kakkoseen koodin niin saat slylle konarin start,ylös,alas, R1,alasR2,R2,ylös siinä ja vielä bentleylle ydin pommin start,ylös,alas,vasen,R1,oikea,ylös siinä oli ja vielä murraylle karate iskuja start,ylös,alas,vasen,R2,R1,vasen,oikea ja vielä slylle skeitin jolla pääsee tosi lujaa start,R2,ylös,vasen,alas,R1,oikea,R1siinä oli kaikki.

      • poverking

        voiks muka oikeesti saada tollasii tehosteit


      • sly suprise123

        hitto käytä sana välei ett ymmärtää


      • top seacret

        ei toimi


    • datis 100%

      sly ykköseen kakkoseen ja kolmoseen toimivat koodit super marjo slyn jengiin start,R1,R2,R1,oikea,vasen,ylös,ylös,ylös,ylös,alas,ylös,R1,R1,slylle kaksi miekkaa start,alas,x,ylös,x,R1,alas ja bentleylle isompi pippeli R1,alas,ylös,x,ylös,x,start,x siinä!!!

      • sly suprise 123

        mikä hitto toi x on?!


      • top seacret

        ei toimi miks? kerro!!


    • <huijari datis

      Ei oo olemas sly 4 vielä!!

    • LOTRaaja

      Nopeaaaaampi pelaaaaaminen

      Pysäytä peli ja paina: oikea, ylös, R1, oikea, ylös, alas. Jos laitoit oikein kuulet äänen.

    • Nassukkaa

      Miksiköhän mulla ei toimi sly 2 koodi megahyppy, vaikka on 99%?

      • Tietäjä

        Kuules, se pitää pelata 100% pönttö.


    • oon päässyt sen sata prosenttisesti läpi mut eisetuu silti sin hemmetin valikkoon

    • hahaha fail

      eihä sly 4 oo ilmestynykkää mite sä oot sen pelannu jo läpi... :DD kusahtikooo

      • Hjvjguguhvh

        No kyllä on


    • gjtgh

      mikä on varmistus

    • SlyCooper

      sly 4 on tullu jo netti kauppoihi maksaa jotai 54 e!!!!!!!!!!!!!!

      • sly hullu

        oon hulluna slyihin on pakko saada se nelonen sit kun se tulee!


    • sly hullu

      onko slyhin olemassa muita koodeja kuin pelaa nopeammin ja vaihtoehtoinen lentokone

      • -.-

        Sly 4 tulee 29.3 vitun kusipäät


    • Paapapuuka

      Kuulkaahan Ihmiset Tässä Ilo Uutinen Sly 3 Megahyppy Koodi: R1 R2 L1 ALAS YLOS X X VASEN :D

    • vittu...

      Ettekö te kakarat osaa itte etsiä netistä?

      • kaikkien pelejen koodit

        Niin mä juurikin teen ja sanon noille siks tiiän kaiken! Katotteko muut!


    • easdsa
      • kaikkien pelejen koodit

        Megahypyn saa pelkästään ps2:koselle mutta vaan mea hyppy kyllä muiltakin sivustoilta löytyy.


    • viltsu20

      Mitä salaiset sly 3 koodit vaikuttaa ????????????

      • kaikkien pelejen koodit

        Plin huijaamista tietty.


    • ????????????????????

      ????????????????????????????????????????????

    • sly3ja 2 koodit

      Mä pä kerro sly 3 koodeja on parhain koodi nimeltään megahyppy . Ja nyt kerron sen siihen tarvitaanps 2 ja sly3ps2:koselle ja myös muistitikku jota käytetään tietokoneen kanssa. Ja seuraavaksi tarvitaan muistitikku mitä ei myydä missään Euroopassa. Ja siinä on 8:san kuva jossain keskellä. Seuraavaksi tarvitsee tyhjentää muistitikku. Ja sitten voit irroittaa muistitikun tieto koneestasi. Ja sitten palataan itse asiaan kiinnitä muistitikku ps2:kkoseen ja kiinnitä muisti kortti paikkaan 1 ja sitten tarkistat ettei ps2:kosen sisällä ole mitään peliä eikä huutolevyä. Eikä levynlevyä.Ja sitten käynnistäps 2 konsoli. Ja sitten paina ympyrä näppäintä ja sitten men huijaus koodi paikkaan ja hae sieltä pää valikosta huijaus koodi paikka. Ja hae sieltä sly 3 ja sieltä megahyppy ja sitten aseta sly3 peli ps kaksi konsolii. Ja rupea nauttimaan megahypyn kanssa seikkailusta ja sly 2 koodeista sanonyhden mega hypyn. Vaikka sivu on sly 3koodit. Ensiksi peli pitää olla 100prosenttisesti läpäisty. ja sitten teet tämän koodin oikea vasen ylös ylös ylös R1 ja sitten olet tutorian levelillä. Ja sittenstart ja oikea vasen oikea vasen R1vasen. Ja sitten hyppele minne haluat megahypyn avulla.

      • kaikkien pelejen koodit.

        Te kaikki katotte vaa netist. Nii minäki tiiän jo kaiken.


      • kaikkien pelejen koodit
        kaikkien pelejen koodit. kirjoitti:

        Te kaikki katotte vaa netist. Nii minäki tiiän jo kaiken.

        Mä lähen eri sivustolle minkä nimi on sly 3 megahyppy playstation suomi 24


      • kakkien pelejen koodit
        kaikkien pelejen koodit kirjoitti:

        Mä lähen eri sivustolle minkä nimi on sly 3 megahyppy playstation suomi 24

        Katsooko kukaan netti sivuilta?


    • kaikkien pelejen koodit

      Etkö tiiä mitää koodii?

    • kaikkien pelejen koodit

      Etkö oikeesti tiiä?

    • j.s.m

      moi mäkän en tiiä niit koodei

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1382
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1265
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1170
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1052
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1006
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1005
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      993
    8. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      979
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      971
    Aihe