www.iskuri.net?

onko kokemusta?

Onko teillä kokemusta kyseisestä palstasta?

31

7150

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kävin

      kattomassa, ettei ainakaan pohjoisesta ihmisiä ole. Enemmän näkyis olevan täällä suomi24ssä.

      • sinkkunainen66

        Hei,
        Palsta on erinomainen mikäli hakee lämpöistä kainaloa silloin tällöin ilman sitoumuksia.
        Pelkästään olen saanut sieltä hyviä kokemuksia.
        Yhden kanssa seksisuhde jo vuoden ja muutamia tapaillut samoissa merkeissä pitkin vuotta. Kivoja miehiä, asiallisia ja keskustelutaitoisia.


    • että, tuota, jotta, kun...

      sinne rantaudut..tarvitset tasaavia purkillisen jos kaksikin....:=)

    • en koskis tikullakaa

      iskurin naiset on rumia käppänöitä joihin ei kannat koskea.

      • suosittelen,

        Ei todellakaan. Noin mäkin luulin.... Mun kanssa treffeille tuli pinei ja siro nainen ja erittäin kaunis! En uskonut mäkään, että tuollaisia naisia Iskureista löytyy.

        Seksihän meillä molemmilla mielessä oli.


      • olli9

        ala sano nin kuka on ruma voi toisen mielesta olla kaunis ei koskan saa sanoa etta on ruma


    • olli

      loytyko naista johon vois tutustua ja txtailla kaikesta jos nin txt puh 0408119544 olen luotetava mies

    • puolinjatoisin

      Yhdet iskuri-treffit tehty ja ihanat oli, nam.

      • nätti ja kunnollinen

        Olette halpoja, rumia ja epätoivosia luusereita kaikki.Yäk mitä porukkaa.


      • m-03
        nätti ja kunnollinen kirjoitti:

        Olette halpoja, rumia ja epätoivosia luusereita kaikki.Yäk mitä porukkaa.

        Nätti ja kunnollinen? Itse etsin sellaista, vaan en taida löytää.


    • seeeeeeeeeeee

      Iskuri voisi toimia, mutta ne elinten kuvat pilaa koko systeemin, koska
      ei sinne kehtaa laittaa naamaansa pa*lien väliin.

    • minkähän takia

      tämä aloitus aiheesta poistettiin?

      Totisesti, totisesti
      29.1.2013 22:25
      15
      Koska seksiä vinkuvat vilunkivillet tunkevat itsensä kuitenkn jokaikiseen deittipalveluun ja pääosin naiset saavat vain rasvaisia "sulla on kivat tissit" tai "huulesi näyttäisivät hyvältä k...päni ympärillä" -tyyppisiä viestejä täällä Suomi24:ssäkin PLUS hakutoiminto ei toimi enää ollenkaan, niin tehdään invaasio iskuri.netiin!

      Me kaikki jotka haemme ihan oikeaa, aitoa, pesunkestävää (ja seksinkestävää eli tyyppi ei katoa kuin tuhka tuuleen ekan kiksautuksen jälkeen!) kumppania laittakaamme siisti ja nätti ilmoitus TOSITARKOITUKSELLA-luokituksen alle. Tungetaan sinne niin paljon kamaa että kikkelikallet jäävät toiseksi, ja saitista tulee asiallinen koko kansan saitti missä voi etsiä muutakin kuin iänikuista seksiä.

      http://iskuri.net/

      Vai tietääkö joku muka jonkun paremman toimivan saitin josta ihan oikeasti voi saada vastauksia?

      http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:EVyXT-rZn6cJ:keskustelu.suomi24.fi/node/11230036 &cd=1&hl=fi&ct=clnk&gl=fi&client=firefox-a

      • olli6

        olen 50v mies ja olis kiva loyta hyva ystava nainen jas kiinostuit txt puh 0408119544 enole mikan hairikko laita viestin jos voin vastata


      • oikeinkirjoitus rule
        olli6 kirjoitti:

        olen 50v mies ja olis kiva loyta hyva ystava nainen jas kiinostuit txt puh 0408119544 enole mikan hairikko laita viestin jos voin vastata

        Ookko olli kännissä vai muuten vaan peruskoulun luokalle jäänyt?


      • Totisesti, totisesti
        olli6 kirjoitti:

        olen 50v mies ja olis kiva loyta hyva ystava nainen jas kiinostuit txt puh 0408119544 enole mikan hairikko laita viestin jos voin vastata

        Malliesimerkki niistä vastauksista mitä Iskurista enimmäkseen saa. Tottakai sielläkin on ne rööriroopet jotka vain mainostavat kielitaitoaan ja sen sellaista, mutta harmittavan moni tyyppi joka ei heti ala kuolaan seksin perään on juurikin tuota hoono soomi -tasoa. Ei niitä jaksa seuloa että ollaanko ulkomaalaisia huijareita vai suomalaisia idiootteja.

        Iskuriin pitäisi saada kunnollista porukkaa, koska siellä näemmä ihmiset vielä kuitenkin vastaavat toisilleen, toisin kuin S24:ssä.


    • Nainen 49

      En ole kokeillut vielä muita nettitreffejä kuin iskuri.nettiä, mulle oli yllätys että ainakin vastaukset oli ihan siivoja, palstan luonteeseen nähden siis. Treffeille asti ei ole vielä päästy, mutta pelkkä postien lukeminenkin oli hauskaa. Minusta on jotenkin aidompaa hakea suoraan seksiseuraa, kuin siivosti sitä oikeaa. Siitä kivasta seksikumppanista voi paljastua se oikea, mutta noiden pituus/paino/koulutus speksien mukaan on aika hankala sitä oikeaa, kun se oikea voi olla ihan erinäköisen ja erilainen kuin itse kuvittelee.

      • Mies 48

        No huh huh. Missä se sinun ilmoitus on - vastaan heti.


    • Nainen49

      Ilmoitus oli ja meni, se oli semmonen täsmähaku, mutta että olisit vastannut.

      • Kova Kama

        Naisena olen myös Iskurista sitä mieltä, että siellä todellakin on suurin osa ihan fiksua porukkaa. Todella paljon miehiä, jotka tekevät töitä koneen edessä eli insinöörejä :)

        Tollasiin kahden lauseen vastauksiin, joissa kirjoitetaan pituus, paino ja peniksen koko, ei kannata vastata tietenkään ja valitettavasti ainakin minä katson oikeinkirjoitusta. Joten Ollin kaltaiset miehet jäävät seulaan :D

        Valitettavasti Iskurissa, niinkuin monella muullakin seuranhakupalstalla on naisista pula. Ja varsinkin rohkeat, normaalipainoiset ja fiksut naiset ovat myös kovaa kamaa....


      • krabazukIsDead
        Kova Kama kirjoitti:

        Naisena olen myös Iskurista sitä mieltä, että siellä todellakin on suurin osa ihan fiksua porukkaa. Todella paljon miehiä, jotka tekevät töitä koneen edessä eli insinöörejä :)

        Tollasiin kahden lauseen vastauksiin, joissa kirjoitetaan pituus, paino ja peniksen koko, ei kannata vastata tietenkään ja valitettavasti ainakin minä katson oikeinkirjoitusta. Joten Ollin kaltaiset miehet jäävät seulaan :D

        Valitettavasti Iskurissa, niinkuin monella muullakin seuranhakupalstalla on naisista pula. Ja varsinkin rohkeat, normaalipainoiset ja fiksut naiset ovat myös kovaa kamaa....

        Heh, painon ja pituuden tiedän. Mutta penikseni kokoa en ole tainnut ikinä mitata. Kunnon työkalun tuntee siitä että sillä voi tehdä muutakin kuin mihin se on vartavasten suunniteltu. TMWTDI


    • Nainen49

      Jep, samaa mieltä "kova kaman" kanssa. Vastauksia tulee naisille paljon ja ne, joissa on vaan nimi, pituus ja paino ja "ota yhteyttä, jos kiinnostaa", tekisi mieli kysyä, että mikä tuossa pitäisi kiinnostaa. Tuskin sellaiset edes odottaa kiinnostuvan. Jos jollain on vinkkejä samantyyppisistä simppelistä seuranhakupalveluista, niin kerro! Iskurissa on kiva, kun seuraa voi hakea ilman omaa profiilia.

    • olli 12

      nainen jos kaipaat luotetava seura taalla olis voit olla vapaa tai varattu kaiki pysy salas 15 80 vuotiaat txtailka 0408119544 nin tutustaan

    • ei tauteja kts

      iskurin naisetha on huorii tietää siitä kun haluu herrasmiespäiväkähaviseuraa. ja eteläs kaikki

      • ei miestä ei tautia

        Lienetköhän yksi niistä "herrasmiehistä" jotka Iskurissa saavat raivokohtauksen jos nainen ei ala lämpenemään lompakon paksuudesta.

        Väittäähän saa ihan mitä vaan. Mutta jos joskus oikeasti lukisitte naisten ilmotuksia, niin niissä joissain kyllä aina paistaa läpi se että sopivaa miestä ei vaan tunnu löytyvän.

        Ei kai kun Iskurikin on täynnä munaansa seisottavia pellejä ja näitä lompakollaan leveileviä vastaajia.


    • ........

      Joo on kokemusta ja ei enää IKINÄ. Kyseisellä palstalla on vain moniongelmaisia naisia ja mitä hittoa ne naiset yleensä hakee seuraa netistä ? Koittavat vain pönkittää olematonta itsetuntoansa.

      • ja kenen syy?

        ...jonka itsetunnon miehet ovat polkeneet lokaan, ja sama koulukiusaamisen mallilla toimiva kiusaaminen jatkuu myös Iskurissa vastailevien miesten taholta. Kaikki mahdollinen mistä suinkin voi päätänsä aukoa, tai vaikkei voisikaan, käytetään kyllä kärkkäästi hyväksi.

        Pitääkö olemattomalla itsetunnolla varustetuilla elämän & maailman murjomille naisille kostaa omaa katkeruuttaan? Ja sitä että haluaa itseään huomattavasti nuoremman kumppanin, mutta kukaan ei moiseksi suostu. Kai perkele naiset vielä itse saavat päättää kenen kanssa alkavat olemaan, kun ei tämä mikään muslimimaa ole!!!


      • ei vielä
        ja kenen syy? kirjoitti:

        ...jonka itsetunnon miehet ovat polkeneet lokaan, ja sama koulukiusaamisen mallilla toimiva kiusaaminen jatkuu myös Iskurissa vastailevien miesten taholta. Kaikki mahdollinen mistä suinkin voi päätänsä aukoa, tai vaikkei voisikaan, käytetään kyllä kärkkäästi hyväksi.

        Pitääkö olemattomalla itsetunnolla varustetuilla elämän & maailman murjomille naisille kostaa omaa katkeruuttaan? Ja sitä että haluaa itseään huomattavasti nuoremman kumppanin, mutta kukaan ei moiseksi suostu. Kai perkele naiset vielä itse saavat päättää kenen kanssa alkavat olemaan, kun ei tämä mikään muslimimaa ole!!!

        Kyllä tämä vielä muslimimaaksi muuttuu, kuten Euroopan maat ylipäätään. Sitten ei ole tällaisia nettideittailuongelmia eikä muita moraalisesta rappiosta johtuvia ikävyyksiä. Tulevaisuus on siis valoisa.


    • nyt se selvisi

      NO NYT KYLLÄ POMPPASI JA LOIKKASI!

      Olen pitkään ilmoitellut Iskurissa, kun se on ainoa paikka missä saa oikeasti vastauksia enemmänkin kuin yksi kappale per kuukausi. Koko sinä aikana minulle on käynyt räksyttämässä perinpohjaiseen kyllästyttävyyteen asti vanhojen ukkojen sankka joukko, suiviintuneena siihen että ikähakuni päättyy mihin päättyy, ei siis lähellekään heidän ikäänsä. Jotkut näistä ovat pyrkineet mitätöimään minua, että olen ihan karmea haaska tms.

      Tutkin nyt kerrankin miehen ominaisuudessa että mitä löytyy kun etsii naista joka /- 10 v minun ikääni verrattuna. Katsoin pelkät kuvalliset. Ylipainoisia ja ulkomaalaisia. (Itse olen hoikka & kotimainen.) Vai olen minä näiden naisten joukossa kamala haaska.

      Ja siksi toisekseen kun laitoin hakulomakkeeseen hakijamiehen iäksi suuremman lukeman kuin mitä itse haen, niin ilmoitukseni ei tullut edes esiin. Eli jos joku 65-vuotias mies haluaa sen nähdä, hän joutuu hakulomakkeella valehtelemaan ikänsä.

      Yli-ikäisten yhteydenotot ihmetyttävät nyt entistäkin enemmän. Luulevatko todellakin kaikki vanhat miehet olevansa automaattisesti ns. nuorekkaampia kuin oikea ikänsä on, vai luulevatko he että heillä tosiaan on jokin oikeus itseään vuosikausia nuorempaan naiseen?

      Olipa tyhmä kysymys. Tottakai luulevat.

      Iskuri on pellesaitti, mutta sen siitä tekee se että siellä on räyhääjä-äijiä jotka omien naurettavien luulojensa takia haukkuvat kaikki naiset lyttyyn. Ja sitten vielä päälle vinkuvat jostain huonosta itsetunnosta kuten tuossa taaempana. Kelle tulee hyvä itsetunto jos iät ajat saa kuulla pelkkää haukkumista ja vittuilua? Häh?!

    • .......

      Koko iskuri.net:llä ei oikein ole mitään tarkoitusta/tarvetta. Miehet etsivät sieltä seksiseuraa, jota eivät tasan varmaan tule saamaan kun ilmoituksia on tuhansia. Sivustolla ilmoittavat naiset tarjoavat maksullista seuraa tai sitten ovat miehiä jotka pilailevat.

      Seksiseuran hakuun on ne tietyt sivustot, deittiseuran hakuun sitten lukuisia maksullisia tai maksuttomia sivustoja.

      • jussi6210

        kokeillan vaikka ei kukan vasta nainen jos kiinosta hella ja raitis mies parikin kay olen puutes oleva mies nainen txt puh 0408119544 jutellan


      • sieltä tuli ^
        jussi6210 kirjoitti:

        kokeillan vaikka ei kukan vasta nainen jos kiinosta hella ja raitis mies parikin kay olen puutes oleva mies nainen txt puh 0408119544 jutellan

        malliesimerkki iskurin miesvastaajista. Valitse nyt näistä sitten...


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6063
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3836
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      249
      2188
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1860
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1303
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1276
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1067
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1010
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      949
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      888
    Aihe