Kyllä se vaan on todettava, että naiset eivät osaa kertoa itsestään todenmukaisesti. Ainakaan täällä virtuaalitodellisuudessa. Sitä tosin en ymmärrä, että miksi valehdella esim ulkonäkö kun aikeena kuitenkin on tavata? Ajattelevatko nämä naiset hurmaavansa miehet loistavalla luonteellaan sitten kun epärealistisilla ulkonäkökehuskeluilla ovat heidät treffeille saaneet? Vinkki: ei onnistu..
Tapauksissani oli toki valehdeltu myös muista kuin ulkonäöllisitsä asioista, mutta siitä lisää seuraavassa.
Tapaus #1
Parin viikon viestittelyn jälkeen päätin haluta tavata naisen, joka oli luonnehtinut itseään vaaleaksi normaalin kurvikkaaksi kauniskasvoiseksi mimmiksi. Kuvaa hänellä ei ollut tarjota, mutta typeränä ensikertalaisena ajattelin, että eihän kaikki halua kuvaansa nettiin levittäväksi ja tokihan nainen nyt oli sitä mitä väitti. Nainen vaikutti viesteissä hauskalta ja älykkäältä, joten luulin napanneeni kunnon saaliin.
Ja kuinkas sitten kävikään:
Olin hieman etuajassa sovitussa paikassamme ja olin valinnut pöydän hieman sivummalta. Jonkin ajan päästä ovi kävi ja näin tiskille astelevan naisen, joka todellakaan ei vastannut deittini tuntomerkkejä. Huokaisin helpotuksesta ja jatkoin odottelua. Kauhukseni tajusin kuitenkin naisen astelevan kohti pöytääni ja hymyilevän leveästi. Itselläni oli kuva profiilissa joten hä tunsi minut.
Vaalea tukka tarkoitti vaaleanoranssilatvaista hirvitystä (ilmeisesti mustasta suoraan vaalennettu), normaali kurvikkuus oli todellakin kaukana normaalista, elopaino vähintään 100kg, ja niistä kauniista kasvoista, no, kauneushan on toki katsojan silmissä mutta silti!
En pystynyt istumaan treffejä loppuun vaan pakenin paikalta jonkin tekosyyn nojalla.
Tapaus #2
Seuraava netissä tapaamani nainen oli lähettänyt minulle kuvansa, joten tiesin mitä odottaa. Ihan tavallista pitkähiuksista nättiä naista. Nainen kertoi hiljattain eronneensa pitkäaikasesta poikaystävästään, mutta sanoi olevansa asiasta vain iloinen ja että todellakin oli valmis uuteen suhteeseen. Odotin innolla tapaamistamme.
Ensimmäinen pettymys oli naisen lyhyeksi leikkaamat hiukset, oli kuulema kuukausi takaperin käynyt kampaajalla. Itse pidän pitkähiuksisista, mutta en antanut asian kovin häiritä (tosin miksei kertonut?) Jokatapauksessa illasta jäi todella paha maku suuhun. Illan jälkeen nainen ei tiennyt minusta mitään, enkä minä hänestä, mutta olin oppinut tuntemaan ex-poikaystävän kuin omat taskuni.. Ei taidettu kuitenkaan olla päästy ihan yli siitä miehestä. Se juttu jäi siihen.
Tapaus#3
Kolmas nainen oli jälleen kuvaton, mutta päätin silti koetella onneani. Hyvin mukavalta ja huumorintajuiselta vaikuttava nainen kuvaili itseään hoikaksi pitkähiuksiseksi vaaleaveriköksi. Päätimme tavata ja odotinkin sitä innolla. Tapaamani nainen tosin oli hirveillä roikkohiustenpidennyksillä varustettu kaukana hoikasta oleva "kaunotar",alkoi heti arvostella minua ja kertoi kuinka haluttu hän on netissä aina ollut. Minulle tehtiin selväksi, että ainakin 10 miestä odotti paraikaa pääsyä treffeille tämän kuningattaren kanssa ja että olin todella etuoikeutettu saadessani viettää aikaa hänen kanssaan. Päätin luopua etuoikeudestani ja muistin jättäneeni kahvinkeittimen päälle kotona...
Tapaus#4
Neljäs nainen kuvaili itseään hauskaksi ja puheliaaksi ihmiseksi ja halusi pian tavata minut. Olin nähnyt kuvan hänestä ja ihmeekseni nainen, joka tuli treffeille vastasi kuvaa (uskomatonta?) Innostuneena halusin tietää naisesta paljon ja kyselinkin hänen elämästään. pettymys oli siinä, ettei tämä puhelias nainen saanut sanaa suustaan. pari joota ja nyökkäystä sekä vilkuilua ympärille. Kysyin, onko jokin vikana, ja nainen pyysi minua lähemmäksi. Hän kuiskasi minulle, että parin pöydän päässä oli hänen ex-miehensä ja hänen uusi tyttöystävä, voisimmeko pussata ja kävellä nauraen ulos paikalta? En ollut uskoa korviani. Nojauduin pois ja sanoin, että eiköhän nämä treffit nyt olleet tässä, hauskaa loppuelämää, ja kävelin pois.
Tapaus#5
Jälleen normaalikokoiseksi itseään tituleerannut ryhävälas (anteeksi, enää ei jaksa sanojaan kovin kauniisti valita)
Tapaus#6
Nainen "unohti" olevansa yh ja että hänen luonaan asuu 3 alle kouluikäistä lasta...
Tapaus#7
Netissä annettu kuva kolme vuotta vanha, nykyinen olemus kaikkea muuta kuin kuvassa (ja kuten arvata saattaa, kyseessä ei ollut positiivinen muutos...)
Tapaus#8
Viimeisin tapaamani nainen oli kehdannut valehdella olevansa vapaa, mutta hakikin vain viikonloppuseuraa ajoille, jolloin mies on matkoilla.
Tässä kummasti alkaa usko loppumaan! Kuinka monilla treffeillä muut miehet ovat käyneet ennen kuin on tärpännyt? Vai onko se edes mahdollista...