mikä on paras tomb raider?

henkari

haluun vaa tietää teijän mieli piteenne...mun mielestä parhaat on aod ja legend

18

859

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Immre

      Oletko pelannut muita pelejä kuin AOD ja Legend?

      Mun mielestä paras on nelonen eli Last Revolution (toiv. kirjoitin nimen oikein). Se on pitkä ja haastava.

      • ReCyko+

        1 ja 2 ovat aikansa legendaa ja seikkailun tuntua, sarjan ehdottomasti parhaat pelit.

        Osa 3 oli jo pakkopullaa osittain ja siitä seuraavat aina tuonne Underworld peliin saakka jäivät kesken kun kiinostus loppui...

        Uusinta en ole pelannut ja tuskinpa pelaan, koska trailer vaikuttaa räiskintäpeliltä ei siltä alkuperäiseltä seikkailulta.


    • YKKÖNEN, YKKÖNEN. se on peli. Graviikkaa olette haukkumnut. PELATKAA SE:

    • henkari

      pelannu myös tomb raider 1,2 ja 3.

    • Nimetön

      Tomb Raider 2 kiehtoo mua eniten. Siin on niin mahtavast suunniteltu kentät. Tomb Raider 3:kaan ei oo hassumpi. Legend oli myös hyvä, mutta liian lyhyt. Tomb Raider The Last Revelation (4) on jokseenkin hölmö kun eri kentissä pitää ravata. TR1, TR5 ja AoD on myös tullut pelattua läpi. Mikäs tässä Anniversarya odotellessa.

      • tombraiderlegend

        moi mun mielestä tomb raider legend ja tomb raider the angel of darcnes ja tomb raider telast revelation ne on parhaita


      • Ääni kakkoselle täältäkin. Pari vuotta sitten viimeksi aloitin uudestaan pelaamaan. Olen kyllä aikoinaan pelannut (läpipeluuohjeilla) läpi.
        Myöhemmät kentät on kyllä herkkua, laiva ja erityisesti Tiibetin eri kentät.


    • Mä vaan :))

      Nosto :

      Tilasin Anniversaryn täs pari päivää sit, tulee viim. maanantaina. Mitä tykkäätte siitä? En oo pelannu muita kunnolla, paitsi 2. joskus 7 v sit, olin 8 :D Ja sit oisko ollu Angel of Darkness? Joku semmonen uudempi. Aattelin ostaa myöhemmin aod:In ja Legendin.

    • Lumalee ( IS BÄK? )

      apuapapua. qaiqqi

    • Vastataan nyt tähän, kun on kerran niin lahjakkaasti kaivettu vanha ketju esiin.

      Siispä ylivoimaisesti paras on ykkönen - siis ylivoimaisesti. Kaikki Tomb Raiderit on menty läpi moneen kertaan Angel of Darknessia lukuunottamatta, Legend osittain. Legend on hyvä, mutta en ole ehtiny sitä pelaamaan. Angel of Darkness on aivan käsittämättömän huono verrattuna mihin tahansa muuhun Tomb Raideriin. Pitäis tosin siitä huolimatta ottaa härkää sarvista ja pelata kyseinen tekele läpi jossain vaiheessa. Guardian of Light on myös pelinä (varsinkin kaksinpelinä) mainio, mutta en laske sitä täysiveriseksi Tomb Raideriksi.

    • kannipaali

      kolmonen on best kun tulee niit koiria

      • Hyvät perustelut;)

        Itse en oikein osaa sanoa, ovat kaikki niin hyviä. Ehkä parhaimpia 1, Chronicles ja Legend..tosi vaikea sanoa :D


    • 43322

      Kaikki ne ovat niin hyviä, että kerran ainakin jopa vanhemmat tompat kiinnostaa pelata läpi. Vaikea sanoa, mikä on paras, koska pelit ovat juoneltaan ja tehtäviltää niin samanlaisia. Underwroldin grafiikka säväytti eka kerran nähtynä eniten.

    • lifemocker

      uusi tomb raider oli aika hyvä... vaikka hieman yksitoikkoinen välillä

      • Yllättynyt Tomb

        Aikamoinen yllätys kyllä oli tuo uusin kun aikaisemmin ps1 kokeillut/kyllästynyt sarjaan.
        Tämähän toimii, vähän kuin Uncharted sarjakin.


    • King Pig

      Kannattaa pelata uusin Tomb Raider. Se on paljon muuta kuin vain räiskintä ja jaksaa pelata moneen kertaan läpi. Itselläni on jo varmaan 15 kerta kun pelaan uudestaan.

      • :))))))))))))))))))

        Aivan varmasti on 15. kerta läpi. 15. fappaus kerta varmaankin.


    • 19+20

      Suosikkini ovat Anniversary, 2 ja 1. Jos alkuperäinen ykkönen näyttää liian vanhalta, niin kannattaa ladata siihen Xtra-lisäosa, jota voi pelata DOSBoxin SVN-versiolla 3Dfx-emulaattorin (nGlide) kanssa. Se näyttää aika tyylikkäältä, joskaan ei yllä sentään Anniversaryn tasolle.

      http://www.tombraiderxtra.com/

      Tomb Raider 2:n eka kenttä on todella tylsä, mutta kun päästään Venetsiaan, niin homma alkaa toden teolla tuntumaan hyvältä.

      Kolmosessa on aika paljon verisiä juttuja ja kentät voi mennä läpi eri tavoilla. Se on hyvä, mutta ei sentään ekojen veroinen.

      Nelonen ja Legend ovat myös loistavia!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      139
      2033
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1918
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1868
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1670
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1468
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1170
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1158
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe