AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!

/   /  /  / Testamentin malli ?

Testamentin malli ?

5 Vastausta 2 269 Lukukertaa
Voisikos joku ystävällinen ihminen kertoa, mistä nettisivulta löytyisi testamentin malli ?

Henkilökohtainen - omistusoikeus puolisolle...

Tarkenna hieman; koko omaisuutesi henkilölle x?
Aviopuolisoiden keskinäinen omistusoikeustestamentti?

...hieman eroja :)

Olen naimaton

Anteeksi, en huomannut tarkentaa asiaa !

Olen naimaton ja lapseton nainen.
Haluan, ettei veljeni puolisonsa (eivätkä muutkaan sukulaiseni) kanssa EI SAA mitään omaisuudestani.

Olen ajatellut testamentata eräälle liitolle, mutta jos kuitenkin avioituisin (ja saisin) lapsia ennen kuolemaani, niin sitten tietysti lapset ja puolisoni perisivät minut.

Melkein

ihan vanhanaikaista käyntiä kirjastossa. Siellä olisi ainakin teoksia, joiden sisältö on "varmaa". Esim. sellainen opus kuin Asiakirjamallit on hyvä. Lisäksi kirjassa Perhevarallisuusoikeus on suhteellisen tiivistetysti perintöasiaa, ihan maallikonkin ymmärrettävästi, ja samoin sieltä löytyy asiakirjakaavoja.

Siispä kirjastoon :)

Kiitos Sinullekin :)

Testamentti

teimme vaimomme kanssa testamentin tutun-tutun kanssa alkuvuonna. Lakimies teki sellaisen räätälöidyn testamentin meille jossa otettiin huomioon kaikkea mahdollista. saat varmaan apua osoitteen http://www.testamentti.fi kautta. maksoi alla 100 euroa. ei olisi itse kannattanut opetella tekemään. malleissa on kuulemma omat ongelmansa kun ovat niin yleisiä.

Paavo
 /   /  /  / Testamentin malli ?

Asiantuntijat

• SincityNaisille ja pariskunnille sunnattu intiimituotteiden erik...

Keskusteluhaku

Laaja haku

Lisää keskusteluja aiheesta

Tietoa mainosten kohdentamisesta