AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!

/   /  /  / Paras tupakkamerkki

Paras tupakkamerkki

159 Vastausta 33 495 Lukukertaa
Onko tupakkamerkeissä eroa? Kyllä on!
Itse tykkään polttaa menthol savukkeita kuten esim PallMall Menthol, Marlboro Menthol, L&M Menthol, mutta jostain syystä Viceroy menthol ei ole minun makuuni. Mutta kyllä tuo PallMall Filter menee ihan hyvin paremman puutteessa. Lucky Strike Filters. Menee sekin mutta ei oo kovin hyvää. Mistä itse pidätte? Punasesta Marlborosta vai Marlboro Ligtsistä vai Coltista? Kertokaa tähän vaikka heti kun luette tämän viestin. Kiitos!!

Mun mielestä

Mä poltan oranssia North Statea.

kaikki on

perseestä!!! en ole ikinä maistanut enkä maista!

mistäs tiedät?

Ole koskaan maistanutkaan, niin miten helvetissä voit sanoa että perseestä?
homo...

Heippa vaan!! Mun mielestä...

...L&M FullFlavor on parasta mitä tiedän mutta kyllä se PallMall Mediumkin menee jos ei oo L&M FullFlavoria lähettyvillä.

VASTATKAA NYT! PLIIS!!!!!!

VASTAILKAA NYT! PLIIDEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

kyl tää on paras

halvan lakupiippu ja arvaa miks siitä ei tuu riippuvaiseks

Lakritsan vaarat

Suurina määrinä lakritsi toimii laksatiivina ja nostaa verenpainetta. Lakritsi johtaa kaliumi puutteeseen Kaliumin puutteen aiheuttamat oireet ovat yleensä väsymys, lihasheikkous, turvotus, ummetus ja munuaisten toimintahäiriöt. Kaliumin puutteen vakavin vaikutus on sydämen rytmihäiriöt. Sitä mainostetaan lähes rasvattomana makeisena, mikä onkin tehnyt siitä laihduttajien suosikin. Mustassa lakritsissa kun on rasvaa vain 0,5 %. Lakritsi sisältää myös runsaasti pitkäkestoista energiaa. Todellisuudessa lakritsissa on kuitenkin kaloreita runsaasti (100 grammaa lakritsia sisältää 300–400 kilokaloria), joten laihduttajan ruokavalioon sen ei pitäisi kuulua. Ero suklaaseen on vain noin 30 prosenttia.

Busted

WIIKIIPEEDIAA

North State

Kyllä punainen nortti on hyvää ja kenties kaikkein paras makunautinto irtoaa itselläni siten, että sauhuttelen (punaisia) smarttia, norttia ja muitakin vuoronperään, ettei pääse kyllästymään. Koko hoitokuurin kruunaa aski kamelia. Aijai että tekee höpöä.

minä poltan näitä...

Vihreä Barclay tai Mallu light menthol. Ne vaan maistuu vähän paremmalta ku kaikki muut syöpäpatukat...

ja kivat

joo ja saat niistä kivat vesikeuhkot ja keuhkosyövän jne...... kyl se on kiva polttaa
vesikeuhkoa ei ole olemassa. se on vanha usko että savukkeista saisi vesikeuhkon joten puppua sellainen.

itse poltan pall mallin vihreää sätkänä tai askista. myös l&m punainen on myös aika hyvä mutta sitä ei pysty polttamaan topan ja sitte taas jotain muuta. Mentholi savukkeista omasta mielesta parasta on pall mall. l&m ei maistu se menthol hirveästi mutta kyllä se malboron sweet mint on aika makosaa.

olen poltellut myös jonkin aikaa l&m fowardia mutta siitä tulee ´´pahaolo´´ niin sanotusti. sen maku on niin makea että ei sitä pystu kusen topan verran polttaa.

Paras tupakkamerkki....

Olen samaa mieltä että tupakka merkeillä on eroja...
Itse poltan punaista L&M:mää,Malboroa,Smarttia...
Mutta nykyään enemmän ja enemmän ostan purupussin ja filuja ja käärin
itse tupakan...
Sillä tavalla esimerkiksi olen vähentänyt tupakoimista...
Mulle voi kirjoitella aiheesta kuin aiheesta...

paras!!!

Juu parasta tupakkaa on SMART...eikä siit ees kannat kinastel!!!

super lights

Harmaa lm eli lm super lights 0,3 nikotiiniä vain loistava tupakka.Aski nykyään vaihtui eriväriseksi en tiedä miksi rumempi nykyään harmi....
Oletko Porista päin? ;)

Haaparannan laturi

Itse ostin Haaparannasta laturin ja perkeleesti hylsyjä. JohnSilver on laturina toimiva, mutta sen kanssa eivät "prinsessahylsyt" toimi kivasti, kun näissä hylsyissä on filtteri vain puolet "filtterialueesta". Meinaa jäädä röpöt puolitiehen ja jos märkiä röpöjä käyttää, niin ei saa tupakkia aikaiseksi ei sitten millään.

Boston Milleniumia (sitä wahwempaa) olen nyt köyhänä poltellut. Ei tule muuten savukkeelle paljoa hintaa, kun laturilla tekee.

John Silver - n. 40 markkaa
Hylsyt (1000 kpl) - n. 40 markkaa

Tuohon röpöt (n. 30 kpl/massi) tekee 2,50 €uroissa joten 300 röökiä maksaa 25 €uroa.

Ei pahan hintaista, kun vertaa, että 25 €rkkiä on noin 150 markkaa ja montako askia sillä saa?

Tämä on ehdottomasti paras vaihto ehto

Lopettaa tupakoiminen semmosen syöpä patukan imeskely ei näytä kovalta jos sitä luulette ja jos on koukussa Ei kannata ottaa nikotiini purukumeja tavallinen jenkki on paras :D ps.Mallun kinuski o paras ;)
Täällä ei ole tarkoitus synnyttää lapsellista väittelyä siitä kannattaako polttaa vai ei. Idea on vain kertoa mistä tupakasta pitää eniten. Luulisi että sinun aiheellesi löytyisi tältä palstalta ihan oma keskustelunsa. Itse poltan mielelläni perus Marlboron punaista, mutta parhaat kaikista tupakeista on kieltämättä makutupakat+vesipiippu, niistä ei maku parane!

Tupakeita

Punainen Marlboro ja Colt ovat hirveitä proleröökejä, joita en polta edes pummattuina. Pjaskalistan kärkeen nousee ääliöfiltteröinnillä varustettu Barclay.

Punanainen PalMal ja L&M palaa mielihalulla. Joskus Camel. Nuorempana polttelin vihreää Dunhilliä (kallista).

prolemerkit

Ei Marlboro ja Colt mitään proleröökejä ole. Ennemminkin niillä on maskuliinen maine. L&M ja Smart on prolemerkkejä.

kuuntelee viisaampaasi

Satutko tietämään että kaikki tupakat kääritään tupakanlehdistä, ja kun sytytät tupakan palamaan, niin suuhusi saat savua.
Tämä siis toisin sanoen tarkoittaa sitä, että maku jonka maistat on savun makua (+ripaus palavaa tervaa).
Olen tehnyt useita sokkotestejä ystävilleni, joista osa on polttanut jopa 10 vuotta. ikinä ei ole kukaan testiä läpäissyt.
Eräs ystäväni poltti virolaista nortin vahvuista tupakkaa luullen koko ajan polttavansa vihreää light L&M:ää.
"Makuaistimuksesi" ovat siis vain mainosmiesten aikaansaamaa illuusiota.
Savun mukana saat keuhkoisisi n. 4000 erilaista myrkkyä. Punasoluihisi sitoutuu häkää jolloin hapesta 1/4 korvaantuu sillä. Aiheutat siis itsellesi kätevän hapenpuutteen.
Syöpiä ym. tupakoitsijoille itsestäänselviä sairauksia en jaksa edes mainita.
Ja kaikki vain jotta saisi hengittää savua..

osin totta

ettei johtuisi ihan siitä, että jos polttaa niin kauan, alkaa makuaistikin mennä.

Itse poltan hyvin vähän ja harvoin ja aina kun otan hatsit toisen tupakasta, huomaan kyllä suuriakin makueroja ja vivahteita. varsinkin kun itse poltan vogueta, maistuvat se ja mallu sekä l&mn punainen täysin erilaisilta.
kyllä vihreen muista erottaa paljon raikkaampaa
mie oon samaa mieltä, ja punane l&m on miusta aika raikas kans
Mutta ! Vaikkei se maku nyt niin maistuisikaan niin on tupakalla silti mukava käydä työ päivän jälkeen tai muuten vaan vitutukseen :)

vastaukseni

Mielestäni paras merkki on ehdottomasta tavallinen punainen malboro!!

Tämä on minun mielestä paras...

Minun mielestäni paras on punainen L & M... En tiedä miksi mutta se vaan kolahtaa...

radioaktiivisuus tappaa, ei tupakka

http://www.webspawner.com/users/radioactivethreat/

"Lung cancer rates increased significantly during most of the 1900's (6). Its no coincidence that between 1938 and 1960, the level of polonium 210 in American tobacco tripled commensurate with the increased use of chemical fertilizers and Persistant Organic Pollutant (POP) accumulation(7).

Conservative estimates put the level of radiation absorbed by a pack-and-a-half a day smoker at the equivalent of 300 chest X-rays every year (8). The Office of Radiation, Chemical & Biological Safety at Michigan State University state in their newsletter that the radiation equivalent was as high as 800 chest X-rays per year(9). R.T. Ravenholt of the Centers for Disease Control stated that tobacco is the largest source of radiation exposure among the American public(10). Researchers have induced cancer in animal test subjects that inhaled polonium 210 but have not caused cancer through the inhalation of any of the non-radioactive chemical carcinogens found in tobacco(11). "

Joidenkin arvioiden mukaan n. 90% tupakan aiheuttamista keuhkosyövistä johtuu tupakan sisältämistä radioaktiivisista jäämistä (polonium-210 ja lyijy-210 jotka ovat peräisin radonista).

Lukaisepa esim. tämä Philip Morrisin sisäinen muistio. Siinä todetaan että lannoitteiden vaihdolla tupakan radioaktiivisuus vähentyisi mutta se tulee liian kalliiksi.

http://www.tobaccofreedom.org/issues/documents/landman/radioactive/rad1.gif

Tupakkayhtiöiden ahneus ratkaisee, eikä tupakalle ole asetettu laatukontrollia kuten muille elintarvikkeille. Toisaalta tutkimusten mukaan piipun (laatutupakan) polttajien keuhkosyöpäriski ei ole normaalia suurempi.

mielenkiintoinen tieto

Kiitos infosta "Säteily", tuo radioaktiivisuus oli minulle aivan uutta tietoa.
Haluan kuitenkin vielä huomauttaa, että keuhkosyöpä on vain yksi useista sairauksista, joita tupakointi aiheuttaa.
Riski sairastua on niin suuri, ja hyötyä ei ole lainkaan. Siksi en ymmärrä miksi tupakointia niin intohimoisesti puolustetaan.
Itse poltin myös murrosikäisenä. Aina kun näen tupakan orjuuttamia ihmisiä, kiitän onneani että pääsin nikotiiniriippuvuudestani eroon.

vittu pliis

Tää on iha oma keskusteluaihe juttu, ei teijän tarvi tulla vikisee kuinka tymii ollaa.

+ite tykkää Smart Black :--)
moralistit vittuun, antakaa meidän nauttia keskustelusta rauhassa

mennääs kaikki tupakoijat raittiuspalstalle rähinöimään

Parasta

parasta punaista L&M punainen Parasta vihreää Malboron vihreä. Sinisestä en oikeen välitä mut menee jos ei muutakaan oo. Ja nää saatanan maailmanparantaja pellet Tupakka tappaa mutta voihan porkkanaankin tukehtua!!!!!

lm

parasta on l&m punainen ja joskus vihreä.

Camel???

vittu te ootte säälittäviä kamelinpaskan nussuttajia.

nussuttaminen

tahtoo tietää nyt tai viimeistään heti, saatana.

tupakki

Se on parasta. Kasvattakaa ite tupakkinne ja maustakaa millä haluatte ei tartte mennttoleihin tyytyä. Kesä tulee ja sitä voi kasvattaa ulkona. Hyvää tulee

Tällasta tänään

Meikä tykkää eniten Marlboron punasesta ja Coltista, sit joskus tulee poltettua myös punasta LMää, punasta tai vihreetä Pall mallia tai vihreetä Marlboroa.

Marlboro Menthol

Marlboro Menthol, siis se vahevempi on parasta. Välillä myös punasta. Sais olla vaan enemmän vielä nikotiinia ja muutenkin vahvempaa. Röökinpoltto on miehekästä

chesterfield

chesterfield sininen on paras hinta-laatu suhteeltaan se maksaa nykyää 3€ ja siin on 17 tollane riittää päiväks ja vaikka ostaisin l&m sinisen nii seki riittäis päiväks joten suosin chessua.

Tiedättekö

Punaisen bonus sätkätupakkana on yksi lemppareistani.
Tietääkö muuten kukaan myydäänkö klubi tupakkaa R-kioskilla?

http://www.marmai.fi/uutiset/article70458.ece

Tiedetään, että vähän vanhahko uutinen mutta kysyisin aivan uteliasuuttani.

Klubi 77

Eipä ole pilliklubia vuosiin missään ollut, valmistus kai lopetettu, viimeisen ja ainoa Klubi 77 askin ostin armeijassa TJ-77 päivän kunniaksi, oli aikas tuhtia tupakkaa.

Mun

sehän on ilman muuta JYMY, sitä kun reppii posket lommolla niin kyllä tulee hyvä olo, tämä oli vain minun mielipide, voin kyllä olla väärässäkin.

Smart

Joo Smartin punainen on se paras ! =) sätkänkäännössä pall mallin vihereä toppa on maukasta.. Aski tupakkina se on taas kuraa. Mutta Smartti vie voiton :)

Keltainen Smart

Keltainen Smart oli hyvää, silloin kun sitä vielä oli myynnissä. Jostain syystä se ei useimmille kelvannut, joten sen tuotanto valitettavasti lopetettiin.

On niis eroja

Musta punaset merkit kuten mallu, lm, smart, shessu maistuu melko lailla samalta, mutta sitten jotkut mitä suomessa ei myydä maistuu eriltä. Löysin kuitenkin että mallu valmistetaan näistä aineista mm:

* Tobacco
* Water
* Sugars (Sucrose and/or Invert Sugar and/or High Fructose Corn Syrup)
* Propylene Glycol
* Glycerol
* Licorice Extract
* Diammonium Phosphate
* Ammonium Hydroxide
* Cocoa and Cocoa Products
* Carob Bean and Extract
* Natural and Artificial Flavors

LM puolestaan näistä:

* Tobacco
* Water
* Propylene Glycol
* Glycerol
* Diammonium Phosphate
* Ammonium Hydroxide
* Carob Bean and Extract

SHESSU näistä:

* Tobacco
* Water
* Propylene Glycol
* Glycerol
* Carob Bean and Extract

tässä on linkkki http://www.philipmorrisusa.com/en/cms/Products/Cigarettes/Ingredients/Ingredients_by_Brand/Marlboro/Marlboro_Box.aspx

ja tässä laaja tietopaketti suomenkielellä tupakasta

http://www.geocities.com/tupakkatupakka/savukkeet.htm

...

ite tykkään pall malin punasest ja bonuksen punasest. Ne on halpoja ja hyviä
Kyllä kotikasvatettu on parasta !

minusta..

..parhaat tupakkamerkit ovat ehkä valkoinen marlboro sekä north state. Paljon tulee poltettua myös bonuksen punasta tai smartia,koska ne ovat niin halpoja.

sätkät parhaita

Paramount Red maistuu tällähetkellä.

kyllästyy

Mä kyllästyin jo ensi sauhuilla tohon chessun siniseen mut ainaki pallmall vihree on hyvä ja kentin vihreetä ;)

Paras tupakkamerkki

Itse käärin tupakit. Halvemmaksi tulee. Ja konekin on ihan turha, turhaa tuhlaat 2e siihen.. Bonuksen kultainen toppa, smartin filsut, rizzlan paperit.
jotenkin toi marlboro tai lm vetää puoleensa.toiset vois olla joko smart tai sininen ja harmaa belmont.sikareista en pidä ku oon ottanu maasta ja maistanu rizlakoneella valmistetusti.:Dpall malliakaan en voi sietää.en varsinkaan sitä mentholia.se alkaa oksettaa.:( :-)!
smart oli ainakin hirveen makusta paskaa. sillon kun poltin niin ostin yleensä chesterfieldiä, pall mallia tai paramountia. eli niitä halvimpia.

Tietysti mentholit

joista parhaimpia Chesterfieldin classic menthol ja Pall Mallilta kaikki mentholit.

...

L&M punanen & vihree + kääritty musta. Marlboron musta.

ihmeissään

L&M MUSTA??? MARLBORON MUSTA??? MITÄ IHMETTÄ NE OVAT

mustat!

Mustat on suunnattu maistumaan lakritsille ja musta aiheuttaa helpommin syöpää(en tiedä miksi) ja muutenkin jotenkin oksettavan makuista minusta, en suosittele! 14.V

Tykkään

Pallmall punasesta,bonus punasesta, smart sinisestä...(parhaita=D) ja sätkänä toki!! sätkät on parhaita maultaan ja on nopeee kääntäää jos osaaa ja halvempaaa!(:
kyl mallun punanen on paras ja nyt sauhuttelemaan

kyll se vaan on

smartin punainen (ei valmistupakki)

Hyvää on

Harmaa L&M Silver Lights.
mallu on paras

Ottakaa opiksi

Röökeissä on paljon eroja, halpismerkit haistaa jo kaukaa. Itse olen vedellyt kohta kaksvuotta malboron punasta joka on paras merkki mitä suomessä myydään. Vaikka hinta on kova, laadussa ei kannata tinkiä. L&M maistuu ihan hirveelle.

mistä keltaista smartia

`Tietääkö kukaan mistä sais keltaista smartia? ei ilmeisesti suomesta saa,mut saakohan mistään muualta? sitä on kehuttu niin paljon että haluisin maistaa :)
Oma lempparini on vaalean vihree pallmall.

Virosta

Sieltä mä ainaki sain vuos takaperin

Mulle maistuu Mallun sininen

Ja toisinaan myös punaset. Vihreet on sellasia että ne menee vaan jos ilmasiks jostakin saan. Semmosista en rupee maksamaan, sen verran paskaa on. Enkä muutenkaan pahemmin tupakkaa polta
poltan pehmeää punaista marlboroa ja se on parasta:)

MarlboroBoy

Kyllä tumma Marlboro Menthol pesee kaikki. Oon polttanu sitä 13v lähtien ja nyt olen 35 eli 23 vuotta. Reilu aski palaa päivässä. Kyllä se vaan niin on, että tupakka tekee miehen.
Kentin, PAllMallin ja Marlboron tumman vihreet, Marlboron ja L&M:n punaset, PallMallin ja L&M:n siniseet
Kyllä punainen Smart se paras röökimerkki on. Lämärikin menee, mutta se on mun mielestä vähän laimeampaa kuin Smart niin että ei hyvä. Punainen Marlboro siedettelee, ehkä vähän paremminkin kuin L&M mutta vihreä Mallu yms. menthostupakit ovat perseestä, se olisi sama kuin vetelisi jotain kaasumaista hammastahnaa, ei siinä sitä röbön aiheuttamaa mukavaa tunnetta keuhkoihin tule niin antoisasti kun pelkkä menthos maistuu. Punaista väriä siis tuetaan, toki mustaakin, muut liian laimeita. Ja merkkinä mieluiten Smart.
Kujalla säkin! Tupakka ei tee miestä todellakaan. Lihakset voivat tehdä miehen, mutta tupakka tekee sinusta haisevan paskan, joka saa pian keuhkosyövän!
kyl ne pall mallin vihreet on hyviä mut kyl chessuki menee
Polttelen hyvin satunnaisesti, ehkä muutaman savukkeen kuussa. Silloin kun poltan jotain, on se yleensä ollut Smartin vihreää. Ei mitään hyvää, mutta saan niitä aina silloin tällöin kaverilta, joten tulee ilmaiseksi. Punainen Mallu on tietenkin parasta, mitä on.

No kyllähän se paras on...

Marlboron Punainen. "Puhdasta" tupakkaa ilman mitään erikoismakuja 0,9 nikotiinia jne. Coltti on ihan perusröökiä mutta kyllä siitä vähemmän pitää kuin mallusta notista tai lämästä..
Itse poltan kausittain.. Käsittääkseni nykyään monet tupakan valmistajat ovat vaihtaneet paperi laatua.

Nykyinen paperi tekee kurkun kipeäksi. Viimeksi kun hairahdin ja ostin askin Norttia, niin paloi hyvin ja kurkkuni ei kipeytynyt. Vastaan siis Nortti.
Nortti on aitoa tupakkaa. Sitä menee, ja niin menee myös Mallun punaistakin. Nuo mentholit ynnä muut miedot tupakit on vähän neitimäisiä.
Vihreä Bonus on hyvän mieto ja halpa tupakka. 3,90 aski, ja ihan hyvän makuistakin.
vaaleen vihree kent on liian vahvaa ni poltan camelia :)
Mulla on tota vaaleen vihreetä kenttiä, maistuu oudolle ja savut on tosi "pieniä" tai ohuita, toisin kuin punaisella tulee paksummat savut.
vihreä l&m :) , ennen oli puanen lm, mutta sitte ku vaihto vihreeseen ja välillä poltti punasen nii hyi.
näin kävi myös itsellä :D
nyt totuttelin kuitenkin takaisin punaiseen ja siniseen
L&M on paras!
rööki on paras :D ja viina :D
ja ala-aste varmaan paras elämänvaihe. kyllä se vaan nii on että norttia ainoostaan polttelen. laatutupakkaa
l&m punasta tulee yleensä poltettua. sln tln chesterfieldiki käy.
Bonus green.
moi mattila
Kyllä se niin on että smartin tai pall mallin punasta sätkää ni se on parasta !!!!
Marlboron punainen ja Marlboro White Mint tähänastiset feivörittini. Kaikki Lämät ovat aika paskaa teinitupakkaa, kuten myös muut halpa- tai keskihintaiset kessut.
Yleensä minä poltan sätkä tupakkia koska sätkät tulee halvemmaksi ja niistä saa enenmän tupakkia kuin valmis tupakki askista poltan bonuksen kultaista/punaista tupakkia ostan aina maxi masseja se on todella halpaa ja kannattavaa toisinaan poltan rizlaan käännetynä ja toisinaan minä poltan piipusta tupakkini piipusta kannattee kokkeilla polttaa tupakkia koska siitä saa paremmat savut ja tuntuu parenmaltaa aah voiskait sitä kohta lähtee tupakille mutta jos minulla on varaa niin ostan joskus aina askin tai pari malboro north-state tai L&M tupakkia suosittelen kaikille tällä foorumilla sätkä tupakkien polttoa
Kyllä se on tuo punainen Nortti se tupakkien ykkösmerkki - nostalginen tunne, sellaista jätkämäistä työmiesromantiikkaa kun vetäiset siitä askista ja huuleen. Enoukko poltteli eläessään vihreää Norttia, tupakkien kuningasta, mutta sitä ei Suomesta tänä päivänä enää saa.
Samaa mieltä samulimiehen kanssa! Omasta mielestäni Nortti Sekä Cameli on parhaat brändit mitä suomesta saa. Kaikki menthol hössötykset on täyttä kuraa.
Tietääkseni Vihreä nortti -> perus nortti katkaiset vain ventin?

Mallu on yliarvostettua kuraa, Kaikille suosittelen lämpimästi Camelia ja norttia!
ite oon kuullu kans et vihree ja oranssi nortti on samaa tavaraa, ainoo ero filsu oranssissa.. toisaalta kun vihreessä oli enemmän tervaa niin eikös se myös ehkässy purujen tuloa suuhun? ainakin itellä menee tupakkanautinto päin helvettiä jos puruja joutuu syljeskelemään, muutaman kerran oon filsuja poistellu röökeistä...
punainen Marlboro ei ole niin ihmeellistä kuin kaikki sanovat, aivan samalle maistuu kuin muut perus punaiset. Kalliimpaa vaan on!
Täysin totta. Ja kun mallu tuli itsestään sammuvaksi, muuttui entistä paskemmaksi ja rahanhukaksi :D
1oranssi nortti
2marlboron kultane
3marlboron punane
4pal mall sinine
Ehdottomasti BELMONT
Kaikki bellut käy mutta parhaita harmaa ja vihree

Mallun (vihreästä en pidä) ja bonuksen punaset myös hyviä smarttia unohtamatta

Ja muistakaa että 100% ei tupakoitsevista kuolee,,,
tänne ei siis kaivata kaikkitietävien kommentteja

Itse aion pian lopettaa kerran sitä jo yrittäneenä

Lopettaminen on kaikkien O.M.A asia ja heitä voi siinä tukea mutta ei siihen pakottaa.
Belmont melko epätavallinen tupakka nähdä toisten polttavan kadulla tai muualla. Kallis on, mutta onko sen arvosta? En oo ikinä maistanut.
1. Marlboro Red
Kyllä se on näin että parhaimmalta masituu punainen marlboro. Saat savukkeesta sen maun kunnolla esiin ku vedät henkoset ja sitte hitaasti nenän kautta ulos, marloboron punaises vaa on se täydellinen makeahko ja hieno maku, ja marlboron kallis hinta perustuu siihen että ne lehdet joista marlboro valmistetaan on niiiitä parhaita, eli niiden poimimiseen käytetään enemmän työtunteja=kalliimpi hinta.

2.North state
Nortti on ainut tupakki jossa on nykypäivänä 0,9 nikotiinia(suomessa) ja nortissa on sitä äijä tunnelmaa :D ja nortti myös maistuu erittäin hyvältä.

Nykyään polttelen sätkiä koska tulee yli 2-kertaa halvemmaks ku askit ja askista tulee aina poltettua enemmä jostain syystä :D. Paras sätkä on
Cutters Choice (leikkaajan valinta), mutta sitä ei saa suomesta, kerran ostin englannista yhen pussin. Suomesta paras sätkäpussi on bonuksen kultanen.

VAROITUS KAIKILLE TUPAKOITSIJOILLE!!
ÄLÄ ikinä osta bonuksen punaista toppaa joka on tarkoitettu tuubiröökeihin, erehdyin pari päivää sitte ostaa sitä, aivan hirveetä skeidaa on ihan jumalattoman kitkerää , HYI HELEVETTI!!

Ja kaikille viisastelioille: Noin 70% tupakoitsijoista kuolee tupakkaan, 100% tupakoitsijoista kuolee, kaikki kuolevat 100% varmuudella. Mielummin kuolen keuhkosyöpään 50 vuotiaana ku oon jossain vanhainkodissa dementoituneena,huumattuna,paskat vaipoissa 80 vuotiaana odottamassa kuolemaa.
Idiootti! Äijä tunnelmaa nortissa? Kuules siinä ei ole mitään tunnelmaa vaan pelkkää paskaa! Jos haluat olla "äijä" rupea vaikka käymään salilla tai mene urheilemaan ja lopeta polttaminen.
itse poltan smart blackia vaikka sitä on enää harvoissa kaupoissa jäljellä... muuten menee al capone sikarit
Cameli on omasta mielestäni parasta, ja vielä parempaa kahvin kanssa.
LÄMÄRIN FORWARD ON PARASTA <-- ai caps lock :)
vesterbackan pillu o halpaa
sikari o ola halapa
Kyl parasta on LM punainen mixattuna freshiin White widowiin. :)
Oma ykkönen on pehmeäaskinen punainen LM.
Toisena ehkä Camel (mikävaan)
Kolmantena mahdollisesti North state tai kova-askinen LM
Manitou olisi ehkä jollain näistä sijoista myös jos sitä myytäisiin missään
Ostin tuossa juuri kamelin ja nyt tuumin jo että josko se ei olekaan niin selvä kakkonen. Ei niin hyvältä maistunutkaan kuin muistin. Ensikerralla varmaan ostan Northin, kova-askisen LM:n, tai koitan tuota Malboroa mitä oikein ole aikoihin koittanut että maistuuko se lakritsa siinä..
(...niin, hitto, pitikin juuri ostaa lakua, unohdin)

Pitää varmaan lopettaa kohta tupakointi kun tuota pehmeää LM:ää saa mistään
kyllä se malrboro punanen parasta on ja L&M vihreä iha ok
mut ei kannate koskaan ostaa bonuksen sinistä se yhtä paskaa
Hyvää se on
Norttia, camelia, kultasta bonusta, vihreää palli mallia ja vihreää westiä. Siinä on parhaat tupakit.
North State on pyhää kamaa<3
gfsdgfdgdfghdfhgfthjgf
Chesterin sininen tai mallun kultaaane
Malboron punainen, L&M:n vihreä, Chesterfield. Nämä vuoroviikoin, sätkinä jos mahdollista ;)

Paremman puutteessa Smart menee, mutta kyllä vannotan ehdottomasti yllämainittuja.
Punaista chessua poltan melkein aina koska on paljo parempaa ku lm, bonus, pall mall tai smartti ja viel hyvän hintaista verrattuna laatuun. muista chesterfieldeistä kuin punaesta en tykkää sit yhtää. mutta paras tupakka on kent hd, nortti tai cameli. en usein kumminkaan osta kun normikin maksaa sen 5.20-5,50ee että aika vatun kallista :// ja maxit vielä enemmän.
L&M vihreä<3
Malboron punanen ja vihree . L&M punane , chesterfield punane ja nortti on kyl parhaat!!
Poltan mitä milloinkin. Samoin Alkossa asioidessa ostan mitä sattuu tekemään mieli. En mä samaa ruokaakaan jaksa syödä aina, miksi polttaa samaa tupakkaakaan aina. Mut varmaan silloin kun on rahoissaan ja ravintolaan menossa niin ostan joko punaisen LM:n ,punaisen Marlboron tai Norttia. Siis jos en vaivaudu ravintolassa sätkiä vääntämään.
Mistä saisi ostaa sellaista tupakka kuin Ysl yves saint laurent lights luxury l 20 h?
Kyllä Malrboron punanen on paras ja koukuttavin tupakka. Siinä on mun mielestä aika paljon eroa kaikkeen muuhun. Ei sille mitään voi. Kysymys onkin että miten eroon tupakasta?
kyllä se L&M FullFlavor on vaan parasta =D
L&M Forward
Oma suosikkini on Smart Black, merkin lopettamisen jälkeen pidin taukoa ja nykyisin menee L&M Forward.
Omasuosikki on Mallun Freshirööki ja yleensä poltan L&M Forward, joskus myös Punaista Smarttia mutta se ei ole oikeen hyvää ees, mutta L&M on parasta.
Ite polttelen satunnaisesti vaikkapa välillä perjantaina kavereiden kanssa tai sitten ihan huvikseen jos sattuu vituttaa... Auttaa se tervapaska kummasti siihen :D Tupakoinnissa ei mielestäni ole mitään äijää tai coolia. paska tapa se on joka pilaa terveyden ja karkottaa naiset... Onneksi en ole toistaiseksi joutunut riippuvaiseksi ja yritänkin sitä välttää polttamalla mahdollisimman harvoin :) Paras tupakka mielestäni on Chessun vihreä. Se kun ei haise niin pahalle kuin muut ja on muutenkin raikkaampaa. Lämän ja Mallun siniset menee myös. Punasesta en välitä. Alkaa semmonen kura oksettaa :S
Vihreä northstate ilman filsua on parasta.
mallun white mint ♥
sitä tulee aina laivalla poltettua, on maissa niin kallista et yleensä poltan L&M forwardia, smartin vihreä, pall mallin vihreä, bonuksen vihreä, L&M sininen, kentin vihreä, chesterfieldin punainen ja pall mallin punainen, mitä millonkin mieli tekee ^^ nyt tota forwardia polttanu muutaman viikon kyllästymättä, suosittelen. hinta-laatu suhde kohdallaan eikä raikkaan maunkaan kanssa miltään kurkkupastillilta maistu, jos ei liiallisuuksiin halua mennä.
CCCP punaisessa askissa.
lempi röökini tärkeys järjestyksessä

-west
-smart red
.pall mall kaikki värit
-''belmonth''
-l&m vihreä ja sininen
-bonus

inhoan
camel
lm punainen
Muistelen vielä niitä aikoja, kun oli olemassa keltainen Smart, jossa oli herkullinen anis-maku. Se maksoikin vain 3 euroa aski. Nykyään ei ole saatavana mitään vastaavaa.
myydäänkö westiä siwassa?
PallMall Menthol parasta ja maistuu vieläkin, vaikka happisäiliön kanssa joovunkin elämään. Tästä en luovu.
Manitou original ja Manitou organic - lisäaineeton (sätkä tupakka)
Pueblo - lisäaineeton (sätkä tupakka)

käärin yleensä manitoun omaan paperiin, mikä on tietääkseni tehty hampusta.

"Tava" tupakan maku on aika hirveätä, kun näitä on kokeillut. :)
Kyl paras on L&M menthol! oon 14 v enkä aio lopettaa
Sama :) ja aski päiväs menee
Poltin aikasemmin L&M:n punasta, itse-asiassa alotin röökaamisen tolla tupakalla. Ei sillon mennyt vielä sitä askia päivässä, vaan about 5-10 tupakkaa per päivä. Tietty, kun asui kotona ja salasin isältä tupakoimisen, niin ei tullut koko aikaa käytyä tupakalla... :D

Nykyään poltan L&M:n sinistä, siirryin kevyempään, kun aloin kessuttelemaan enemmän päivässä...

L&M on se ainoa ja oikea, red or blue ;) mutta joskus kun tekee tiukkaa, niin poltan halvempaa. Chessun sinistä tykkäsin polttaa, mutta mielestäni se maistuu nykyään ihan kuralle... bonus on parempaa, joten sitä on tullut poltettua myöskin...

En ole muuten koskaan ymmärtänyt mentholtupakoiden ideaa... jotkut niitä polttaa,mutta itse en saa kiksejä. Mentholin maku on mielestäni karmea, ei maistu röökille yhtään...
Vihree L&M ja smartti smartti maistuu ja kameli. Vihreä Lycky Strike oli ku kurkkupastillin olis just syöny. Suosittelen tätä viimeisintä lämpimästi menthol tupakan ystäville.
L&M punanen on ehkä se paras. Sitä tuli joskus natiaisena nyysittyä aina porukoilta :D:D Jos kurkku on kipee, suosin L&M Forwardia. Jos rahoissani satun olemaan, ostan Marlboron punasta :D
jep.. ne mentholit on hyviä , ku on nii raikkaita :D mut ite palmall sininen sätkänä. tehas versio on paskaa!
Venäläinen punanen LM!
Itsehän polttelen hyvin satunnaisesti,mutta kyllä mentholit niitä parhaita ovat varsinkin pall mallin vihree
Eiks kukaa polta parasta westin vihreetä:)
Sinistä L&M/Pall Mallia on tullut poltettua jo 10 vuotta, tänään siirryn sähkötupakkaan.
Sanon että parasta on westin vihreä::3 taaaaai sitte lämärin punanen... ite käärittynä..
West duo kaverit polttelee ja itekki välil mut kyl se mallun punane on paras
mallu punanen faija poltaa sitä niin seuraan sen jalan jäljissä
mallu punane on parasta ja lämä ja pallmall punaset kans iha hyvii
Camel fast cancer! Sillä tulee syöpä nopeasti.
Smart sininen on parasta !
Terveystietoisille kevytsavukkeet sopivat parhaiten.
Juu oon tässä kyllä lopettanu, mutta voin silti sanoa et Chesterfield Red, siitä ei pääse mihkää
Kai joku punanen nortti(raksa rööki) on parasta tai mallboro punanen tai joku cameli , vuonna 2014 myyntiin tuli uutta north state tupakkia "north state valkea" niminen. Nimi johtuu siitä että siinä ei oo yhtää lisäaineita.

Norttia ku nenästä ulos puhaltaa nii tulee vähän kemikaalien maut :(
lm punane <3 ehk parast röökii ikin
Että camel marlboron punainen vihreä lm kultainen bonus ja punainen nortti on parhaat merkit
 /   /  /  / Paras tupakkamerkki

Asiantuntijat

• SincityNaisille ja pariskunnille sunnattu intiimituotteiden erik...

Keskusteluhaku

Laaja haku

Lisää keskusteluja aiheesta

Tietoa mainosten kohdentamisesta