AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!

/   /  /  /  / sinkki+karnosiini?

sinkki+karnosiini?

1 Vastausta 1 676 Lukukertaa
Onko kellään kokemuksia sinkin käytöstä aknen hoidossa? Olen lukenut että se auttaa mutta nyt on herännyt kysymyksiä sinkkiin liittyen:

1.Millaista/minkä merkkistä sinkin pitäisi olla, kun löytyy mm.sinkkiglukonaattia ym,ja valmistajia on lukuisia? Mikä voisi toimia parhaiten?

2.Kuinka suuria määriä sinkkiä pitää ottaa? Jossakin on lukenut että akneen pitäisi ottaa jopa viisinkertainen määrä, mutta kuitenkin purkkien kyljissä lukee että päivän kokonaissaanti pitäisi olla 15mg eli 1 tabletti,ja tätä määrää ei saa ylittää?

3.Voiko tästä mahdollisesta liiallisen sinkin syömisestä olla haittavaikutuksia? Suinpäin ei kuitenkaan uskaltaisi lähteä annostusta ylittämään.

4.Ainakin tohtori tolosen biovita-sivuilla mainitaan että sinkin kanssa pitäisi aina ottaa myös karnosiinia käsittääkseni jonkinlaisten aivovaurioiden ehkäisemiseksi. Kuinkahan välttämätöntä tämä todellisuudessa on koska näiden luontaistuotteiden hinnat ovat kuitenkin varsin suuria eikä tiedä onko kysessä lähinnä rahastusta?

Kertokaa kokemuksia..

itse syön

15mg päivässä, välillä 30g. Muistelisin että saisi syödä 200grammasta eteenpäin, että oikeesti olisi terveydelle haitallista. Itse luontaistuotekaupassa myyjä suositteli ehdottomasti Biomed Biozink nimistä valmistetta. Hinta oli jotain 15e ja 250 tablettia sisältää.
 /   /  /  /  / sinkki+karnosiini?
Norvital TESTOMAX

Asiantuntijat

• SincityNaisille ja pariskunnille sunnattu intiimituotteiden erik...

Keskusteluhaku

Laaja haku

Lisää keskusteluja aiheesta

Tietoa mainosten kohdentamisesta