Huorissa käynti

Make '75

Häiritseekö naisia se, että mies on käyttänyt maksullisia seksipalveluja? Olenko luuseri?

94

14946

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ............

      sinkkumies, niin mikäs siinä. En oikeastaan ajattele paljon mitään enkä pidä sen enempää luuserina kuin muitakaan kaduntallaajia.

    • sallittua...

      ja suositeltavaakin johtuen Suomen sairaasta sukupuolijakaumasta - syy ei sinun

    • sitä suurempi

      on karmasi. Naiset tykkää.

    • Yksi nainen

      No ei itseä haittaa, kunhan kumia on käytetty ja nainen on ollut täysi-ikäinen ja mielellään suomalainen eikä prostituution pakotettu 12-vuotias liettulainen. Rehellisempää tuo meno on, kun se, että on puhunut ja lupaillut naisille niitä näitä seksin toivossa ja jättänyt heti saatuaan pari kertaa seksiä. Eli minua ei haittaa, muista on paha sanoa.

    • ---

      aika vaikea olis sua arvostaa tuon tietäen. en haluaisi puolisokseni huoraajaa. väkisin tulee mieleen että sussa on jotakin pahasti vialla. ehkä olen vain ennakkoluuloinen, mutta en mahda tälle tunteelle mitään.

      • suhdetta

        miehen kanssa jonka mielestä on ok
        käyttää prostitoitujen palveluja.


      • eiköole
        suhdetta kirjoitti:

        miehen kanssa jonka mielestä on ok
        käyttää prostitoitujen palveluja.

        Naisethan antavat miehelle saadakseen jotain kivaa, esim. minkkiturkin tai muuta sälää, tai laatuaikaa.

        Älkääs siskot hyvät vääristelkö asioita, nainen on lähtökohtaisesti prostituoitu, vain maksutapa vaihtelee :)


      • miehen
        suhdetta kirjoitti:

        miehen kanssa jonka mielestä on ok
        käyttää prostitoitujen palveluja.

        kanssa, joka härskisti valehtelemalla ja pelailemalla on koko ikänsä juossut vain pillun perässä ja sitä näillä keinoilla ilmaiseksi paljon saanutkin, mutta melkein aina tavoitekin on ollut vain saada piparia?

        Mitä jos tällainen mies tulee vastaan ja näyttelee ns. tavallista hyvää miestä. Tai jos tunnustaa reilusti menneisyytensä, mutta sanoo tehneensä parannuksen. Siis aloittoisitko sen suhteen?


      • ei ehkä...
        suhdetta kirjoitti:

        miehen kanssa jonka mielestä on ok
        käyttää prostitoitujen palveluja.

        ole muuta mahdollisuutta?


      • itsetunto??
        eiköole kirjoitti:

        Naisethan antavat miehelle saadakseen jotain kivaa, esim. minkkiturkin tai muuta sälää, tai laatuaikaa.

        Älkääs siskot hyvät vääristelkö asioita, nainen on lähtökohtaisesti prostituoitu, vain maksutapa vaihtelee :)

        Oletko mielestäsi niin vastenmielinen että naiset suostuvat antamaan "piparia" vain jonkunlaista korvausta vastaan?


      • kyllä vain
        itsetunto?? kirjoitti:

        Oletko mielestäsi niin vastenmielinen että naiset suostuvat antamaan "piparia" vain jonkunlaista korvausta vastaan?

        Olen.


      • hei oikeesti
        miehen kirjoitti:

        kanssa, joka härskisti valehtelemalla ja pelailemalla on koko ikänsä juossut vain pillun perässä ja sitä näillä keinoilla ilmaiseksi paljon saanutkin, mutta melkein aina tavoitekin on ollut vain saada piparia?

        Mitä jos tällainen mies tulee vastaan ja näyttelee ns. tavallista hyvää miestä. Tai jos tunnustaa reilusti menneisyytensä, mutta sanoo tehneensä parannuksen. Siis aloittoisitko sen suhteen?

        Joka naisen unelmapoka.


      • ole...
        kyllä vain kirjoitti:

        Olen.

        paljon enemmän kuin kehdataan myöntää


      • itsetunnonkohotusta
        itsetunto?? kirjoitti:

        Oletko mielestäsi niin vastenmielinen että naiset suostuvat antamaan "piparia" vain jonkunlaista korvausta vastaan?

        Joillakin itsetunto on tuollaisen kautta kohonnut niin, että ne 'normaalitkin' mahdollisuudet ovat tulleet mahdollisiksi. Ihmisen nuppi voi olla ihmeellinen kahdessakin mielessä.


      • Niin on miehetkin
        eiköole kirjoitti:

        Naisethan antavat miehelle saadakseen jotain kivaa, esim. minkkiturkin tai muuta sälää, tai laatuaikaa.

        Älkääs siskot hyvät vääristelkö asioita, nainen on lähtökohtaisesti prostituoitu, vain maksutapa vaihtelee :)

        Myyvät omia tunteitaan tai huomionosoituksia, turvallisuutta, siementään jne saadakseen seksiä. Naiset myy kroppaansa, miehet sieluaan. ;)


      • jeahbeibe
        Niin on miehetkin kirjoitti:

        Myyvät omia tunteitaan tai huomionosoituksia, turvallisuutta, siementään jne saadakseen seksiä. Naiset myy kroppaansa, miehet sieluaan. ;)

        Logiikkasi ontuu :)


      • Nuorinainen*
        eiköole kirjoitti:

        Naisethan antavat miehelle saadakseen jotain kivaa, esim. minkkiturkin tai muuta sälää, tai laatuaikaa.

        Älkääs siskot hyvät vääristelkö asioita, nainen on lähtökohtaisesti prostituoitu, vain maksutapa vaihtelee :)

        Eli tällä asenteella varustettuja katkeria ja äitisuhteessaan traumatisoituneita "kaikki naiset on huoria" -miehiä ei onneksi ole paljon. Jokainen normaali ihminen tietää, että huora harrastaa seksiä maksusta, ei-huora rakastelee omasta halukkuudestaan. Sama pätee myös miesprostituoituihin. Minusta olisi kamalaa, jos tietäisin miehen olevan kanssani vain rahasta/muusta hyödystä ja toivoisi koko ajan homman olevan ohi.. Himo on ok ja iloinen asia vaikka tuntemattomienkin kanssa niin usein kuin ketäkin huvittaa kunhan molemmat ovat tasa-arvoisesti mukana. Itse säälin joitain huoria käyttäviä miehiä, joitain halveksun. Kummankaanlaisen tyypin kanssa en osaisi ajatella suhdetta.


      • itsoukkei
        Nuorinainen* kirjoitti:

        Eli tällä asenteella varustettuja katkeria ja äitisuhteessaan traumatisoituneita "kaikki naiset on huoria" -miehiä ei onneksi ole paljon. Jokainen normaali ihminen tietää, että huora harrastaa seksiä maksusta, ei-huora rakastelee omasta halukkuudestaan. Sama pätee myös miesprostituoituihin. Minusta olisi kamalaa, jos tietäisin miehen olevan kanssani vain rahasta/muusta hyödystä ja toivoisi koko ajan homman olevan ohi.. Himo on ok ja iloinen asia vaikka tuntemattomienkin kanssa niin usein kuin ketäkin huvittaa kunhan molemmat ovat tasa-arvoisesti mukana. Itse säälin joitain huoria käyttäviä miehiä, joitain halveksun. Kummankaanlaisen tyypin kanssa en osaisi ajatella suhdetta.

        Monet jakorasiat ovat kärsineet huonosta isäsuhteesta. Täytyisi kuitenkin muistaa että kyllä se pappa siltikin rakasti sitä isin pikku tyttöä, vaikka ei ehkä näyttänytkään tunteitaan avoimesti.

        Luulen että aika harva nainen rakastelee omasta tahdostaan. Kyllä siinä on ihan muut syyt taustalla. Ja se on ihan ookoo minulle, ei siinä mitään.


      • Typpsy
        itsoukkei kirjoitti:

        Monet jakorasiat ovat kärsineet huonosta isäsuhteesta. Täytyisi kuitenkin muistaa että kyllä se pappa siltikin rakasti sitä isin pikku tyttöä, vaikka ei ehkä näyttänytkään tunteitaan avoimesti.

        Luulen että aika harva nainen rakastelee omasta tahdostaan. Kyllä siinä on ihan muut syyt taustalla. Ja se on ihan ookoo minulle, ei siinä mitään.

        mitä paskaa täällä oikeen jauhetaan. Ettäkö nainen ei voisi sekstata vain sen takia että nauttii seksistä..?!
        Ehkei sinun kanssasi, jospa asenteesi johtuu siitä ettet ole tarpeeksi hyvä sängyssä..


      • mini-Lo
        Nuorinainen* kirjoitti:

        Eli tällä asenteella varustettuja katkeria ja äitisuhteessaan traumatisoituneita "kaikki naiset on huoria" -miehiä ei onneksi ole paljon. Jokainen normaali ihminen tietää, että huora harrastaa seksiä maksusta, ei-huora rakastelee omasta halukkuudestaan. Sama pätee myös miesprostituoituihin. Minusta olisi kamalaa, jos tietäisin miehen olevan kanssani vain rahasta/muusta hyödystä ja toivoisi koko ajan homman olevan ohi.. Himo on ok ja iloinen asia vaikka tuntemattomienkin kanssa niin usein kuin ketäkin huvittaa kunhan molemmat ovat tasa-arvoisesti mukana. Itse säälin joitain huoria käyttäviä miehiä, joitain halveksun. Kummankaanlaisen tyypin kanssa en osaisi ajatella suhdetta.

        Veit sanat suustani, sisko.

        En pystyisi kunnioittamaan prostituution hyväksyvää miestä, puhumattakaan miehestä, joka käyttää näitä palveluja. Sääli tai inho on tunne, joka enimmäkseen nousee pintaan...

        Mitä järkeä on seksissä, jossa kumpikin osapuoli ei ole halukkaasti mukana??? Mieluummin selibaatti, kiitos vain.


      • Oudoksuva
        Typpsy kirjoitti:

        mitä paskaa täällä oikeen jauhetaan. Ettäkö nainen ei voisi sekstata vain sen takia että nauttii seksistä..?!
        Ehkei sinun kanssasi, jospa asenteesi johtuu siitä ettet ole tarpeeksi hyvä sängyssä..

        Täytyy olla kyllä todella rajoittuneet kokemukset seksistä, jos kukaan nainen ei ole sen kanssa nauttinut :), tai sitten kuten sanoit tosi huono.. Miten voi ollakin niin huono, ei ole itselle sellaista vastaan sattunut, mutta ehkä juuri se rajoittuneisuus heijastuu sairaalloisena estoisuutena myös sängyssä. Sääli, että ihmisen seksuaalisuudelta on viety pohja, jotenkin syyllistetty ja tehty seksi likaiseksi asiaksi. Joidenkin vanhempien kasvatustavat ovat ikävä kyllä viktoriaaniselta ajalta..


      • Sä et ole sä
        Nuorinainen* kirjoitti:

        Eli tällä asenteella varustettuja katkeria ja äitisuhteessaan traumatisoituneita "kaikki naiset on huoria" -miehiä ei onneksi ole paljon. Jokainen normaali ihminen tietää, että huora harrastaa seksiä maksusta, ei-huora rakastelee omasta halukkuudestaan. Sama pätee myös miesprostituoituihin. Minusta olisi kamalaa, jos tietäisin miehen olevan kanssani vain rahasta/muusta hyödystä ja toivoisi koko ajan homman olevan ohi.. Himo on ok ja iloinen asia vaikka tuntemattomienkin kanssa niin usein kuin ketäkin huvittaa kunhan molemmat ovat tasa-arvoisesti mukana. Itse säälin joitain huoria käyttäviä miehiä, joitain halveksun. Kummankaanlaisen tyypin kanssa en osaisi ajatella suhdetta.

        Mä tiedän sut, sä oot sama tyyppi, joka käyttää nimimerkkiä.... ensano* ja t:llä alkavaa, näkyy sun kirjotus tyylistäs, raukka.


      • toi on
        Nuorinainen* kirjoitti:

        Eli tällä asenteella varustettuja katkeria ja äitisuhteessaan traumatisoituneita "kaikki naiset on huoria" -miehiä ei onneksi ole paljon. Jokainen normaali ihminen tietää, että huora harrastaa seksiä maksusta, ei-huora rakastelee omasta halukkuudestaan. Sama pätee myös miesprostituoituihin. Minusta olisi kamalaa, jos tietäisin miehen olevan kanssani vain rahasta/muusta hyödystä ja toivoisi koko ajan homman olevan ohi.. Himo on ok ja iloinen asia vaikka tuntemattomienkin kanssa niin usein kuin ketäkin huvittaa kunhan molemmat ovat tasa-arvoisesti mukana. Itse säälin joitain huoria käyttäviä miehiä, joitain halveksun. Kummankaanlaisen tyypin kanssa en osaisi ajatella suhdetta.

        mummonmuori*
        sama dorka
        ja sama dorka on se tristar


      • mummomuori*
        toi on kirjoitti:

        mummonmuori*
        sama dorka
        ja sama dorka on se tristar

        Luin näet vasta nyt tämän ketjun : )

        Vastaanpa siis omasta puolestani.

        Voisinko seurustella miehen kanssa joka on käyttänyt maksullista seksiä?

        Miksipä en, riippuu vähän tilanteesta. Jos kyse on kokeilusta ja seikkailunhalusta (satunainen), asia on ok. Jos kyse on kuitenkin asenteesta, että ihan se ja sama miltä naisesta tuntuu (vakituinen), ei käy.

        Suon niille miehille tämän huvin, kun muuten ei kykene/voi solmia parisuhdetta tai harrastaa tasaveroista seksiä naisen tai miehen kanssa.

        Eri asia on se, mikä saa naisen myymään itseään. Siihen ei ole yhtä syytä, vaan monta syytä.

        Raha, etuudet, kapinointi, jännityksen haku, huomion ja ihailun tarve, mielenterveys ongelmat, päihdeongelmat, elämäntapa.

        Liian usein taustalla on häiriintynyt kuva omasta fyysisyydestä. Omaa kroppaa ei mielletä mitenkään arvokkaaksi ja ”minuuteen” kuuluvaksi. Tämä tulee pahoinpitelyn (selkäsaunat/lyönnit/raiskaukset) tai henkisen väkivallan seurauksena (iva / pilkka / nöyryyttäminen). Eli on ihan se ja sama kuka minua koskee ja miten, tai kuka käyttää sukupuolielimiäni.

        Tilanteeseen turtuu joten hommahan ei sitten lopulta tunnu juuri miltään. Niin tuota työtä tehdessä täytyykin olla, ei siihen muuten kykene ainakaan vuosikausia. Ehkä sitten vanhana näitä uskaltaa tunnustaa / tunnistaa?


    • neiti*80

      en haluaisi tietää jos mieheni olisi käynyt huorissa (siis ennen meidän seurustelua). Jotkut asiat on parempi olla tietämättä (olettaen, ettei ne myöskään koskaan paljastu).

    • todellakin

      häiritsee. En ymmärrä sitä että seksiä tarvis ostaa. Jeesus. Sitä saa ilmasekskin. En ottais miestä joka on maksanu seksist, joka on valmis seksin takia pelaan venäläist rulettia oman terveytensä/sp-tautien kanssa ja vielä maksamaan siitä.

      Ja joopa, naiset suostuukin vaan sen takia seksiin miesten kanssa ku haluavat hajuvettä ja minkkiturkkeja ja muuta bling-blingiä. Juu just, toi on sitte ilmeisesti sitä miehen logiikkaa... Jos mulla olis ylimääränen tonni niin löisin sillä vetoa et miehiä, jotka harrastaa naisen kans seksiä pinnallisista syistä on niin paljon enemmän ku naisia jotka harrastaa miesten kans seksiä jostai iha muist syist ku rakkaudest. Mutta koska ei ole sitä tonnia niin täytyy vaan tyytyä ihmettelemään että no huh huh... Tässä sen taas näkee että miehet kypsyy paljon myöhemmin ku naiset - jos ne ees siis ikinä kasvaa...

      • Make '75

        Kertoisitko yleispätevän ohjeen, miten kuka tahansa saa halutesssaan seksiä ilmaiseksi!

        Sukupuolitauteja voi olla myös naisilla, jotka eivät rahasta seksillä, joten suojautuminen on aina paikallaan. Sitä paitsi elämä on pahin yhdynnän kautta leviävä sairaus.

        Valitettavasti en ymmärtänyt, mitä halusit sanoa toisessa kappaleessa. Ehkäpä joskus selvänä ollessasi voisit kirjoittaa sen uudelleen suomeksi?


      • seksiä...

        vaikkei olisi minkään näköinen


      • Joskus saanut!!!
        Make '75 kirjoitti:

        Kertoisitko yleispätevän ohjeen, miten kuka tahansa saa halutesssaan seksiä ilmaiseksi!

        Sukupuolitauteja voi olla myös naisilla, jotka eivät rahasta seksillä, joten suojautuminen on aina paikallaan. Sitä paitsi elämä on pahin yhdynnän kautta leviävä sairaus.

        Valitettavasti en ymmärtänyt, mitä halusit sanoa toisessa kappaleessa. Ehkäpä joskus selvänä ollessasi voisit kirjoittaa sen uudelleen suomeksi?

        Joo, mimmin osoite kenttään, jos kerran on olemassa ilmaisia naisia kokoajan, niin missä? Tahtoo panna ainakin 3 kertaa/vrk seuraavan 10 vuoden aikana. Vai olikos nääkin niitä ämmien paskajuttuja, mitä ne suoltaa ajattelematta asioiden oikeata laitaa??


      • varattu
        seksiä... kirjoitti:

        vaikkei olisi minkään näköinen

        itse olen joutunut viime vuosina useampia kertoja kieltäytymään kaupungin yössä kun olen erehtynyt aikani kuluksi juttelemaan ystävällisesti jonkun ei-niin-haluttavan "pyöreän" tms naikkosen kanssa. Yli puolen tunnin juttutuokio on jo iso riski

        ovat aina pitäneet homona tai ties minä kun ei suostu lähtemään mukaan - totuus siitä että heidän kanssaan ei viitsi riskeerata toimivaa vakisuhdettaan ei vaan mene jakeluun.

        mutta toisaalta kallista baariaikaa on heillä mennyt hukkaan juttelemisessa, kun ei onnaa


      • Vapaa,
        varattu kirjoitti:

        itse olen joutunut viime vuosina useampia kertoja kieltäytymään kaupungin yössä kun olen erehtynyt aikani kuluksi juttelemaan ystävällisesti jonkun ei-niin-haluttavan "pyöreän" tms naikkosen kanssa. Yli puolen tunnin juttutuokio on jo iso riski

        ovat aina pitäneet homona tai ties minä kun ei suostu lähtemään mukaan - totuus siitä että heidän kanssaan ei viitsi riskeerata toimivaa vakisuhdettaan ei vaan mene jakeluun.

        mutta toisaalta kallista baariaikaa on heillä mennyt hukkaan juttelemisessa, kun ei onnaa

        Luuletkos olevasi joku jumalan lahja naisille? Jos ei sattunut sinulta saamaan niin joltain muulta sitten, et sinä ainoa mies maailmassa ole. Kyllä nainen saa AINA, jos ei tänä iltana niin sitten huomenna.


      • vesku vaan
        Vapaa, kirjoitti:

        Luuletkos olevasi joku jumalan lahja naisille? Jos ei sattunut sinulta saamaan niin joltain muulta sitten, et sinä ainoa mies maailmassa ole. Kyllä nainen saa AINA, jos ei tänä iltana niin sitten huomenna.

        Mulla ainakin on vaikeuksia kiinnostua naisesta, joka ei oikeasti ole vetävä. Mä en usko pätkääkään siihen, että miehet antaa aina ja kenelle vaan. Joskus ihmetyttää baarissa naisten logiikka, kun ne eivät itse tee aloitetta, mutta kun satut aloittamaan jutun, niin ei niistä oikein pääse eroon. Eli toi peli on molemminpuolista ja siitä se kipinä syntyy. Joskus mä oon joutunut hankalaan tilanteeseen kun oon lähtenyt jatkoille ja kun ei vaan kiinnosta, mutta nainen on ihan kahjona - kun nyt joku teki aloitteen. Siitä saa nainen yleensä hirveän morkkiksen jos sitten vähän lämmittää naisen mutta kun ei viitti viedä loppuun - eikä se kyllä mun mielestä ole mikään mieskunnon asia, jos ei kaikki naiset kiinnosta - ei me mitään sonneja olla.


      • itsoukkei
        vesku vaan kirjoitti:

        Mulla ainakin on vaikeuksia kiinnostua naisesta, joka ei oikeasti ole vetävä. Mä en usko pätkääkään siihen, että miehet antaa aina ja kenelle vaan. Joskus ihmetyttää baarissa naisten logiikka, kun ne eivät itse tee aloitetta, mutta kun satut aloittamaan jutun, niin ei niistä oikein pääse eroon. Eli toi peli on molemminpuolista ja siitä se kipinä syntyy. Joskus mä oon joutunut hankalaan tilanteeseen kun oon lähtenyt jatkoille ja kun ei vaan kiinnosta, mutta nainen on ihan kahjona - kun nyt joku teki aloitteen. Siitä saa nainen yleensä hirveän morkkiksen jos sitten vähän lämmittää naisen mutta kun ei viitti viedä loppuun - eikä se kyllä mun mielestä ole mikään mieskunnon asia, jos ei kaikki naiset kiinnosta - ei me mitään sonneja olla.

        wöörd


      • ääh

        En olis varmaan tähän päivään mennessä saanut naista, jos kaveri ei olis kerran avannut päätä kotibileissä. Laittoi ensin itse muijaa ja usutti sen sitten mun kimppuun ja tehtiin se. Itellä ei ikinä kestänyt kantti ehdottaa, ja tytöthän ei saamattomia kattele.


    • .....

      Tulee kyllä hiv mieleen ensimmäisenä. :S

    • häiritsisi

      en haluaisi tuollaista huoraavaa miestä.

    • Ei.

      Ehdottomasti :) :( =) :=( *& ?5 ¤/)

    • mirjamarjamerja

      Riippuu kokonaan tapahtuneen luonteesta. Jos kyseessä on vaikkapa lomareissulla tapahtunut kertaluontoinen kokeilu niin asia on mielestäni OK eikä minun edes tarvitse tietää siitä. Olen minäkin kokenut lomaromanssin vaikka pidän sellaisia harrastamalla harrastavia naisia luusereina.

      Jos mies taas rehentelee huoraamisillaan ja pitää huorausta oikeudenmukaisena ja hyvänä asiana, niin en voisi kunnioittaa ja arvostaa sitä miestä. Arvot liian erilaiset.

    • ei mitään väliä

      Mitä väliä sillä on, jos naiset ovat jo ennen sitä pitäneet luuserina. Jos seksiä ei muulla tavalla saa, niin onko sillä mitään väliä mitä amatööri-huorat ajattelevat?

    • Emmanuele

      Musta se että pitää käydä huorissa antaa sen kuvan että mies on epätoivonen eikä vedä naisia puoleensa. Samoin ihmettelisin miehen oikeudentajua-prostituutioon liittyy paljon asioita jotka mun ymmärryksen mukaan on väärin. Kuka vahtii että myyjä(nainen tai mies) tekee sitä omasta halustaan ja saa kohtuullista liksaa? Ehkä Suomessa alan ammattilaisten tilanne on ok, mutta mies joka panee suurinpiirtein jotain alaikäistä narkkaria jossain kehitysmaassa on kyllä...ällö.
      Jos mä tuollaisen asian saisin miehestä tietää niin eipä juuri sytyttäisi.

      • itsoukkei

        Ihme on jos ei Suomessa tule epätoivoiseksi, kun rentut vievät kaikki emmanuelet :D


      • Emmanuele
        itsoukkei kirjoitti:

        Ihme on jos ei Suomessa tule epätoivoiseksi, kun rentut vievät kaikki emmanuelet :D

        oo renntujen perään :)


      • Make '75

        Epätoivoista olisi alistua siihen naisten yleisesti harjoittamaan kyykytykseen, että seksi on palkinto jostakin. Toisaalta huojentavaa tietää, että naiset siis joka tapauksessa pitävät itseäni luuserina. Siinä tapauksessahan ei ole mitään menetettävää.

        > Kuka vahtii että myyjä tekee sitä omasta halustaan

        Kuka nyt yleensä valvoo, että ihmiset tekevät työtä vapaaehtoisesti eikä orjina. Verottaja? Poliisi? Karpo? EVVK.

        > ja saa kohtuullista liksaa?

        Ay-liike? Feministien keskinäinen vapautusrintama? EVVK.

        Kun/jos löydän oman Emmanuelleni, niin tämä kaikkihan tietenkin jää taakse. Menneillä ei silloin ole mitään väliä.


      • Emmanuele
        Make '75 kirjoitti:

        Epätoivoista olisi alistua siihen naisten yleisesti harjoittamaan kyykytykseen, että seksi on palkinto jostakin. Toisaalta huojentavaa tietää, että naiset siis joka tapauksessa pitävät itseäni luuserina. Siinä tapauksessahan ei ole mitään menetettävää.

        > Kuka vahtii että myyjä tekee sitä omasta halustaan

        Kuka nyt yleensä valvoo, että ihmiset tekevät työtä vapaaehtoisesti eikä orjina. Verottaja? Poliisi? Karpo? EVVK.

        > ja saa kohtuullista liksaa?

        Ay-liike? Feministien keskinäinen vapautusrintama? EVVK.

        Kun/jos löydän oman Emmanuelleni, niin tämä kaikkihan tietenkin jää taakse. Menneillä ei silloin ole mitään väliä.

        siinä just ällöttää et ajatellaan sillä melalla eikä ollenkaan sitä että onkohan sillä ihmisellä kaikki ok, ja ettei se vaan tee sitä pakon edessä.
        Jossain se raja menee. Jos ei saa tavallista ihmistä niin voi käyttää kättä.
        Jotkut miehet joitten kanssa olen aiheesta jutellut ovat sanoneet että he eivät menisi maksulliseen koska se nainen ei oikeasti halua heitä. Nämä miehet haluavat tunteen siitä että ovat haluttuja ja ihailtuja. Huora sekstaa vain rahasta.


      • miesitsekkin

        Sinkkuna ei vaan ole mahdollista saada seksiä niin paljon kuin tarve vaatisi. Ei ole fuckbuddyja ilmaantunut ja naisen hakeminen jostain ravintolasta vaatii aina hirveästi vaivaa ja rahaa... Ymmärrän täysin miehiä jotka käyvät huorissa pikaisesti tyydyttämässä tarpeensa. Itsellä ei ole enää niin kovat halut eikä rahaakaan, mutta enpä tuota vaihtoehtoa lähtisi pois sulkemaan muutenkaan.


      • kuitin käynnistä??
        miesitsekkin kirjoitti:

        Sinkkuna ei vaan ole mahdollista saada seksiä niin paljon kuin tarve vaatisi. Ei ole fuckbuddyja ilmaantunut ja naisen hakeminen jostain ravintolasta vaatii aina hirveästi vaivaa ja rahaa... Ymmärrän täysin miehiä jotka käyvät huorissa pikaisesti tyydyttämässä tarpeensa. Itsellä ei ole enää niin kovat halut eikä rahaakaan, mutta enpä tuota vaihtoehtoa lähtisi pois sulkemaan muutenkaan.

        Kun ei sillä tavalla ole kokemusta moisesta niin ajattelin vaan kysästä että saakohan huoralta kuitin ja kelpaisko se verotukseen?
        Näiltä baarien yhdenillan hoidoilta ei sitä kuittia saa joka on tietysti aika kurjaa kun joutuu jopa usein yön yli olemaan saman mimmin kanssa.


      • kun ammattia
        kuitin käynnistä?? kirjoitti:

        Kun ei sillä tavalla ole kokemusta moisesta niin ajattelin vaan kysästä että saakohan huoralta kuitin ja kelpaisko se verotukseen?
        Näiltä baarien yhdenillan hoidoilta ei sitä kuittia saa joka on tietysti aika kurjaa kun joutuu jopa usein yön yli olemaan saman mimmin kanssa.

        ei voi rekisteröidä patentti-ja rekisteriohallitukseen,
        alv:tä, veroja, eläkemaksuja etc. ei kyseisen ammatinharjoittaja maksa.
        Sinä et saa kuittia,
        etkä voi valittaa huonosta tavarasta kuluttaja-asiamiehelle.
        Kysymys:
        Millä perusteella verottajan pitäisi hyväksyä mahdollinen kuitti verovähennyksiin?


      • myymerkel
        Emmanuele kirjoitti:

        siinä just ällöttää et ajatellaan sillä melalla eikä ollenkaan sitä että onkohan sillä ihmisellä kaikki ok, ja ettei se vaan tee sitä pakon edessä.
        Jossain se raja menee. Jos ei saa tavallista ihmistä niin voi käyttää kättä.
        Jotkut miehet joitten kanssa olen aiheesta jutellut ovat sanoneet että he eivät menisi maksulliseen koska se nainen ei oikeasti halua heitä. Nämä miehet haluavat tunteen siitä että ovat haluttuja ja ihailtuja. Huora sekstaa vain rahasta.

        Se ei ole ainoastaan niiden ihmisten syy, jotka "ajattelevat sillä melalla". Syypää ovat osaltaan myös ne, jotka ovat hyljänneet tuollaiset henkilöt ulkoisten mittapuiden mukaan, eivätkä ole ajatelleet sitä ihmistä siellä sisällä, joka kaipaa läheisyyttää ja myös kokemuksia siitä, että on kaivattu ja haluttu. Kun ei baarissa tai muualla ajatella, onko ihmisellä kaikki ok, vaan että hyi, mikä säälittävä paska. Ei ihminen, joka elää suhteessä ja on kokenut riittävästi läheisyyttä voi ymmärtää, millainen kompleksi ruokkimattomasta libidosta ja itsetunnosta syntyy. Eli joka ikinen kerta, kun nainen hylkää miehen vain ulkoisten syiden perusteella, hän omalta osaltaan tukee prostituution ongelman ja siihen johtavien monien syiden jatkumista. Kaikenlainen lain ja tuomioiden kautta korjaaminen ei tule ikinä muuttamaan tuota asiaa mihinkään.


      • tavalla...
        kun ammattia kirjoitti:

        ei voi rekisteröidä patentti-ja rekisteriohallitukseen,
        alv:tä, veroja, eläkemaksuja etc. ei kyseisen ammatinharjoittaja maksa.
        Sinä et saa kuittia,
        etkä voi valittaa huonosta tavarasta kuluttaja-asiamiehelle.
        Kysymys:
        Millä perusteella verottajan pitäisi hyväksyä mahdollinen kuitti verovähennyksiin?

        Tuon heitin ihan vitsinä.. Mutta suuri kiitos sulle että viitsit edes noin typerään viestiin vastata!!


      • Emmanuele
        myymerkel kirjoitti:

        Se ei ole ainoastaan niiden ihmisten syy, jotka "ajattelevat sillä melalla". Syypää ovat osaltaan myös ne, jotka ovat hyljänneet tuollaiset henkilöt ulkoisten mittapuiden mukaan, eivätkä ole ajatelleet sitä ihmistä siellä sisällä, joka kaipaa läheisyyttää ja myös kokemuksia siitä, että on kaivattu ja haluttu. Kun ei baarissa tai muualla ajatella, onko ihmisellä kaikki ok, vaan että hyi, mikä säälittävä paska. Ei ihminen, joka elää suhteessä ja on kokenut riittävästi läheisyyttä voi ymmärtää, millainen kompleksi ruokkimattomasta libidosta ja itsetunnosta syntyy. Eli joka ikinen kerta, kun nainen hylkää miehen vain ulkoisten syiden perusteella, hän omalta osaltaan tukee prostituution ongelman ja siihen johtavien monien syiden jatkumista. Kaikenlainen lain ja tuomioiden kautta korjaaminen ei tule ikinä muuttamaan tuota asiaa mihinkään.

        Pitäskö ruveta harrastamaan laupeudentyötä-pokata tuolta baareista rumia yksinäisiä miehiä...
        Ruma, yksinäinen mies voisi miettiä miksi ei ole kiinnostava. Voisiko asialle tehdä jotain.. kohentaa ulkonäköä, muuttaa asenteita jne.

        Voiko ihminen kokea olevansa haluttu jos joutuu siitä maksamaan..?
        Ei kai kukaan saa niin paljon läheisyyttä kuin haluaisi. On paljon sinkkuja, kylmiä suhteita, etäsuhteita jne. Itse sen kanssa on opittava elämään eikä heittää vastuuta naissukupuolelle.


      • tätä
        Emmanuele kirjoitti:

        Pitäskö ruveta harrastamaan laupeudentyötä-pokata tuolta baareista rumia yksinäisiä miehiä...
        Ruma, yksinäinen mies voisi miettiä miksi ei ole kiinnostava. Voisiko asialle tehdä jotain.. kohentaa ulkonäköä, muuttaa asenteita jne.

        Voiko ihminen kokea olevansa haluttu jos joutuu siitä maksamaan..?
        Ei kai kukaan saa niin paljon läheisyyttä kuin haluaisi. On paljon sinkkuja, kylmiä suhteita, etäsuhteita jne. Itse sen kanssa on opittava elämään eikä heittää vastuuta naissukupuolelle.

        asennetta olen aina yrittänyt piilosyöttää naisille.

        Teille tuo laupeudentyö olis niin helppoa. Saatais varmaan aika monta yksinäistä poikamiestä pelastettua tänäkin vuonna päättämästä päiviään oman käden kautta, kun saisivat edes kerran tänä vuonna.


      • myymerkel
        Emmanuele kirjoitti:

        Pitäskö ruveta harrastamaan laupeudentyötä-pokata tuolta baareista rumia yksinäisiä miehiä...
        Ruma, yksinäinen mies voisi miettiä miksi ei ole kiinnostava. Voisiko asialle tehdä jotain.. kohentaa ulkonäköä, muuttaa asenteita jne.

        Voiko ihminen kokea olevansa haluttu jos joutuu siitä maksamaan..?
        Ei kai kukaan saa niin paljon läheisyyttä kuin haluaisi. On paljon sinkkuja, kylmiä suhteita, etäsuhteita jne. Itse sen kanssa on opittava elämään eikä heittää vastuuta naissukupuolelle.

        > > Pitäskö ruveta harrastamaan laupeudentyötä-pokata tuolta baareista rumia yksinäisiä miehiä...

        Eihän tuollaista tietenkään ratkaista millään satunnaisilla laupeudentöillä. Moinen ajatus on totaalisen älytön. Esittämäni selittää vain sen, mistä ilmiöt syntyvät ja miksi ylimieliset ja naivit ehdotukset eivät myöskään ratkaise niitä. Tuo kuvio on juuri se, mistä kaikki paha tuossa syntyykin.

        > > Ruma, yksinäinen mies voisi miettiä miksi ei ole kiinnostava. Voisiko asialle tehdä jotain.. kohentaa ulkonäköä, muuttaa asenteita jne.

        Se on yksinkertaista, kun on saanut riittävästi kokemuksia ihmissuhteista ja oppinut siihen, kuinka riskejä otetaan ja pistetään se oma napa peliin. Eihän koko jutussa muuten mitään ideaa olisikaan. Sellainen perspektiivi tosin voi syntyä vain kokemuksen kautta ja jokainen, jolle on kertynyt nuoruudesta asti sitä riittävästi, voi suhtautua jossain määrin terveesti asioihin ja puhua myös niistä todella olennaisista asioista elämässä. Kun asiat menevät hyvin, niin se onnistuminen ruokkii jo itse itseään ja elämässä voi keskittyä hienosäätöön kuten ulkonäön hoitamiseen, asenteiden pohtimiseen ja kaikenlaiseen pikkumaiseen idealisointiin kaffen äärellä, kuten eliitillä on aina tapana. Se on mukavaa ja kolkko maailma jää silloin leppoisasti sinne kauas Delhin kaduille kerjäämään. Jos onnistuu keksimään kivan kohteen mihin lähettää pommikoneita niin saa valtavasti tyydytystä, kun tökkää pahaa kepillä.

        Mutta sitten ovat ne henkilöt, joille ei kerry kokemuksia. Täytyy muistaa, että kyse on vuosien kehityksestä. Henkilö elää sitä emotionaalista maisemaansa, joka rakentuu osaksi menneisyyttä. Tuolloin muodostunutta emotionaalista ja sosiaalista kompleksia ei voi enää koskaan purkaa vaan sitä voi ainoastaan käsitellä. Kun kompleksi on syntynyt, sitä ei voi noin vain pelkin sanoin ratkaista, koska emootiot eivät ole rationaalisia vaan vaikuttavat alitajunnan kautta vaistomaisesti. Vuosien varrella tuollaisen henkilön seksuaalisuus kääntyy luonnollisesti fetisseihin ja mahdollisesti väkivaltaisiin mielikuviin, missä turhaan yritetään purkaa kompleksi välineellisin keinoin siinä koskaan onnistumatta. Jotkut onnistuvat luotaamaan tuon käsittelyn 'terveeseen' nykyään sallittavaan sadomasokismiin kuten BDSM ja bondage, mutta ratkaisujen yritykset ja tarpeet eivät rajoitu valinnan kautta vaan ne löydetään taustaa vastaaviksi.

        Emootioita ei voi paikata. Siksi raiskaus on niin inhottava, koska se todellakin on emotionaalinen murha. Raiskauksessa ilmenee yhden ja saman ongelman eri puolet, paitsi että se kulminoituu tekoon, mikä on selkeästi väärin. Jos emotionaalinen kompleksi on sanoin ratkaistavissa, niin myös raiskauksen jäljet voidaan korjata siten. Ehkäpä senkin kanssa on sitten vain opittava elämään eikä heittää vastuuta miessukupuolelle?

        > > Voiko ihminen kokea olevansa haluttu jos joutuu siitä maksamaan..?

        Aivan varmasti mutta sitä voi kestää vain väliaikaisesti kunnes todellisuus ottaa kiinni ja kompleksi jatkaa kehitystään. Käsi ei riitä.

        Nyt pelottavinta on, jos henkilölle ei löydy tämän taustaa vastaavaa keinoa kompleksin käsittelemiseen ja hänen seksuaaliset mielikuvat alkavat kehittyvä kohti väkivaltaista ja kohteeksi etsitään heikkoja kuten lapsia tai naisia. Tuollainen henkilö saa helpotusta kompleksiinsa vain raiskauksen hetkellä ja välittömästi sen jälkeen mutta koska kompleksia ei voi korjata, sen on jatkuttava. Se, että osa tuollaisista henkilöistä kärsii itsekin teoistaan osoittaa vain kuinka epätoivoinen ja merkittävä ongelma on kyseessä. Meidän kulttuurissamme tuollaisen henkilön ajatusmaailman käsitteleminen on tabu ja mielummin valitsemme amerikkalaistyylisen 'kaikki vankilaan ja tapetaan'-mallin sen sijaan, että pohtisimme miten asiat hoidetaan kuntoon.

        Jos kyseiseen henkilöön kohdistuu riittävästi painetta sopiva ärsyke voi laukaista jopa sarja- tai massamurhaajan liikkeelle. Kun tuollaiselle henkilölle kerrotaan lapsellisia tai pilkallisia ehdotuksia, kuinka voisi kohentaa ulkonäköä ja asenteita, on jo liian myöhäistä ja ainoastaan saatiin aikaiseksi äärimmäisen vakavan tilanteen laukaiseminen. Se on aivan yhtä typerää, kuin jos raiskatulle aletaan kertomaan latteuksia siitä, kuinka asiat käännetään paremmaksi tai kun todetaan, kuinka voisi pukeutua hieman konservatiivisemmin, ettei herätä ajatuksia. Se niin kuin pistää ilkeän vihaisesti vääryydessään.

        En esitä, että prostituutio on ideaalinen ratkaisu ja että sitä voi noin vain hyväksyä. Se on yhteiskunnan seksuaalisuuteen liittyvän sairauden oire. Sen olemassaolo on kuitenkin välttämätöntä, koska aina on olemassa aivan liian paljon ihmisiä, joista ei ole pidetty riittävästi huolta. Lisäksi nykyinen kulttuuri ei myöskään osaa suhtautua terveesti nuorten seksuaalisuuteen, eikä siitä edelleenkään todella saa tai kyetä puhumaan. Tuosta edelleen juontaa yhteisesti peritty käsitys, kuinka seksi on jollain tapaa syntistä ja sen järjestäminen tapahtuu tietyn rituaalin mukaisesti tai muuten se on pahaa. Seksuaalisen yhteiskunnan osalta meillä siis vallitsee täysi anarkia ja nuoret rakentavat yhteiskuntansa säännöt ilman opastusta joka kerta. Ne nuoret joilla on ulkonäkönsä, luonteensa ja sosiaalisen tilanteensa kautta siihen varaa valitsevat raakaan kilpailuun perustuvan yhteiskunnan, missä vaihdon välineenä on vastavuoroisuus. Siitä sitten seuraa myös kaikki kilpailuun liittyvät ikävät puolet, kuten tarpeen mukainen sääntöjen tahallinen tai tahaton rikkominen kauppasaarron rikkomiseksi. Nuorten kautta seksistä tulee osa henkilön statusta, mikä sanelee henkilön aseman myöhemmässäkin elämässä.

        Kaikki tuo tekee prostituutiosta yhtä luonnollista kuin vesi, pilvet ja puut. Jos kyseiset ihmiset olisivat kyenneet pitämään huolta oman seksuaalisuutensa normaalista kehittymisestä maailma olisi varmasti paljon kauniimpi paikka. Vastuuta ja siihen liittyvää syytä ei voi laittaa ihmisten omalle kontolle, koska meillä on todellisuuden esittämä esimerkki siitä, että ihmiset eivät tuossa omaehtoisessa kehittymisessään ole onnistuneet, eivätkä tule onnistumaan, koska he eivät saa siihen yhtäläistä mahdollisuutta. Kaikki pyrkimykset korjata tilanne välineellisesti poliisin tai propagandan kautta ovat juuri samat, mistä suuryhtiöt ja rikkaat saavat omat keinonsa oman asemansa säilyttämiseen. Eihän kukaan halua ajatella, että se kaikki hyvä mitä itsellä on, olisi jotenkin väärin omistaa, ja että jos joku muu jää ilman, niin se on juuri oma vika. Ihmiset ovat pikkusieluisia ja sen vuoksi ilmiöt kuten prostituutio elävät ja voivat hyvin. Prostituutio on luonnollista niin kauan, kuin sen syitä, eli ihmisten luonnollisia tarpeita ei ole hoidettu.

        > > Ei kai kukaan saa niin paljon läheisyyttä kuin haluaisi. On paljon sinkkuja, kylmiä suhteita, etäsuhteita jne. Itse sen kanssa on opittava elämään eikä heittää vastuuta naissukupuolelle.

        En vastuuta naissukupuolelle heitäkään. Tuo vastuu kuuluu meille kaikille. Se tarkoittaa, että siitä ei yksikään voi sanoutua irti ilman jättämistä asian hoitamista tuuliajolle. Seksuaalisuuteen liittyvät patoumat on purettava siellä, missä ne syntyvät tai sitten on opeteltava kestämään niistä muodostuvien kompleksien aiheuttamat luonnolliset seuraukset kuten prostituutio. Ei ole mitään muuta, mistä valita. Kaikkia ihmisiä voi ajatella yhtenä suurena parisuhteena missä jos seksiä ei löydy, tulee muitakin ongelmia. Ja niinhän niitä maailmassa riittää. Jos suhteessa on ryppy ja seksiä ei vähään aikaa ole alkaa tuntua ikävältä ja sitten kun tilanne palaa 'normaaliin' se on kuin Jumalan siunaus ja maailma näyttää aivan vitun hyvältä.

        Seksuaalisuutta ei voi keinotekoisesti ohjailla, eikä sitä voi kahlita. Jos yrittää, se vain puristuu kaikkialle muualle, minne se ei aikaisemmin kuulunut. Osaltaan tuokin ajoi juuri naisliikkeen irtautumista ikeestään. Kun tuollainen pakon alla puristuksessa siirtynyt tukahdutettu seksuaalisuus sitten valuu sinne yhteiskunnan rakenteisiin niin sinne muodostuu elinolosuhteet kaikenlaiselle muullekin epämiellyttävälle kasvustolle. Se mitä prostituution vastustajat haluavat kieltää, on eksoottisten organismien olemassaolo vain siksi, että ei haluata myöntää, että itse sille on lannoitteen maahan laittanut. Nykyään siihen laitetaan matto päälle ja sitten polkaistaan, että näyttäisi tasaiselta.

        Siinä vaiheessa sitten yhteisesti itketään, että miksi, oi miksi maailma on niin inhottava paikka. Unohtuu, että se on yhteinen.


      • ............
        tätä kirjoitti:

        asennetta olen aina yrittänyt piilosyöttää naisille.

        Teille tuo laupeudentyö olis niin helppoa. Saatais varmaan aika monta yksinäistä poikamiestä pelastettua tänäkin vuonna päättämästä päiviään oman käden kautta, kun saisivat edes kerran tänä vuonna.

        Voishan sitä laupeudentyötä tehdäkin, mutta mitäs sitten, kun joku tulee solvaamaan jakorasiaksi ja muutamaksi muuksikin, joita en nyt tässä viitsi toistaa (kun kyseisiä ilmauksia viljellään muutenkin liikaa näillä palstoilla)? Perustaisivatko ne pelastetut yksinäiset poikamiehet sitten puolustusrintaman, vai olisivatko pikemminkin noitten solvaajien puolella?


      • olisi.
        tätä kirjoitti:

        asennetta olen aina yrittänyt piilosyöttää naisille.

        Teille tuo laupeudentyö olis niin helppoa. Saatais varmaan aika monta yksinäistä poikamiestä pelastettua tänäkin vuonna päättämästä päiviään oman käden kautta, kun saisivat edes kerran tänä vuonna.

        ne "metsien miehet" on niitä parhaimpia rakastajia kunhan vaan pääsevät näyttämään taitonsa. Ne kun ei oo niin itsensä pauloissa ja ulkonäkökeskeisiä.


    • omaava

      Oma mieheni oli n.3v ennen minua käynyt maksullisissa 2 kertaa! Arvatkaa ällöttikö kun kuulin!! mutta miehet on miehiä, ne nus..i vaikka honkaa.. Se on historiaa, mutta kummiskin yök! Ei ois tarvinnu kertoa minun kuullen, että ihan kaks kertaa.. ei sitte vissiin muualta reikää löytännä :)

    • mielipide-----

      parempi käydä huorissa kun paskanpuhumisen ja kusetuksen jälkeen on vaan kumminkin pillun perässä. Siinä on reilut pelisäännöt. Maksa, seksiä ja sen jälkeen ulos, kumpakin tietää mikä on pelin henki.

      Jos miehet siirtyisivät seksiä halutessaan huoriin ja eivätkä yrittäisi netissä paskaa puhumulla saada pillua,
      niin deittipalstoilla olisi kummasti vain todellisia seuranhakijoita.

    • itsoukkei

      Löytyykö täältä pantavannäköisiä huoria? En ole alan asiantuntija, mutta mitä olen nähnyt, niin ei juma. En panisi.

    • itsoukkei
      • analyytikkå

        Siinä nähtiin, naimisiin meneminen on niin kallista lystiä miehille, ettei yksinkertaisesti kannata. Naisilta näyttää tuo kuppaaminen ja kiskonta sujuvan kuin luonnostaan. Paljonkohan tuolla paulin luuskalla oli massia avioon mentäessä, vetäsi meinaan tuo huora melko rajut tilit


    • Karju66

      Ei sillä mitään väliä ole. Huorissa käynti on ainoastaan sivistyneempi versio runkkaamisesta. Jatka samaan malliin.

      • sdgkjslg

        Pidemmän päälle huorissa käyminen tulee halvemmaksi. Ei sille ilotytölle tarvi ostaa taloa ja autoa ja sitten muutaman vuoden päästä puolta omaisuudestaan.


      • Poju 21
        sdgkjslg kirjoitti:

        Pidemmän päälle huorissa käyminen tulee halvemmaksi. Ei sille ilotytölle tarvi ostaa taloa ja autoa ja sitten muutaman vuoden päästä puolta omaisuudestaan.

        Itse käytän huorapalveluja jo kolmatta vuotta. On varmasti paljon halvempi vaihtoehto kuin vaimo tai tyttöystävä. Suosittelen ulkomailla gogo-baareja.


    • meitä on niin moneksi

      Tästä et taida saada yhtä mielipidettä. Millaista naista itse arvostat ja toivot kumppaniksesi? Hänen kaltaisiltaan tätä mielipidettä varmaan kannattaisi kysyä.

    • [M_22]

      häiritsee se että prostituutio vähentää heidän omaa markkina-arvoaan. He eivät siedä ajatusta siitä että suomalainen mies voi saada pillua aina silloin kun haluaa. Kaikki on kiinni kulttuurista ja asennemaailmansta. Eihän siitä ole kovin kauaa kun esiaviollista seksiä pidettiin pahana ja likaisena ja monissa kulttuureissa sitä pidetään sellaisena vielä nykyäänkin. Omasta mielestäni prostituutio tai prostituutiopalveluiden käyttäminen ei ole eettisesti sen arvelluttavampaa kuin minkään muunkaan palvelun ostaminen joka tuotetaan fyysisellä työllä. Olen käynyt muutaman vuoden ajan pari kolme kertaa kuussa prostulla ja aion käydä jatkossakin. Naiselleni en kerro tästä mitään sillä tämä on yksityisasiani joka ei kuulu kenellekkään.

      • ...........

        häiritsee se, että kaunis asia kuten seksi alennetaan ostettavaksi hyödykkeeksi. Onko se edelleen yksityisasiasi, jos se naisesi saa sinun kauttasi jonkun taudin? Tosin tuskin tuollaisella iljetyksellä mitään naista edes on, ei kai niin epätoivoisia naisia ole olemassakaan... Ja muuten, jos naisesi käy naimassa miespuolista huoraa, koska kaipaa isompaa kalua, niin onko sekin yksityisasia, joka ei sinulle kuulu?


      • Rahalla tai ilman
        ........... kirjoitti:

        häiritsee se, että kaunis asia kuten seksi alennetaan ostettavaksi hyödykkeeksi. Onko se edelleen yksityisasiasi, jos se naisesi saa sinun kauttasi jonkun taudin? Tosin tuskin tuollaisella iljetyksellä mitään naista edes on, ei kai niin epätoivoisia naisia ole olemassakaan... Ja muuten, jos naisesi käy naimassa miespuolista huoraa, koska kaipaa isompaa kalua, niin onko sekin yksityisasia, joka ei sinulle kuulu?

        Tältä maailma näyttää tavallisen miehen näkökulmasta:

        Miehelle seksi maksaa aina, tavalla tai toisella. (Vain muutama prosentti miehistä on seksuaalisesti niin vetovoimaisia, että tasokkaat naiset suostuvat heidän kansssaan seksiin ilman mitään vastiketta tai sitoumusta)

        1. Halvinta seksi on miehelle silloin kun sen voi maksaa kertakohtaisina käteissuorituksina ilman sitoumusta. Jos laatu ei tyydytä, vaihto on helppoa.

        2. Kalleinta seksi on silloin, kun siitä vastikkeeksi joutuu sitoutumaan yhteen naiseen ja antamaan koko omaisuutensa tämän yhden naisen käyttöön yksinoikeudella. Jos laatu ei tyydytä, joutuu samalla totuttamaan ja maksamaan myös kohdan 1.


      • mimikoo
        Rahalla tai ilman kirjoitti:

        Tältä maailma näyttää tavallisen miehen näkökulmasta:

        Miehelle seksi maksaa aina, tavalla tai toisella. (Vain muutama prosentti miehistä on seksuaalisesti niin vetovoimaisia, että tasokkaat naiset suostuvat heidän kansssaan seksiin ilman mitään vastiketta tai sitoumusta)

        1. Halvinta seksi on miehelle silloin kun sen voi maksaa kertakohtaisina käteissuorituksina ilman sitoumusta. Jos laatu ei tyydytä, vaihto on helppoa.

        2. Kalleinta seksi on silloin, kun siitä vastikkeeksi joutuu sitoutumaan yhteen naiseen ja antamaan koko omaisuutensa tämän yhden naisen käyttöön yksinoikeudella. Jos laatu ei tyydytä, joutuu samalla totuttamaan ja maksamaan myös kohdan 1.

        kerrohan mulle sitten miten mun avomies maksaa seksistä tällä hetkellä? mun mies ei oo omaisuuttaan antanu mulle sen enempää ku mäkään omaani sille.


      • ...........
        Rahalla tai ilman kirjoitti:

        Tältä maailma näyttää tavallisen miehen näkökulmasta:

        Miehelle seksi maksaa aina, tavalla tai toisella. (Vain muutama prosentti miehistä on seksuaalisesti niin vetovoimaisia, että tasokkaat naiset suostuvat heidän kansssaan seksiin ilman mitään vastiketta tai sitoumusta)

        1. Halvinta seksi on miehelle silloin kun sen voi maksaa kertakohtaisina käteissuorituksina ilman sitoumusta. Jos laatu ei tyydytä, vaihto on helppoa.

        2. Kalleinta seksi on silloin, kun siitä vastikkeeksi joutuu sitoutumaan yhteen naiseen ja antamaan koko omaisuutensa tämän yhden naisen käyttöön yksinoikeudella. Jos laatu ei tyydytä, joutuu samalla totuttamaan ja maksamaan myös kohdan 1.

        on sinun mukaasi vain niin tyhmiä, etteivät tajua, että seksiä voi ostaakin, eikä tarvitse ottaa koko naista? Jaa... No sen kyllä uskon.


      • jonka

        tyttöystävä raiskattiin ja sai niin pahoja traumoja ettei enää kykene seksiin.
        Sinä hyviksenä pysyt hänen rinnallaan, lohdutat, paijailet ja käyt huorissa.
        Ihana mies. kunpa kaikki miehet olisivat yhtä reiluja kuin sinä;D


      • Llokki
        ........... kirjoitti:

        häiritsee se, että kaunis asia kuten seksi alennetaan ostettavaksi hyödykkeeksi. Onko se edelleen yksityisasiasi, jos se naisesi saa sinun kauttasi jonkun taudin? Tosin tuskin tuollaisella iljetyksellä mitään naista edes on, ei kai niin epätoivoisia naisia ole olemassakaan... Ja muuten, jos naisesi käy naimassa miespuolista huoraa, koska kaipaa isompaa kalua, niin onko sekin yksityisasia, joka ei sinulle kuulu?

        Käyn huorissa koska haluan tiukkaa pillua.


    • ............

      Jos miehen asenne on se, että ihmisen kehon voi ostaa, niin mitä sellaisella miehellä on minulle annettavanaan? Pelkkä ajatuskin iljettää.

      • ovat hinnoittelua

        Usein vain on niin, että juuri ne, jotka tuomitsevat kehon osien lyhytaikaisen vuokrauksen, pyrkivät myymään itsensä pitkäaikaisella sopimuksella...


    • ehkä ei

      Riippuu tietysti pitkälti sitä, miten mies asiaan itse suhtautuu. Jos hän pitää naista ostettavissa olevana lihakimpaleena ("kaikki naiset ovat kaupan tavalla tai toisella"), niin voi mun puolestani mennä ostamaan jonkun muun. Muussa tapauksessa asiasta voidaan keskustella rakentavassa hengessä.

    • olet...

      halpa-arvoinen LUTKA!

    • jos ei tiedä

      Mitä ei tiedä, se ei häiritse.

      Koskaan ei pidä tunnustaa.

    • jos ei tiedä

      Mitä ei tiedä, se ei häiritse.

      Koskaan ei pidä tunnustaa.

      • höpönlöpöä

        jos mies kertois mulle käyneensä huorissa niin pitäisin häntä heti saastuneena. En ottais vakavasti ja pelkäisin, että hällä saattaa olla joku tauti. Ehottomasti ei aviomies ainesta tai edes lyhyempääkään suhdetta. Minusta se kertois heti sen miten mies suhtautuu naisiin jos hän on maksullisissa käynyt ja yleensäkin seksiin. Eli ois vinkki vähän siitä, että ei pysty hillitteen omia halujaan. Tietty jos on joutunut vuosikausia oleen ilman seksiä niin sitten jotenkin kutenki ehkä hitusen ymmärrän miksi näin on voinut käydä mut tunnen miehiä jotka ei siltikää ole huorissa käyneet.


      • ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
        höpönlöpöä kirjoitti:

        jos mies kertois mulle käyneensä huorissa niin pitäisin häntä heti saastuneena. En ottais vakavasti ja pelkäisin, että hällä saattaa olla joku tauti. Ehottomasti ei aviomies ainesta tai edes lyhyempääkään suhdetta. Minusta se kertois heti sen miten mies suhtautuu naisiin jos hän on maksullisissa käynyt ja yleensäkin seksiin. Eli ois vinkki vähän siitä, että ei pysty hillitteen omia halujaan. Tietty jos on joutunut vuosikausia oleen ilman seksiä niin sitten jotenkin kutenki ehkä hitusen ymmärrän miksi näin on voinut käydä mut tunnen miehiä jotka ei siltikää ole huorissa käyneet.

        kuka tommosta myöntäisi täällä junttilassa.


      • Injunub
        höpönlöpöä kirjoitti:

        jos mies kertois mulle käyneensä huorissa niin pitäisin häntä heti saastuneena. En ottais vakavasti ja pelkäisin, että hällä saattaa olla joku tauti. Ehottomasti ei aviomies ainesta tai edes lyhyempääkään suhdetta. Minusta se kertois heti sen miten mies suhtautuu naisiin jos hän on maksullisissa käynyt ja yleensäkin seksiin. Eli ois vinkki vähän siitä, että ei pysty hillitteen omia halujaan. Tietty jos on joutunut vuosikausia oleen ilman seksiä niin sitten jotenkin kutenki ehkä hitusen ymmärrän miksi näin on voinut käydä mut tunnen miehiä jotka ei siltikää ole huorissa käyneet.

        Pidän seksiä ennen minua harrastanutta naista samalla tavalla saaastuneena. Mikäs ero on siinä esim, että mies on käynyt panemassa kaltaostasi naista joka on omaa tyhmyyttään antanut pillua kymmenille ellei sadoille miehille, niinkuin nykypäivän naisilla on tapana.


      • Kjjhy
        Injunub kirjoitti:

        Pidän seksiä ennen minua harrastanutta naista samalla tavalla saaastuneena. Mikäs ero on siinä esim, että mies on käynyt panemassa kaltaostasi naista joka on omaa tyhmyyttään antanut pillua kymmenille ellei sadoille miehille, niinkuin nykypäivän naisilla on tapana.

        Omaa tyhmyyttään ilmaiseksi. Sinä olet saastunut nauta. Yök.


    • hyi helvetti

      Sillä naisenlihan ostaminen kertoo niin paljon luonteestasi ja arvomaailmastasi, että en koskisi sinuun tikullakaan. En pysty arvostamaan sinua.

      Jatka vain samaan malliiin kuin tähänkin asti tai etsi itsesi kaltainen.

      • tuntmton

        suinkaan mitään tiedettä. Siis tämä täällä käytävä keskustelu. Itse olen elämää nähnyt ja siitä paljon oppinut ja niin myös ihmisistä. Naisia on ollut, suunnilleen riittävästi, tosin on ollut aikoja jolloin puute on syönnyt miestä pahasti. Mutta silloin sitä on parhaat iskurepliikitkin keksinyt, kun on ollut pakko. Huorissa käyntiäkään en vierasta. Joskus vierastin, mutta kun aloin ymmärtämään ihmistä, psykologiaa ja taidetta minulle syntyi jonkinlainen pelottomuus asioita ja ilmiöitä kohtaan. Siksi en pidä huorissa käyntiä pahana.

        Pidä sitäkin pahempana niiden ihmisten kommentteja, jotka täällä saavaat "yökötyskohtauksia" lukiessaan näitä kirjoituksia. Sehän tarkoittaa jotain omaa käsittelemätöntä tunnetta, kun joku ajatus alkaa yököttämään niin siihen projisoi omat traumasa. Tämä on tieteellinen totuus.

        Mutta kukapa niitä jaksaa miettiä, suurin osa ihmisistä ottaa sen perustotuuden (tai sanoisiko perusvalheen) jonka kulttuuri syöttää. Se on turvallisin.

        Elämän voi elää monella tapaa. Tärkeintä on tasapaino. Sen löytämiseksi minä olen tehnyt paljon työtä ja teen edelleenkin. Mielestäni tarkoitus pyhittää keinot.


      • sama.
        tuntmton kirjoitti:

        suinkaan mitään tiedettä. Siis tämä täällä käytävä keskustelu. Itse olen elämää nähnyt ja siitä paljon oppinut ja niin myös ihmisistä. Naisia on ollut, suunnilleen riittävästi, tosin on ollut aikoja jolloin puute on syönnyt miestä pahasti. Mutta silloin sitä on parhaat iskurepliikitkin keksinyt, kun on ollut pakko. Huorissa käyntiäkään en vierasta. Joskus vierastin, mutta kun aloin ymmärtämään ihmistä, psykologiaa ja taidetta minulle syntyi jonkinlainen pelottomuus asioita ja ilmiöitä kohtaan. Siksi en pidä huorissa käyntiä pahana.

        Pidä sitäkin pahempana niiden ihmisten kommentteja, jotka täällä saavaat "yökötyskohtauksia" lukiessaan näitä kirjoituksia. Sehän tarkoittaa jotain omaa käsittelemätöntä tunnetta, kun joku ajatus alkaa yököttämään niin siihen projisoi omat traumasa. Tämä on tieteellinen totuus.

        Mutta kukapa niitä jaksaa miettiä, suurin osa ihmisistä ottaa sen perustotuuden (tai sanoisiko perusvalheen) jonka kulttuuri syöttää. Se on turvallisin.

        Elämän voi elää monella tapaa. Tärkeintä on tasapaino. Sen löytämiseksi minä olen tehnyt paljon työtä ja teen edelleenkin. Mielestäni tarkoitus pyhittää keinot.


      • sama.
        tuntmton kirjoitti:

        suinkaan mitään tiedettä. Siis tämä täällä käytävä keskustelu. Itse olen elämää nähnyt ja siitä paljon oppinut ja niin myös ihmisistä. Naisia on ollut, suunnilleen riittävästi, tosin on ollut aikoja jolloin puute on syönnyt miestä pahasti. Mutta silloin sitä on parhaat iskurepliikitkin keksinyt, kun on ollut pakko. Huorissa käyntiäkään en vierasta. Joskus vierastin, mutta kun aloin ymmärtämään ihmistä, psykologiaa ja taidetta minulle syntyi jonkinlainen pelottomuus asioita ja ilmiöitä kohtaan. Siksi en pidä huorissa käyntiä pahana.

        Pidä sitäkin pahempana niiden ihmisten kommentteja, jotka täällä saavaat "yökötyskohtauksia" lukiessaan näitä kirjoituksia. Sehän tarkoittaa jotain omaa käsittelemätöntä tunnetta, kun joku ajatus alkaa yököttämään niin siihen projisoi omat traumasa. Tämä on tieteellinen totuus.

        Mutta kukapa niitä jaksaa miettiä, suurin osa ihmisistä ottaa sen perustotuuden (tai sanoisiko perusvalheen) jonka kulttuuri syöttää. Se on turvallisin.

        Elämän voi elää monella tapaa. Tärkeintä on tasapaino. Sen löytämiseksi minä olen tehnyt paljon työtä ja teen edelleenkin. Mielestäni tarkoitus pyhittää keinot.

        vvvvvvvvvvvvvv


      • politiikon ainesta
        tuntmton kirjoitti:

        suinkaan mitään tiedettä. Siis tämä täällä käytävä keskustelu. Itse olen elämää nähnyt ja siitä paljon oppinut ja niin myös ihmisistä. Naisia on ollut, suunnilleen riittävästi, tosin on ollut aikoja jolloin puute on syönnyt miestä pahasti. Mutta silloin sitä on parhaat iskurepliikitkin keksinyt, kun on ollut pakko. Huorissa käyntiäkään en vierasta. Joskus vierastin, mutta kun aloin ymmärtämään ihmistä, psykologiaa ja taidetta minulle syntyi jonkinlainen pelottomuus asioita ja ilmiöitä kohtaan. Siksi en pidä huorissa käyntiä pahana.

        Pidä sitäkin pahempana niiden ihmisten kommentteja, jotka täällä saavaat "yökötyskohtauksia" lukiessaan näitä kirjoituksia. Sehän tarkoittaa jotain omaa käsittelemätöntä tunnetta, kun joku ajatus alkaa yököttämään niin siihen projisoi omat traumasa. Tämä on tieteellinen totuus.

        Mutta kukapa niitä jaksaa miettiä, suurin osa ihmisistä ottaa sen perustotuuden (tai sanoisiko perusvalheen) jonka kulttuuri syöttää. Se on turvallisin.

        Elämän voi elää monella tapaa. Tärkeintä on tasapaino. Sen löytämiseksi minä olen tehnyt paljon työtä ja teen edelleenkin. Mielestäni tarkoitus pyhittää keinot.

        Panot on yleensäkin eri asia kuin ruveta vaikka seurustelamaan tai ottaa (tulevien) lasten isäksi jotain huorapelleä. Pannahan nyt aina voi vaikka kurkkua.

        "Mielestäni tarkoitus pyhittää keinot."

        Jep. Noinhan ne rikollisetkin sen on päätelleet.


    • vennu13v.

      sä oot vanha patu! hommaa nainen, jonka kanssa hässiä.
      elä vanhaks sen naisen kanssa ja kuole sitten.
      on se kyllä luuseri touhuu, jos on nii mulkku halut,
      et on pakko maksaakki siit. MIKÄ NIITÄ AIKUISIA OIKEIN VAIVAA?
      mä en oo hirveen sitä mieltä, että noi binbot ois mikää paras vaihtoehto (;

    • häiritsee

      koska prostituutio on mulle ehdoton ei. Sitä ei pitäisi olla olemassa.

    • vato retro

      Ei tykkää tytöt. Ymmärtäähän sen. Huoripukkiudella on hintansa.

      Kumma juttu, mutta itse voisin mennä entisen prostun kanssa vaikka naimisiin. Etelämaalaisen hylkäämä suomalaisnainen ei sitävastoin tulisi kuuloonkaan. Vaikka en mielestäni ole rasisti, arvostan alitajuisesti prostituoitua enemmän kuin monikulttuurisessa liitossa elävää/elänyttä suomalaisnaista.

      • ..........

        Mites sen sun mahdollisen entisen prostun kansalaisuus ja etninen alkuperä? Kelpaa ulkomailta tullut vai pitääkö olla suomalainen?


      • Njnbhbhy

        Samoin. Arvostan prostituoitua enemmän kuin ilmaiseksi itseään jakanutta suominautaa.


    • häiritsee

      siis, älä missään tapauksessa kerro tyttökaverillesi, jos olet käynyt. Sano aina etten minä koskaan. Täällä on helppo anonyyminä sanoo sitte, joo onhan noita tullu plakkariin enemmän kuin sormia ja varpaita.
      Tuokin on kaksinaismoralismia, kun siedetään yhdenillan-, irto- ja fuckbuddysuhteet sinkuille, mutta ei huorissa käymistä.
      Tee kuten kaikki muutkin miehet, älä missään tapauksessa (vaikka käsi raamatulla) kerro käyneesi koskaan huorissa.

    • jos tapaksilla

      Itse asiasse reagoisin siten että asiahan ei minulle yksinkertaisesti kuulu.En paheksu seksuaalisia ihmisiä olenhan itse omalla tavallani ns. depressiivis-nukkuvanseksuaalinen,eli odottelen liikaa aina ajan kanssa et miten käy.
      En ole koskaan mieltänyt huoria meganfoxmäisiksi yltiökaunottariksi.Miellän niitä seksin orjiksi,mutta en välitä.

    • Lissulii

      Minä olisin imarreltu et huorissa käynyt mies edelleen pitäisi minulaistani haluttavana!

    • poika 12v

      Miksi häiritsisi? Kaikissa naisissa asuu pieni lutka.

    Ketjusta on poistettu 49 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5066
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3327
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1472
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1307
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1000
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      908
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe