Naisten pyllistely

Könsikäss

Pyllisteleekö naiset miehen edessä "tahallaan" jos haluavat tämän kanssa seksiä taikka jollain tavalla kiihottaa? Monesti törmännyt tähän ja voi pojat kun joskus olisi kiva tuikata.

70

11594

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asiallinenN

      Mistähän olet moisen käsityksen saanut?
      Mulla ei ainakaan tule mieleenkään pyllistellä miehen edessä!Tietty jos multa putoaa jotain, niin luonnollisesti joudun sen verran kumartumaan saadaksenisen ylös.Voihan olla että kohtelias mies huomaa ja nostaa pudonneen esineenminulle.

      Taidat olla varsinainen pervo ajatuksines.

      • toinen mies saman asian per...

        voisko sitä harkita muuten kyykistymistä eikä persvaon venytystä suorin jaloin?

        olen muuten saman asian eteen kuin apk kiinnittänyt huomiota, ja jostain kumman syystä jokaista pyllistelijää pikkujouluissa yleensä parruttanut...joku yhteys sillä pyllistelyllä ja seksillä on!


      • asiallinenN
        toinen mies saman asian per... kirjoitti:

        voisko sitä harkita muuten kyykistymistä eikä persvaon venytystä suorin jaloin?

        olen muuten saman asian eteen kuin apk kiinnittänyt huomiota, ja jostain kumman syystä jokaista pyllistelijää pikkujouluissa yleensä parruttanut...joku yhteys sillä pyllistelyllä ja seksillä on!

        Et ainakaan säästä sanailmaisuja joita käytät normaalikyykistämisestä.
        Mun on mahdoton tietää kuinka lyhythelmasia sun pikkujouluhoidot ovat olleet.
        Sulla taitaa olla aina SE mielessä.Lienet itse parrukuuluisuus.Kunhan saat ikää lisää, parrunpätkäs saa muutakin ajateltavaa.


      • Gynekologi.
        toinen mies saman asian per... kirjoitti:

        voisko sitä harkita muuten kyykistymistä eikä persvaon venytystä suorin jaloin?

        olen muuten saman asian eteen kuin apk kiinnittänyt huomiota, ja jostain kumman syystä jokaista pyllistelijää pikkujouluissa yleensä parruttanut...joku yhteys sillä pyllistelyllä ja seksillä on!

        on merkki siitä, että nainen kutsuu miestä parittelemaan.. Samalla kun nainen pyllistää, niin hänen sukupuolielimet avautuvat ja niistä tulee tuoksua ympäristöön. Myös narttu-koira kääntää häntänsä sivuun kun on valmis parittelemaan uros-koiran kanssa.


      • Könsikäss

        Semmoisia tilanteita vaan on sattunut kohdalle, ja pistänyt miettimään voiko se olla vaan sattumaa. Ja mitäs pervoa tässä mukamas on? Haluthan ne on hiirelläkin.


      • ei oo totta
        Gynekologi. kirjoitti:

        on merkki siitä, että nainen kutsuu miestä parittelemaan.. Samalla kun nainen pyllistää, niin hänen sukupuolielimet avautuvat ja niistä tulee tuoksua ympäristöön. Myös narttu-koira kääntää häntänsä sivuun kun on valmis parittelemaan uros-koiran kanssa.

        Siellä toinen perverssi!!
        Nyt on kyse normikyykistelystä eikä mistään elinten näyttämisestä!!


      • mä taas
        asiallinenN kirjoitti:

        Et ainakaan säästä sanailmaisuja joita käytät normaalikyykistämisestä.
        Mun on mahdoton tietää kuinka lyhythelmasia sun pikkujouluhoidot ovat olleet.
        Sulla taitaa olla aina SE mielessä.Lienet itse parrukuuluisuus.Kunhan saat ikää lisää, parrunpätkäs saa muutakin ajateltavaa.

        minä osaan ihan asiallisestikin keskutella mutta kait näistä seksi asioista voi täällä netissä anonyyminä hieman huumorillakin keskustella?

        mielestäni käytin kivoja ilmaisuja asialle?

        no vähän liioittelin että jokaista olisin pannut mutta aika montaa kuitenkin....

        ja ikää on jo 40....että kyllä parrulla on jo ollut muutakin ajateltavaa....

        sitäpaitsi naiset aina vakuuttelee että niiden mielessä seksi on useammin kuin miehen!!! ainakin täällä palstoilla....


      • Anonyymi
        asiallinenN kirjoitti:

        Et ainakaan säästä sanailmaisuja joita käytät normaalikyykistämisestä.
        Mun on mahdoton tietää kuinka lyhythelmasia sun pikkujouluhoidot ovat olleet.
        Sulla taitaa olla aina SE mielessä.Lienet itse parrukuuluisuus.Kunhan saat ikää lisää, parrunpätkäs saa muutakin ajateltavaa.

        Voi HYVÄ JUMALA armahda mitä porukkaa!!!?


      • Anonyymi

        Edustat ilmeisesti normi suomalaista naista, joka ei tee mitään vireän seksielämän eteen. Ei ihme, että miehet kyllästyvät ennenpitkään näihin vakavahenkisiin tylsimyksiin.


      • Anonyymi
        mä taas kirjoitti:

        minä osaan ihan asiallisestikin keskutella mutta kait näistä seksi asioista voi täällä netissä anonyyminä hieman huumorillakin keskustella?

        mielestäni käytin kivoja ilmaisuja asialle?

        no vähän liioittelin että jokaista olisin pannut mutta aika montaa kuitenkin....

        ja ikää on jo 40....että kyllä parrulla on jo ollut muutakin ajateltavaa....

        sitäpaitsi naiset aina vakuuttelee että niiden mielessä seksi on useammin kuin miehen!!! ainakin täällä palstoilla....

        Vähä älyisten hommaa pyllistely tahallaan, hyi oikein oksettaa!


      • Anonyymi
        ei oo totta kirjoitti:

        Siellä toinen perverssi!!
        Nyt on kyse normikyykistelystä eikä mistään elinten näyttämisestä!!

        Taiat olla se pyllistelijävaikka olet mies! Hahahaa kesällä menin kerran ohi nii näin.


    • Danskuu

      pyllisteleekö miehet naisten edessä siitä syystä, että he haluavat naisen tuikkaavan kättä pidempää pers` vakoonsa????? Monesti miettinyt tätä ja peljännyt koska löysät pöräyttää housuu, ku noin syvästi kumartaa ja kauan ;DDDD

    • tarkoituksellisesti

      Tossa vähän aikaa sitten just jouduin tilanteeseen, jossa vahingossa tuli "esiteltyä" peffaa, onneksi oli farkut ja onneksi tilanne oli sellainen, että sitä ei miespuolinen läsnäolija voinut tulkita tarkoitukselliseksi keikistelyksi (tai jos tulkitsi, niin pervoja ajatuksia hällä sitten). Jälkikäteen harmitti kuitenkin pirusti kun tajusin, miten "tyrkyllä" olin ollut.

      Mutta että tahalleen tuoda itseään tuolla lailla esiin... en oikein osaa kuvitella moista.

      • sehän se

        vasta kiihottaakin ukkoja kun nainen "vahingossa" pyllistää ja sit kauhistelee sitä...:D


      • heti...
        sehän se kirjoitti:

        vasta kiihottaakin ukkoja kun nainen "vahingossa" pyllistää ja sit kauhistelee sitä...:D

        Luulekkonää että mää siinä tilanteessa jottain aloin kauhistella. Ei piä tehrä numeroo asiasta turhan päiten. Vain jälkikäteen ittekseni tuota harmittelin.


      • ajatuksia "

        ja itse "olit ollut tyrkyllä", sanot.

        Ts. olit tyrkyllä tietoisesti tai alitajunnan (vietit) ohjaamana. "Mutta että tahallaan...", jatkat "siveästi". Joopa, joo, ymmärrän...

        Heräsikö miehen kiinnostus?


      • Anonyymi

        Tuo ap on ihan kaheli pyllistelyineen! Hyi stana!!!!!


    • tahallaan

      ja nää pylistelijä naiset haluaa että niitä nussitaan takaa päin kuin koiraa;))

    • miekkonen-

      Pyllyhän se on naisen tehokkain ase sanokaa mitä sanotte. Jo naisvastausten hermostuneisuudesta sen voi päätellä jos ei muuten ole huomannut. Pyllistely alkaa kun korkkarit pannaan jalkaan ja puolipalloja vilautellaan pitkin päivää sopiville uroille. Ei siinä mitään perverssiä ole. Vain sitä ikuista naaraan halua.

      Joo siis tahallaan ne pyllyään tuo esiin. Voit huoletta ottaa viestin todesta.

      • näin on näin on

        Korkokengäthän kehitettiin juuri seksuaalisen vetovoiman lisäämiseksi ja tämä vetovoima perustuu juuri takapuoleen, jota korkokengät nostavat pystyyn.


      • Normaalikko

        Oikeanlainen Nainen ei tarvii pyllyasetta, korkkareita saadakseen sinunlaisen miehen huomion kääntymään itseensä.
        Kuka nainen sitä nyt puolipalloja näyttää missään julkisella paikalla, haaveile mitä haaveilet!!

        Taidatpa kuulua kastiin namusetä lastentarhassa!


    • nainen minäkin

      Oletan että nyt ei ole kyse saippuan tiputtamisesta suihkussa, joten vastaan että kyllä. Pyllistelen vain silloin kun haluan isoa parrua takaapäin. Tervetuloa vaan tuikkaamaan, jos omaat paksun varustuksen. Odottelen. Pyllistelemisiin ;)

      • konservatiivi NEN

        Tässä tuntee itsensä lievästi omituiseksi kirjoituksestasi päätellen.:)


      • niin?
        konservatiivi NEN kirjoitti:

        Tässä tuntee itsensä lievästi omituiseksi kirjoituksestasi päätellen.:)

        Et sä ole huomannut kutsuvaa pyllistystä? Vai eikö sulla ole kaivattua paksua? Vai onko vain kyse siitä että et kykene tuikkaamaan?...


      • Anonyymi
        niin? kirjoitti:

        Et sä ole huomannut kutsuvaa pyllistystä? Vai eikö sulla ole kaivattua paksua? Vai onko vain kyse siitä että et kykene tuikkaamaan?...

        112 ja heti!!


    • ottaa

      rohkeasti kankusta kiinni ja ehdotuksenomaisesti hieroa puolierektoitunutta etumustaan kutsuvasti hyllyviä pakaroita vasten.

      Tämä voi monesti toimia esim. vanhainkotien dementikko-osastolla, jos aamun lääkitys on jäänyt jakamatta.

      • hehe.

        hehee.


    • Onko se terve mies

      Mitä nimeltä olette sellaisesta henkilöstä.Joka on Anssi Mulmgvist ja joka käyttää Gmailia Itsetyydytykseen?

    • perseilyä

      Niin kun naiselta putoaa jotain maahan niin miksi se pitää noukkia taittumalla kaksinkerroin eli pyllistämällä takanaolevalle. Miksei naisten jalat taitu polvista?
      Luulisi siinä selänkin rasittuvan turhaan kun pitää pyllistellä vaikka voisi polvia taittamalla laskeutua lähemmäs lattiaa noukkimaan sen pudottamansa esineen.

      • yjuhgf

        selkä saa hyvin liikuntaa, kun suorin jaloin poimii esineitä maasta:)))) hyvää vastapainoa istumatyöntekijälle


      • mitenniinnaisetvaan

        No ei sitä sen enempää näe miestenkään kyykistelevän nostaessaan, kyllä ne jalat suorina poimivat pudonneen tavaran siinä missä naisetkin. Kyykistely vaatii enemmän, tasapainoa ja lihaksia, siksi useat lösöt ja vanhemmat ihmiset eivät pysty kyykistelemään tai eivät sitä mielellään tee, koska ei ehkä pääse ylös, saati että edes pääsee siihen asentoon.


    • evoluutio

      Eikös jotkut apinanaaraatkin esittele persettään kun haluavat panoa.

      • stuikkaaja

        Ja vähän pläskimpikin eukko on takaapäin laitettuna ihan ookoo ku ei näe sen roikkuvia makkaroita!


    • Arveluttatoinaiskäytäntö

      Vähän kyllä epäillytä tomonen luulisvaan minäkinsitä adisstamista mieheen että saisi vaika hiorontaa miks muuten miehen tevän naisenlle viimesen nainanen saa puhua

    • pyllistely

      Syitä on enempi useampi. Se voi olla leikkiä tai/ja vahvan itsetunnon osoitus, kiinnostuksen testaus, sattuma, tapa …
      Aina se on tietoista, mutta ei aina tarkoitushakuista. Kukaan pyllistä vahingossa.

    • Arveluttatoinaiskäytäntö

      On niillä kivuila joku vaikutusuuhun miehee jais naisiin

    • Arveluttatoinaiskäytäntö

      Tarkotin silmät aposen aiki lähes kiini kyllä sillä on vaikutus suuhun monella eritavalla ja kauiineiukainnsets siihen suupyssyy kieli tuule ulos joskus nätsät sytpsykäss kyllä maistuu

    • Korvainväliss

      Taas jälleen yksi, jonka todellisuuden- ja tilannetaju ei ole päässyt kehittymään lainkaan eikä ollenkaan. Ootko koskaan ikinä miettinyt että sulla on se elin pystyssä väärässä paikassa.

    • ertkus

      Aah opa kiihotaavaa naisella on joku tarkuitus senkus jaatka pyllistelyä toskin se itseestään tomohnen kyls se pylistys asenossa pitäminen on tarkotus miestä haluamaan seksies minkä muntaa takia pyllistys asentoa piitä miehen aina seurassa kun mies on

    • mamma72

      Kyllä minä ainakin tarkoituksella pyllistelen, kun haluan seksiä, mutta omalle miehelleni. Rakastan itsekin omaa takamustani ja mielelläni esittelen. Sinkkunakin sain kuulla aina kehuja takamuksestani, niin semmoisille pitää vähän kiusoitellakin. Jos johti johonkin niin johti ja jos ei niin tuli hyvä mieli silti molemmille osapuolille. Flirttaillaan ja pyllistellään :)

    • Poika14wee

      Minusta on kiva katsella minihameissa pyllisteleviä naisia. Saatanpa vielä joskus uskaltautua kouraisemaan pyllistelevää naista perseestä.

    • Anonyymi

      Itselläni oli sellainen tilanne että koulussa meillä oli sijainen kun opettaja oli kipeä. Ja meidän sijainen oli about 25-30 vuotias nainen: kaunis, mukava ja seksikäs. Ja jouduin perseilyn takia luokan perälle. Kaikki muut olivat luokan edessä ja mun edessä oleva tyttö ja minä luokan takana. Kaikki teki tehtäviä eli katse paperissa. Sitten edessä oleva tyttö tarvitsi apua ja viittasi. Sijainen tuli auttamaan ja kumartui niin että pyllisti mulle. Hänen iso pylly oli melkein naamalleni. Siinä oli sitten tiukat paikat kun sijaisella oli lyhyt hame ja näin hameen alle. Siellä pilkotti punaiset pikku housut jotka eivät peittäneet juurikaan mitään. Stondis nousi heti. Se oli paras näky elämäni aikana. Kaikilla oli katse paperissa joten kukaan ei nähnyt tuijotteluani. Joten siinä sai ihastella sitä isoa, hyvän näköistä ja pyöreää peppua jonkin aikaa. Olisi vain tehnyt mieli kouraista. Taisin hieman kastella boksereitani. Ja yhdessä vaiheessa hän nojautui hieman taaksepäin ja hänen herkku peppu osui naamaani. Hän ei itse sitä huomannut koska ei kääntynyt tai nojautunut eteenpäin. Tässä vaiheessa en vain pystynyt enää katselemaan. Tartuin kiinni ja tungin naamani hänen peppuunsa. Hän ei reagoinut koska hän olisi muuten herättänyt huomiota. Päästin irti ja hän katseli minua outo virne naamallaan ja sen jälkeen en ole häntä nähnyt.

    • Anonyymi

      Kun naisystäväni pyllistää ison perseensä päin naamaani, niin se on käsky minulle mennä nuolemaan perse ja persereikä.

    • Anonyymi

      Minä olen mies ja musta on kivaa pyllistellä naisille. Ne tuntuu tykkäävän siitä kovasti 👌

      • Anonyymi

        kyllä varmaan naisia naurattaa, joitain ehkä yököttääkin karvainen perseesi jossa on karvoihin tarttuneita kuivuneita paskakokkareita...


    • Anonyymi

      Eilen eräässä kaupassa naismyyjä oli harvinaista kyllä kyykistynyt polvista taittumalla lattianrajaan hyllyttämään pyllyttämään tuotteita hyllyyn. Matalahkovyötäröiset housut ja lyhyehko paita paljasti selän alaosan ja avasi näkymän ohuenohuisiin miltei läpinäkyviin alushousuihin siinä kyyristellessään... :P

    • Anonyymi

      Itse en pyllistele tarkotuksella. Joskus tulee tilanne että joutuu kumartumaan nostaakseen jotakin tai muuta.
      Semmoset hetket kokee lähinnä kiusalliseksi jos joutuu mies seurassa niin tekemään, varsinkin jos tiiät/tunnet heidän katsovan ahteriasi.
      Yritän vain tehdä sen kumartamisen mahdollisimman vaivihkaa 😅
      Mutta varmasti on heitäkin jotka tahallaankin pyllistelee, mutta voisin kuvittelevan tämmöisen tapahtuvan hyvin teatterillisin elein.

    • Anonyymi

      Jokainen nainen on ekshibitionisti enemmän tai vähemmän. On kyllä sellaisia naisia, joiden ei ulkonäköseikoista johtuen kannattaisi pyllistellä.

    • Anonyymi

      sanokaa miehet mikä o mukavampaa kuin keskimääräinen doggystyle 16v saman vaimon kans harrastaneen tämmösenä syysiltana? 5pv edeliestä laukeamisesta. menisittekö mieluummin keilaamaan kavereiden kanssa

      • Anonyymi

        Doggystyle 16-vuotiaan pimun kanssa on todella mukavaa ja aistillista.


    • Anonyymi

      Onko sillä väliä? Jos mies vilkaseekin sinnepäin niin sehän on ahdistelua ja esineellistämistä! Jos nainen kävelee kulman takaa miestä päin vahingossa niin linnaanhan sellasen miehen tulisi joutua

    • Anonyymi

      Pyllistely on erittäin seksikästä. Harmi kyllä useimmat suomalaiset naiset ei ymmärrä seksikkään käytöksen päälle. Eikä sitä, että seksikkyys kaunistaa. Moni voisi ottaa mallia esimerkiksi venäläisistä naisista, jotka tietää miten ruumista käytetään seksikkäästi arkisessa elämässä.

      Vaikka nyt tuo pudonneen asian nostaminen. Suomalainen nainen laittaa kävelysauvat sojoon ja kyykistyy. Tuulipuku vaan suhisee. Kunnon naisella taas on tiukka lyhyt hame, korkokengät ja iso kaula-aukko niin kyllä muuten katseet kääntyy kun suorilla jaloilla pyllistää ja vielä vähän peppua heilauttaa.

    • Anonyymi

      Näin joulun alla tyttöjen ja tätien pyllistely on, kuin kinkkukaupan näyteikkuna

    • Anonyymi

      En tiedä pyllistelyä, mutta muu keilailu joka ei piilota mitään. Toiseen ketjuun jo kirjoitin tuosta miten rintoja tuodaan esiin.... Mutta kaveruus on tärkeintä ja siksi katselu puseron sisään jää nopeaksi ellei toisin sovita

    • Anonyymi

      Kyllähän semmoista pyllistelyä kelpaa katsella!

    • Anonyymi

      Selkä taas niin kipeänä että jo pelkkä ajatus pyllistämällä esineen maasta noukkimiseksi tuo mieleen puunoksan katkaisuäänen ja halvaantumisen... jäykällä selällä mieluummin noukin maasta polvia taittamalla esineet...

      • Anonyymi

        Kyllä tuollakaupoissa jakirppareilla naiset pyllistelee kun alahyllyiltä tavaroita ottavat.
        Kerran yksi törmäsi takaopuolellaan minuun kun horjahtikin taakseppäin,no ei siinä mitään pahaa pakko ottaa häntä kiinni ja pyytää anteeksi.
        Ymmärsi että itse oli hosunut eikä mitään moittinut.


    • Anonyymi

      Pyllistely ei kiinnosta! Hyi helvetti.

    • Anonyymi

      Pyllistely on ihanaa! Tuossakin joku eilen kaupan kassalla nosteli ostokset korista tiukoissa housuissa pyllistellen. Sitä semmoista soisi useammankin naisen tekevän. Yksinkertainen keino, jolla nainen voi levittää hyvää mieltä ympärilleen.

      • Anonyymi

        Kaverin muuttoakun tehtiin niin sen emäntä pyllisteli aina välillä,vedimpä sitten keran siitä syliini niin kylläpä kiihottui,sanoi että oma syy oli eikä enää toistu.
        No eipä sit enää pyllistelly ymmärsi että kiihotti muakin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaverin muuttoakun tehtiin niin sen emäntä pyllisteli aina välillä,vedimpä sitten keran siitä syliini niin kylläpä kiihottui,sanoi että oma syy oli eikä enää toistu.
        No eipä sit enää pyllistelly ymmärsi että kiihotti muakin!

        Mikä on muuttoakku.


    • Anonyymi

      Omalle miehelle kyllä. Niin on mukava härnätä toista.

    • Anonyymi

      Kukaan ei tahallaan pyllistele,ellette sitten te miehet itse🤦🏻‍♀️tietty miehen elin saa noin toivomaan. Nainen saa pyllistellä ilman että pyllistelysjä tehdään tarkoitusperäistä. Miehet pitäkööt pyllistelyt pois alapääajatuksistaan.

    • Anonyymi

      Pyllistely ja pieru!

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      KAUHISTUS. Pakkaspäivän joutilaisuus sai lukemaan vanhoja. Onko täällä samoja hulluja, kuin 2014 kirjoitelleet. Eipä ihmetytä ketjujen sekavuus. Naisena olen varmaan pyllistellyt monta kertaa, 2014 jälkeen, vielä useammin, sitä ennen. Voin kertoa olevani hyvin käytännöllinen nainen, jos jotain putoaa, nostan sen ylös välittömästi. Ei kiinnosta piirun vertaa onko joku äijä tai ämmä lähietäisyydellä.
      Aivan yhtä mitään sanomaton tilanne, tuleeko vastaan nainen vai mies, tuttua haluan tervehtiä. Näkeehän kaikennäköisiä ihmisiä jatkuvasti, joskus loukannut tuttuja, luultu koppavaksi, kun en ole huomannut.

      • Juurikin noin, mitä hittoa se tosiaan muille kuuluu millaisella tavalla pudonneen esineen ylös nostaa, pääasia että ei jätä mitään pyörimään jalkoihinsa..


    • Anonyymi

      Joskus nainen vaan on niin kiimainen, että turvautuu hyvin primitiivisiin keinoihin. Pikkuhousut alas, takapillua esiin ja tiukka ote pöydästä. Siitä vasten sitten läiskitään menemään

      • Anonyymi

        No ei taida ihan julkisilla paikoilla naiset noin tehdä??
        Ja kyllä jotain käytöstä pitääkin olla,jos joku siitä ihan normi käytöksestä kiihotuu niin mies kuin nainenkin ei sinä mitään pahaa lie,eihän siitä tiedä muut kuin kiihottunut itse.
        Sitten kun se omakulta loytyy voi pyllistellä kuinka haluaa.


    • Anonyymi

      Ihminen on alunperin takaapäin astuva laji, niinkuin muutkin eläinlajit. Urosten kiihoittavin näkymä on pyllistävän naaraan pakarat, joista sydämenkuvakin on saanut alkunsa. Nykyään naisten rintavakonsa näyttäminen perustuu nimenomaan siihen, että miehet näkevät siinä ikäänkuin pakaravaon ja kiihoittuvat näkemästään. Siis urosten geeniperimä miljardien vuosien takaa.

      Evoluutio kehitti urokset 2 miljardia vuotta sitten vain sitä yhtä tehtävää varten, jotta saataisiin lisää geenivaihtoehtoja. Alunperin 4 miljardia vuotta sitten alkaneen elämän lisääntyminen tapahtui vain naaraitten kautta, jotka siis synnyttivät vain uusia naaraita. Kaikki uroksetkin ovat muutaman viikon siellä naaraan massussa naaraina ja siitä niille kaikille on jäänyt nännit rintoihinsa,

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      59
      3017
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      544
      2866
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      37
      2038
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      1942
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      119
      1788
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      303
      1755
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1472
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      96
      1223
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1188
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1152
    Aihe