Kolmas silmä???

valkoinen matka

Hei maagikot :) Käännyn teidän puoleenne kun luulen että täältä löytyisi ihmisiä, jotka ovat kokeneet saman. Okey, jo kauan olen nähnyt "energiapalloja" ja "valohiukkasia" leijailevan ilmassa ja silmien reunakentässä. Nyt ymmärrän, että nuo näkyvät kolmannen silmän avulla, eikä normaalien silmien välityksellä. Jo vuosia on tapahtunut tämä: Mennessäni nukkumaan ja ollessani rentoutuneessa tilassa, "AVAUTUU elokuvakangas" kolmannen silmän kohdalla. Näen satoja hopeenvärisiä nauhoja(en tiedä parempaakaan nimeä) jotka liikkuvat/väreilevät. Ympäristö näiden nauhojen takana on kuin avaruus. Silmäni ovat siis suljettuina. Sitten alan näkemään "tunnelin" tai "pyörteen", joka jatkuu kauas. Myös pikaotoksia tuntemattomista ihmisistä ja paikoista alkaa näkymään. No niin, eihän tämä enää häiritsä eikä pelota kun niin kauan jatkunut. Enemmänkin kiinnostaa nyt. Etin tietoa netistä, mutten oikein tiedä, mitä hakusaoja käyttää... Joten osaatteko laittaa linkkejä tms? Thanx:)

35

14467

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • valkoinen matka

      ...jos aukaisen silmäni, näen saman jutun..siis jos huoneessa on pimeää. Kerran heräsin unesta, ja näin huoneessani valkoisen kyyhkysen noin 2 minuuttia. Luulen,että se oli joku "jälkikuva" tuosta tilasta, jota kuvailin... en tiedä. Ja jos teillä on samoja kokemuksia niin kirjoittakaa :)

      • alienit

        Yhesti mie näin herättyään yhdessä nurkassa muutamia (ehkä n.5) hohtavia "tikku ukkoja". Siis ne ihan loisti neonvärisinä, niistä tuli valo, en nähny mitään harhoja! Ne vaan kävelivät nurkassa oikeaan suuntaan ja lattialle tuli niiden "varjot" (en tiiä miten sanotaan semmoista varjoa joka on valoa... siis silleen hienosti) ja niistä kuului joku hyminä tai joku semmoinen ja he pitelivät käsistään kiini. Olin unipöpperö silloin ja shokissa joten näin kun he ottivat yhen, pari askelta oikeaan suuntaan ja en tiiä menikö ne seinään tai mihin ja olin sillo joku 11 w. Mie en uskaltanu mennä vanhempien huoneesen ku olin niin shokissa niinpä kääriydyin peitton ja nukahin kai


    • Kivamieli

      Silmälääkärin olisi syytä tutkia silmänpohjasi ja mitata silmänpaineesi. Tilaappa aika.

      Sillä kolmannella silmällä näkyy vain nuo elokuvat, mutta valopallot näkökentän reunamilla voivat johtua silmäsairauksista.

      J.K. Älä kerro kolmannesta silmästäsi lääkärillesi.

      • valkoinen matka

        Tällasta tietoa sain yheltä sivulta, elikkä ei väkisin silmäsairaus :) :"Some people feel presences in the corner of their sight, and try by turning their head, to catch the presence they felt. This can be a real being, that is trying to get your attention. Your physical attention is mainly in the center of your sight, in the corner your sight it gets less focused, and sometimes your inner eye overlaps with the corner of your physical sight. This perception tends to be a real subtle perception of your third-eye."

        http://groups.msn.com/MysticalVisions/thirdeyeexercise.msnw


    • Qadesha

      Kyllä minäkin katsoisin että olisi ehkä syytä käydä silmälääkärillä tsekkauttamassa. Aivan varmasti voit nähdä 3. silmällä kuvia ja kaikenlaista (olen itsekin nähnyt), mutta kannattaisi silti varmuuden vuoksi tarkastaa silmät kun nuo hiukkaset eivät kuulosta oikein tutulta tai välttämättä terveeltäkään.

      Voimakkaahkosti likinäköinen ihminen voi nähdä "roskia" näkökentässään, ja kokemuksesta tiedän että nämä näkyvät myös suljetuin silmin. Kyseessä ovat lasiaissamentumat, eivät ilmeisesti mitenkään vaaralliset, mutta eivät mitenkään mystisetkään. Mutta en nyt välttämättä oleta että hiukkasesi ovat niitä - ja koska en osaa sanoa mistä tuollaisessa on kyse, niin esitän tutkimista.

      Tunnelista olen kuullut muidenkin ihmisten puhuvan. Jotkut näkevät sen violetin ja mustan sekaisena, ja sinne jos "imeytyy" niin voi kuulema irrota fyysisestä kehostaan.

      Kaikenlaisia juttuja on netistä tullut luettua, mutten valitettavasti ole koonnut linkkejä sen kummemmin ylös. Mutta etsivähän löytää, onhan näitä varmasti pilvin pimein hakusanalla OBE, 3rd eye ja silleen...

      • valkoinen matka

        Joo aijon kyllä ottaa selvää silmistäni. Olen nyt koko aamun tutkinut kaikkia sivuja ja löysin jotaan juttuja kundalini-energiasta... esim.http://www.kundalini-teacher.com/symptoms/lights.html
        "Prana sparkles: usually seen on a bright day, around living things such as trees, but also when there is prana-laden wind, or on or around a mountain top... but they can appear anywhere. They are tiny, swirling comets resembling sperm, that wink in and out of existence as you watch them. "
        Okey siis nuo liittyisivät kundalinin heräämiseen ja muutkin jutut spivat hyvin yhteen kokemani kanssa. En ole kuitenkaan mitenkään tietoisesti herätellyt tätä kundaliniksi kutsuttua, enkä kylä aikaisemmin kuullutkaan Voisikohan tämä liittyä asiaan. Olen kyllä joogannut ja meditoinnut vuosia sitten, muttei sillon ainakaan tällaisesta voimasta kerrottu..
        Kiitos jos vielä joku pystyy auttamaan, vaikka taitaa mennä jo joogan yms. puolelle. :)


      • Revolver
        valkoinen matka kirjoitti:

        Joo aijon kyllä ottaa selvää silmistäni. Olen nyt koko aamun tutkinut kaikkia sivuja ja löysin jotaan juttuja kundalini-energiasta... esim.http://www.kundalini-teacher.com/symptoms/lights.html
        "Prana sparkles: usually seen on a bright day, around living things such as trees, but also when there is prana-laden wind, or on or around a mountain top... but they can appear anywhere. They are tiny, swirling comets resembling sperm, that wink in and out of existence as you watch them. "
        Okey siis nuo liittyisivät kundalinin heräämiseen ja muutkin jutut spivat hyvin yhteen kokemani kanssa. En ole kuitenkaan mitenkään tietoisesti herätellyt tätä kundaliniksi kutsuttua, enkä kylä aikaisemmin kuullutkaan Voisikohan tämä liittyä asiaan. Olen kyllä joogannut ja meditoinnut vuosia sitten, muttei sillon ainakaan tällaisesta voimasta kerrottu..
        Kiitos jos vielä joku pystyy auttamaan, vaikka taitaa mennä jo joogan yms. puolelle. :)

        >> Olen kyllä joogannut ja meditoinnut vuosia sitten, muttei sillon ainakaan tällaisesta voimasta kerrottu.. >>

        Monet joogaopettajat eivät ole itse lainkaan kokeneet kundalinin nousemista, eivätkä sen vuoksi siitä puhu oppilaillekaan. Näissä joogajutuissa monen kertaa oppilailla on kokemuksia, jotka ylittävät (hyvänkin) opettajan kokemukset. Monilla on jokin luontainen mutanttikyky, josta muut voivat vain uneksia. :-)

        Minäkin näen noita villisti pyöriskeleviä siittiön näköisiä hitusia jotka liikkuvat ilmassa. Ne on erityisen helppo nähdä kun on kirkas auringonpaiste, mutta taivas kuitenkin hiukan pilvessä. Olen itse tulkinnut, etteivät ne ole energian näkemistä, vaan joku silmän normaali ilmiö, vaikka jotain pieneliöitä silmän pinnalla tai jotain. Mutta niiden liike ja olemus on kyllä hyvin energinen, joten voi kai sen joka tapauksessa tulkita jonkinlaiseksi energian näkemiseksi. Mutten tiedä onko se sen erikoisempi asia kuin katsoa muurahaisia jotka vipeltävät maassa.

        Olen kuitenkin tutkinut kundalinia vuosia, joten saattaisin voida antaa joitakin avainsanoja, jotka auttavat sinua tutkimaan asiaan. Minulla on pari kysymystä:

        1) Onko sinulla paljon ylimääräistä seksuaalienergiaa jota et kuluta, tai harjoitatko sen kanavoimista korkeampiin chakroihin?

        2) Onko kipua, jännitystä, painetta tai muuta tukkoisuutta jonkin chakran kohdalla, joka nousisi esille meditaatioiden aikana?


      • valkoinen matka
        Revolver kirjoitti:

        >> Olen kyllä joogannut ja meditoinnut vuosia sitten, muttei sillon ainakaan tällaisesta voimasta kerrottu.. >>

        Monet joogaopettajat eivät ole itse lainkaan kokeneet kundalinin nousemista, eivätkä sen vuoksi siitä puhu oppilaillekaan. Näissä joogajutuissa monen kertaa oppilailla on kokemuksia, jotka ylittävät (hyvänkin) opettajan kokemukset. Monilla on jokin luontainen mutanttikyky, josta muut voivat vain uneksia. :-)

        Minäkin näen noita villisti pyöriskeleviä siittiön näköisiä hitusia jotka liikkuvat ilmassa. Ne on erityisen helppo nähdä kun on kirkas auringonpaiste, mutta taivas kuitenkin hiukan pilvessä. Olen itse tulkinnut, etteivät ne ole energian näkemistä, vaan joku silmän normaali ilmiö, vaikka jotain pieneliöitä silmän pinnalla tai jotain. Mutta niiden liike ja olemus on kyllä hyvin energinen, joten voi kai sen joka tapauksessa tulkita jonkinlaiseksi energian näkemiseksi. Mutten tiedä onko se sen erikoisempi asia kuin katsoa muurahaisia jotka vipeltävät maassa.

        Olen kuitenkin tutkinut kundalinia vuosia, joten saattaisin voida antaa joitakin avainsanoja, jotka auttavat sinua tutkimaan asiaan. Minulla on pari kysymystä:

        1) Onko sinulla paljon ylimääräistä seksuaalienergiaa jota et kuluta, tai harjoitatko sen kanavoimista korkeampiin chakroihin?

        2) Onko kipua, jännitystä, painetta tai muuta tukkoisuutta jonkin chakran kohdalla, joka nousisi esille meditaatioiden aikana?

        Enpä tiedä mitään noista chakroista... siis ei ole mitää painetta...kai.. anteeksi, mutten vaan tiedä, miten tunnistan chakrat yms. vähän vieraat termit. Ja seksuaalienergiastakaan en osaa sanoa. Siis että kanavoinko sitä korkeampiin chakroihin... Liian vaikeaa tietää kun en ymmärrä näitä juttuja:( Noh, pääsin ihmeen kaupalla kansalaisopiston stakrakurssille, joka alkaa pian. Toivottavasti opin sieltä sitten lisää tästä jutusta:)


      • Revolver
        valkoinen matka kirjoitti:

        Enpä tiedä mitään noista chakroista... siis ei ole mitää painetta...kai.. anteeksi, mutten vaan tiedä, miten tunnistan chakrat yms. vähän vieraat termit. Ja seksuaalienergiastakaan en osaa sanoa. Siis että kanavoinko sitä korkeampiin chakroihin... Liian vaikeaa tietää kun en ymmärrä näitä juttuja:( Noh, pääsin ihmeen kaupalla kansalaisopiston stakrakurssille, joka alkaa pian. Toivottavasti opin sieltä sitten lisää tästä jutusta:)

        Termit johtuvat hienotunteisuudesta. Niiden tarkoitus on etäännyttää. On ihan oma lajinsa keskustella kundalinivoimasta, koska siinä mennään aika intiimille tasolle, ennenkuin mitään hyödyllistä tietoa voidaan vaihtaa. Mutta tarkemmin ajatellen, on ehkä sittenkin parempi antaa sinun toistaiseksi lukea kirjoista ja googlettaa aihetta.

        Kundalinista on paljon kirjoja ja nettisivuja, joista suurin osa on melkolailla hyödytöntä helinää. Mutta hyvääkin tietoa löytyy. Ole tarkkana, käytä järkeäsi ja tee omia havaintoja.

        Mitä tulee kolmanteen silmään, siellä voi tapahtua jotakin, ja aluksi ihminen kiinnostuu kaikenlaisista tällaisista hassuista pikku ilmiöistä mitä kehossa tapahtuu ja haluaa tietää niistä lisää. Vielä mielenkiintoisempaa on kuitenkin se, kunhan alat ymmärtää laajempia kokonaisuuksia.


      • Noita-Nainen.
        valkoinen matka kirjoitti:

        Enpä tiedä mitään noista chakroista... siis ei ole mitää painetta...kai.. anteeksi, mutten vaan tiedä, miten tunnistan chakrat yms. vähän vieraat termit. Ja seksuaalienergiastakaan en osaa sanoa. Siis että kanavoinko sitä korkeampiin chakroihin... Liian vaikeaa tietää kun en ymmärrä näitä juttuja:( Noh, pääsin ihmeen kaupalla kansalaisopiston stakrakurssille, joka alkaa pian. Toivottavasti opin sieltä sitten lisää tästä jutusta:)

        http://www.jooga.org/meditaatio_chakrat.htm


        Tuossa on hyvaa tietoa chakroista ihan selkeasti selitettyna.:)


      • peppi

        ota ja etsi tietoa esim. reiki.com sieltä saat vastauksia. eikä sinne lääkärille tarvitse mennä.


      • Heliina111
        Revolver kirjoitti:

        >> Olen kyllä joogannut ja meditoinnut vuosia sitten, muttei sillon ainakaan tällaisesta voimasta kerrottu.. >>

        Monet joogaopettajat eivät ole itse lainkaan kokeneet kundalinin nousemista, eivätkä sen vuoksi siitä puhu oppilaillekaan. Näissä joogajutuissa monen kertaa oppilailla on kokemuksia, jotka ylittävät (hyvänkin) opettajan kokemukset. Monilla on jokin luontainen mutanttikyky, josta muut voivat vain uneksia. :-)

        Minäkin näen noita villisti pyöriskeleviä siittiön näköisiä hitusia jotka liikkuvat ilmassa. Ne on erityisen helppo nähdä kun on kirkas auringonpaiste, mutta taivas kuitenkin hiukan pilvessä. Olen itse tulkinnut, etteivät ne ole energian näkemistä, vaan joku silmän normaali ilmiö, vaikka jotain pieneliöitä silmän pinnalla tai jotain. Mutta niiden liike ja olemus on kyllä hyvin energinen, joten voi kai sen joka tapauksessa tulkita jonkinlaiseksi energian näkemiseksi. Mutten tiedä onko se sen erikoisempi asia kuin katsoa muurahaisia jotka vipeltävät maassa.

        Olen kuitenkin tutkinut kundalinia vuosia, joten saattaisin voida antaa joitakin avainsanoja, jotka auttavat sinua tutkimaan asiaan. Minulla on pari kysymystä:

        1) Onko sinulla paljon ylimääräistä seksuaalienergiaa jota et kuluta, tai harjoitatko sen kanavoimista korkeampiin chakroihin?

        2) Onko kipua, jännitystä, painetta tai muuta tukkoisuutta jonkin chakran kohdalla, joka nousisi esille meditaatioiden aikana?

        Siis minä näen kans niitä pieniä siittiön näkösiä juttuja kun katson taivaalle tai tyyntä järvenpintaa jne jne ja minä olen kyllä 100% varma et ne on vaan soluja tai jtn mitä nähään silmän kalvossa tai jotain vastaavaa että uskon olemassa ovelan kaikenlaisia energioita mutta tästä mää oon varma että ne on selvästi soluja,välttämättä toisella kerroksella olevat ei ole mutta minä näen ne muodokkaina olenteina justiinsa semmosina mitä solut on.


    • Markku.S

      Kuvaamasi tapahtuma on todella kolmannen silmän aktivoitumista,eli puhutaan myös avautuvasta kanavasta,itsellä oli myös samoja oireita.Olen selvänäköinen parantaja,jos haluat lisätietoa voit käydä kotisivuillani, jossa jotain lisäasiaa,googleta sanaa parantaja,

      • valkoinen matka

        Kiitos hirveästi:) Pitää lukea vielä uudelleen koko sivustosi, mutta voin kyllä jo nyt sanoa, että ajattelen aivan samalla tavalla monesta asiasta. Ja kuulostaa aika tutulta nuo sinun juttusi. Ihanaa, että olet vaihtanut alaa auttamaan ihmisiä.
        Valoa ja Rakkautta.


    • Zool

      Ihan normaali juttu?,itsekkin olen nähnyt kaikenlaista ja kirkkaalla säällä silmissä vilistää-.-,mutta tuonhan voi laittaa vaikkapa väsymyksen piikkiin vai voiko,olen itse harrastanut Hatha joogaa ja muutenkin on tullut para-telekineettistä harj.ja ufojakin on tullut nähtyä,outoja pelottavia valoja,mutta eikös se ole aikas normaalia?,jos vaan avaa silmänsä-.-.
      World,what is World?,just a piece of matter.
      Z.

    • video
    • Noita-Nainen.

      Tiedan nuo ilmiot ja naen niita paivittain.

      Mielestani ne "valohiukkaset" ovat jonkin sortin energiaa, jota meditoimaan kykeneva ihminen pystyy nakemaan.

      Eli asia tosiaan liittyy "kolmannen silman aktivoitumiseen".

    • Wind of Gipsy`s hihihi

      Kirjoitin jo mielestäni mutta ei näkynyt tulevan perille AARG ompa ärsyttävää kun kirjottaa pitkään ja sitten viesti ei tule perille :(

      Hmm noh yritän kirjoittaa uudestaan :D siis..
      Itsekkin näen nuita energia hiukkasia tai siksi ne itse tulkitsen. keskittymällä näen niitä enemmän ja enemmän. Myös nuo "energia tuulet" ovat tuttuja. Sellaisia aaltoja jotka taivaalla kulkee, kuin energian värähtelyn eroittamista. Miten nyt kuvailisin niitä. Ehkä ne on vähä varjon omaisia aaltoja. kuin kuuma ilma nousisi asfaltin pinnalta mutta kumminkaa vääristämättä. jotenkin noin :D

      Tälläinen sivusto kun www.astro.fi on ollut todella hyvä keskustelu ja kokemuksien/ajatusten vaihtoa varten. Foorumillä on keskustelua astrologiasta ja paljon paljon muustakin.(kuten juuri tästä kolmannesta silmästä) Ihmiset ovat mielestäni sielä avoimia ja arvostavat muittekin mielipiteitä. Siellä sataa sydämmiä ;) ja jopa näin raavas mies hihih voi sanoa siellä mitä tuntee ja ajattelee :D

      • minäpä vain

        Katsoin just dokumentin Edgar Caycesta ja jäi vaan mieleen että mies näki "energiahiukkasia" joka puolella. Oiskohan samaa asiaa?


      • _Wind_
        minäpä vain kirjoitti:

        Katsoin just dokumentin Edgar Caycesta ja jäi vaan mieleen että mies näki "energiahiukkasia" joka puolella. Oiskohan samaa asiaa?

        ilmeisesti. pitääpä googlettaa tää kaveri kun en ole kuullut kaverista.


    • mayazz

      minulla on nääs aivan noita samoja "näkyjä", siis pyörteitä ja tunneleita, sekä välähdyksiä ihmisistä.

    • WideBelief

      Kuten täällä on jo todettukin että ihmissilmän sisällä oleva neste sisältää nestettä joka kerää hyytymiä ja valitettavasti iän myötä lisääntyvä ilmiö :-) Guuggeliin hakusanat vision cloth.

      Sitten näiden fysiologisten selitysten "ulkopuolelta" mielellisiin. Aistiadaptaatio eli sauva- ja tappisolujen altistuminen/toipuminen valoon on jo nuttumaanmennessä ohi ja silti pallukat yms. kuvastuu näkökenttään.

      Eräs selitys esim. noille erivärisille palleroille jotka "tuppaavat" tajuntaan ja näkökenttään eritoten nukkumaan mennessäsi on kuulemma se että ne ovat neutraaleja "energia olemuksia" joita nähdään henkisestä tasosta riippuen/riippumatta.

      "Loogisempi" selitys olisi toki se että että sen jälkeen kun aistit päivän päätteeksi sulkee kaiken "tulvan" ulkopuolelle alitajunta tuo tiedolliselle tasolle vain "palloja" :-D

    • Nimettömyys

      En osaa sanoa juuta enkä jaata noista "energiapalloista", mutta nuo kuviot joita näet mennessäsi nukkumaan ovat kyllä takuuvarmasti hypnagogisia kuvia, kuvailusi oli kuin suoraan oppikirjasta, renotutunut tila ja tunneli-illuusio ym.

      Hypnagogiset kuvat ovat täysin luonnollista unien "alkumassaa", joista varsinaiset unet sitten hiljalleen muodostuvat ihmisen nukahtaessa, useimmiten niihin ei vain kiinnitetä huomiota. tyypillisiä ovat juurikin tuollaiset tunnelimaiset kuviot ja kasvot.

      Tarkempaa tietoa voit saada www.hoyhensaaret.info -sivulta, joka keskittyy kylläkin enemmän selkouniin (äärettömän mielenkiintoisia tosin, kannattaa tutustua).

      • dzfgksdjg

        kolmas silmä on persereikä, sillä silmällä selkeesti kattelet maailmaa nyt ja jää elämä elämättä.


    • O

      Kyllä noita siittiönkaltaisia juttuja vilisee kun katselee taivaalle mutta ne eivät näy minulla jos katson seiniin tai muuhun materiaan.
      Mielenkiintoinen juttu olen sitä miettinyt jo puolisen vuotta.

    • huluko

      Minä nään usein nukkumaan käydessä erilaisia revontulia, tunneleita, ja muita värikkäitä geometrisiä kuvioita. Kun katson tarpeeksi pitkään noita värejä näen pyörivän kellanruskean kuution joka paisuu muuttuen sileäksi palloksi, samalla maistan suussani suolaisen maun ja koen ahdistusta joten joudun avaamaan silmänni ja huomaamaan että olen tässä. Hetkenpäästä yritän uudestaan nukkua ja yleensä sitten nukahdan

    • rapula päivän ratto

      Jos lauantaina ottaa reippaasti "saunajuomaa" , sunnuntaina toi silmä toimii aktiivisesti. Eli pimeässä silmät suljettuna näkyy tuntemattomia maisemia ja ihmisiäkin sellasen tunnelin tapaisen takana.

      Vikkolla "silmä" toimii hyvin harvoin ja jos toimii, näkymiin pystyy jotenkin vaikuttamaan, eli ei liene sama asia edes.

      • Alkoholi perseestä

        Alkoholi pistää sen silmän tutimaan ja rappeuttaa koko kehon.


    • ........

      Kyllä nuo valkoiset valopallot eli ns. "energy orb:it" näkyvät aivan paljaalla silmällä, kaikenlisäksi ne ovat luonnollinen ilmiö.
      Otsachakralla ei ole mitään tekemistä niiden näkemisen kanssa.

      Otsachakra aktivoi käpyrauhasen auetessaan, käpyrauhanen taas vapauttaa dimetyylitrytamiinia(DMT) joka on hallusinogeeni.

      Saattaa kuulostaa todella oudolta sellaisten ihmisten korvaan jotka eivät ole tietoisia asiasta, mutta kyseessä on kuitenkin fysiologinen TOSIASIA.
      Kokemuksena tämä on sanoinkuvaamattoman hieno.

      Jos haluaa tuon otsachakran auki, niin mm. internetistä löytyy todella laajalti tietoa miten se onnistuu.

      Tämäkin ilmiö voi tulla aivan spontaanisti, tai sitten esim. meditaation kautta.

      Kundalini-energian vapautuminen puolestaan tuntuu usein siltä kuin juurichakrasta nousisi jonkinlainen tulikuuma aalto ylöspäin, ja lopulta päälaen kautta ulos(kaikkia seitsemää isoa chakraa myöden:juuri,sakraali,aurinkokeskus,sydän,kurkku,otsa,päälaki)
      Joillain tämä energia saattaa olla vapautunut ilman että he ovat asiasta tietoisia.

      • falun2

        Kuulostaa todellakin siltä että kolmas silmä on avautumassa, siihen liittyvät juurikin tuo tunneli/pyörreilmiö joka kuvaa sitä että se avautuu ja muutkin leijailevat energiahiukkaset. Näissä kirjoissa puhutaan paljon ja selventävästi kyseisestä aiheesta ja monista muistakin mielenkiintoisista aiheista: http://fi.falundafa.org/falun-dafa-books.html


    • Abuva

      Hankkiudu lääkäriin, kyseessä voi olla hallusinaatio tai oire sairaudesta. En väitä, etteikö kyse voisi olla myös kolmannesta silmästä yms, mutta se ei ole ainoa vaihtoehto, sairaus on aivan yhtä todennäköinen. Edelliset kommentoijat ovat jo ehdottaneet silmälääkäriä mutta aivokasvain voi aiheuttaa hallusinaatioita eli itse olisin huolissani.

      • magic

        Ei lääkärillä käynnistä ainakaan haittaa olisi, varsinkin jos on takana kokemusta huumausaineista useamman vuoden ajalta.


    • iLLuminati

      Kl mulla ainaki ku meditoisin ja tein vibration frequency ääni aaltoja eli sellasta ''thouuu
      ja hommmm'' kuulostaa varmaa hassulta mutta sekin on tieteellisesti todistettu että ihmisen aivot on isoissa tekemisissää ton vibration frequency taajuuksien kanssa.
      Kun meditoisin mun mahassa alkoi tuntua paha olo ja pöön niiku keskelt sisält tuntu sillee pää särky koska en ollu tottunu sillo viel uuden energian tulemaan mun kehon läpi. Kannattaa koekilla. Eli siis eletään vuodessa 365 päivää ja pävä on noin 24 tuntia
      ja ootte varmaa eläny aika monta vuotta jote kyl teil viel o ainaki pari tuntii aikaa elämästänne kokeilla tota meditaatioo. Ei mitään menetettävää.

    • Anonyymi

      Kolmas silmä on oikeasti meidän käpylisäke aivoissa. Käpylisäke tuottaa mm. 40milligrammaa melatoonia sekä DMT:tä, joka on erittäin vahva hallusinaatioita tuottava aine, jota käytetään myös huumeena. Tämä tuottaa taas erittäin voimakkaita hallusinaatioita, ruumista irtautumisen kokemuksia ajantajun menetystä sekä rajakokemuksia. Monet DMT:tä huumeena käyttävät ovat kuvanneet myös yliluonnollisia sekä uskonnollisia tuntemuksia. Siksi tuo kolmas silmä liittyy myös vahvasti joogaan, hindulaiseen, egyptiläiseen, druidien ja muiden uskontoihin.

    • Anonyymi

      neliäs korvakin on tarpeen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      376
      3481
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      185
      1567
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      66
      1297
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      145
      1162
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      853
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      164
      825
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      116
      794
    8. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      789
    9. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      48
      786
    10. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      782
    Aihe