AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!

/   /  /  / teräasekeskus.fi

teräasekeskus.fi

9 Vastausta 3 914 Lukukertaa
Onko kellään kokemuksia ko. Lafkasta? Ajattelin tilata sieltä yhden hienon reukun jota en ole muissa liikkeissä nähnyt. Onko kukaan ylipäänsä ostanut mitään sieltä?

kyllä olen

Sen verran on kokemusta että menin jokelaan ja ostin teräasekeskuksesta full tang katanan.
Annoin sinne rahan ja sain katanan. Näin se käy helpoiten.
En pidä ampuma-aseista, katanallakin pärjää ja se on hiljainen käyttää. Jälki tosin on rumaa.

Positiivinen

Tilasin pistoolin mitä ei muuten Suomeen tuoda. Toimitus kesti n. 5kk mutta se ei johtunut Teräasekeskuksesta.
Ehkä vähän useammin olisin odottanu tilannetietoa kyllä

Jostain...

Jostain kumman syystä aseiden ja ammusten saanti tähän maahan on joskus melko takkuilevaa. Jopa SAKOn ja Tikan aseita ei välttämättä saa ilman jonotusta. Ameriikan markkinat hotkivat nämä hittituotteet ja meitä muistetaan viimeisenä.

Esimerkkinä kuulemani mukaan H&K toimittaa HJORTille lähetyksiä vain pari kertaa vuodessa. Edelleenkin odotan lippaita kivääriini, eikä vika tosiaankaan ole aseliikkeessä.

Jos

ostat niin unohda nettikauppa. Minulla on nettikaupasta sen verran kokemusta kyseisen liikken kanssa, että tilatut tavarat ei saavu koskaan ja sähköpostiinkaan ei vastata. Jos sielä jotain tarvitset kannattaa suosiolla vaivautua Jokelaan asti ihan henkilökohtaisesti. Tosin voihan sitä nettikauppaakin kokeilla, mutta muilta foorumeilta voit lukea, että minun kokemukset on siellä tavallisen puolella. Harvinaisempaa näyttää olevan, että sieltä jotain netistä tilaamalla saa.

Kyl mulla ainaki pelitti!

Ostin netin kautta ysin kyseisestä puljusta ja homma toimi mielestäni varsin mallikkaasti. Ase tuli nopeesti etc.
Olen jo hankkimassa toista samaisen firman kautta. Nyt tosin tarvii odotella pitempään koska ase on vähän harvinaisempi.

Aina

Olen tuotteen saanut kun olen rahat tiskin yli ojentanut. Asiallinen liike, ainakin kun paikan päällä käy. Suosittelen. Netti kaupasta ei kokemuksia, mutta asialliset sivut on pojilla.

Vastaushh

Juu olen tilannut yhden miekan sieltä. Nopeaa toimintaa ja laadutonta P****... =P Eipä siinä muuta.

Mitäs

menit tilaamaan laadutonta. Oisit satsannu laatuun mieluummin. Oma moka. =)
Mitäs menit tilaamaan laadutonta paskaa. =)
Maksoit miekastas varmaan sen 60 euroa, mitäs luulit saavas sillä? Aidon katanan? =D
 /   /  /  / teräasekeskus.fi

Asiantuntijat

• SincityNaisille ja pariskunnille sunnattu intiimituotteiden erik...

Keskusteluhaku

Laaja haku

Lisää keskusteluja aiheesta

Tietoa mainosten kohdentamisesta