Saarijärven

kaupat

milloin se uusi k market valmistuu saarijärvelle? jos vaikka kaupungin kauppapalvelut vähän paranisivat nykyisestä

28

2088

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fggff

      Siihen ranta-esson taakse jäälle valmistuu.Olen itsekin iloinen uudesta kaupasta.

    • kuulemma

      kesäkuussa.

      • Pettynyt

        Nykyinen k-ketjun kauppa aikalailla heikko esitys. S-markettiin verrattuna kalliimpi hintataso ja tarjonnaltaan suppeampi.


      • mutta
        Pettynyt kirjoitti:

        Nykyinen k-ketjun kauppa aikalailla heikko esitys. S-markettiin verrattuna kalliimpi hintataso ja tarjonnaltaan suppeampi.

        uutta liikettä odottaessa kauppiaan ei ole kannattanut investoida entiseen.


      • Huomannut
        mutta kirjoitti:

        uutta liikettä odottaessa kauppiaan ei ole kannattanut investoida entiseen.

        Alemakasiinin upouuden liikkeen,hyvä tarjonta kipailukykyiset hinnat,suositteluni.


      • on se,
        Huomannut kirjoitti:

        Alemakasiinin upouuden liikkeen,hyvä tarjonta kipailukykyiset hinnat,suositteluni.

        että Riikonen (Ale-Makasiinin omistaja) panosti kovasti,kun pani pystyyn noin ison pytingin.

        Itse olen käynyt siellä Lvi- tarvikepuolella ja hyvä on valikoimat ja hintataso paljon alhaisempi, kuin Patisella ja Agri- marketissa.

        Paavonaukion liikenne sekä parkkipaikalla että
        kauppaliikkeissä hiljeni heti kertaheitolla Ale-Makasiinin muuton jälkeen.

        Kyllä karstustenkin kannattaa tulla oikein isommillekin ostoksille Saarijärvelle, nyt löytyy jokaiselle jotakin.


      • asertu
        on se, kirjoitti:

        että Riikonen (Ale-Makasiinin omistaja) panosti kovasti,kun pani pystyyn noin ison pytingin.

        Itse olen käynyt siellä Lvi- tarvikepuolella ja hyvä on valikoimat ja hintataso paljon alhaisempi, kuin Patisella ja Agri- marketissa.

        Paavonaukion liikenne sekä parkkipaikalla että
        kauppaliikkeissä hiljeni heti kertaheitolla Ale-Makasiinin muuton jälkeen.

        Kyllä karstustenkin kannattaa tulla oikein isommillekin ostoksille Saarijärvelle, nyt löytyy jokaiselle jotakin.

        laatu on perseestä...vaatteet sekundaa, paitsi kotimaiset...lelut rihkamaa jne....


      • linda456
        on se, kirjoitti:

        että Riikonen (Ale-Makasiinin omistaja) panosti kovasti,kun pani pystyyn noin ison pytingin.

        Itse olen käynyt siellä Lvi- tarvikepuolella ja hyvä on valikoimat ja hintataso paljon alhaisempi, kuin Patisella ja Agri- marketissa.

        Paavonaukion liikenne sekä parkkipaikalla että
        kauppaliikkeissä hiljeni heti kertaheitolla Ale-Makasiinin muuton jälkeen.

        Kyllä karstustenkin kannattaa tulla oikein isommillekin ostoksille Saarijärvelle, nyt löytyy jokaiselle jotakin.

        yksi kassa makaa väsyneenä kassahihnalla ja mässyttää purukumia...äksyilee työtovereileen ja palvelu epäkohteliasta...en pidä siitä että työkseen käydään tupakalla kesken työpäivän ja ihmisiä ei vaivauduta palvelemaan.


      • on ihmisissä
        linda456 kirjoitti:

        yksi kassa makaa väsyneenä kassahihnalla ja mässyttää purukumia...äksyilee työtovereileen ja palvelu epäkohteliasta...en pidä siitä että työkseen käydään tupakalla kesken työpäivän ja ihmisiä ei vaivauduta palvelemaan.

        asiakaspalvelun osalta.
        Jos siihen kassakoneen ääreen vaihtaisivat nuoren kassaneidin,niin sitä virtaa voisi ollakin sitten enemmän.
        Se purkan jauhaminen on varmaan sellainen totuttu tapa. Jos se on nikotiini purkkaa ja sitten ei tarvikaan käydä siellä tupakkatauolla?


      • kiitäjä100km/h
        on se, kirjoitti:

        että Riikonen (Ale-Makasiinin omistaja) panosti kovasti,kun pani pystyyn noin ison pytingin.

        Itse olen käynyt siellä Lvi- tarvikepuolella ja hyvä on valikoimat ja hintataso paljon alhaisempi, kuin Patisella ja Agri- marketissa.

        Paavonaukion liikenne sekä parkkipaikalla että
        kauppaliikkeissä hiljeni heti kertaheitolla Ale-Makasiinin muuton jälkeen.

        Kyllä karstustenkin kannattaa tulla oikein isommillekin ostoksille Saarijärvelle, nyt löytyy jokaiselle jotakin.

        Kuka Saarijärvelle pysähtyisi kaupoille? Siitä on lyhyt huraus parantunutta nelostietä pitkin Kirriin, Palokkaan ja Jyväskylään ostoksille. Ja toisella suunnalla ovat Paletti ja Tuuri. Suuruudenhulluutta taas kun tommosia lähetään pykäämään.


      • ei ole
        kiitäjä100km/h kirjoitti:

        Kuka Saarijärvelle pysähtyisi kaupoille? Siitä on lyhyt huraus parantunutta nelostietä pitkin Kirriin, Palokkaan ja Jyväskylään ostoksille. Ja toisella suunnalla ovat Paletti ja Tuuri. Suuruudenhulluutta taas kun tommosia lähetään pykäämään.

        tietoa asiasta. Nimittäin minä olen nähnyt joka päivä karstulalaisia täällä Saarijärvellä ostoksilla, kun lenkkeilen kaupungilla.Vanhoja tuttujakin näkee ja on mukava vaihtaa kuulumisia. Monet sanovat, että kun ei Karstulasta tahdo saada mitään erikoisempia tuotteita, että tänne Saarijärvelle sitä on tultava. Sehän on heille kaupunkireissu.
        Minusta on ihan mukava kun käyvät täällä.


      • Terve, terve
        ei ole kirjoitti:

        tietoa asiasta. Nimittäin minä olen nähnyt joka päivä karstulalaisia täällä Saarijärvellä ostoksilla, kun lenkkeilen kaupungilla.Vanhoja tuttujakin näkee ja on mukava vaihtaa kuulumisia. Monet sanovat, että kun ei Karstulasta tahdo saada mitään erikoisempia tuotteita, että tänne Saarijärvelle sitä on tultava. Sehän on heille kaupunkireissu.
        Minusta on ihan mukava kun käyvät täällä.

        Totta.
        Minä olen aina tykänny naapureista.Käyn mielelläni Karstulassa, viimeksi katsomassa hienon mieslaulajien esityksen.
        Tervetuloa tänne Saarijärvelle, kun on meillä taas jotain esittämistä.
        Ei kannata häiriköiden jutuista välittää.


      • asukaskyliltä
        Terve, terve kirjoitti:

        Totta.
        Minä olen aina tykänny naapureista.Käyn mielelläni Karstulassa, viimeksi katsomassa hienon mieslaulajien esityksen.
        Tervetuloa tänne Saarijärvelle, kun on meillä taas jotain esittämistä.
        Ei kannata häiriköiden jutuista välittää.

        Aikaisemman kirjoittajan kanssa samaa mieltä.
        Vaihtaisivat ne kassa muumo nuorempiin typyköihin niin olis väkeäkin kaupassa.
        Ennen kun meni marjomaalle niin siellä vasta tyly kassa täi oli.Ikinä ei kuullu sen suusta hei tai näkemiin


    • Onko hyvä

      kauppa?
      Onko valikoima mielestäsi riittävä ja onko tavaraa hyllyssä. Onko asiakaspalvelu ok.

      • asiakaspalvelu?

        taitaa olla tuntematon käsite...


      • Siwa ei ole kiwa

        Kelju olo tulee asiakkaana.
        Harmittavaa.


      • vähissä
        Siwa ei ole kiwa kirjoitti:

        Kelju olo tulee asiakkaana.
        Harmittavaa.

        hyllyistä, esim. lihatiski iltaisin melko tyhjä, leivät lopussa. Siinä mielessä ikävä homma.


      • yli 30v
        vähissä kirjoitti:

        hyllyistä, esim. lihatiski iltaisin melko tyhjä, leivät lopussa. Siinä mielessä ikävä homma.

        no mitä?


      • mieluummin S-markettiin

        Ei helvata, millä perusteella valitaan ne kuuluisat siwan kassat? Jos myyjän naama on nuripäin kuin se tunnettu paikka niin eihän sinne kauppaan kukaan halua mennä. Jotenkin tuntuu että siwaan otetaan töihin kuka tahansa kuka vaan osoittaa vähäisintäkään kiinnostusta paikkaan. Ja myyjien "laadun" kyllä sitten huomaa. Niin suuri ruokapula ei ole (eikä tule) että menisin Saarijärven Siwaan.


    • siitä

      uudesta k-kaupasta sellainen umpinainen halli.

    • K-KETJUN

      kauppa siihen rakennetaan?

      Onko se

      a) Cassa /sellainen varastomyymälän tyylinen
      vai

      b) K-market, jossa on myös jonkinlaista asiakaspalvelua, muutakin kuin kassanhoitaja

      Lähteekö nykyinen K-Market Paavontori pois?

      • historiaaaaa

        On tilanteet muuttunu seitsemässä vuodessa.


      • öölkj m
        historiaaaaa kirjoitti:

        On tilanteet muuttunu seitsemässä vuodessa.

        Alemakasiinissa on kiva nuori tyttö kassalla-kiva käydä.Halpa-.halli voisi maksaa paremmin myyjille niin voisivat hekin joskus hymyillä.Marjomaalla on kivat myyjät-varsinkin nuori mies.Siellä on kiva käydä.


      • tietoa1
        öölkj m kirjoitti:

        Alemakasiinissa on kiva nuori tyttö kassalla-kiva käydä.Halpa-.halli voisi maksaa paremmin myyjille niin voisivat hekin joskus hymyillä.Marjomaalla on kivat myyjät-varsinkin nuori mies.Siellä on kiva käydä.

        HALPA HALLISSA ei hymyile sitä varten myyjät kun johtaja on uskovainen tosikko joka komentaa työntekijöitänsä..
        Palvelu alalla pitäisi kyllä myyjienkin olla iloisen tuulisia eikä tosikkoja.


    • hhtmam

      Halpiksen vetäjä ei ole mielestäni uskovainen.. Itse johtoporras Pohjanmaalla on.

      • tietoa 1

        Kyllä on se tiedetään kyllä uskovainen hihhuli,sen tietää monet Saarijärvellä.


      • velluvee.
        tietoa 1 kirjoitti:

        Kyllä on se tiedetään kyllä uskovainen hihhuli,sen tietää monet Saarijärvellä.

        Ei ole mikään hihhuli, vaikka uskovainen saattaa ollakin.
        Palvelussa ei ole ollut vikaa aivan kuin ei muissakaan liikkeissä.
        Kaupan omistajat ovat uskovaisia, se on toki kaikkien tiedossa.

        Huonoa asiakaspalvelua olen saanut viimeksi Jyväskylässä moottorisahaliikkeessä , mutta se onkin toinen tarina.


    • hhtmam

      Hmmm...olen itse kuullut hänen sanovan ettei ole uskovainen. Eli ei ole mitään huhupuhetta. Näin sanoi useamman henkilön läsnäollessa. Ja mitä palveluun tulee, ei ole pahaa sanottavaa. Välillä saa kyllä myyjiä etsiä oikein kunnolla, mutta asiallista palvelua olen aina saanut ja aamulla hyvän huomenen-toivotukset. Muistatkos itse tervehtiä esim. kassaneitiä? Hyvin harva tervehtii kassalla olijaa olipa kyseessä mikä tahansa kauppa Saarijärvellä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1388
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1251
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1195
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1145
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      20
      1114
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      33
      1038
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1033
    9. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    10. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1023
    Aihe