Sunnuntai 12.2.2012
Nimipäivät: Elma ja Elmi
Tekstikoko:
  loading...
liity jäseneksi!
 /   /  / Ymmärränkö oikein?
13 Vastausta 5 902 Lukukertaa

Ymmärränkö oikein?

Minulle sopivat ja kuuluvat naiset pyörivät viikonloput yökerhoissa ja liihottelevat rahan perässä, pintajulkkisten panopuina kolmekymppisiksi ja muutenkin pelaavat korttinsa nuorena viimeiseen virteen asti. Kun lopulta jää pelkkä lyhyt tikku käteen, aletaan kääntämään katsetta itselle kuuluvien miesten puoleen(joille on myös jo tullut koulutuksen suoma palkka-asema). Siinä vaiheessa meillä on jo naiset itäisestä euroopasta tai etelä-amerikasta taikka aasiasta. Näinkö se menee? Olen yrittänyt tehdä tästä viestistä mahdollisimman provosoimattoman ja kirjoitan kuten ajattelen.

Tällä hetkellä seurustelen pelkän seurustelun takia naisen kanssa, josta en oikeastaan välitä, mutta yksinkin on ikävä olla. Aiemmin olin sinkkuna, koska uskottelin, että parempi yksin kuin huonossa suhteessa. Ei se ihan niin ole kohdallani, mukavempaa elämä on kun on läheinen ystävä. En kuitenkaan rakastamaan häntä pysty ja sen tiesin jo suhteen alussa ja lähdin juttuun parempaa odotellessa.

Ajattelen kumppanikseni yhtä urheilullisen tai hoikan, iloisen kuten minä, pitkälle kouluttautuneen ja söpön kuten itsekin olen flirttien perusteella. Realistisesti en vaadi enempää toiselta kuin mitä itse voin tarjota, mutta käytännössä nyky-yhteiskunnassa kaikki kauniit naiset ostetaan iltaseuraksi roikkumaan yökerhoihin ja pintaelämään. Vain ne miehet joilla on rahaa kilpailevat keskenään 90% kauniista naisista. Jäljelle jää opiskelijoille ja vastavalmistuneille eli 20-30 -vuotiaiden ikäluokille kauniit jehovat ja ujot puhumattomat yms.

Ikävää elää koko varhainen aikuisuus puoliteholla iltaisin miettien kaiholla millaista elämä olisi, jos olisin itsekin teollisuussuvun jälkeläinen. Ja ikävää rikkoa sydämiä ja suhteita sitten muutamien vuosien kuluttua kun itselle tulee sosioekonominen asema nostaa kytkintä.

Terveisin,
seurusteleva poikamies, 27-v.
Edellinen | Seuraava
Ymmärränkö oikein?
poikamies_
Nimetön
näinkö olis?
vaaleanpunaista harhaa
niinkin...
tempun
Ei kovin kaunis nainen
kiribati
Jalfo
on oleellinen osa
Julia
..--..
seurustelussa
yhteistä molemmille

Et ole ymmärtänyt oikein

En tunne ketään, kuvaustasi vastaavaa naisihmistä, enkä ole edes juttua kuullut, taitavat kuulua pieneen vähemmistöön ja seiskapäivään itseään tyrkyttäviin bimboihin. Haluatko sellaisin vierellesi?

Ikäiseni naiset (30-v.) eivät liihottele enää missään pintaliitopaikoissa, niissä kun porukan keski-ikä on 22-vuotta. Olen töissä ja harrastuksissa sekä ystävien kanssa (kolmantena pyöränä tosin valitettavan usein). Olen hoikka JA urheilullinen, iloinen, menevä, sosiaalinen - nainen jolta kysytään, että miten tuollainen nainen on sikkuna. Sitä tässä itsekkin ihmettelen ;)

Jos baariin lähden, en kyllä iltaa lopeta kenenkään sänkyyn. Ei täällä Turussa ainakaan yökerhoissa mitään pintajulkiksia näy ja jos nyt joku sattuu siellä olemaan, niin tuskin se kaikkia alle kolmekymppisiä naisihmisiä ehtii yhden illan aikana paneksimaan ;).

Olen seurustellut kahdeksantoista vuotiaasta 27-vuotiaaksi asti, joten pelailemaan tai rahan perässä juoksemaan ei ole ollut päälimmäisenä mielessä, jollei oman uran rakentamista siksi kutsuta. Parhaat parinetsintävuoteni vietin miehen kanssa, joka teki minulle samat kuin sinä nyt teet omalle tyttöystävällesi. JULMAA!!! Hän odotteli kanssani parempaa, kunnes jäi lopulta kiinni pettämisestä. Tosin ex on nyttemmin todennut, ettei parempaa hänelle sitten löytynytkään. Myöhäistä!

juu juu

Mun kävi ihan hurjasti sääliksi sun naisystävää, aattelin itseäni ja mietin kuinka kamalaa olisi olla hänen asemassaan, toivottavasti olet rehellinen mies ja kerrot naiselle missä mennään.
ja mun pitää kyllä henk. koht sanoa niin sinulle että mulla oli sellanen kohtuullisen rahakas mies, mutta kun ei ollut rakkautta niin ei hän minulle kelvannut, en myöskään kaveripiirissäni(24-40 vuotiaita)ole yhtäkään jota olisi kiinostanut se että onko sillä miehellä rahaa? Tärkeintä on siis että on rakkautta, arvot samat, paljon yhteisiä asioita.

Ette te tötteröt tiedä

mitä sillä rahalla saa?
Rakkaus kestää kiihkovaiheessa puolitoista vuotta tai vuoden ja sen jälkeen, jos ei ole sitä tuohta, niin nykyaikana se "rakkaus" lentää siitä kuuluisasta ikkunasta.
Ei ole kivaa olla esim. rahaton yh.
Siis ensin kunnon asema ja rahaa, jolle pohjalle voi rakentaa, jos hyvin käy. kunnollisen parisuhteen ja mahdollisesti lapsia, jotka muuten
kuluttavat tosi paljon ja ei ole niin paha asia, vaikka niille naperoille jäisi isommatkin perinnöt.
Siellä taas puuhastelee joku vaaleanpunainen piilarilinssinen hömpötys. Usko jo, että kunnollinen käytös, jotta miehet saavat hyvän kuvan ja miehellä kunnon ammatti ja säästössä tuohta, mikä jo selittää, että kyseinen henkilö, on vastuuntuntoinen etc. Mutta naiset yleensä uskoo vasta sitten kun on myöhäistä ruikuttaa.
se sossu voi olla vielä menneen talven lumia, koska pienet ikäluokat ovat remmissä ja suuret
ikäluokat eläköityy...... esim, kymmeniä kouluja
lopetetaan, sanoi täti uutisissa, että sillai.

Jaa-jaa ehkä

otin idästä kaunissilmän kauan ennen kuin tulin lukeneeksi tekstiäsi...

Suomalaiset naiset nyt ei vain iske...

saman

tein minäkin...

itänaapurissa on paljon kauniita naisia

Kurjaa kun vierestä viedään?

Lienet ainakin rehellinen mies, se on pakko myöntää, vaikka muuten asenteesi saa hymyn suupieliin. Kyllä taatusti tuntuu kurjalta, kun kauniit naiset "ostetaan" vierestä. Miksi et osta itsekin, jos kaunis on pakko saada etkä ilmaiseksi saa ketään tarttumaan syöttiisi? Kauneus on katoavaista, siksi siitä on pidettävä kiinni nuorena. Etkö ole riittävän varakas vai ulkonäöstäkö kiikastaa?

Persoonallahan ei tosiaan ole mitään väliä, kun halutaan käsipuoleen kaunis koriste. Siksi kauneus on usein ostettavissa. Kauniilta naiselta moni mies (kuten sinä ilmeisesti) ei halua muuta kuin ulkonäön, joten minusta on ihan ok, että kaunis nainen hyödyntää tilanteen. Tekisin itsekin niin, jos olisi ulkonäköä riittävästi. Persoonallisuus kelpaa miehille vasta kun mies ylittää 50 vuotta ja huomaa, että ulkonäkö meiltä kaikilta rapistuu ennen pitkää.

Ainahan voit odottaa niitä vanhoja päiviä, kun sosioekonominen tilanteesi on kohentunut niin paljon, että voit ostaa kauniin naisen vierellesi.

Koita kestää, itse olet taakkasi valinnut!
terkuin ei kovin kaunis nainen

Osuvia

kysymyksiä! :-)

Oma mietintä

On tuo naisen hankinta ulkonäön pohjalta aika vahva vietti. Itsellenikin olisi kelvannut taannoin pitkä, hoikahko nainen sinänsä vaikka muuten tuntui aika eri ajatusmaailmaltaan olevan. Taisi siinä olla jotain "muille näyttämisen makuakin" ilmassa, nimittäin kun en ole vielä seurustellutkaan. Jälkeenpäin kyllä mietityttää tuo. En edes etsi kaunista naista ensisijaisesti nykyään.

ulkonäkö

ihmistä.tietenkin me rakastumme ensin ulkoiseen olemukseen ja sitten vasta sisimpään.ulkoista kauneutta ei voi korjata sisäisellä kauneudella,ja päinvastoin.kauniilla ihmisellä löytyy molempia.ihmetyttää miten kriittisesti naiset suhtautuvat rehelliseen mieheen.naisethan ne vasta pinnallisia ovat.itse henkilökohtaisesti arvostan eniten kaunista vartaloa(hoikkaa) mutta nykyisin naisten vartalolle ei saisi asettaa mitään vaatimuksia.kaikki ei kelpaa,mutta jokaisella meillä on tarpeet.

Sinussa on vain jotakin vikaa

ja tuon vian laadun voi aavistaa kirjoituksestasi: "sinulle kuuluvat naiset". Miten niin sinulle kuuluvat naiset? Siis sinun tasoisesi naisetko? Olet tainnut rankata tasosi liian ylös.

Myös se, että seurustelet naisen kanssa vain seurustelun vuoksi, on oksettavaa ja kertoo sinun itsekkyydestäsi. Jos luulet, että elämäsi onnellisuus on kiinni kumppanisi ulkonäöstä, olet poika pahasti hakoteillä!

Flirttien perusteella pidät siis itseäsi söpönä? Mihinköhän se naisten kiinnostus sitten loppuu? Mietipä sitä.

BTW. Suomalaisia naisia ostetaan aniharvoin. Itäisestä euroopasta tai aasiasta sen sijaan jo paljon useammin. Mutta sieltäkö sinulla sitten olisi varaa kaunis vaimo hankkia?

hohhoijaa

Eikö hän sanonut että hän vaatii naiselta vain sen saman minkä itseltään eli taso on kohdillaan. Jos mies ei seurustelisi seurustelun vuoksi hän ei varmaan seurustelisi koskaan. Ilmeisesti vain toivot että hänen itsetuntonsa laskee ja hän ottaa tasoaan alemman puolison.

Naiset nimenomaan huijaavat

Jos se on oksettavaa, että mies seurustelee vain parempaa odotellessa, niin katso mitä naiset tekevät! Siis Suomikin on täynnä naisia, jotka varsinkin teineinä ja nuorina ryhtyvät vaan seukkaamaan jonkun jampan kanssa, kun sillä on auto ja se vie mua sinne ja tänne. Mut sit jos joku komeampi ja rikkaampi jamppa osoittaa kiinnostusta, niin tottahan sitä kandee vaihtaa. Mut naisille se on tätä "mystistä" tunne-elämää ja muita eufemismejä. Naiset eivät ole niin itsenäisiä kuin miehet, siitä se johtuu todennäköisesti. Mutta tää just osoittaa naisten uskomatonta kaksoisstandardiajattelua: Sitä mitä nainen saa tehdä miehelle, mies ei saa tehdä naiselle.

miehetkö ei

koskaan seurustele rahan takia....
Hah olenpa kokenut senkin että mies yritti asuntoa mulla ostattaa....
joten molemmat tekevät samaa....
 /   /  / Ymmärränkö oikein?

Keskusteluhaku

Laaja haku
Match.com

Aloita rakkaustarinasi

Löydä unelmiesi kumppani jo tänään! Etsi rakkautta satojentuhansien suomalaisten sinkkujen joukosta!

Facebookissa suositeltua