Ilmainen sähköpostitili

Outlookille

Näitä ilmaisia Weppipostin tarjoajia löytyy nykyään pilvin pimein, mutta mahtaako joku tietää mistä saa ilmaisen sähköpostin, jota voi lukea Outlookilla eli olisi tarjolla lähtevän ja saapuvan postin tunnukset.

10

9779

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • noita..
      • vielä muita?

        Oiskos vielä muita ilmasia osoitteita mitkä käy outlookkiin...


    • hot hot täällä

      Eikö Outlook-ohjelma ja ilmainen Hotmail-pop-posti kuulu yhteen niin kuin paita ja p... aluspaita?

    • Parka

      suomi24 sähköpostilla voi lukea Outlookin sähköposteja ja lisäksi kirjoittaa jommankumman sähköpostin kautta. Eli jos määrittelet Suomi24:n sähköpostiin tämän outlookin tilin (asetuksiin), niin kaikki postit mitkä sulle tulee suomi kaksneloseen, niin näet ne myös outlookissa ja päinvastoin. Toimii kun häkä!

      • kyllä

        mikä sit on se pop3 tähän suomi24.fi:n postiin?


      • Parka
        kyllä kirjoitti:

        mikä sit on se pop3 tähän suomi24.fi:n postiin?

        Minun ei tarvinnut laittaa kun Suomi24:n sähköpostin asetuksiin Outlook tilin tiedot, niin se toimii.


      • mikko12345678
        Parka kirjoitti:

        Minun ei tarvinnut laittaa kun Suomi24:n sähköpostin asetuksiin Outlook tilin tiedot, niin se toimii.

        siis käytätkö outlookia vai suomi24 posti ohjelmaa?


      • Parka
        mikko12345678 kirjoitti:

        siis käytätkö outlookia vai suomi24 posti ohjelmaa?

        Kotona käytän pääsääntöisesti Microsoft Outlookia (joskus Suomi24, kun minulla on siellä myös nikkiniminen sähköpostiosoite), kirjastossa tai muualla kodin ulkopuolella käytän Suomi24:n sähköpostia.


      • mikko12345678
        Parka kirjoitti:

        Kotona käytän pääsääntöisesti Microsoft Outlookia (joskus Suomi24, kun minulla on siellä myös nikkiniminen sähköpostiosoite), kirjastossa tai muualla kodin ulkopuolella käytän Suomi24:n sähköpostia.

        miten sitten saan tämän suomi24 postini näkymään outlookissa? eli tarviin vissiinkin pop3 osoitteen?


      • asetuksista
        mikko12345678 kirjoitti:

        miten sitten saan tämän suomi24 postini näkymään outlookissa? eli tarviin vissiinkin pop3 osoitteen?

        Suomi24:n sähköpostissa Asetuksiin. Sieltä Postiosoitteiden asetukset ja lisää -palkki.
        Aukee ikkuna (missä oikealla ylhäällä ohje; kantsii lukasta)
        Täytettävät kohdat: tyyppi: (POP3), Nimi, Sähköpostiosoite, vastausosoite.
        Saapuva postipalvelin: isäntänimi: mail.inet.fi(jos Soneran sähköposti)Elisalla varmaan joku kolumbus.fi tai elisanet.fi
        Portti 110 (tai katso lisättävän sähköpostiasetuksista). Lopuksi lisättävän osoitteen käyttäjätunnus ja salasana.

        Kaikki tähän merkittävät kohdat näet lisättävän sähköpostin tilien asetuksista. lunttaa sieltä ja liitä näihin kohtiin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2693
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      72
      1452
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      40
      1433
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      30
      1208
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1153
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1151
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1141
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1089
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1080
    Aihe