ENMG=Hermorata-tutkimus??

Angel-1984-

Hei!
Eli onko jollekin tehty??Itse sain lähetteen kyseiseen tutkimukseen tänään ja aika on 20. päivä.
Millainen toi tutkimus on ja kipuherkkänä kysyisin että sattuuko tutkimus??

5

7851

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tehty

      Välilevytyrän jälkeinen hermopinnetila jatkunut pitkään ja toisen jalan pohje jäänyt heikoksi. Päätettiin tehdä tuo tutkimus jotta selviäisi hermoradan kunto. Kyllä se kieltämättä sattui hieman. Testissä mitataan hermoradan johtavuus tietyillä etäisyyksillä. Kaksi pientä neulaa, tai pikemminkin piikkiä isketään nahkaan hermon kohdalle. Inhottavaa ei ole niinkään se ihon puhkaisu joka ei juuri verikoetta enempää satu, mutta se että haetaan se hermokohta niin minulla ainakin oli tuo hieman kivulias. Mene kuitenkin tutkimukseen koska ei noita turhaan tutkita ja suht arvokaskin tuo operaatio on kun erikoislääkärin suorittama.

    • tännekin

      hermorata tutkimus. Muutama vuosi sitten se oli suhtkoht siedettävä, mutta pari vuotta sitten kun pistelivät myös niskaan ja piti olla täysin paikallaan niin sattui ja sain käsivarteen suuren keittojuures pussin kokoisen paiseen joka muuttui suureksi mustelmaksi.
      Jos vielä joskus sama tilanne tulee uusiksi en tiedä kestänkö.

    • valitettavasti

      Sattuu aika sikana. Olen myös hyvin kipuherkkä.

    • Ei sattunut ,mutta

      tuntui inhottavan kuvottavalta. Tosin nipisteli kyllä paikkapaikoin, mutta se inhottavatunne oli pahin. Kyllä sen kestää;)

    • kipukynnys

      se ei satu jos ei ole jotenkin yliherkkä.Se tuntuu kun jos olet kokeillu lehmipaimenen sähkölankaa.Eli pikkusia sykäyksiä.Ja pisto on niin olematon että rokotus sattuu enempi,mutta kipukynnys on jokaisella omansa kukin kokee tavallansa.Mutta ei läheskään niin pelottava kun mennä hampilääkäriin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      2092
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1928
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1878
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1690
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1488
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1147
    Aihe