Tuntipalkkasi?

Totuus esiin

En tiedä onko täällä samanlaista keskustelua ollut mutta kuka uskaltaa kertoa tuntipalkkansa ja millä alalla on? Kuukausipalkkalaiset jakakoot tulonsa työtunneilla.
Minä aloitan: yksityisellä hoitoalalla, 8,78 e/tunti

207

31461

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nördejäbä

      10,93€ tunti, tosin osa-aikaisena.

      • Anonyymi

        Vartija vakinainen. 10.87€/h. Päivätyö. Ei lisiä. 15 vuotta työkokemusta.


    • 1400€/kk

      Eli mitäs se tuntipalkkana on samoissa lähellä ainaskin!!Työ raskasta ulkotyötä ei pakkasrajaa...

    • Iss

      7-15 työaika 7,5 maksetaan huimat 7,02€/tunti eli 52,65/pvä.Sairaskarenssit ja muut edut päälle...

      • 7,74/tunti.

        ei häävisti mutta parempi kuin ei mitään...


      • tepa22

        Tuntipalkaksi tulee 13,50 eur. Olen kuukausipalkalla, 7,5h/pvä töitä.Arkena 8-16.


      • Toimistotyöntekijä

        Hei!

        Jos lääkäri (työnantajan järjestettävä työpaikkalääkäri, joka on työntekijälle ilmainen) määrää sairaslomalle, niin palkka tultava tottakai siltä ajalta? Tietysti jos olet ollut alle 1 kk töissä, niin silloin ei sairaspäivistä tule palkkaa, mutta sen yli jo ensin 50% ja parin kuukauden kuluttua ihan normaali palkka.


      • Toimistotyöntekijä
        Toimistotyöntekijä kirjoitti:

        Hei!

        Jos lääkäri (työnantajan järjestettävä työpaikkalääkäri, joka on työntekijälle ilmainen) määrää sairaslomalle, niin palkka tultava tottakai siltä ajalta? Tietysti jos olet ollut alle 1 kk töissä, niin silloin ei sairaspäivistä tule palkkaa, mutta sen yli jo ensin 50% ja parin kuukauden kuluttua ihan normaali palkka.

        HeI!
        Taisin ymmärtää vähän väärin asian. Mitä tarkoitat karenssilla?


    • yksityisellä

      2272€/kk lisät

    • 1680€/kk

      Kiva sisähomma toisin kuin miehelläni ,eikä saa paljoa enempää.

    • Ulkohommia myös perk.le

      Muhkea 1297€/kk

    • <<<työtä koko ajan

      23.50e miinus 20% veroa eli 18.80/päivä ku on työttömänä. Eikä ole omasta halusta kotona.

      • Kellokallo

        Hyvänen aika! Minä tienaan tunnissakin jo kympin enemmän! Eipä käy sinua kateeksi!


    • olli44

      leipomossa pakkaajana palkka 3000-3200 brutto/kk

      • leipoo

        Kovia lukuja.Kavereita on ollu parikin leipomossa ja ei taida ihan olla ... Taidat nyt puhuu kaikista yölisistä ja su.lisistä ylitöineen? Perus ehkä 10 max.12 ekee ?


      • olli44
        leipoo kirjoitti:

        Kovia lukuja.Kavereita on ollu parikin leipomossa ja ei taida ihan olla ... Taidat nyt puhuu kaikista yölisistä ja su.lisistä ylitöineen? Perus ehkä 10 max.12 ekee ?

        teen aina yövuoroa isossa leipomossa..ylitöitä on harvemmin.vakituinen työpaikka, ei alan koulutusta =)


      • TiiaK

        Et ole kyllä tosissas! Joskus olin pakkaajana leipomossa, tuntipalkka oli 7eur maximissaan..


      • olli44
        TiiaK kirjoitti:

        Et ole kyllä tosissas! Joskus olin pakkaajana leipomossa, tuntipalkka oli 7eur maximissaan..

        niin se vaan on. kiitos liiton kun on hyvät lisät =)


    • alle 1600€/kk eli n.10€/h

      Mut onneks sisä hommat suurimmalta osin olen ollut satamassa ulkohommissa ja ei kiitos enää.... vaikka oli parempi palkka...

    • Joke1985

      Osurina logistiikka alan yrityksessä. 11.84e tunti plus iltatyö 15% ja yötyö 25%

    • Sairaanhoitajana

      2080€/kk ja haittakorvaukset päälle yksityinen.

    • määrittelystä

      Miten määrittää työttömyyseläkeläisen tunnit.
      160 tuntia/kk mukaan laskien tulos on 16E/h.
      Täysaikaisen työttömyyseläkeläisen tuntipalkka on 3,5E, ilman ylityökorvauksia tai vuorolisiä.

      Eläkekertymä % on jäänyt 60:n asemesta 40:een.
      Metallista jäin työttömäksi 50:n pinnassa.

    • M27v.

      Mulla 2805e/kk eli n. 18e/tunti. Mutta tärkeämpää on se kuun lopussa tuleva liksa, liukuvilla joustotyöajoilla tehdyt työtunnit heittelevät - molempiin suuntiin.

    • Repe vaa

      21,75e, ala on IT.

    • reissuhommissa

      N.24e/tunti mutta sisältää päivärahat ja matkakorvaukset. Työ urakkatyötä vaihtelevissa olosuhteissa.
      Nyt kotona liiton rahoilla n.9,4e/tunti (laskettu kk-ansio jaettuna 160:llä).

    • Jestas sentään

      Ja tuntipalkka on n. 10.50 ja viikos työtunteja 37.5

    • hommaa riittää

      matkailualalla vain 3,5e/h

      henk.kohtaisena avustajana 6e / h

      opetustehtävissä 17e-25e/h (huom! suunnittelua ja valmistelua yötä päivää.. töissä siis aina)

    • Asiakaspalvelua vihaava

      Kaupan myyjä 8,84 €/h.

    • eruheka

      37 h/vko

    • poi

      Mulla portsarina tuntipalkka 28e/h.

      • inssi 35v

        Olen kuukausipalkalla muuta siitä laskettuna tuntiliksa on n. 35€. Niin ja ala oli teknologiateollisuus


      • tuo palkka
        inssi 35v kirjoitti:

        Olen kuukausipalkalla muuta siitä laskettuna tuntiliksa on n. 35€. Niin ja ala oli teknologiateollisuus

        Taitaa olla kehitysinssi savosta. palkkasi olisi noin 70000 €/ vuosi. Muualla ei tollaisia liksoja vetele kuin DI:t ja päällikkötason hommissa. Mutta savossa kyllä on mualiman parraat palkat.


      • inssi 35v
        tuo palkka kirjoitti:

        Taitaa olla kehitysinssi savosta. palkkasi olisi noin 70000 €/ vuosi. Muualla ei tollaisia liksoja vetele kuin DI:t ja päällikkötason hommissa. Mutta savossa kyllä on mualiman parraat palkat.

        Kun puheeksi otit niin maksimi bonusten kanssa vuosiansio on n. 80000€.
        Firma ei ole suomalainen eikä edes savosta ,joten se selittää hiukan tuota liksaa.


    • Papermanni

      39,72 euroa/tunti, jos lasketaan kaikki haittalisätyöt ja lomarahat ja lomakorvaukset. Saunatyölisän kanssa 41,72 euroa/tunti.

      • taas savolaisia

        Paperimanni pistelee puolet omiaan. Vuosiansiosi olisi noilla ilmoittamilla tuloilla noin 80000 €
        Noin puolet on hihatsta vedetty. Taidat olla niitä samoja savolaisa kun toi kehitysinssikin. Sattuu nimittäin olemaan joitain tuttuja paperitehtaalla töissä, että tiedän tasan tarkkaan mitä he tienaavat.
        Hyvä palkka se 40000 €/ vuosikin on kansakoulu-
        pohjalla, vaikka muutama luokka olisi käyty tuplaten.


      • Mieltä
        taas savolaisia kirjoitti:

        Paperimanni pistelee puolet omiaan. Vuosiansiosi olisi noilla ilmoittamilla tuloilla noin 80000 €
        Noin puolet on hihatsta vedetty. Taidat olla niitä samoja savolaisa kun toi kehitysinssikin. Sattuu nimittäin olemaan joitain tuttuja paperitehtaalla töissä, että tiedän tasan tarkkaan mitä he tienaavat.
        Hyvä palkka se 40000 €/ vuosikin on kansakoulu-
        pohjalla, vaikka muutama luokka olisi käyty tuplaten.

        40-55000e/vuosi on varmaan lähinnä totuutta ,mut tuli heti mieleen et toi mies on paljon saikulla niin nouseehan se tuntipalkka silleen mukavasti...


    • Insinööri...

      Ura on vasta alkanut eli palataan asiaan muutaman vuoden kuluttua.

    • Rakennusmestari.

      Tavallisena työnjohtajana valtiolla. Työkokemusta reilut 10 vuotta.

    • koulutus- ja ohjaustöissä

      tuntipalkka vajaat 14 E.

    • Miten laskee

      Perustuntipalkka on n.14€/tunti ,mut jos lasketaan kaikki haittalisät ylityöt lomarahat tulospalkkiot ja saikut niin kyllä se tuplaantuu.Kemia on ala !

    • Jack orig

      Minä olen tienannut viimeiset viisi vuotta yli 100.000 ekeä/vuosi. tuntipalkan laskeminen on vaikeaa, koska minulla ei ole työaikaa, mutta teen viikossa 50-60 tuntia eli keskimäärin 55 tuntia. Jos vuodessa on 52 viikkoa (loma-ajalta maksetaan myös) niin => 52 x 55 = 2.860 tuntia. näin ollen tuntipalkkani on 105.000/2.860 = 36 ekeä. Niin, en luonnollisesti saa viikonloppu- tai ylityölisiä, mikä laskee tuntipalkan arvoa.

      Onko se hyvä liksa? Minä ainakin olen tyytyväinen.

      • frederik

        kuukausipalkka 5000 eur , kuukaudessa n. 170 h, 29,41 eur/h.
        Autoetua ei ole laskettu mukaan.


    • maksetaan

      pörssiyhtiössä noin 17.50e/h

    • Liina

      olin kolme vuotta töissä kuukausipalkalla ja loppuaikoina kuulin näistä palkka-asioista tutultani ja tajusin, että palkka oli tuntia kohden n.2 € eli ei juuri mitään !

      • Hoitsuja

        Kitisemässä !! Voi olla et hoitsujen äö on aika vähän ,mut tässä ei tarkoitettu vuosi tunteja jaettuna palkallasi !!


      • Liina
        Hoitsuja kirjoitti:

        Kitisemässä !! Voi olla et hoitsujen äö on aika vähän ,mut tässä ei tarkoitettu vuosi tunteja jaettuna palkallasi !!

        En ole mikään lähihoitaja,sairaanhoitaja tms. vaan olin lastenhoitajana eikä ole koulutusta alalle eikä ollut tuota hommaa ennen edes kokemusta. Ja nyt kun paremmin laskin niin se tekikin peräti 2,50 € tunnissa. Ja ymmärsin ihan oikein niin kuin tuolla ekassa jutussa lukee "kuukausipalkkalaiset laskekoon tuntien mukaan". Eikö tästä tule tuo 2,50 €: 400 €/kk, 8 tuntia/päivä ja 5 päivää/vko.


      • lasten hoitajana
        Liina kirjoitti:

        En ole mikään lähihoitaja,sairaanhoitaja tms. vaan olin lastenhoitajana eikä ole koulutusta alalle eikä ollut tuota hommaa ennen edes kokemusta. Ja nyt kun paremmin laskin niin se tekikin peräti 2,50 € tunnissa. Ja ymmärsin ihan oikein niin kuin tuolla ekassa jutussa lukee "kuukausipalkkalaiset laskekoon tuntien mukaan". Eikö tästä tule tuo 2,50 €: 400 €/kk, 8 tuntia/päivä ja 5 päivää/vko.

        Nimittäin omien lasten.
        Useita vuosia hoitamassa lapsiamme kotona saamatta muuta kuin silloiset lapsilisät.
        Ei ollut kodinhoitotukia tai mitä ne nyt ovatkaan.

        Indeksillä korjattuna palkakseni muodostui 0,33E/tunti, 24h/vuorokausi. 7pv/vko.
        Eläkettä ei tuolta ajalta kertynyt.


    • Esko

      Teollisuuden esimiestehtävissä kuukausipalkka jaettuna tunneilla tekeepi 18,5 €/h

      • ilman lisiä

        kuukausipalkka tuntipalkaksi muutettuna onpi 11,90e/h


    • duunariN

      Tuntipalkka 13,04e tällä hetkellä, seuraavat korotukset tulee tuposta (jos tulee).Nainen, ala graafinen teollisuus, fyysisesti raskas työ, ollut nyk.firmassa 12v. Vuosiansiot enemmän huomattavasti kun tuntipalkan mukaiset olisivat, runsaista ylitöistä johtuen.

    • kta 25€/h

      Urakalla suurin osa töistä.

    • Kyrpälä

      Telakkduunari KTA=12.98
      Paska liksa

    • valtiolla

      Asentaja valtion hommissa. Työkokemusta hieman alle 20 vuotta ja tuntipalkka himpun päälle 16 euroa tunti.

      • palkka

        14,20h ja vähintään 9h päivässä(matkatunti)


    • Insinööri35

      15,60 euroa tunti/2450 per kk, yksityinen. Pitäis olla 3000 , työkok. 9 vuotta.

    • virkamies

      N. 15 €/h , siisti sisätyö. Eihän se paljon ole, mutta toisaalta: Viikkotunnit 38.15 ja kolmesssa viikossa vapaapäiviä 8 (norm. 6)
      Lomaoikeutta 36 9 eli 45 vrk/vuosi.
      Urakkaa ei ole eikä ylitöitä, mutta toisaalta työtä saa tehdä päivässä sen verran kun huvittaa.

    • raataja raskas

      Minun palkkani on n.10e/h, eipä hääppönen kun ajattelee tarjoilijan raskasta työtä.

    • urasuutari

      työvuosia 26, akateeminen tutkinto, 20,82 € näyttäisi olevan.

      Riittävä, en tarvitse enempää.

      (jaahas, lähdempäs lukemaan tästä päivän lehdet ennen kahvitaukoa...)

    • palkaa

      8,45 e tunti..

    • DI seitsemättä vuotta

      Viime vuoden viimeisessä palkkakuitissa seisoo vuosipalkkana 50784,87E. Sisältää melko lailla kaiken maailman projektibonuksia ja muita kilkkeitä. Työtunteja vuodessa lienee n. 1750 (7.5h/päivä 10.5kk, kun lomat otetaan pois). Eli tulisiko tuntipalkaksi jotain 29e/tunti. Tosin verojen jälkeen lukema onkin paljon surullisempi.

    • siivous

      alalla.2250€/kk, brutto

    • kkkjk

      Suhteiden ansiosta 12e tunti pimeännä

      • eläkettä kertyy

        Ja jos sattuu töissä joku tapaturma ... kusessa... tai vapaa-ajalla ei taida saikkurahat juosta !!Työt kun loppuu ei taida saada ansiosidonnaista jos haet myöhemmin jonnekkin muualle töihin selitä sitten missä olet "lorvinut" muutaman vuoden voipi olla vaikeuksia saada töitä tai joku sattuu narauttaa se on kiva maksaa kerralla muutaman vuoden verot korkojen ja sakkojen kera ym. monta muuta juttuu Kannattas miettii!! Terveisin yks hölmö kuka teki kanssa pimeenä mut vaan pari kuukautta !!!


    • ...

      Olen "salaryman", mutta peruspalkka tuntia kohden on 24. Teollisuusyrityksessä taloushommia.

    • sepempi

      Puusepppänä peukalo keskellä kämmentä
      3 vuotta työkokemusta
      palkka 8e

    • lukiopohjalta...

      tuntipalkka 12,45 euroa.Töitä 40h/viikko,ei lisiä.

      • liiba laaba

        10.90 per tunti kun välillä ajeloo eteenpäin ja välillä juo kahvia. D1 on vaatimus. Sitten kun tekee vaikka 10,5 h per päivä kertaa 21 työpäivää ni siitähän tuloo sellaista 2400 per kk. Verojen ym. jälkeen reilu 1700 euroa. Näin löysästä ja kivasta duunista ihan ookoo korvaus, mutta kyllä sitä enemmän haluais ja se onkin jo työn alla Kohta siis uutta tuntiliksaa kehiin. Moi.


    • vuodelle 2013??

      Nostoa ketjulle.
      Millaisia palkkoja nyt?

      • Koululaisten kanssa

        10,5€/h bruttona..näin äkkiä laskettuna kuukausipalkasta. Lasten ja nuorten kasvatusalalla,päivätyötä ma-pe,ei mahdollisuuksia mihinkään lisiin(pyhä tms.).


      • kuolonkankea
        Koululaisten kanssa kirjoitti:

        10,5€/h bruttona..näin äkkiä laskettuna kuukausipalkasta. Lasten ja nuorten kasvatusalalla,päivätyötä ma-pe,ei mahdollisuuksia mihinkään lisiin(pyhä tms.).

        Siivooja 12,20 €/h, päivätyö kunnalla


    • puuuutarhuri

      11e/h, puutarha-alalla.

      • lloll

        Myös puutarha-alalla, 9,84€/h.


    • gdesigner

      Graafinen suunnittelija, yrittäjä, laskutustunti 75€ alv, vuosibrutto noin 65 000€ ( alv)

    • nrtht

      19 €/h, sähköasentaja

    • kemistinplanttu

      27,50e/h, 37,5h/v.

      Luonnontieteellinen R&D

    • Yrittäväinen

      Yrittäjänä kulujen ja verojen jälkeen 15-60€/tunti. Kta n. 35€/t=n.6000nto.

    • palkankorotusta vail

      20 €/tunti 37,5 tuntia/viikko. ilmaiset lounaat, kuntosalikortti ja esim hieronta. toimistotyö

    • 20+12

      82000€/vuosi eli n. 9,36 €/h.

    • les miseraplos

      Tuntupalkka jotain 19eur, Autoalalla duunarina

    • Ei arvostusta

      Ruokakaupan kassa 11,83€/h, iltalisä 3,91€/h

      • 4+13

        Hyvähän tuo tuntipalkka on verrattuna esim koulutetut lähihoitajat saa vain 12,50€/h


      • Ei arvostusta
        4+13 kirjoitti:

        Hyvähän tuo tuntipalkka on verrattuna esim koulutetut lähihoitajat saa vain 12,50€/h

        Meinaatko että ruokakaupan kassa ei voi olla koulutettu?
        Tiedän monta tradenomiakin siellä istuvan. Itse olen sen verran vanha että on vaan na. opistotason tutkinto ja paljon lisäkoulutusta myös AMK:sta. Voisin tehdä muutakin ja olen tehnytkin nyt tämä tuntuu hyvältä ratkaisulta.
        Nimimerkkini viittasikin siihen miten meitä kaupan kassoja asiakkaat kohtelee...


    • Pihalla ihan

      Haravoin pihoja ja työnnän kottikärryjä 16€/h
      Aika lepposta hommaa.Ei ole kiire mihinkään.Rauhallisesti kun tekee,niin mukavasti kuluu aika.

    • myyjä

      Myyjänä pienessä liikkeessä 9,45€/h, palkka on noussut 5 vuoden aikana hurjat 0,50.

      • Ihmettelevä

        Katso Kaupan TES ja selvitä, mikä palkkasi kuuluisi olla. Sinulle maksetaan alipalkkaa eli työantajasi toimii laittomasti. Jos olet ollut jo 5 vuotta myyjänä, olet saanut peruspalkkaasi ainakin 2 korotusta ja TESin mukaiset korotukset sopimuskaudelta. Ota yhteyttä ammattiliittoon. Palkkasaatavat maksetaan takautuvasti ja niitä pitää itse vaatia.


    • akggb

      Aika ihme että monella on huonompi palkka kun mulla.
      Oon 17v 13.80e h plus ylityö korvaukset.
      Ja itse työni hommannut ei apukäsiä.
      En asuu enää porukoilla ja en oo koulujakaan käyny.

      • Anonyymi

        Mikä ala?


    • Pertti 42 v.

      26,05 €/h kaupungin työntekijänä. vuodessa noin rapiat 51 k€:a

    • Pertti 42 v.

      26,05 €/h kaupungin työntekijänä. vuodessa noin rapiat 51 k€:a

    • pekka 78

      44,5€/h, pankkiiri

      • njnjjnjnjj

        1700€/h, ansiopäiväralla


    • 8+11

      Alkaa vähän tuntumaan siltä, että lähihoitajan tutkinto on ihan turha, lh saa nimittäin 12.50€/h 2-3 vuotta koulunpenkillä vietettyään ja sitten monet saa samanlaista palkkaa kouluttamattomana jossain varasto/toimistotöissä.

      • 8+7

        Lähihoitajien palkka on kyllä surkea työnkuvaan nähden. Jätin hoitajaopinnot kesken, kun ymmärsin joutuvani paljon raskaampaan työhön (ja epäsäännölliseen kolmivuoroon) ilman kunnon kompensaatiota menetetystä ajasta ja voimista. Satalappusen takia en suostu moiseen. Perheellisenä minulla on parempaakin tekemistä kuin uhrautua työn eteen. Sääli että hoitotyön arki on läpimätää ainakin täällä :-(

        Sairaala-apulainen, 12,35€/h, Pirkanmaa


      • Lehi

        Metallimiehen tutkinto se vasta turha on. Kolme vuotta koulua ja palkka alle 10 euroa tunti.


    • koulusta

      Aika pieniä palkkoja, meillä saa siivojat ja keittiöapulaisetkin toistakymppiä tunti ja he ovat alimpana palkkataulukoissa.

      Vanhimmat opet saa n. 50-60 e/tunti, toimistohenkilöstö n. 20 €.

      • specter

        peruspalkka on n. 16,5e/h. varastomies, 11v kokemus


      • Ei aivan noin

        Opettajat eivät saa tuota 40 h viikossa vaan ainostaan noin 20 - 30 opetustunnilta viikossa. Pieni ero !


    • Roskis

      Jäteauton apukuljettaja, 2 vuotta alalla, 13,62/h iltalisät 15%, takuupalkka 80/h
      työterveyshuolto jne työnantajan toimesta...

    • röllibölle

      Kta n. 22€/h

      Tekniikan alan esimies, eli ylitöitä tai vkl-töitä edes tule vaikka voisin tehdäkin..

      Korkeammalle tasolle en taia edes pyrkiä, sitten alkaa työmäärä kasvaa, ja nimenomaan sellaiset työtunnit helposti joista ei makseta.

      Vastuuta sopivasti, et stressi paina paitti jos on kiirettä ja siitä ylimääräisestä paineesta palkan ansaitsenkin.

    • vihaan tätä pskaa

      9,5e/h koneistajana. Likaista, kiireistä, stressaavaa, varaa pieneenkään virheeseen ei ole, v*ttumaiset pomot, surkeat ja vaihtuvat työajat, jatkuva lomautuspelko, toimimattomat työkalut, juoppoja, moniongelmaisia ja virolaisia työ"kavereina"... Nuoret, VÄLTTÄKÄÄ METALLIALAA KUIN RUTTOA!!!

    • eläkevirka

      Sairaalassa vahtimestarina. 13.45€/h plus iltalisät ja pyhäkorvaukset. Viikonloppuja n. 2/kk. Työnantajana iso kaupunki, joka ei irtisano. Kevyt työ, mutta kuolleita joutuu käsittelemään päivittäin.

    • hki lady

      Edustus -tarjoilija

      Vakituinen päivätyö. Joskus iltoja. Viikonloput vapaat!
      17,5e/h
      Viihdyn työssäni!

    • it-alalla

      IT alalla. KK-palkka tuntipalkaksi muunnettuna 43,20€ per h.

      • Ansiosidonnaisella

        kirjapainosta, nyt kotona makaillen 2966€/kk


    • Hunter

      Henkilöstöala, 55e/h

    • huomaan että

      Ei täällä köyhät kirjoittele

    • effort

      Noin 52000 vuodessa brutto. Tekee tonni per viikko, noin niinkun keskiarvona. Työaika on 37,5 tuntia viikossa, siitä pois lomat, niin oisko tuntipalkka jossain 28 euroa per tunti, tienoilla. Työ aika helppoa, ja joskus pääsee tuntia ennen töistä pois, ja palkka juoksee silti loppuun asti. Eihän tällä nyt rikastu, mutta pärjää tällä aivan ok, kun vaimokin tienaa melkein saman kuin minä.

    • orjatyöläinen

      Tienaan 9e päivässä työkuntoutukses. Aika huikee palkka on...

      • oletko terve?

        Sori mutta palkkasi on 0 euroa. Tuo 9 euroa on KORVAUS!!!!!!!!

        Mene töihin niin saat palkkaa.


    • niin...

      Yksityinen vartiointiala, 11,46€/h.

      • vuosi 264 euroo

        Tutkia VVO:lla , koulutus Filosofian tohtori
        veroa menee ja paljon.21


    • joulupukkiko

      Sähkö/automaatioala, 11€/h , pieni yksityinen firma joka korvaa huonon palkan muilla eduilla mutta ei kyllä tarpeeksi.. Työ on kyllä muuten mieluista.

    • mies.

      11€/h tekstinkäsittelijänä, saisin toisenlaisessa työssä 12.5€/h mutta se työ on paljon stressaavampaa joten mielummin pienempi palkka ilman stressiä.

    • rahaa tulee!

      4,54 euroa/tunti, netto.

      Taskussa ylempi korkeakoulututkinto.

      • rahaa tulee!

        Sori, laskin väärin. 4,84 e/tuntin netto.

        Ihan mukavasti siis. Netto 775 euroa neljässä viikossa. Ei mennyt kauppakorkeakoulu hukkaan.


      • säälittävät inisijät
        rahaa tulee! kirjoitti:

        Sori, laskin väärin. 4,84 e/tuntin netto.

        Ihan mukavasti siis. Netto 775 euroa neljässä viikossa. Ei mennyt kauppakorkeakoulu hukkaan.

        Joko taas yksi molopää, joka kuvittelee, että työttömyyskorvaus olisi palkka??? Ei ihme, ettei nämä tahvot saa kunnon palkkatöitä...


      • nixnax1
        säälittävät inisijät kirjoitti:

        Joko taas yksi molopää, joka kuvittelee, että työttömyyskorvaus olisi palkka??? Ei ihme, ettei nämä tahvot saa kunnon palkkatöitä...

        Paperin TES:llä,19.5e tuntipalkka.Vuodessa n.66 th. Ei ylitöitä mutta keskeytymätön vuorotyö.Vaimo n.50th mutta toisella alalla.


    • Daughtry - Renegade

      Sairaanhoitaja, yliopiostollinen sairaala ja tuntipalkka pamahtaa 15,21€.
      Riittää hyvin, ainakin minulle.

    • ei nim

      20e/h urheiluvalmentajana!

    • cobrax

      onpa täällä harvinasen köyhän oloista porukkaa.miten te voitte elää noin pienillä palkoilla? Itsellä Diplomi-insinöörin paperit ja palkka noin 17600 euroa/kk.tällä rahalla elää juuri ja juuri kun sain lainat maksettua.meni muutama vuosi aivan köhyyden rajoilla kun lyhensin tuon725000 on euron lainan pois.

      • xxxxxxxxx

        joo joo ja niin niin ja köyhää joulua sulle :D


      • Huolestunut kansalai

        Oletpa merkillinen DI, kun oikeinkirjoituksei on alakoulun 4-luokkalaisen pojan tasoa. Toivottavasti et aiheuta vaaraa ympäristöllesi hutiloimalla tuolla tavalla.


    • Liippariksi

      Liippari 45000-85000e/vuodessa

      • siistit paikat

        Siistijänä olen ja palkka 9,90/h. Tykkään työstäni, ei ole juurikaan paineita :)


    • ei nim

      Urheiluvalmentajana 24e/h.

    • pienet on ansiot

      Päiväkodissa henkilökohtaisena avustajana, tuntipalkka 10,42€.

    • Nuuskis3

      Siistijänä yksityisellä puolella, 9,81e/h.

    • markka tuli takasi

      Korjaamossa, 72,50 markkaa tunti... :) onneks älysin kysyä verokirjaa toistepäin, ei eurolla elä... :D

    • Kassamyyjä

      Ruokakaupassa 11,95€/h

    • veksik

      28.65€/h noin suunnilleen. Veturinkuljettaja

      • Kassamyyjä

        Tuossa taisi olla lisät mukana?
        Niillähän tuntipalkka nousee kivasti....tosin lisääkin on erilaisia eri aloilla.
        Esim. iltalisä ravintola-alalla 1,05€/h ja kaupassa 3,91€/h.


    • mocoma

      Veneenrakentaja Kokkolassa, 8 vuoden työkokemuksella peruspalkka 13,9 e/h. satunnaiset lisät.

    • no jaa

      21.50€/h lvi hommia lappeenranta

    • Tuotemies

      Nosto! Lasityöntekijä.... 14e/tunti

      • Nimbystan

        Tutkija, projektipäällikkö. 24,83 €/tunti. Pks.


    • 123322

      Onko ketään voimajohtoasentajaa,minkälaista palkkaa te saatte?

    • puutyöt

      Puuseppä! Erikoistöiden ja mallien tekeminen alusta loppuun puuvalmiiksi!
      Tuntipalkka on 15.40€ vuosilisät on noin 34 500€/v. ja työtä se vaatii vuodessa n. 10kk.
      Lomaa 30pv pekkasvapaat 13pv./v.= n.8vk/v.

    • mies40wee

      Alalla mihin ei ole koulutusta eli henk.koht.avustajana. Kaksi vuotta olen ollut vakityö eikä edelleen mitään koulutusta koska tämä ei tarvi. 10,19e tunti lisät. Olen tyytyväinen.

      • mies40wee

        ja yksityinen firma kyseessä.


    • hyvinpärjää

      20€/h putkiasennus/hitsaus hommia vakityö 5v ollut jo 20€/h x 160=3200€ brutto.

      • Putkiasentaja

        Missä olet töissä?
        Itse olen erittäin ammatitaitoinen ja tehokas putkiasentaja /hitsari ja saan vain 17.60€/tunti.
        Samalla työnantajalla jo 25vuotta, olisi ehkä aika jo vaihtaa.


    • Massiukko

      miljoona euroa tunti. olen yrittäjä ja oman onneni seppä. yksi tunti töitä aina silloin tällöin riittää.

    • Tyytyväinen

      Sipilän ja Lindströmin kannattaja olen ja saan 9 euroa päivä. Menot tulojen mukaan.

      • 9e.paskahommille.loppu

        Paljonkohan tulee verotuloja valtiolle näistä 9e töistä, taitaa lopputulos olla valtiolle negatiivinen kaikkineen kun on maksettava työttömyyskorvaus 9e päivä, matkakulut, toimeentulotuki sekä asumistuki. Hyödyn korjaa yritys joka vie voitot ulkomaisiin veroparatiiseihin eikä valtio itse kostu mitään sitäkään kautta.
        Ja tätä kehitystä pyritään lisäämään vaikka eihän tässä ole järjen häivääkään.
        Kaikkia hyödyttäisi enemmän jos henkilö olisikin normaalisti yrityksen palkkalistalla, saisi normaalia palkkaa eikä tarvitsisi toimeentulotukia tai asumistukia, valtio saisi verotuloa ja työnantaja motivoituneemman ja ahkeramman työntekijän joka tuottaisi loppujen lopuksi myös omistajille enemmän.
        Näinollen nämä 9e paskahommat eivät ole perusteltavissa mitenkään järkisyillä, homma on ihan silkkaa vittuilua joka pitäisi kieltää ihmisoikeuksien loukkauksena!!


    • köyhää.on

      Rakennuspuusepänteollisuustyöntekijä, tuntipalkka 11,29e. Vuorolisä iltavuorosta 1,04e ja yövuorosta 1,92e.
      Tammikuussa 2019 tehdystä työstä verojen ym. paskojen jälkeen käteen 1683,56e.

    • mielipide------

      Niin paska palkka oli että otin mielummin loparit kuin jäin kärvistelemään vuokrafirman ikeeseen.
      Mielummin olen työtön kuin vuokrafirman ihmiskaupassa mukana millään tavalla.

      Kuinka ennen pärjättiin ilman vuokrafirmoja ja itä-blokin duunareita?
      Nykyään on hukkaan heitettyä aikaa koko työelämä jos tarjolla on vain paskaduuneja joilla ei elä eikä työstä jää mitään säästöön.

    • Muurarimestari

      Muurari 18€/tunti vuokrafirmasta,tosin vuonna 2014 sain saman eli pientä laskua elintasossa.Idän miehet polkee palkkoja mutta toisaalta remontit työllistää kun korjaillaan niitten jälkiä.

    • Lamaon

      Metallilla on kyl surkiat palkat nykyään. Tarkkuutta vaativasta tehdastyöstä uudelle työtekijälle kymppi tunnille. Työmatkaa päiväs 70km ja omalla autolla pakko ajaa sijainnin vuoksi.Eihän tollasesta jää polttoainekulujen ja asumiskulujen jälkeen mitään käteen. Eihän tollanen motivoi yhtään. Vähän kyllä tuollanen "tarjous" veti hiljaseksi.

      • lehi

        Mulle tarjottiin 12 € tunnille luokkahitsauksesta.


      • Duunari_nro29860

        Joo ei noilla hinnoilla enää ole kannattavaa. Terveyttään ei tuommoisilla summilla kannata uhrata. Menee mielummin vaikka johonkin mäkkäriin pihviä kääntämään samalla hinnalla.


    • kikiyähanuriin

      Länsiautolla niin huono tuntipalkka, että ei kehtaa edes tunnustaa, nälkäpalkka provikat, ja tehty systeemi sellaiseksi, että satasen saa provikkaa vaikka kuinka painaisi.
      Melkeinpä säälittää alalle aikovat ja "harjoittelussa" olevat eli palkatonta työtä tekevät, niitä mitään palkata vaan kenkää puolen vuoden harjoittelujakson jälkeen ja uutta tilalle, pomot nauraa nyt saa taaas halvalla työvoimaa ja kikyä päälle,
      Pomot aivan onnettomia luusereita ja perseennuolijoita, ihme shittiä koko firma.

    • Rasva-apina

      14e/h vuokratyöntekijä metallialalla. Riittää kun käy työmaalla raapimassa persettä.

    • xjfufufufufud

      Paskaduunista paska palkka, varastohommissa 15/€ :(

    • Paperman

      Prosessinhoitaja paperitehtaalla, 16,55€/h

    • alustaloppuunriistoa

      Apinan palkka on banaaneja ja vittuiluja pitkin päivää.
      Banaani viittaa palkkatasoon viittaus Afrikan orjatyöviljelmille.
      Apina taasen viittaa työntekijän asemaan firman hierarkiassa, näkymätön ja kuulematon olio.

      Jos olosi ja palkkasi ovat edellisten kuvausten mukaisia, lähde heti lätkimään sieltä jo tänään.
      Olosuhteesi eivät koskaan tuosta parane kuin ainoastaan firmaa vaihtamalla tai vain ottamalla loparit.

      Yksi elämä ja paska työ, ei käy!

      • Anonyymi

        =Länsiauto


    • AncientPeto

      Näkee, ettei nykynuorisolla ole hajuakaan palkkatasosta. Kun ja jos kaikki täytyy saada heti ja nyt.

      Ei mitään oman talouden suunnittelua, pitkäjännitteisyyttä. Mulle nyt kaikki heti.

      Rahaa pitäis olla käytössä tuloista riippumatta.

      Osaajille maksetaan enemmän, ei räkänokille.

      20 ikäiset luulevat osaavansa ja tietävänsä kaiken. Vittumaisia räkänokkia ja älykännynhiplaajia. Ja vielä suurin osa ylipainoista paskasakkia. Mulkoillaan sen takkuisen, pesemättömän kuontalon alta.

      Tämän takia Suomi tulee menemään konkurssiin muunmuassa. Miettikää sitä

      • lisää.palkkaa

        Nykynuorilla nimenomaan ON hajua palkkatasosta. Jos ei makseta kunnon palkkaa niin se älypuhelin kiinnostaa paljon enemmän kuin työt. Kyllä ne muissakin maissa pystyy maksamaan kunnon palkkaa vaikka elinkustannukset muualla ovat pienemmät, mikä se on tässä epäonnen maassa ettei voida sitä palkkaa maksaa vaan kaikki rahat kaadetaan sijoittajien taskuihin perkele!!


      • Anonyymi

        Onneks sä kuolet enne meitä


    • PerunoitaPjotr

      Eräässä metalliafirmassa oli diplomi insinöörejä mekaniikkasuunnittelijoina 2500€/kk palkalla töissä. Lähtivätkin kaikki lätkimään. Tuo on semmoinen vastavalmistuneen amk-inssin palkka, ellei ole työnjohtajana ja vuorotöissä.

      • 124124

        Koeajan palkka.


      • sdklfjsdkljl
        124124 kirjoitti:

        Koeajan palkka.

        Aina löytyy tekosyy olla nostamatta palkkaa. Ihan oikein että lähtivät lätkimään, niin pitäisikin toimia kaikkien jos ei ala palkka nousta.
        Tiedän kyllä että lähtö ei aina ole helppoa, duunariammatit on nykyään kaikki vuokratyöpaikkoja, palkat aina TES-minimi, työntekijöitä pompotellaan aivan mielivaltaisesti ym.
        Koska tälle kehitykselle ei näytä mahdettavan mitään, epäilen että suomessa vallitsee työnantajien kesken kartellimainen laiton tila, palkkakartelli, työehtokartelli, yms. Tälle ei ammattiliitotkaan ole mahtaneet mitään joten ei tällainen tilanne ainakaan rehellisin keinoin ole voinut syntyä! Ei ole tervettä että toinen osapuoli on niin ylivoimainen että voi sanella ehdot täysin mielivaltaisesti nujertaen toisen osapuolen aivan maanrakoon. Ei sellainen ole mitään sopimista!
        Vuokratyöfirmat ovat työelämän syöpä ja ne pitäisi kieltää hetipaikalla. Kaikki työpaikat on palautettava normaaliksi työntekijän ja työnantajan diiliksi, siihen ei tarvita ketään eikä mitään välistävetäjiä!!


      • Anonyymi
        124124 kirjoitti:

        Koeajan palkka.

        Niin on koeajan palkka.


      • Anonyymi
        sdklfjsdkljl kirjoitti:

        Aina löytyy tekosyy olla nostamatta palkkaa. Ihan oikein että lähtivät lätkimään, niin pitäisikin toimia kaikkien jos ei ala palkka nousta.
        Tiedän kyllä että lähtö ei aina ole helppoa, duunariammatit on nykyään kaikki vuokratyöpaikkoja, palkat aina TES-minimi, työntekijöitä pompotellaan aivan mielivaltaisesti ym.
        Koska tälle kehitykselle ei näytä mahdettavan mitään, epäilen että suomessa vallitsee työnantajien kesken kartellimainen laiton tila, palkkakartelli, työehtokartelli, yms. Tälle ei ammattiliitotkaan ole mahtaneet mitään joten ei tällainen tilanne ainakaan rehellisin keinoin ole voinut syntyä! Ei ole tervettä että toinen osapuoli on niin ylivoimainen että voi sanella ehdot täysin mielivaltaisesti nujertaen toisen osapuolen aivan maanrakoon. Ei sellainen ole mitään sopimista!
        Vuokratyöfirmat ovat työelämän syöpä ja ne pitäisi kieltää hetipaikalla. Kaikki työpaikat on palautettava normaaliksi työntekijän ja työnantajan diiliksi, siihen ei tarvita ketään eikä mitään välistävetäjiä!!

        Näin on puhut asiaa, fudua tuli ja vuokrafirmasta ulkomaalaisia tilalle , liitto nosti kädet pystöön


    • suoratyö

      Ei nyt sentään kaikki ole vuokratyötä mutta aivan liikaa on. Noita vuokraus välistäveto syöpäläis firmoja on kokoajan enemmän.
      Saan 13€/h tosi kevyellä työnkuvalla yksityisellä pohjois.suomessa.

    • PALTAlainen

      Tänään viimeinen työpäivä vanhalla tuntipalkalla. Maanantaina se nousee 0,3 €/h.

      • unfortunate.bastard

        Itsellä TES-korotus nosti palkkaa vain 18 senttiä ja senkin maksoivat myöhässä. Tuntipalkka nyt 11,47e. Ja palkankorotuksia ei heru mistään syystä vaikka on olevinaan niin tärkeä työ että ei voi sairauslomiakaan myöntää vaan aina pistetään "korvaavaan työhön". Ihan silkkaa riistämistä ja vedätystä!
        Ei ole onnistunut lisäansioidenkaan hankkiminen, taloudellisia takaiskuja ja kaikenlaisia vastoinkäymisiä sen sijaan kyllä riittää, viimeksi tuli kivi tuulilasiin ja tietysti meni rikki. En vaihdata lasia saatana ennenkuin katsastukseen, tällä tuurilla nyt jos heti vaihtaa niin uusikin lasi menee rikki ennen seuraavaa katsastusta.
        Kyllä tällainen elämä ei ole mitään onnellista, kun väitetään että suomi on muka maailman onnellisin maa niin se on kyllä kuin ultimate vittuilua, kuin puukkoa käännettäisiin haavassa!


      • kerrasta.poikki

        Todella paska liksa, en tekisi mitään tuolla ns. "palkalla".
        Ota mielummin karenssi ja jätä se paikka taaksesi.


    • Anonyymi

      Teollisuudessa
      14€/h lisät ja korvaukset. 2000€ tulee kuukaudessa käteen. Kasvukeskuksessa asumismenot ja auto syövät yli puolet palkasta.
      Oli sama palkka vuokrafirmalla ja nyt varsinaisen firman hommissa.

    • Anonyymi

      2423,08/kk plus vuorotyölisät

    • Anonyymi

      Aikoinaan lähdin työkalukoneistajan hommista(joka on tosi ammattitaitoa vaativa työ)muurarin apulaiseksi,sain heti saman palkan laastiämpärin kannosta kun erittäin hyvän ammattitaidon omaavat koneistajat.Päivääkään en ole katunut.Nyttemmin toiminut muurarina 3 vuosikymmentä niin palkka ihan kohtalainen,tosin rakennusalan itä työntekijät polkevat palkkatasoa,mutta niitten jälkien korjailusta saa vielä hyvän palkan ja piisahan tulevaisuudessa enempi remonttikohteita eikä tarvitse odotella 50vuotta niin kuin suomalaisten rakennusmiestin jälkeen.

      • Anonyymi

        Niin ja muurarin palkka on 18euroa ja siitä ylöspäin,urakkapalkan keskiansiot 20euroa ja siitä ylöspäin.Ihmettelen ammattimiesten palkkoja jotka pyörivät jossain 13euron tietämillä.Kyllä minkä alan ammattimies hyvänsä pitää enempi tienata.


    • Anonyymi

      Markkinointikoordinaattorina 20€/ h. Freelancer markkinoinnin ammattilaisena 65€/h ja luottamustehtävät 45 € /h

    • Anonyymi

      Metsuri urakalla ollessa 15.00-30,00e/ tunti saha, ja matkakorvaus.

    • Anonyymi

      10,50€/h ei aikaisempaa kokemusta, ai alan koulutusta tai muuta vastaavaa, kettiössä tiskarina

    • Anonyymi

      Lähihoitaja , peruspalkka aloittelijalla 20189 lisät

    • Anonyymi

      Lähihoitaja brutto 2189 lisät/kk.Oon aloittanu vasta työn.

      • Anonyymi

        Nytkin lähes sama.Jäin hiljattain eläkkeelle lähihoitajan töistä eläkkeeni
        brutto 2306€/kk


    • Anonyymi

      Kiva, että jaksoin käydä kouluja. Tuntipalkka on joitain senttejä yli 81 €.

    • Anonyymi

      Tekniikan alalla huolto/ ylläpidon esimies. 3300€ brutto satunnaisia lisiä n. 100-250€ brutto/kk

    • Anonyymi

      Ikääntyneet työntekijät ja muutkin, pitäkää huoli että kuulutte
      työttömyyskassaan, tulevaisuudessa työttömyys tulee lisääntymään.
      "Tienaan" ansiosidonnaista 11 € / brutto/ tunti (8 tuntia/arkipäivä)
      Toki siitä menee veroa 25% eli netto 8,25 €. Olen 58 v. ja jos en löydä
      uutta työtä, pääsen ensi kesänä lakisääteiseen 6 kk velvoitetyöhön, jonka
      jälkeen ansiosidonnainen jatkuu entisen suuruisena taas 500 pv. Tarvittaessa
      tämä kuvio jatkuu eläkeikään asti.

    • Anonyymi

      Paperimies 28€/h

    • Anonyymi

      Automaatio-operaattori. PK-seutu. Vakiyövuorolainen. 4000€/kk

    • Anonyymi

      35-90 euroa netto ikää 14

    • Anonyymi

      Postityöntekijä 12,25€

      Töitä 30 tuntia viikossa, ma-pe

    • Anonyymi

      Sähköasentaja, 19,16€/h

    • Anonyymi

      Koneenasennusta pirkanmaalla 20,45 eli ei paljon tamperecityssä asuta

    • Anonyymi

      Paperitehtaassa 34,45€/tunti.

    • Anonyymi

      Onko vaneriteollisuuden konekuskeilla minkälainen palkka? 11€/h?

    • Anonyymi

      KVTES 12e/h

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      38€/H työsuhdeauto työsuhdeasunto Sähkötöidenjohtajana hieman suuremmassa firmassa. Ihmisten kannattaa kouluttautua aloille missä työvoimapulaa, eikä nitistä täällä paskasta palkasta.

      • Anonyymi

        " työsuhdeasunto "

        Tuollainen on jo harvinaista, meidän firmassa oli markka-aikana ainakin yli 20 % firman asunnossa eli noin 300 henkeä. Tänä päivänä, arviono , kukaan ei ole firman asunnossa.
        AINAKIN satoja myyty asukkaille ja satoja myyty ulkopuolisille.


      • Anonyymi

        Hahahaha LOL. Sit itte tääl kyttäilemässä .


    • Anonyymi

      N. 12e/h kunnallisella siivooja.

    • Anonyymi

      Puuseppä 2750€/kk päivätyöstä, ei urakkatyötä.

    • Anonyymi

      Konetekniikan insinööri AMK, tuntipalkka:11,16e/h metallites.

    • Anonyymi

      Kuukausipalkka. Siitä kun lasketaan 21,5 päivälle ja 7,5 h/päivä,saadaan tunnille 27 €uroa. Yksityisellä matkailualalla.
      Eli ei hääviä.. ;)

    • Anonyymi

      Kuukausipalkka kun jaetaan työtunneilla niin noin 19,50€/h. Assistentti

    • Anonyymi

      14,00 euroa tunti. Rakennusmies vuokrafirmassa noin 10 vuoden kokemus.

    • Anonyymi

      tk-eläkkeellä 19€/h

    • Anonyymi

      IT-ala, 34 € / tunti (5500 €/kk)
      Sivutöistä vapaa-ajalla 30€ / tunti n. 2000 € / kk lisätuloja

    • Anonyymi

      Paperimies, 34,50€/h, sisältää toki lisät.
      Ei riitä tämä palkka mihinkään nykyään....

      • Anonyymi

        Onpa paperimiesten palkat tulleet hurjasti alas


    • Anonyymi

      Teen puhelinmyyntityötä ja viimeisin tili oli 0,43 senttiä per tunti. Jos ottaa lopputilin tulee seurauksia.

    • Anonyymi

      Ilmanvaihdon saneeraaja. , Hormisaneeraaja Ns: Erikois osaaja. 23€/h

    • Anonyymi

      Tuntipalkka 23€, keskituntiansio 33€/h. Sähköukkeli suurjännitepuolella. Keskituntiansiot sisältää päivystysvelvollisuudesta johtuvat korvaukset ja mahdolliset ylityöt, jos vaikka muuntaja tulessa ja puoli kaupunkia sähköttä.

      Tässäkin duunarihommassa puolet "palkasta" tulee lisistä, eli oman vapaa-ajan uhraamisesta työn vuoksi. En valita palkkaa sinänsä, koska moni tienaa paljonkin vähemmän, mutta esimerkkinä Ruotsissa ja Saksassa kollegat samalla kokemuksella tienaa päivystyksineen KTA yli 40€/h.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1505
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1311
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1302
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1237
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      32
      1215
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1126
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1096
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1086
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1084
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1062
    Aihe