Ilmaiset pelit kännykkään?

Harmo

Mistä saa ilmaisia pelejä kännykkään?

132

47601

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

      www.getjar.com - demoja, freewarea (lataus wapin kautta) (ehdottomasti kaikki laillista, jopa viralliset mobiilipeli firmat laittaa demoja sinne)

      www.mobile9.com - hyviä pelejä ilmaiseksi, sivujen mukaan ovat kaikki laillisia (lataus wapin kautta)

      siinä parhaat, jos puhelimessasi on opera mini sovellus (ilmainen, operan sivuilta lisää tietoa) niin laita googleen mobiili net hakualueeksi ja etsi wappi sivuja vaikka hakusanalla "free mobile games" tai jtn. vastaavaa (mieletön määrä sivuja olemassa wapissa).

      Jos puhelimessa ja tietokoneessa on bluetooth laitteet niin sitten ei tarvitse maksaa edes datasiirtoa ja löytyy paljon lisää sivuja (sellaisia joilla ei ole wap latausta, eli lataat pelit koneelle ja nakkelet bluetoothilla luuriin).

      ~ ollos hyvä

      • numa-numa

        tiiätkö lisää ilmasii peli osotteit


      • joomoi

        siis onks mitään tai siis sillee onko jotai hyvää paikkaa miss vois niinku laata hyvi pelei niinku jotkut rollercoasterei tai tääläsii munne vois mennä koneella ja sitte siirtää kännykkään? :oo


      • ??

        sorry Mun ei ollu tarkotus pilata teidän sivu maine... en oo


      • ...
        joomoi kirjoitti:

        siis onks mitään tai siis sillee onko jotai hyvää paikkaa miss vois niinku laata hyvi pelei niinku jotkut rollercoasterei tai tääläsii munne vois mennä koneella ja sitte siirtää kännykkään? :oo

        www.Mobile9.com ;)


      • kisu999
        numa-numa kirjoitti:

        tiiätkö lisää ilmasii peli osotteit

        nokian ovi kaupast saa vähän mut suurin osa on maksullisii....


      • osaamaton pelaaja

        miten mä voin ladate pelit kännyyn ilman bluetoothia!!!!!!!!! vastatkaa nopeesti pliis.


      • älykäs
        osaamaton pelaaja kirjoitti:

        miten mä voin ladate pelit kännyyn ilman bluetoothia!!!!!!!!! vastatkaa nopeesti pliis.

        USB-kaapelilla pässi!!!


      • matuka

        KIITOS 100% SAIN ANGRY BIRDS SE ON IHA PARAS JA KERRANKI EI TARVI OLLA NETTIÄ OON KATO PRO ADVANCED USER!
        Kiitos!
        -Matuka-


      • Matuka
        älykäs kirjoitti:

        USB-kaapelilla pässi!!!

        ei kaikki oo pro. Jep voit käyttää USB kaapelia semmosta johtoa miepä tiiän oon pro =) ahaahhaa noob ''älykäs''.
        Bluetooth jos kaverilta, sit jos on netti yhteys niin silleen ja sit USB joistaki paikoista onneksi.


      • juuukelis
        ... kirjoitti:

        www.Mobile9.com ;)

        mobilest voi ladata vaan teemoi


      • NO!?!
        älykäs kirjoitti:

        USB-kaapelilla pässi!!!

        ja miten hemmetissä jos kännykässä ei ole usb liititintä, pässi?!?!


      • paras tyyppi
        matuka kirjoitti:

        KIITOS 100% SAIN ANGRY BIRDS SE ON IHA PARAS JA KERRANKI EI TARVI OLLA NETTIÄ OON KATO PRO ADVANCED USER!
        Kiitos!
        -Matuka-

        Huono


      • paskka
        kisu999 kirjoitti:

        nokian ovi kaupast saa vähän mut suurin osa on maksullisii....

        joo haista vittu


      • jaaha!
        ... kirjoitti:

        www.Mobile9.com ;)

        paskat eihä toi es toimi ja lagaa helvetisti


      • :c
        jaaha! kirjoitti:

        paskat eihä toi es toimi ja lagaa helvetisti

        kuka vittu tarvii teemoja?


      • älä noin sano
        älykäs kirjoitti:

        USB-kaapelilla pässi!!!

        vittu pidä se turpas kii se ei oo mikään helvetin pässi!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ja sä oot saatana kusipää


      • oki
        Matuka kirjoitti:

        ei kaikki oo pro. Jep voit käyttää USB kaapelia semmosta johtoa miepä tiiän oon pro =) ahaahhaa noob ''älykäs''.
        Bluetooth jos kaverilta, sit jos on netti yhteys niin silleen ja sit USB joistaki paikoista onneksi.

        paskat


      • tota noii

        ni toi getjar nii siinku lukee free nii onkse ilmainen??


      • tota noih
        NO!?! kirjoitti:

        ja miten hemmetissä jos kännykässä ei ole usb liititintä, pässi?!?!

        no lähettää bluetoothin kautta!


      • utelias9
        ... kirjoitti:

        www.Mobile9.com ;)

        meneeks pelit vaan nokiaan vai myös samsungiin


      • jaska tyyppi

        mist saa hyviä pelejä nokia c6


      • Of course
        tota noii kirjoitti:

        ni toi getjar nii siinku lukee free nii onkse ilmainen??

        Duh! :D
        Free = ilmainen...


      • 1234,.,.

        moi olen pasi ja etsin tyttö ystävää 12v suomesta voi minulle kirjoitaa viestiä jos haluu että rupee seurustelemaan


      • Nöpsö
        numa-numa kirjoitti:

        tiiätkö lisää ilmasii peli osotteit

        Tiiättekö paikkoja missä on puhelimeen ilmasii pelejä?


    • tuukka

      osoitteesta nokia.com siis mene kännykällä nettiin
      (jos löytyy) sitte sinne lataa kohtaan ja sieltä painat pelit ja sieltä lataat hinta 0e

      • joku

        menkää vaikka www.mobileheart.com tai www.mobisoft.com iha sama


      • VOIEIJUMPEOOTVÄÄRÄSSÄ

        Omasta mielestä paras on www.mobiles24.com siellä kaikkee (lataus wapin kautta)


      • ppööööööö

        siin tulee tiedon siirto maksu


      • hiqhiqhiq

        kiitos mutta jos ei ole puhelimessa nettiliittymää niin silloin menee datamaksu


      • UkKeLi556

        NETTI MAKSAA!!


      • jellixhell.suntuubi.
        hiqhiqhiq kirjoitti:

        kiitos mutta jos ei ole puhelimessa nettiliittymää niin silloin menee datamaksu

        Bluetooth on keksitty. >.


    • Joona Nykänen

      Moi Minä Olen Joona

      • noloo

        järkee ilmottaa jostakii nimestä


      • mikk o
        noloo kirjoitti:

        järkee ilmottaa jostakii nimestä

        siis minä olen mikko!!!


      • jormat11v
        mikk o kirjoitti:

        siis minä olen mikko!!!

        minä olen pirkko


      • XD
        jormat11v kirjoitti:

        minä olen pirkko

        JA MINÄ SAATANANPALVOJA XP


      • 2142431453125
        XD kirjoitti:

        JA MINÄ SAATANANPALVOJA XP

        MINÄ OLEN MATTI, JA MINÄ OLEN TEPPO JA ONHAN MEILLÄ VIELÄ SEPPOKIN, SIINÄHÄN SITÄ OLIKIN EIME VOIDA TULLA RAJANTAA, TAULUN TAKANA ON SEINÄ!


      • Jarkko!!!!
        2142431453125 kirjoitti:

        MINÄ OLEN MATTI, JA MINÄ OLEN TEPPO JA ONHAN MEILLÄ VIELÄ SEPPOKIN, SIINÄHÄN SITÄ OLIKIN EIME VOIDA TULLA RAJANTAA, TAULUN TAKANA ON SEINÄ!

        Ja mää oon Jarkko perkele!


      • pökäle
        Jarkko!!!! kirjoitti:

        Ja mää oon Jarkko perkele!

        ja mää oon super arttu


      • moilol123

        ai


      • trolll€
        moilol123 kirjoitti:

        ai

        miten saa ladattua ilmaisen anrgy birdsin?


    • joku

      mee www.mobile9.com ja ota sieltä softwavers

      • samsung s5230 on pas

        voi vitun vitun vittu tähän saatanan samsung s5230 ei saa perkele mistään pelejä ei edes perseestä voi juma lauta tän puhelimen kanssa


      • pro pelaaja
        samsung s5230 on pas kirjoitti:

        voi vitun vitun vittu tähän saatanan samsung s5230 ei saa perkele mistään pelejä ei edes perseestä voi juma lauta tän puhelimen kanssa

        iha tiedoks saatana että play kaupasta saa helvetin urpo voi anteeks sun nimi oliki kusipää homo paska vittu perkele ja helvetti


    • unknown man

      http://www.mobile9.com sieltä saa ilmaisia java pelejä puhelimeen, ihan turvallisesti. Itse lataan sieltä pelejä ja teemoja. Tai sitten www.zedge.net siellä on hyviä teemoja mutta pelit on aika surkeita.

      • SUPRA MIES

        YRITTÄKÄÄ KAIVAA VAIKKA PERSEESTÄNNE NIIN ETTE SAA SAMSUNG-S5230 PUHELIMEEN PELEJÄ


    • LOOL

      no mist mä tiiän ko ei sellasii vitu sivustoi oo

    • kkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

      pelejä saa ilmaitteeksi kännykkää wapking sivulta

      • ???

        MUT se on laitonta


      • qww
        ??? kirjoitti:

        MUT se on laitonta

        lol mitä sit


    • Maiksu97

      Oon lataillu kaikkee pelejä, teemoja tms. ilmaseks joltai sivuilta... onks siinä joku data mikälie maksu? Tai siis maksaas ne lataukset ylimäärästä? :O kiitti, jos vastaisitte... :)

      • asdaslolloll

        Kyllähän tuo datasiirtomaksu tulee kaikkeen datasiirtoon mitä kännykän ja intterwebin välillä liikkuu.. Ihan operaattorista riippuen määrittyy sille hinta. Ja kallista leikkiähän tuo on, muutama hassu mega saattaa maksaa jo monia euroja. Joten kannattaa palveun tarjoalta ensin selvittää mikä se datasiirto maksu on.


      • äitimaksa
        asdaslolloll kirjoitti:

        Kyllähän tuo datasiirtomaksu tulee kaikkeen datasiirtoon mitä kännykän ja intterwebin välillä liikkuu.. Ihan operaattorista riippuen määrittyy sille hinta. Ja kallista leikkiähän tuo on, muutama hassu mega saattaa maksaa jo monia euroja. Joten kannattaa palveun tarjoalta ensin selvittää mikä se datasiirto maksu on.

        joo vöhän maksaa daa


      • omizny123
        asdaslolloll kirjoitti:

        Kyllähän tuo datasiirtomaksu tulee kaikkeen datasiirtoon mitä kännykän ja intterwebin välillä liikkuu.. Ihan operaattorista riippuen määrittyy sille hinta. Ja kallista leikkiähän tuo on, muutama hassu mega saattaa maksaa jo monia euroja. Joten kannattaa palveun tarjoalta ensin selvittää mikä se datasiirto maksu on.

        Maksaako se u.s.b:lläki lataaminen sano että ei ku en jaksa alkaa maksaa mitää!


      • KKKKKKKKKKKKKKKiiiii
        asdaslolloll kirjoitti:

        Kyllähän tuo datasiirtomaksu tulee kaikkeen datasiirtoon mitä kännykän ja intterwebin välillä liikkuu.. Ihan operaattorista riippuen määrittyy sille hinta. Ja kallista leikkiähän tuo on, muutama hassu mega saattaa maksaa jo monia euroja. Joten kannattaa palveun tarjoalta ensin selvittää mikä se datasiirto maksu on.

        heheeeeeeeeeeeeeee ES ES ES i love


    • PurkkiRuoka

      Paras sivu on mun mielestä www.cell11.com tosi monipuoliset pelit ja teemoja, soittareita, 3gp vireoita ja kaikkee. =DDD

      • xd

        getjar ja mobile24


    • taikuri936

      mistä saan nokia 3120 classiciin pelejä?

      • Aaainoo hyvä

        www.mobile9.com on ainut hyvä paikka ;D


      • Aaainoo hyvä kirjoitti:

        www.mobile9.com on ainut hyvä paikka ;D

        www.ovi.com Se on Nokian palvelu ja sieltä löytyy sekä ilmaisia, että maksullisia pelejä Nokian kännyköihin


      • Jokku Jokkinen
        vapunen kirjoitti:

        www.ovi.com Se on Nokian palvelu ja sieltä löytyy sekä ilmaisia, että maksullisia pelejä Nokian kännyköihin

        kuinka saa nokia 5230:llaan pelejä teemoja suoraan ettei tarvii wapin kautta ladata se on suuri kysymys


      • Neo Paavola
        Jokku Jokkinen kirjoitti:

        kuinka saa nokia 5230:llaan pelejä teemoja suoraan ettei tarvii wapin kautta ladata se on suuri kysymys

        laita googleen nokia 5230 games sitte löytyy


    • puhelimen omistaja

      mistä saa ladattua ilmaisia pelejä niin ettei tarvitse mennä puhelimella nettiin??

    • g

      roka

    • noksuD444444

      Hommatkaa ekaks semmone muistikortti kännykkään, jos ei ole jo.

      Sen mukana tulee semmonen juttu, jonka sisälle sen muistikortin laittaa, voi siirtää tiedostoja esim. tietokoneelle. Ja kans tietokoneelta kortille.

      Eli jos haluat ilmaseksi pelejä ladata, esim. mobile9:stä, lataa eka tietokoneelle ja siirrä sitten ILMASEKSI kännykkään.

      ( :

      • Määtiiän

        MicroSD kortiksi kutsutaan! Niitä saa citymarketeista lähtien 2mb, 8mb, 12mb, 32mb yms kokoina!


    • Neppiari

      Mistä saa kännykkään ladattua ilmaiseksi musiikkia?

      • Joomo

        lataa youtube .com:ista


      • kukkuluuruu

        musiikkia saa puhelimeen niin että kopioit youtubesta jonku biisin sitten mee video2mp3 sivulle ja liität sen sinne ja sitten ku oot painellu ne vitun nappulat niin se siirtyy sun kansioon


    • @kissamiau@

      youtube on helppo tapa saada kännyyn musaa

      • @kissamiau@;)

        Jeppis jebulis!


    • sanmo

      1.Paras sivu on mun mielestä www.cell11.com tosi monipuoliset pelit ja teemoja, soittareita ja kaikkee.
      2. paras sivusto on www.Fone3.com, kaikenlaisia ​​mobiilipelit, teemoja, taustakuvia, sovelluksia ja paljon muuta ...

      • poika vaan

        maksaako noi ja onks siel ilmaisia sovelluksia


    • apua tarvitsevaa

      ei onnistu pelien lataaminen kännykkään mobile 9 :sstä tulee koneelle vaan joku jar-tiedosto

    • Ankka445

      mobile9 sivulta

    • poika vaan

      mikä on wap.ja maksaakoo mobile9 lataaminen jotain ittellä tuleee joku vitun jar tiedosto mikä pitää pistää kännyyn ovi suiten kanssa.ja maksaako ovi suite kun sinne tekee profiilin ja voiko mobile 9 tehä profiili vai????




      muuten tiedän kännyköistä ja tietokoneista paljon

    • skaala1999

      mistä saa puhelimeen samsung s5230 pelejä?? olen itse käyttänyt vanhalla puhelimellani mobile9 paikkaa, mutta sinne ei käy samsungin puhelimet mitä mä voin tehä??????

    • somerpöu

      tiädättekö mist saa nokia c5-01 pelejä, teemoja ?

      • somerpöu

        ois kiva tietää


    • Jonkinverran viisas

      latasin mobile ysistä pari peliä ja siirsin ne kännykkään mahtu ihan hyvin kun on 4gb:n muistikortti, sitten kun yritin avata niitä niin siinä luki että muisti ei riitä. EN TAJUA AUTTAKAA

    • Apua!

      onks mitää paikkaa mist voi ladata teemoi ja pelei koneelle ja siit kännykkää ilma wappii?

    • jami!

      Mobile9

    • Miixuli

      Mobile9 tietty ;)

    • Miccaela

      Mistä voi ladata huawei X1: kköseen pelejä ilmaiseksi? =) Millään jo ehdotetuilla sivuilla ei ole huaweihin pelejä..

    • Pelejäkännykkään

      Äääh. Haluisin eri pelejä ILMAISEKSI kännyyn..
      Itselläni on Samsung GT-S5230
      Kaikki angry birds pelit ja ns. "tasohyppelypelit" olis kivoja.
      En haluaisi käyttää data siirtoihin rahaa.
      Ja muistikortin omistan ,jollakulla TARKKOJA ohjeita? Olen huono näissä -.-

      • samsung s5230

        mistä latasit niitä angry birdsejä


    • asd

      wapking! sielt kannattaa ladata pelejä

      • super kissa

        saatana vittu helevetti en mää ainakaan saa mistään ihimeen wapking paikasta


    • randomii

      Tietäskö kukaaa mist sais ilmasii pelei puhelimee, mielellää jostai mihi ei tarvi tehä tunnuksii ? (: jaja onks muit ku toi mobile9 ja zedge ?

    • RANDOOOM!

      Vittu en oo lukenu yhtäkään teksii paitsi yhen tuolta keskeltä et EVVK, USB-kaapelilla ladatkaa niitä pelejä niistä perse paikoista !

    • Zazzzz

      Tiedän yhden sivun mistä saa ilmaisia pelejä kosketusnäyttöön ja vanhoihin puhelimiin, löytyy varmaan googlesta hakusanalla wapNEXT. Siellä on osalle puhelimista jopa oma kategoriansa. Mutta varoitan sivulla on vähän härskejä mainoksia. Niin ja olisi varmaan parempi mennä puhelimella tekemään lataukset koska itse en ainakaan osaa niitä viritellä puhelimeeni.

    • Apua!!!!

      miten saa ladattua mobile9 paikasta pelejä tai miten saa nokia c5-00 kännykkään pelejä?

    • PupuKani

      saako N8:iin temple run pelin ja jos saa niin mistä, koska se on tosi kiva peli ni ois kiva saada se itelle omaa kännyy:)?

    • GeTjAr

      www.getjar.com tuolt saa hyvii pelei ite otin angry birdsin mun kännykkää en ois uskonu et löyty oike malli sil mun kännykkä malli on ideos x5

    • Moijhja

      Mistä saa nokian 500 :lle pelejä ??

    • kurr

      mistä saa ladattu ilmasen facebookin ja sit siinä ois kans chat? mun kännykkä ois samsung s5620 monte nii mistä:D

    • HAHHAHHAAAA

      Mistä saa tietokoneen kautta pelejä nokia C1-01:köseen mobile9 ei saa mut ennen käytin sit ku oli eri puhelin kertokaa MISSÄ!

      • voi jestas sentään

        mistä ihmeestä saa pelejä samsung s5230aan


    • n

      sitä mäki ihmettelen ihan vitusti vaik mul on samsung s5230

    • ossu543

      mistä sais ilmasen angry birds pelin kännykkää

      • Ldkkgkf

        4shared


    • 1D(: <3

      Toimiiks noi iPhone 4s:sään?(((;;;

    • opjgtdd

      niitte vaimoilla on karvainen pillu jotka kiroilee

    • juppe

      mistä saa pelejä puhelimeen

      • Lopoiuty

        4shared


    • paskat

      m.mobile9.com

    • kuka oikein olet?

      mietin samaa...

    • yxdf

      ei tiiä

      • Heituolaontoimivia

      • seksi
        Heituolaontoimivia kirjoitti:

        http://www.cell11.com

        Tuolta toimii ainakin samsung galaxy minissä: unblock me ja bubble brust :)

        mist saa samsung s5230 puhelimeen angry birds pelejä ladattua?!?!


    • tylsistyny akka

      joo no tuota mitähän vttua ku meen tonne mobile9 juttuu ni en pääse lataamaa mitää paskaaaaa?!??!

    • esjonne6

      juu no oisko hyviä peeleejääää

    • pikkulikka8

      Maksaako mitään jos lataa mobile9 paikasta pelejä kännykkään?
      Miten sieltä löytää pelit, että voi ladata niitä??

    • nokia_N9

      saako nokia N9:iin temple run peliä?! :)

      • JkjcczdyjkkczAaawdchkkv

        Ladatkaa 4sharedista :)


    • sara844

      itekki etin pelei ku en tajuu näistä yhtää

    • galaxy tab 2 7.0

      Play kauppa on täynnä(kymmeniä tuhansia) ilmasia pelejä,klikkaa play kauppa kuvaketta ja lataa mitä haluat.(vaatii android kännykän/tabletin gmail tilin eli gmail sähköpostin mutta sehän on jokaisella)

    • the monster <3

      mistä mä saan mun samsung galaxy miniin the monster pelin??
      (wapin kautta ja oon kokeilu jo mobile9 ja playkaupasta)

      • retardi

        mistä saa pelejä nokia c5-03 puhelimeen ilmaseks ja helposti esim.mobile9.


    • sub zero

      jos sulla on iphone4 saat ilmaista pelejä app store ja jos sulla on samsung galaksy sit play kaupasta

      • retardi

        mulla on nokia


    • IPhone-Teema!

      Mutta mulla on Samsung GT s5230 star (kai) Enkä löydä siihen mistään pelejä, esim. angry birdsiä. Sit haluisin siihen sen IPhone 4 teeman!!! Help me! Ps. Suositelkaa sivustoja joille ei tarvi rekisteröityä kun lataa peliä! Vaikka Google Playssa olin tililläni niin emmä mitään tajua xD

    • ullaa

      Helpostt

    • 123456789j

      pelikoneesta

      • sekxi

        vittu paska pelikone on homo


      • rakkaus
        sekxi kirjoitti:

        vittu paska pelikone on homo

        mä oon sekxihullu ja oon rakastunut 186996 se on kaunis


      • hitto
        rakkaus kirjoitti:

        mä oon sekxihullu ja oon rakastunut 186996 se on kaunis

        hyi hitto


    • däääm

      Täältä www.apkwizard.webs.com

    • jari3
    • steam1234
    • Anonyymi

      en pysty ladata mitään

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      373
      3325
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      161
      1345
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      62
      1198
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      142
      1055
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      843
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      159
      764
    7. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      762
    8. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      23
      747
    9. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      114
      733
    10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      40
      719
    Aihe