Tapiolan palkat?

sosionomi

Olen harkinnut sijainnin takia Tapiolan pääkonttoria työpaikkana Espoossa. Tapiolallahan on hyvä maine vakuutusfirmana. Millaisia palkkoja Tapiola maksaa verrattuna kilpailijoihin?

7

6858

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ex-tapiolalainen

      kehumista. Kilpailijoihin verrattuna huonoa, tosin eihän vakuutusala muutenkaan mikään kultakaivos ole.

      Surkean palkan lisäksi voit varautua kuuntelemaan hurskastelua firman suuresta eettisyydestä, arvoista jne...

      • tapiolalainen

        Tapiola on palkittukin eräänä parhaista työpaikoista. Työkulttuuri on esimerkiksi kelpaavaa, työilmapiiri innostava ja haastava ja palkkaus samaa tasoa muiden vakuutusfirmojen kanssa. Itse olen viihtynyt asiantuntijana täällä jo parikymmentä vuotta, enkä lähde pois edes kulumalla!


    • puurtis

      Vakuutusalalla työskentelevänä ja korvauspäällikkötason palkkoihin hyvin perehtyneenä voin kertoa, että Tapiolan palkat ovat ehdottomasti alan heikoimmasta päästä. Totta on, että Tapiola on saanut laatupalkintoja ym, mutta sille on rumasti naureskeltu tapiolalaisten kollegoiden kanssa.

      • egeä......

        T:ssa työssä olleensa voin sanoa, että ankaralla vaatimisella ja neuvottelemisella yhdistettynä monipuoliseen ja pitkään työkokemukseen voi saada esimieshommissa kohtuu liksan, mutta ankea lähtötaso esim. amk-koulutuksen saaneelle käsittelytehtävissä on n. 1500 euroa kk brutto, revi siitä. Ja käsittely- ja ratkaisuhommissa kokemuksenkin kera max pari tonnia.


      • korv.käs............
        egeä...... kirjoitti:

        T:ssa työssä olleensa voin sanoa, että ankaralla vaatimisella ja neuvottelemisella yhdistettynä monipuoliseen ja pitkään työkokemukseen voi saada esimieshommissa kohtuu liksan, mutta ankea lähtötaso esim. amk-koulutuksen saaneelle käsittelytehtävissä on n. 1500 euroa kk brutto, revi siitä. Ja käsittely- ja ratkaisuhommissa kokemuksenkin kera max pari tonnia.

        Mun palkka 2700€, korvauskäsittelijänä.200€ henk.koht lisää tuossa palkassa ikälisät.


      • sun liksa
        korv.käs............ kirjoitti:

        Mun palkka 2700€, korvauskäsittelijänä.200€ henk.koht lisää tuossa palkassa ikälisät.

        Heh. Korvauskäsittelijä EI taatusti saa 2700 egeä kk bruttona, tiedän tuon kun työskentelen vakuutusalalla esimiehenä. Vähennä tuosta noin 400 pois niin saat sen huippulla olevan tason. Siis tuo on huippuhenkilön, tehokkaan, asiantuntevan ja talossa ikänsä olleen liksa. Yleinen taso 1700-2000 kk.


      • Kyllä kyllä
        sun liksa kirjoitti:

        Heh. Korvauskäsittelijä EI taatusti saa 2700 egeä kk bruttona, tiedän tuon kun työskentelen vakuutusalalla esimiehenä. Vähennä tuosta noin 400 pois niin saat sen huippulla olevan tason. Siis tuo on huippuhenkilön, tehokkaan, asiantuntevan ja talossa ikänsä olleen liksa. Yleinen taso 1700-2000 kk.

        Totinen tosi tuo palkkani on ja eipä ole kollegat paljoa vähemmällä palkalla.Ilman henk.koht.lisääkään. 2000€ kiepeillä palkkani oli joskus 90-luvun alussa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1402
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1275
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1182
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1062
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe