Diabolo

Alkuun

Auttakaahan vähän.Mikä olis hyvä diabolo aloittelijalle. Onko helpompi alotella vähän kookkaammalla kun pienemmällä.Itellä on nyt semmonen jonka halkaisija on 77mm ja paino 145grammaa enkä saa sillä oikein mitään onnistumaan.Oon kuitenkin jo useamman kuukauden pyöritellyt sitä.Saako kookkaampaan kovemman vauhdin?

10

2057

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei_pelkästään_painosta

      ei se pelkästä painosta ole kiinni, mutta finesse ja henry's cirkus on ne bolot joilla mennään, muiden kanssa puuhastelu on ajan haaskausta ja omien hermojen rassaamista..

      nykymallinen finesse on 254g ja cirkus vielä jonkinverran painavampi, tuo omasi lienee joku millenium moon tai vastaava, jolla on oikeasti tosi vaikea tehdä mitään. kuukaudessa pitäisi oppia jo aika paljon tekemään, vaihda boloa - kepeillä ei alkuun ole paljon väliä.

      • LateZ

        ÄLÄ helvetissä osta sirkusta! Aivan paska diabolo mielestäni.
        Sanoisin että jos olet aloitteleva niin kaikista helpoin on iso mutta suht kevyt diabolo.
        Ei siis liian pientä, vaikea ottaa kiinni
        Liian kevyt -> Jotkut temput on vaikea tehdä
        liian painava -> Kädet rasittuvat


      • Denkku

        Mistä noita diaboloja saa ostettua? kun mulla on sellane halppis diabolo ja ajattelin ostaa uuden vähä helpomman käsitella... kun ei voi harjoitella kunnon temppuja kun on liian pieni diabolo:/..Vastatkaa mun sähköpostiin [email protected]


      • diapolo_master
        Denkku kirjoitti:

        Mistä noita diaboloja saa ostettua? kun mulla on sellane halppis diabolo ja ajattelin ostaa uuden vähä helpomman käsitella... kun ei voi harjoitella kunnon temppuja kun on liian pieni diabolo:/..Vastatkaa mun sähköpostiin [email protected]

        no markku purhon sivuilta saa ja näistä pilailu kaupoista...


    • Matry
    • diaboloooooo

      Alooteelevan harrastajan diaboloksi suosittelen Arlequino Mediumia.

      Idea on se, että keskikokoisesta aloitetaan, siirrytään sitten suurimpaan ja sitten pienempään sillä pienempää on vaikeampaa hallita, eli Arlequinon jälkeen kannattaa ostaa vaikka Finesse, ja sitten vaikka piccolino.

      Toivottavasta auttoi ;)

    • -.-.-.-.-.-.-.-

      Joo,Sundia sport:sin valmistamat diabolot ovat mielestäni ehdottomasti parhaita.
      En tiedä sopivatko ne aloittelijalle,mutta ainakin niissä on monia hyviä puolia esim nämä:
      Se ei hirtä vaikka laittaisi 100 solmua diabolon akselin ympärille,Saa tehtyä paremmin esim.nämä temput: Excalibur genocide,Vertical ja Sormigrindi.Muitakin monia hyviä puolia niissä on mutta en jaksa luetella.
      Hintaa kertyy esim,Sundia fly:sta noin,35€,Sundia shiningistä kertyy 35-55€,Sundia shining marblesta tulee jopa 60€. SUOSITTELEN!

      • -..-.-.-.-.-.-

    • erno12345

      osta rubber king

    • ruppari

      rupper king on paras polo. Sillä saa kovat vauhdit ja sillä on helppo tehä temppuja.
      KANTTII TILATA POLOJA punanaamiosta ja siellä on aivan kaikkea tarvittavaa!!!!.
      Srkus kamppeista aivan kaikkeen tyhjän päiväseen ja siellä on myös naamioita ja masusteita ja lelu miekkoja joita ei ees tarvis


      www.punanaamio.fi tai com se on helsingissä se liike eli se on vissiin fi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      373
      4674
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      86
      1894
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      1631
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1566
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      225
      1445
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1410
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1386
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1367
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1235
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1228
    Aihe