robinhood

asiakas

mitä mieltä palvelusta haminan robinhoodissa..??

39

6570

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Robinhood

      Jaa a, meidän perhe on saanut aineskin sellaisen palvelun kyseisestä kaupasta mitä ollaan tarvittu/haluttu...=) Eli ei valittamista...! Kunhan osaa vaan kysellä, mitä etsii jos ei itse löydä...!

    • kokemus_

      Osa myyjistä ei tunne sanoja "kiitos" "ole hyvä" tai tapaa tervehtiä. Ja vieläpä kun itse tervehdin ensin, en saanut vastausta.. Tylyä palvelua siis, huonoimpiin kuuluu Haminassa. Liekö palkasta johtuva tuo nyrpeys ja palveluhaluttomuus...?

      Ja jos joku kirjottaa tähän, että kaikilla on pahoja päiviä tms, niin jos tollasella alalla työskentelee, on osattava asiakaspalvelu tilanteessa kuin tilanteessa. Yksinkertaisesti. Eikä mielestäni nuo listaamani asiat ole liikoja pyydetty?

      • Tyytyväinen asiakas

        Aina olen saanut kyseisessä paikassa hyvää ja asiallista palvelua kun siellä olen käynyt, ja aina neuvottu mistä löydän tavarat joita en itse ole heti löytänyt.


      • Toppe689

        Onko maailmasi niin täydellinen ettet yhtään pienempiä valittamisen aiheita keksi? Luulenpa että oma asenteesi on sellainen, että juuri sinulle ei huvita hymyillä. Sääli että pahoitit mielesi, ei hätää, kyllä se siitä ohi menee ja olosi helpottuu. Eikö elämäsi ole kauhean rankkaa jos tressaat jokaisesta pikkuasiasta vai siitäkö tässä juuri onkin kysymys? :)


    • Tyytyväinen asiakas

      tämä alituinen kysely milloin minkäkin liikkeen palvelusta. Jos on jotain valittamista, niin kannattaa antaa palautetta suoraan kyseiseen liikkeeseen. Eikä osoittaa tyhmyyttään täällä siitä valittamalla ja kyselemällä.

      • samaa...

        mieltä... Minust tää on kans tosi typerää vatvoa tälläsiä asioita jossain keskustelupalstalla... Oikeastaan koko keskustelupalsta on ihan älytön: Mahdollisuus puhua paskaa/ainakin juoruta ihmisistä. Vois puhua suoraan, jos on jotain sanottavaa!


      • että....
        samaa... kirjoitti:

        mieltä... Minust tää on kans tosi typerää vatvoa tälläsiä asioita jossain keskustelupalstalla... Oikeastaan koko keskustelupalsta on ihan älytön: Mahdollisuus puhua paskaa/ainakin juoruta ihmisistä. Vois puhua suoraan, jos on jotain sanottavaa!

        mistäs keskustelupalstalla pitäisi keskustella?


      • sitten??
        samaa... kirjoitti:

        mieltä... Minust tää on kans tosi typerää vatvoa tälläsiä asioita jossain keskustelupalstalla... Oikeastaan koko keskustelupalsta on ihan älytön: Mahdollisuus puhua paskaa/ainakin juoruta ihmisistä. Vois puhua suoraan, jos on jotain sanottavaa!

        Keskustelusivun "otsikossa" lukee teksti "Keskustele Haminan alueen asioista." Ja tämä on juuri sitä keskustelua... Miksei saisi julkisista asioista olla aihetta?

        mistä täällä sitten saisi keskustella?


      • Maria 80

        Nimenomaan: palautetta pitää antaa suoraan ko. liikkeeseen. Mistä kauppojen rekrytointi-asioista päättävät ihmiset tietävät näistä työntekijöiden "puutteista", jos niistä vain mutissaan täällä, eikä sanota suoraan missä mättää! Jos haluaa saada parannusta aikaan, sitä on turha aloittaa täältä palstalta...tuskin Robinhoodin pomot käy tätä lukemassa...

        Itse olen kyllä saanut hyvää palvelua ko. liikkeessä. Ja mielestäni asiakaspalvelussakin pitäisi olla kohtuus kaikessa...jos asiakas on kuin perseeseen ammuttu karhu, en minä ainakaan syytä myyjää, jossei aina jaksa hymyillä! Kaikkihan me kuitenkin ihmisiä ollaan...


      • palvelualalla
        Maria 80 kirjoitti:

        Nimenomaan: palautetta pitää antaa suoraan ko. liikkeeseen. Mistä kauppojen rekrytointi-asioista päättävät ihmiset tietävät näistä työntekijöiden "puutteista", jos niistä vain mutissaan täällä, eikä sanota suoraan missä mättää! Jos haluaa saada parannusta aikaan, sitä on turha aloittaa täältä palstalta...tuskin Robinhoodin pomot käy tätä lukemassa...

        Itse olen kyllä saanut hyvää palvelua ko. liikkeessä. Ja mielestäni asiakaspalvelussakin pitäisi olla kohtuus kaikessa...jos asiakas on kuin perseeseen ammuttu karhu, en minä ainakaan syytä myyjää, jossei aina jaksa hymyillä! Kaikkihan me kuitenkin ihmisiä ollaan...

        Kyllä se kuitenkin niin on että kun ollaan työssä palvelualalla niin kuuluu palvella oli sitten huono päivä tai ei! Ei kassahihnalla paiskota asiakkaiden ostoksia vaikka olis kuin huono päivä ja tervehtiäkin saa. Tää oli kyllä tarkotettu ihan yleisesti palvelualalla työskenteleville! itse olen ikäni ollut palvelualalla ja en ole huonoa päivääni asiakkaille näyttänyt ja vaikka olis asiakkaat ollu kun perseesee amuttuja karhuja niin ammattilaisena asiakasta palvellaan ihan niin kuin muitakin! Jos ei siihen pysty on väärällä alalla!


      • Katja-entinen-kassa
        palvelualalla kirjoitti:

        Kyllä se kuitenkin niin on että kun ollaan työssä palvelualalla niin kuuluu palvella oli sitten huono päivä tai ei! Ei kassahihnalla paiskota asiakkaiden ostoksia vaikka olis kuin huono päivä ja tervehtiäkin saa. Tää oli kyllä tarkotettu ihan yleisesti palvelualalla työskenteleville! itse olen ikäni ollut palvelualalla ja en ole huonoa päivääni asiakkaille näyttänyt ja vaikka olis asiakkaat ollu kun perseesee amuttuja karhuja niin ammattilaisena asiakasta palvellaan ihan niin kuin muitakin! Jos ei siihen pysty on väärällä alalla!

        Aikanani olin itse kassalla töissä.
        Tuntuu olevan yleinen näkemys, että kassalla työskentelevälle voi aukoa päätään ihan miten vain ja sitten pitäisi vain hymyillä asiakkaalle..
        Kun sama ilkimys menee asiakkaaksi sitten vaikka kampaajalle, ei hän ole samanlainen kampaajalleen/parturilleen.
        Kassalla työskentelevä ihminen on oikeasti ihminen, eikä asiakkaan ovimatto!!
        Onneksi oli myös mukavia asiakkaita, en olisi muuten jaksanutkaan kyseistä työtä.
        On totta, ettei tavaroita sovi paiskoa ja voisi tervehtiä asiakasta, tervehti tämä sitten takaisin tai ei.
        Olet todella rautainen ja paksunahkainen yksilö, kun et koskaan ole huonoa päivää asiakkaalle näyttänyt.
        No, et ainakaan tietoisesti, mutta on vaikea uskoa, ettei joku asiakas joskus olisi huomannut huonoa päivääsi.
        Mielestäni ei ole väärällä alalla, vaikka aina ei jaksaikaan hymyillä.
        Jaksamista meille jokaiselle omassa työssämme!!


      • mielekiintoisempaa.
        että.... kirjoitti:

        mistäs keskustelupalstalla pitäisi keskustella?

        josko vaikka,,,,montako työntöä sisältyy keskimäärin yhdyntään ja käytetty aika.


    • palvelua saa mutta..

      Kyllä se vaan niin on, että siinä kassalla pitää se asiakas huomioida, vaikka
      olis miten huono päivä tahansa. Eikä myyjät keskustele keskenään omista asioista
      ja samalla paisko niitä asiakkaan tavaroita.Onneksi robinhoodissa on usein
      muitakin kassoja kun se yksi.

      • nurin +oikein

        Olen samaa mieltä kanssasi...on ystävällisiä kassoja kuitenkin enenmän.
        Jos kaupassa ei palvella,vaihdan kauppaa!
        Mitäpä siitä suuremmin alkaa kitisemään!


      • UppoMunat
        nurin +oikein kirjoitti:

        Olen samaa mieltä kanssasi...on ystävällisiä kassoja kuitenkin enenmän.
        Jos kaupassa ei palvella,vaihdan kauppaa!
        Mitäpä siitä suuremmin alkaa kitisemään!

        Kassalla on usein tumma nainen, jolla on mustasankaiset kakkulat. Ei juurikaan peruskohteliaisuudet irtoa. Perustympeä.


      • hopin ruud
        UppoMunat kirjoitti:

        Kassalla on usein tumma nainen, jolla on mustasankaiset kakkulat. Ei juurikaan peruskohteliaisuudet irtoa. Perustympeä.

        se punapäinen on kyl hottis. polkisin ku tulpatonta opoa.


      • hopin ruud
        hopin ruud kirjoitti:

        se punapäinen on kyl hottis. polkisin ku tulpatonta opoa.

        siis mopoa.


      • Täh
        hopin ruud kirjoitti:

        se punapäinen on kyl hottis. polkisin ku tulpatonta opoa.

        Mikä punapää?


      • höynä tätsy

        tukka pörhöllään olevaan kondorikotkaako tarkoita?


    • Moitittavan palvelun

      syy on useimmiten liikkeen johdossa. Jos paikallisjohtaja kohtelee henkilökuntaa epäkunnioittavasti tai töykeästi, heijastuu johtajan käyttäytyminen ja/tai käytös edelleen asiakkaisiin. Käyttäytyminen ja asenteet ovat ketjureaktio.

      • tcgca

        saatiin sitten tympeä kassakin mukaan......


    • vinkki...

      Jos paikallisjohtaja kohtelee huonosti,kohtele sitä huonosti älä asiakkaita.Mitä pahaa ne on tehny? On sillä paikallisjohtajallakin johtaja jos tosiaan näin on.

    • Aktiivinen ostaja

      Kaikki kestokulutustuotteeni ostan Robinhoodista, netistä tai Jumalniemen huonekaluliikkeistä. Kestokulutustuotteen Haminasta ostin viimeksi vuonna 1988.

    • Hottikset

      Robinhoodissa hyvännäköisiä harjoittelijoita (?) tai kesätyöntekijöitä :P

    • Rapsis

      On vähemmän ystävällistä ja tympeää henkilökuntaa muuallakin kuin
      kassoilla..eivätkä suinkaan niitä kauan talossa olleita henkilöitä.

    • Hämmästynyt.

      Ei kyllä ole oikein asiakaspalveluhenkinen kassa mielestäni, jos ei katso asiakasta silmiin koko palvelutilanteen aikana,edes hetkellisesti. Tämä tapahtui tänään, mutta ei kylläkään Robin Hoodissa. Haminan alueella kuitenkin.

      • siwankazza

        Pitäis hymyillä ja jutella mukavia kaikille yrmeille mulkuille, joita käy useita satoja päivässä jonot kasvais ja taas vali vali.


    • ihmetellyt

      mihin on hävinnyt robinhoodista se mukava huivipäinen likka?

      • Mehmet ja Ahmet

        Musulmaani vei mennessään.


    • atte5

      minust kaikki on ihanii ropparissa myös asiakkaat.

    • Köyhät on rumia
    • hyihaminanhompit

      hyi saatana! Näyttää ihan haminalaisilta nuo kuvan ihmiset, ilmeisesti haminan abc:ltä osa kuvista!!!!

      • Miss Mursu Haminasta

        Pakko olla, ei noin rumia muualla. Onko kukaan törmännyt siihen julmetun ylipainoiseen matamiin, jolla naama vahvassa pakkelissa ja hajuvetensä määrä ja aromi pudottavat kärpäsetkin lennosta. Tuli kerran Tiimarin yläpuolisella kirpparilla vastaan, eikä siinä tiennyt olisiko pyörtynyt vai kuollut nauruun.


    • aaasikas

      kuka on se pitkä blondi siellä? ei oo ennen näkynny.

    • Yrittäjä

      Niin siis kyllä haaste on useimmiten työhaluttomissa suomalaisissa työntekijöissä joilla on haasteita asenteensa kanssa. Pitäisi olla hyvä palkka, mutta päästä helpolla. Itse en enää palkkaa suomalaisia juuri tuon takia. Aina on liitot kimpussa kun suomalaisia palkkaat. Johto tekee kyllä parhaansa, mutta liitot ja kommunistijärjestöt tekevät liike-elämästä vaikean.

    • palvelua

      mistä palvelusta...? en ole koskaan saanut palvelua robbarissa.

    • Seeva

      Kun kysyt joltakin neuvoa, niin vastauksena saat ei ole minun osasto. Tai kysyt koska jotakin tavaraa tulee lisää, niin vastaus on taas en tiedä ei ole minun osasto en hoida näitä tilauksia. Jäi sellainen kuva ettei viitsitä edes välittää tietoa sille jolle se kuuluisi, koska oma osasto tuntuu olevan pääasia. Näin vastaili vähän aikaa sitten vajaa 60v punapää.

    • milk or silk

      siellä on sexy babeja

    • tyytyväinen asiakas

      Tosi ystävällistä palvelua on ollut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1906
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1848
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe