Toyota Hilux VS. Nissan Navara????

Ostossa

Olen ostamassa uutta Navaraa tai Hiluxia mutta kummastakaan ei aiemmin ole ollut kokemuksia..? Mielipiteitä?

24

18604

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Navara

      Japanilainen Navara ennen kuin Thaimaalainen hilux. saat paljon enemmän rahalle vastinetta kun ostat Navaran.

    • jojolla

      Itse pohdin samaa asiaa parhaillaan.
      Molemmat olen koeajanut ja paremman ajoasennon saan nissanissa.
      Penkin istuinosa on pidempi nissanissa ja ratissa paremmat säädöt verrattuna hiluksiin ja kaiken lisäksi tojon ratti ei nouse tarpeeksi ylös ja penkissä ei ole korkeuden säätöä.

      Jos laitetaan samat varusteet, niin tojo on halvempi.
      Tojossa ehkä parempi jälleenmyyntiarvo.
      Tojo kuluttaa vähemmän.
      Nissanissa parempi kantavuus.
      Nissanissa aukeaa koko sivu eli myös pikku ovi.
      Nissani paremman näköinen sisältä (makuasia) ja ulkoapäin isompi.
      Varmaankin molemmat ovat ihan hyviä autoja ainankin normaalissa käytössä.
      Molemmista saa näyttävän näköisen pelin.

      Kannattaiskohan odotella hetki vielä ja katsoa Foordin uus pikappi mikä pitäis tulla vuodenvaihteessa myyntiin??

    • Navaraa koeajanut

      Navaraa olen koeajanut ja jäi häiritsemään nypytys, joka aiheutunee pintakovasta jousituksesta. Pienimmistäkin kuopista penkki tutajaa. Kuorman kanssa asiat voi olla toisin.

    • Ostossa

      Navarassa ensin kiinnostus kiinnittyi Pathfinderin kanssa samaan 174 hevosvoimaiseen ja yli 400 newtonia vääntävään koneeseen! Keula ja koko etupää muutenkin on todella muhkea ja yhteneväinen em. maasturimallin kanssa. Navarassa on myös hyvä varustelutaso kuten ehkä myös Hiluxissa, tosin navara on kyllä reilusti kalliimpi kuin Hilux!Sisältäpäin kyllä itse kallistuisin Navaran puoleen.. Onko kellään tietoa saako kumpaankaan Navaraan tai Hiluxiin lyhyempään malliin automaattivaihteistoa?????

      • jojolla

        saa tomaatin


      • Maasturisti1
        jojolla kirjoitti:

        saa tomaatin

        Hiluxiin saa sähkölukon"tehdasasenteisen"taka akselille...


      • 4x4
        jojolla kirjoitti:

        saa tomaatin

        kuin double cabiin. Vai mikä lienee kysyjän lyhyempi malli, lyhyempi ohjaamo vai lyhyempi lava. Hiluxin 3-litraisessa double cabissa on myös automaatti saatavana. Mutta tuleeko se Suomeen? On kylläkin ainakin yksi kauppias, joka toimittaa niin Navaraa kuin Hiluxiakin kaikkia malleja, joita yleensä valmistetaan: http://www.garant.fi/auto/


      • kaikkiin
        4x4 kirjoitti:

        kuin double cabiin. Vai mikä lienee kysyjän lyhyempi malli, lyhyempi ohjaamo vai lyhyempi lava. Hiluxin 3-litraisessa double cabissa on myös automaatti saatavana. Mutta tuleeko se Suomeen? On kylläkin ainakin yksi kauppias, joka toimittaa niin Navaraa kuin Hiluxiakin kaikkia malleja, joita yleensä valmistetaan: http://www.garant.fi/auto/

        Sähkölukon saa kaikkiin lisävarusteena paitsi sr malliin jossa se on vakiovarusteena.Asia selviää aika helposti toyotan sivuilta niin ei tarvitse ihmetellä näitä "neuvoja".Mikään muukaan edellisessä "neuvossa"ei juurikaan pidä paikkaansa.Suuremman moottorin saa kaikkiin paitsi takaveto malliin.


    • Ostossa

      Kävin tänään kaupassa tutustumassa läheltä Toyota Hiluxiin ja Nissan Navaraan. On pakko sanoa että kun autoa tarkasteli jokapuolelta ja istuskeli sisällä niin ei tarvitse miettiä! Kyllä Nissan Navara on tuotu niin lähelle henkilöautoa kuin mahdollista! Sisusta ja koko keula muutenkin on kuten Pathfinder mallissa.Huomattavasti miellyttävämpi sisusta, istuimet sekä kojelauta kuin Toyotassa. On tietysti makuasioita mutta itse olen jo päätökseni tehnyt ja se tapahtui helposti; Nissan Navara on seuraava auto.

      • Kokeile seuraavaksi Mitsua

        Ihan tosi. Se kannattaa varmasti.


    • lukkoperä

      "On tietysti makuasioita mutta itse olen jo päätökseni tehnyt ja se tapahtui helposti; Nissan Navara on seuraava auto."

      Kuinkahan pitkälle kaverin Navara kesti, ennekuin tuli kiertokanki ulos pesästä.

      Itsellä alla 2006 hiluxi ja muuta kuin öljyjä vaihdellut ja lunta pukkinu.

    • dassssauto

      Täh, VW tekee Amarok !
      Se on AUTO!
      Hiljainen ja vähäruokainen,tehty saksassa

    • klonkswagen

      joo,ja se AMAROK on kilpailijoita kymppitonnin kalliimpi!!! ei taida tulla siitä myyntimenestystä!!! niin kuin ei muistakaan klonkswageneista!!!

    • kalle kaliiii

      minä vedin siinä kuivat.

    • siidola

      kertokaa tietämättömälle millanen näissä lava-autoissa on verotus nykyään?
      olen itselleni hankkimassa ehkä jtn vanhaa nissania tai vw , hiluxsia.. niin haluaisin tietää mimmoset kulut tulee diiselin, huoltojen ja katsastuksen lisäksi veroista.

    • Mähönen

      Tiisseleissä verot tonnin vuodessa.

      • Navara on kyllä henkilö

        Navara on henkilöautomaisempi kuin hilux ..kummastakin kokemus nyt alla navara king kab se 190 hp dift lock se malli. On hintansa väärti


      • Anonyymi
        Navara on kyllä henkilö kirjoitti:

        Navara on henkilöautomaisempi kuin hilux ..kummastakin kokemus nyt alla navara king kab se 190 hp dift lock se malli. On hintansa väärti

        Onko sun king kabissa automaatti vaihteisto? Jos, niin miten pelittää, vaihtaako nätisti?


    • germania

      Navaran 2.2 diesel on täysi pommi. Sille on oma sivunsakin, googleta knackered navara. Joillakin on menossa neljäs kone autossaan. Keskimäärin se motti kestää noin 100tkm.

    • OffRoad!!

      Höh, joku navara Ja HiLuxihan on ihan eri sarjassa. hiLux senään maailman lujin auto. Muut on neitimaastureita, sopivia sateenkaariväen paraatikäyttöön

    • V.......taa

      Kun pysyt Japseissa saat varmasti rahoille vastinetta niin se vaan ikävä kyllä on.minäkin yritin sakemanneja kun kuuntelin kavereita hullusti kävi hyvä jos joku ostaa Amazonin liikkeen ei huoli 3v vanha

    • Rsu

      Aivan makuasia kumpikin on tosi hyviä käy koe-ajossa niin tiedät

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      149
      2339
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1958
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1928
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1730
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1520
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1183
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe