"KÄVIN HELVETISSÄ"

Totuuden löytänyt

Daniel Ekechukwu kertoi Pirkkahallissa 31.12. 2002 mm. seuraavaa:
”Kuolin ambulanssissa matkalla sairaalaan. Enkelit tulivat ja lähtivät kuljettamaan minua ylös. Vaimoni yritti ravistaa minua hereille, mutta hän ei tiennyt, että sieluni oli lähtenyt ruumiistani pois. Se sisäinen ihminen, jota enkelit lähtivät viemään pois, oli pehmeä, siloinen, ehjä ja terve!

- - - Sitten enkeli sanoi: ”Vien sinut nyt käymään helvetissä.” Välittömästi olimme suuren portin edessä, jossa luki: ”Tervetuloa helvetin portille”. Portin auettua näin ihmisiä, samanlaisia kuin sinä ja minä. Siellä huudettiin ja itkettiin. Ihmisiä kidutettiin sellaisella tavalla, mitä ei ole koskaan nähty missään maan päällä. Siellä näkymätön voima mursi jonkun käden, niskan tai repi jonkun ihmisen palasiksi. - - Sen jälkeen ihminen palasi takaisin voimiinsa ja koki tuon saman uudestaan, Jotkut söivät siellä omaa lihaansa, itkivät ja oksensivat lihan ulos, söivät oksennuksensa ja söivät uudestaan omaa lihaansa ja taas oksensivat ja taas söivät. Enkeli sanoi, että he eivät voi enää kuolla toistamiseen, vaan he ovat siellä ikuisesti. Nämä ihmiset huusivat täyttä kurkkua ääni käheänä - - huusivat ja huusivat.”

Kristittynä uskon ettei Jumalalle ole mikään mahdotonta ei edes herättää jotakuta kuolleista jos hän niin hyväksi näkee. Mutta mikä on totuus Daniel Ekechukwun kuolleista heräämisen kohdalla, se paljastuu jokaiselle viimeistään viimeisenä päivänä. Mutta se on varmaa, ettei Jumala varmasti ole kutsunut kyseistä Danielia julistamaan Raamatun vastaista oppia ympäri maailmaa, sellaisia kutsuja esittää itse valheen isä. Mutta jos henkien erottamisen armolahja puuttuu, niin kaikenlaista voidaan julistaa.

Raamatun mukaan yksikään jumalaton ei ole vielä kohdannut helvetin tulijärveä, ja juuri siksi saatanakin on vielä vapaana eksyttämässä ihmisiä harhaoppeineen. Hän toimiikin tehokkaasti tietäen että aikaa on vähän, ja senhän myös näemme, kuulemme ja tunnemme kaikkialla. Mutta erotammeko oikean väärästä, onkin jo toinen kysymys?

Mistä tiedämme Raamatun perusteella, ettei helvetin tulijärvessä ole vielä ketään?
Siitä, ettei Jeesuksen toinen tulemus ole vielä tapahtunut, eikä saatanan tuomiota vielä ole pantu käytäntöön, eivätkä jumalattomat ole vielä olleet mukana lopullisella tuomiolla, ja ne joille annetaan tuomiovalta eivät ole vielä istuneet valtaistuimille. Eikä Pyhä Jerusalem ole vielä laskeutunut alas taivaasta. Vasta sitten kun ”pyhien leiri Uusi Jerusalem” laskeutuu alas taivaasta ja saatana joukkoineen joita on kuin ”meren hiekkaa” tekee viimeisen toivottoman hyökkäysyrityksensä saartamalla pyhien leiriä, ja silloin he joutuvat kohtaamaan tuomionsa tulisen järven (Ilm. 20:4 – 21:2).

Tämän lisäksi on meidän hyvä tietää että Jumalan tuomiot ovat vanhurskaat eli oikeat, jokainen tuomitaan tekojensa mukaan, kaikkien polvet tulevat myös notkistumaan Herran edessä eli he tunnustavat Jumalan tuomion oikeudenmukaisuuden, eikä kukaan tule valittamaan tuomiostaan.(Fil. 2:10, 11).

Daniel Ekechukwun todistus Pirkkahallissa edusti aivan jotakin muuta kuin Jumalan oikeudenmukaisuutta ja rakkautta. Jumalattoman kuolema ei ole Jumalan mieleen (Hes. 33:11). Ikävä kyllä monen ihmisen mieleen se näyttää olevan sitä.

31

3502

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Helvettitutkija..

      Mutta en usko Herran käyttävän ihmisiä sihtseeing-matkoilla siellä? epäilykseni heräävät varsinkin siitä että aina kyseessa on Planeettamme saastavaltion USA:n edustaja joka siellä vierailee. SIksi en usko näihin matkoihin helvetissä..

      • Adasdasda

        Itse en henk. kohtaisesti usko noihin matkoinin helvettiin. Uskon Raamattuun ja Raamatun mukaan pakanat joutuvat helvettiin vasta maailmanlopun jälkeen.

        Epäilykseni heräsivät kun luin Mary K. Baxter:in
        "A Divine Revelation of Hell in Finish" tarinan. Miksi helvetissä käytettäisiin englannin kielisiä sanoja, kuten B.C (Before Christ)?

        En oikein usko noihin tarinoihin.


      • Maketus2011
        Adasdasda kirjoitti:

        Itse en henk. kohtaisesti usko noihin matkoinin helvettiin. Uskon Raamattuun ja Raamatun mukaan pakanat joutuvat helvettiin vasta maailmanlopun jälkeen.

        Epäilykseni heräsivät kun luin Mary K. Baxter:in
        "A Divine Revelation of Hell in Finish" tarinan. Miksi helvetissä käytettäisiin englannin kielisiä sanoja, kuten B.C (Before Christ)?

        En oikein usko noihin tarinoihin.

        Tärkeää olisi tutkia Raamatun sanan valossa nämä "opettajien" julistukset.

        alla vähän arvioita Mary K Baxterin kirjasta:

        http://www.christian-faith.com/forjesus/a-divine-revelation-of-hell-mary-k-baxter

        Jeesun on kuningas ! :)

        -M


      • Maketus2011

      • alex-kasi
        Adasdasda kirjoitti:

        Itse en henk. kohtaisesti usko noihin matkoinin helvettiin. Uskon Raamattuun ja Raamatun mukaan pakanat joutuvat helvettiin vasta maailmanlopun jälkeen.

        Epäilykseni heräsivät kun luin Mary K. Baxter:in
        "A Divine Revelation of Hell in Finish" tarinan. Miksi helvetissä käytettäisiin englannin kielisiä sanoja, kuten B.C (Before Christ)?

        En oikein usko noihin tarinoihin.

        Helvetti on "sittemmin" Raamattuun tullut sana - aikaisemmin sana oli gehenna ja gehenna oli kaatopaikka - ei mikään kidutus paikka. Siellä poltettiin jätteet - suunnilleen samalla tavalla kuin paltellaan tämän päivän kaatopaikoillakin.

        Siis Raamattu ei puhu ikuisesta helvetistä mitään - päin vastoin jokainen joka ei pelastu - tuhoutuu.

        Helvetin ikuisen piinan oppi on harha oppi ja siksi ei kukaan ole koskaan käynyt missään "helvetissä" - kuin ehkä unissaan. Ja mistä sellaiset unet johtuvat se onkin ihan toinen juttu. Ei siitä ole kovínkaan kauaa kun ihmiset "näkivät" menninkäisiä metsissä.. varsinkin jos oli utua ja vähän häärää :)

        alex


    • Valen

      On aika yleistä, että ihmiset sekoittavat Tuonelan ja Helvetin. Jokainen kadotettu ihminen joka kuolee, menee tällä hetkellä siis Tuonelaan. Todennäköisesti siis tuo näky oli Tuonelasta. Eipä tuossa näyssä kerrota että oltaisiin tulijärvessä. Raamatussa kerrotaan kuinka lopulta Kuolema ja Tuonela heitetään siihen Tulijärveen eli Helvettiin.

      Kyse voi olla hyvinkin oikeasta ilmestyksestä, mutta Daniel ei ymmärrä ehkä että kyseessä on Tuonela eikä vielä se varsinainen Helvetti. Mutta toisaalta tuotakin voidaan kutsua helvetiksi. Jumala viestit kun tulevat ihmisen kautta, niin tällaisia pieniä virheitä voi tulla. Mutta se ei minusta horjuta tuon näyn jumalallista alkuperää. Siis se voi olla aito. En väitä että se olisi aito, mutta se voi olla aito.

      Ja Jeesuksen kertomassa vertauksessa (joka luultavasti on ihan tosi tarina) köyhästä Lasaruksesta ja rikkaasta miehestä, rikas mies joutuu Tuonelaan vaivoihin ja Lasarus pääsee Abrahamin helmaan Paratiisiin (joka luultavasti sijaitsi ennen Jeesuksen ylösnousua ja Taivaaseen astumista Tuonelassa myöskin, mutta eri osastolla "suurella juovalla erotettuna" kadotettujen osastosta). Jeesus sitten ristinkuoleman kärsittyään "astui alas Tuonelaan" ja tyhjensi Aabrahamin helman ja vei nämä pelastetut sielut Taivaaseen Isän kotiin. Tuonela on siis nykyään vain kadotettujen sielujen paikka ja sekin tullaan kippaamaan lopussa Helvetin tulijärveen.

      Sellainen tulkinta/ajatus/ymmärrys on minulla asiasta.

      Valen

      • lasaruksesta

        että hän on kuollut,ei sanonut että Lasarus on tuonelassa,tai Abrahamin helmoissa, hän sanoi ,tule ulos ja Lasarus tuli ulos haudasta.
        Samoin hän sanoi omasta kuolemastaan,ei hän kertonut kellekään,
        että olisi käynyt jossain tuonela reissulla,
        vaan hän oli kuollut ja nousi kolmantena päivänä kuolleista.
        Viimeinen tuomio on sitten vasta kun Jeesus tulee toisen kerran,ja herättää KUOLLEET,ei kutsu niitä mistään tuonelasta eikä abrahamin helmoista,vaan haudoista.
        siitäkin sanotaan,että Herrassa KUOLLEET nousevat ensin hekään eivät ole olleet missään Abrahamin helmoissa vaan haudassa.
        Kuollut on kuollut ja ei ole senjälkeen missään tietoisessa tilassa,
        se sanotaan raamatussa monessa kohti.


      • Joo juu
        lasaruksesta kirjoitti:

        että hän on kuollut,ei sanonut että Lasarus on tuonelassa,tai Abrahamin helmoissa, hän sanoi ,tule ulos ja Lasarus tuli ulos haudasta.
        Samoin hän sanoi omasta kuolemastaan,ei hän kertonut kellekään,
        että olisi käynyt jossain tuonela reissulla,
        vaan hän oli kuollut ja nousi kolmantena päivänä kuolleista.
        Viimeinen tuomio on sitten vasta kun Jeesus tulee toisen kerran,ja herättää KUOLLEET,ei kutsu niitä mistään tuonelasta eikä abrahamin helmoista,vaan haudoista.
        siitäkin sanotaan,että Herrassa KUOLLEET nousevat ensin hekään eivät ole olleet missään Abrahamin helmoissa vaan haudassa.
        Kuollut on kuollut ja ei ole senjälkeen missään tietoisessa tilassa,
        se sanotaan raamatussa monessa kohti.

        Näin minäkin olen sen käsittänyt.
        Kuollut on kuollut eikä kullut mitään itedä.


      • kauan sitten

        olin silloin miettinyt paljon tuota asiaa,että onko kadotus olemassa vai ei?

        Sain unessa sellaisen kokemuksen että minulle sanottiin että saat maistaa kadotusta"pikkulapsen kynnen verran",että et enää epäile,kadotus on olemassa.

        Siksi vai näin vähän,sillä ennemmän et voisi sitä kestää,(huomioi,mikä erikoinen mitta,eli määrä?)

        Sain varmaankin tuon erikoisen mitan,joka poikkesi täysin kaikista maallisista mitoista että uskoisin ja muistaisin aina tämän uneni.

        Se oli niin viiltävää syvää tuskaa ja kauhua,ettei sellaista voi täällä maailmassa olla mikään,synnytyspoltotkin ovat lasten tuutulaulua siihen verraten.

        Ja niin täydellistä pimeyttä,niin pimeää ettei sitä voi millään kokea muutoin.Sitä kesti vain "silmänräpäyksen",siis pikkulapsen kynnenverran,mutta se tuntui ikuisuudelta,

        kavahdin istualleni siittä unesta ja olin kauhun lamauttama,silmät pystyssä ja varmaan tukkakin.Olin aivan kylmän hien peitossa,

        Nyt joku varmaankin luulee että olin humalassa tai rapulassa,mutta sellaisesta ei ollut kyse,enkä ole myöskään eläissäni käyttänyt huumeita.

        Toivon sydämestäni ettei yhdenkään ihmisen tarvitseisi sellaiseen tuskaan joutua.Antakaa siis Jeesuksen sovittaa kaikki syntinne,niin saatte iankaikkisen elämän Jumalan yhteydessä,eikä teidän tarvitse joutua kadotukseen.

        Ei sellaista voi täällä ihmisteoilla ja virheillä millään ansaita.Ihmettelen että mitä sellainen on?

        Onko se vain saatanan juoni peloitella meitä ja tehdä Jumalasta jokin hirveä sadisti,vai yltääkö meidän mielikuvitus unessa ollessa tuollaiseen?

        Toivon todella että se olisi ollut vain pelkkää unta,että Jumalan rakkaus voittaisi paholaisen KAIKKI juonet!

        Muistaakseni tässä unessani puhuttiin kadotuksesta,eikä helvetistä,näin muistelen!


      • deeku
        kauan sitten kirjoitti:

        olin silloin miettinyt paljon tuota asiaa,että onko kadotus olemassa vai ei?

        Sain unessa sellaisen kokemuksen että minulle sanottiin että saat maistaa kadotusta"pikkulapsen kynnen verran",että et enää epäile,kadotus on olemassa.

        Siksi vai näin vähän,sillä ennemmän et voisi sitä kestää,(huomioi,mikä erikoinen mitta,eli määrä?)

        Sain varmaankin tuon erikoisen mitan,joka poikkesi täysin kaikista maallisista mitoista että uskoisin ja muistaisin aina tämän uneni.

        Se oli niin viiltävää syvää tuskaa ja kauhua,ettei sellaista voi täällä maailmassa olla mikään,synnytyspoltotkin ovat lasten tuutulaulua siihen verraten.

        Ja niin täydellistä pimeyttä,niin pimeää ettei sitä voi millään kokea muutoin.Sitä kesti vain "silmänräpäyksen",siis pikkulapsen kynnenverran,mutta se tuntui ikuisuudelta,

        kavahdin istualleni siittä unesta ja olin kauhun lamauttama,silmät pystyssä ja varmaan tukkakin.Olin aivan kylmän hien peitossa,

        Nyt joku varmaankin luulee että olin humalassa tai rapulassa,mutta sellaisesta ei ollut kyse,enkä ole myöskään eläissäni käyttänyt huumeita.

        Toivon sydämestäni ettei yhdenkään ihmisen tarvitseisi sellaiseen tuskaan joutua.Antakaa siis Jeesuksen sovittaa kaikki syntinne,niin saatte iankaikkisen elämän Jumalan yhteydessä,eikä teidän tarvitse joutua kadotukseen.

        Ei sellaista voi täällä ihmisteoilla ja virheillä millään ansaita.Ihmettelen että mitä sellainen on?

        Onko se vain saatanan juoni peloitella meitä ja tehdä Jumalasta jokin hirveä sadisti,vai yltääkö meidän mielikuvitus unessa ollessa tuollaiseen?

        Toivon todella että se olisi ollut vain pelkkää unta,että Jumalan rakkaus voittaisi paholaisen KAIKKI juonet!

        Muistaakseni tässä unessani puhuttiin kadotuksesta,eikä helvetistä,näin muistelen!

        mainitsemasi pimeys, jota ei voi kuvata sanoin, on yleensä aina kadotus/helvetikokemuksissa. Tsekkasin just videogooglesta Bill Wiesen haastattelun ja todistuksen. Aika rankkaa.

        No, kadotusta ei ole luotu ihmistä varten, joten mielestäni olisi hyvä, että ihmislle "saisi" kertoa että taivas ja helvetti ovat todellisia paikkoja. Ja että Jeesus tahtoo ihmiset taivaaseen.

        Kiitos, että jaoit kokemuksesi.
        Siunausta Jeesuksessa =)


      • annu42

        Luuletko, ettei meillä eksyttäjiä löydy? Meillä on henkivallat vastassamme, ja siellä on itse pääpettäjä ja hänen kolmasosa enkeliarmeijansa meitä vastustamassa. Parempi on uskoa Jumalan sanaa kuin tuollaisia todistuksia. Niiden alkuperä on samasta lähteestä kuin lause: "Ei, ette te kuole!"


      • Ajatelkaa jos ..
        annu42 kirjoitti:

        Luuletko, ettei meillä eksyttäjiä löydy? Meillä on henkivallat vastassamme, ja siellä on itse pääpettäjä ja hänen kolmasosa enkeliarmeijansa meitä vastustamassa. Parempi on uskoa Jumalan sanaa kuin tuollaisia todistuksia. Niiden alkuperä on samasta lähteestä kuin lause: "Ei, ette te kuole!"

        Just juu.
        ja saatana ei ole mikään sarvipää vaan uskomattoman kaunis ja viisas. Tuntee Raamatun kuin omat taskunsa ja pitää huolta omistaan. Ihmiset on niin helposti petettävissä koska he uskovat että saatana on jonkinlainen helppoheikki ja rumilus - ei vaan saatana on kaunis ja hallitsee maailmaa (vielä) ja kaikki häneen liittyneet (langenneet) henkiolennot ovat hänen suosiossaan ja jopa jotkut ihmisetkin.. Ne jotka palvelevat hänen tarkoitusperiään.

        Mutta saatana ei hallitse niitä ihmisiä jotka panevat toivonsa Jumalan Poikaan.

        Suurin valhe maailmassa on usko omaan kuolemattomuuteen - kun uskotaan että jumalalla ei asian kanssa mitään tekemistä. Kun Jeesus lunasti meidät maksamalla syntiemme seuraukset - ja synnin palkka on kuolema - ja Jeesus kuoli - kuinka ne jotka eivät usko tarvitsevansa Jumalaa voidakseen elää iankaikkisesti voivat pelastua.. hehän periaatteessa sanovat Jumalalle : emme me tarvitse Sinun apuasi voidaksemme elää - me olemme jo kuolemattomia.. ihan omasta takaa.

        Ajatelkaa jos Kristus sanookin heille - ok, minä annan elämän vain niille jotka eivät ole kuolemattomia..sillä he tarvitsevat apuani ja heidän edestään minä kuolinkin - siis lakkasin elämästä kunnes Taivallinen Isämme minut herätti kuolleista.


    • taplaaja

      nähdä vaan pahaa unta jonka sitten sekoitit omiin uskomuksiisi. Koko tarinasi osoittaa, että et tunne raamatun jumalaa vaan olet uskonut ihmisten kauhutarinoihin.

      • oli vaikeuksia

        luetun ymmärtämisen suhteen? Kenet sinä luulit näkevän näkyjä?


      • It's so sad

        Mahtaako olla ihan oikessa kohtaa ketjua tämä kommentti?


    • Totuuden löytänyt

      ”Ei ole tekoa, ei ajatusta, ei tietoa eikä viisautta tuonelassa [sheool], jonne olet menevä” Saarn. 9:10.

      ”Eivät kuolleet ylistä Herraa, ei kukaan hiljaisuuteen astuneista” (Ps. 115:17).

      ”Elävät tietävät, että heidän on kuoltava, mutta kuolleet eivät tiedä mitään” (Saarn. 9:5)

      Raamatun mukaan kaikki kuolleet ovat siis tuonelassa. Poikkeuksena Raamattu mainitsee kuitenkin muutamien olevan jo taivaassa, esimerkiksi Mooses herätettiin kuolleista ja otettiin ylös. Elia nousi taivaaseen kuolemaa maistamatta. On ajateltu että edeltä käsin taivaaseen otetut kuuluisivat niiden 24 vanhimpaan kuuluvaksi jotka Raamatussa myös mainitsee (Ilm.4:4). Sen saamme varmuudella tietää viimeistään silloin kun Jeesus tulee noutamaan omiaan taivaan kotiin

      Raamatun mukaan Ihmisen tila tuonelassa, eli kuolleiden tila on siis samanlainen pelastetun kuin jumalattomankin kohdalla. Ratkaisevin ero jumalattoman ja uskossa kuolleen välillä Raamatun mukaan on siinä että: ”Autuas ja pyhä on se, jolla on osa ensimmäisessä ylösnousemuksessa; heihin ei toisella kuolemalla ole valtaa” (Ilm. 20:6).

      Toinen kuolema (tuomion ylösnousemus) on sitten se tulinen järvi joka kohtaa jokaista ”jonka nimeä ei löytynyt elämän kirjasta”. Sinne heitetään myös ”Kuolema ja Tuonela” sen jälkeen ei kuolemaa enää ole, se on tehtävänsä tehnyt. (Ilm. 20:14:15)

      Kun tutkimme Raamattua perusteellisemmin niin säästymme noista sielunvaellusoppien harhakuvitelmilta. Jumalan sana antaa aina parhaan vastauksen.

    • 19.Oli rikas mies, joka pukeutui purppuraan ja hienoihin liinavaatteisiin, eläen joka päivä ilossa ja ylellisesti.

      20.Eräs köyhä, nimeltä Lasarus, makasi hänen porttinsa pielessä täynnä paiseita.

      21.Hän halusi ravita itseään rikkaan pöydältä putoavilla muruilla. Koiratkin tulivat ja nuolivat hänen paiseitaan.

      22.Sitten köyhä kuoli, ja enkelit veivät hänet Aabrahamin helmaan. Myös rikas kuoli, ja hänet haudattiin.

      23.Kun hän tuonelassa* vaivoissa ollessaan kohotti katseensa, hän näki kaukana Aabrahamin ja Lasaruksen hänen helmassaan.

      24.Hän huusi: 'Isä Aabraham, armahda minua ja lähetä Lasarus kastamaan sormensa pää veteen ja vilvoittamaan kieltäni, sillä minulla on kova tuska tässä liekissä'.

      25.Aabraham sanoi: 'Poikani, muista että sinä eläessäsi sait hyväsi, Lasarus taas sai pahaa. Nyt hän saa täällä lohdutusta, sinä taas kärsit tuskaa.

      26.Kaiken tämän lisäksi meidän välillemme on vahvistettu kuilu, että ne, jotka tahtovat mennä täältä teidän luoksenne, eivät voisi, eivätkä siellä olevat pääsisi kuilun yli meidän luoksemme'.

      27.Rikas mies sanoi: 'Isä, minä rukoilen sinua lähettämään hänet isäni taloon

      28.viiden veljeni luo todistamaan heille, etteivät hekin joutuisi tähän vaivan paikkaan'.

      29.Aabraham vastasi: 'Heillä on Mooses ja profeetat, kuulkoot heitä'.

      30.Mies sanoi: 'Ei, isä Aabraham, vaan jos joku kuolleista menisi heidän luokseen, he nöyrtyisivät parannukseen'.
      31.Mutta Aabraham sanoi hänelle: 'Jos he eivät kuuntele Moosesta ja profeettoja, he eivät usko, vaikka joku kuolleistakin nousisi ylös'."
      (Jumalan Kansan Raamattu: Luuk. 16:19-31)

      Alaviitteet:
      (Luuk. 16:23) Tuonela on epäuskoisina synneissään kuolleiden ihmisten sielujen olinpaikka/tila kuoleman ja viimeisen tuomion välisenä aikana.

      Ko. Daniel Ekhvu, mikä nyt olikaan se kuolleista noussut saarnaaja, on huomattava, ettei hänen kokemuksistaan pidä tehdä RAamattua vastaavaa oppia. Katsoaan asiat Pyhästä RAamatusta. Ja on hyvä julkaista vain sellaista, joka on raamatun mukaista. Itse uskon, että helvetti on jo olemassa tietenkin, niinkuin taivaskin on olemassa.

      "Tänä päivän sinä olet oleva minun kanssani paratiisissa" En usko että tuossa yksi päivä tarkoittaisi tuhatta vuotta, vaan se tarkoittaa että ristinkuoleman jälkeen heti nöyrtynyt ryöväri pääsi taivaaaseen.

      Tässä on vastaavaa kirjana. Sen alussa teroitan sitä, että miten on suhtauduttava näkyhini ja miten testataan, onko ne oikeita. Minä en siis kuitenkaan kiistä helvettiä, vaan uskon sen olevan jo nyt voimassa ja olemassa aivan kuin taivaankin.

      Kirja netissä ilmaiseksi skannattuna: Näkyjä taivaasta ja Helvetistä
      http://www.jeesusonherra.juksaa.net/nth.htm

      Kun Jeesus kävi tuonelassa ristinkuolemansa jälkeen, hän tyhjensi sen, mutta tietenkään ne jotka eivät olleet uskossa kuolleita, kuten esimerkin Rikas mies, eivät päässeet taivaaseen!

      PUHUMIESI SANOJEN MERKITYS - AJATTELE TÄTÄ!

      JOKAINEN JOKA TÄÄLLÄ KIROAA USKOVIA, TAI TOISIA IHMISIÄ, SINÄ SAAT ITSE NE KIROUKSET, JOITA SINÄ SANOT TAI KIRJOITTAT!

      JOKAINEN TAAS JOKA TUO ESIIN UUDEN TESTAMENTIN HYVÄÄ, JUMALAN SANAA JA SIUNAA JA RUKOILEE UT:N MUKAISESTI TOISILLE IHMISILLE, HÄN SAA ITSE NE SIUNAUKSET, JOITA HÄN TOISILLE VÄLITTÄÄ JUMALALTA ITSENSÄ KAUTTA!


      9. Älkää kostako pahaa pahalla älkääkä herjausta herjauksella, vaan päinvastoin siunatkaa. Siihen te olette kutsututkin, että siunauksen perisitte.

      10. Sillä "joka rakastaa elämää ja haluaa nähdä hyviä päiviä, varjelkoon kielensä pahasta ja huulensa puhumasta vilppiä,

      11.kääntyköön pois pahasta ja tehköön hyvää, etsiköön rauhaa ja pyrkiköön siihen.

      12. Herran silmät näet tarkkaavat vanhurskaita ja hänen korvansa heidän rukouksiaan, mutta Herran kasvot ovat pahantekijöitä vastaan."

      13. Kuka voi tehdä teille pahaa, jos teillä on into hyvään?
      (Jumalan Kansan Raamattu: 1Piet. 3:9-13)


      http://www.jeesusonherra.juksaa.net/sanat.htm


      Homot ja lesbot ovat hengellisesti kuolleita, joka on vaarallinen tila, mutta siitä voi tehdä parannuksen.
      http://www.jeesusonherra.juksaa.net/homot_lesbot.htm

      MISTÄ TULEE VOITTOVOIMA, joka voittaa olosuhteet ja toisinaan olevat vaikeatkin tilanteet?
      Lue siitä tältä uudelta sivultani, jonka olen tehnyt ja julkaissut nyt.

      Suomi 24:ssä on paljon uskovia joilla on hätä, tai joilla on vaikeaa. Niinhän se onkin, että lopunaikoina tulee vaikeita aikoja, mutta lue ja kuuntele tästä, miten sinä voit itse hankkia voittovoiman päivittäin!
      Sivun lopussa on myös jonkin aikaa saatavilla hyvää opetusta Pyhästä Hengestä, suomeksi.
      http://www.jeesusonherra.juksaa.net/ylistys.htm


      Kirja netissä ilmaiseksi skannattuna: Näkyjä taivaasta ja Helvetistä
      http://www.jeesusonherra.juksaa.net/nth.htm


      Uskoontulo – Kun kristinusko kiteytetään yhteen sanaan, se on ANTEEKSIANTAMUS! Sinä saat kaiken anteeksi ja sinun täytyy antaa myös anteeksi kaikille. (Isä meidän rukous)
      http://www.jeesusonherra.juksaa.net/uskoontulo.htm


      Voiko kadotettu pelastua. Miten kävi Lasarukselle ja rikkaalle miehelle, kuoleman rajan tuolla puolella?
      http://www.jeesusonherra.juksaa.net/voikokadotettupelastua.htm

      Sopiiko Jooga Jeesukseen uskovalle?
      http://www.jeesusonherra.juksaa.net/jooga.htm


      Hakemisto
      http://www.jeesusonherra.juksaa.net/

      Helposti muistettava pikalinkki kansainväliseen hakemistooni on

      http://www.info.juksaa.net

      ja sen voi kirjoittaa selaimeen vain:
      info.juksaa.net
      ja se toimii, vaikka ei tässä näy sinisellä.

      Tässä on E-mail uskoontulorukouksia varten. Ole myös itse valmis tekemään parannus hylkäämään syntielämä! Synti tarkoittaa esimerkiksi jatkuvasti rikkomista 10 käskyä vastaan, jotka ehkä olet oppinut koulun uskontotunnilla tai rippikoulussa tai vanhemmat ovat ne opettaneet sinulle, tai tunnet ne. Näistä 10 käskyistä lepopäivän pitokäsky ei ole ehdoton. Jeesushan itse paransi sairaita sapattina, mutta hän sitten myöskin pyhitti aikaa Jumalalle, esimerkiksi rukoilemalla öisin. Ns. maailmasta erottautumisen ja pyhityksen tarve ja Pyhällä Hengellä täyttymisen tarve on välttämätön. Näistä tärkeistä aiheista on asiaa www sivuillani. Tässä e-mail uskoontuloa ja hengellisiä kysymyksiä varten. Eli siis Luther otti lepopäivän eli sapatin pitokäskyn vanhan testamentin puolelta. Joten se ei ole niin ehdoton, parempi on ymmärtää pyhityksen merkitys ja saada Pyhän Hengen armolahjoja, kuin vain mekaanisesti pyrkiä täyttämään tai pitämään sapatti. Jeesus nimenomaan täytti Mooseksen lain, kun hän sanoi ristillä kärsiessään koko maailman syntien ja sairauksien tähden, että SE ON TÄYTETTY. Siihen mennessä Jeesus oli ainut, joka oli onnistunut täyttämään Mooseksen lain. Ei tule toista Jumalaa, ei tule toista ihmistä joka siihen pystyisi. Suurin käsky on, rakasta Jumalaa yli kaiken ja lähimmäistäsi niin kuin itseäsi.

      mailto:[email protected]

      Tätä kontaktiemailia joudun vaihtamaan silloin tällöin, koska se voi alkaa kerätä roskapostia.
      Siksi myöhemmin, jos luet kirjoituksia monta kuukautta myöhemmin, katso kulloinkin voimassa oleva e-mail alla olevalta sivulta, joka löytyy sieltä ja on sinne päivitetty.

      http://www.jeesusonherra.juksaa.net/yhteystiedot.htm

      Toivotan sinulle, hyvä lukijani Jumalan siunausta ja että tulisit tuntemaan Jeesuksen henkilökohtaisena pelastajanasi. Näin sitten viimeistään taivaassa ikuisissa pidoissa tapaamme, ellei tavata sitä ennen.

      Minä asun ulkomailla, jossa teen vaimoni kanssa Jumalan valtakunnan työtä, Jumalan armosta, eli voitamme sieluja Jeesukselle ja teemme muuta Jumalan valtakunnan työtä.

      Tiedätkö sinä, mistä löytyy Isä Meidän Rukous Raamatusta?
      Se on täällä.
      http://www.jeesusonherra.juksaa.net/isameidanrukous.htm

      Siunattua alkanutta Uutta Vuotta 2007!

      Olkoon se Pyhän Hengen voitelun vuosi, joka jää elämäsi ylle!

      • Totuuden löytänyt

        Kirjoitit:
        >>"Tänä päivän sinä olet oleva minun kanssani paratiisissa" En usko että tuossa yksi päivä tarkoittaisi tuhatta vuotta, vaan se tarkoittaa että ristinkuoleman jälkeen heti nöyrtynyt ryöväri pääsi taivaaaseen.


      • VAlen
        Totuuden löytänyt kirjoitti:

        Kirjoitit:
        >>"Tänä päivän sinä olet oleva minun kanssani paratiisissa" En usko että tuossa yksi päivä tarkoittaisi tuhatta vuotta, vaan se tarkoittaa että ristinkuoleman jälkeen heti nöyrtynyt ryöväri pääsi taivaaaseen.

        Jos Jeesus sanoi "Tänä päivänä sinä olet oleva minun kanssani Paratiisissa", niin en näe siinä mitään ristiriitaa. Nimittäin Paratiisi, se paikka minne Jumalan Pyhät henkisielut menevät kun he kuolevat maan päältä, oli silloin Tuonelassa ja osiossa nimeltä Aabrahamin helma. Uskontunnustuksemme sanoo "astui alas Tuonelaan". Näin ollen Abrahamin helma oli Tuonelassa eri osastolla kuin kadotetut sielut ja suurella juovalla eroitettuna, kuten Jeesus "Rikas mies ja Lasarus" -tarinassa kertoo. Nyt sitten Jeesus tyhjensi tämän Aabrahamin helman ja vei Isän työ Taivaaseen, missä nykyään sijaitsee siis Paratiisi.

        Näin ollen Jeesuksen lupaus ristin ryövärille ei ole ristiriidassa Raamatun Paratiisi -opin kanssa.

        Tuosta Tuonelan kahdessa osiossa olemisestahan meillä on Vanhassa testamentissa todisteita kun mietitään mitä Jumalan Pyhät huutavat välillä ahdistuksessaan ja kuolemanpelossaan: "kohta vaivun Tuonelaan" jne. Ja toisaalta Mooseksen kirjassa Jumalan vastustajat suistuvat elävältä Tuonelaan kun maa nielaisee heidät. Joten voidaan päätellä että sekä Jumalan pyhät että kadotetut sielut menivät Tuonelaan. Mutta eri osastoihin.

        Siunausta!

        Valen


      • SAPATIN PITOKÄSKYN

        Vanhan testamentin puolelta.Eiköhän se ottanut myös ne muut yhdeksänkin sieltä?Uudessa testamentissä,ne yhdistyy kaikki kymmenen,vain kahdeksi käskyksi.Rakasta Jumalaa ylikaiken ja lähimäistäsi niinkuin itseäsi.RAKKAUS JUMALAAN ON SE ETTÄ PIDÄMME HÄNEN KÄSKYNSÄ,kaikki kymmenen,ne eivät ole raskaat,sillä ne ovat kaikki meidän parhaaksemmme.


      • ilkka..
        VAlen kirjoitti:

        Jos Jeesus sanoi "Tänä päivänä sinä olet oleva minun kanssani Paratiisissa", niin en näe siinä mitään ristiriitaa. Nimittäin Paratiisi, se paikka minne Jumalan Pyhät henkisielut menevät kun he kuolevat maan päältä, oli silloin Tuonelassa ja osiossa nimeltä Aabrahamin helma. Uskontunnustuksemme sanoo "astui alas Tuonelaan". Näin ollen Abrahamin helma oli Tuonelassa eri osastolla kuin kadotetut sielut ja suurella juovalla eroitettuna, kuten Jeesus "Rikas mies ja Lasarus" -tarinassa kertoo. Nyt sitten Jeesus tyhjensi tämän Aabrahamin helman ja vei Isän työ Taivaaseen, missä nykyään sijaitsee siis Paratiisi.

        Näin ollen Jeesuksen lupaus ristin ryövärille ei ole ristiriidassa Raamatun Paratiisi -opin kanssa.

        Tuosta Tuonelan kahdessa osiossa olemisestahan meillä on Vanhassa testamentissa todisteita kun mietitään mitä Jumalan Pyhät huutavat välillä ahdistuksessaan ja kuolemanpelossaan: "kohta vaivun Tuonelaan" jne. Ja toisaalta Mooseksen kirjassa Jumalan vastustajat suistuvat elävältä Tuonelaan kun maa nielaisee heidät. Joten voidaan päätellä että sekä Jumalan pyhät että kadotetut sielut menivät Tuonelaan. Mutta eri osastoihin.

        Siunausta!

        Valen

        siis nauttikaamme synnin ja riettauden ihanuudesta vielä kun olemme maan päällä. tuonelassa/helvetissä se ei enää ole mahdollista. luultavasti joutuisimme kuitenkin helvettiin vaikka yrittäisimme elää tekopyhää elämää. nauttikaa siis elämästä!


    • Jumalan pieni köyhä

      Olin itsekin kuuntelemassa Daniel Ekechukwua kyseisessä pirkkahallikokouksessa ja hän onnistui järkyttämään itseäni pahanpäiväisesti.

      Olen nyt vakuuttunut että D.E. oli joko kokonaan huijari, tai sitten kuten itse uskon - kokenut jotain muuta - jonka hän tulkitsee em. tavalla. Kristuksen ääni - sellaisena kuin hänet itse tunnen - tuossa todistuksessa ei ollut.

      Joskus aikoina kun asia vielä vaivasi, näin unen jossa joku todisti jotain ja ystäväni sanoi "Tuon kaverin aasilla on korvissa vikaa" - Typerä lause, mutta kun heräsin, ajattelin että Raamatussa Bileamin aasi kuuli Jumalan äänen ja jotenkin mielessäni tuo uni liittyi juuri tuohon Ekechukwun todistukseen.

    • miksi pirkkahallissa

      Ei tämän tekstin sepittäjän paikka ole Pirkkahallissa vaan mielisairaalassa.

      Katselin näitä kirjoituksia, minusta olette todella sairaita, ja olen aivan varma että monella tämän sivun kirjailijoista on hullunpaperit.

      Hakekaa nyt apua !!

      Tuolla synti palstalla joku kirjoitti että haluaa helvettiin ennemmin kuin taivaasen uskovaisten kanssa, olen samaa mieltä hänen kanssaan.

      Hulluja te olette

      • Ei areisti

        Hullu sanoo sydämessänsä: "Ei ole Jumalaa" (Ps. 53:2).


    • paljonähnyt

      Tämä Daniel Ekechukwu on itse saatana, ja nämä jotka käyvät kuuntelemassa tälläisiä juttuja ovat saatana lapsia, satanistisia touhuja ja juttuja, sitten täällä on muitakin helvetin mainosmiehiä, ne vain naamioituvat uskoviksi, kaikki tyynnipaholaisen asiamiehiä

    • Herää elämään

      Olet propagandan uhri, ihminen jota on petetty pahan kerran.
      Tuoko on uskosi kaikkivaltiaasta kaikki viisaasta Luojastasi? Että HÄN loi elämää helvettiin ikuisesti kitumaan? HÄN joka on oikeudenmukaisuuden lähde ja rakkaudn lähde. Nämä sairaat "unesi" ovat vain sairaiden luulojesi ja pelkosi tulosta, ei mitään muuta. Ala tutkimaan Raamattua oikein ja jätä pois kaikki omat hourailusi tai kiihkolahkosi pappien valheet.

      Kenellä on kuolemattomuus Raamatun mukaan?
      Miksi?
      Kenellä ei ole itsessään kuolemattomuutta Raamatun mukaan?
      Miksi?

      Ala lukemaan Raamattuasi sen alusta ja tee se ILMAN että jo ennalta päätät mikä on Raamatun sanoma , niin ehkä pelastut.

      Pahoin pelkään, että tuon uskosi seurauksena mikä sinua nyt vallitsee ja mikä panee sinut valehtelemaan Kaikkivaltiaasta mitä hirvittävimpiä valheita saat vain myllynkiven kaulaasi.

      Tee parannus

    • Lopen kyllästynyt ..

      Totuuden löytänyt 10.1.2007.

      Tyypillistä tälle palstalle että alotukset ovat monta vuotta vanhoja.. :(

      Tänne kaivataan asiallisia keskustelijoita joilla on jotain sanottavaakin. Esimerkiksi adventisteja, eihän kukaan jaksaa ottaa osaa näihin mitään sanomattomiin viesteihin. Ei ihme että tämä palsta kuivui kokoon kun adventistit saivat oman palstan - jossa keskustelu o käynyt korkeana ensimmäisestä päivästä lähtien..

      Asiallista keskustelua kaivataan - eikä vain näitä spiritistisiä höpötyksiä..

    • Mohammed67
    • tuonela ja tulijärvi

      Viestiketjun aloittaja eksyy, koska luulee että "tulijärvi" on yksinään "helvetti", vaikka siihen kuuluu myös "tuonela". Tuonela on tulijärven ympäröimä alue ja ne yhdessä muodotsavat helvetin. Vasta viimeisellä tuomiolla heitetään saatana, peto ja väärä profeetta tulijärveen mikä on maapallon ydin. Myös tuonela on maakuoren alla, mutta ei yhtä syvällä.

      Lue netistä tiedemiesten maapallon sisäisestä rakenteesta kertovia kertomuksia, niin tulet huomaamaan, että siellä todellakin on "tulijärvi" ja että sen ympärillä on palavaa kiviainesta. Viimeisin todistus siitä oli islannin laavaa oksentava tulivuori. Taitaa vieläkin vähän tuprutella.

      Joten, jos Daniel on sanonut että hän on käynyt helvetissä, se ei välttämättä tarkoita että hän sillä tarkoitti käyneensä myös tulijärvessä.

      Tutki vaikka Raamatun hakukoneella mitä Pyhässä Kirjassa sanotaan "tuonelasta" mikä "tuolla alhaalla on", niin tulet hämmästymään. Siellä on ainakin noin 15 eri viittausta siihen, että "tuonela" on "alhaalla". Riippumatta siitä missä päin maailmaa noita sanoja kirjattiin ylös "alkuteksteihin", niin tuonela sijaitsi AINA TUOLLA ALHAALLA, johtuen siitä yksinkertaisesta syystä että maapallo on pyöreä. Joten Vanha Testamentti tiesi, että maailma oli pyöreä ennen kuin tiede todisti sen paikkansapitävyyden.

    • rukoilkaa kaikkien puolesta, että kukaan ei joutuisi helvettiin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      164
      2783
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2011
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2006
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      88
      1816
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      68
      1557
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1212
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe